memyselfandI Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 cine poate participa la intalnirea asta ? dupa cum singur te-ai lamurit, oricine ! ps: daca mergi duminica in targ dupa semnale, sa scrii si tu p'aici cat au fost bafta ! ps: tine-o si tu dreapta pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ps: tine-o si tu dreapta pe viitor Buah, spune-i s-o tina cu caucioacele pe asfalt, ca nu-i bine s-o tii dreapta cand exact in fata ta ie f'o conserva!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 dupa cum singur te-ai lamurit, oricine ! ps: daca mergi duminica in targ dupa semnale, sa scrii si tu p'aici cat au fost bafta ! ps: tine-o si tu dreapta pe viitor cauciucuri de enduro + linie de tramvai + ud pe jos + unghi mic cand am trecut peste linie + incepator = dat cu curu de pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Voi aveti idee daca face cineva parbrize custom ? Mie imi arunca tot aerul in casca...zici ca trece tot triaju' p-acolo. Nici sa dau $200 pe un parbriz pe criza asta nu-mi vine. O sa incerc si dopuri...dar m-ar coafa un parpriz..daca e la un pret rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 mie imi lipseste rahatul ala negru de plastic/cauciuc ce se pune sub parbriz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 mie imi lipseste rahatul ala negru de plastic/cauciuc ce se pune sub parbriz uite aici am vazut asa ceva: http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ...dragilor, oare noi motociclistii suntem masochisti? E doar parerea mea sau e ca si cu maseaua, te doare dar nu vrei sa ti-o scoata. Eu de cate ori cand merg cu troaca (mai putin cand ies de nebun la un mega soft enduro), zic ca o vand si ca nu ma mai sui pe ea. Confortul e cam la valoarea -1 la toate capitolele. Defapt "confort" nu e cuvantul potrivit ci mai degraba "chin". Ei si al dracului dupa cateva zile uit de astea si parca as mai merge cu ea putin . Si nici nu pot sa scap de ea ca sa-mi iau de-o grija. Am lasat-o chiar si cateva zile in fata blocului nelegata si fara ghidon blocat si tot n-a luat-o nimeni . As incerca totusi ceva la 125 sau 250 cc inainte sa ma las de motociclism. Cred ca alea tre' sa uber fun. P.S. Accept variante auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 eu in afara de protectia la vant ... si zgomotu (care s-o rezolva cumva) ....nu prea am ce sa ii reprosez. Am mers in spatele cuiva cu 125 pe autostrada...era ciuca depasirilor...iar cand treceau tirurile ma gandeam ca acu il ia pe sus. Daca vrei confort maxim...ai gresit clasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ...dragilor, oare noi motociclistii suntem masochisti? E doar parerea mea sau e ca si cu maseaua, te doare dar nu vrei sa ti-o scoata. Eu de cate ori cand merg cu troaca (mai putin cand ies de nebun la un mega soft enduro), zic ca o vand si ca nu ma mai sui pe ea. Confortul e cam la valoarea -1 la toate capitolele. Defapt "confort" nu e cuvantul potrivit ci mai degraba "chin". Ei si al dracului dupa cateva zile uit de astea si parca as mai merge cu ea putin . Si nici nu pot sa scap de ea ca sa-mi iau de-o grija. Am lasat-o chiar si cateva zile in fata blocului nelegata si fara ghidon blocat si tot n-a luat-o nimeni . As incerca totusi ceva la 125 sau 250 cc inainte sa ma las de motociclism. Cred ca alea tre' sa uber fun. P.S. Accept variante auto da ce te faci ca vine vara si nu ai aer conditionat pe motocicleta? uhaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 andro_cd, ai gresit clasa ! orienteaza-te catre ceva RT ! http://www.bmwscruz.com/motorcycles/1999/r1100rt5.jpg bafta ! bogdan!, exact ce vb ieri, vine vara trecem la slapi ci tricou ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 De cateva zile merge din ce in ce mai greu blocatul ghidonului...si cand il blochez....merge greu sa scot si cheia. Azi surpriza...cilindrul de la contact (butucu...cum naiba s-o chema..in care intra cheia)...s-a deplasat in jos. Maine o duc la mecanic...mai are putin si iese pe dedesubt...cu tot cu cheie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 eu azi am mutat pozitia releului de incarcare, l-am scos la aer maine pun poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 De cateva zile merge din ce in ce mai greu blocatul ghidonului...si cand il blochez....merge greu sa scot si cheia.Azi surpriza...cilindrul de la contact (butucu...cum naiba s-o chema..in care intra cheia)...s-a deplasat in jos. Maine o duc la mecanic...mai are putin si iese pe dedesubt...cu tot cu cheie... eu stiu ca butucul are doua suruburi care il prind cumva pe jos... sunt imbusuri parca... mai bine te uiti un pic la ea si le strangi tu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) Posibil. Ieri m-am trezit ca un surub de la parbriz s-a desfacut singur (era iesit tot...nu stiu in ce se mai tinea)...si cum singurul inbus din trusa care l-am pierdut...e cel de care aveam nevoie ... impusc doi iepuri Editat Mai 9, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Oha suruburi...m-am uitat azi si nu mai este niciunul acu. Naiba stie cand si unde s-au pierdut. Am fost azi...io Mesteru Manole si mi-am luat suruburi si o cheie...evident cand am ajuns inapoi...suruburile se potrivesc...cheia nu...si cum era de asteptat...am toate cheile de la 8 la 14 ... mai putin 13 (evident acea fiind cheia de care am nevoie pentru nenorocitele de suruburi) Asa ca maine mai cumpar o cheie... Loctite 243 ca sa dau pe suruburi n-am gasit. O sa le strang mai tare si merg asa...ca doar acu am devenit expert. Daca le pierd si pe asta...data viitoare ii dau si cu adeziv Editat Mai 10, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 În loc de locflioÂşc 23423 poți folosi niÂşte ojă de unghii..... Deci ojă! nu ruj că asta e vopsea de OO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 fratilor, eu azi il sun pe baiatul care rectifica suruburi de baie ulei. mai sunt si alti posesori cu scurgeri ? bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 D-alea inca nu am avut Dar nu e timpul pierdut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) eu azi am mutat pozitia releului de incarcare, l-am scos la aer maine pun poze ! Asteptam pozele Si eu vreau sa ii schimb pozitia ca frige mai tare ca esapamentul. Eu vreau sa il pun aici numai ca mi-e teama sa nu se strice de la apa atunci cand ploua. fratilor, eu azi il sun pe baiatul care rectifica suruburi de baie ulei.mai sunt si alti posesori cu scurgeri ? bafta ! Daca e doar surubul te chinui inutil pentru ca se gasesc de cumparat si pe Louis si sunt ieftine. Daca e filetul de la motor (cum e si cazul meu)... am vazut pe youtube o tehnica super tare de reparat asa ceva ( ). Pacat ca noi romanii suntem cu cateva decenii in urma .--------------------------------------------------------------------------- Mie imi vibreaza in draci carenajul din fata cu farul, bordul si ce mai contine el atunci cand ies pe drumuri de tara sau drumuri asfaltate romaneste ( cu gropite in obraji ). E prins bine in suruburi. Mi-e oarecum teama sa mai merg pe drumuri din astea sa nu cumva sa cada ceva sau sa se rupa carenajul sau sa se trice ceasurile de bord. Cred ca e designul prost ptr ca se intinde mult ptrea in fata dracia aia de carenaj si trebuie sa sustina si multa greutate (far, bord etc)... Dual purpose my ass Editat Mai 11, 2009 de andro_cd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Niste poze din weekend http://www.flickr.com/photos/candronic/set...5638873/detail/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Asteptam pozele Si eu vreau sa ii schimb pozitia ca frige mai tare ca esapamentul. Eu vreau sa il pun aici numai ca mi-e teama sa nu se strice de la apa atunci cand ploua. ........................ salutare, cu apa nu ar trebui sa fie probleme, toata mantzocaria e capsulata. e drept ca nu stiu ce se intampla cind il scalzi in apa dupa ce e incins maxim de cand l-am mutat, am observat ca dupa un drum in oras de 10 minute se incinge de nu poti tine mana pe el, acum nu stiu daca asa se incinge in mod normal sau e al meu stricat. de schimbat pozitia, am recurs la varianta asta, ca sa nu modific gatul de la filtru de aer. e simplu, iti trebuie juma de ora si o bormasina singura pb e cu firu de masa care nu mai ajunge unde trebuie, astfel incat trebuie sa-l lungesti. eu l-am montat pe un surub al cadrului si hoha masa, multumita lui Bogdan! am rezolvat-o ! Bafta si spor la treaba, LE: prima data acolo am montat si eu masa, fix ca in poza, numa ca nu stiu din ce motiv, nu funciona Editat Mai 11, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 daca tot va laudati cu poze: http://picasaweb.google.com/blaughera/LaMa...ovuluiSiComana# imi pare rau ca n-am mai ajuns macar in trecere la Voineasa dar tot am rupt cateva ore pentru o plimbarica in jurul Bucului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 De cateva zile merge din ce in ce mai greu blocatul ghidonului...si cand il blochez....merge greu sa scot si cheia.Azi surpriza...cilindrul de la contact (butucu...cum naiba s-o chema..in care intra cheia)...s-a deplasat in jos. Maine o duc la mecanic...mai are putin si iese pe dedesubt...cu tot cu cheie... Vezi cu fortatul cheii. Vineri am rupt cheia in buson. Am lasat mobra la cozia si am plecat pasager la Guyana pana la Ciunget. A doua zi am recuperat-o cu cheia de rezerva. In alta ordine de idei, comunitatea F classic a fost foarte bine reprezentata la Voineasa unde am vazut un F classic de showroom. 1996, 9 mii si ceva de kilometri. frumoasa mobra in tineretea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 ........................salutare, cu apa nu ar trebui sa fie probleme, toata mantzocaria e capsulata. e drept ca nu stiu ce se intampla cind il scalzi in apa dupa ce e incins maxim de cand l-am mutat, am observat ca dupa un drum in oras de 10 minute se incinge de nu poti tine mana pe el, acum nu stiu daca asa se incinge in mod normal sau e al meu stricat. de schimbat pozitia, am recurs la varianta asta, ca sa nu modific gatul de la filtru de aer. e simplu, iti trebuie juma de ora si o bormasina singura pb e cu firu de masa care nu mai ajunge unde trebuie, astfel incat trebuie sa-l lungesti. eu l-am montat pe un surub al cadrului si hoha masa, multumita lui Bogdan! am rezolvat-o ! Bafta si spor la treaba, LE: prima data acolo am montat si eu masa, fix ca in poza, numa ca nu stiu din ce motiv, nu funciona si la mine e montat asa, asa am cumparat motorul, cel care mi l-a vandut a spus ca l-a scos acolo tot din cauza caldurii, s-a ars in trecut nu am gasit semnalizator in targ la vitan, poate din cauza ca am ajuns prea tarziu, mai incerc mi-a venit maneta de ambreiaj, 55 lei cu tot cu posta, am facut comanda de la Thomas Bodon 0746 897 003, 0771 646 067, bodonbikes@freemail.hu numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Deci azi am prins suruburile (teoretic)...dar mi-am facut un car de nervi. E atata matzaraie la ghidon acolo .. ce n-am vazut. Evident ca io cu cheile mele ruginite n-am reusi sa strang suruburile....doar le-am fixat cat de cat acolo fara adeziv. Am pus suruburi M8 x 30 ... dar am si de 20 si de 25. Daca are vreunu din voi o cheie ca lumea (ceva cu clichet cred ca ar merge cel mai usor)...ceva care sa si aiba loc sub increngatura aia de mate...dati un semn. Poate ne vedem intr-o dupa amiaza sa strang si io suruburile alea. Stabilim inainte ca sa iau o bere / suc etc. Eu am incercat cu o cheie de 13 inelara...a fost singura care s-a potrivit cat de cat la surubul ala. Aia normala e prea mare.. 12 e prea mica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.