Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

@Florin_Nx multumesc pentru informatii. Din pacate nu am reusit sa ajung la acea motocicleta in timp util, si s-a dat. :(

Partea buna e ca de vreo 3 zile mi-am cumparat prima motocicleta; o Katana neagra de 750 din "98. Motocicleta arata foarte bine, se vede ca a fost ingrijita, si functioneaza de asemenea impecabil. Urmeaza sa ii schimb uleiul, filtrele, kitul de lant si cauciucurile, dar nu ma grabesc pentru ca mai am de asteptat vreo 2 luni pana iau permisul si oricum va sta degeaba in timpul asta.

Chiar daca am citit inainte destule forumuri despre motocicleta asta, si majoritatea spuneau ca are un consum mic, nu ma asteptam sa imi iasa o medie de 4.2l% pe vreo 270 km intre Dej si Brasov.

Las mai jos cateva poze cu ea.

https://i.imgur.com/6JnWYHv.jpg

https://i.imgur.com/uWQEn2P.jpg

https://i.imgur.com/hamUjOg.jpg

https://i.imgur.com/r1SupA5.jpg

Editat de valentin.urda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arata bine, sa o stapanesti sanatos.

 

Filtru ulei - Hiflo

Ulei Eneos - este aici pe forum un user care vinde - eu am pus si alte variante, insa cu Eneos se comporta cel mai bine.

Anvelope - Michelin Pilot Road 3 e cea mai buna varianta, sau Pilot Road 4 ca varianta de rezerva. Obligatoriu echilibrate la atelier moto.

Bujii NGK CR 9 EK sau, daca ai bani NGK CR 9 EIX (iridiu).

Ia in calcul si o revizie de furca (set de semeringuri cam 200 lei, 1L ulei furca 10W undeva pe la 50-60 lei)

Cand schimbi lantul atentie la numarul zalelor - majoritatea lanturilor vin cu 2-3 zale in plus - astfel ca o sa ajungi cu roata chiar la capatul basculei.

Si nu in ultimul rand echipament full. Casca, geaca cu protectii(spate/umeri/coate), pantaloni cu protectii genunchi/laterale bazin saaaau un set de genunchiere de cross, care protejeaza si tibia; bocanci moto; manusi moto. In primul meu an de moto echipamentul full m-a scos fara vreo zgarietura/vanataie dupa ce-am rupt poarta unei babute.

 

4.2 e consum de ...pensionar - probabil ati mers usurel, ca drumurile is inca acoperite cu mazga. Vara, cu asfalt uscat si chef de adrenalina cu turometrul tinut in 9000rpm...iti garantez ca nu scoti sub 6-7 consum. Oricum, asta cu consumul e cam relativa la motocicleta, la cat de bine te simti, nici nu mai conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. :)

Ca tot ai deschis subiectul consumabilelor, mai da-mi, te rog, cateva informatii. :))

Am gasit topicul colegului care vinde Eneos, spune-mi ce vascozitate sa aleg.. fostul proprietar a folosit Yacco semi-sintetic 15w50, iar eu as merge pe aceiasi vascozitate, dar full-sintetic.

Kit-ul de lant pe care vreau sa il cumpar este DID X-ring 530 cu 116 zale, pinion cu 15 dinti si foaie cu 45. Cred ca astea sunt pinioanele stock si numarul de zale ok.

Stiu cat de important este echipamentul, am deja o parte, trebuie sa mai cumpar geaca si pantaloni/protectii picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc 10W40 la ulei. 15W50 as zice ca e putin cam sus la vascozitate, e mai degraba pentru conditii de competitie.

La lant - inainte de a-l monta - pune-l pe cel nou, intins langa cel vechi sa vezi daca sunt diferente. Doar asa, preventiv.

Eu am patit - am comandat kit(nu mai stiu ce marca) , l-am montat fara sa masor si am constatat ca m-am dus cu roata pana in capatul basculei. N-a fost o problema atunci, ci dupa vreun an, cand as mai fi intins lantul, dar nu mai aveam unde. Ca si idee lantul are lungimea corecta daca cu el intins corect esti cu axul rotii spate pe la jumatatea zonei de intindere. Daca te duci cu roata prea in spate motocicleta va fi mai stabila la drum drept dar mai dificil de facut manevre - cu cat scurtezi distanta intre roti se manevreaza mai usor dar devine mai instabila; deci....echilibru intre cele 2 variante.

 

Tocmai ce-am facut si eu o investitie, am comandat bujii iridium NGK CR9EIX. 55 ron/buc la altex. Mai am de trimis saua la reconditionat, ca mi-a pocnit vinilul ala de pe ea, probabil s-a copt in timp de la soare.

 

 

LE. Daca ai nevoie de manual de service pentru lucrari (in cazul in care iti place mestereala) spune si ti-l trimit.

Editat de Florin_Nx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mai citesc despre ulei, inca sunt indecis. Am citit si ultimile postari ale Bandiților, și vad ca recomanda si ei 10/15w50.

Am gasit pe net manualul de gsx600f, l-am rasfoit si vreau sa reglez puțin jocul acceleratiei pentru ca nu are de loc, si din cate stiu trebuie sa fie undeva la 2-4mm.

Șaua o recondiționezi la băieții din Timișoara? Am vazut ca au preturi bune, si chiar arata bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit de retapitare la Ploiesti, Motovis. Nu vreau SF-uri, doar s-o refac la suprafata si poate sa mai adauge 1 cm de spuma, pentru drumuri lungi. Anu` asta am in plan un tur mai amplu prin Romania, care include Maramuresul, Transalpina(la adunarea moto de acolo) si Cazanele Dunarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor. Un mic ajutor pt un incepator. Am cochetat multa vreme cu ideea unui SV 650s, insa mi-au aparut in cale 2 oferte de GSX 600F, an 2004 ambele. Se iau datele:

 

- 1,76m, 71 de kg

- cateva sute de km pe un ZZR 400 (greutate asemanatoare)

- drum de 7-8 km pana la job (n-as vrea sa il folosesc f. mult in oras); ideea de touring fiind cea ce ma incanta cel mai mult

 

Intrebare: se preteaza la nivelul/gabaritul/nevoia mea o Katana, sau mai bine astept sa vad ce alte SV-uri imi mai ies in cale? Mentionez (daca are importanta) ca dupa o iarna de documentare, "finalistele" ar fi, in ordine:

- SV 650S

- GSX 600 F

- FZ 6 S

- CBR 600 F

 

Asadar, lupta se duce intre SV si GSXF. Orice parere este binevenita. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat exact pe subiect iti p[oate da doar cine a avut variantele pe mana si a putut face comparatie.

 

Ce pot eu sa-ti spun referitor la GSXF :

- e foarte ok pentru inaltimea ta

- e greuta la manevre de viteza mica

- pentru drumuri atat de scurte....hmmm; F-ul se simte bine la drumuri mai lungi. Pentru drumuri scurte ar fi mai buna una pe injectie, nu carburatie - scapi de grija socului

 

In rest - cred ca e un plus la confort la F fata de SV, iar fiabilitatea e foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, in plan am drumuri de peste 1500 km+ vara asta. Cei 7-8 km pana la job i-as face mai degraba pe bicicleta decat pe motor. Intrebarea era daca in orase inaltimea/greutatea mea + GSXF + oarecum incepator = dezastru. Incep sa cred ca nu e chiar asa rau. Multumesc de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e dezastru, se potriveste pe marimile tale. Eu am luat GSXF chiar de la inceput, adica incepator total. Mi-a placut, asa ca am ramas la ea. Nu m-a lasat niciodata in drum, am facut Transalpina cu carenele legate cu sarma, fara buton de pornire si cu capacul de la motor carpit - dupa prima si singura mea cazatura (invatarea de minte).

La drumuri lungi e foarte ok - pentru un plus de confort poti opta sa-ti montezi ghidon. Semighidoanele incep sa se simta dupa 300-500km, chiar daca nu-s asa agresive ca la speed-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@Florin_Nx ai rezolvat problema cu intreruperea? Sunt curios care va fi rezolvarea..

Weekend-ul trecut am observat ceva ciudat si la a mea. Dupa ce a incercat tata sa o porneasca fara sa traga soclul, a inecato.. Nu stiu cum a reusit, ca doar a avut Dacie si stie treaba cu soclul.. Eu am incercat sa o pornesc si surpiza, a pornit... dar dupa 3-4 minute de mers la relanti am incercat sa o turez un pic si pe la 5000-5500 avea o usoara intrerupere. Dupa alte 10 minute de mers la relanti (motorul era incalzit destul de bine) am turato din nou si nu mai avea acea intrerupere.

Asa fac toate, vreun fel de protectie ceva? sau a mea necesit vreao sincronizare si curatare de carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am rezolvat-o cu intreruperea. La mine a fost prima data in 6 ani cand face ceva ...ciudat.

Se manifesta prin o scurta intrerupere, in sarcina, de regula la tras de gaz mai brusc.

 

Intreruperea la rece pe la 6000 cred ca e ceva obisnuit, si la mine face la fel daca o accelerez brusc cat e motorul inca rece.

 

Ce am facut eu. Am dat jos carburatoarele si am curatat fiecare duza (jigler), am curatat bine si paharele (care aveau ceva reziduuri). E simpla operatiunea, poate cu ceva mai multa bataie de cap pentru un incepator doar la decuplarea cablurilor de acceleratie/soc.

In plus am refacut reglajul amestecului din suruburile de pe fiecare carburator. Cand am luat motocicleta avea reglajul la 3 ture, ulterior l-am executat eu exact ca la manual la 2 ture si 5/8, insa abia anu` asta am observat ca se incinge cam tare pe evacuare, adica amestecul e cam sarac. Asa ca am revenit la reglajul de 3 ture si pare ca se simte mai bine asa.

O sa fac probe si in sarcina cat de curand.

 

 

Despre pornirea motocicletei, la inceput o inecam si eu aproape la fiecare pornire. M-au invatat si pe mine altii mai experimentati cum e procedura ca sa nu ai emotii. Asta e valabila daca motocicleta e pornita des (sa zicem macar de 2-3 ori/saptamana:

1. Pui contact, neutru apesi demarorul. O sa dea semne de porneala.

2. Tragi socul pe la 1/2 din cursa.Demaror. Porneste. Sau porneste si si dupa cateva secunde se opreste

3. Tragi socul maxim. Demaror. Porneste si merge pe la 2000-2500 ture.

4. O lasi asa pana cand incepe sa se tureze singura, moment in care incepi sa reduci, gradual socul.

5. Cand socul e la 0 si pastreaza relanti-ul pe la 1200 e gata de plecare. Primii kilometri totusi mai mosnegeste.

 

Daca motocicleta n-a fost pornita de mai mult timp, atunci punctul 0 - pui robinetul rezervorului pe pozitia PRI (catre inapoi) pentru 1-2 minute. Apoi inapoi pe ON si urmeaza celelelte puncte.

 

NICIODATA nu tragi de acceleratie la pornire. Asa o ineci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai rezolvat. :)

Si ma bucur ca nu are a mea vreo problema.. Deja ma gandeam la o sincronizare de carburatoare, dar daca tu spui ca 6 ani nu ai umblat pe acolo, si fostul proprietar mi-a spus ca a facut sincronizare in 2016, ar trebui sa nu am probleme cel putin vara asta..

Stiu cum se procedeaza cu soclul, doar ca tata a cam uitat :)))

Siiii mai am 3 zile pana dau traseul.. Sper sa o scot la plimbare in weekend :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare Natiune! De vreo 2 zile sun fericitul posesor al unei frumuseti GSX600F. Tin sa mentionez ca sunt incepator, aceasta fiind primul meu motor. Mi se pare extraordinara, este stabila, docila, are o ciclistica buna, este destul de comoda etc. Ce mi se pare excelent este liniaritatea acceleratiei, si pozitia in sa, eu avand 1.70 m, pot pune toata talpa jos. Este destul de agila in oras, desi este destul de mare si impozanta. Ca si minus ar fi faptul ca motorul este pe carburatie, nu pe injectie, sau poate nu este un minus pana la urma...vom vedea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Inspirata din trecut..

 

Cam pe asta se bazează pentru a vinde: nostalgia trecutului. Prima Katană era o super motoretă la vremea ei. Mai mult decât este noul model.

 

Oricum, o idee bună. Exercițiu de stil pe bani puțini.

 

Păcat doar că n-au pus motorul turbo XE7 pe ea.

 

Suzuki_Turbocharged_Twin_Cylinder_Sports suzuki-recursion-concept_827x510_8149518

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici gsx-s1000 nu se poate lauda cu un rezervor mare, desi se doreste a fi un touring. Ei zic ca are 19 litri, eu mai mult de 17 litri n-am reusit sa bag, chit ca am mers pe vapori de benzina la un moment dat. Cu 17 litri la motorul asta mergi lejer 250 km, asta daca nu o duci in rosu la fiecare schimbare de treapta. Motorul este "gatuit" sub 5k rpm, pentru a face fata restrictiilor impuse de normele de poluare. De asemenea este un motor usor (~200Kg). De aici consumul relativ scazut de combustibil si implicit rezervoare medii.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...