-WERNER- Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Mesaj completat Stie careva ce rol are led-ul rosu amplasat intre vitezometru si indicatorii de bord la F650 clasic ? Ai alarma originala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 Ai alarma originala.. Da! Mesaj completat Da! Era tare greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 (editat) Da! Mesaj completat Era tare greu! Misto tare faza, daca si functioneaza zi si tu cam ce face / pe ce e conectata ... Pana acu am umblat la cel putzin 30 de F clasic si nu am nimerit nici unu cu alarma de fabrica. o zi frumoasa la toata lumea Editat August 15, 2009 de buzoianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 (editat) Misto tare faza, daca si functioneaza zi si tu cam ce face / pe ce e conectata ... Pana acu am umblat la cel putzin 30 de F clasic si nu am nimerit nici unu cu alarma de fabrica. o zi frumoasa la toata lumea Poate ne intalnim in una din zile si vezi la fata locului.Alarma functioneaza Bafta! Editat August 15, 2009 de flr_bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Ajutoooor! Mi-a murit capra in intersectie. Simptome: am pornit, am mers 100m si a murit - nu mai are curent cand dau la cheie (ca si cum n-ar avea baterie). Aveti vreo banuiala? PS. Cu o zi inante o laudam ca n-are nici pe dreacu. Zd@ mamii ei de vechitura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 In primul rand verifica bornele de la baterie iar in al doilea rand bateria . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Ajutoooor! Mi-a murit capra in intersectie.Simptome: am pornit, am mers 100m si a murit - nu mai are curent cand dau la cheie (ca si cum n-ar avea baterie). Aveti vreo banuiala? PS. Cu o zi inante o laudam ca n-are nici pe dreacu. Zd@ mamii ei de vechitura! Bateria e Ok, bornele Ok, sigurantele Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 (editat) Firele la contact! Eu ieri am lipit un fir acolo. Imi murea motorul cand luam dreapta. Editat August 16, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Firele la contact! Eu ieri am lipit un fir acolo. Imi murea motorul cand luam dreapta. am miscat cablul ala de sub contact si nimic (de obicei cand un fir e rupt mai face contact cand misti pe acolo). Am sa sun la un service sa o ia si sa-i dea de cap ca eu nu am nici timpul nici cunostintele necesare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Ajutoooor! Mi-a murit capra in intersectie.Simptome: am pornit, am mers 100m si a murit - nu mai are curent cand dau la cheie (ca si cum n-ar avea baterie). Aveti vreo banuiala? PS. Cu o zi inante o laudam ca n-are nici pe dreacu. Zd@ mamii ei de vechitura! Nu învarte deloc motoru? Sau face țac-țac-țac ceva p-acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Nu învarte deloc motoru? Sau face țac-țac-țac ceva p-acolo? Nimic Nimic, e moarta la propriu - nu are curent deloc cand invart cheia de contact pe ON. Ori e iesit vreun fir (putin probabil), ori e ars ceva pe parcursul instalatiei electrice (relee sau ce-o mai avea ea pe acolo). Repet bateria e buna, sigurantele bune. Azi o sa ajunga in service, sper sa-i gasesasca buba si dupa aia va povestesc ce avea, ca sa va mai imbogatiti bagajul de cunostinte necesar bunei functionari a acestor vehituri cu sigla de bemveu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Nimic Nimic, e moarta la propriu - nu are curent deloc cand invart cheia de contact pe ON. Ori e iesit vreun fir (putin probabil), ori e ars ceva pe parcursul instalatiei electrice (relee sau ce-o mai avea ea pe acolo). Repet bateria e buna, sigurantele bune. Azi o sa ajunga in service, sper sa-i gasesasca buba si dupa aia va povestesc ce avea, ca sa va mai imbogatiti bagajul de cunostinte necesar bunei functionari a acestor vehituri cu sigla de bemveu. sa nu fie cdi-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Daca ai un multimetru ar fii cazu să măsori câte ceva pe acolo! 1. Bateria sa aibă peste 12.4 V 2. Aici presupun că e buba! Nu ajunge curent de la baterie în tabloul de siguranțe. De pe borna + a bateriei pleacă două sârme. 1 groasă Âşi alta subțire. Presupun că aia subțire s-a fecundat într-un fel sau altu Âşi nu lasă Lemingjii să care curent la tabloul de siguranțe. Pui multimetru (pe măsurat tensiune CC adică 20 DVC), cu o sondă pe - la baterie Âşi cealaltă sondă în locu la o siguranță. Încearcă abele contacte de la siguranță că una e normal să nu-ți indice nimic. Ar trebui să vezi pe ecranu multimetrului tensiunea de pe baterie. Ai mai putea face treaba asta Âşi cu multimetru setat pe măsurat rezistența (ohmi). De data asta pui o sondă pe + de la baterie Âşi cealată sondă iarăÂşi pe o câte o bornă de la siguranțe. ÂŞi de aceată dată e normal ca multimetru să nu-ți indice nimic pe o bornă a siguranței. De data asta multimetru tre' să-ți afiÂşeze 0. PS -> Măsurătorile le faci pe siguranța de 20A. Ea are teoretic curent mereu... indiferent dacă ai sau nu ai contactul pus. Dacă aici totul e ok tre săpat mai departe. Spor maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 senzorul de la cric ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 senzorul de la cric ? Wrong.. Iti da curent, doar ca nu porneste motorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Nimic Nimic, e moarta la propriu - nu are curent deloc cand invart cheia de contact pe ON. Ori e iesit vreun fir (putin probabil), ori e ars ceva pe parcursul instalatiei electrice (relee sau ce-o mai avea ea pe acolo). Repet bateria e buna, sigurantele bune. Ma gandeam acum... cu ceva vreme in urma am bagat in butucul de contact sprei WD40... oare sa fie din cauza asta? Dar am mers o vreme dupa aceea si nu a avut nimic :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 (editat) Ma gandeam acum... cu ceva vreme in urma am bagat in butucul de contact sprei WD40... oare sa fie din cauza asta? Dar am mers o vreme dupa aceea si nu a avut nimic :| Se aprind becurile in bord? Neutru si uleiul? Daca nu se aprind e mai mult ca sigur contactul, e desprins firul verde cred. Si la mine a cazut foarte brusc, fara nici un simptom inainte de afacere. Pur si simplu s-a oprit tot si lumini si motor si tot, fara drept de apel, exact cand am virat mai tare intr-o parte. Contactul e relativ usor de dat jos si de desfacut, mi-a fost mai greu sa lipesc firul dar am rezolvat. Daca se aprind ledurile in bord nu stiu ce are. A, ulei bag si eu din cand in cand, nu direct ci umezesc cheia si apoi o bag in contact si repet operatia de 4-5 ori. Bafta, MM Editat August 17, 2009 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintmitz Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 mi-am schimbat recent releul de incarcare si asta second e de pe un suzi si cine mi l-a legat mi-a lasat firul verde in aer. motorul merge ok, lumini, tot! m-am uitat pe schema electrica si ala cica ar trebui sa alimenteze luminile de la bord si ceva semnale fata... stiti careva ce e exact? am double-verificat si merge tot electric la ea... atata ca se incinge releul, nu se adapteaza ca e prea mic... poate are cineva unu la schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 mi-am schimbat recent releul de incarcare si asta second e de pe un suzi si cine mi l-a legat mi-a lasat firul verde in aer. motorul merge ok, lumini, tot! m-am uitat pe schema electrica si ala cica ar trebui sa alimenteze luminile de la bord si ceva semnale fata... stiti careva ce e exact? am double-verificat si merge tot electric la ea... atata ca se incinge releul, nu se adapteaza ca e prea mic... poate are cineva unu la schimb de incins, toate se incing, chiar foarte tare monteaza-l afara, nu sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 de incins, toate se incing, chiar foarte taremonteaza-l afara, nu sub sa. Ieri am fost la Varta pe Masina de Paine pentru a-mi semna garantia bateriei. Au facut niste masuratori sa vada oamenii daca incarca bine. Faza aiurea ca la turatii mari ajunge si la tensiuni mari desi aveam pornite luminile. Pana la urma mi-au semnat garantia, nu a fost nici o problema insa mi-a lasat un oarecare semn de intrebare cu privire la calitatea releului de incarcare (parca asa se numeste). Sper sa nu moara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Ieri am fost la Varta pe Masina de Paine pentru a-mi semna garantia bateriei. Au facut niste masuratori sa vada oamenii daca incarca bine. Faza aiurea ca la turatii mari ajunge si la tensiuni mari desi aveam pornite luminile. Pana la urma mi-au semnat garantia, nu a fost nici o problema insa mi-a lasat un oarecare semn de intrebare cu privire la calitatea releului de incarcare (parca asa se numeste). Sper sa nu moara... Ai releu nou original, sau numa original? Daca da.... aÂşa e... încarcă mult. De ceva timp am instalat 2 relee pe 2 căprioare dăstea de la BMW. Pe o motoretă era clar că trebuie ... pe cealaltă..... nu neapărat, dar l-am schimbat ca să nu am surprize pe cineÂştie unde. Ambele relee noi încarcă în jur de 15. Care clar e cam multiÂşor.... dar acceptabil. Buba e să nu treacă de 15- 15.2 . Daca face acest lucru clar e ceva pe acolo. Oricum aceste valori sunt foarte mari (dar din ce văd eu pe aici e normal). La service vor să vadă valori între 13.2 Âşi 14.7 Faptul că încarcă mai mult nu e grav.... dar trebuie să ai grijă la baterie. Dacă e cu zeamă... tre' să verifici să fie mereu în limitele desenate pe batere. Se completează doar cu apă distrată. Dacă ai baterie cu gel.... n-ai ce să mai verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Ai releu nou original, sau numa original?Daca da.... aÂşa e... încarcă mult. De ceva timp am instalat 2 relee pe 2 căprioare dăstea de la BMW. Pe o motoretă era clar că trebuie ... pe cealaltă..... nu neapărat, dar l-am schimbat ca să nu am surprize pe cineÂştie unde. Ambele relee noi încarcă în jur de 15. Care clar e cam multiÂşor.... dar acceptabil. Buba e să nu treacă de 15- 15.2 . Daca face acest lucru clar e ceva pe acolo. Oricum aceste valori sunt foarte mari (dar din ce văd eu pe aici e normal). La service vor să vadă valori între 13.2 Âşi 14.7 Faptul că încarcă mai mult nu e grav.... dar trebuie să ai grijă la baterie. Dacă e cu zeamă... tre' să verifici să fie mereu în limitele desenate pe batere. Se completează doar cu apă distrată. Dacă ai baterie cu gel.... n-ai ce să mai verifici. Cred ca releul este original, asta din comparatia acestuia cu poze cu relee de pe BMW-uri F650. Din ce am vazut eu nu ajungea la 15 desi a dus-o in 5000rot/min. Se invartea pe la 14,7-14,8 dar omul mustacea...nu ii placea . Partea proasta cu bateria este ca nu am gasit pe nicaieri baterie cu gel care sa intre in locul special creeat pe BMW-uri. Toate erau ba prea late, ba prea lungi si nu intrau in acel loc. Nu mai vorbim de diferenta de pret care nu prea se justifica. Asa cum am mai citit si pe aici, daca nu te dai foarte mult pe offroad, acolo unde exista sanse mai mari de a te rasturna, nu merita sa cumperi baterie cu gel. Voi ramane cu ideea de a verifica in permanenta lichidul la baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Nimic Nimic, e moarta la propriu - nu are curent deloc cand invart cheia de contact pe ON. Ori e iesit vreun fir (putin probabil), ori e ars ceva pe parcursul instalatiei electrice (relee sau ce-o mai avea ea pe acolo). Repet bateria e buna, sigurantele bune. Azi o sa ajunga in service, sper sa-i gasesasca buba si dupa aia va povestesc ce avea, ca sa va mai imbogatiti bagajul de cunostinte necesar bunei functionari a acestor vehituri cu sigla de bemveu. Verdict: Un fir era dezlipit/rupt la contact (partea electrica). Vad ca meseriasul a lasat desfacuta partea aceea electrica (inainte avea un cauciuc care izola acolo) si acum pot vedea clar ca in momentul in care se trage dreapta de ghidon, firele alea se misca, cu precadere unul verde. De aici trag concluzia ca in curand se va rupe iar. La iarna daca am timp am sa incerc ca prelungesc firele alea (care au fost proiectate prost dupa parerea mea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Verdict: Un fir era dezlipit/rupt la contact (partea electrica). Vad ca meseriasul a lasat desfacuta partea aceea electrica (inainte avea un cauciuc care izola acolo) si acum pot vedea clar ca in momentul in care se trage dreapta de ghidon, firele alea se misca, cu precadere unul verde. De aici trag concluzia ca in curand se va rupe iar. La iarna daca am timp am sa incerc ca prelungesc firele alea (care au fost proiectate prost dupa parerea mea). Vorbeste cu Buzoianu, el mi-a "rezolvat" si mie contactul.. Deocamdata il las asa, dar daca incepe sa macane iar, il duc la refacut.. In alta ordine de idei: aseara am primit confirmarea ca mi-au fost ridicate pesele, deci in cateva zile ar trebui sa ajunga.. sper sa fie in stare buna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Vorbeste cu Buzoianu, el mi-a "rezolvat" si mie contactul.. Deocamdata il las asa, dar daca incepe sa macane iar, il duc la refacut.. In alta ordine de idei: aseara am primit confirmarea ca mi-au fost ridicate pesele, deci in cateva zile ar trebui sa ajunga.. sper sa fie in stare buna.. de unde ai comandat pana la urma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.