intrusu Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Mai ezac cu offizieru'.. Nush cum e reglat, s-ar putea sa-l fi pus Clavi la "10 click-uri" (default).. Cat despre cauciucuri, uita-te prin topicul de cauciucuri on/off.. al meu (heidenau K60) nu e recomandat pentru asfalt ud, fuge destul de usor.. pe iarba offizieru' devine sanie, in rest se comporta destul de foarte ok.. Insa, la cat de mica e sansa sa ies pe coclauri in viitorul apropiat, cred ca urmatorul cauciuc va fi orientat mai mult pentru strada decat pentru off.. In alta ordine de idei: duminica am pus furtunul pe offizier, deci acum e aproape curat.. Pentru prima oara de prin 2007.. ezac ! baiat bun ofizieru` tau.....daca vrea careva sa-l fure calarindu-l...o sa aiba ceva surprize.... ( relantiul ciudat si ambreiaju care tine numai foarte sus; dar deh; daca asa-i place gheneralului.... ). am aflat ca exista chiar si kit de lasare a sheii; presupun ca e o presa care strange arcul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Am o nedumerire. Suspensia spate, mai bine zis reglarea. Am fost in teren si am pus pe 0, adica soft si ma lovea saua. am pus pe 10 si a fost ok. 40 pt ce e? pt cand e pasager si asfalt? unde as putea citi ? pe f650.com nu e prea desteapta explicatia. Acolo zice de ceva reglaj de rebound pe langa robinetul mare. Unde e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Tine de preferintele fiecaruia. Depinde de drum , de viteza cu care abordezi diversele denivelari, de greutatea calaretului..daca mai are si bagaje sau nu..de cat de masochist e .. etc Eu m-am mai luminat aici : http://faq.f650.com/FAQs/ShocksMaintFAQ.ht...n%20Differences Din robinetul mare reglezi Preload. F650 Classic OEM and F650 GS OEM Shock Adjustments are * Preload: (Large Black Adjustment Knob) * Rebound Damping. (Small Turn Screw with S<->H stamped on it at the BOTTOM of the shock, one side only, small turn screw standard on the fitted shock. Editat Aprilie 22, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 robinetul meu nu mai face click dar se invarte :-? o avea ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Se insurubeaza? Daca da, nu-i bai. In general merg cu totul pe soft pe strada. Ultima portie de endureala am facut-o cu preloadul tare si rebound soft. Suspensia se ducea greu pana la capat, insa spatele topaia in ultimul hal cand dadeam de pietre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Si misca ceva in timp ce se invarte ? Se ajusteaza amortizoru' sau se invarte in gol robinetu' ? Mai uitam acu pe F650.com " How do I know if the Rear Shock is stuffed? If you can't adjust the preload with yourself off the bike (bike on centerstand), then something's wrong with the preload adjuster. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Stie cineva ce fel de lichid este in sistemul de la Preload de la telescop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Stie cineva(stiu eu cine ar sti...Ivan? )care este setarea standard pentru siguranta de pe cuiele din carburatoare? A cata pozitie? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Stie cineva(stiu eu cine ar sti...Ivan? )care este setarea standard pentru siguranta de pe cuiele din carburatoare? A cata pozitie? Multumesc anticipat! teoretic ( nu bag mana in foc) de fabrica sunt la 3, ce stiu insa sigur e ca vara se pun la 5 ! Bafta ! ps: cauta pe f650.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 teoretic ( nu bag mana in foc) de fabrica sunt la 3, ce stiu insa sigur e ca vara se pun la 5 ! Bafta ! ps: cauta pe f650.com :-)) amuzant...daca-mi amintesc bine cand am desfacut...sunt doar 4 pozitii, deci vara cu siguranta vine pe 5... Presupun ca ai numerotat 1 de jos spre 4 in sus. Si cred ca pe 3 e intr-adevar. Am cautat pe f650.com dar nu am descoperit(ce-i drept nu m-am straduit indestul). Parca, parca pe 3 stiam si eu. Cu cat vine acul mai in sus cu atat e siguranta mai jos pusa(spre 1) si inseamna ca vine mai multa benzina(parca asa era mecanismul). Hmmm...inca o dilema, da' o rezolv eu si am sa scriu... robinetul meu nu mai face click dar se invarte :-? o avea ceva? Nu face click pentru ca s-a umblat la el si s-a pierdut biluta cu arculet care iti facea click si-ti confirma tura...dar nu e problema...merge, merge...fa-i un semn daca tu crezi ca e cazul pentru numarat turele...sau fa rost de o biluta de rulment mic...si cu surubelnita-n cruce din trusa motocicletei vei rezolva problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 :-)) amuzant...daca-mi amintesc bine cand am desfacut...sunt doar 4 pozitii, deci vara cu siguranta vine pe 5... Presupun ca ai numerotat 1 de jos spre 4 in sus. Si cred ca pe 3 e intr-adevar. Am cautat pe f650.com dar nu am descoperit(ce-i drept nu m-am straduit indestul). Parca, parca pe 3 stiam si eu. Cu cat vine acul mai in sus cu atat e siguranta mai jos pusa(spre 1) si inseamna ca vine mai multa benzina(parca asa era mecanismul). Hmmm...inca o dilema, da' o rezolv eu si am sa scriu... ok, ok, sunt artist, la mine expresia " cu siguranta" e tare relativa ideea de baza ai sintetizat-o singur, vara se merge pe pozitia" multa benzina" ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Salutare lume , azi mi au sosit piesele de la bmw timisoara , respectiv cablu turometru(70 roni) si racordul de cauciuc(242 roni) dintre cilindru si carburator .Maine am sa ma pun sa le montez ca stau pe tusa de vreo 3 saptamani ! nu mai porne deloc din cauza ca tragea aer fals pe la crapaturile racordului...Daca a mai schimbat cineva piesele astea va rog nu fiti zgarciti in a ma sfatui cum sa o fac mai bine.Mutumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Salutare lume , azi mi au sosit piesele de la bmw timisoara , respectiv cablu turometru(70 roni) si racordul de cauciuc(242 roni) dintre cilindru si carburator .Maine am sa ma pun sa le montez ca stau pe tusa de vreo 3 saptamani ! nu mai porne deloc din cauza ca tragea aer fals pe la crapaturile racordului...Daca a mai schimbat cineva piesele astea va rog nu fiti zgarciti in a ma sfatui cum sa o fac mai bine.Mutumesc anticipat. Nu am schimbat...dar am dat jos si pus la loc de cateva ori carburatoarele...Se poate rezolva fara sa dai jos air-box-ul, ceea ce ar presupune sa dai jos alte minuni mai din spate(ma indepartez deja de cilindru spre coada/toba, ca neamtul asta e facut foarte ergonomic, insa greu de mesterit). Scoti rezervorul...dai jos suportul ala din dreptul seii(e o ureche metalica cu 2 suruburi care incomodeaza) si apoi desfaci colierele...poate poti sa dai corpurile carburatoarelor mai in legaturile cu airboxul...cat sa scoti si sa pui racordurile noi dinspre cilindru...recomand surubelnita lata dreapta cu tija lunga si multa atentie daca folosesti maniera asta de fortare a cauciucului...de cedat nu-i bai...dar sa fii totusi atent. Cat despre cablu turometru...cand ai dat comanda, ca mie la Iasi mi-au cerut 88 ron cu tot cu TVA acum de Pasti...si am decis sa iau piesele printr-un prieten(mai am de luat si niste spite)din Londra, la preturi aproape de jumatate. Asfalt uscat si maini curate (cat mai putina mestereala si kilometri de cea mai buna calitate!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 multumesc TVA Am dat comanda la piese acum o saptamana. Banuiesc ca tre sa pun si silicon de etansare la inbinarea cu cilindru ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 multumesc TVA Ar fi fost muuult mai eficient sa ne vedem si sa te ajut efectiv sa faci schimbul, dar cred ca suntem pe meleaguri diferite. Succes! Si-mi pare rau ca nu pot fi foarte explicit... Ideea generala e ca poate dand drumul la toate 4 colierele...nu va mai trebui sa scoti efectiv carburatoarele(sunt cam greu de manuit), ci doar sa le impingi cat sa faci loc garniturii asteia dinspre cilindru. Daca nu merge, atunci scoate carburatoarele, dai jos ce ai de schimbat si reintroduci cu mansonul asta nou pus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Bigdan, e foarte complicat sa montezi galeria ( asa cicase numeste piesa de cauciuc) fara sa dai carburatoarele jos. ori, daca tot ajungi aici, sfatul meu e sa dai jos si airboxul, nu e chiar atat de complicat daca il desfaci ai sa gasesti in el, cam ce gasesc pescarii in burta rechinilor ) silicon nu-ti trebuie, oricum e degeaba il topeste instantaneu. poti pune silicon in schimb cind etansezi la loc airbox-ul cablu de turometru e simplu de montat, trebuie dat jos numa' parbrizu' bafta la reparatii ! ps: spala si carburatoarele cu ocazia asta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 cablu de turometru e simplu de montat, trebuie dat jos numa' parbrizu' Daca tot ai facut treaba asta...spune-mi si mie te rog cum vine schimbat cablul la turometru... La motor unde vine prins...inca nu am studiat problema... Se poate sa fie ok cablul si sarit ceva la prindere la ceas sau la motor? Sa stiu ce sa cumpar sa nu dau banii aiurea pe cablu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) Daca tot ai facut treaba asta...spune-mi si mie te rog cum vine schimbat cablul la turometru...La motor unde vine prins...inca nu am studiat problema... Se poate sa fie ok cablul si sarit ceva la prindere la ceas sau la motor? Sa stiu ce sa cumpar sa nu dau banii aiurea pe cablu... e simplu de verificat, il scoti de la motor ca e mai simplu si tragi usor de cablu, daca e rupt ai sa ramai cu el in mana. oricum din cat am studiat problema, daca nu merge e rupt clar ! poti oricum sa verifici si la bord si la motor sa vezi sa nu fie cumva slabit, dar repet, ma indoiesc ! bafta ! Editat Aprilie 24, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 uite aici vine fixat in cutie, cablu de turometru ! bafta si spor la mesterit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 uite aici vine fixat in cutie, cablu de turometru ! bafta si spor la mesterit ! Mai...endurist curat esti: adica DE TREABA LA SUPERLATIV! Multumesc mult de osteneala cu poza! Arata bine motorul tau. La mine s-a coscovit putin vopseaua aia de pe cutie. Ca sa repar treaba asta cred ca mai mult stric daca dau cu spray cu vopsea termorezistenta... si nici nu ma apuc sa dau jos motorul acum... Insa ai grija cu crash-bar-ul: salveaza fierul si rupe tzurloaiele...vorbesc din experienta unui prieten cu F. S'auzim de bine! In alta ordine de idei: vinerea viitoare se pleaca din Iasi spre Rarau(am abandonat marea) >>C-Lung Moldovenesc(Est) sau chiar si prin Chiril urcarea... Plecam minim in 3 : F650 Yamaha TT600 si Africana 650, dar asteptam si alti doritori.Merge orice bicla, drumul e rau, dar practicabil. Am uitat sa mentionez ca probabil se lasa si cu o seara cu bauta la foc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Eu am schimbat cablu de turometru... Âşi inițial mi-a fost lene să dau chestii jos... dar trebuie. 1. Cablu de turometru se înfiletează cu un capăt în în partea de sus a schimbătorului de viteze... ca în poza postatămai devreme. Tragi în sus cu încredere de garnitura aia de cauciuc Âşi desfiletezi nedesfiletatu. În acest moment e simplu de realizat dacă e cablu rupt. (o să iasă brusc de pe cămaÂşă Âşi ..... e rupt. Dacă nu iese...... nu e rupt. 2. în partea de la ceas.... cel mai simplu (ca să vezi ce faci) dai jos parbirzu.... (ar merge Âşi fără asta) da e puțină chinuială 3. Va trebui să dai jos rezervoru! Nu o să scapi de asta. M-am chinuit mult că am zis că e complicat. (exact e foarte simplu) - Desfaci Âşuruburile din juru rezervorului Âşi celelalte carene. - desfaci Âşurubu mare care e exact sub Âşa pe mijlocu rezervorului - parcă mai sunt 2 Âşurubele mai măricele în stânga Âşi dreapta rezervorului tot lângă Âşa 4. Dacă te ajută cineva să țină rezervoru sus ca să bagi liniÂştit cablu... ajunge tot ce se întâmplă la pasu 3. Dacă nu.... opreÂşti benzina din robinet Âşi desfaci colieru Âşi furtunu care iese din robinet către carbelitoare Âşi astfel poți să dai rezervoru cât se poate de jos. (PUNCTELE 3 ÂŞI 4 sunt foarte simplu de urmat Âşi fără ele e chinuială mare Âşi din punctu meu de vedere fără sorți de izbândă în caz că vrei să faci treaba calumea) 5. Montezi totu' înapoi .... Âşi dacă mai rămân piese mai faci o motoretă! Spor maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Am treminat de montat piesele adica galeria ca , cablu nu am gasit unde vin in ceas" nu am putut vedea exact si am renuntat momentan...l am montat la cutie totusi ....dar a aparut alta problema nu am putut sa l pornesc nu a vrut electromotoru doar tzacanea sub sha.Oare sa dus de tot electromotoru sau bateria face figuri ca nu i noua .Cand am incercat ,in repetate randuri si cu curent de la masina si tot doara tzacanitu de sub sha se intampla.CE POT SA FAC? ati mai patit asa ceva?cum sa l pornesc sa fiu macar sigur ca am montat totul cum trebuie. A trebuit sa demontez totusi carburatoru ca sa bag galeria , cea veche era praf !!! se vedea prin ea. aici se vad jos piesele noi asteptand montarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) Am un PDA cu GPS si vreau sa il prind cumva de BMWu. Si ma tot gandesc cum sa imi confectionez eu un suport. Aveti vreo idee? poate a gasit cineva o solutie si imi poate da un sfat. Editat Aprilie 24, 2009 de andro_cd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 N am rezistat si am demontat parbrizu ca sa montez cablu turometru la turometru.SURPRIZA imi lipseste mufa intermediara in "L" care se prinde de ceas si in care se baga cablu , asta i cablu vechi , gol pe interior si poate sa mi zica cineva pt ce i cablu asta : Si asa arata galeria cea noua montata: si noul cablu turometru fixat la cutie:. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 oficial eu si 3in1 avem lumini de avarie si semnalizare cu releu de dacie 1310 (13ron) cine vrea sa imi spuna ca se rezolva treaba in jumatate de ora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.