Masterof Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Eu cred ca regulatorul de tensiune nu-si mai face treaba, incarca prea mult. Daca ai timp si chef treci pe la mine sa o masuram, stau pe d-na ghica. Ok, da-mi un contact ceva (pe PM) sa iti fac maine o vizita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 salut un nou bai:mi am gasit o spita de pe roata fata rupta,de fapt rupta in filetul de pe janta are cineva o spita sau idee unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) Ok, da-mi un contact ceva (pe PM) sa iti fac maine o vizita... Atentie mare la buclucasul releu de tensiune (VR-voltage regulator). Acum daca il masori si iese bine tensiune, sa ramai in garda si sa masori tensiunea periodic. Eu am patit la fel, am mers fara apa in baterie ca nu stiam ca trebuie sa o verific, am ajuns cu bine acasa, am oprit motorul si a doua zi nu a vrut sa porneasca,. Am schimbat bateria si a pornit brici, a mers bine pentru cateva luni. Dupa aia a murit releul, si nu dintr-o data, ci o bucata mergea apoi nu si tot asa. L-am schimbat cu unul nou, i-am pus deasupra un ventilator de pc si mi-am cumparat si un aparat de masura, astfel incat acum cand verific uleiul, electrolitul in baterie, antigelul masor si incarcarea in diverse conditii (accelerata, accelerata cu faruri, cu toti consumatorii deschisi, fara consumatori). Nu stiu insa daca bateria a fiert din cauza releului de tensiune. La mine nu asta a fost cauza, ci prostia mea. Fierberea bateriei a determinat stricarea releului. Oricum, cu releul busit compet cuplat in sistem nu se poate merge cu mobra, ca nu trece de 3000 de ture nici cum. Bafta, MM Editat August 11, 2009 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Atentie mare la buclucasul releu de tensiune (VR-voltage regulator). Acum daca il masori si iese bine tensiune, sa ramai in garda si sa masori tensiunea periodic. Eu am patit la fel, am mers fara apa in baterie ca nu stiam ca trebuie sa o verific, am ajuns cu bine acasa, am oprit motorul si a doua zi nu a vrut sa porneasca,. Am schimbat bateria si a pornit brici, a mers bine pentru cateva luni. Dupa aia a murit releul, si nu dintr-o data, ci o bucata mergea apoi nu si tot asa. L-am schimbat cu unul nou, i-am pus deasupra un ventilator de pc si mi-am cumparat si un aparat de masura, astfel incat acum cand verific uleiul, electrolitul in baterie, antigelul masor si incarcarea in diverse conditii (accelerata, accelerata cu faruri, cu toti consumatorii deschisi, fara consumatori).Nu stiu insa daca bateria a fiert din cauza releului de tensiune. La mine nu asta a fost cauza, ci prostia mea. Fierberea bateriei a determinat stricarea releului. Oricum, cu releul busit compet cuplat in sistem nu se poate merge cu mobra, ca nu trece de 3000 de ture nici cum. Bafta, MM Eu nu am simtit nimic schimbat la motor pana am ajuns acasa, pana am oprit-o si am vrut ulterior sa o repornesc. Evindet simteam mirosul de sulf insa nu avea alte simtome. Iar ca turatie am mers cu 4500 (120km/h), cred ca s-ar fi simtit ceva. Oricum sper sa nu fie chiar asa de complicat fiindca mi-au fost taiate deocamdata fondurile de motocicleta . In toamna urmeaza sa ma casatoresc si deja am abuzat de bunavointa viitoarei sotii. Daca este prea scumpa reparatia va trebui sa astept dupa nunta sa o readuc pe asfalt/pietris/nori . Apropos, Cheile Dambovicioarei...superb. Drum cu pietris, ingust, printre versanti stancosi, nici o masina (dupa ce treci de pestera) si liniste...Numai bun drumul pentru o explorare pe doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 guys, cum se verifica jocul la lant? pe greutatea motocicletei, pe cric sau cu mototciclist cu tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Eu nu am simtit nimic schimbat la motor pana am ajuns acasa, pana am oprit-o si am vrut ulterior sa o repornesc. Evindet simteam mirosul de sulf insa nu avea alte simtome. Iar ca turatie am mers cu 4500 (120km/h), cred ca s-ar fi simtit ceva. Oricum sper sa nu fie chiar asa de complicat fiindca mi-au fost taiate deocamdata fondurile de motocicleta . In toamna urmeaza sa ma casatoresc si deja am abuzat de bunavointa viitoarei sotii. Daca este prea scumpa reparatia va trebui sa astept dupa nunta sa o readuc pe asfalt/pietris/nori . Apropos, Cheile Dambovicioarei...superb. Drum cu pietris, ingust, printre versanti stancosi, nici o masina (dupa ce treci de pestera) si liniste...Numai bun drumul pentru o explorare pe doua roti. Felicitari sau condoleante?? Merge organizata o tura p'acolo, daca zici ca-i asa frumos.. asta presupunand c-o sa-mi fuck si eu offizieru' pana atunci.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Daca aveți nevoie de cazare în zonă (Bran), vă aÂştept cu drag. Pe lângă ture moto de toate felurile se pot organiza la fața locului Âşi grătare, beri, bulzuri cu mămăligă, slană cu ceapă Âş-o țuică... zmeurată de casă... muzică bună.... tot ce trebuie. 0728 020155 - Sebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Daca aveți nevoie de cazare în zonă (Bran), vă aÂştept cu drag. Pe lângă ture moto de toate felurile se pot organiza la fața locului Âşi grătare, beri, bulzuri cu mămăligă, slană cu ceapă Âş-o țuică... zmeurată de casă... muzică bună.... tot ce trebuie. 0728 020155 - Sebi Ok...de retinut. Am vrut sa ajung la festival Duminica insa ploua rau cand am ajuns acolo si eram si cam ofticat dupa cazatura , data viitoare cand mai ajung pe acolo am sa sun. Sunt convins ca si pe acolo sunt poteci interesante prin munti ce ar putea fi explorate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 guys, cum se verifica jocul la lant? pe greutatea motocicletei, pe cric sau cu mototciclist cu tot? in carte scrie ca se verifica cu moto ridicata pe cricul central sau pe stander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Ok...de retinut. Am vrut sa ajung la festival Duminica insa ploua rau cand am ajuns acolo si eram si cam ofticat dupa cazatura , data viitoare cand mai ajung pe acolo am sa sun. Sunt convins ca si pe acolo sunt poteci interesante prin munti ce ar putea fi explorate. Sunt sunt..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 guys, cum se verifica jocul la lant? pe greutatea motocicletei, pe cric sau cu mototciclist cu tot? in carte scrie ca se verifica cu moto ridicata pe cricul central sau pe stander in care carte? ca eu nu mai inteleg. Eu il verificam cu mobra pe center stand. Si imediat dupa ce a fost trans facea valuri de 10 cm. Injurat in gand, al naibii mi-a luat banii dar nu a strans nimic si am plecat inapoi. In drum spre incolo mi-a picat fisa ca el se strange cand e incarcat. L-am testat incarcat si era in limitele impuse. Eu unu l-as lasa strans pentru pasager si bagaje. E destul de rau si sa fie prea strans si sa aiba joc. dar nu stiu care e mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 in care carte? ca eu nu mai inteleg. Eu il verificam cu mobra pe center stand. Si imediat dupa ce a fost trans facea valuri de 10 cm. Injurat in gand, al naibii mi-a luat banii dar nu a strans nimic si am plecat inapoi. In drum spre incolo mi-a picat fisa ca el se strange cand e incarcat. L-am testat incarcat si era in limitele impuse. Eu unu l-as lasa strans pentru pasager si bagaje. E destul de rau si sa fie prea strans si sa aiba joc. dar nu stiu care e mai rau. Intinderea lantului se verifica cu motocicleta pe cricul central, fara conducator, pasager si/sau bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 mda, se pare că și lantul meu a fost intins cu motocicleta pe cricul central; insa daca ii lasi joc 3 cm cum scrie in carte, cu motocicleta incarcata lantul o sa stea perfect intins si se uzeaza. Mie mi-a atras atentia un tip, ca lantul nu are jocul corespunzator, cu motocicleta pe propria ei greutate. O sa caut si eu cartea sa vad ce zic nemtii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Eu am facut altfel: Am aliniat axul pinionului de ambreiaj cu axul furcii si axul pinionului de la roata(am pus doua persoane pe ea care s-au lasat pana am obtinut alinierea). Asta e punctul in care lantul se intinde cel mai tare.Daca in pozitia asta are un mic joc atunci e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 am plecat cu moto singur in peninsula kasandra iar acum sunt in istanbul... Cam 1500km pana acum... Pana la urma cum ramane cu lantul? Al meu cu toate bagajele e super intins... Sa-l mai slabesc? Am ramas fara spray de lant.ce e mai bun: ulei sau vaselina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 ulei de motor sau de transmisie as zice eu,dar sare de pe lant,asa ca trebuie sa l ungi la fiecare ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 am plecat cu moto singur in peninsula kasandra iar acum sunt in istanbul... Cam 1500km pana acum... Pana la urma cum ramane cu lantul? Al meu cu toate bagajele e super intins... Sa-l mai slabesc? Am ramas fara spray de lant.ce e mai bun: ulei sau vaselina? NU e bine sa fie foarte intins !!! Ulei de transmisie . Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Ieri am fost prin Vitan si m-am uitat dupa baterii. O prima impresie a fost ca toate bateriile au acelasi producator doar ca cineva a stat sa lipeasca in mod egal etichete, sau macar in functie de cerere. Intre o baterie Bosh si una Varta nu era nici o diferenta, exceptand desigur eticheta. In linii mari am gasit doar baterii cu intretinere iar pretul uneia Bosh era de 130RON iar o baterie Varta costa 170RON. Intrand in targ am mai intrebat la o dugheana de baterie cu gel, 12V si 12A, pentru un BMW F650 din '95. Omul a scos o carticica, s-a uitat prin ea si a gasit ca intr-adevar pentru BMW F650 este recomandata bateria de 12V si 12 A. Mi-a adus o baterie Varta, fara intretinere, pe care nu scria pe nicaieri ca ar fi cu gel, doar ca era fara intretinere. Pretul era de 280RON, dar mi-ar fi vandut bateria cu 250RON. Am masurat bateria insa dimensiunile nu ii permit sa intre in locul acela special de pe motocicleta. In consecinta nu am gasit baterie cu gel care sa se potriveasca pe motor. Voi de care aveti? De unde v-ati cumparat batarie cu gel, fara intretinere, care sa intre in acel loc special creeat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 am primit oferta de Varta cu gel la 190 lei. o sa mai intreb intr-un loc dar nu cred ca va fi diferenta mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 am primit oferta de Varta cu gel la 190 lei. o sa mai intreb intr-un loc dar nu cred ca va fi diferenta mare. Dar ca dimensiuni este ok? Ca si pret ar fi super, da-mi si mie te rog acea oferta. Sau ai primit ceva telefonic? Da-mi te rog un contact...ceva. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 e in cluj la Motoland ( au site motoland.ro) doar am intrebat informativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 (editat) Ieri am fost prin Vitan si m-am uitat dupa baterii. O prima impresie a fost ca toate bateriile au acelasi producator doar ca cineva a stat sa lipeasca in mod egal etichete, sau macar in functie de cerere. Intre o baterie Bosh si una Varta nu era nici o diferenta, exceptand desigur eticheta. In linii mari am gasit doar baterii cu intretinere iar pretul uneia Bosh era de 130RON iar o baterie Varta costa 170RON.Intrand in targ am mai intrebat la o dugheana de baterie cu gel, 12V si 12A, pentru un BMW F650 din '95. Omul a scos o carticica, s-a uitat prin ea si a gasit ca intr-adevar pentru BMW F650 este recomandata bateria de 12V si 12 A. Mi-a adus o baterie Varta, fara intretinere, pe care nu scria pe nicaieri ca ar fi cu gel, doar ca era fara intretinere. Pretul era de 280RON, dar mi-ar fi vandut bateria cu 250RON. Am masurat bateria insa dimensiunile nu ii permit sa intre in locul acela special de pe motocicleta. In consecinta nu am gasit baterie cu gel care sa se potriveasca pe motor. Voi de care aveti? De unde v-ati cumparat batarie cu gel, fara intretinere, care sa intre in acel loc special creeat? Din pacate si eu va trebui sa-mi schimb bateria insa nu stiu daca se merita investitia pentru o baterie fara intretinere.Totusi daca pretul este maxim 200 ron, nu-i rau.Mai mult nu as da! Editat August 14, 2009 de flr_bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 depinde si ce faceti cu mobra. Daca mergeti mai agresiv si mai mult in offroad aveti mai multe sanse sa dati mobra pe-o parte si sa curga. Daca ii dati in asfalt ca mine 95% din timp nu are rost investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 depinde si ce faceti cu mobra. Daca mergeti mai agresiv si mai mult in offroad aveti mai multe sanse sa dati mobra pe-o parte si sa curga. Daca ii dati in asfalt ca mine 95% din timp nu are rost investitia. Mesaj completat Stie careva ce rol are led-ul rosu amplasat intre vitezometru si indicatorii de bord la F650 clasic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Frate pune si tu o poza ca nu intzeleg despre ce vorbesti si am vazut ceva BMW-uri pana acu. hai asfalt uscat la toata lumea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.