Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

vreau si eu toba after market ca nu se mai poate cu asta , parca sunt un ninja de vine tiptil pe langa masini ...odata sa speriat o tipa cand am ajuns in dreptul ei

Poate apar reducerile acum pe iarna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buun. Sunt bagat pana in gat in birocratie (acte, traduceri, fisc, inmatriculari ... ) :rolleyes:

 

Dar macar sunt unul dintre voi acum (posesor de GSX600F, ca pana la motociclist mai e ceva..)

 

Deci Suzi GSX600F, '98, 27.000km (discutabil), albastra.

 

Toate bune si frumoase plus cateva nedumeriri.

In talon (atat cel din Italia cat si cel eliberat de RAR) zice asa :

 

- masa proprie 303 kg !!!!?????!!!!!???

- masa max autorizata 440 !?!???

- putere maxima 57kw/10500 (~76cp)

 

 

Cum mama naibii sa aiba 303 kg, prin toate specificatii le pe care l-am citit era trecut 202kg uscata?

Editat de Caron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e gresit,ai grija ce iti trec aia in talon sa nu iti treaca si roti pe 225 ca dai de dracu la itp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal all . am si eu un gsxf 600 si am o rugaminte sunt pe forum si nu prea stiu pe unde sa gasesc si eu manualul de service la el ... ma puteti ajuta?

dai un search pe goggle la "manuale de reparatie" si ai sa-l gasesti....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun. Sunt bagat pana in gat in birocratie (acte, traduceri, fisc, inmatriculari ... ) :rolleyes:

 

Dar macar sunt unul dintre voi acum (posesor de GSX600F, ca pana la motociclist mai e ceva..)

 

Deci Suzi GSX600F, '98, 27.000km (discutabil), albastra.

 

Toate bune si frumoase plus cateva nedumeriri.

In talon (atat cel din Italia cat si cel eliberat de RAR) zice asa :

 

- masa proprie 303 kg !!!!?????!!!!!???

- masa max autorizata 440 !?!???

- putere maxima 57kw/10500 (~76cp)

 

 

Cum mama naibii sa aiba 303 kg, prin toate specificatii le pe care l-am citit era trecut 202kg uscata?

 

Sal,

sigur este o gresala la mijloc /de talon / de traducere / de interpretare....

eu am 750 F care are cam 220 kg la gol si maxim autorizat 440 kg ( verifica pe placuta de la cadru la ghidon daca nu sunt trecute, nu stiu exact)

daca vrei am pozat talonul de Italia anulat, si verificam impreuna

da un ADD pe Y.M. acelasi nick

 

Stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar ca e gresit, dar nu vad ce probleme poate cauza asta?

 

La 300kg era un fel de tanc pe 2 roti :rolleyes:

 

Si pt talonul din italia tot 303 e trecut, cred ca astia de la RAR au copiat direct fara se se mai uite prin baza de date cu modele.

 

Ata ete...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar ca e gresit, dar nu vad ce probleme poate cauza asta?

 

La 300kg era un fel de tanc pe 2 roti :rolleyes:

 

Si pt talonul din italia tot 303 e trecut, cred ca astia de la RAR au copiat direct fara se se mai uite prin baza de date cu modele.

 

Ata ete...

 

nu este nicio problema, la moto nu o cantareste la ITP.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, no problem cu greutatea.

 

Acum alta intrebare "stupida"..

 

Cum se comporta motorul turat la 8000 - 10000?

 

E 4-inline, dar nu e mai "imblanzit" pentru touring, sau se transforma bursc dintr-o "vacuta" intr-un taur nervos de rodeo ? :rolleyes:

 

Mesaj completat

Poate are cine un grafic putere/cuplu/rpm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, no problem cu greutatea.

 

Acum alta intrebare "stupida"..

 

Cum se comporta motorul turat la 8000 - 10000?

 

E 4-inline, dar nu e mai "imblanzit" pentru touring, sau se transforma bursc dintr-o "vacuta" intr-un taur nervos de rodeo ? :rolleyes:

 

Mesaj completat

Poate are cine un grafic putere/cuplu/rpm...

 

Din ce am vazut eu,dupa 5-6k turatii se simte un boom de putere daca la inceput e usor puturoasa,deci cred ca te-ai exprimat destul de corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la 7k incepe sa traga ca o bestie, cu toate ca e un touring..sport-touring.Nu am experienta in motoare ss, acesta fiind primul motor al meu de 600,dar eu am fost f multumit si incantat de puterea lui.

Cu crash padurile...uite-te pe acest topic pentru ca s-a mai discutat treaba asta si parca cineva gasise ceva solutie si parca-si si pusese.Dar nu mai stiu exact unde:) multa bafta

P.S: eu imi vand motorul, asa ca daca stiti pe cineva interesat, dati un pm:D vreau sa trec la un R:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se comporta motorul turat la 8000 - 10000?

 

Se comporta foarte bine, as putea spune chiar si pana la 12.000 nu vibreaza, nu face fitze nu nimic.

Intr-adevar se simte ca trage vizibil mai tare dupa 6000 rpm si inca o data dupa 9000 - 9500 rpm.

Ceea ce mi-a placut mie, prin comparatie cu CBR 600 F2/3, e ca are totusi ceva cuplu si in ture joase-medii. CBR-ul merge foarte linistit pana pe la 7 - 8000 (dar in schimb in plaja de sus trage mai tare ca GSXF-ul . ;) )

Anyway asta inseamna ca poti sa mergi foarte bine si la viteze mici fara lipsa acuta de cuplu. Pot sa mergi linistit si sa schimbi la 3500 - 4000 si motorul n-o sa zica nimic.

 

 

 

@ASU11: vezi ca la Piata Buzesti baietii aia de la Autozone mai faceau treburi de-astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este nicio problema, la moto nu o cantareste la ITP.....

 

Desigur ca nici maisnile nu se cantaresc ......problema nu este, la prima vedere cu ITP -ul ...daca o luam cat mai ,,soft'' posibil.

Pana mergi sa ti-l faci, cauta un service unde se rezolva problema in mod superficial, ca dai ai ,,norocul' sa dai peste un inginer / mecanic mai breaz si observa gresala, pe langa faptul ca te respinge(cu acte in regula chiar-buletin de constatare nereguli) te baga din nou la RAR pt modificare CIV apoi talon, si daca asta se intampla si in sezon de ,,duca''(vara) te umple de fericire.

In plus, in mom. in care vei decide sa o vinzi vreo data, noul proprietar va ajunge cu CIV -ul tot la RAR pentru schimbare de proprietar-iarasi pericol ! ( aici eventual vezi cumparatorul sa nu fie de vreo 2 metri pe lung si vreo 100 de kg ca iara nu te vad bine ).

 

Concluzie : ATENTIE MARE LA ACTE FRATILOR !!

p.s. este plin de posturi pe forum cu fosti proprietari de moto, care cauta ultimii proprietari (actuali) , carora le-au vandut mobrele nefacand actele cum trebuie (finantele ) si platesc impozite aiurea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum a trecut si prin Italia cu asta, o sa treaca si pe la noi.

Si ITP-ul la noi e o gluma... nu peste tot, dar cu putin efort gasesti ce trebuie.

 

Stiu ca nu are legatura cu moto, dar am info din "interior" cu ITP, si daca s-ar aplica legea nu ar mai exista in circulatie Dacia 1300 (si toate similare) fara catalizator.

Valorile de noxe sunt de 10x mai mari decat cele prevazute ca maxime admise.

Un ITP te va respinge doar pentru urmatoarele (in cazul in care nu sunt inconstienti ;)) pentru :

- serii manarite

- frane (probleme grave)

- directie (tot asa probleme grave)

- lumini (probabil daca nu merge chiar nimic)

 

In rest.. revenire, si cu ceva atentii se trece fara probleme.

 

PS: Am vazut masina trecand prin ITP impinsa, dupa ce explodase un furtun de la racire (in timp ce se luau noxele) si toata apa din radiator a curs pe jos.

Evident ca a luat.

Romania simply surprising... sau asa ceva :bow:

Editat de Caron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care vrea o finala LEOVINCE SBK al cu silencer demontabil sa spuna.....doar finala, fara teava de legatura....este deocamdata pe gsxf-ul meu....

 

 

 

@revolt farul se desface cu flexul ;)

 

pune si tu o poza si un pret la toba

Editat de ASU11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu toba, este de aluminiu polishat, stare foarte buna, am si dbkiller, prezinta pe interior o infundatura de la axul rotii...ca pret am gasit alta toba (carbon, cum imi doresc) la 150E...asa ca vreau sa fie cap pe cap....

post-14660-1256822089_thumb.jpg

post-14660-1256822102_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinem threadu-l sus :kiss: (noroc cu zapaciti ca mine, care tot isi aduc aminte de cate ceva)

 

Ce fel de cheie (adaptor) e nevoie pt a desface filtrul de ulei (si al pune inapoi pe cel nou evident)

 

 

Mersi

 

Ar trebui o cheie de filtru tubulara ca sa incapa bine, dar cand am schimbat uleiul odata, pentru ca era foarte strans, am bagat o surubelnita prin filtru si am rotit. Altii mai neindemanosi au dat jos si galeriile ca sa schimbe filtrul.

Editat de nick28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...