memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 pana si ele folosesc messengerul ma prefac ca nu vad sunt profund dezamagit de comportamentul tau si ca sa nu fim intru totul offtopic, unde spanac imi rectific si eu filetul baii de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 ps: nu te mai chinui cu garnitura de evacuare, ia-ti direct o toba sh macar daca "macane" s-o faca zdravan ! O sa vina si-o d'aia, doh'camdata vreau sa "zbarnaie" (in sensul figurativ al termenului) offizieru'.. apoi "detaliile".. si ca sa nu fim intru totul offtopic, unde spanac imi rectific si eu filetul baii de ulei ? Vorbeste cu Grumpy, a avut aceeasi buba, de la un "mecanic".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Bai, daca mi-am propus sa pun 20W50 de la Motul 7100 sintetic in mobra.... am facut bine sau n-am facut bine? Sariti repede cu o parere. Mai aveam optiune 15W50 5100 tot de la motul, diferenta 60 de lei. Pot ca sa ma dau pe=o roata cu asta pe care l-am ales? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 O sa vina si-o d'aia, doh'camdata vreau sa "zbarnaie" (in sensul figurativ al termenului) offizieru'.. apoi "detaliile".. Vorbeste cu Grumpy, a avut aceeasi buba, de la un "mecanic".. mda, la mine n-a fost de la mecanic, cica asta ar fi una din pb lor ! am vazut in schimb cu ochii mei cit de mic e filetul la un " surub" cu folosire periodica ! bafta ! Bai, daca mi-am propus sa pun 20W50 de la Motul 7100 sintetic in mobra.... am facut bine sau n-am facut bine? Sariti repede cu o parere. Mai aveam optiune 15W50 5100 tot de la motul, diferenta 60 de lei. Pot ca sa ma dau pe=o roata cu asta pe care l-am ales? tre' sa-mi arati si mie intr-o zi cum sa merg pe-o roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Bai, daca mi-am propus sa pun 20W50 de la Motul 7100 sintetic in mobra.... am facut bine sau n-am facut bine? Sariti repede cu o parere. Mai aveam optiune 15W50 5100 tot de la motul, diferenta 60 de lei. Pot ca sa ma dau pe=o roata cu asta pe care l-am ales? Neica, din ce stiu eu nu-i bine sa pui full sintetic in bembeu.. mda, la mine n-a fost de la mecanic, cica asta ar fi una din pb lor !am vazut in schimb cu ochii mei cit de mic e filetul la un " surub" cu folosire periodica ! Da-i un pemeu, ca de rezolvat se rezolva in f'un fel.. un strungar, ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Neica, din ce stiu eu nu-i bine sa pui full sintetic in bembeu.. Da-i un pemeu, ca de rezolvat se rezolva in f'un fel.. un strungar, ceva.. Multam bre', luat legatura cu musiu grumpy, defapt cred ca aseara ne-am si vazut, doar ca nu ne-am recunoscut ! as milita pt interzicerea castilor, in felu asta ne-am recunoaste mai usor bafta ! ps: moama ce rau e cand n-ai treaba..ptiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 ps: moama ce rau e cand n-ai treaba..ptiu Pai foloseste-te de timpu' asta sa inveti care-i treaba cu messengereanu'.. Revin (si on-topic, printre altele ) cu nemultumirea legata de Heidenau.. Mah, io'l tin lejereanu', probabil ca am reflectzii bune, pana acu' n-am fugeat pan' la vopsea din cauza lui, da' fuge prea usor, chiar si pe asfalt uscat.. ori asta, ori frana mea spate e de-a dreptul brutala, si blocheaza roata prea usor.. Care atz mai luat k60 atunci, si cum va intelegeti cu el? poate ie buba de la mine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 tre' sa-mi arati si mie intr-o zi cum sa merg pe-o roata Depinde pe care. E proceduri diferite daca ma-ntelegi. Sanse de supravietuire de asemenea diferite. Neica, din ce stiu eu nu-i bine sa pui full sintetic in bembeu.. asa am auzit si eu. m-am consultat, am mai intreba... plua mea. Am zis sa pun "d-ala bun domnu mecanic". Fac si eu ca tiganu' acum... ce se poate strica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 asa am auzit si eu. m-am consultat, am mai intreba... plua mea. Am zis sa pun "d-ala bun domnu mecanic". Fac si eu ca tiganu' acum... ce se poate strica? Bre, nu ie gluma.. ca asa, po' sa zici "pai imi pun benzina mai buna, d'aia cu cifra octanica 190, o sa mearga de doua ori mai bine, nu?" Si sa nu te mire cand face "poc".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Bre, nu ie gluma.. ca asa, po' sa zici "pai imi pun benzina mai buna, d'aia cu cifra octanica 190, o sa mearga de doua ori mai bine, nu?" Si sa nu te mire cand face "poc".. aaa, sa nu mai pun din aia de 190? Plua mea, si cum ma mai dau p'o roata? Acum fara misto, l-am intrebat pe mecanic ce-mi recomanda in functie si de ce scrie in carte. L-am intrebat pe el ce ar pune la motorul lui daca asta ar fi motorul. Avand in vedere ca ala semi-sintetic ma lasa balta pe la 4000 de km si incep sa crantan in cutia de viteze de parca as vrea sa fac muschi inca vreo 1000 de km pana la schimb, mi-a recomandat el sa pun 7100-le care e mai dens si rezista mai bine la frecus. Avand in vedere ca mai mult de o voineasa, un sibiu si fro doua drumuri la mare nu prevad... restul e frecat prin trafic la 1000 de grade celsius. Va anunt cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 bre dragilor, care aveti o tubulara de 30 imprumut ? la schimb primiti un set de " avarii" de la bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Depinde pe care. E proceduri diferite daca ma-ntelegi. Sanse de supravietuire de asemenea diferite. asa am auzit si eu. m-am consultat, am mai intreba... plua mea. Am zis sa pun "d-ala bun domnu mecanic". Fac si eu ca tiganu' acum... ce se poate strica? Teoretic ala simtetic are nus ce aditivi care pot sa faca ambreajul sa patineze. Cam pe aici ar fi problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Teoretic ala simtetic are nus ce aditivi care pot sa faca ambreajul sa patineze. Cam pe aici ar fi problema... zilele astea tre' sa schimb uleiul si de curiozitate pt prima data o sa bag mineral 100% tare's curios daca e vreo diferenta acu' folosesc motorex 10 50 sau ceva in sensul asta bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 stie cineva unde pot gasi pe stoc cablu de ambreiaj pentru F650 ST ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 stie cineva unde pot gasi pe stoc cablu de ambreiaj pentru F650 ST ? multumesc salutare, pe stoc cam greu, incearca poate gasesti pe cineva care dezmembreaza un F. daca mergi la bavaria sa-ti comanzi, baga si tu aici cit costa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 De vinerea trecuta Penelopa imi face o problema ciudata. Nu tine foarte bine relantiul, nu se opreste, dar parca se ineaca. Pleaca mult mai greu la rece, cu socul tras, si dupa ce porneste, degeaba e socul tras, nu se accelereaza automat asa cum facea pana acum (in sensul ca pleca si statea accelerata pana cand trageam socul inapoi in jos). Dupa ce se incalzeste, daca ating socul se opreste motorul imediat. In mers pare ok, in week-end am mers vreo 500 de km si nu am avut probleme. Pana se incalzeste parca pierde puterea pentru momente scurte si dupa isi revine. Dupa ce se incalzeste merge bine, trage, am urcat Raraul fara probleme. Mi-a trecut prin cap sa ma uit la bujii si mi se par un pic mai negre fata de maroniul cu care eram obisnuit. Am cerut sfatul mecanicului care mi-a mai schimbat pe la ea diverse lucruri, si a umblat la un surubel pe partea stanga, din carburatoare, unul ca un furtunas, a reglat relantiul si acum e stabil, dar e mai sus decat era de obicei (sta la linia de 1500, si pana acum era sub linia asta). Nu ma deranjeaza mult treaba asta, cu relantiul mai sus, ci faptul ca nu porneste la fel de repede cum pornea. Bujiile sunt noi, au o luna maxim. La carburatoare de cand o am (2 ani) nu am umblat de loc (le-am golit o data in ideea de a scoate apa prin suruburile de de-desubt). Ce sa verific, la ce sa se uite mecanicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 salutare, pe stoc cam greu, incearca poate gasesti pe cineva care dezmembreaza un F.daca mergi la bavaria sa-ti comanzi, baga si tu aici cit costa bafta ! pai daca e cineva care dezmembreaza un F si citeste acest post sa dea un semn, cred ca sunt foarte multi care detin acest tip de motor si citesc acest thread Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Authorization mismatch - please go back and try again. If you have been trying to access a function incorrectly, please use the proper method a inebunit serveru', sau m-am prostit eu biohazardousguy, ti-am trimis pm, aici n-am fost in stare sa postez bafta la mesterit mobra Editat Mai 5, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Nu prea sunt multi care sa dezmembreze asa ceva Doar sa cauti tu...altfel daca astepti sa te contacteze cineva...s-ar putea sa ai mai mult noroc comandand piesa. Mie intotdeauna cand am comandat ceva care nu era pe stoc la Bavaria a venit cam intr-o saptamana. Eventual ii mai suni tu daca uita sa te anunte cand vine piesa. Poti sa mai incerci www.motobins.co.uk (nu stiu sa iti zic cat de repede vine marfa dar au destule chestii pe stoc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) am atasat cateva poze cu instalatia pentru luminile de avarie conexiunile se fac cam asa: un fir + (tras din blocul de sigurante catre + de la releu) un fir - pana la cadrul motocicletei, se deconecteaza releul de semnalizare al motocicletei si se pleaca cu un fir de la papucul verde/maro pana la papucul din dreapta al releului. Apoi montezi tu unde vrei butonul on/off si tragi doua fire pana in mufa de sub sa care e lasata libera... cam asta e cine nu se pricepe da o bere si facem Editat Mai 5, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Bai, al cui e bembeu rosu parcat in fata unei cladiri mai moderne pe Fabrica de Glucoza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Ala de la Aerofina? Nici eu nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 ala de la Baba Novac stiu ca e al meu ca acolo mi s-a rupt cablu de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 ala de la Baba Novac stiu ca e al meu ca acolo mi s-a rupt cablu de ambreiaj comanda la bavaria ! ultima oara cand am comandat ( jumate de motor ) , am comandat marti si vineri au ajuns ! bafta ! deci tu esti ala de la baba novac :chers: ........................................... bogdan!, bre ai dezvaluit secretu', astia isi fac acu' singuri avarii si noi nu mai primim bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 De vinerea trecuta Penelopa imi face o problema ciudata. Nu tine foarte bine relantiul, nu se opreste, dar parca se ineaca. Pleaca mult mai greu la rece, cu socul tras, si dupa ce porneste, degeaba e socul tras, nu se accelereaza automat asa cum facea pana acum (in sensul ca pleca si statea accelerata pana cand trageam socul inapoi in jos). Dupa ce se incalzeste, daca ating socul se opreste motorul imediat. In mers pare ok, in week-end am mers vreo 500 de km si nu am avut probleme. Pana se incalzeste parca pierde puterea pentru momente scurte si dupa isi revine. Dupa ce se incalzeste merge bine, trage, am urcat Raraul fara probleme. Mi-a trecut prin cap sa ma uit la bujii si mi se par un pic mai negre fata de maroniul cu care eram obisnuit. Am cerut sfatul mecanicului care mi-a mai schimbat pe la ea diverse lucruri, si a umblat la un surubel pe partea stanga, din carburatoare, unul ca un furtunas, a reglat relantiul si acum e stabil, dar e mai sus decat era de obicei (sta la linia de 1500, si pana acum era sub linia asta). Nu ma deranjeaza mult treaba asta, cu relantiul mai sus, ci faptul ca nu porneste la fel de repede cum pornea. Bujiile sunt noi, au o luna maxim. La carburatoare de cand o am (2 ani) nu am umblat de loc (le-am golit o data in ideea de a scoate apa prin suruburile de de-desubt). Ce sa verific, la ce sa se uite mecanicul? Aceeasi buba face si offizieru', da' io n-am umblat la relanti, ca nu ma incanta ideea de a-l tine 1-200 de rpm mai sus.. 3in1, poate-i zici si lu' stangasemnatu' ce i-ai zis linuxistului.. :wacko: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.