Ciprian_B Postat Septembrie 24, 2017 Share Postat Septembrie 24, 2017 Salut! Fix aia m-ar interesa, anume sa fie mai tare pe centru, dar la fel de moale pe laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 24, 2017 Share Postat Septembrie 24, 2017 Salut! Fix aia m-ar interesa, anume sa fie mai tare pe centru, dar la fel de moale pe laterale. Consumul nu e unform, si undeva pe la 10k km diferenta e notabila. Al meu PR4 GT are acum in jur de 14k km, mai are carne pe el dar e cam de schimbat datorita diferentei mari intre mijloc si laterale. Si 14k km oricum ii faceam cu PR4 normale, insa cu un consum uniform pe tot cauciucul. Eu unul nu o sa mai imi iau cauciuc GT, probabil e mai bun pentru RT, FJR, etc. Vreau sa incerc Metzelr Roadtec 01, am citit chestii bune despre ele. Dupa 4 trenuri de PR3 si PR4 imi ajunge ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Am dus setul curent de PR4 la 38 k , atins martorul pus de producator pe guma fata, deci sunt gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Și vrei pr4 GT să le duci în 48k Glumeam, am avut și pr2 apoi roadtec z8 ,sportec m5 și acum pr4. Roadtec z8 mi-au plăcut cel mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Ma interesau GT-urile ca sa nu mai stau cu teama ca mi se patratesc dupa un drum pe autostrada ( nu prea ma impac cu autostrada, dar in unele cazuri e singura varianta ok ). Cu PR4 normale nu am avut probleme. La stilul meu de mers nu am simtit niciodata ca aluneca, am putut sa si inchid spatele. Roadtec 01 ar fi a2a varianta luata in calcul de mine, dar din ce review-uri am vazut, nu ar rezista asa mult ca PR4. » Post actualizat in 29 Sep 2017 11:21Salut ! Revin cu o intrebare legata de lumini. Tocmai ce am observat ca mi s-a ars becul pe faza scurta (noroc cu proiectoarele ca altfel trebuia sa merg cu lunga). De ceva vreme ma bate un gand sa pun LED. Am vazut ca pe faza scurta la 650'ul meu, trebuie H7. Intrebarea mea e : a mai pus cineva pe modelul asta LED? daca da, ce model? Stiu ca becurile pe LED au si niste fante care sa faciliteze racirea (nu dati cu pietre, nu sunt expert) si am auzit discutii la alti oameni cum ca au avut probleme cu spatiul din far cand au incercat sa monteze asa ceva in locul becurilor obisnuite. PS : Daca stiti si un magazin fizic in Bucuresti unde as putea sa gasesc eventualele voastre recomandari, ar fi perfect. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Ianuarie 14, 2018 Share Postat Ianuarie 14, 2018 Salutare! Sunt pe cale sa achizitionez o Katana 600 din '98, am vazuto si am observat ca are suspensia fata destul de moale. De exemplu, pe loc cand ma apas pe ghidoane se comprima relativ usor si revine cam repede. Am mai incercat lucrul asta la o Katana 750 din 2002 si la un bandit din 2002, ambele raspunzand diferit fata de prima ( se comprima ceva mai greu si revine la fel de greu). Din ce am mai citit, am inteles ca la modelele fabricate pana in 2000 ar fi un model de furca mai slab, iar dupa 2000 a fost pusa una imbunatatita. Intrebarea e: credeti ca e normal ca furca sa reactioneze asa, sau are probleme si ii trebuie revizie? Mentionez ca nu am mers cu ea pentru ca era cam ud pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 Suspensia fata are si niste reglaje, cat de "tare" sa fie. Poate ca la cea testata de tine suspensia era setata pe moale. Dar poate fi si din cauze de ulei prea putin, sau cu vascozitate nepotrivita . Oricum e recomandat sa revizuiesti tot ce tine de siguranta dupa ce cumperi moto SH - si aici incluzi si furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Ianuarie 27, 2018 Share Postat Ianuarie 27, 2018 Nu m-am uitat la reglaje, dar ar fi bine daca s-ar rezolva doar cu o revizie.. Motocicleta pare ok din toate punctele de vedere, mai putin anvelopele si furca. Astept vreme ceva mai buna pentru a o proba. Las anuntul aici, poate o cunoaste cineva si stie mai multe despre istoricul ei.. https://www.olx.ro/oferta/vand-urgent-suzuki-gsx-f-ID9dCZN.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Februarie 1, 2018 Share Postat Februarie 1, 2018 Daca elementele furcii nu au alte probleme (tuburi strambe, ciobite pe suprafata de contact cu semeringurile, joc intre tuburi si pahare...) atunci nu prea are ce sa fie defect la furca. O revizie completa ar trebui sa te coste pana in 400 ron, incluzand cuzinetii, semeringurile, uleiul.... Anvelope noi e recomandat sa pui la orice moto SH daca cele de pe ea au peste 3 ani vechime, indiferent cat de bine arata. Deci ia-ti o rezerva de vreo....400-500 eur pentru anvelope, placute, revizie furca, revizie motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 (editat) @Florin_Nx multumesc pentru informatii. Din pacate nu am reusit sa ajung la acea motocicleta in timp util, si s-a dat. Partea buna e ca de vreo 3 zile mi-am cumparat prima motocicleta; o Katana neagra de 750 din "98. Motocicleta arata foarte bine, se vede ca a fost ingrijita, si functioneaza de asemenea impecabil. Urmeaza sa ii schimb uleiul, filtrele, kitul de lant si cauciucurile, dar nu ma grabesc pentru ca mai am de asteptat vreo 2 luni pana iau permisul si oricum va sta degeaba in timpul asta. Chiar daca am citit inainte destule forumuri despre motocicleta asta, si majoritatea spuneau ca are un consum mic, nu ma asteptam sa imi iasa o medie de 4.2l% pe vreo 270 km intre Dej si Brasov. Las mai jos cateva poze cu ea. https://i.imgur.com/6JnWYHv.jpg https://i.imgur.com/uWQEn2P.jpg https://i.imgur.com/hamUjOg.jpg https://i.imgur.com/r1SupA5.jpg Editat Martie 13, 2018 de valentin.urda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Arata bine, sa o stapanesti sanatos. Filtru ulei - Hiflo Ulei Eneos - este aici pe forum un user care vinde - eu am pus si alte variante, insa cu Eneos se comporta cel mai bine. Anvelope - Michelin Pilot Road 3 e cea mai buna varianta, sau Pilot Road 4 ca varianta de rezerva. Obligatoriu echilibrate la atelier moto. Bujii NGK CR 9 EK sau, daca ai bani NGK CR 9 EIX (iridiu). Ia in calcul si o revizie de furca (set de semeringuri cam 200 lei, 1L ulei furca 10W undeva pe la 50-60 lei) Cand schimbi lantul atentie la numarul zalelor - majoritatea lanturilor vin cu 2-3 zale in plus - astfel ca o sa ajungi cu roata chiar la capatul basculei. Si nu in ultimul rand echipament full. Casca, geaca cu protectii(spate/umeri/coate), pantaloni cu protectii genunchi/laterale bazin saaaau un set de genunchiere de cross, care protejeaza si tibia; bocanci moto; manusi moto. In primul meu an de moto echipamentul full m-a scos fara vreo zgarietura/vanataie dupa ce-am rupt poarta unei babute. 4.2 e consum de ...pensionar - probabil ati mers usurel, ca drumurile is inca acoperite cu mazga. Vara, cu asfalt uscat si chef de adrenalina cu turometrul tinut in 9000rpm...iti garantez ca nu scoti sub 6-7 consum. Oricum, asta cu consumul e cam relativa la motocicleta, la cat de bine te simti, nici nu mai conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Multumesc. Ca tot ai deschis subiectul consumabilelor, mai da-mi, te rog, cateva informatii. ) Am gasit topicul colegului care vinde Eneos, spune-mi ce vascozitate sa aleg.. fostul proprietar a folosit Yacco semi-sintetic 15w50, iar eu as merge pe aceiasi vascozitate, dar full-sintetic. Kit-ul de lant pe care vreau sa il cumpar este DID X-ring 530 cu 116 zale, pinion cu 15 dinti si foaie cu 45. Cred ca astea sunt pinioanele stock si numarul de zale ok. Stiu cat de important este echipamentul, am deja o parte, trebuie sa mai cumpar geaca si pantaloni/protectii picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 14, 2018 Share Postat Martie 14, 2018 (editat) Eu folosesc 10W40 la ulei. 15W50 as zice ca e putin cam sus la vascozitate, e mai degraba pentru conditii de competitie. La lant - inainte de a-l monta - pune-l pe cel nou, intins langa cel vechi sa vezi daca sunt diferente. Doar asa, preventiv. Eu am patit - am comandat kit(nu mai stiu ce marca) , l-am montat fara sa masor si am constatat ca m-am dus cu roata pana in capatul basculei. N-a fost o problema atunci, ci dupa vreun an, cand as mai fi intins lantul, dar nu mai aveam unde. Ca si idee lantul are lungimea corecta daca cu el intins corect esti cu axul rotii spate pe la jumatatea zonei de intindere. Daca te duci cu roata prea in spate motocicleta va fi mai stabila la drum drept dar mai dificil de facut manevre - cu cat scurtezi distanta intre roti se manevreaza mai usor dar devine mai instabila; deci....echilibru intre cele 2 variante. Tocmai ce-am facut si eu o investitie, am comandat bujii iridium NGK CR9EIX. 55 ron/buc la altex. Mai am de trimis saua la reconditionat, ca mi-a pocnit vinilul ala de pe ea, probabil s-a copt in timp de la soare. LE. Daca ai nevoie de manual de service pentru lucrari (in cazul in care iti place mestereala) spune si ti-l trimit. Editat Martie 14, 2018 de Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 O sa mai citesc despre ulei, inca sunt indecis. Am citit si ultimile postari ale Bandiților, și vad ca recomanda si ei 10/15w50. Am gasit pe net manualul de gsx600f, l-am rasfoit si vreau sa reglez puțin jocul acceleratiei pentru ca nu are de loc, si din cate stiu trebuie sa fie undeva la 2-4mm. Șaua o recondiționezi la băieții din Timișoara? Am vazut ca au preturi bune, si chiar arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Am vorbit de retapitare la Ploiesti, Motovis. Nu vreau SF-uri, doar s-o refac la suprafata si poate sa mai adauge 1 cm de spuma, pentru drumuri lungi. Anu` asta am in plan un tur mai amplu prin Romania, care include Maramuresul, Transalpina(la adunarea moto de acolo) si Cazanele Dunarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tulip Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Salutare tuturor. Un mic ajutor pt un incepator. Am cochetat multa vreme cu ideea unui SV 650s, insa mi-au aparut in cale 2 oferte de GSX 600F, an 2004 ambele. Se iau datele: - 1,76m, 71 de kg - cateva sute de km pe un ZZR 400 (greutate asemanatoare) - drum de 7-8 km pana la job (n-as vrea sa il folosesc f. mult in oras); ideea de touring fiind cea ce ma incanta cel mai mult Intrebare: se preteaza la nivelul/gabaritul/nevoia mea o Katana, sau mai bine astept sa vad ce alte SV-uri imi mai ies in cale? Mentionez (daca are importanta) ca dupa o iarna de documentare, "finalistele" ar fi, in ordine: - SV 650S - GSX 600 F - FZ 6 S - CBR 600 F Asadar, lupta se duce intre SV si GSXF. Orice parere este binevenita. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Un sfat exact pe subiect iti p[oate da doar cine a avut variantele pe mana si a putut face comparatie. Ce pot eu sa-ti spun referitor la GSXF : - e foarte ok pentru inaltimea ta - e greuta la manevre de viteza mica - pentru drumuri atat de scurte....hmmm; F-ul se simte bine la drumuri mai lungi. Pentru drumuri scurte ar fi mai buna una pe injectie, nu carburatie - scapi de grija socului In rest - cred ca e un plus la confort la F fata de SV, iar fiabilitatea e foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tulip Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Nu, in plan am drumuri de peste 1500 km+ vara asta. Cei 7-8 km pana la job i-as face mai degraba pe bicicleta decat pe motor. Intrebarea era daca in orase inaltimea/greutatea mea + GSXF + oarecum incepator = dezastru. Incep sa cred ca nu e chiar asa rau. Multumesc de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Nu e dezastru, se potriveste pe marimile tale. Eu am luat GSXF chiar de la inceput, adica incepator total. Mi-a placut, asa ca am ramas la ea. Nu m-a lasat niciodata in drum, am facut Transalpina cu carenele legate cu sarma, fara buton de pornire si cu capacul de la motor carpit - dupa prima si singura mea cazatura (invatarea de minte). La drumuri lungi e foarte ok - pentru un plus de confort poti opta sa-ti montezi ghidon. Semighidoanele incep sa se simta dupa 300-500km, chiar daca nu-s asa agresive ca la speed-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tulip Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Multumesc mult pentru info. Au ramas in carti un SV din 2007 si un GSXF din 2004. Voi vedea care din ele va fi sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Aprilie 21, 2018 Share Postat Aprilie 21, 2018 Salut, dezmembreaza cineva un gsx-f >98" ? mi-ar trebui un parbriz si niste semnalizatoare de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Nu prea mai sunt oameni activi pe aici.. Mai bine ai cauta pe site-uri de vanzari, ai mai multe sanse acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Salut! Intreb si eu, are cumva cineva un cric central pentru un GSX650F (2008) si n-are nevoie de el? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Mai 9, 2018 Share Postat Mai 9, 2018 @Florin_Nx ai rezolvat problema cu intreruperea? Sunt curios care va fi rezolvarea.. Weekend-ul trecut am observat ceva ciudat si la a mea. Dupa ce a incercat tata sa o porneasca fara sa traga soclul, a inecato.. Nu stiu cum a reusit, ca doar a avut Dacie si stie treaba cu soclul.. Eu am incercat sa o pornesc si surpiza, a pornit... dar dupa 3-4 minute de mers la relanti am incercat sa o turez un pic si pe la 5000-5500 avea o usoara intrerupere. Dupa alte 10 minute de mers la relanti (motorul era incalzit destul de bine) am turato din nou si nu mai avea acea intrerupere. Asa fac toate, vreun fel de protectie ceva? sau a mea necesit vreao sincronizare si curatare de carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Cred ca am rezolvat-o cu intreruperea. La mine a fost prima data in 6 ani cand face ceva ...ciudat. Se manifesta prin o scurta intrerupere, in sarcina, de regula la tras de gaz mai brusc. Intreruperea la rece pe la 6000 cred ca e ceva obisnuit, si la mine face la fel daca o accelerez brusc cat e motorul inca rece. Ce am facut eu. Am dat jos carburatoarele si am curatat fiecare duza (jigler), am curatat bine si paharele (care aveau ceva reziduuri). E simpla operatiunea, poate cu ceva mai multa bataie de cap pentru un incepator doar la decuplarea cablurilor de acceleratie/soc. In plus am refacut reglajul amestecului din suruburile de pe fiecare carburator. Cand am luat motocicleta avea reglajul la 3 ture, ulterior l-am executat eu exact ca la manual la 2 ture si 5/8, insa abia anu` asta am observat ca se incinge cam tare pe evacuare, adica amestecul e cam sarac. Asa ca am revenit la reglajul de 3 ture si pare ca se simte mai bine asa. O sa fac probe si in sarcina cat de curand. Despre pornirea motocicletei, la inceput o inecam si eu aproape la fiecare pornire. M-au invatat si pe mine altii mai experimentati cum e procedura ca sa nu ai emotii. Asta e valabila daca motocicleta e pornita des (sa zicem macar de 2-3 ori/saptamana: 1. Pui contact, neutru apesi demarorul. O sa dea semne de porneala. 2. Tragi socul pe la 1/2 din cursa.Demaror. Porneste. Sau porneste si si dupa cateva secunde se opreste 3. Tragi socul maxim. Demaror. Porneste si merge pe la 2000-2500 ture. 4. O lasi asa pana cand incepe sa se tureze singura, moment in care incepi sa reduci, gradual socul. 5. Cand socul e la 0 si pastreaza relanti-ul pe la 1200 e gata de plecare. Primii kilometri totusi mai mosnegeste. Daca motocicleta n-a fost pornita de mai mult timp, atunci punctul 0 - pui robinetul rezervorului pe pozitia PRI (catre inapoi) pentru 1-2 minute. Apoi inapoi pe ON si urmeaza celelelte puncte. NICIODATA nu tragi de acceleratie la pornire. Asa o ineci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.