Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Am plecat joi sa-mi iau motorul de la Tg. Mures (poveste lunga...) si am facut returul pe traseul spre Piatra Neamt, inclusiv Cheile Bicazului, Buzau, Magura, Gura Siriului, Brasov, Valea Prahovei, Bucuresti. Fabulos motorul, ma felicit pentru alegerea facuta. Stiam cate ceva despre model, dar mi-a depasit asteptarile...

» Post actualizat in 17 Aug 2014 14:00

M-as baga, eu vin din Bucuresti. Daca mai suntem din aceeasi directie este super! Un punct de intalnire?

 

Frumos coloritul alb-negru , s-o stapanesti sanatos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Claman: Multumesc!

Black Rider: Hai sa fixam pentru Ramnicu Valcea, incepem de vineri? Cine se mai baga?


» Post actualizat in 20 Aug 2014 06:09

Tic - tac! Se apropie... Schimbari de plan? Ca eu as merge anyway...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am si eu o dilema. Ma hotarasem sa cumpar in primavara un sv650 insa am un vecin care poseda un gsx 600f. Motocicleta e bagata in bloc si nefolosita de vreo 6 ani. In plus tipul e mecanic (auto ce-i drept) si ma gandesc ca s-a ocupat de ea (cat timp afolosit-o). La ce m-am uitat asa fugar la ea, ii lipseste partea inferioara a carenei si cadranele sunt montate pe ghidon, nu in consola carenei asa cum am vazut ca e modelul original. Nu stiu inca ce an este, cati kilometrii si alte detalii pentru ca nu am intrat pana acum in discutii cu el. Presupunand ca motocicleta era in conditii optime acum 6 ani, la ce trebuie sa fiu atent dupa atata timp de nefolosire si cam in ce pret ar trebui sa o incadrez?

 

Pana acum m-am tot interesat de sv650 pentru ca ma setasem pe ea sa o cumpar, insa mi-a venit ideea sa incerc si cu motocicleta asta daca vecinul o lasa la un pret mult mai bun (tipul nu pare grabit sa o dea, eu l-am intrebat si parea putin nostalgic cand i-am propus, insa pana la urma mi-a dat impresia ca se gandeste serios sa mi-o vanda).

 

Cum sunt motocicletele acestea, la ce trebuie sa ma uit si cam in ce ar trebui sa investesc dupa un atat de mult timp in care a stat nefolosita?

 

 

Multumesc frumos.


» Post actualizat in 08 Sep 2014 18:41

Am uitat sa mentionez - modelul este 1998-2003 din aceea cu 2 faruri rotunde, ca a colegului care a postat inaintea mea, numai ca spre deosebire de a lui, asta are o sa lunga, intinsa. O sa fac si poze cat de curand. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoare destul de rezistente,asta daca au fost intretinute corespunzator.In oras pune probleme pentru ca se incinge destul de tare,fiind racita pe ulei.In rest la drum intins e foarte buna.Pozitia pe ea tinde spre touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E grea, asta e prima impresie. In rest .. statuta a fost si a mea, minim 2 ani, maxim nu stiu cat or fi, insa stiu motor care nu a stat si la revizie completa a avut mai multe bube ca a mea, deci statutul nu e un criteriu.

Revizie completa: ulei si filtre, verificat si schimbat lichid frana si placute, rulmenti inclusiv cei de jug, carburi curatate si sincronizate, lant (kit) daca este cazul. Apoi un drum de minim 100 km pentru a vedea ca nu apar scurgeri de la semeringuri sau alte locuri unde garniturile au crapat sau s-au plastifiat. Asadar pune la pret si banii de revizie. In rest? Super motor GSXF-ul, usor de intretinut, piese garla si in tara si pe ebay .. Bafta la alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am nevoie de un CNC (fundul carburatorului) sau doua, dar macar unul pt ca are fisura mare si imi curge benzina oricat l-as lipi si nu ma pot bucura de a mea Katana din '90 din aceasta cauza. As fi interesat si de unul dintre capacele din plastic, care se afla pe carburator, in partea de sus, pt ca am stutul pt vacuum rupt si nu pot face sincronizare cu vacuumetre.

Multumesc.

Editat de MAD750
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine. A mea e model 1999 cu motor pe carburator si in lateral pe rezervor am un buton de on/off pentru benzina. Cand las motocicleta oprita mai multe zile sa pun butonul pe off ? Care ar fi pozitia off, spre stanga sau spre dreapta (se invarte in ambele sensuri si nu am marcaje pe carena).

A trebuit sa o las pe dreapta o saptamana si am plecat pe graba, iar la intoarcere am pornit-o greu. A trebuit sa o bag in prima viteza si sa o imping putin ca sa ii ajunga benzina in carburator si sa porneasca, la cheie nu vroia.

Va multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oprit este inspre spatele motocicletei,din cate imi aduc aminte.Daca n-o pornesti mai mult de 2 3 zile,ar fi bine sa il pui pe off pentru ca exista riscul sa iti ajunga benzina in ulei si atunci nu va fi bine.Eu unul am patit asa.Aici mai intervine si uzura robinetului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indicat asa ar fi sa lasi robinetul pe off pt siguranta. In legatura cu pornitul eu la modelul anterior am un furtunas de vacuum pe carburatorul din stanga cum stai pe sa, in lateral. Il scot de la carburator si sorb( nu cu forta ) si mentin o perioada depresiune pe el ca sa deschida supapa de alimentare de la robinetul de care vorbeam cu el pe on. Dupa porneste repede.

Explicatia e ca dupa un timp in carburatoare ramai fara benzina si trebuie sa dai la automat pt a crea vacum pe acel furtunas pana ajunge suficienta benzina in carburatoare.

» Post actualizat in 22 Sep 2014 15:04

Pardon furtunasul e la carburatorul din dreapta. Din viteza am gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine. A mea e model 1999 cu motor pe carburator si in lateral pe rezervor am un buton de on/off pentru benzina. Cand las motocicleta oprita mai multe zile sa pun butonul pe off ? Care ar fi pozitia off, spre stanga sau spre dreapta (se invarte in ambele sensuri si nu am marcaje pe carena).

A trebuit sa o las pe dreapta o saptamana si am plecat pe graba, iar la intoarcere am pornit-o greu. A trebuit sa o bag in prima viteza si sa o imping putin ca sa ii ajunga benzina in carburator si sa porneasca, la cheie nu vroia.

Va multumesc .

Nu are pozitie de OFF acel robinet. Are ON in jos, care este si pozitia normala a robinetului, chiar si peste iarna!. Are RES adica rezerva, si care este spre fata motocicletei, si mai are pozitia PRI care este catre spatele motocicletei, si care este cea mai rea pozitie in care poti sa lasi robinetul (chiar si peste o noapte).

Dupa o saptamana-doua de stat pe dreapta, pui robinetul pe pozitia PRI (mai putin de un minut) pentru ca benzina sa inunde carburatoarele, il treci inapoi pe ON sau RES si apoi dai la demaror.

Pozitia PRI se foloseste doar dupa pauze de saptamani, si atunci doar pt maxim 1-2 minute, apoi se comuta pe ON! Daca lasi robinetul pe PRI ai toate sansele sa te trezesti cu cativa litri de benzina din rezervor in baia de ulei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo!

Acum toamna imi place cel mai mult sa merg, temperatura inca foarte ok, aerul capata alte parfumuri, culorile padurii te lasa uneori fara cuvinte... Mai e si sentimentul ala care-ti zice ca iarna se apropie si inca nu ai tras destui km pe sub roti in sezonul asta, si dai intr-un fel de frenezie a drumului vecina cu disperarea: baaaaaaaa, se termina sezonul in pana mea!!!

Trebuie insa avut grija la tot felul de vehicule folosite la muncile campului ce invadeaza soselele in perioada asta, conduse de fel si fel de indivizi.

Asfalt uscat si plimbari frumoase, cat se mai poate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut are cineva manualul de reparatie pentru gsx 750 f sau macar schema instalatiei electrice modelul pana in '97?

 

W say Y? ce model e? banuiesc ca europa (exista si sua/canada)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are pozitie de OFF acel robinet. Are ON in jos, care este si pozitia normala a robinetului, chiar si peste iarna!. Are RES adica rezerva, si care este spre fata motocicletei, si mai are pozitia PRI care este catre spatele motocicletei, si care este cea mai rea pozitie in care poti sa lasi robinetul (chiar si peste o noapte).

Dupa o saptamana-doua de stat pe dreapta, pui robinetul pe pozitia PRI (mai putin de un minut) pentru ca benzina sa inunde carburatoarele, il treci inapoi pe ON sau RES si apoi dai la demaror.

Pozitia PRI se foloseste doar dupa pauze de saptamani, si atunci doar pt maxim 1-2 minute, apoi se comuta pe ON! Daca lasi robinetul pe PRI ai toate sansele sa te trezesti cu cativa litri de benzina din rezervor in baia de ulei!

 

Am fost plecat, nu am avut timp sa mai dau reply. Merci mult de raspuns, de data asta am lasat-o 4 zile si a pornit din prima, fara sa mai umblu la ea . Ramane pe data viitoare ... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e Gr78A trebuie sa mai sap. Am niste scheme, dar de modelul mai nou, dupa 98.

am gasit ceva pe manuldereparatie.info (ms MAD 750) dar nu am avut timp sa verific instalatia. vreau sa pun un bord electronic, timup de la care am luat motorul l-a trantit putin si e facut naked :) nu am cum sa mai pun bordul original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...