flor!n Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) poze cu releul montat pe lateral.bafta! Editat Septembrie 14, 2009 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Observ ca tu cauti pentru un GS. Aici e topicul de clasice. Intreaba pe cel de GS-uri si poate are cineva ceva la dezmebrat. S-ar putea sa fie, daca nu sunt vor fi la un moment dat. nu, caut pentru clasic, era greseala in profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Salut baietzi, Care are probleme cu cufaru dorsal, ca sa citez, si e din Bucuresti, poa sa vina la mine ca se rezolva cu sudura. Dupa ce am sudat cadru de coditza de pe mobra lui CHL am verificat si la mine si era crapat in doua locuri, am crezut ca e o coincidenta, dar se pare ca NU. Cre ca e o problema de fabricatie sau ajungem iar la discutia ca in cufaru respectiv chiar si de 42 l tre sa punem undeva pe la max 5 Kg. Asfalt uscat, Cam in jur de 2 maxim 3 kg in topcase. Asa recomanda producatorul ( ex. GIVI in cazul meu ). Cum spuneam mai demult la cineva de pe forum ca nu se incarca topcaseul cu bagaj greu si imi zicea ca nu are nimic. Acum se vad rezultatele. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Cam in jur de 2 maxim 3 kg in topcase. Asa recomanda producatorul ( ex. GIVI in cazul meu ). Cum spuneam mai demult la cineva de pe forum ca nu se incarca topcaseul cu bagaj greu si imi zicea ca nu are nimic. Acum se vad rezultatele. Numai bine La mine pe cadru sub sea e un abtzipild in care scrie sa pui maxim 5 kg in topcase si cate 5 kg in side bags. Eu cea mai mare greutate am pus la o excursie cand sacul de 75l de la Louis era full.Cred ca avea 30kg pe putin.Aveam in el haine pt mine si consoarta,saci de dormit,cort,saltele gomflabile(d-alea vechi)adidasi etc.De-abea il ridicam de jos. M-am uitat si eu cu teama sa vad daca mi-au pleznit prinderile de pe cadru dar se pare ca am avut noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 si eu sunt cu microswitch-ul pe masa. caut unu nou ca asta nu mai percuta... daca are si altcineva in afara de bogdan solutii va astept cu drag. mersic Pentru cine va mai avea nevoie de microswitch-ul (contactul DC1) cel mic de la frana de mana, descris aici: http://faq.f650.com/FAQs/FrontBrakeSwitch.htm Am gasit piesa asemanatoare la Maica Domnului. Nu la Conex ci vis-a-vis la un magazinash pe colt. Pret: fatastic de 1,9 lei. au doua variante eu mi-am luat din amandoua. Ieri le-am probat asa cu firele legate provizoriu si pe apasat se aprindea ledul de frana pe liber era stins. Ramane sa imi gasesc un pic de timp sa fac lipiturile si puzzle-ul inapoi in ordine inversa Acum nu am camera la mine dar o sa pun si o poza cu switch-urile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ianis Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Salut, Am un BMW f650 din 98. Mi-am luat 2 genti laterale din material textil... si as avea nevoie de suporti pt ele. Stiti pe cineva care confectioneaza sau vinde la mana a 2-a. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Acum nu am camera la mine dar o sa pun si o poza cu switch-urile astea in ordinea numerelor de pe tricouri, de la stanga la dreapta, switch-ul original BMW si cele 2 switch-uri generice pe care le-am cumparat. Trebuie sa renunt la lamela de pe intrerupator si la unul din picioruse... cel din mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 ÂŞi eu l-am schimbat pe cel din față cu switch din acela. Fiind mai mic fizic, trebuie fixat bine să nu aibă joc. ÂŞi la fel ca Âşi la alții, la frâna spate nu mai funcționează stopul când apăs. Dar nu e problema, oricum trag puțin Âşi fața când e cazul. La ce să mă uit când o să desfac minunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Din experineță îți spun că sunt 2 modele. 1. La cele vechi e o senzor de presiune (ce se fecundează) înfiletat în spatele pompei de frână. E foarte vizibil dacă tragi cu ochiu acolo. O să vezi un firicel ce iese din el. Scoți papucu ăla Âşi desfiletezi. O să-ți iasă lichid de frână de acolo Âşi după schimb o să trebuiască să aeriseÂşti frânele. 2. La cele noi senzorul de mai sus e înlocuit cu un dop Âşi contactu se face tot cu un switch montat acolo. Nu am văzut exact cum este montat Âşi ce el cu el dar pot zice că se vede în partea de sub pedală (mai către pompă) o tăbliță ce comandă pe acolo prin întuneric un switch care se aude cum clicăie când aplici un lucru mecanic asupra pedalei de frână, forță orientat pe verticală cu direcția dată de forța gravitațională. P.S. Nu am întâlnit acest sistem fecundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 o sa experimentez cand schimb placutele de frana pe fata, sapt viitoare la un atelier. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 (editat) Eu am pe spate switch din ala nou cu tablita, si a fost foarte greu de schimbat de unul singur. A trebuit sa il schimb pentru ca nu mai mergea, tablita aia s-a agatat in lant si s-a rupt. Pentru a-l schimba am avut nevoie de ceva sfaturi de la un mecanic, dar am procedat asa: 1. am cumparat unu nou, de la bmw vreo 100 de lei a fost, 2. am dat suspensia cat mai moale si am prins cu o sufa bascula cu roata montata. Sufa am legat-o de de cadru si cu mecanismul de click-eti am tras bascula in sus cat de tare s-a putut. 3. Am desfacut protectia de cauciuc de pe bascula, si abia atunci am avut suficient spatiu sa pot lucra in zona respectiva. Switch-ul are doua gauri, dar nu mai stiu in care trebuie bagat surubul. Oricum, infiletat trebuie sa stea singur pe pozitie. Daca atunci cand se strange surubul de fixare, switch-ul se deplaseaza in sus inseamna ca nu e in gaura care trebuie. Surubul trebuie neaparat pus cu ceva adeziv de blocare, altfel se desface. Asa s-a intamplat la mine oricum. S-a desfacut dupa vreo 400 de km. Am vreo 2000 de cand am pus adeziv albastru de blocare si nu am mai avut probleme. Pentru siguranta am mai adaugat un banda din aia de plastic ce se blocheaza peste pedala de frana in asa fel incat sa tina placuta switch-ului legata de pedala, imi e frica sa nu o agate lantul din nou. Bafta, MM Editat Septembrie 20, 2009 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 in ordinea numerelor de pe tricouri, de la stanga la dreapta, switch-ul original BMW si cele 2 switch-uri generice pe care le-am cumparat. Trebuie sa renunt la lamela de pe intrerupator si la unul din picioruse... cel din mijloc L-am si schimbat. Singura buba e ca asta nou se pare ca nu e water proof... o sa il monitorizez sa vad cat m-o tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 După ploi multiple Âşi spălatul motocicletei, eu zic că acest switch e water proof suficient pentru 2 lei. ÂŞi merge în continuare. Baftă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Salutare, Unde pot gasi un parbriz touring si un topcase eventual sidecase pentru un F650 din 95? Si mai am nevoie de semnal spate (carcasa), nu as vrea sa "improvizez" cu unu oarecare. Cine a avut probleme vreodata cu carcasa de la filtru de aer? (atingea evacuarea si s-a topit cam 1cm2 din plastic)(si mai continea o bucata carpa, probabil sa fixeze filtru?). Am dat tot jos incerc sa acopar gaura si sa repozitionez toba. Multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Salutare, Unde pot gasi un parbriz touring si un topcase eventual sidecase pentru un F650 din 95? Si mai am nevoie de semnal spate (carcasa), nu as vrea sa "improvizez" cu unu oarecare. Cine a avut probleme vreodata cu carcasa de la filtru de aer? (atingea evacuarea si s-a topit cam 1cm2 din plastic)(si mai continea o bucata carpa, probabil sa fixeze filtru?). Am dat tot jos incerc sa acopar gaura si sa repozitionez toba. Multumesc anticipat, Vezi că parbriz touring gasesti Puig la Motorteam http://www.motorteam.ro/contact - tocmai m-au sunat ca e discponibil dar mult prea tarziu (daca vrei standard ti-l vand pe al meu ) Au, sau daca n-au poti comanda si semnalizare tot Puig, ori standard ori de carbon, pe poti vedea pe sit la Puig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Salutare, Unde pot gasi un parbriz touring si un topcase eventual sidecase pentru un F650 din 95? Si mai am nevoie de semnal spate (carcasa), nu as vrea sa "improvizez" cu unu oarecare. Cine a avut probleme vreodata cu carcasa de la filtru de aer? (atingea evacuarea si s-a topit cam 1cm2 din plastic)(si mai continea o bucata carpa, probabil sa fixeze filtru?). Am dat tot jos incerc sa acopar gaura si sa repozitionez toba. Multumesc anticipat, Salutare...interesant...credeam ca numai la mine s-a intamplat nenorocirea asta...da, cand am dat jos carburatoarele sa lipesc flansele de la admisie...am observat cu stupoare ca era ars complet cam 3-4 cm patrati...iar in jurul "gaurii"...era putred inca vreo 2-3 cm...adik...cu alte cuvinte, cam praf toata partea de jos a capacului...si asta din cauza ca STA CHIAR PE TOBA...(cel putin la mine)...Eu am aplicat o bucata de tabla de inox mai subtire, si am lipit-o cu pasta de etansare (8 lei tubul la orice magazin de piese auto), si acum nu mai am probleme...(wow, am ajuns sa dau sfaturi...ma bucur, ca stiu cum e cand nu stii ce sa faci cu o belea... ) Deci eu zic sa faci si tu ceva de genu, ca altfel o sa te trezesti fara capac...vezi ai grija, razuieste cu o surubelnita dreapta in jurul "gaurii" si vezi daca e macinat, daca pica... Sper sa rezolvi, multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Ceva intalniri? Unde ma pot intalni cu mai multi posesori? Mi-ar prinde bine un share de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 terasa sub pod din parcul carol, dupa ora 19 - 19-30, lasi mobra la intrare si cauti mai multe casti, e obicei dupa pod. Joia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Sau veniti la Bran si discutam la un pahar de gratare si frigem niste beri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 servus! de 3 luni sunt si eu posesorul unui BMW F650ST din `98 este prima mea mobra, am numai 600 km cu ea, niciun incident neplacut si sper sa nu vina prea curand.. a 2-a oara cand am iesit la plimbarica era sa ma "aranjeze" si pe mine un chinez virand stanga in fata mea , dar am evitat (stangaci) la limita.. azi-noapte mi-a facut-o in schimb mobra . s-a rupt cablu de acceleratie.m-am chinuit eu ceva ceva.....pana la urma am desfacut maneta si am ajuns cu ea acasa taras-grabis accelerand direct de la cablu.. de`ajuns cu vorbaraia. spuneti-mi si mie va rog, unde gasesc un cablu de acceleratie pt mobra mea? asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 in general merg foarte linistit, 90 km/h e viteza mea de deplasare in afara localitatiiextrem de rar mai ard cate o forja,adica peste 150 la ora mi se pare ca dupa o experienta de asta merge mai bine motorul,mai rotund parca,mai fin decat inainte de ce oare? sau e doar o senzatie subiectiva, data de faptul ca scapi de vibratiile urate de la viteza maxima si revii la regimul normal? Nu ti se pare. S-or desfunda carburatoarele, s-or mai curata bujiile, s-or mai desfunda tobele.... dar sigur se intampla ceva. Si mie imi pare la fel. Din cand in cand la 1000-2000-3000 de km o apuca si pe batranica mea o tuse seaca asa.... parca ceva ii pute. O dau in goarna de 2-3 ori la 5000-6000 de ture undeva prin oras, scoate fum si asta am observat seara in luminile celor din spate si se linisteste. Parca e alta mobra dupa. Chiar daca o mai duc in 6000 de ture nu mai scoate nici un pic de fum iar la turatiile ei linistite parca nici nu mai vibreaza asa tare. Sau veniti la Bran si discutam la un pahar de gratare si frigem niste beri! Nu graieste rau colegu brontozaurus sebicus. Imi place bre cum gandesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Nu ti se pare. S-or desfunda carburatoarele, s-or mai curata bujiile, s-or mai desfunda tobele.... dar sigur se intampla ceva. Si mie imi pare la fel. Din cand in cand la 1000-2000-3000 de km o apuca si pe batranica mea o tuse seaca asa.... parca ceva ii pute. O dau in goarna de 2-3 ori la 5000-6000 de ture undeva prin oras, scoate fum si asta am observat seara in luminile celor din spate si se linisteste. Parca e alta mobra dupa. Chiar daca o mai duc in 6000 de ture nu mai scoate nici un pic de fum iar la turatiile ei linistite parca nici nu mai vibreaza asa tare. Se curata pistonul de depunerile de carbon. E bine sa faci asta din cand in cand, sa-i mai dai cate un red-line, chiar sa atingi limitatorul. Nu mult timp. 2-3 minute la turatie mare si e gata, mai ales daca ai tendinta de a merge lejer cu motorul si la turatii normale catre mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Se curata pistonul de depunerile de carbon. E bine sa faci asta din cand in cand, sa-i mai dai cate un red-line, chiar sa atingi limitatorul. Nu mult timp. 2-3 minute la turatie mare si e gata, mai ales daca ai tendinta de a merge lejer cu motorul si la turatii normale catre mici. Iar Uzunu e martor. TUratiile mici e prietenele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Părerea mea referitoare la regimu de turație: 1. e un motor de turație care nu merge bine deloc subturat. 2. a nu se scăpa sub 3000 RPM doar în viteza 1-a Âşi a 2-a. 3. la mers turat 4000- 4300 vibrează frumos... se simte că are forță Âşi tot ce-i trebuie Âşi nu consumă mai mult... ba din contră. Am testat treaba asta: eu m-am dat in regimu meu de turații la mers normal (3500-5000 RPM) consum 4.4% frati-miu (cu acelaÂşi motor) regim (2500 - până în 4000 RPM) consum 4.6% 4. are vibrații foarte nasoale în vitezele mari la turații sun 3000. 5. cu el subturat -> n'ai zvâc când trebuie 6. cu el turat -> ai frână de motor corespunzătoare când reduci gazu fără să dai reduci o treaptă 7. motoru are 41k (eu i-am făcut 23k într-un an jumate) Âşi nu dă nici un semn de tulburări cauzate de mers mai turat 8. mereu am avut bujiile impecabile 9. nu am simțit diferențe majore la cum trage indiferent de ce benzină am pus Referitor cu venitul pe la Bran vă aÂştept oricând doriți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Referitor cu venitul pe la Bran vă aÂştept oricând doriți. Cu cea mai mare placere numai ca mai astept sa mai adun ceva experienta de drum. :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.