uzunu Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 In caz ca va intereseaza, am gasit rezervor de 27 de litri pentru F650 Funduro la 286E. Mie mi se pare cam afacere. http://www.berndtesch.de/ Cautati la sectiunea TANKS pe la jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) Daca nu stii procedura de pornire, here goes: bagi intr-a doua (sau a treia, dar porneste ceva mai greu), tragi ambreiajul lipit de ghidon, impingi pana consideri ca ai suficienta viteza (practic, trebuie aproape sa alergi cu el in carca, deci trebuie ceva viteza), si dai drumul ambreiajului pana puuutin mai sus decat simti ca incepe sa traga (poti sa dai si PUTIN gaz - cam un sfert din cursa, as zice eu, daca simti ca n-o ia).. In momentul in care a inceput sa macane, tragi ambreiajul lipit de ghidon, si dai umpic de gaz, ca sa nu "lesine" iar.. Succesuri!! Am reusit sa pornesc motorul in treapta a doua .. nu am stiut faza sa trag ambreiajul daca simt ca incearca sa porneasca ... Mersi pt. descriere amanuntita.. :-) Editat Septembrie 9, 2009 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Am reusit sa pornesc motorul in treapta a doua .. nu am stiut faza sa trag ambreiajul daca simt ca incearca sa porneasca ... Mersi pt. descriere amanuntita.. :-) A nu se intelege gresit: tragi ambreiajul cand ia turatie, nu la fiecare "gâl-gâl-gâl".. Mesaj completat Maxim o zi-doua, si aveam offizieru' gata.. daca nu ma suna acum Clavi sa-mi spuna ca am supapele de evacuare indoite.. Il fac si-i dau foc. Ma phut in el, nu-mi mai trebuie.. O sa fac un efort (imens) si-o sa-mi iau ceva nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 S-a racit vremea si banui ca ma lasat bateria sau mai grav poate rulmentul de la demaror ca nu intodeauna cupleaza.. daca miscam putin mai cupla dar incet incet nu mai cupleaza deloc..deocamdata am pus bateria la incarcat... Am si eu aceeasi problema.Ai idee cat costa rulmentul de la demaror? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Am si eu aceeasi problema.Ai idee cat costa rulmentul de la demaror? Deocamdata am fost la reprezentanta KTM din Timisoara sa ma interesez, este in jur de 290 ron.. de comandat nu prea era posibil ca sunt niste probleme cu comenzile.. KTM Duke, 1997, cod: KTM 58440026000 ( Free-wheel FWD 332008 BLS ) am citit pe /index.php?...0133&st=650 ca se potriveste, trebuie intoarse rolele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Am si eu aceeasi problema.Ai idee cat costa rulmentul de la demaror? Cauta AICI , si transforma pretul in euro (cam asta e adaosul - daca ai noroc!! - la firmele "noastre").. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Cauta AICI , si transforma pretul in euro (cam asta e adaosul - daca ai noroc!! - la firmele "noastre").. Deocamdata am fost la reprezentanta KTM din Timisoara sa ma interesez, este in jur de 290 ron.. de comandat nu prea era posibil ca sunt niste probleme cu comenzile.. KTM Duke, 1997, cod: KTM 58440026000 ( Free-wheel FWD 332008 BLS ) am citit pe /index.php?...0133&st=650 ca se potriveste, trebuie intoarse rolele.. mercic frumos pt informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Salutare BMW-isti... Dupa o lunga absenta de pe forum...(datorata vremii faine de care am profitat ...si apoi ocuparii cu service-ul motorului si alte chestii), revin cu cateva povesti, cateva poze din ieisiri si la urma o intrebare... Prima iesire mai lunga cu BMW, a fost la Sighisoara, la festivalul de arta medievala...pe 25-27 iulie...A fost super, motoru s-a comportat exemplar...fara nici cea mia mica problema...am plecat din BZ la 4 AM...si am ajuns la Sighisoara pe la ora 8.30 AM, cu vreo 2 pauze...Motoru arata cam asa... Mesaj completat Mama lui de calculator...!!! Nu-mi mai da voie sa editez postul anterior...scuze...! Dupa festival, am plecat spre Brasov, la niste rude...insa pe drum am zis sa vizitam si satul din patrimoniul UNESCO, Viscri, si am facut un ocol, astfel facand si primul meu traseu de soft enduro... A fost super OK drumu...insa...cand am iesit la asfalt...am luat si prima tranta...(pe loc doar...si fara urmari din fericire, nici la noi, nici la motor ) Apoi, am luat-o catre BV, admirand peisajul si savurand curbele din Padurea Bogatii, chiar daca aveam cauciucuri aproape "slickuri"...Drumul pana la BZ de luni...nu a marcat nimik in afara de frumusetea drumului BV-Siriu-BZ...cu vestitele curbe de la Siriu si Ciuta...(evident, doar cele cateva inerente se pare in Romania probleme in trafic cu unii soferi certati cu legea). A doua iesire...a fost pe traseul BZ-Cislau-Valenii de Munte-Cheia-Sacele-Sinaia-Moroieni-lacul si cabana Scropoasa (zona SUPERBA din toate pct. de vedere)-Moroieni-Targoviste-PL-BZ. Acest drum a marcat si primul meu enduro mai adevarat... adik traseul Moroieni-sanatoriu-cabana Scropoasa-retur...dupa mine vreo 25-30 km de enduro...iar curbele de pe Cheia...absolut superbe...Cuvintele sunt de prisos... probleme 0, placere 100%...las pozele sa vb... apoi, am plecat spre Targoviste...sa vizitam curtea domneasca cu Turnul Chindiei, unde nu ma asteptam sa vad restaurari cu termopane, gresie si faianta in pivnitele si carcerele in care au stat turcii acum 400-500 de ani... Apoi...am luat-o pe drumul nou asfaltat TG-PL...prinzand si un apus de soare al unei zile de concediu plina si absolut superba, in care Bembeu meu s-a comportat iarasi impecabil...Si asta la mers constant 120-140 km/h pe portiuni lungi de drum...cu pasagera si topcase plin, iar pe drumul forestier - intre 20 si 60 km/h...de unde mi-a iesit un consum de 4,5-4,8%... Pe scurt concediul meu cam asta a fost...cuprinzand si alte iesiri prin judet...printre care si una in care am facut enduro cu un prieten...unde am luat si o tranta chiar in varful dealului Negosina, urmata cu o carena mica neagra sparta si reparata de arata mai bine ca noua, si un geam de semnalizare spart si schimbat, fapt ce m-a determinat sa-i pun crash-baruri... Acum intrebarile... 1. ce ziceti...pot sa fac eu acasa crash-baruri care sa si apere motoru, din teava de juma de tol, si cu prinderile la suruburile de 10 de pe cadru??? daca da, aveti cumva niste modele, schite, idei de crash-baruri??? sau secrete pt modelul asta??? Mersi anticipat. 2. de unde as putea da si eu comanda pt. flansele care vin din chiulasa in carburatoare...asta fiind problema stringenta momentan... Eu le-am lipit cu pasta de etansare...dar nu tine 100%, se aude un fasait...cred ca trage aer fals...si nici nu mai trage ca la inceput... Ce ma sfatuiti??? Multam si bafta si drumuri faine tuturor...!!! Mesaj completat E vorba de astea...asa mi-a fost adus motoru, cum il vedeti in poze...nu am stiut cat de grav e, cat costa noua...am lipit-o, m-a tinut cam o luna...pana am fost la o inmormantare a unui motociclist buzoian, unde am mers numai cu a 1-a...mult timp...si de atunci s-a dezlipit si nu mai merge lipita...am auzit ca ar costa in jur de 100 Euroi...aveti idee cumva de unde as putea face rost??? Mersi...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Acum intrebarile...1. ce ziceti...pot sa fac eu acasa crash-baruri care sa si apere motoru, din teava de juma de tol, si cu prinderile la suruburile de 10 de pe cadru??? daca da, aveti cumva niste modele, schite, idei de crash-baruri??? sau secrete pt modelul asta??? Mersi anticipat. 2. de unde as putea da si eu comanda pt. flansele care vin din chiulasa in carburatoare...asta fiind problema stringenta momentan... Eu le-am lipit cu pasta de etansare...dar nu tine 100%, se aude un fasait...cred ca trage aer fals...si nici nu mai trage ca la inceput... Ce ma sfatuiti??? Multam si bafta si drumuri faine tuturor...!!! E vorba de astea...asa mi-a fost adus motoru, cum il vedeti in poze...nu am stiut cat de grav e, cat costa noua...am lipit-o, m-a tinut cam o luna...pana am fost la o inmormantare a unui motociclist buzoian, unde am mers numai cu a 1-a...mult timp...si de atunci s-a dezlipit si nu mai merge lipita...am auzit ca ar costa in jur de 100 Euroi...aveti idee cumva de unde as putea face rost??? Mersi...! 1. Da. Vorbeste cu Ivan Pedala, parca el si-a confectionat.. 2. AB, MyMoto.. chiar si de pe net. Eu le-am schimbat anul trecut, m-au costat 2.2 milioane. Cauta-le AICI - dai pe 13 - Fuel preparation, o gasesti in a doua imagine: 04 11612343131 intake manifold $83.35 . Eh, cam ala-i pretul (dar probabil schimbat in euro). Dai lu' neica ala codul respectiv (nu e diferenta, din ce stiu eu, intre '93-'97 si '97-'00 la flansele astea, dar ai putea sa cauti dupa modelul specific), si-ti spune si pretul, si in cat timp ajunge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 1. Da. Vorbeste cu Ivan Pedala, parca el si-a confectionat..2. AB, MyMoto.. chiar si de pe net. Eu le-am schimbat anul trecut, m-au costat 2.2 milioane. Cauta-le AICI - dai pe 13 - Fuel preparation, o gasesti in a doua imagine: 04 11612343131 intake manifold $83.35 . Eh, cam ala-i pretul (dar probabil schimbat in euro). Dai lu' neica ala codul respectiv (nu e diferenta, din ce stiu eu, intre '93-'97 si '97-'00 la flansele astea, dar ai putea sa cauti dupa modelul specific), si-ti spune si pretul, si in cat timp ajunge.. Mersi fain pt. raspuns...raman dator ...o sa fac comanda zilele astea...ca vad ca nu merge "carpita"...(cum suna...tipic "romaneste"... )...tot fasaie, adik trage aer fals prin ea...si oricum, am bvateria la incarcat...ca dupa 2 sapt de nepornit si stat in noptile reci afara... Apropo...am luat de la un magazin de piese auto 1 L de electrolit gata preparat cu 8 RON...sper ca nu o sa ma probleme, adik e universal...nu? Si as vrea sa iau si antigel...daca tot vine racoarea...trebuie sa iau ceva special, sau merge orice fel de antigel??? Multa bafta...si asfalt...de care vreti voi...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Pui electrolit în baterie NUMAI dacă ai vărsat din cel vechi. Dacă s-a evaporat (ți-a fiert bateria) sau pur Âşi simplu vezi că nu mai e la nivel zeama din ea ..... completezi cu apă distilată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Mersi fain pt. raspuns...raman dator ...o sa fac comanda zilele astea...ca vad ca nu merge "carpita"...(cum suna...tipic "romaneste"... )...tot fasaie, adik trage aer fals prin ea...si oricum, am bvateria la incarcat...ca dupa 2 sapt de nepornit si stat in noptile reci afara...Apropo...am luat de la un magazin de piese auto 1 L de electrolit gata preparat cu 8 RON...sper ca nu o sa ma probleme, adik e universal...nu? Si as vrea sa iau si antigel...daca tot vine racoarea...trebuie sa iau ceva special, sau merge orice fel de antigel??? Multa bafta...si asfalt...de care vreti voi...! Flansa aia de admisi e la AB e 295 lei si vine cam in 7 zile lucratoare. Am intrebat eu acu cateva zile pt altcineva. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Flansa aia de admisi e la AB e 295 lei si vine cam in 7 zile lucratoare. Am intrebat eu acu cateva zile pt altcineva. Asfalt uscat Mersi fain... ...astept sa iau banii...si fac comanda...nu se mai poate...e enervant fasaitul ala...si mi-e cam frica sa ma bag la ture mai lungi...azi am scos-o prin oras dupa vreo 2 saptamani de inactivitate...merge OK...dar parca nu mai trage ca inainte... Bafta si asfalt uscat sa aveti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 de azi am toba reising cu 8 gauri in ea "a la 3in1" Am rezolvat problema butonului de la frana de pe fata asa ca daca mai are cineva probleme sa ma intrebe pentru rezolvare si eu sunt cu microswitch-ul pe masa. caut unu nou ca asta nu mai percuta... daca are si altcineva in afara de bogdan solutii va astept cu drag. mersic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Mersi fain... ...astept sa iau banii...si fac comanda...nu se mai poate...e enervant fasaitul ala...si mi-e cam frica sa ma bag la ture mai lungi...azi am scos-o prin oras dupa vreo 2 saptamani de inactivitate...merge OK...dar parca nu mai trage ca inainte... vorbeste cu ivan pedala de pe forum,am vazut azi "inventia"lui si mi se pare ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) Salut, baieti! Doua baterii fierte si 20V la incarcare + o verificare a instalatiei m-au convins sa cumpar un releu regulator de tensiune nou. La BMW in Iasi e 519RON cu TVA si vine in 2 zile daca e in stoc la Bucuresti sau intr-o saptamana daca nu e. Bun, astea-s datele problemei, acum va rog sa-mi spuneti daca stiti alternative optime. O alta problema e stopul pe frana spate, care face contact numai cu pedala la fund. Multumesc! Astept raspunsuri cat de repede, ca sunt prins cu motorul frecat la 160km de casa si as vrea sa plec pe el, cu problema rezolvata. Editat Septembrie 14, 2009 de TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Salut, baieti! Doua baterii fierte si 20V la incarcare + o verificare a instalatiei m-au convins sa cumpar un releu regulator de tensiune nou. La BMW in Iasi e 519RON cu TVA si vine in 2 zile daca e in stoc la Bucuresti sau intr-o saptamana daca nu e. Bun, astea-s datele problemei, acum va rog sa-mi spuneti daca stiti alternative optime.O alta problema e stopul pe frana spate, care face contact numai cu pedala la fund. Multumesc! Astept raspunsuri cat de repede, ca sunt prins cu motorul frecat la 160km de casa si as vrea sa plec pe el, cu problema rezolvata. De releu nu prea am ce sa'tz zic, desi mi se pare cam multisor.. Insa stopul.. eh, asta-i alta buba!! Primo: la frana fatza (maneta) merge ok? te poti invata sa apesi si maneta aia, macar cat sa se aprinda becu'.. (oricum e bine sa ciupesti si fata)..Probabil ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu, pompitza aia de la pedala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) De releu nu prea am ce sa'tz zic, desi mi se pare cam multisor.. Insa stopul.. eh, asta-i alta buba!! Primo: la frana fatza (maneta) merge ok? te poti invata sa apesi si maneta aia, macar cat sa se aprinda becu'.. (oricum e bine sa ciupesti si fata)..Probabil ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu, pompitza aia de la pedala.. Da...aia-i problema. Franatul pe fata il practic oricum 90%. Dar imi place sa fie totul functional... Deci daca ai vreo solutie pentru spate...contactul de la pistonas... Eu ma gandeam sa-l schimb, ca nu pare sa poata fi desfacut. Caut un releu second-hand...sau nou la un pret mai rezonabil decat cei 519 ron ai producatorului. Daca stie cineva si cum sa adaptez un cooler slim pe noul releu, pentru a evita supraincalzirea lui ulterioara... Si totusi cum ai rezolvat problema cu stopul pe frana?(Mersi de raspuns)... Editat Septembrie 14, 2009 de TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Da...aia-i problema. Franatul pe fata il practic oricum 90%. Dar imi place sa fie totul functional... Deci daca ai vreo solutie pentru spate...contactul de la pistonas...Eu ma gandeam sa-l schimb, ca nu pare sa poata fi desfacut. Caut un releu second-hand...sau nou la un pret mai rezonabil decat cei 519 ron ai producatorului. Daca stie cineva si cum sa adaptez un cooler slim pe noul releu, pentru a evita supraincalzirea lui ulterioara... Si totusi cum ai rezolvat problema cu stopul pe frana?(Mersi de raspuns)... La mine nu mai actiona deloc, indiferent cat de tare as fi apasat pedala.. acum am schimbat garniturile alea si a fost curatat p'acolo, si (teoretic) merge.. O sa vad abia saptamana viitoare, cand il iau de la doftor (daca nu se mai phute ceva la supape/axe/piston/cilindru/sucombatzii unitatzii sale parentale..) Un cooler slim de 'puter se prinde foarte usor, da' iti zice buzoianu cum sa-l prinzi pe exterior, sub aripa dreapta spate.. si-atunci nu mai ai greturi.. vreau sa fac si mizeria asta, dar intai sa ma vad calare pe el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) De unde alimentezi coolerul ca vreau sa-mi pun si eu? Se poate o poza cu montajul dl Buzoianu? Editat Septembrie 14, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) TVA, vezi la http://www.ignitech.cz - au relee de incarcare pentru diverse motociclete. Cooler merge sa-i pui doar pasiv - ventilatoarele de computer nu-s prea robuste si caraie ca dracu. Iar pasiv ca sa ii pui si sa fie eficient, trebuie ca releul sa aibe o suprafata metalica de disipare, pe care sa poti lipi radiatorul. Sau sa aiba deja radiator pe care sa poti fixa un ventilator. EDIT: Te scuteste un releu de 400-450 RON lejer, daca nu cumva iei S-H (si poate e si ala dus). Editat Septembrie 14, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 salutare bmw-isti! ei da stiu a sunat dorkish dar pana la urma scriu prima oara in topicul ce chain gang am si eu o intrebarica: unde gasesc cilindrul de la frana fata pentru f650-ul meu? e din 98, si i-am facut o modificare pe care ma gandesc sa i-o imbunatatesc. nu mai pot sa folosesc ansamblul vechi, ca a fost sudat ceva pe el, acum vreau sa schimb schimbarea, si pentru aspect si pentru functionalitate, dar vreau aceeasi pompa. deci ce e de facut? unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 salutare bmw-isti!ei da stiu a sunat dorkish dar pana la urma scriu prima oara in topicul ce chain gang am si eu o intrebarica: unde gasesc cilindrul de la frana fata pentru f650-ul meu? e din 98, si i-am facut o modificare pe care ma gandesc sa i-o imbunatatesc. nu mai pot sa folosesc ansamblul vechi, ca a fost sudat ceva pe el, acum vreau sa schimb schimbarea, si pentru aspect si pentru functionalitate, dar vreau aceeasi pompa. deci ce e de facut? unde gasesc? Cauta un etrier la dezmembrari. Vorbeste cu Grumpy, s-ar putea sa aiba el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Cauta un etrier la dezmembrari. Vorbeste cu Grumpy, s-ar putea sa aiba el. etrierul e la locul lui, nu am nevoie de toata frana, ziceam de pompita de sus, de la maneta, unde se pune lichidul. im trebuie ansamblul in care sa se potriveasca maneta originala, ca am scurtat-o si o sa o folosesc asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Observ ca tu cauti pentru un GS. Aici e topicul de clasice. Intreaba pe cel de GS-uri si poate are cineva ceva la dezmebrat. S-ar putea sa fie, daca nu sunt vor fi la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.