Dorussio Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Salut, Am si eu o dilema. Ma hotarasem sa cumpar in primavara un sv650 insa am un vecin care poseda un gsx 600f. Motocicleta e bagata in bloc si nefolosita de vreo 6 ani. In plus tipul e mecanic (auto ce-i drept) si ma gandesc ca s-a ocupat de ea (cat timp afolosit-o). La ce m-am uitat asa fugar la ea, ii lipseste partea inferioara a carenei si cadranele sunt montate pe ghidon, nu in consola carenei asa cum am vazut ca e modelul original. Nu stiu inca ce an este, cati kilometrii si alte detalii pentru ca nu am intrat pana acum in discutii cu el. Presupunand ca motocicleta era in conditii optime acum 6 ani, la ce trebuie sa fiu atent dupa atata timp de nefolosire si cam in ce pret ar trebui sa o incadrez? Pana acum m-am tot interesat de sv650 pentru ca ma setasem pe ea sa o cumpar, insa mi-a venit ideea sa incerc si cu motocicleta asta daca vecinul o lasa la un pret mult mai bun (tipul nu pare grabit sa o dea, eu l-am intrebat si parea putin nostalgic cand i-am propus, insa pana la urma mi-a dat impresia ca se gandeste serios sa mi-o vanda). Cum sunt motocicletele acestea, la ce trebuie sa ma uit si cam in ce ar trebui sa investesc dupa un atat de mult timp in care a stat nefolosita? Multumesc frumos. » Post actualizat in 08 Sep 2014 18:41Am uitat sa mentionez - modelul este 1998-2003 din aceea cu 2 faruri rotunde, ca a colegului care a postat inaintea mea, numai ca spre deosebire de a lui, asta are o sa lunga, intinsa. O sa fac si poze cat de curand. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Motoare destul de rezistente,asta daca au fost intretinute corespunzator.In oras pune probleme pentru ca se incinge destul de tare,fiind racita pe ulei.In rest la drum intins e foarte buna.Pozitia pe ea tinde spre touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 E grea, asta e prima impresie. In rest .. statuta a fost si a mea, minim 2 ani, maxim nu stiu cat or fi, insa stiu motor care nu a stat si la revizie completa a avut mai multe bube ca a mea, deci statutul nu e un criteriu. Revizie completa: ulei si filtre, verificat si schimbat lichid frana si placute, rulmenti inclusiv cei de jug, carburi curatate si sincronizate, lant (kit) daca este cazul. Apoi un drum de minim 100 km pentru a vedea ca nu apar scurgeri de la semeringuri sau alte locuri unde garniturile au crapat sau s-au plastifiat. Asadar pune la pret si banii de revizie. In rest? Super motor GSXF-ul, usor de intretinut, piese garla si in tara si pe ebay .. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD750 Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Salut! Am nevoie de un CNC (fundul carburatorului) sau doua, dar macar unul pt ca are fisura mare si imi curge benzina oricat l-as lipi si nu ma pot bucura de a mea Katana din '90 din aceasta cauza. As fi interesat si de unul dintre capacele din plastic, care se afla pe carburator, in partea de sus, pt ca am stutul pt vacuum rupt si nu pot face sincronizare cu vacuumetre. Multumesc. Editat Septembrie 15, 2014 de MAD750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 La Sanzieni, Tg Secuiesc vine cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 @MAD750 ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salut. Am si eu o intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine. A mea e model 1999 cu motor pe carburator si in lateral pe rezervor am un buton de on/off pentru benzina. Cand las motocicleta oprita mai multe zile sa pun butonul pe off ? Care ar fi pozitia off, spre stanga sau spre dreapta (se invarte in ambele sensuri si nu am marcaje pe carena). A trebuit sa o las pe dreapta o saptamana si am plecat pe graba, iar la intoarcere am pornit-o greu. A trebuit sa o bag in prima viteza si sa o imping putin ca sa ii ajunga benzina in carburator si sa porneasca, la cheie nu vroia. Va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Oprit este inspre spatele motocicletei,din cate imi aduc aminte.Daca n-o pornesti mai mult de 2 3 zile,ar fi bine sa il pui pe off pentru ca exista riscul sa iti ajunga benzina in ulei si atunci nu va fi bine.Eu unul am patit asa.Aici mai intervine si uzura robinetului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Indicat asa ar fi sa lasi robinetul pe off pt siguranta. In legatura cu pornitul eu la modelul anterior am un furtunas de vacuum pe carburatorul din stanga cum stai pe sa, in lateral. Il scot de la carburator si sorb( nu cu forta ) si mentin o perioada depresiune pe el ca sa deschida supapa de alimentare de la robinetul de care vorbeam cu el pe on. Dupa porneste repede. Explicatia e ca dupa un timp in carburatoare ramai fara benzina si trebuie sa dai la automat pt a crea vacum pe acel furtunas pana ajunge suficienta benzina in carburatoare. » Post actualizat in 22 Sep 2014 15:04 Pardon furtunasul e la carburatorul din dreapta. Din viteza am gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Salut. Am si eu o intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine. A mea e model 1999 cu motor pe carburator si in lateral pe rezervor am un buton de on/off pentru benzina. Cand las motocicleta oprita mai multe zile sa pun butonul pe off ? Care ar fi pozitia off, spre stanga sau spre dreapta (se invarte in ambele sensuri si nu am marcaje pe carena). A trebuit sa o las pe dreapta o saptamana si am plecat pe graba, iar la intoarcere am pornit-o greu. A trebuit sa o bag in prima viteza si sa o imping putin ca sa ii ajunga benzina in carburator si sa porneasca, la cheie nu vroia. Va multumesc . Nu are pozitie de OFF acel robinet. Are ON in jos, care este si pozitia normala a robinetului, chiar si peste iarna!. Are RES adica rezerva, si care este spre fata motocicletei, si mai are pozitia PRI care este catre spatele motocicletei, si care este cea mai rea pozitie in care poti sa lasi robinetul (chiar si peste o noapte). Dupa o saptamana-doua de stat pe dreapta, pui robinetul pe pozitia PRI (mai putin de un minut) pentru ca benzina sa inunde carburatoarele, il treci inapoi pe ON sau RES si apoi dai la demaror. Pozitia PRI se foloseste doar dupa pauze de saptamani, si atunci doar pt maxim 1-2 minute, apoi se comuta pe ON! Daca lasi robinetul pe PRI ai toate sansele sa te trezesti cu cativa litri de benzina din rezervor in baia de ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Bravo! Acum toamna imi place cel mai mult sa merg, temperatura inca foarte ok, aerul capata alte parfumuri, culorile padurii te lasa uneori fara cuvinte... Mai e si sentimentul ala care-ti zice ca iarna se apropie si inca nu ai tras destui km pe sub roti in sezonul asta, si dai intr-un fel de frenezie a drumului vecina cu disperarea: baaaaaaaa, se termina sezonul in pana mea!!! Trebuie insa avut grija la tot felul de vehicule folosite la muncile campului ce invadeaza soselele in perioada asta, conduse de fel si fel de indivizi. Asfalt uscat si plimbari frumoase, cat se mai poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandertm Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 salut are cineva manualul de reparatie pentru gsx 750 f sau macar schema instalatiei electrice modelul pana in '97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD750 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 http://www.manualedereparatie.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 salut are cineva manualul de reparatie pentru gsx 750 f sau macar schema instalatiei electrice modelul pana in '97? W say Y? ce model e? banuiesc ca europa (exista si sua/canada) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandertm Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 nu stiu la ce te referi cu W sau Y. model GR78A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Nu are pozitie de OFF acel robinet. Are ON in jos, care este si pozitia normala a robinetului, chiar si peste iarna!. Are RES adica rezerva, si care este spre fata motocicletei, si mai are pozitia PRI care este catre spatele motocicletei, si care este cea mai rea pozitie in care poti sa lasi robinetul (chiar si peste o noapte). Dupa o saptamana-doua de stat pe dreapta, pui robinetul pe pozitia PRI (mai putin de un minut) pentru ca benzina sa inunde carburatoarele, il treci inapoi pe ON sau RES si apoi dai la demaror. Pozitia PRI se foloseste doar dupa pauze de saptamani, si atunci doar pt maxim 1-2 minute, apoi se comuta pe ON! Daca lasi robinetul pe PRI ai toate sansele sa te trezesti cu cativa litri de benzina din rezervor in baia de ulei! Am fost plecat, nu am avut timp sa mai dau reply. Merci mult de raspuns, de data asta am lasat-o 4 zile si a pornit din prima, fara sa mai umblu la ea . Ramane pe data viitoare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 nu stiu la ce te referi cu W sau Y. model GR78A Daca e Gr78A trebuie sa mai sap. Am niste scheme, dar de modelul mai nou, dupa 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandertm Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Daca e Gr78A trebuie sa mai sap. Am niste scheme, dar de modelul mai nou, dupa 98. am gasit ceva pe manuldereparatie.info (ms MAD 750) dar nu am avut timp sa verific instalatia. vreau sa pun un bord electronic, timup de la care am luat motorul l-a trantit putin si e facut naked nu am cum sa mai pun bordul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Nu stiu ce sa spun. La mine citirea km se face la roata, iar turatia se ia din cutie. NU stiu cum ai putea pune electronic. A pus cineva, dar la un GSXF de 600 din 2004! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandertm Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Nu stiu ce sa spun. La mine citirea km se face la roata, iar turatia se ia din cutie. NU stiu cum ai putea pune electronic. A pus cineva, dar la un GSXF de 600 din 2004! bordu vine cu senzor pentru roata, reglabil pe dimensiunea rotii, iar turatia nu se ia din cutie... total gresit, se ia de la inpulsul de scanteie daca nu ma insel din CDi dat fiind faptul ca are doua bobine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 OK, cum stii tu! Caut schema, cand o gasesc o postez .. in rest, nu te pot ajuta! » Post actualizat in 03 Oct 2014 19:30deocamdata asa, trebuie sa editez (cu cropp), dar nu-mi merge ms office ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 sal, acum cateva zile am cumparat un gsx 600 f tip AJ din '99 si nu inteleg de ce nu are trecute si seriile motor pe talon si ce fel de reglaje are la culbutori, in cartea de service luata de pe net arata ca are reglaj la culbutori, insa am citit cate ceva pe aici si unii spun ca are shimuri » Post actualizat in 08 Oct 2014 17:11 Salut. Am si eu o intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine. A mea e model 1999 cu motor pe carburator si in lateral pe rezervor am un buton de on/off pentru benzina. Cand las motocicleta oprita mai multe zile sa pun butonul pe off ? Care ar fi pozitia off, spre stanga sau spre dreapta (se invarte in ambele sensuri si nu am marcaje pe carena). A trebuit sa o las pe dreapta o saptamana si am plecat pe graba, iar la intoarcere am pornit-o greu. A trebuit sa o bag in prima viteza si sa o imping putin ca sa ii ajunga benzina in carburator si sa porneasca, la cheie nu vroia. Va multumesc . PRI cand sta mult timp, in rest o lasi pe ON sau RES , robinetul are o supapa legata la vacuumul de la carburatoare si nu deschide decat cand motorul functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) Sa-l stapanesti sanatos intru multi-multi km! Baga si ni8ste poze! Din cate stiu reglajul jocului culbutorilor se face ca la Dacia 1300, cu surub si piulita. L.E. Si daca tot nu ai seriile pe talon, pune pe ea un motor de Bandit 1200 si macar stii o treaba! Editat Octombrie 9, 2014 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 dar pe cartea de identitate, sunt trecute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 mersi, o sa pun poze in curand, nu am avut timp, o singura tura am facut cu ea cand am adus-o, si in rest am pornit-o de 2 ori ) relatiul sta unde va sub 1000, 850-950, am incercat sa il salt putin dar pe urma ramane turat si decelereaza foarte greu, asa ca am lasat relatiul cate putin jos pana s-a stabilizat la 1000rpm, cu motorul cald cand pornesc se tureaza singura la 3000rpm si pe urma scade la 1000rpm ceva gen pe injectie asa trebuie sa lucreze? ce pot sa zic este ca se conduce relativ usor dar ca este destul de grea, cutia foarte precisa, nu fumeaza deloc si nu are zgomote suspecte, gume noi continental motorul are 23.800km , are 4 proprietari, nu apare seria motor pe nici una din vechile carti de proprietate, seria motor se vede pe motor, banuiesc ca este piesa de schimb sau ceva la ei (nemti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.