Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Dragilor, mi-am relocat si eu releul, l-am scos afara la aer, ca si 3in1, iar dupa un test aseara ma declar foarte multumit; nu se mai incinge ca inainte (pot tine mana pe el fara sa miroase a gratar). Aseara erau cam 15 grade si am mers cu viteza mica 40-60 km/h pe o distanta de 50 km.

 

Insa mi-e foarte teama ca daca il ud sa nu raman cu mobra in ploaie. E cineva care are releul afaar si a mers pe ploaie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cosmin. El a intrat cu mine intr-un vad de rau care trecea peste roata din fata. A mea mobra a inghitit apa si s-a oprit. A lui, cu tot cu releu relocat, a trecut fara probleme, desi releul i-a stat destul de mult timp in apa raului.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer eu o sa il las unde este. Merg mult in enduro si mai dau mobra de pamant sau trec prin apa d munte f rece si nu stiu ca il ajuta. Ma gandesc ca stie neamtu de ce nu l-a pus afara la aer si intemperii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin. El a intrat cu mine intr-un vad de rau care trecea peste roata din fata. A mea mobra a inghitit apa si s-a oprit. A lui, cu tot cu releu relocat, a trecut fara probleme, desi releul i-a stat destul de mult timp in apa raului.

 

poate te referi la Cosmin care mi-a vandut mie motorul, e unu negru cu nr XNK, poate aflati de la el cum e cu releul afara, are userul cosminst2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer eu o sa il las unde este. Merg mult in enduro si mai dau mobra de pamant sau trec prin apa d munte f rece si nu stiu ca il ajuta. Ma gandesc ca stie neamtu de ce nu l-a pus afara la aer si intemperii

 

Pai stie neamtu. Dar s-a gandit mai bine cand a facut GS-ul si la pus jos in scut. In principiu acolo se uda cel mai tare. La F800 e pus cam pe unde l-a pus 3in1 doar ca in alta pozitie. Deci tot la udeala. Mi-e in schimb sa nu fi schimbat releul intre timp si sa-l fi facut water proof de au avut incredere sa-l puna acolo. Eu vreau sa-l pun in carena fata in partea din stanga a farului deasupra claxonului langa pian. Acolo bate destul vant si e si mai protejat de intemperii. Nu stiu inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate te referi la Cosmin care mi-a vandut mie motorul, e unu negru cu nr XNK, poate aflati de la el cum e cu releul afara, are userul cosminst2008

deci tu esti cel care a mostenit toba aia misto :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stie neamtu. Dar s-a gandit mai bine cand a facut GS-ul si la pus jos in scut. In principiu acolo se uda cel mai tare. La F800 e pus cam pe unde l-a pus 3in1 doar ca in alta pozitie. Deci tot la udeala. Mi-e in schimb sa nu fi schimbat releul intre timp si sa-l fi facut water proof de au avut incredere sa-l puna acolo. Eu vreau sa-l pun in carena fata in partea din stanga a farului deasupra claxonului langa pian. Acolo bate destul vant si e si mai protejat de intemperii. Nu stiu inca.

 

bre', tre sa te lungesti cu firele ca sa ajungi pana acolo !

ori eu asta am vrut sa evit, sa ma apuc sa inadesc fire.

am mers pe ploaie si n-are nici pe dracu, deocamdata !

 

 

 

bafta !

 

ps: sunt multi care s-au plans ca li s-a ars releu sub sa de la supraincalzire, in schimb nimanui ( din cate stiu eu ) nu i s-a stricat de la apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre', tre sa te lungesti cu firele ca sa ajungi pana acolo !

ori eu asta am vrut sa evit, sa ma apuc sa inadesc fire.

am mers pe ploaie si n-are nici pe dracu, deocamdata !

 

 

 

bafta !

 

ps: sunt multi care s-au plans ca li s-a ars releu sub sa de la supraincalzire, in schimb nimanui ( din cate stiu eu ) nu i s-a stricat de la apa.

 

De acord cu tine nenea. E adevarat ca pana acum rapoartele arata o schinbare in bine dupa relocarea obectului.

 

Oricum in scut nu-l bagam ca eu am rahatul ala de plastic by default. La geseu e de metal macar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers pe ploaie si n-are nici pe dracu, deocamdata !

 

3in1, ms ptr raspuns

 

--------------------------------

 

Am vazut o chestie care merita implementata, o mini canistra de benzina (http://angerman.net/f650/mod-images/msr-bottle.jpg):

msr-bottle.jpg

 

Si asa parca lipsea ceva in zona aia :P

 

!!! vedeti ca si mobra aia din poza are releul relocat, deci cam toti fac asta

Editat de andro_cd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut o chestie care merita implementata, o mini canistra de benzina (http://angerman.net/f650/mod-images/msr-bottle.jpg):

msr-bottle.jpg

 

/index.php?...336&st=1270

Asta din ultima poza de la mine nu-i de benzina,dar tot pentru lichide este!O montez cind merg prin locuri "secate" si umplu un termos de un litru cu ce vrea buza mea sa bea! :P

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca nu stiu eu sa o apreciez, poate de unde nu am ureche muzicala

 

cu urechea muzicala se rezolva, primul pas e sa dai jos silenceru, astfel incat sa te poti bucura de TOBAAAAAAAAAAA ! :P

daca vrei toba stock, fa schimb cu bogdan!, el s-a saturat de liniste, vrea zgomot !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a defectat regulatorul de tensiune .... de unde cumpar altul nou ? pls. astept un raspuns de la voi .

AB - 450 ron :P l-am schimbat acum doua luni si e cel mai ieftin pe care l-am gasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AB ? ce e asta ?

 

este prescurtarea de la acel loc al pierzaniei unde portofelele intra in deriva iar rabdarea isi atinge limite nestiute.

 

Automobile Bavaria.

 

le: acu vad ca esti din Iasi. Mergi acolo la Bavaria si vezi daca aduc si piese de mobra. Nu peste tot aduc.

Editat de melciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le: acu vad ca esti din Iasi. Mergi acolo la Bavaria si vezi daca aduc si piese de mobra. Nu peste tot aduc.

Aduc si in Iasi. Nu se pricep la mecanica, dar de adus piese aduc. Ar fi indicat sa mergi direct cu codul piese, o sa fie mai simplu. Pretul e cam la fel ca cel de sus. Eu am avut un pic de noroc si am luat piesa direct de la o reprezentanta BMW din Germania. Cand am ajuns acasa am verificat pretul la reprezentanta din Iasi. Diferenta a fost de vreo 5 euro.

 

Penelopa si-a revenit, dupa ce am curatat (ma rog mecanicul nu eu) carburatoarele. Era ceva rugina la cablul de soc, mizerie in carburatoare si un spiridus umblase la suruburile pentru aer. Oricum baiatul asta minune Vali s-a acupat de tot, trancane ca de obicei din nou, asculta de soc si porneste si mai usor. Deci macar la 20000 de km trebuie curatate si reglate carburatoarele :laugh: . A, vrea cineva o poza cu kilometrajul la 50000 la un F clasic? :P Ma apropii vertiginos de cifra asta.

Bafta si duduiala placuta,

MM

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare... la mobrele din 96 cam in cat timp intra ventilatorul pt a raci motorul la regimul de mers relanti? A mea mobra nu vrea nicicum sa-si faca auzit trilul ventilatorului. Am mers prin oras multicel, nimic, am urcat forestiere si l-am tinut mult turat sa vad daca vrea sa se incinga, nimic ... Am mers cu mobra lu frate-miu (tot funduro) si imediat a intrat ventilatorul si motoru mi-a cam copt si anume .... Am si consum cam de 5,5 ceea ce e cam mult...ce ziceti? e normal au ba? tre gadilat termostatu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare... la mobrele din 96 cam in cat timp intra ventilatorul pt a raci motorul la regimul de mers relanti? A mea mobra nu vrea nicicum sa-si faca auzit trilul ventilatorului. Am mers prin oras multicel, nimic, am urcat forestiere si l-am tinut mult turat sa vad daca vrea sa se incinga, nimic ... Am mers cu mobra lu frate-miu (tot funduro) si imediat a intrat ventilatorul si motoru mi-a cam copt si anume .... Am si consum cam de 5,5 ceea ce e cam mult...ce ziceti? e normal au ba? tre gadilat termostatu?

 

 

...............................

a mea e din '95, daca merg 10 minute la ora 12:00 in oras intra ventilatorul ( in regim "bara la bara" )

ca sa verfici ventilatoru', lasa-o la relanti si in maxim 15min ( presupunind ca afara sunt macar 20 grade) tre' sa porneasca.

despre consum, 5.5 unde ?

a mea mai nou, nu stiu ce-a patit, dar e de bine, imi ia cam 11litri pt 200km in oras, e drept, fara forje !

indicatorul de apa ce zice ? trece de jumate ?

 

bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos, frumos,

da' pe unde-ai hoinarit ?

 

:P

am dat o fuga pana la vidraru... am vazut cativa baieti cu drujbele prin padure, m-am plimbat si eu un pic pe langa ei si m-am intors acasa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei mi-am tras-o si eu in poza!!!

 

Vezi semnatura si albumul de la hoinareala de azi: http://picasaweb.google.com/blaughera/Vidraru#

 

mie sa-mi zici de scut. E de metal sau e ala standard doar ca e argintiu?

 

P.S. frumoasa plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...