vmm Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 QUOTE (vmm @ Jul 24 2009, 12:53 PM) Salutare tuturor, Maine in jur de ora 9 dimineata se da startul din Sarata Monteoru (Buzau) catre Siriu-->Lacul Vulturilor. Drumul pana la Siriu este cunoscut de majoritatea ca fiind excelent pentru moto. Incepand de acolo se intra pe forestier cam 20-25km(sper sa nu ma insel) pana la susnumitul lac. Detalii sunt aici: Prima Incercare si aici: Incercarea de Maine, 24.iulie.2009 Daca sunteti doritori si vreti mai multe detalii sunati-ma la 0767150090 Vali Cum a fost, ati avut probleme cu cainii de la stana, pe mine m-au cam alergat. Pieptisul ala la iesire din padure e cam brutal el asa si baia cum a fost la trecerea prin "boltoaca" aia pana in lac? Tare traseu. Nu am avut probleme cu cainii ci cu caii! Se postasera in mijlocul potecii aproape de varful unei pante dificile. Am crezut ca se vor speria de la motoare si vor fugi dar... si-au aparat teritoriul Panta de la iesire din padure, cea plina de bolovani aruncati in carare a fost urcata fara probleme, cu viteza maricica zic eu. Mai nasol a fost inainte de pieptis, la podetul ala cu gauri in el. E foarte parsiv. Baltoaca dintre cele doua lacuri am luat-o la ghici. Am presupus ca nu poate fi foarte adanca. Era pana pe la coturile alea te la evacuare din fata. Am trecut cu morcovul dar am trecut. A fost excelent. Am postat si track-ul din Google Earth acolo, pe f650.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Nu am avut probleme cu cainii ci cu caii! Se postasera in mijlocul potecii aproape de varful unei pante dificile. Am crezut ca se vor speria de la motoare si vor fugi dar... si-au aparat teritoriul Panta de la iesire din padure, cea plina de bolovani aruncati in carare a fost urcata fara probleme, cu viteza maricica zic eu. Mai nasol a fost inainte de pieptis, la podetul ala cu gauri in el. E foarte parsiv. Baltoaca dintre cele doua lacuri am luat-o la ghici. Am presupus ca nu poate fi foarte adanca. Era pana pe la coturile alea te la evacuare din fata. Am trecut cu morcovul dar am trecut. A fost excelent. Am postat si track-ul din Google Earth acolo, pe f650.ro Bravo, ai toata admiratia mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Am si eu o problema la BMW-ul meu daca poate cineva sa-mi dea un sfat. Nu l-am mai pornit de 2 zile si azi dimineata a pornit foarte greu. Afara erau in jur de 10 grade. Eu m-am gandit ca poate sunt bujiile tinand cont ca motorul are 35 700 km si nu le-a schimbat nimeni. Dupa ce se incalzeste porneste foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Bujiile le poți schimba, doar vreo 50 ron, verifica bateria Âşi mai contează Âşi vâscozitatea uleiului dimineața. Trage Âşocul la jumate. La altceva nu cred să fie necesar să te uiți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 SAlutari, Am o mica problema, saptamana trecuta dupa vreo 80 de km a inceput sa imi sacadeze motorul, si nu mai vroia sa traga , doar daca o tinem peste 5000 de ture, si ajuns in oras , la relanti murea de tot. Oare sa fie benzina de vina, pana acum am pus de la petrom si nu a avut nimic, acum am bagat de la rompetrol.am mai auzit de unii care se plangeau de cea de la rompetrol, cred ca depinde si locatia. Bujiile sunt noi vreo 250 de km. Uleiul e schimbat tot cam de vreo 250 de km si azi l-am verificat si e putin sub minim. Cand am ajuns in fata blocului nu mai pornea decat daca acceleram bine. Azi am pornit-o si a pornit din prima. Cred ca o sa completez uleuil si o sa mai vad dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 SAlutari, Am o mica problema, saptamana trecuta dupa vreo 80 de km a inceput sa imi sacadeze motorul, si nu mai vroia sa traga , doar daca o tinem peste 5000 de ture, si ajuns in oras , la relanti murea de tot. Oare sa fie benzina de vina, pana acum am pus de la petrom si nu a avut nimic, acum am bagat de la rompetrol.am mai auzit de unii care se plangeau de cea de la rompetrol, cred ca depinde si locatia. Bujiile sunt noi vreo 250 de km. Uleiul e schimbat tot cam de vreo 250 de km si azi l-am verificat si e putin sub minim. Cand am ajuns in fata blocului nu mai pornea decat daca acceleram bine. Azi am pornit-o si a pornit din prima. Cred ca o sa completez uleuil si o sa mai vad dupa PorneÂşte-o noaptea Âşi vezi dacă nu scânteieÂşte între fiÂşă Âşi bujie. ÂŞi eu am pățit la fel. Când faci această constatare priveÂşte cu atenție fiÂşele. Mie-mi dădea sânteia în partea de sus a bujiei Âşi se vedea în interiorul fiÂşei în partea de sus. IarăÂşi poți să vezi treaba asta Âşi numa după culoarea fiÂşei.... la îmbinarea dintre metal Âşi partea neagră de sus. Imbinarea aia se albise uÂşor față de negru ce continuă în sus. (asta dacă ai fiÂşele originale Beru - cele cu metal). Daca nu-s cele originale.... ar trebui să vezi scânteia între partea de sus a fiÂşei Âşi motor. Soluție -> schimbat fiÂşele ... d'oohh... (nu-s veÂşnice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 PorneÂşte-o noaptea Âşi vezi dacă nu scânteieÂşte între fiÂşă Âşi bujie. ÂŞi eu am pățit la fel. Când faci această constatare priveÂşte cu atenție fiÂşele. Mie-mi dădea sânteia în partea de sus a bujiei Âşi se vedea în interiorul fiÂşei în partea de sus.IarăÂşi poți să vezi treaba asta Âşi numa după culoarea fiÂşei.... la îmbinarea dintre metal Âşi partea neagră de sus. Imbinarea aia se albise uÂşor față de negru ce continuă în sus. (asta dacă ai fiÂşele originale Beru - cele cu metal). Daca nu-s cele originale.... ar trebui să vezi scânteia între partea de sus a fiÂşei Âşi motor. Soluție -> schimbat fiÂşele ... d'oohh... (nu-s veÂşnice) Problema asta am avut-o si eu in trecut(numai ca la mine trebuia sa o tin la 400 de ture ) Am schimbat benzina si totul a revenit la normal. Greseala a fost ca am alimentat de la Lukoil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 PorneÂşte-o noaptea Âşi vezi dacă nu scânteieÂşte între fiÂşă Âşi bujie. ÂŞi eu am pățit la fel. Când faci această constatare priveÂşte cu atenție fiÂşele. Mie-mi dădea sânteia în partea de sus a bujiei Âşi se vedea în interiorul fiÂşei în partea de sus.IarăÂşi poți să vezi treaba asta Âşi numa după culoarea fiÂşei.... la îmbinarea dintre metal Âşi partea neagră de sus. Imbinarea aia se albise uÂşor față de negru ce continuă în sus. (asta dacă ai fiÂşele originale Beru - cele cu metal). Daca nu-s cele originale.... ar trebui să vezi scânteia între partea de sus a fiÂşei Âşi motor. Soluție -> schimbat fiÂşele ... d'oohh... (nu-s veÂşnice) Problema asta am avut-o si eu in trecut(numai ca la mine trebuia sa o tin la 400 de ture )Am schimbat benzina si totul a revenit la normal. Greseala a fost ca am alimentat de la Lukoil MS pt raspunsuri, da asa ma gandeam si eu ca e de la benzina Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Greseala a fost ca am alimentat de la Lukoil eu alimentez de obicei numai de la lukoil si nu am astfel de probleme,dar am patit si eu asa ceva si treaba cu fisele si pipele este adevarata,nu tin o viata,am desfacut una din pipe si rezistenta care era acolo era coapta toata,am inlocuit-o cu o sarma de cupru si totul e ok,rezistenta e ca sa nu baraie radioul ceeea ce nu e cazul nostru...si eu am incercat noaptea si zici ca era un joc de lumini acolo,deasupra bujiilor,dar dupa ce am "reparat "pipele totol e ok. numa bine.asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Problema prindere pe cadru top case. Posed un minunat top case Givi de 48k de care sunt multumit si drept urmare il am montat pe motocicleta in permanenta. Nu stiu ce, cum , unde si de cat timp s-a intamplat insa acum doua zile am observat ca este rupt in toate prinderile posibile de pe cadru. Varianta in care cineva a vrut sa ma depozedeze de el nu cred ca este valabila pentru ca l-ar fi luat foarte usor in conditiile actuale. Asa ca aruncati mai aruncati cate un ochean si prin locurile "greu accesibile" din cand in cand. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 ca in poza a 8-a s-a rupt si la mine si am fost la buzoianu de mi-a sudat la inceput am crezut ca a fost din cauza greutatii topcase-ului si a vibratiei dar acum ma gandeam ca intr-o seara cand am parcat in fata blocului si in noaptea respectiva a plouat fiind cricul pus pe pamant a cazut pe o parte lovind o masina cu topcase-ul si ramanand sprijinita in topcase deci... de la cazut pe strada nu stiu daca avea cum sa se rupa pentru ca nu puteam lovi cu topcase-ul zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 ...e din cauza greutatii top-caseului si a vibratiilor .... Am patit si eu la fel pana cand nu l-am intarit ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Am desfacut vreo 4-5 capre in zona aceea si toate aveau acelesi rupturi,de parca ar fi fost surori.In prima faza mi-am facut autocritica fiindca umblu mereu cu "cotetu' " plin si o mai si alerg,indiferent de starea carosabilului,dar vazind ca si la altii se intimpla la fel,chiar si la un amic de nu avea top-casse pe capra si nu se vedeau urme ca ar fi avut montat vreodata,m-am linistit.Cred ca orice bagaj pus la spate pe acel suport,din cauza vibratiilor rupe in timp urechiusele acelea firave. In viitor voi confectiona un suport din platbanda mai groasa si-l voi suda peste ala original care cred ca s-a rupt iar,in vara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 ...e din cauza greutatii top-caseului si a vibratiilor .... Am patit si eu la fel pana cand nu l-am intarit ..... O sa-l sudez la autogen si o sa incerc sa-l mai intaresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) cum simbata ma plictiseam teribil, am trecut pe la buzonianu si i-am admirat hangaru' Melciu si CHL erau pe rampa, am trecut i-am salutat si mi-am adus aminte de balaur bafta ! Editat Septembrie 7, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 m-ai pozat cum faceam kilometri pe forum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) La fel a inceput sa se rupa si la mine, de doua ori, dar am vazut la timp si am sudat, tot de doua ori. Am crezut ca e din cauza mea, ca am incarcat la maxim topcase-ul de 48 L dar se pare ca nu sunt doar eu de vina. Oricum, am inceput sa am grija la ce greutate bag in topcase si de asemenea in cutii, dupa ce una din ele s-a desprins din mers la ultima excursie pe Transalpina. Ciudat, nu s-a desprins pe drum accidentat, ci pe asfalt, dupa ce am sarit un prag in plina viteza. Am vazut-o in oglinda cum se rostogolea pe asfalt. Bafta, MM Editat Septembrie 7, 2009 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Cred ca e anotimpul ruperii acelui suport. Bine-nteles ca azi dimineata am auzit un scartait de metal pe metal. Acum dupa-masa nu am mai suportat si m-am apucat de sapat. Era rupt in 3 locuri, 2 de o parte si de alta langa gaurile de prindere ale coditei si a 3-a ruptura a fost toata banda de pe mijloc. Cu sudura, in 10 minute am terminat totul. De acum pot sa car si o masina in spate. Ce chestie, acum 3 zile citeam cum s-a rupt la altii si ma miram ca am fost la endureala sambata si am tras ceva trasee mai accidentate (foarte) si nu aveam nimic. Nimic pe dracu. Dar bien ca a fost doar atat. Joi plec in Austria la intrunirea de la Faak am see si ma asteapta vreo 2500 de km. Sper sa ajung cu bine inapoi. Va fi primul drum peste 1000 de km facut. Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Joi plec in Austria la intrunirea de la Faak am see si ma asteapta vreo 2500 de km. Sper sa ajung cu bine inapoi. Va fi primul drum peste 1000 de km facut. Va salut foarte frumos si poate ai noroc de vreme buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Ms si sper si eu. Desi nu va mai conta, cand o sa vad atatea motoare la un loc ( cica 80.000 anul trecut). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Ce chestie..... dacă nu citeam aici...... nu mă prindeam de ce mi se fâlfâie cufăru dorsalnic de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) S-a racit vremea si banui ca ma lasat bateria sau mai grav poate rulmentul de la demaror ca nu intodeauna cupleaza.. daca miscam putin mai cupla dar incet incet nu mai cupleaza deloc..deocamdata am pus bateria la incarcat... in caz ca mai patesc la fel am si eu o intrebare.. Ati reusit sa porniti motorul impingand de unul singur? vreau sa stiu daca exista o anumita tehnica sau nu se poate si nici nu are rost sa ma chinui.. Am putut sa inping numai in a 3-a sau a 4-a dar nu aveam suficienta viteza sa porneasca.. tot numai la butom am reusit.. Editat Septembrie 9, 2009 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 eu am avut bateria moarta si m-a impins cineva 5 metri si a pornit. Era in viteza 2. Linistit poti incerca, tehnica speciala nu ar fi decat sa te apesi pe sa ma in spate in momentul lasarii ambreiajului, sa aiba aderenta cauciucul. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Salut baietzi, Care are probleme cu cufaru dorsal, ca sa citez, si e din Bucuresti, poa sa vina la mine ca se rezolva cu sudura. Dupa ce am sudat cadru de coditza de pe mobra lui CHL am verificat si la mine si era crapat in doua locuri, am crezut ca e o coincidenta, dar se pare ca NU. Cre ca e o problema de fabricatie sau ajungem iar la discutia ca in cufaru respectiv chiar si de 42 l tre sa punem undeva pe la max 5 Kg. Asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) in caz ca mai patesc la fel am si eu o intrebare..Ati reusit sa porniti motorul impingand de unul singur? vreau sa stiu daca exista o anumita tehnica sau nu se poate si nici nu are rost sa ma chinui.. Am putut sa inping numai in a 3-a sau a 4-a dar nu aveam suficienta viteza sa porneasca.. tot numai la butom am reusit.. Eu, prin 2007, cand aveam probleme cu releul de incarcare.. Am 1.80 si 69kg, deci nu "masa mushchiuloasa" e principalul (desi am picioare puternice de la bicicleta, deci l-am impins binisor).. Nu ai cum sa-l impingi "calare", decat daca ai cracii lungi, eu l-am pornit din laterala, intr-a doua.. Grija sa nu-ti fuga pe partea cealalta, si grija la ambreiaj, sa nu fuga de sub tine.. Nu e foarte complicat, te obisnuiesti repede.. ideal ar fi sa il repari, totusi.. Daca nu stii procedura de pornire, here goes: bagi intr-a doua (sau a treia, dar porneste ceva mai greu), tragi ambreiajul lipit de ghidon, impingi pana consideri ca ai suficienta viteza (practic, trebuie aproape sa alergi cu el in carca, deci trebuie ceva viteza), si dai drumul ambreiajului pana puuutin mai sus decat simti ca incepe sa traga (poti sa dai si PUTIN gaz - cam un sfert din cursa, as zice eu, daca simti ca n-o ia).. In momentul in care a inceput sa macane, tragi ambreiajul lipit de ghidon, si dai umpic de gaz, ca sa nu "lesine" iar.. Succesuri!! EDIT: Buzoiene, o sa trec eu pe la tine pentru asta, da' sa vad cand pun iar mana pe offizier, si mai ales cand mai prind o ora libera, ca momentan lucrez de dimineata pana seara, inclusiv in uichend.. Editat Septembrie 9, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.