BikerXX Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 in general merg foarte linistit, 90 km/h e viteza mea de deplasare in afara localitatii extrem de rar mai ard cate o forja,adica peste 150 la ora mi se pare ca dupa o experienta de asta merge mai bine motorul,mai rotund parca,mai fin decat inainte de ce oare? sau e doar o senzatie subiectiva, data de faptul ca scapi de vibratiile urate de la viteza maxima si revii la regimul normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Salutare, Unde pot gasi un parbriz touring si un topcase eventual sidecase pentru un F650 din 95? Si mai am nevoie de semnal spate (carcasa), nu as vrea sa "improvizez" cu unu oarecare. Cine a avut probleme vreodata cu carcasa de la filtru de aer? (atingea evacuarea si s-a topit cam 1cm2 din plastic)(si mai continea o bucata carpa, probabil sa fixeze filtru?). Am dat tot jos incerc sa acopar gaura si sa repozitionez toba. Multumesc anticipat, Salutare...interesant...credeam ca numai la mine s-a intamplat nenorocirea asta...da, cand am dat jos carburatoarele sa lipesc flansele de la admisie...am observat cu stupoare ca era ars complet cam 3-4 cm patrati...iar in jurul "gaurii"...era putred inca vreo 2-3 cm...adik...cu alte cuvinte, cam praf toata partea de jos a capacului...si asta din cauza ca STA CHIAR PE TOBA...(cel putin la mine)...Eu am aplicat o bucata de tabla de inox mai subtire, si am lipit-o cu pasta de etansare (8 lei tubul la orice magazin de piese auto), si acum nu mai am probleme...(wow, am ajuns sa dau sfaturi...ma bucur, ca stiu cum e cand nu stii ce sa faci cu o belea... ) Deci eu zic sa faci si tu ceva de genu, ca altfel o sa te trezesti fara capac...vezi ai grija, razuieste cu o surubelnita dreapta in jurul "gaurii" si vezi daca e macinat, daca pica... Sper sa rezolvi, multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Ceva intalniri? Unde ma pot intalni cu mai multi posesori? Mi-ar prinde bine un share de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 terasa sub pod din parcul carol, dupa ora 19 - 19-30, lasi mobra la intrare si cauti mai multe casti, e obicei dupa pod. Joia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Sau veniti la Bran si discutam la un pahar de gratare si frigem niste beri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 servus! de 3 luni sunt si eu posesorul unui BMW F650ST din `98 este prima mea mobra, am numai 600 km cu ea, niciun incident neplacut si sper sa nu vina prea curand.. a 2-a oara cand am iesit la plimbarica era sa ma "aranjeze" si pe mine un chinez virand stanga in fata mea , dar am evitat (stangaci) la limita.. azi-noapte mi-a facut-o in schimb mobra . s-a rupt cablu de acceleratie.m-am chinuit eu ceva ceva.....pana la urma am desfacut maneta si am ajuns cu ea acasa taras-grabis accelerand direct de la cablu.. de`ajuns cu vorbaraia. spuneti-mi si mie va rog, unde gasesc un cablu de acceleratie pt mobra mea? asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 in general merg foarte linistit, 90 km/h e viteza mea de deplasare in afara localitatiiextrem de rar mai ard cate o forja,adica peste 150 la ora mi se pare ca dupa o experienta de asta merge mai bine motorul,mai rotund parca,mai fin decat inainte de ce oare? sau e doar o senzatie subiectiva, data de faptul ca scapi de vibratiile urate de la viteza maxima si revii la regimul normal? Nu ti se pare. S-or desfunda carburatoarele, s-or mai curata bujiile, s-or mai desfunda tobele.... dar sigur se intampla ceva. Si mie imi pare la fel. Din cand in cand la 1000-2000-3000 de km o apuca si pe batranica mea o tuse seaca asa.... parca ceva ii pute. O dau in goarna de 2-3 ori la 5000-6000 de ture undeva prin oras, scoate fum si asta am observat seara in luminile celor din spate si se linisteste. Parca e alta mobra dupa. Chiar daca o mai duc in 6000 de ture nu mai scoate nici un pic de fum iar la turatiile ei linistite parca nici nu mai vibreaza asa tare. Sau veniti la Bran si discutam la un pahar de gratare si frigem niste beri! Nu graieste rau colegu brontozaurus sebicus. Imi place bre cum gandesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Nu ti se pare. S-or desfunda carburatoarele, s-or mai curata bujiile, s-or mai desfunda tobele.... dar sigur se intampla ceva. Si mie imi pare la fel. Din cand in cand la 1000-2000-3000 de km o apuca si pe batranica mea o tuse seaca asa.... parca ceva ii pute. O dau in goarna de 2-3 ori la 5000-6000 de ture undeva prin oras, scoate fum si asta am observat seara in luminile celor din spate si se linisteste. Parca e alta mobra dupa. Chiar daca o mai duc in 6000 de ture nu mai scoate nici un pic de fum iar la turatiile ei linistite parca nici nu mai vibreaza asa tare. Se curata pistonul de depunerile de carbon. E bine sa faci asta din cand in cand, sa-i mai dai cate un red-line, chiar sa atingi limitatorul. Nu mult timp. 2-3 minute la turatie mare si e gata, mai ales daca ai tendinta de a merge lejer cu motorul si la turatii normale catre mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Se curata pistonul de depunerile de carbon. E bine sa faci asta din cand in cand, sa-i mai dai cate un red-line, chiar sa atingi limitatorul. Nu mult timp. 2-3 minute la turatie mare si e gata, mai ales daca ai tendinta de a merge lejer cu motorul si la turatii normale catre mici. Iar Uzunu e martor. TUratiile mici e prietenele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Părerea mea referitoare la regimu de turație: 1. e un motor de turație care nu merge bine deloc subturat. 2. a nu se scăpa sub 3000 RPM doar în viteza 1-a Âşi a 2-a. 3. la mers turat 4000- 4300 vibrează frumos... se simte că are forță Âşi tot ce-i trebuie Âşi nu consumă mai mult... ba din contră. Am testat treaba asta: eu m-am dat in regimu meu de turații la mers normal (3500-5000 RPM) consum 4.4% frati-miu (cu acelaÂşi motor) regim (2500 - până în 4000 RPM) consum 4.6% 4. are vibrații foarte nasoale în vitezele mari la turații sun 3000. 5. cu el subturat -> n'ai zvâc când trebuie 6. cu el turat -> ai frână de motor corespunzătoare când reduci gazu fără să dai reduci o treaptă 7. motoru are 41k (eu i-am făcut 23k într-un an jumate) Âşi nu dă nici un semn de tulburări cauzate de mers mai turat 8. mereu am avut bujiile impecabile 9. nu am simțit diferențe majore la cum trage indiferent de ce benzină am pus Referitor cu venitul pe la Bran vă aÂştept oricând doriți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Referitor cu venitul pe la Bran vă aÂştept oricând doriți. Cu cea mai mare placere numai ca mai astept sa mai adun ceva experienta de drum. :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Am schimbat placutele de frana pe fata. Am gasit Brembo la 32 euro, in conditiile in care, la Louis Trw, Saito si Lucas erau in jur de 30 de euro. Pt cine e interesat, puteti comanda la Romimoto. si acum o intrebare: cine are parbrizul de touring pe modelul pana in 96, modelul drept. pun o poza ca e mai simplu. Vreau sa imi iau ceva mai inalt si asta e singurul pt modelul meu, dar vreau sa stiu, dat fiind ca eu am 1,91, deci cam inalt, ce protectie imi ofera fata de cel stock pe care il am? Pe cel stoc, curentul de aer ma loveste undeva in piept daca stau drept. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Am schimbat placutele de frana pe fata. Am gasit Brembo la 32 euro, in conditiile in care, la Louis Trw, Saito si Lucas erau in jur de 30 de euro. Pt cine e interesat, puteti comanda la Romimoto. si acum o intrebare: cine are parbrizul de touring pe modelul pana in 96, modelul drept. pun o poza ca e mai simplu. Vreau sa imi iau ceva mai inalt si asta e singurul pt modelul meu, dar vreau sa stiu, dat fiind ca eu am 1,91, deci cam inalt, ce protectie imi ofera fata de cel stock pe care il am? Pe cel stoc, curentul de aer ma loveste undeva in piept daca stau drept. Multumesc anticipat Eu am ceva de genu' ala, am 1.80, si ma bate vantul fix in mecla (chiar in gat, daca stau cu spatele drept).. Cauta unu' cu "buza" deasupra, sau macar o buza adaptabila separat, ca sa elimini si neajunsul asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Am schimbat placutele de frana pe fata. Am gasit Brembo la 32 euro, in conditiile in care, la Louis Trw, Saito si Lucas erau in jur de 30 de euro. Pt cine e interesat, puteti comanda la Romimoto. si acum o intrebare: cine are parbrizul de touring pe modelul pana in 96, modelul drept. pun o poza ca e mai simplu. Vreau sa imi iau ceva mai inalt si asta e singurul pt modelul meu, dar vreau sa stiu, dat fiind ca eu am 1,91, deci cam inalt, ce protectie imi ofera fata de cel stock pe care il am? Pe cel stoc, curentul de aer ma loveste undeva in piept daca stau drept. Multumesc anticipat Cat costa un astfel de parbriz? Ca eu mi-am facut o improvizatie si nu-mi place deloc cum arata, dar tot nu-mi place sa bata vantul ca naiba peste 70-80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Mersi JJ. O să mă gândesc. Pusky, e 100 de bucăți europene. Oricum o să strâng bani Âşi caut ceva. Pusky, dacă îmi iau, ți-l dau pe al meu la un preț de nimic dacă potriveÂşte. E dublu în înălțime. Motorul tău din ce an e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 (editat) Am vrut sa-mi iau si io un Puig, era vreo 110 Euroi fara taxe de transport...dar mi-a iesit din pareri. Io am nitel peste 190 cm inaltime si la proba cu un astfel de parbriz a rezultat ca nu-si face banii. Deja m-am obisnuit sa merg cu 130-160 km/h fara sa mai simt curentul frontal, uneori chiar si cu botul castii rabatat sau viziera saltata...totul vine de la sine, cu timpul...stiti voi, obisnuinta! Editat Septembrie 25, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 AÂşa e cu obiÂşnuința. După ce am băgat 2000 de km pe autostradă, cu dopuri în urechi Âşi cu ceva la gât, m-am obiÂşnuit. Când mă fac mare, îmi iau un gs mare Âşi îi pun parbriz de vespa să Âştiu de o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Mersi JJ. O să mă gândesc. Pusky, e 100 de bucăți europene. Oricum o să strâng bani Âşi caut ceva. Pusky, dacă îmi iau, ți-l dau pe al meu la un preț de nimic dacă potriveÂşte. E dublu în înălțime. Motorul tău din ce an e ? Al meu e din 94. Am facut rost de un parbriz de scuter, l-am taiat si l-am fixat cum am putut pe sub cel original, care era f mic. Arata destul de ciudat, dar macar nu ma bate vantul. Cand am timp fac si o poza sa va dati si voi cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=g0QFsgspqRg 130 la ora in viraj foarte larg puteti incerca pentru parbriz si fibra de sticla,sunt meseriasi priceputi si daca le dati un model sau indicatii stricte iese exact cum vreti(doar ca opac)undeva intre 1-1,5 milioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 spuneti-mi si mie va rog, unde gasesc un cablu de acceleratie pt mobra mea? (f650st)asfalt uscat! nimeni? am sunat la automobile bavaria, dar mi-au spus sa revin luni.. nu mai am alta solutie in afara de AB? ps: pana la ce uzura folositi discurile de frana? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 pana la nivelul bunului simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 (editat) nimeni? am sunat la automobile bavaria, dar mi-au spus sa revin luni..nu mai am alta solutie in afara de AB? ba da...alte magazine moto.De exemplu eu mi-am mai comandat de la magazinul KTM de la Cotroceni anumite piese de BMW. Editat Septembrie 27, 2009 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 nimeni? am sunat la automobile bavaria, dar mi-au spus sa revin luni..nu mai am alta solutie in afara de AB? ps: pana la ce uzura folositi discurile de frana? multumesc! lasa-mi seria de pe cadru ... (ultimele 7 caractere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 nu mai am alta solutie in afara de AB? Orice service/importator BMW, cu conditia sa te duci cu codul produsului de gat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Cred ca piese de BMW F 650 aduce orice magazin de piese straine auto-moto, dupa seria din certificatul de inmatriculare...stiu asta fiindca in Tg-Jiu la magazinul unde este patron un fost coleg de facultate mi se aduce la comanda orice-mi doresc, la preturi sfidatoare pentru Auto-Bavaria! Totul este ca sa incercati, sigur gasiti undeva si bunavointa specifica romanului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.