memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 ala de la Baba Novac stiu ca e al meu ca acolo mi s-a rupt cablu de ambreiaj comanda la bavaria ! ultima oara cand am comandat ( jumate de motor ) , am comandat marti si vineri au ajuns ! bafta ! deci tu esti ala de la baba novac :chers: ........................................... bogdan!, bre ai dezvaluit secretu', astia isi fac acu' singuri avarii si noi nu mai primim bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 De vinerea trecuta Penelopa imi face o problema ciudata. Nu tine foarte bine relantiul, nu se opreste, dar parca se ineaca. Pleaca mult mai greu la rece, cu socul tras, si dupa ce porneste, degeaba e socul tras, nu se accelereaza automat asa cum facea pana acum (in sensul ca pleca si statea accelerata pana cand trageam socul inapoi in jos). Dupa ce se incalzeste, daca ating socul se opreste motorul imediat. In mers pare ok, in week-end am mers vreo 500 de km si nu am avut probleme. Pana se incalzeste parca pierde puterea pentru momente scurte si dupa isi revine. Dupa ce se incalzeste merge bine, trage, am urcat Raraul fara probleme. Mi-a trecut prin cap sa ma uit la bujii si mi se par un pic mai negre fata de maroniul cu care eram obisnuit. Am cerut sfatul mecanicului care mi-a mai schimbat pe la ea diverse lucruri, si a umblat la un surubel pe partea stanga, din carburatoare, unul ca un furtunas, a reglat relantiul si acum e stabil, dar e mai sus decat era de obicei (sta la linia de 1500, si pana acum era sub linia asta). Nu ma deranjeaza mult treaba asta, cu relantiul mai sus, ci faptul ca nu porneste la fel de repede cum pornea. Bujiile sunt noi, au o luna maxim. La carburatoare de cand o am (2 ani) nu am umblat de loc (le-am golit o data in ideea de a scoate apa prin suruburile de de-desubt). Ce sa verific, la ce sa se uite mecanicul? Aceeasi buba face si offizieru', da' io n-am umblat la relanti, ca nu ma incanta ideea de a-l tine 1-200 de rpm mai sus.. 3in1, poate-i zici si lu' stangasemnatu' ce i-ai zis linuxistului.. :wacko: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 salutari, legat de ulei, asta am gasit pe faq.f650.com "Many people have reported no problems using full synthetic oil and semi-synthetic oil in their F650" Am aruncat doar o privire, nu am apucat sa citesc tot sau daca aveti timp sa cititi pe indelete, asta e linkul http://faq.f650.com/FAQs/OILFAQ.htm#Oil%20Viscosity Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Fratiorilor, am vazut ca au mai avut si altii probleme cu filetul de la baia de ulei. L-am stricat si eu in weekend . Se poate repara dracia aia si cam cat costa operatia asta? Offtopic: ati mai mers cu alte motorete? oare sunt motoare care sa mearga misto, sa franeze bine? Senzatia la Apriliile astea cu stema de BMW e ca merg cu un tractor romanesc decapotabil... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 salutari, legat de ulei, asta am gasit pe faq.f650.com "Many people have reported no problems using full synthetic oil and semi-synthetic oil in their F650" Am aruncat doar o privire, nu am apucat sa citesc tot sau daca aveti timp sa cititi pe indelete, asta e linkul http://faq.f650.com/FAQs/OILFAQ.htm#Oil%20Viscosity Deeeci: concluzii trase. SPECIFICATIONS Product 7100 4T 20W50 Feature 100% synthetic, Ester SAE/DOT Standard 20W-50 Specification API SL & JASO MA Maker's Approval — Compatibility High performance bikes 4 stroke engines, integrated gearbox or not, wet or dry clutch 100% Synthetic lubricant for improved oil film resistance at high temperatures and high revs. Grade 50 at hot temperature specially suitable for big bore engines thumpers, twins. Cei care au raportat clutch slippage au folosit uleiuri sintetice cu specificatia EC (energy conserving) care au acei aditivi smecheri. Acest ulei nu-l contine asa ca pot dormi linistit momentan. Va anunt cum merge trancanicea dupa. Fratiorilor, am vazut ca au mai avut si altii probleme cu filetul de la baia de ulei. L-am stricat si eu in weekend .Se poate repara dracia aia si cam cat costa operatia asta? Offtopic: ati mai mers cu alte motorete? oare sunt motoare care sa mearga misto, sa franeze bine? Senzatia la Apriliile astea cu stema de BMW e ca merg cu un tractor romanesc decapotabil... parerea mea Nu se poate repara. Trebuie sa arunci mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Fratiorilor, am vazut ca au mai avut si altii probleme cu filetul de la baia de ulei. L-am stricat si eu in weekend .Se poate repara dracia aia si cam cat costa operatia asta? Offtopic: ati mai mers cu alte motorete? oare sunt motoare care sa mearga misto, sa franeze bine? Senzatia la Apriliile astea cu stema de BMW e ca merg cu un tractor romanesc decapotabil... parerea mea aceeasi pb cu filetul o am si eu, userul grumpy a rezolvat-o la un nene, iti dau pe pm datele dansului si vedem poate mergem impreuna ! ................................................. JJ, n-am inteles nimic, mai tipa odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 JJ, n-am inteles nimic, mai tipa odata ANDREEEI!! Zi si lu' mandea ce i-ai zis lu' biohazardousdude de buba aia cu mersu' prost al mobrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Offtopic: ati mai mers cu alte motorete? oare sunt motoare care sa mearga misto, sa franeze bine? Senzatia la Apriliile astea cu stema de BMW e ca merg cu un tractor romanesc decapotabil... parerea mea orice monocilindru are comportament de aro 10 violat ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Offtopic: ati mai mers cu alte motorete? oare sunt motoare care sa mearga misto, sa franeze bine? Senzatia la Apriliile astea cu stema de BMW e ca merg cu un tractor romanesc decapotabil... parerea mea Distante mici, deci nu foarte relevant.. Bembeu' ie calm pe langa unele SM-uri si unele catemeuri.. Da'.. "sa franeze bine"?? Cred ca ai tu ceva buba la frane, offizieru' face drifturi si stoppie-uri, dac-o "calc", dar stie sa opreasca si "on a dime" (si nu pentru ca n-ar putea trece peste ea.. ) Si offizieru' meu nu e macaronar, da? (nu compleCt ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) ANDREEEI!!Zi si lu' mandea ce i-ai zis lu' biohazardousdude de buba aia cu mersu' prost al mobrei.. bre' parca esti nebun i-am trimis pm, dar nu s-a salvat in sent, astfel incat habar n-am ce i-am scris acu' pe serioaselea, din ce-am aflat legat de soc, e ca se uzeaza nu stiu ce saracii prin carburator si de aici rezulta buba cu socu ( adica il tragi maxim, sta la 1500rpm si apoi se ineaca ) i-am mai spus sa curete carburile, si airboxu' in rest, m-am lamurit, asa " face toate" asta vis-a-vis de mersul de tractor ! si zi bre' JJ, ce ma intrebai ? LE: o sa merg saptamana viitoare la AB sa-i intreb daca au vreun fel de " kit" de reparatie pt carb. cum era la dacie, un set de jigloare, ceva in sensu' asta Editat Mai 6, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 bre' parca esti nebun din ce-am aflat legat de soc, e ca se uzeaza nu stiu ce saracii prin carburator si de aici rezulta buba cu socu ( adica il tragi maxim, sta la 1500rpm si apoi se ineaca ) i-am mai spus sa curete carburile, si airboxu' in rest, m-am lamurit, asa " face toate" asta vis-a-vis de mersul de tractor ! Parca? Mdeci: Pentru vibratii excesive, poate n-ar strica sa aruncati un ochi si AICI.. Repetentzesc: monocilindresc, ergo vibra. Daca vibra EXCESIV, s-ar putea sa fie alte bube, deci pune lentila pe ocheane, si da iama in linku' de mai sus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Da'.. "sa franeze bine"?? Cred ca ai tu ceva buba la frane, offizieru' face drifturi si stoppie-uri, dac-o "calc", dar stie sa opreasca si "on a dime" (si nu pentru ca n-ar putea trece peste ea.. ) Eu zic ca franele e in stare buna de functionare e tari si ferme, la viteze mici e brici, dar daca franez de la viteze mari (80 la ora) pana se comprima furca fata ia ceva timp. Comparativ cu un Logan (cu altceva nu m-am dat) care te scoate pe geam cand atingi frana), am impresia ca la o situatie limita o sa mi-o cam iau. P.S. Nu credeam ca poti face stoppie cu tractoru', dar pe de alta parte nu credeam ca poti face nici wheelie, pana mi-a aratat unul ca el poate Offtopic: Sa nu va scoateti gumele de la scarite ever!!! Eu am facut asta si ieri la un drum mai lung am ajuns acasa cu o durere turbata de picior de la vibratiile scaritei de pe partea stanga. Cred ca mi-a mai vibrat piciorul vreo ora dupa aceea... de la inertie Editat Mai 6, 2009 de andro_cd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Eu zic ca franele e in stare buna de functionare e tari si ferme, la viteze mici e brici, dar daca franez de la viteze mari (80 la ora) pana se comprima furca fata ia ceva timp. Comparativ cu un Logan (cu altceva nu m-am dat) care te scoate pe geam cand atingi frana), am impresia ca la o situatie limita o sa mi-o cam iau. P.S. Nu credeam ca poti face stoppie cu tractoru', dar pe de alta parte nu credeam ca poti face nici wheelie, pana mi-a aratat unul ca el poate Offtopic: Sa nu va scoateti gumele de la scarite ever!!! Eu am facut asta si ieri la un drum mai lung am ajuns acasa cu o durere turbata de picior de la vibratiile scaritei de pe partea stanga. Cred ca mi-a mai vibrat piciorul vreo ora dupa aceea... de la inertie hai sa nu comparam mere cu pere, loganu asa de cct cum e frineaza pe patru roti. buba intr-adevar la oprirea tractorului apare din cauza furcii teribil de elastice. mersi de pont, maine aveam programata scoaterea plesticelor de pe scarite Editat Mai 6, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Eu zic ca franele e in stare buna de functionare e tari si ferme, la viteze mici e brici, dar daca franez de la viteze mari (80 la ora) pana se comprima furca fata ia ceva timp. Comparativ cu un Logan (cu altceva nu m-am dat) care te scoate pe geam cand atingi frana), am impresia ca la o situatie limita o sa mi-o cam iau. Hmm... suna mai degraba a buba la furca.. Pare sa nu lucreze cum trebe'.. Are cursa constanta, sau se comprima in hopuri? Are cursa mare, sau culiseaza doar pe 5 cm din aia 17 maxim? Cand i-ai schimbat uleiul, verificat arcurile, et caetera? mersi de pont, maine aveam programata scoaterea plesticelor de pe scarite Acu' inteleg de ce tz-ai trecut aia sub avatar.. Mai ramane sa adaugi "just add beer".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 si inca ceva, dupa ce-am schimbat toba, traiesc tot timpul cu senzatia ca se dezmembreaza mobra, asa ca asta cu vibratiile e "pis of cheic" aviz amatorilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Hmm... suna mai degraba a buba la furca.. Pare sa nu lucreze cum trebe'.. Are cursa constanta, sau se comprima in hopuri? Are cursa mare, sau culiseaza doar pe 5 cm din aia 17 maxim? Cand i-ai schimbat uleiul, verificat arcurile, et caetera? Furca se comprima uniform destul de mult, dupa urme cred ca are vreo 17 cm cum ziceai tu. De verificat n-am verificat-o niciodata. Asa e de cand am cumparat-o, in feb 2008. ---------------------------------------------------------- Ce ma mai enerveaza la mobrele astea e ca fac zgomot cam mult (nu e strica toba). Ma termina psihic. Am vazut insa ca versiunile ST sunt foarte silentioase, ca niste albinute. Am vazut una prin oras si nu-mi venea sa cred. Ce jmecherie le-o fi bagat la alea in toba? ---------------------------------------------------------- Am scos consum de 4.2 - la drum lung cu vantul in spate si viteze intre 90-100 treapta 5 (plus o repriza de 10 secunde cu 150). Care a scos cel mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Furca se comprima uniform destul de mult, dupa urme cred ca are vreo 17 cm cum ziceai tu. De verificat n-am verificat-o niciodata. Asa e de cand am cumparat-o, in feb 2008.---------------------------------------------------------- Ce ma mai enerveaza la mobrele astea e ca fac zgomot cam mult (nu e strica toba). Ma termina psihic. Am vazut insa ca versiunile ST sunt foarte silentioase, ca niste albinute. Am vazut una prin oras si nu-mi venea sa cred. Ce jmecherie le-o fi bagat la alea in toba? ---------------------------------------------------------- Am scos consum de 4.2 - la drum lung cu vantul in spate si viteze intre 90-100 treapta 5 (plus o repriza de 10 secunde cu 150). Care a scos cel mai putin? vezi ca s-a mai plans cineva pe aici ca avea nu stiu ce garnitura de pe la evacuare futta si urla mobra, pt furca, n-ar strica sa-i schimbi uleiul eu am gaurit toba stock si am avut surpriza sa-mi ramana burghiu' infipt in ea, e plina de un fel de "vata de otel". mai silentios de atat nu cred ca se poate ps: baga si tu o poza cu troaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Luati-va R-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 vezi ca s-a mai plans cineva pe aici ca avea nu stiu ce garnitura de pe la evacuare futta si urla mobra, ps: baga si tu o poza cu troaca Ieo.. ma declar vinovat.. Subscriu la ps! Luati-va R-uri Neica, esti off-topic!! Daca nu mi-ai fi simpatic, tz-as da replica pe masura!! (aia cu "compensatu'" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Luati-va R-uri R ? ce ie ala ma ? merge condus cu B-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Macar eu nu ma plang de vibratii, zgomot, ulei de furca, lanturi... Si, ca sa arunc putine paie pe foc, a mea e 100% made in Germany, bavareza adevarata, nu o cizma corcita Editat Mai 6, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) ps: baga si tu o poza cu troaca Niste poze cu tractorul, din toamna, de la arat . Fatza de pozele alea, acum are parbrizul vopsit negru mat si handguards Macar eu nu ma plang de vibratii, zgomot, ulei de furca, lanturi... Si, ca sa arunc putine paie pe foc, a mea e 100% made in Germany, bavareza adevarata, nu o cizma corcita Eu zic sa vorbim cu adminul sa nu-i mai dea voie la F650 Editat Mai 6, 2009 de andro_cd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Macar eu nu ma plang de vibratii, zgomot, ulei de furca, lanturi... Si, ca sa arunc putine paie pe foc, a mea e 100% made in Germany, bavareza adevarata, nu o cizma corcita Niste poze cu tractorul, din toamna, de la arat . Fatza de pozele alea, acum are parbrizul vopsit negru mat si handguards Eu zic sa vorbim cu adminul sa nu-i mai dea voie la F650 frumoasa troaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Si eu am avut garnitura rupta...ziceai ca trece tot triaju mai ales cand acceleram...cand luam mana din gaz parca faceam pop-corn. Consum... 4,3 afara...mers cu oricat intre 90 si 120kmh (ca peste zici ca esti pe scaunu electric...ca sa nu mai vorbim de zgomotul din casca). De franat franeaza ok (depinde si ce placute ai...cauciucuri..etc). Pe mine ma dispera saua...fiind foarte curbata...la fiecare ploaie merg cu c.u.r.u'n balta...toata apa se strange sub mine Editat Mai 6, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Si eu am avut garnitura rupta...ziceai ca trece tot triaju mai ales cand acceleram...cand luam mana din gaz parca faceam pop-corn.Consum... 4,3 afara...mers cu oricat intre 90 si 120kmh (ca peste zici ca esti pe scaunu electric...ca sa nu mai vorbim de zgomotul din casca). De franat franeaza ok (depinde si ce placute ai...cauciucuri..etc). Pe mine ma dispera saua...fiind foarte curbata...la fiecare ploaie merg cu c.u.r.u'n balta...toata apa se strange sub mine Anul trecut mi-a luat 4.1 afara, acelasi ritm (90-120, cu "forje" pana la 140-150 scurte, pentru depasiri).. Quru' n-ar fi bai, da'mi inmoaie gemenii ceva de speriat.. Am un costum de rahao de ploaie, luat de la military shop, care a facut buba inca dinainte de a incepe ploile exact intre craci, la cusatura s-a dus vulcanizarea aia.. o gaurica de 1-2cm, suficient cat sa se infiltreze prin ea toata apa necesara incat sa fiu pus la murat.. Asta cu pop-cornu' o am si eu acum, o sa incerc sa mai strang putin garnitura aia.. daca nu mere, alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.