melciu Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Am mers eu pe experimente si nu sunt multumit. Am citit si eu F650.com si am pus un 20-50 7100 full sintetic de la castrol. Am crezut ca va tine mai mult distractia dar deja dupa 4500 de km dupa ce se incalzeste motorul cutia e din ce in ce mai "colturoasa"si daca sunt in adidasi sau pantofi la serviciu incep sa fac vanatai la cat de greu se misca. Eu unu asa imi dau seama cand uleiul nu mai e ca la inceput si pot spune ca uleiul asta dupa 4500 de km nu mai e ca la inceput. Data viitoare am sa merg pe un semi-sintetic. Ce trebuie sa ai grija este sa fie un ulei "esther free" sau ceva de genul asta. O sa citesc pe binon cand ajung acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Am mers eu pe experimente si nu sunt multumit. Am citit si eu F650.com si am pus un 20-50 7100 full sintetic de la castrol. Am crezut ca va tine mai mult distractia dar deja dupa 4500 de km dupa ce se incalzeste motorul cutia e din ce in ce mai "colturoasa"si daca sunt in adidasi sau pantofi la serviciu incep sa fac vanatai la cat de greu se misca. Eu unu asa imi dau seama cand uleiul nu mai e ca la inceput si pot spune ca uleiul asta dupa 4500 de km nu mai e ca la inceput. Data viitoare am sa merg pe un semi-sintetic. Ce trebuie sa ai grija este sa fie un ulei "esther free" sau ceva de genul asta. O sa citesc pe binon cand ajung acasa. Multumesc(CosX si Melciu...poate am ocazia sa ne cunoastem ...pe undeva prin ture)! Eu saptamana asta vreau sa-l cumpar si sa-l schimb, dar astept sa vad ce spuneti. Multumesc de sfat si astept sa-mi explicati care e treaba cu esterul. Stiu ca e conditionata alegerea uleiului de faptul ca lucreaza si cutia(e wet clutch parca)...si ca are si rol in racire. Sa inteleg ca e ok un 20-50 pe sezon estival, mineral sau semisintetic si la toamna s-o las cu 10-40 pana la primavara. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Sa inteleg ca e ok un 20-50 pe sezon estival, mineral sau semisintetic si la toamna s-o las cu 10-40 pana la primavara.Toate cele bune! Producatorul scrie clar sa pui ulei mineral si fara aditivi de lubrefiere ca sa nu-ti patineze ambreiajul.Despre vascozitate e la alegerea ta daca sa pui 15W40 sau 20W50.Sfatul meu si a altor specialisti e sa pui 20W50 daca motorul e mai uzat sau 15W40 daca nu e. Mesaj completat Iar daca nu mai ai respectivele piulite si nici cu Ivan nu te poti intilni ca sa-ti dea din rezerva strategica aflata la purtator, cumpara citeva cu autoblocaj,stringe-le bine si da-i bice! Dan (Endurache)stie! Asa e.Fara piulitele lui Ivan,mi-ar fi trancanit in cap pe coclaurile patriei.Noroc ca nu am aruncat pufarul de cauciuc pe care l-am gasit langa mobra ca nu stiu daca Ivan in marinimia sa mi-l dadea pe al lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Multumesc(CosX si Melciu...poate am ocazia sa ne cunoastem ...pe undeva prin ture)!Eu saptamana asta vreau sa-l cumpar si sa-l schimb, dar astept sa vad ce spuneti. Multumesc de sfat si astept sa-mi explicati care e treaba cu esterul. Stiu ca e conditionata alegerea uleiului de faptul ca lucreaza si cutia(e wet clutch parca)...si ca are si rol in racire. Sa inteleg ca e ok un 20-50 pe sezon estival, mineral sau semisintetic si la toamna s-o las cu 10-40 pana la primavara. Toate cele bune! esterii chipurile ar avea rol in patinare mai eficienta ceea ce chipurile nu ne-am dori la ambreiaj. Sincer patinarea nu am simtit-o acest ulei fiind ester-free. Dar ma asteptam ca sisntetic fiind sa reziste mai mult de 5000 de km, incercarea moarte n-are. Din ce am citit un motor facut pentru uleiuri minerale dupa o anumita varsta (40-50 k) i-ar prinde mai bine un ulei semi-sintetic pentru a compensa uzura. Acu, daca aia mint, mint si eu. Nenea TVA, cand ma asigur ca ma mai tin caucioacele inca vreo 1000 de km sau imi iau altele poate ne vedem in uichendul viitor daca esti prin dulcele targ al Iesilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 esterii chipurile ar avea rol in patinare mai eficienta ceea ce chipurile nu ne-am dori la ambreiaj. Sincer patinarea nu am simtit-o acest ulei fiind ester-free. Dar ma asteptam ca sisntetic fiind sa reziste mai mult de 5000 de km, incercarea moarte n-are. Din ce am citit un motor facut pentru uleiuri minerale dupa o anumita varsta (40-50 k) i-ar prinde mai bine un ulei semi-sintetic pentru a compensa uzura. Acu, daca aia mint, mint si eu. Nenea TVA, cand ma asigur ca ma mai tin caucioacele inca vreo 1000 de km sau imi iau altele poate ne vedem in uichendul viitor daca esti prin dulcele targ al Iesilor. Weekendul viitor e intrunire la Radauti cred...ar fi mai bun acolo decat in Iasi. Multumesc de lamuriri cu privire la uleiuri. Azi am fost in garaj la un prieten si am gasit un cauciuc de la fost lui Pegaso...numa' bun pe spate exact la dimensiuni, ca tot veni vorba. El are acum zzr600 si KTM 450SX deci nu are nevoie de el si mi l-a oferit. Nu l-am luat, da' cred ca pot pune o vorba buna, ca-ntre motociclisti. Eu vineri si sambata pot fi la intrunire...daca veniti si aveti nevoie de ceva piese/accesorii pt motor...eu plec duminica in Anglia si va pot aduce, la ei fiind mai ok preturile. Sper sa ne vedem pe la intrunire, desi sunt fanul calatoriilor mai mult decat al adunarilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) esterii chipurile ar avea rol in patinare mai eficienta ceea ce chipurile nu ne-am dori la ambreiaj. Sincer patinarea nu am simtit-o acest ulei fiind ester-free. Dar ma asteptam ca sisntetic fiind sa reziste mai mult de 5000 de km, incercarea moarte n-are. Melciule, atunci de ce toti fitosii pun motul 300V Dublu-ester in motociclete? Un ester il anuleaza pe celalalt, nu? Personal incep sa cred ca-i un bullshit asta cu uleiurile de motocicleta. Cum, mai exact, poate un anumit aditiv de ulei sau o alta tehnica de fabricare a uleiului sa afecteze functionarea abreiajului atat timp cat uleiul prin natura lui e lubrifiant? Practic producatorii vor sa spuna ca, pentru a nu iti patina ambreiajul, pistonul este mai slab lubrifiat. Nu cred ca exista o formula magica prin care nici ambreiajul nu patineaza, dar si tot motorul este uns bine. Mesaj completat Ah, da, si pe uleiul 10W-40 recomandat de BMW pentru F650 pe timp de iarna e poza unui motor de masina Editat August 3, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Weekendul viitor e intrunire la Radauti cred...ar fi mai bun acolo decat in Iasi. Multumesc de lamuriri cu privire la uleiuri.Azi am fost in garaj la un prieten si am gasit un cauciuc de la fost lui Pegaso...numa' bun pe spate exact la dimensiuni, ca tot veni vorba. El are acum zzr600 si KTM 450SX deci nu are nevoie de el si mi l-a oferit. Nu l-am luat, da' cred ca pot pune o vorba buna, ca-ntre motociclisti. Eu vineri si sambata pot fi la intrunire...daca veniti si aveti nevoie de ceva piese/accesorii pt motor...eu plec duminica in Anglia si va pot aduce, la ei fiind mai ok preturile. Sper sa ne vedem pe la intrunire, desi sunt fanul calatoriilor mai mult decat al adunarilor. pai din ce am cetit intalnirea de la Radauti va fi in 14-16 August care pica peste 2 uichenduri. Din pacate atunci nu voi putea ajunge la Radauti dar planuiesc un Buc - Gheorgheni - targu / piatra neamt (inca nu m-am decis) iasi cu intoarcere ori prin oituz daca e o zi fierbinte ori un tur al Moldovei sudice daca e mai racoreanu afara. Pe mine nu spatele ma ingrijoreaza ci fata model reising slick F1 coenzima Q10 fara riduri. Melciule, atunci de ce toti fitosii pun motul 300V Dublu-ester in motociclete? Un ester il anuleaza pe celalalt, nu? Personal incep sa cred ca-i un bullshit asta cu uleiurile de motocicleta. Cum, mai exact, poate un anumit aditiv de ulei sau o alta tehnica de fabricare a uleiului sa afecteze functionarea abreiajului atat timp cat uleiul prin natura lui e lubrifiant? Practic producatorii vor sa spuna ca, pentru a nu iti patina ambreiajul, pistonul este mai slab lubrifiat. Nu cred ca exista o formula magica prin care nici ambreiajul nu patineaza, dar si tot motorul este uns bine. pai vezi nenea ca te-ai prins? plus cu plus da minus, sau invers ... cine dracu mai socoteste. Nenea chestia cu esterii nu e de la mine citire ca am fost loaza la chimie. Asta e ce-am citit si eu pe f650.com. Acum nici aia n-au fost mari chimisti la viata lor dar au testat ca si mine mai multe tipuri de uleiuri. Si la alea cu esteri le-a dat cu minus ca le patina ambreiajul. De ce? sa moara Cichicean daca stiu. Eu v-am zis ce am pus acum si nu-s tare multumit. O sa pun fix unul mineral si va zic ce diferente observ. Cat despre fite... de ce si-ar lua unu care a vazut ce-nseamna beemveul o (ma scuzati dar trebuie sa spun) honda (ma scuzati din nou) din aia cu magnet de pitzipoance dar tot ii pune tank-bag de plecat in siberia?... e o treaba relativa. Vorba aia... realitatea e complexa si are multe aspecte. Chiar nenea 3in1, eram curios. De cand cu crotch-rocketul ai pus si tu jenunchiul jos in rond la Alba Iulia? Sau tocesti numai centrul caucioacelotr intre semafoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Ok! Si pana la urma...am motor care merge bine fara probleme insa cu 61.000km la bord. Deci voi lua un semisintetic 20-50 fara esteri. Si cum vreau un pret rezonabil in jurul a 30-35 ron/litru...care sunt marcile recomandate de producator sa corespunda descrierii din experientele voastre? Sau sa iau mineral? In fine, de unde si ce-concret- as putea sa cumpar la descrierea facuta de mine? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Ia trage tu de panoul de bord si vezi daca se misca.Daca da ,iei o cheie si strangi piulitele (in cazul in care nu le-ai pierdut).Trebuie sa dai jos parbrizul si aparatoarea de plastic ca sa ajungi la ele. Care panou de bord bre? Ala cu ceasurile? Ala e strans bine...de curand l-am dat jos si pus la loc ca tocmai ce s-a belit un beculet de la vitezometru. Bordul, daca despre el este vorba nu e prins cu surube...e prins cu un fel de shaibe, ca niste sigurante. Doar ornamentul de plastic de deasupra bordului e prins in suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Care panou de bord bre? Ala cu ceasurile? Ala e strans bine...de curand l-am dat jos si pus la loc ca tocmai ce s-a belit un beculet de la vitezometru. de asta vorbeam ,dar daca e strans atunci...nu e de la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 castrol gp actevo mineral 20 w 50undeva sub 30 ron litrul excelent si pt uns lantul Multumesc! In mare voi, cei care ati mai facut schimbul de ulei, sunteti informati asupra faptului ca cel mineral e ok? Vreau sa stiu daca e recomandat si de producator. Si de unde anume pot lua Castrolul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Multumesc! In mare voi, cei care ati mai facut schimbul de ulei, sunteti informati asupra faptului ca cel mineral e ok? Vreau sa stiu daca e recomandat si de producator. Si de unde anume pot lua Castrolul asta? E ok cu mineralu'. Nu te crampona de Castrol, mai exista si Motul si Motorex 20w-50 mineral. Daca te prinde noiembrie cu 20w-50 ai sa observi ca o sa porneasca mobra ceva mai greu din cauza vascozitatii mai mari. Personal pentru sfarsitul si inceputul de sezon o sa bag 15w-50 semisintetic. Editat August 4, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Daca te prinde noiembrie cu 20w-50 ai sa observi ca o sa porneasca mobra ceva mai greu din cauza vascozitatii mai mari. ...daca nu ai garaj incalzit..... Eu nu bag decat mineral pt ca si asa schimb uleiul in fiecare primavara.Pana la toamna se mai subtiaza si porneste bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Am inteles. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 20W 50 de la Bavaria. Nu te mai complica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Imi trebuie 11122343459 (supporting bracket pentru axele cu came) si 11312343082 (camshaft exhaust).. La sume mai modice decat cei 320 euro pe care i-am avut "ofertati" pana acum.. 'ga-mi'as plua in el de offizier.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Imi trebuie 11122343459 (supporting bracket pentru axele cu came) si 11312343082 (camshaft exhaust).. La sume mai modice decat cei 320 euro pe care i-am avut "ofertati" pana acum.. 'ga-mi'as plua in el de offizier.. aaauuuuu mocheta... astea-s piesele ale doua de aur care am auzit ca ar fi la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 aaauuuuu mocheta... astea-s piesele ale doua de aur care am auzit ca ar fi la motor? Cam asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) Imi trebuie 11122343459 (supporting bracket pentru axele cu came) si 11312343082 (camshaft exhaust).. La sume mai modice decat cei 320 euro pe care i-am avut "ofertati" pana acum.. 'ga-mi'as plua in el de offizier.. tipule, imi pare rau sa aud ca s-a stricat frustuku' vezi ca parca buzoianu are ceva de dezmembrat bafta oricum ! Editat August 6, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 vezi ca parca buzoianu are ceva de dezmembrat care e asta "buzoianu" ca vreau si eu roata din fata,ma rog, doar janta si disku de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 care e asta "buzoianu" ca vreau si eu roata din fata,ma rog, doar janta si disku de frana? userul buzoianu, da si tu search, eu n-am stiu niciodata cum dreacu se face cu serciu asta vezi insa ca din cite stiu, are la dezmembrat F650 funduro, bafta ! .......................................... offtopic: JJ, power of dreams mate, power of dreams Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) userul buzoianu, da si tu search, eu n-am stiu niciodata cum dreacu se face cu serciu asta vezi insa ca din cite stiu, are la dezmembrat F650 funduro Cu sarciul e simplu ca ai Members in dreapta sus. Am gasit userul si i-am dat PM.Merci Editat August 7, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 offtopic: JJ, power of dreams mate, power of dreams BROKEN dreams, mah!! ..desi daca as sti ca Africana pe care as cumpara-o ar fi in stare FOARTE buna, as da offizieru' cu inima usoara.. ..din pacate, la norocul meu, sigur iau una phututa, si n-are rost sa dau offizieru' la schimb pentru o AT, ca sa ma apuc sa mai bag niste bani in ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ianis Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Salut, Am un BMW f650 din 98. As vrea sa schimb becul cu unul mai luminos. Nu prea as vrea sa-l duc la service, as vrea sa il schimb eu, desi nu prea ma pricep prea mult. M-ar interesa sa stiu daca se poate face fara sa scot farul... sau cum se face mai exact. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Salut, Am un BMW f650 din 98. As vrea sa schimb becul cu unul mai luminos. Nu prea as vrea sa-l duc la service, as vrea sa il schimb eu, desi nu prea ma pricep prea mult. M-ar interesa sa stiu daca se poate face fara sa scot farul... sau cum se face mai exact. Merci Philips H4 Plus, am inteles ca e cu pana la 40% mai luminos.. se poate scoate pe sub carena, cauta pe faq.f650.com procedura exacta, e relativ simplu, trebuie doar sa simti cum trebuie pe ce pui mana, nu prea ai cum sa vezi ce-i p'acolo.. Mesaj completat Geez, nush cine-l are la vanzare, da' crashbar-ul ala mi se pare idiot rau de tot.. In primul rand, daca a picat pe picior, ti l-a zdrobit fara drept de apel.. In al doilea rand, te poti lovi la glezna (daca nu ai cizme/ghete) chiar si in mers, si cred ca toti am mai dat o glezna de un picior de masa, sau de un cadru de bicicleta, si stim cat de dureroase sunt loviturile in cauza - eh, imagineaza-ti ca te lovesti in timp ce tre' sa faci o manevra la 50-60km/h in trafic..) In al treilea rand, ca sa umbli la motor,angrenaj et caetera, tre' sa dai tot crashbar-ul jos.. E doar o constatare, eventual o avertizare catre cei care vor sa-si faca crashbar, sa nu exagereze.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.