Just_John Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 de unde ai comandat pana la urma ? Ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Verdict: Un fir era dezlipit/rupt la contact (partea electrica). Vad ca meseriasul a lasat desfacuta partea aceea electrica (inainte avea un cauciuc care izola acolo) si acum pot vedea clar ca in momentul in care se trage dreapta de ghidon, firele alea se misca, cu precadere unul verde. De aici trag concluzia ca in curand se va rupe iar. La iarna daca am timp am sa incerc ca prelungesc firele alea (care au fost proiectate prost dupa parerea mea). As putea sa ajut omu daca nu ar fi din Moldova pt un contact, pan la bucuresti, e cam mare deranju. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 As putea sa ajut omu daca nu ar fi din Moldova pt un contact, pan la bucuresti, e cam mare deranju. ahaaaa, deci nu vrei sa ajuti moldovenii. cum esti ma buzoiene.... cum esti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 ahaaaa, deci nu vrei sa ajuti moldovenii. cum esti ma buzoiene.... cum esti... Hai nu fi tendentzios, si io sunt cam 80% de prin partile Moldovei. Asa ca te rog frumos, da, :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Hai nu fi tendentzios, si io sunt cam 80% de prin partile Moldovei. Asa ca te rog frumos, da, moamaaa esti si mai rau. Daca nici moldovenii intre ei nu se mai ajuta, ce ne facem Buzoiene? Uite iti dau ocazia sa ajuti un moldovean in acte (pedigree de moldovean naturalizat in ardeal sa-mi treaca si stabilit la bucale). Cablul de acceleratie, maneta la mine are un joc parca din ce in ce mai mare. Adica arcul de cerc intre locul unde nu mai trage de cablu si cat se mai duce maneta pana la capat e destul de mare. Daca viu la matale se rezolva sau trebuie sa-mi iau cablu si pe urma viu? N-as vrea sa-l desfac decat dupa ce imi iau manerele incalzite dar parca ma streseaza sa nu ramana naibii intepenit pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Pana la urma a descoperit cineva de unde se poate achizitiona niste electrolit pentru baterie? Ca si a mea a secat, s-a evaporat electrolitul cat a stat bateria culcata pe o parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 (editat) Am de vanzare un set de rulmenti de jug. Provin din Germania. Neatinsi, in ambalajul original. 35 Euroi Editat August 25, 2009 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Pana la urma a descoperit cineva de unde se poate achizitiona niste electrolit pentru baterie?Ca si a mea a secat, s-a evaporat electrolitul cat a stat bateria culcata pe o parte Orice magazin de piese auto aduce electrolit de baterie,la litru,undeva la pretul de 5-7 lei. La mine in zona cred ca se gaseste si la alimentara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Eu am pus apa demineralizata sau distilata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Completeaza numai cu apa distilata, chiar daca ai impresia ca lipseste mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Eu am pus apa demineralizata sau distilata. Completeaza numai cu apa distilata, chiar daca ai impresia ca lipseste mult.... aaa.. de fapt nu mai are lichid doar un sfert, daca ii pun trei sferturi apa intra intr-o reactie chimica (despre care nu stiu prea multe) si decedeaza, pentru ca electolitul va fi prea diluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Pune doar apa distilata - electrolitul nu se evapora ci doar apa. Electrolit nu se gaseste la orice magazin - este nevoie de autorizatie speciala ca sa vinzi asa ceva. Eu am cumparat de la un magazin care se afla exact la inceputul strazii pe care se afla scoala Ilioara. E imediat pe dreapta cum intri pe strada aia. Dar iti recomand sa bagi apa distilata nu acid - ala odata ce l-ai pus la inceput nu se mai completeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Treaba-i simplă. Concentrația electrolitului din baterie trebuie să aibă valoarea X. (nu mai Âştiu exact cât e... oare e Y???) Mă rog... deci ca să păstrezi concentrația care trebuie gândeÂşte-te ce s-a întâmplat cu bateria ta Âşi vezi ce măsuri iei. 1. Daca ți-a fiert bateria (nu ai vărsat lichid din ea prin curgere la scurgere), adică doar s-a evaporat atunci trebuie completat cu apă distilată, căci din electrolitul existent s-a evaporat doar apa Âşi a rămas electrolit ceva mai concetrat. 2. Dacă ai vărsat-o prin răsturnare (cu sau fără voia ta - voia Domnului) atunci e bine să pui electrolit de la electrolitărie. (Ar trebui să găseÂşti la cei ce vând baterii de maÂşină... sau pe unde se găseÂşte. Aici în BraÂşov e un nenea care se ocupă doar cu baterii de maÂşină Âşi moto. ÂŞi Âştie el ce face.) Spor maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 azi mi-am luat o baterie Varta Funstart noua. Bateria a venit uscata, vanzatorul spunand ca se umple cu acid de baterie si se incarca. Zis si facut. Lichid - 1L- 6 lei, curent de la Renel vreo 40 de minute si gata treaba. incarcata la 13 ah si vaca a pornit. Bateria a fost 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 varta la pretul asta trebuie sa fie o chinezarie...dar nu-i bai,ca-i noua si are garantie.sa ai noroc de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 azi mi-am luat o baterie Varta Funstart noua. Bateria a venit uscata, vanzatorul spunand ca se umple cu acid de baterie si se incarca. Zis si facut. Lichid - 1L- 6 lei, curent de la Renel vreo 40 de minute si gata treaba. incarcata la 13 ah si vaca a pornit. Bateria a fost 130. pai daca-i zici si lui Graulv de unde ai luat bateria si lichidul poate isi ia si el... a zis ca s-a scurs cand a sta bateria pe o parte deci nu a fost prin evaporare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Daca tot ai bateria data jos de pe capra,fa-i o spalare cu apa distilata,scurge-o bine prin scuturare si apoi umple pina la semn cu acid de concentratie 1,26-1,28...acela care se gaseste la magazin,asa cum ti-am spus cu citeva posturi mai sus. In mod sigur nu vei avea greturi cu ea la pornirile reci care vor urma in anotimpurile friguroase. Completind doar cu apa dupa ce ti-a curs electrolit din cauza de tavaleala sau alte cauze naturale ale verticalitatii cocosate,acea concentratie de 1,26-1,28 (X sau Y ) va fi undeva sub 1,deci insuficienta sa treaca prin ger si sa-ti mai invirta si electromotorul caprei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Bateria e Varta, nu e chinezarie. Si le-am luat din cluj de la depozit de piese ( Autonet). Daca aveti cunostinte cu service auto/moto e mai ieftin si aduc orice in principiu. Si preturile sunt mult mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 OK, bateria s-a rasturnat (prin voia Domnului) odata cu mobra si s-a pierdut electrolitul, deci exclus completarea cu apa. O sa fac cum a zis Ivan, o scurg toata sa o spal si trec pe la Ilioara pe unde a zis glucian sa vad daca mai au electolit. (de fapt o sa cumpar intai electrolit si dup-aia o scurg). Bine ca am observat la timp, culmea e ca inca functioneaza. Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Are cineva idee unde gasesc un parbriz inalt pentru modelul din 1994? Am gasit pe diverse site-uri (inclusiv Louis), dar doar pentru 1997+, si difera carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 gasesti la puig http://puig.tv/ - sunt cele mai bune iti alegi modelul de pe sit si dai comanda la motorteam http://www.motorteam.ro/contact - prin octombrie ti-l si aduc daca nu, mai ai varianta cu ebay.de sau motorworks http://motorworks.co.uk/bmw/products/produ...er_text_image=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Placute de frana LUCAS Am gasit o sursa de placute de frana Lucas, care am inteles ca sunt favoritele multora dintre voi. Le pot aduce imediat din stoc sau maxim cateva zile in caz de stoc epuizat (ca ne-am cam inmultit). Scrietzi si voi un PM care sunteti interesati pt preturi si detalii. O zi buna, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Salut, Am fost la o plimbare de doua zile la Galati, acolo unde m-am intalnit cu 3 nemti care erau in trecere prin tara. Scopul lor era acela de a face un tur complet al Marii Negre. Din pacate, datorita evenimentelor de anul trecut, turul nu va fi complet, evitandu-se Osetia si Gerogia. Acesti batrani, fiindca au varste de 50+, calatoresc cu 2 Honda Transalp si un BMW R1200. Toate frumoase, am baut, am povestit si ne-am impartasit din experiente (eu mai putin, mai mult am ascultat). Dupa atata vreme buna au inceput sa apara problemele. Dimineata am pornit la prima cheie, BMW-ul meu, insa cu un sunet ciudat. Un huruit gros si intrerupt. Nu putea fi accelerata ca parea ca s-ar ineca. Am lasat-o putin pornita si nu s-a schimbat nimic. Am oprit motorul si l-am repornit si a sunat clar si limpede. Oare ce se intamplase? M-am gandit ca pentru un moment ce-a dea doua bujie nu a mai pornit. Asa face motorul cand nu are o bujie? Sau era inecata? In fine, am plecat de la Galati, a mai facut ceva figuri cand ii dam mai mult gaz, in continuare parea inecata, dar apoi si-a dat drumul si a mers ok. Ceea ce am observat pe autostrada insa m-a intristat cel mai rau. Scuipa fluide la greu. 1. Lichid de frana la frana de mana. In partea stanga a rezervorului are o mica scobitura, pare a fi din fabrica, iar pe acolo la frane arunca stropi mici de lichid. 2. Da cu ulei la chiuloasa (cred ca aia este chiuloasa) 3. Pierde apa la pompa de apa, nu mult insa are ceva scurgeri mici 4. Pierd in continuare lichid din baterie, fierbe bateria la turatii de peste 3500 rot/min. Acum vin intrebarile: 1. La lichidul de frana oare trebuie schimbata acea garnitura din rezervorul de lichid? Este una ciudata din cauciuc... 2. Eu obisnuiesc sa nu o turez mai mult de 4500rot/min fiindca am inteles ca asa s-ar arde garnitura aceea. Si am avut grija insa iata a inceput sa piarda ulei. Voi cum mergeti cu ele? Aveti idee cam cat costa o astfel de garnitura si schimbul ei? 3. Aici nu am intrebari...totul este clar, cand voi avea banii si dupa ce scap de nunta o cumpar si o schimb. Este 160RON la BMW iar manopera nu poate fi prea scumpa... 4. Aici imi este teama ca va trebui schimbat releul acela de tensiune. Incarca prea mult si de aceea pierde acid. Bateria este noua... Ce pot face? Am inteles ca ar fi foarte scump acel releu care regleaza tensiunea... In rest....vremea a fost superba, drumul lejer, o reala placere plimbarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 verifica tensiunea de la bornele bateriei si vezi cat arata. mie imi mergea inecat motorul pana cand se incalzea tot datorita releului de incarcare... 460 ron la bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 verifica tensiunea de la bornele bateriei si vezi cat arata. mie imi mergea inecat motorul pana cand se incalzea tot datorita releului de incarcare... 460 ron la bavaria Am masurat tensiunea, stiu ca la turatii mai mari incarca mult...insa nu cred ca problema de la pornire sa fie asta. Eu ma gandesc fie de la o bujie fie sa fie inecata. Din moment ce dupa ce am pornit-o a mers ok. Apropos, ce benzina bagati? Eu bag de 95... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.