jordash Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 sal! eu am pegaso, dar as fi interesat sa stiu de unde luati voi piese de skimb (o adresa ceva) pls... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Cine ma poate ajuta cu un sfat referitor la un parbriz touring pentru un f650 din 97? Am parbrizul ei original, dar ceaza o turbulenta fix in casca la peste 100. Am vazut un parbriz la cineva care are deflector, dar l-a luat odata cu motorul... Daca are cineva sugestii pls dati de stire. p.s. Are cineva idee cum arata parbrizul MRA de pe louis??? 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Cine ma poate ajuta cu un sfat referitor la un parbriz touring pentru un f650 din 97? Am parbrizul ei original, dar ceaza o turbulenta fix in casca la peste 100. Am vazut un parbriz la cineva care are deflector, dar l-a luat odata cu motorul... Daca are cineva sugestii pls dati de stire. p.s. Are cineva idee cum arata parbrizul MRA de pe louis??? 10x Eu caut un parbriz touring de o jumatate de an,iar "bogata" oferta este aproape nula! Tot ce am gasit sare vertiginos de 100 Euroi,chiar si la acele parbrize mai putin originale! Singura varianta este sa aduni suma respectiva sau...sa incerci la Bogdan din Buc. care zice ca a mai facut artizanal si au iesit destul de bine!Nr. lui de tel. e 0722646373,dar conditia este sa ajungi cu motorul la el!Mult noroc si sa ma tii si pe mine la curent (12Volti! ) cu ce ai rezolvat!Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Cine ma poate ajuta cu un sfat referitor la un parbriz touring pentru un f650 din 97? Am parbrizul ei original, dar ceaza o turbulenta fix in casca la peste 100. Am vazut un parbriz la cineva care are deflector, dar l-a luat odata cu motorul... Daca are cineva sugestii pls dati de stire. p.s. Are cineva idee cum arata parbrizul MRA de pe louis??? 10x Eu am avut parbriz Touring, fumuriu. La drum intins FACE TOTI BANII!! Deviaza curentul de aer peste si in lateralele conducatorului, nu este zcomotos si am numai cuvinte de lauda in ceea ce-l priveste. NU opune o rezistenta semnificativa la inaintare (adica am reusit sa ating viteza maxim constructiva de 165km/h) (bine-nteles pe o autostrada unde nu exista limitare de viteza ). Singurul minus pe care l-am descoperit a fost acela al reducerii vizibilitatii pe traseu enduro, acolo unde uneori este necesar sa vezi fix unde calca roata in groapa . Daca mai este si zgariat...peste fondul sau fumuriu...atunci cam ai probleme pe coclauri. Dar nu atat de mari incat sa nu poti sa te distrezi de minune. (La o adica poti sa-l dai jos inainte de ture d-astea) Din pacate ...mi s-a topit impreuna cu o buna parte din carena .... asa ca am montat parbriuzul original, scurt. E naspa! Vant fix in moaca! E drept, vad acum perfect in fata rotii..dar ma ia o vajaiala de cap... . ...si nu uitati sa-mi spuneti daca va ridicati pe=o roata cand vreti / cat vreti! Cheers! Ma ridic fara probleme pe o roata la plecarea de pe loc si daca vreau (dar nu vreau) o pot da pe spate de tot, pentru ca ea poate. Rareori am reusit sa o ridic din mers cu a 2-a insa se chinuie rau si...nu se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Pai si de unde l-ai luat pe ala touring? Eu nu ma dau pe coclauri asha ca nu ma intereseaza asha de tare... Dar la drum ma tampeste cu parbrizul asta asa de tare incat nu mai imi face placere sa merg pe moto... Te rog mult spune-mi de unde l-ai luat shi cat ai dat pe el. Merci frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 L-am primit cu tot cu motocicleta. Din cate am inteles l-a luat din Germanica...este trecut la accesorii optionale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Climber Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 WindShield: http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/982/116/ mai vezi acolo pe site.. mai is 2, da asta e cel mai inalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Salutare. Cine ma ajuta si pe mine cu un Manual Tehnic in limba engleza pentru F650 modelul clasic (1993-2000). Thank you, Safe and happy riding. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 WindShield: http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/982/116/ mai vezi acolo pe site.. mai is 2, da asta e cel mai inalt DADADADADADA Asta e minunea! E super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 DADADADADADA Asta e minunea! E super! Bravo neica,meriti o bere cu toata stima! Caut de mai bine de un an dupa un asa parbriz si abia acum am vazut ca exista totusi!Daca reusesc sa-l comand si sa-l iau o sa te rog sa-mi dai un nr. de tel. pe p.m. sa ma pot achita de berea promisa! O sa te contactez eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Salut. O intrebare. Releul de tensiune care este sub sa, cel cu aripioare de langa trusa de scule se incalzeste destul de tare si la voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 (editat) Salut. O intrebare. Releul de tensiune care este sub sa, cel cu aripioare de langa trusa de scule se incalzeste destul de tare si la voi? Da, se incinge destul de tare si la mine. Una dintre modificarile comune ce se pot face este modificarea pozitiei intr-un loc mai aerisit. Eu nu am facut asa ceva, dar am citit ca se face pentru a prelungi durata de viata a respectivei componente. Numai bine Editat Iulie 3, 2007 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 Da, se incinge destul de tare si la mine. Una dintre modificarile comune ce se pot face este modificarea pozitiei intr-un loc mai aerisit. Eu nu am facut asa ceva, dar am citit ca se face pentru a prelungi durata de viata a respectivei componente. Numai bine Multumesc. Intre timp am cumparat un releu nou. Asa ca daca are cineva nevoie, este de vanzare( 400 lei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 Are cineva sa-mi vanda un manual pt F 650 ST din 1999-2000? Platesc chiar si pt o copie. Au astia de la Clymer dar imi trebuie un card cu care sa pot plati prin internet in USA. Asta pe care l-am vazut acolo costa cam 30 de $ Arata cam asa. Ma rog,ar fi bun orice manual Cine are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Are cineva sa-mi vanda un manual pt F 650 ST din 1999-2000? Platesc chiar si pt o copie. Au astia de la Clymer dar imi trebuie un card cu care sa pot plati prin internet in USA. Asta pe care l-am vazut acolo costa cam 30 de $ Arata cam asa. Ma rog,ar fi bun orice manual Cine are? Eu am de Dakar2000-2003. Daca treci prin Dorobanti, pe langa Televiziune ti-l pot da, daca esti interesat da-mi PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Merci mult dar nu cred ca e bun pt ca eu am motor pe carburatie iar caroseria e diferita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Are cineva sa-mi vanda un manual pt F 650 ST din 1999-2000? Platesc chiar si pt o copie. Au astia de la Clymer dar imi trebuie un card cu care sa pot plati prin internet in USA. Asta pe care l-am vazut acolo costa cam 30 de $ Arata cam asa. Ma rog,ar fi bun orice manual Cine are? Am eu unul,dar nu il pot da fiindca am si un motor atasat,care mai trebuie uneori bibilit dupa carte! Ce pot face pentru tine e sa ti-l pun la dispozitie sa iti faci o copie,asta cu conditia sa vii sa il iei si apoi sa-l inapoiezi!Poti iarasi sa cumperi un manual daca dai anunt sau cauti putin,pe mine m-a costat 100 roni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Salutare prieteni cu F-uri De o saptamana sunt si eu mandrul posesor al unui F650 din '98 cu 24.000Km la bord. Pana acum i-am facut o verificare completa(atat cat m-am priceput, ca la service nu o duc ). Chesti ce i-am reparat/schimbat/inlocuit: - ulei + filtru; - filtru de aer; - buji (NGK Iridiu); - garnituri furca + ulei furca; Chesti ce i-am verificat si le-am gasit in regula: - placute frana + lichid frana; - lichid racire; - nivel lichid baterie; Si acum intrebarile/neclaritatile: - imi curge umpic de ulei pe la busonul sub motor <- Cat de mare ii problema, cum o pot rezolva? - la rece(dimineata sau dupa 8 ore de parcare la servici) nu porneste daca nu ii trag socul(cu socul tras porneste din prima, rar din a doua sau a treia) <- Asa fac toate sau am eu ceva buba? - de vreo 2-3 ori (o data urcand o panta) la o frana brusca mi s-a oprit motorul (mai aveam cam 3-5 litri de benzina in rezervor), cand am incercat sa il repornesc a trebuit sa ii dau de vreo 4-5 ori la buton sa porneasca <- Se mai intampla sau iara ii buba de la mine? Raspunsuri/Ideii/Sugesti/Pareri le astept cu sufletu' la gura. Pana atunci va salut si multe drumuri uscate Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 @dasdas (si nu numai): De unde ti-ai luat kitul de garnituri pentru furca fatza? Cat te-a costat? Si pentru bucuresteni: stiti vreun service unde pot face operatia de schimbare garnituri + ulei furca rapid si sa fie de calitate? preferabil si ieftin M-am trezit acum 2 zile cu o dunga de scursura de ulei din amortizorul dreapta pe tubul inferior, si cu urme de ulei pe tubul superior (cel lucios). N-am nici o idee cat mai pot sa merg asa fara probleme. Faza e ca nu se simte vreo schimbare de comportament al suspensiei fatza, dar ma gandesc ca daca lacrimeaza, nu mai e mult si o sa se simta... thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 @dasdas (si nu numai): De unde ti-ai luat kitul de garnituri pentru furca fatza? Cat te-a costat? Eu am luat motocicleta de la la un tip din Sebes (jud. Alba) si am vazut-o cu vreo 2 saptamani inainte sa o chiar iau acasa. Am vazut ca curge furca si i-am zis la ala sa imi ia garnituri pt. ca pleca in Germania in cateva zile. Bani nu mi-o cerut pe ele, dar cred ca nu or fost foarte scumpe din moment ce nu mi-o cerut. Cat despre schimbat am urmat pas cu pas indicatiile de pe f650.com si nu o fost foarte greu, daca ai pe cineva sa te ajute in 3-4 H le schimbi lejer. In rest mersi de raspunsuri la toti. Numa bine, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 eu: cu ijul 300 - 1200 km/saptamana orice tip de vreme (vara iarna, ploaie, polei, zapada) cu bmw 600- 1000 km / sapt da pe asta il am doar de 3 saptamani (ploaie si soare pana acu, zapada inca nu ) Din februarie-martie de cand am luat permisul si am inceput sa conduc am 6000 si un pic de km. Nu stiu, e mult, e putin, spune tu. Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 Zidule, daca tu ai IJ si il surubareai toata ziua, sau daca tie iti place mecanica, si iti place sa bibilesti motorul, bravo tie. Eu nici nu dispun de foarte mult timp liber, si nici nu agreez ideea de reparatii si intretinere in spatele blocului. Asta nu inseamna ca nu am citit manualul de service, sau ca nu am dat carenele jos niciodata, sau ca nu mi-am instalat singur alarma pe ea. Oricum, sunt de parere ca motocicleta este facuta sa MERGI pe ea, nu sa REPARI la ea. Acum, relativ la intrebarea ta cu kilometrii, din 5 mai, cand a fost inmatriculata, am facut 5500 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 Am si eu o intrebare de necunoscator. Am inceput sa pierd suruburi de pe ea. Am observat unu lipsa de ceva timp de la carena si am dat vina pe service. Unu e lipsa de la toba. Si culmea, in drumul de intoarcere de la Ghorgheni am pierdut unul de la suportul de bagaje. Destul de naspa, ca tremura foarte tare cutia. Am avut din greseala un surub la mine si l-am pus ca sa descoper astazi ca lipseste iarasi. Nu raspundeti imediat ca strange-le si verifica-le ca pe asta de la suporti chiar l-am strans bine si am inceput sa le verific saptamanal. Stiu ca vibreaza si de asta. Dar am vazut ca astia de pe renumitele dvd-uri folosesc o solutie (loctite ii spun ei) pe care o pun pe diferite suruburi. Exista vreun echivalent la noi? Cum se cheamĂź? Se poate pune pe toate suruburile? Adica banuiesc ca pe cele de la carene nu, da pe cel de la toba (temperatra mare, stiu si eu)? A, si unde gasesc un surub de carena? Nu faceti asa da nu am avut nimic cu motor pana acum si pentru bicicleta mergeam in bazar si gaseam de toate. In rest numai bine si benzina in rezervor Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 @ biohazardousguy In manual se recomanda diferite tipuri de loctite (pt blocat filet, pt spatii nguste, pt spatii largi etc.) Loctite este firma, au si pe la noi reprezentanta (si distribuie prin hipermarketuri - parca am vazut stand in carrefour). Tipul exact al substantei e dat de cifrele de dupa loctite. @ tro5 buei efectul mentionat de tine e numai la gs simplu, ce zic eu e efect suplimentar de la dakar, asta are fatza mai lunga cu 10 cm decat restu deci si stapanu tre sa semene, acu eu il am doar de 3 saptamani, mai vedem pana in toamna. Burta creste si ea fara grija, ca doar tre sa ii tina umbra La faza cu gps - bani de unu decent mai la toamna, ca doar banii pe dakar au mers stil caramida . stift nu iau acum am luat coburi givi cu suporti wingrack2, antiradar se cere URGENT si se apropie concediu + ( ia vezi ce am zis eu de sibiu) Problema cu vitezometru e cam asa: vad 100km/h si la 3800 si la 4000, dau putin gaz (200rpm in plus) urca la 120, scade iar nitel plm. Ar trebui sa fie liniara variatia in aceeasi treapta de viteza. si din ce spui tu, de la 100 la 120 cresti 1000 rpm, de la 120 la 170 cresti doar 1500 rpm in loc de 2000 cat ar fi logic, si in plus acu meu a urcat pe la 180 - imposibil conform manualului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Suruburi gasesti cu mare greutate prin bazar. Iti recomand sa dai o fuga la bavaria si comanzi suruburile lipsa. Nu sunt o galagie de bani, o sa coste de 2~3 ori mai mult decat suruburile din piata. NU UITA SURUBURILE DIN PIATA SUNT DE PROASTA CALITATE FATA DE ORICE SURUB GASESTI PE MOTOR MONTATA DIN FABRICA. De exemplu am dat pe 1 surub care prinde oglinda de ghion 45ron da, 45ron un (cuvant urat) de surub. De la bavaria. Si din pacate am nevoie de 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.