Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Observ ca tu cauti pentru un GS. Aici e topicul de clasice. Intreaba pe cel de GS-uri si poate are cineva ceva la dezmebrat. S-ar putea sa fie, daca nu sunt vor fi la un moment dat.

nu, caut pentru clasic, era greseala in profil :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baietzi,

 

Care are probleme cu cufaru dorsal, ca sa citez, si e din Bucuresti, poa sa vina la mine ca se rezolva cu sudura.

 

Dupa ce am sudat cadru de coditza de pe mobra lui CHL am verificat si la mine si era crapat in doua locuri, am crezut ca e o coincidenta, dar se pare ca NU.

 

Cre ca e o problema de fabricatie sau ajungem iar la discutia ca in cufaru respectiv chiar si de 42 l tre sa punem undeva pe la max 5 Kg.

 

Asfalt uscat,

 

Cam in jur de 2 maxim 3 kg in topcase. Asa recomanda producatorul ( ex. GIVI in cazul meu ). Cum spuneam mai demult la cineva de pe forum ca nu se incarca topcaseul cu bagaj greu si imi zicea ca nu are nimic. Acum se vad rezultatele. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam in jur de 2 maxim 3 kg in topcase. Asa recomanda producatorul ( ex. GIVI in cazul meu ). Cum spuneam mai demult la cineva de pe forum ca nu se incarca topcaseul cu bagaj greu si imi zicea ca nu are nimic. Acum se vad rezultatele. Numai bine

 

La mine pe cadru sub sea e un abtzipild in care scrie sa pui maxim 5 kg in topcase si cate 5 kg in side bags.

Eu cea mai mare greutate am pus la o excursie cand sacul de 75l de la Louis era full.Cred ca avea 30kg pe putin.Aveam in el haine pt mine si consoarta,saci de dormit,cort,saltele gomflabile(d-alea vechi)adidasi etc.De-abea il ridicam de jos.

M-am uitat si eu cu teama sa vad daca mi-au pleznit prinderile de pe cadru dar se pare ca am avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt cu microswitch-ul pe masa. caut unu nou ca asta nu mai percuta... daca are si altcineva in afara de bogdan solutii va astept cu drag.

 

mersic :blink:

 

Pentru cine va mai avea nevoie de microswitch-ul (contactul DC1) cel mic de la frana de mana, descris aici: http://faq.f650.com/FAQs/FrontBrakeSwitch.htm

 

Am gasit piesa asemanatoare la Maica Domnului. Nu la Conex ci vis-a-vis la un magazinash pe colt. Pret: fatastic de 1,9 lei.

 

au doua variante eu mi-am luat din amandoua. Ieri le-am probat asa cu firele legate provizoriu si pe apasat se aprindea ledul de frana pe liber era stins. Ramane sa imi gasesc un pic de timp sa fac lipiturile si puzzle-ul inapoi in ordine inversa :(

 

Acum nu am camera la mine dar o sa pun si o poza cu switch-urile astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nu am camera la mine dar o sa pun si o poza cu switch-urile astea

 

in ordinea numerelor de pe tricouri, de la stanga la dreapta, switch-ul original BMW si cele 2 switch-uri generice pe care le-am cumparat. Trebuie sa renunt la lamela de pe intrerupator si la unul din picioruse... cel din mijloc

 

post-39356-1253179236_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi eu l-am schimbat pe cel din față cu switch din acela. Fiind mai mic fizic, trebuie fixat bine să nu aibă joc. ÂŞi la fel ca Âşi la alții, la frâna spate nu mai funcționează stopul când apăs. Dar nu e problema, oricum trag puțin Âşi fața când e cazul. La ce să mă uit când o să desfac minunea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experineță îți spun că sunt 2 modele.

1. La cele vechi e o senzor de presiune (ce se fecundează) înfiletat în spatele pompei de frână. E foarte vizibil dacă tragi cu ochiu acolo. O să vezi un firicel ce iese din el. Scoți papucu ăla Âşi desfiletezi. O să-ți iasă lichid de frână de acolo Âşi după schimb o să trebuiască să aeriseÂşti frânele.

 

2. La cele noi senzorul de mai sus e înlocuit cu un dop Âşi contactu se face tot cu un switch montat acolo. Nu am văzut exact cum este montat Âşi ce el cu el dar pot zice că se vede în partea de sub pedală (mai către pompă) o tăbliță ce comandă pe acolo prin întuneric un switch care se aude cum clicăie când aplici un lucru mecanic asupra pedalei de frână, forță orientat pe verticală cu direcția dată de forța gravitațională.

P.S. Nu am întâlnit acest sistem fecundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe spate switch din ala nou cu tablita, si a fost foarte greu de schimbat de unul singur. A trebuit sa il schimb pentru ca nu mai mergea, tablita aia s-a agatat in lant si s-a rupt. Pentru a-l schimba am avut nevoie de ceva sfaturi de la un mecanic, dar am procedat asa:

1. am cumparat unu nou, de la bmw vreo 100 de lei a fost,

2. am dat suspensia cat mai moale si am prins cu o sufa bascula cu roata montata. Sufa am legat-o de de cadru si cu mecanismul de click-eti am tras bascula in sus cat de tare s-a putut.

3. Am desfacut protectia de cauciuc de pe bascula, si abia atunci am avut suficient spatiu sa pot lucra in zona respectiva.

Switch-ul are doua gauri, dar nu mai stiu in care trebuie bagat surubul. Oricum, infiletat trebuie sa stea singur pe pozitie. Daca atunci cand se strange surubul de fixare, switch-ul se deplaseaza in sus inseamna ca nu e in gaura care trebuie. Surubul trebuie neaparat pus cu ceva adeziv de blocare, altfel se desface. Asa s-a intamplat la mine oricum. S-a desfacut dupa vreo 400 de km. Am vreo 2000 de cand am pus adeziv albastru de blocare si nu am mai avut probleme. Pentru siguranta am mai adaugat un banda din aia de plastic ce se blocheaza peste pedala de frana in asa fel incat sa tina placuta switch-ului legata de pedala, imi e frica sa nu o agate lantul din nou.

Bafta,

MM

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ordinea numerelor de pe tricouri, de la stanga la dreapta, switch-ul original BMW si cele 2 switch-uri generice pe care le-am cumparat. Trebuie sa renunt la lamela de pe intrerupator si la unul din picioruse... cel din mijloc

 

 

L-am si schimbat. Singura buba e ca asta nou se pare ca nu e water proof... o sa il monitorizez sa vad cat m-o tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Unde pot gasi un parbriz touring si un topcase eventual sidecase pentru un F650 din 95?

Si mai am nevoie de semnal spate (carcasa), nu as vrea sa "improvizez" cu unu oarecare.

Cine a avut probleme vreodata cu carcasa de la filtru de aer? (atingea evacuarea si s-a topit cam 1cm2 din plastic)(si mai continea o bucata carpa, probabil sa fixeze filtru?).

Am dat tot jos incerc sa acopar gaura si sa repozitionez toba.

 

Multumesc anticipat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Unde pot gasi un parbriz touring si un topcase eventual sidecase pentru un F650 din 95?

Si mai am nevoie de semnal spate (carcasa), nu as vrea sa "improvizez" cu unu oarecare.

Cine a avut probleme vreodata cu carcasa de la filtru de aer? (atingea evacuarea si s-a topit cam 1cm2 din plastic)(si mai continea o bucata carpa, probabil sa fixeze filtru?).

Am dat tot jos incerc sa acopar gaura si sa repozitionez toba.

 

Multumesc anticipat,

 

Vezi că parbriz touring gasesti Puig la Motorteam http://www.motorteam.ro/contact - tocmai m-au sunat ca e discponibil dar mult prea tarziu (daca vrei standard ti-l vand pe al meu :grinbandit: )

Au, sau daca n-au poti comanda si semnalizare tot Puig, ori standard ori de carbon, pe poti vedea pe sit la Puig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Unde pot gasi un parbriz touring si un topcase eventual sidecase pentru un F650 din 95?

Si mai am nevoie de semnal spate (carcasa), nu as vrea sa "improvizez" cu unu oarecare.

Cine a avut probleme vreodata cu carcasa de la filtru de aer? (atingea evacuarea si s-a topit cam 1cm2 din plastic)(si mai continea o bucata carpa, probabil sa fixeze filtru?).

Am dat tot jos incerc sa acopar gaura si sa repozitionez toba.

 

Multumesc anticipat,

 

Salutare...interesant...credeam ca numai la mine s-a intamplat nenorocirea asta...da, cand am dat jos carburatoarele sa lipesc flansele de la admisie...am observat cu stupoare ca era ars complet cam 3-4 cm patrati...iar in jurul "gaurii"...era putred inca vreo 2-3 cm...adik...cu alte cuvinte, cam praf toata partea de jos a capacului...si asta din cauza ca STA CHIAR PE TOBA...(cel putin la mine)...Eu am aplicat o bucata de tabla de inox mai subtire, si am lipit-o cu pasta de etansare (8 lei tubul la orice magazin de piese auto), si acum nu mai am probleme...(wow, am ajuns sa dau sfaturi...ma bucur, ca stiu cum e cand nu stii ce sa faci cu o belea... :grinbandit: )

Deci eu zic sa faci si tu ceva de genu, ca altfel o sa te trezesti fara capac...vezi ai grija, razuieste cu o surubelnita dreapta in jurul "gaurii" si vezi daca e macinat, daca pica...

Sper sa rezolvi, multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

servus! de 3 luni sunt si eu posesorul unui BMW F650ST din `98 :)

este prima mea mobra, am numai 600 km cu ea, niciun incident neplacut si sper sa nu vina prea curand..

a 2-a oara cand am iesit la plimbarica era sa ma "aranjeze" si pe mine un chinez virand stanga in fata mea :) , dar am evitat (stangaci) la limita..

azi-noapte mi-a facut-o in schimb mobra :D . s-a rupt cablu de acceleratie.m-am chinuit eu ceva ceva.....pana la urma am desfacut maneta si am ajuns cu ea acasa taras-grabis accelerand direct de la cablu..

de`ajuns cu vorbaraia. spuneti-mi si mie va rog, unde gasesc un cablu de acceleratie pt mobra mea?

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in general merg foarte linistit, 90 km/h e viteza mea de deplasare in afara localitatii

extrem de rar mai ard cate o forja,adica peste 150 la ora

mi se pare ca dupa o experienta de asta merge mai bine motorul,mai rotund parca,mai fin decat inainte

de ce oare? sau e doar o senzatie subiectiva, data de faptul ca scapi de vibratiile urate de la viteza maxima si revii la regimul normal?

 

Nu ti se pare. S-or desfunda carburatoarele, s-or mai curata bujiile, s-or mai desfunda tobele.... dar sigur se intampla ceva. Si mie imi pare la fel. Din cand in cand la 1000-2000-3000 de km o apuca si pe batranica mea o tuse seaca asa.... parca ceva ii pute. O dau in goarna de 2-3 ori la 5000-6000 de ture undeva prin oras, scoate fum si asta am observat seara in luminile celor din spate si se linisteste. Parca e alta mobra dupa. Chiar daca o mai duc in 6000 de ture nu mai scoate nici un pic de fum iar la turatiile ei linistite parca nici nu mai vibreaza asa tare.

 

Sau veniti la Bran si discutam la un pahar de gratare si frigem niste beri!

 

Nu graieste rau colegu brontozaurus sebicus. Imi place bre cum gandesti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti se pare. S-or desfunda carburatoarele, s-or mai curata bujiile, s-or mai desfunda tobele.... dar sigur se intampla ceva. Si mie imi pare la fel. Din cand in cand la 1000-2000-3000 de km o apuca si pe batranica mea o tuse seaca asa.... parca ceva ii pute. O dau in goarna de 2-3 ori la 5000-6000 de ture undeva prin oras, scoate fum si asta am observat seara in luminile celor din spate si se linisteste. Parca e alta mobra dupa. Chiar daca o mai duc in 6000 de ture nu mai scoate nici un pic de fum iar la turatiile ei linistite parca nici nu mai vibreaza asa tare.

Se curata pistonul de depunerile de carbon. E bine sa faci asta din cand in cand, sa-i mai dai cate un red-line, chiar sa atingi limitatorul. Nu mult timp. 2-3 minute la turatie mare si e gata, mai ales daca ai tendinta de a merge lejer cu motorul si la turatii normale catre mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se curata pistonul de depunerile de carbon. E bine sa faci asta din cand in cand, sa-i mai dai cate un red-line, chiar sa atingi limitatorul. Nu mult timp. 2-3 minute la turatie mare si e gata, mai ales daca ai tendinta de a merge lejer cu motorul si la turatii normale catre mici.

 

Iar Uzunu e martor. TUratiile mici e prietenele mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Părerea mea referitoare la regimu de turație:

 

1. e un motor de turație care nu merge bine deloc subturat.

2. a nu se scăpa sub 3000 RPM doar în viteza 1-a Âşi a 2-a.

3. la mers turat 4000- 4300 vibrează frumos... se simte că are forță Âşi tot ce-i trebuie Âşi nu consumă mai mult... ba din contră.

Am testat treaba asta: eu m-am dat in regimu meu de turații la mers normal (3500-5000 RPM) consum 4.4%

frati-miu (cu acelaÂşi motor) regim (2500 - până în 4000 RPM) consum 4.6%

4. are vibrații foarte nasoale în vitezele mari la turații sun 3000.

5. cu el subturat -> n'ai zvâc când trebuie

6. cu el turat -> ai frână de motor corespunzătoare când reduci gazu fără să dai reduci o treaptă

7. motoru are 41k (eu i-am făcut 23k într-un an jumate) Âşi nu dă nici un semn de tulburări cauzate de mers mai turat

8. mereu am avut bujiile impecabile

9. nu am simțit diferențe majore la cum trage indiferent de ce benzină am pus

 

 

Referitor cu venitul pe la Bran vă aÂştept oricând doriți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...