AllenC Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Asa repede ai bagat-o in casa ? Si eu care ma gandeam ca ne gasim la Arc in seara asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) Fratilor, am o problema! Am montat filtrul K&N si toba Two Brothers pe gixxef. Toate bune si frumoase, mai ales toba . Dar cand am pornitoooooooo.... urla de m-am speriat. Si aveam montat si amortizor de zgomot. Am imers cu ea, trage de rupe pamantul, dar urla de scoate din casa. Eu ti-am spus Ai Power Tip instalat de la Two Bros ? Fara Power Tip nu poti trece de 3000 rpm ca pornesc alarmele. Cu Powertip poti merge in 5000 rpm. Dar da, este tare si artagos sunetul, nu prea stiu ce sa ii mai faci. Daca gasesti o solutie da-mi un PM, 2 silencere nu se pot pune Poti incerca repacking http://forum.concours.org/index.php?topic=62399.0 dar mie nu mi s-a parut ca pot face de unul singur, poate gasesti pe cineva care se pricepe. Editat Octombrie 21, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Fratilor, am o problema! Am montat filtrul K&N si toba Two Brothers pe gixxef. Toate bune si frumoase, mai ales toba . Dar cand am pornitoooooooo.... urla de m-am speriat. Si aveam montat si amortizor de zgomot. Am imers cu ea, trage de rupe pamantul, dar urla de scoate din casa. Cineva mi-a zis ca o sa ma obisnuiesc cu zgomotul. Da, dar s-ar putea sa zboare niste sticle pe langa mine dimineata cand plec la munca pana ma obisnuiesc eu. Oricum, acum caut o solutie pentru reducerea zgomotului, pentru ca nu e pe gustul meu ( cum spunea un confrate mai inainte). Sa vad ce dreaq solutie de reducere a zgomotului gasesc, ca nu pot sa merg asa. Deci, va astept cu idei, solutii, sfaturi si tot ce va mai trece prin cap. Cu respect, Shepard! Zgomotul se aude destul de tare cand esti in oras ... la drum intins , turatii mai mari nu il mia auzi cine stie ce (oricum se aude fata de stoc). De aia ai toba aftermarket sa se auda (sa te auda ceilalti dobitoci care nu se uita, si sa te bucuri tu de un sunet de motor amplificat) . Dc nu il suporti nici dupa ce te obisnuiesti, ceea ce ma indoiesc, si vrei sa nu renunti la toba ia-ti o casca care izoleaza mai bine (schubert). Eu nu am o casca care izoleaza fonic prea bine si ma bucur . Imi amintesc ca si Vlad a avut problema asta cu toba , ca se aude prea tare ... dar dupa un timp (2 3 sapt) nu a mai avut-o. Eu sunt inebunit dupa zgomotul tobei mele ... e cum trebuie. 2bros se aude putin mai tare ... dar nu cu mult , stiu toba ca am un prieten cu gixxer de 1000 cu toba aia. nici el nu are nicio problema. Da-i putin timp si nu te mai gandi ca te deranjaza , enjoy si nu o pastra la inceput la turatie constanta ca sa apucii sa te enerveze. Enjoy ! Pentru altii cu spiritul dreptatii, pasionati probabil mai mult de masini ... stiu suntem niste nesimtiti cu tobele noastre after market. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 (editat) Salutari, In curand am sa ma pricopsesc si eu cu una d-asta. Merge bine (parerea mecanicului) arata bine (parere pur subiectiva), iar singura mea dilema este ce se intampla cu sistemul de racire vara la 35-40 de grada dc stai 30 min in coloana? A avut cineva probleme? A improvizat cineva ceva ca sa ajute racirea uleiului (dc o fi nevoie)? Mersi Editat Octombrie 22, 2009 de Caron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 (editat) Zgomotul se aude destul de tare cand esti in oras ... la drum intins , turatii mai mari nu il mia auzi cine stie ce (oricum se aude fata de stoc). De aia ai toba aftermarket sa se auda (sa te auda ceilalti dobitoci care nu se uita, si sa te bucuri tu de un sunet de motor amplificat) . Dc nu il suporti nici dupa ce te obisnuiesti, ceea ce ma indoiesc, si vrei sa nu renunti la toba ia-ti o casca care izoleaza mai bine (schubert). Eu nu am o casca care izoleaza fonic prea bine si ma bucur . Imi amintesc ca si Vlad a avut problema asta cu toba , ca se aude prea tare ... dar dupa un timp (2 3 sapt) nu a mai avut-o. Eu sunt inebunit dupa zgomotul tobei mele ... e cum trebuie. 2bros se aude putin mai tare ... dar nu cu mult , stiu toba ca am un prieten cu gixxer de 1000 cu toba aia. nici el nu are nicio problema. Da-i putin timp si nu te mai gandi ca te deranjaza , enjoy si nu o pastra la inceput la turatie constanta ca sa apucii sa te enerveze. Enjoy ! Pentru altii cu spiritul dreptatii, pasionati probabil mai mult de masini ... stiu suntem niste nesimtiti cu tobele noastre after market. Ai dreptate! Zgomotul il aud doar in oras, la drum intins nu ma deranjeaza chiar deloc. De obisnuit o sa ma obisnuiesc, nu zic ca nu! Dar ce ma fac cu eventualele sticle si borcane care vor zbura spre mine ?! Totusi cred ca am ales silencerul gresit, pentru ca am luat 005 P1 R (power tip) care, am vazut ca e mai larg decat power tip 005 P1. Si ma gandesc ca R-ul ala vine de la RACE. Oricum, zgomotul este placut, si intradevar, au inceput sa ma vada si unii soferi in trafic (ca cei care sunt atenti la trafic te vad oricum, nu au cum sa nu te vada). O sa o bag si eu la iernat si o sa caut solutii de reducere a zgomotului si, daca gasesc vreuna, o sa va anunt. Salutare si numai bine! Editat Octombrie 22, 2009 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Nu ai nicio problema cu racirea indiferent ctde mult stai in coloana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 vreau si eu toba after market ca nu se mai poate cu asta , parca sunt un ninja de vine tiptil pe langa masini ...odata sa speriat o tipa cand am ajuns in dreptul ei Poate apar reducerile acum pe iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) Buun. Sunt bagat pana in gat in birocratie (acte, traduceri, fisc, inmatriculari ... ) Dar macar sunt unul dintre voi acum (posesor de GSX600F, ca pana la motociclist mai e ceva..) Deci Suzi GSX600F, '98, 27.000km (discutabil), albastra. Toate bune si frumoase plus cateva nedumeriri. In talon (atat cel din Italia cat si cel eliberat de RAR) zice asa : - masa proprie 303 kg !!!!?????!!!!!??? - masa max autorizata 440 !?!??? - putere maxima 57kw/10500 (~76cp) Cum mama naibii sa aiba 303 kg, prin toate specificatii le pe care l-am citit era trecut 202kg uscata? Editat Octombrie 23, 2009 de Caron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 e gresit,ai grija ce iti trec aia in talon sa nu iti treaca si roti pe 225 ca dai de dracu la itp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macks Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 sal all . am si eu un gsxf 600 si am o rugaminte sunt pe forum si nu prea stiu pe unde sa gasesc si eu manualul de service la el ... ma puteti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 sal all . am si eu un gsxf 600 si am o rugaminte sunt pe forum si nu prea stiu pe unde sa gasesc si eu manualul de service la el ... ma puteti ajuta? dai un search pe goggle la "manuale de reparatie" si ai sa-l gasesti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Buun. Sunt bagat pana in gat in birocratie (acte, traduceri, fisc, inmatriculari ... ) Dar macar sunt unul dintre voi acum (posesor de GSX600F, ca pana la motociclist mai e ceva..) Deci Suzi GSX600F, '98, 27.000km (discutabil), albastra. Toate bune si frumoase plus cateva nedumeriri. In talon (atat cel din Italia cat si cel eliberat de RAR) zice asa : - masa proprie 303 kg !!!!?????!!!!!??? - masa max autorizata 440 !?!??? - putere maxima 57kw/10500 (~76cp) Cum mama naibii sa aiba 303 kg, prin toate specificatii le pe care l-am citit era trecut 202kg uscata? Sal, sigur este o gresala la mijloc /de talon / de traducere / de interpretare.... eu am 750 F care are cam 220 kg la gol si maxim autorizat 440 kg ( verifica pe placuta de la cadru la ghidon daca nu sunt trecute, nu stiu exact) daca vrei am pozat talonul de Italia anulat, si verificam impreuna da un ADD pe Y.M. acelasi nick Stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Clar ca e gresit, dar nu vad ce probleme poate cauza asta? La 300kg era un fel de tanc pe 2 roti Si pt talonul din italia tot 303 e trecut, cred ca astia de la RAR au copiat direct fara se se mai uite prin baza de date cu modele. Ata ete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Clar ca e gresit, dar nu vad ce probleme poate cauza asta? La 300kg era un fel de tanc pe 2 roti Si pt talonul din italia tot 303 e trecut, cred ca astia de la RAR au copiat direct fara se se mai uite prin baza de date cu modele. Ata ete... nu este nicio problema, la moto nu o cantareste la ITP..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 nu este nicio problema, la moto nu o cantareste la ITP..... cine stie unde pot rolui o janta ? Mesaj completat cine stie unde pot rolui o janta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Ok, no problem cu greutatea. Acum alta intrebare "stupida".. Cum se comporta motorul turat la 8000 - 10000? E 4-inline, dar nu e mai "imblanzit" pentru touring, sau se transforma bursc dintr-o "vacuta" intr-un taur nervos de rodeo ? Mesaj completat Poate are cine un grafic putere/cuplu/rpm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eerie Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Ok, no problem cu greutatea. Acum alta intrebare "stupida".. Cum se comporta motorul turat la 8000 - 10000? E 4-inline, dar nu e mai "imblanzit" pentru touring, sau se transforma bursc dintr-o "vacuta" intr-un taur nervos de rodeo ? Mesaj completat Poate are cine un grafic putere/cuplu/rpm... Din ce am vazut eu,dupa 5-6k turatii se simte un boom de putere daca la inceput e usor puturoasa,deci cred ca te-ai exprimat destul de corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Si inca ceva... (imi tot aduc aminte) A gasit cineva o solutie pt crash pad-uri. Nu exista un loc vizibil in care sa se monteze, deci singura varianta sunt unele custom, dar cine sa le faca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzh Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Pe la 7k incepe sa traga ca o bestie, cu toate ca e un touring..sport-touring.Nu am experienta in motoare ss, acesta fiind primul motor al meu de 600,dar eu am fost f multumit si incantat de puterea lui. Cu crash padurile...uite-te pe acest topic pentru ca s-a mai discutat treaba asta si parca cineva gasise ceva solutie si parca-si si pusese.Dar nu mai stiu exact unde:) multa bafta P.S: eu imi vand motorul, asa ca daca stiti pe cineva interesat, dati un pm:D vreau sa trec la un R:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Cum se comporta motorul turat la 8000 - 10000? Se comporta foarte bine, as putea spune chiar si pana la 12.000 nu vibreaza, nu face fitze nu nimic. Intr-adevar se simte ca trage vizibil mai tare dupa 6000 rpm si inca o data dupa 9000 - 9500 rpm. Ceea ce mi-a placut mie, prin comparatie cu CBR 600 F2/3, e ca are totusi ceva cuplu si in ture joase-medii. CBR-ul merge foarte linistit pana pe la 7 - 8000 (dar in schimb in plaja de sus trage mai tare ca GSXF-ul . ) Anyway asta inseamna ca poti sa mergi foarte bine si la viteze mici fara lipsa acuta de cuplu. Pot sa mergi linistit si sa schimbi la 3500 - 4000 si motorul n-o sa zica nimic. @ASU11: vezi ca la Piata Buzesti baietii aia de la Autozone mai faceau treburi de-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 stie careva cum se desface farul la model 2000? ...adica sa se scoata oglinda exterioara de acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 nu este nicio problema, la moto nu o cantareste la ITP..... Desigur ca nici maisnile nu se cantaresc ......problema nu este, la prima vedere cu ITP -ul ...daca o luam cat mai ,,soft'' posibil. Pana mergi sa ti-l faci, cauta un service unde se rezolva problema in mod superficial, ca dai ai ,,norocul' sa dai peste un inginer / mecanic mai breaz si observa gresala, pe langa faptul ca te respinge(cu acte in regula chiar-buletin de constatare nereguli) te baga din nou la RAR pt modificare CIV apoi talon, si daca asta se intampla si in sezon de ,,duca''(vara) te umple de fericire. In plus, in mom. in care vei decide sa o vinzi vreo data, noul proprietar va ajunge cu CIV -ul tot la RAR pentru schimbare de proprietar-iarasi pericol ! ( aici eventual vezi cumparatorul sa nu fie de vreo 2 metri pe lung si vreo 100 de kg ca iara nu te vad bine ). Concluzie : ATENTIE MARE LA ACTE FRATILOR !! p.s. este plin de posturi pe forum cu fosti proprietari de moto, care cauta ultimii proprietari (actuali) , carora le-au vandut mobrele nefacand actele cum trebuie (finantele ) si platesc impozite aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) Asa cum a trecut si prin Italia cu asta, o sa treaca si pe la noi. Si ITP-ul la noi e o gluma... nu peste tot, dar cu putin efort gasesti ce trebuie. Stiu ca nu are legatura cu moto, dar am info din "interior" cu ITP, si daca s-ar aplica legea nu ar mai exista in circulatie Dacia 1300 (si toate similare) fara catalizator. Valorile de noxe sunt de 10x mai mari decat cele prevazute ca maxime admise. Un ITP te va respinge doar pentru urmatoarele (in cazul in care nu sunt inconstienti ) pentru : - serii manarite - frane (probleme grave) - directie (tot asa probleme grave) - lumini (probabil daca nu merge chiar nimic) In rest.. revenire, si cu ceva atentii se trece fara probleme. PS: Am vazut masina trecand prin ITP impinsa, dupa ce explodase un furtun de la racire (in timp ce se luau noxele) si toata apa din radiator a curs pe jos. Evident ca a luat. Romania simply surprising... sau asa ceva Editat Octombrie 27, 2009 de Caron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Numai bafta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 care vrea o finala LEOVINCE SBK al cu silencer demontabil sa spuna.....doar finala, fara teava de legatura....este deocamdata pe gsxf-ul meu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.