Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da! :D

Mesaj completat

 

Era tare greu! :cheers:

 

Misto tare faza, daca si functioneaza zi si tu cam ce face / pe ce e conectata ...

 

Pana acu am umblat la cel putzin 30 de F clasic si nu am nimerit nici unu cu alarma de fabrica.

 

o zi frumoasa la toata lumea :(

Editat de buzoianu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto tare faza, daca si functioneaza zi si tu cam ce face / pe ce e conectata ...

 

Pana acu am umblat la cel putzin 30 de F clasic si nu am nimerit nici unu cu alarma de fabrica.

 

o zi frumoasa la toata lumea :cheers:

 

Poate ne intalnim in una din zile si vezi la fata locului.Alarma functioneaza

Bafta!

Editat de flr_bmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutoooor! Mi-a murit capra in intersectie.

Simptome: am pornit, am mers 100m si a murit - nu mai are curent cand dau la cheie (ca si cum n-ar avea baterie).

Aveti vreo banuiala?

 

PS. Cu o zi inante o laudam ca n-are nici pe dreacu. Zd@ mamii ei de vechitura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutoooor! Mi-a murit capra in intersectie.

Simptome: am pornit, am mers 100m si a murit - nu mai are curent cand dau la cheie (ca si cum n-ar avea baterie).

Aveti vreo banuiala?

 

PS. Cu o zi inante o laudam ca n-are nici pe dreacu. Zd@ mamii ei de vechitura!

 

Bateria e Ok, bornele Ok, sigurantele Ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firele la contact! Eu ieri am lipit un fir acolo. Imi murea motorul cand luam dreapta.

 

am miscat cablul ala de sub contact si nimic (de obicei cand un fir e rupt mai face contact cand misti pe acolo). Am sa sun la un service sa o ia si sa-i dea de cap ca eu nu am nici timpul nici cunostintele necesare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutoooor! Mi-a murit capra in intersectie.

Simptome: am pornit, am mers 100m si a murit - nu mai are curent cand dau la cheie (ca si cum n-ar avea baterie).

Aveti vreo banuiala?

 

PS. Cu o zi inante o laudam ca n-are nici pe dreacu. Zd@ mamii ei de vechitura!

 

 

Nu învarte deloc motoru? Sau face țac-țac-țac ceva p-acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu învarte deloc motoru? Sau face țac-țac-țac ceva p-acolo?

 

Nimic Nimic, e moarta la propriu - nu are curent deloc cand invart cheia de contact pe ON. Ori e iesit vreun fir (putin probabil), ori e ars ceva pe parcursul instalatiei electrice (relee sau ce-o mai avea ea pe acolo). Repet bateria e buna, sigurantele bune.

 

Azi o sa ajunga in service, sper sa-i gasesasca buba si dupa aia va povestesc ce avea, ca sa va mai imbogatiti bagajul de cunostinte necesar bunei functionari a acestor vehituri cu sigla de bemveu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic Nimic, e moarta la propriu - nu are curent deloc cand invart cheia de contact pe ON. Ori e iesit vreun fir (putin probabil), ori e ars ceva pe parcursul instalatiei electrice (relee sau ce-o mai avea ea pe acolo). Repet bateria e buna, sigurantele bune.

 

Azi o sa ajunga in service, sper sa-i gasesasca buba si dupa aia va povestesc ce avea, ca sa va mai imbogatiti bagajul de cunostinte necesar bunei functionari a acestor vehituri cu sigla de bemveu.

 

sa nu fie cdi-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai un multimetru ar fii cazu să măsori câte ceva pe acolo!

 

1. Bateria sa aibă peste 12.4 V

2. Aici presupun că e buba! Nu ajunge curent de la baterie în tabloul de siguranțe. De pe borna + a bateriei pleacă două sârme. 1 groasă Âşi alta subțire. Presupun că aia subțire s-a fecundat într-un fel sau altu Âşi nu lasă Lemingjii să care curent la tabloul de siguranțe.

Pui multimetru (pe măsurat tensiune CC adică 20 DVC), cu o sondă pe - la baterie Âşi cealaltă sondă în locu la o siguranță. Încearcă abele contacte de la siguranță că una e normal să nu-ți indice nimic. Ar trebui să vezi pe ecranu multimetrului tensiunea de pe baterie.

Ai mai putea face treaba asta Âşi cu multimetru setat pe măsurat rezistența (ohmi). De data asta pui o sondă pe + de la baterie Âşi cealată sondă iarăÂşi pe o câte o bornă de la siguranțe. ÂŞi de aceată dată e normal ca multimetru să nu-ți indice nimic pe o bornă a siguranței. De data asta multimetru tre' să-ți afiÂşeze 0.

 

PS -> Măsurătorile le faci pe siguranța de 20A. Ea are teoretic curent mereu... indiferent dacă ai sau nu ai contactul pus.

 

 

Dacă aici totul e ok tre săpat mai departe.

 

Spor maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorul de la cric ?

Wrong.. Iti da curent, doar ca nu porneste motorul.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic Nimic, e moarta la propriu - nu are curent deloc cand invart cheia de contact pe ON. Ori e iesit vreun fir (putin probabil), ori e ars ceva pe parcursul instalatiei electrice (relee sau ce-o mai avea ea pe acolo). Repet bateria e buna, sigurantele bune.

 

Ma gandeam acum... cu ceva vreme in urma am bagat in butucul de contact sprei WD40... oare sa fie din cauza asta? Dar am mers o vreme dupa aceea si nu a avut nimic :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam acum... cu ceva vreme in urma am bagat in butucul de contact sprei WD40... oare sa fie din cauza asta? Dar am mers o vreme dupa aceea si nu a avut nimic :|

Se aprind becurile in bord? Neutru si uleiul? Daca nu se aprind e mai mult ca sigur contactul, e desprins firul verde cred. Si la mine a cazut foarte brusc, fara nici un simptom inainte de afacere. Pur si simplu s-a oprit tot si lumini si motor si tot, fara drept de apel, exact cand am virat mai tare intr-o parte. Contactul e relativ usor de dat jos si de desfacut, mi-a fost mai greu sa lipesc firul dar am rezolvat.

Daca se aprind ledurile in bord nu stiu ce are. A, ulei bag si eu din cand in cand, nu direct ci umezesc cheia si apoi o bag in contact si repet operatia de 4-5 ori.

Bafta,

MM

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am schimbat recent releul de incarcare si asta second e de pe un suzi si cine mi l-a legat mi-a lasat firul verde in aer. motorul merge ok, lumini, tot! m-am uitat pe schema electrica si ala cica ar trebui sa alimenteze luminile de la bord si ceva semnale fata... stiti careva ce e exact? am double-verificat si merge tot electric la ea... atata ca se incinge releul, nu se adapteaza ca e prea mic... poate are cineva unu la schimb :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am schimbat recent releul de incarcare si asta second e de pe un suzi si cine mi l-a legat mi-a lasat firul verde in aer. motorul merge ok, lumini, tot! m-am uitat pe schema electrica si ala cica ar trebui sa alimenteze luminile de la bord si ceva semnale fata... stiti careva ce e exact? am double-verificat si merge tot electric la ea... atata ca se incinge releul, nu se adapteaza ca e prea mic... poate are cineva unu la schimb :laugh:

 

de incins, toate se incing, chiar foarte tare

monteaza-l afara, nu sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de incins, toate se incing, chiar foarte tare

monteaza-l afara, nu sub sa.

Ieri am fost la Varta pe Masina de Paine pentru a-mi semna garantia bateriei. Au facut niste masuratori sa vada oamenii daca incarca bine. Faza aiurea ca la turatii mari ajunge si la tensiuni mari desi aveam pornite luminile. Pana la urma mi-au semnat garantia, nu a fost nici o problema insa mi-a lasat un oarecare semn de intrebare cu privire la calitatea releului de incarcare (parca asa se numeste). Sper sa nu moara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost la Varta pe Masina de Paine pentru a-mi semna garantia bateriei. Au facut niste masuratori sa vada oamenii daca incarca bine. Faza aiurea ca la turatii mari ajunge si la tensiuni mari desi aveam pornite luminile. Pana la urma mi-au semnat garantia, nu a fost nici o problema insa mi-a lasat un oarecare semn de intrebare cu privire la calitatea releului de incarcare (parca asa se numeste). Sper sa nu moara...

 

 

Ai releu nou original, sau numa original?

Daca da.... aÂşa e... încarcă mult. De ceva timp am instalat 2 relee pe 2 căprioare dăstea de la BMW. Pe o motoretă era clar că trebuie ... pe cealaltă..... nu neapărat, dar l-am schimbat ca să nu am surprize pe cineÂştie unde.

 

Ambele relee noi încarcă în jur de 15. Care clar e cam multiÂşor.... dar acceptabil. Buba e să nu treacă de 15- 15.2 . Daca face acest lucru clar e ceva pe acolo. Oricum aceste valori sunt foarte mari (dar din ce văd eu pe aici e normal). La service vor să vadă valori între 13.2 Âşi 14.7

 

Faptul că încarcă mai mult nu e grav.... dar trebuie să ai grijă la baterie. Dacă e cu zeamă... tre' să verifici să fie mereu în limitele desenate pe batere. Se completează doar cu apă distrată. Dacă ai baterie cu gel.... n-ai ce să mai verifici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai releu nou original, sau numa original?

Daca da.... aÂşa e... încarcă mult. De ceva timp am instalat 2 relee pe 2 căprioare dăstea de la BMW. Pe o motoretă era clar că trebuie ... pe cealaltă..... nu neapărat, dar l-am schimbat ca să nu am surprize pe cineÂştie unde.

 

Ambele relee noi încarcă în jur de 15. Care clar e cam multiÂşor.... dar acceptabil. Buba e să nu treacă de 15- 15.2 . Daca face acest lucru clar e ceva pe acolo. Oricum aceste valori sunt foarte mari (dar din ce văd eu pe aici e normal). La service vor să vadă valori între 13.2 Âşi 14.7

 

Faptul că încarcă mai mult nu e grav.... dar trebuie să ai grijă la baterie. Dacă e cu zeamă... tre' să verifici să fie mereu în limitele desenate pe batere. Se completează doar cu apă distrată. Dacă ai baterie cu gel.... n-ai ce să mai verifici.

Cred ca releul este original, asta din comparatia acestuia cu poze cu relee de pe BMW-uri F650. Din ce am vazut eu nu ajungea la 15 desi a dus-o in 5000rot/min. Se invartea pe la 14,7-14,8 dar omul mustacea...nu ii placea :laugh: .

Partea proasta cu bateria este ca nu am gasit pe nicaieri baterie cu gel care sa intre in locul special creeat pe BMW-uri. Toate erau ba prea late, ba prea lungi si nu intrau in acel loc. Nu mai vorbim de diferenta de pret care nu prea se justifica. Asa cum am mai citit si pe aici, daca nu te dai foarte mult pe offroad, acolo unde exista sanse mai mari de a te rasturna, nu merita sa cumperi baterie cu gel. Voi ramane cu ideea de a verifica in permanenta lichidul la baterie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic Nimic, e moarta la propriu - nu are curent deloc cand invart cheia de contact pe ON. Ori e iesit vreun fir (putin probabil), ori e ars ceva pe parcursul instalatiei electrice (relee sau ce-o mai avea ea pe acolo). Repet bateria e buna, sigurantele bune.

 

Azi o sa ajunga in service, sper sa-i gasesasca buba si dupa aia va povestesc ce avea, ca sa va mai imbogatiti bagajul de cunostinte necesar bunei functionari a acestor vehituri cu sigla de bemveu.

 

Verdict:

Un fir era dezlipit/rupt la contact (partea electrica). Vad ca meseriasul a lasat desfacuta partea aceea electrica (inainte avea un cauciuc care izola acolo) si acum pot vedea clar ca in momentul in care se trage dreapta de ghidon, firele alea se misca, cu precadere unul verde. De aici trag concluzia ca in curand se va rupe iar. La iarna daca am timp am sa incerc ca prelungesc firele alea (care au fost proiectate prost dupa parerea mea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verdict:

Un fir era dezlipit/rupt la contact (partea electrica). Vad ca meseriasul a lasat desfacuta partea aceea electrica (inainte avea un cauciuc care izola acolo) si acum pot vedea clar ca in momentul in care se trage dreapta de ghidon, firele alea se misca, cu precadere unul verde. De aici trag concluzia ca in curand se va rupe iar. La iarna daca am timp am sa incerc ca prelungesc firele alea (care au fost proiectate prost dupa parerea mea).

Vorbeste cu Buzoianu, el mi-a "rezolvat" si mie contactul.. Deocamdata il las asa, dar daca incepe sa macane iar, il duc la refacut.. :laugh:

 

In alta ordine de idei: aseara am primit confirmarea ca mi-au fost ridicate pesele, deci in cateva zile ar trebui sa ajunga.. sper sa fie in stare buna.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu Buzoianu, el mi-a "rezolvat" si mie contactul.. Deocamdata il las asa, dar daca incepe sa macane iar, il duc la refacut.. :laugh:

 

In alta ordine de idei: aseara am primit confirmarea ca mi-au fost ridicate pesele, deci in cateva zile ar trebui sa ajunga.. sper sa fie in stare buna.. :lol:

 

 

de unde ai comandat pana la urma ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...