melciu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Bre, nu ie gluma.. ca asa, po' sa zici "pai imi pun benzina mai buna, d'aia cu cifra octanica 190, o sa mearga de doua ori mai bine, nu?" Si sa nu te mire cand face "poc".. aaa, sa nu mai pun din aia de 190? Plua mea, si cum ma mai dau p'o roata? Acum fara misto, l-am intrebat pe mecanic ce-mi recomanda in functie si de ce scrie in carte. L-am intrebat pe el ce ar pune la motorul lui daca asta ar fi motorul. Avand in vedere ca ala semi-sintetic ma lasa balta pe la 4000 de km si incep sa crantan in cutia de viteze de parca as vrea sa fac muschi inca vreo 1000 de km pana la schimb, mi-a recomandat el sa pun 7100-le care e mai dens si rezista mai bine la frecus. Avand in vedere ca mai mult de o voineasa, un sibiu si fro doua drumuri la mare nu prevad... restul e frecat prin trafic la 1000 de grade celsius. Va anunt cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 bre dragilor, care aveti o tubulara de 30 imprumut ? la schimb primiti un set de " avarii" de la bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Depinde pe care. E proceduri diferite daca ma-ntelegi. Sanse de supravietuire de asemenea diferite. asa am auzit si eu. m-am consultat, am mai intreba... plua mea. Am zis sa pun "d-ala bun domnu mecanic". Fac si eu ca tiganu' acum... ce se poate strica? Teoretic ala simtetic are nus ce aditivi care pot sa faca ambreajul sa patineze. Cam pe aici ar fi problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Teoretic ala simtetic are nus ce aditivi care pot sa faca ambreajul sa patineze. Cam pe aici ar fi problema... zilele astea tre' sa schimb uleiul si de curiozitate pt prima data o sa bag mineral 100% tare's curios daca e vreo diferenta acu' folosesc motorex 10 50 sau ceva in sensul asta bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 stie cineva unde pot gasi pe stoc cablu de ambreiaj pentru F650 ST ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 stie cineva unde pot gasi pe stoc cablu de ambreiaj pentru F650 ST ? multumesc salutare, pe stoc cam greu, incearca poate gasesti pe cineva care dezmembreaza un F. daca mergi la bavaria sa-ti comanzi, baga si tu aici cit costa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 De vinerea trecuta Penelopa imi face o problema ciudata. Nu tine foarte bine relantiul, nu se opreste, dar parca se ineaca. Pleaca mult mai greu la rece, cu socul tras, si dupa ce porneste, degeaba e socul tras, nu se accelereaza automat asa cum facea pana acum (in sensul ca pleca si statea accelerata pana cand trageam socul inapoi in jos). Dupa ce se incalzeste, daca ating socul se opreste motorul imediat. In mers pare ok, in week-end am mers vreo 500 de km si nu am avut probleme. Pana se incalzeste parca pierde puterea pentru momente scurte si dupa isi revine. Dupa ce se incalzeste merge bine, trage, am urcat Raraul fara probleme. Mi-a trecut prin cap sa ma uit la bujii si mi se par un pic mai negre fata de maroniul cu care eram obisnuit. Am cerut sfatul mecanicului care mi-a mai schimbat pe la ea diverse lucruri, si a umblat la un surubel pe partea stanga, din carburatoare, unul ca un furtunas, a reglat relantiul si acum e stabil, dar e mai sus decat era de obicei (sta la linia de 1500, si pana acum era sub linia asta). Nu ma deranjeaza mult treaba asta, cu relantiul mai sus, ci faptul ca nu porneste la fel de repede cum pornea. Bujiile sunt noi, au o luna maxim. La carburatoare de cand o am (2 ani) nu am umblat de loc (le-am golit o data in ideea de a scoate apa prin suruburile de de-desubt). Ce sa verific, la ce sa se uite mecanicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 salutare, pe stoc cam greu, incearca poate gasesti pe cineva care dezmembreaza un F.daca mergi la bavaria sa-ti comanzi, baga si tu aici cit costa bafta ! pai daca e cineva care dezmembreaza un F si citeste acest post sa dea un semn, cred ca sunt foarte multi care detin acest tip de motor si citesc acest thread Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Authorization mismatch - please go back and try again. If you have been trying to access a function incorrectly, please use the proper method a inebunit serveru', sau m-am prostit eu biohazardousguy, ti-am trimis pm, aici n-am fost in stare sa postez bafta la mesterit mobra Editat Mai 5, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Nu prea sunt multi care sa dezmembreze asa ceva Doar sa cauti tu...altfel daca astepti sa te contacteze cineva...s-ar putea sa ai mai mult noroc comandand piesa. Mie intotdeauna cand am comandat ceva care nu era pe stoc la Bavaria a venit cam intr-o saptamana. Eventual ii mai suni tu daca uita sa te anunte cand vine piesa. Poti sa mai incerci www.motobins.co.uk (nu stiu sa iti zic cat de repede vine marfa dar au destule chestii pe stoc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) am atasat cateva poze cu instalatia pentru luminile de avarie conexiunile se fac cam asa: un fir + (tras din blocul de sigurante catre + de la releu) un fir - pana la cadrul motocicletei, se deconecteaza releul de semnalizare al motocicletei si se pleaca cu un fir de la papucul verde/maro pana la papucul din dreapta al releului. Apoi montezi tu unde vrei butonul on/off si tragi doua fire pana in mufa de sub sa care e lasata libera... cam asta e cine nu se pricepe da o bere si facem Editat Mai 5, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Bai, al cui e bembeu rosu parcat in fata unei cladiri mai moderne pe Fabrica de Glucoza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Ala de la Aerofina? Nici eu nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 ala de la Baba Novac stiu ca e al meu ca acolo mi s-a rupt cablu de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 ala de la Baba Novac stiu ca e al meu ca acolo mi s-a rupt cablu de ambreiaj comanda la bavaria ! ultima oara cand am comandat ( jumate de motor ) , am comandat marti si vineri au ajuns ! bafta ! deci tu esti ala de la baba novac :chers: ........................................... bogdan!, bre ai dezvaluit secretu', astia isi fac acu' singuri avarii si noi nu mai primim bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 De vinerea trecuta Penelopa imi face o problema ciudata. Nu tine foarte bine relantiul, nu se opreste, dar parca se ineaca. Pleaca mult mai greu la rece, cu socul tras, si dupa ce porneste, degeaba e socul tras, nu se accelereaza automat asa cum facea pana acum (in sensul ca pleca si statea accelerata pana cand trageam socul inapoi in jos). Dupa ce se incalzeste, daca ating socul se opreste motorul imediat. In mers pare ok, in week-end am mers vreo 500 de km si nu am avut probleme. Pana se incalzeste parca pierde puterea pentru momente scurte si dupa isi revine. Dupa ce se incalzeste merge bine, trage, am urcat Raraul fara probleme. Mi-a trecut prin cap sa ma uit la bujii si mi se par un pic mai negre fata de maroniul cu care eram obisnuit. Am cerut sfatul mecanicului care mi-a mai schimbat pe la ea diverse lucruri, si a umblat la un surubel pe partea stanga, din carburatoare, unul ca un furtunas, a reglat relantiul si acum e stabil, dar e mai sus decat era de obicei (sta la linia de 1500, si pana acum era sub linia asta). Nu ma deranjeaza mult treaba asta, cu relantiul mai sus, ci faptul ca nu porneste la fel de repede cum pornea. Bujiile sunt noi, au o luna maxim. La carburatoare de cand o am (2 ani) nu am umblat de loc (le-am golit o data in ideea de a scoate apa prin suruburile de de-desubt). Ce sa verific, la ce sa se uite mecanicul? Aceeasi buba face si offizieru', da' io n-am umblat la relanti, ca nu ma incanta ideea de a-l tine 1-200 de rpm mai sus.. 3in1, poate-i zici si lu' stangasemnatu' ce i-ai zis linuxistului.. :wacko: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 salutari, legat de ulei, asta am gasit pe faq.f650.com "Many people have reported no problems using full synthetic oil and semi-synthetic oil in their F650" Am aruncat doar o privire, nu am apucat sa citesc tot sau daca aveti timp sa cititi pe indelete, asta e linkul http://faq.f650.com/FAQs/OILFAQ.htm#Oil%20Viscosity Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Fratiorilor, am vazut ca au mai avut si altii probleme cu filetul de la baia de ulei. L-am stricat si eu in weekend . Se poate repara dracia aia si cam cat costa operatia asta? Offtopic: ati mai mers cu alte motorete? oare sunt motoare care sa mearga misto, sa franeze bine? Senzatia la Apriliile astea cu stema de BMW e ca merg cu un tractor romanesc decapotabil... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 salutari, legat de ulei, asta am gasit pe faq.f650.com "Many people have reported no problems using full synthetic oil and semi-synthetic oil in their F650" Am aruncat doar o privire, nu am apucat sa citesc tot sau daca aveti timp sa cititi pe indelete, asta e linkul http://faq.f650.com/FAQs/OILFAQ.htm#Oil%20Viscosity Deeeci: concluzii trase. SPECIFICATIONS Product 7100 4T 20W50 Feature 100% synthetic, Ester SAE/DOT Standard 20W-50 Specification API SL & JASO MA Maker's Approval — Compatibility High performance bikes 4 stroke engines, integrated gearbox or not, wet or dry clutch 100% Synthetic lubricant for improved oil film resistance at high temperatures and high revs. Grade 50 at hot temperature specially suitable for big bore engines thumpers, twins. Cei care au raportat clutch slippage au folosit uleiuri sintetice cu specificatia EC (energy conserving) care au acei aditivi smecheri. Acest ulei nu-l contine asa ca pot dormi linistit momentan. Va anunt cum merge trancanicea dupa. Fratiorilor, am vazut ca au mai avut si altii probleme cu filetul de la baia de ulei. L-am stricat si eu in weekend .Se poate repara dracia aia si cam cat costa operatia asta? Offtopic: ati mai mers cu alte motorete? oare sunt motoare care sa mearga misto, sa franeze bine? Senzatia la Apriliile astea cu stema de BMW e ca merg cu un tractor romanesc decapotabil... parerea mea Nu se poate repara. Trebuie sa arunci mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Fratiorilor, am vazut ca au mai avut si altii probleme cu filetul de la baia de ulei. L-am stricat si eu in weekend .Se poate repara dracia aia si cam cat costa operatia asta? Offtopic: ati mai mers cu alte motorete? oare sunt motoare care sa mearga misto, sa franeze bine? Senzatia la Apriliile astea cu stema de BMW e ca merg cu un tractor romanesc decapotabil... parerea mea aceeasi pb cu filetul o am si eu, userul grumpy a rezolvat-o la un nene, iti dau pe pm datele dansului si vedem poate mergem impreuna ! ................................................. JJ, n-am inteles nimic, mai tipa odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 JJ, n-am inteles nimic, mai tipa odata ANDREEEI!! Zi si lu' mandea ce i-ai zis lu' biohazardousdude de buba aia cu mersu' prost al mobrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Offtopic: ati mai mers cu alte motorete? oare sunt motoare care sa mearga misto, sa franeze bine? Senzatia la Apriliile astea cu stema de BMW e ca merg cu un tractor romanesc decapotabil... parerea mea orice monocilindru are comportament de aro 10 violat ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Offtopic: ati mai mers cu alte motorete? oare sunt motoare care sa mearga misto, sa franeze bine? Senzatia la Apriliile astea cu stema de BMW e ca merg cu un tractor romanesc decapotabil... parerea mea Distante mici, deci nu foarte relevant.. Bembeu' ie calm pe langa unele SM-uri si unele catemeuri.. Da'.. "sa franeze bine"?? Cred ca ai tu ceva buba la frane, offizieru' face drifturi si stoppie-uri, dac-o "calc", dar stie sa opreasca si "on a dime" (si nu pentru ca n-ar putea trece peste ea.. ) Si offizieru' meu nu e macaronar, da? (nu compleCt ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) ANDREEEI!!Zi si lu' mandea ce i-ai zis lu' biohazardousdude de buba aia cu mersu' prost al mobrei.. bre' parca esti nebun i-am trimis pm, dar nu s-a salvat in sent, astfel incat habar n-am ce i-am scris acu' pe serioaselea, din ce-am aflat legat de soc, e ca se uzeaza nu stiu ce saracii prin carburator si de aici rezulta buba cu socu ( adica il tragi maxim, sta la 1500rpm si apoi se ineaca ) i-am mai spus sa curete carburile, si airboxu' in rest, m-am lamurit, asa " face toate" asta vis-a-vis de mersul de tractor ! si zi bre' JJ, ce ma intrebai ? LE: o sa merg saptamana viitoare la AB sa-i intreb daca au vreun fel de " kit" de reparatie pt carb. cum era la dacie, un set de jigloare, ceva in sensu' asta Editat Mai 6, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 bre' parca esti nebun din ce-am aflat legat de soc, e ca se uzeaza nu stiu ce saracii prin carburator si de aici rezulta buba cu socu ( adica il tragi maxim, sta la 1500rpm si apoi se ineaca ) i-am mai spus sa curete carburile, si airboxu' in rest, m-am lamurit, asa " face toate" asta vis-a-vis de mersul de tractor ! Parca? Mdeci: Pentru vibratii excesive, poate n-ar strica sa aruncati un ochi si AICI.. Repetentzesc: monocilindresc, ergo vibra. Daca vibra EXCESIV, s-ar putea sa fie alte bube, deci pune lentila pe ocheane, si da iama in linku' de mai sus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.