Gogule Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 eu si acum am 190 pe spate, asa am luat-o, merge, dar se comporta aiurea pe drumuri denivelate, si nici nu poti sa te lasi absolut deloc pe curbe.n certificat vad ca au trecut astia 160 in loc de 140 . radum ai rezolvat cu toba? baga si tu poze sa vedem cum arata.....in sfarsit s-a mai dezmortit putin p-aci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 eu si acum am 190 pe spate, asa am luat-o, merge, dar se comporta aiurea pe drumuri denivelate, si nici nu poti sa te lasi absolut deloc pe curbe.n certificat vad ca au trecut astia 160 in loc de 140 . radum ai rezolvat cu toba? baga si tu poze sa vedem cum arata.....in sfarsit s-a mai dezmortit putin p-aci! relantiu la cat trebuie reglat? Eu am toba devil cu tot cu galerie suna fain acum ma intreb daca asta afecteaza cu ceva tinand cont ca e prevazuta cu 2tobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 @sarpe Pozeeee...inca nu.Nu am ajuns la ea si nici aparat nu am.Caut weekendul asta sa imprumut unul sa fac niste poze Sincer m-am aplecat cu 160-ul (Pirelli Diablo) pana am atins cu scaritele mele asfaltul .In certificatul meu scrie asa : 110/80 V 17 57H si 140/80 V 17 69H. @Panterra : ralantiul (din cate stiu eu) ar trebui sa stea intre 1000 - 1100 (dar se poate sa nu ma fi informat foarte bine). Sunt sigur ca vei primi un raspuns la aceasta intrebare cat de repede P.S. Cand te hotarasti sa o duci la RAR (s@rpe) sa ma anunti cu vreo 7 zile inainte.Te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 @sarpe Pozeeee...inca nu.Nu am ajuns la ea si nici aparat nu am.Caut weekendul asta sa imprumut unul sa fac niste poze Sincer m-am aplecat cu 160-ul (Pirelli Diablo) pana am atins cu scaritele mele asfaltul .In certificatul meu scrie asa : 110/80 V 17 57H si 140/80 V 17 69H. @Panterra : ralantiul (din cate stiu eu) ar trebui sa stea intre 1000 - 1100 (dar se poate sa nu ma fi informat foarte bine). Sunt sigur ca vei primi un raspuns la aceasta intrebare cat de repede P.S. Cand te hotarasti sa o duci la RAR (s@rpe) sa ma anunti cu vreo 7 zile inainte.Te rog. eu am r.a.r facut la ea sunt curios cat it trage a ta in ficare treapta ...?ce viteza atinge mai exact in fiecare treapta si care e treapta unde are cuplu maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 @sarpe Pozeeee...inca nu.Nu am ajuns la ea si nici aparat nu am.Caut weekendul asta sa imprumut unul sa fac niste poze Sincer m-am aplecat cu 160-ul (Pirelli Diablo) pana am atins cu scaritele mele asfaltul .In certificatul meu scrie asa : 110/80 V 17 57H si 140/80 V 17 69H. @Panterra : ralantiul (din cate stiu eu) ar trebui sa stea intre 1000 - 1100 (dar se poate sa nu ma fi informat foarte bine). Sunt sigur ca vei primi un raspuns la aceasta intrebare cat de repede P.S. Cand te hotarasti sa o duci la RAR (s@rpe) sa ma anunti cu vreo 7 zile inainte.Te rog. eu am r.a.r facut la ea sunt curios cat it trage a ta in ficare treapta ...?ce viteza atinge mai exact in fiecare treapta si care e treapta unde are cuplu maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Sincer sa fiu nu am 'tras' niciodata de ea sa vad cat poate; momentan am cablul de acceleratie mai scurt ( a fost scurtat ptr ca ramanea 'agatat' in camasa de otel care il protejeaza si nu aveam bani sa il schimb). In felul asta motocicleta e 'limitata' la 160 - 180 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 @radum-inca nu am termonat motorul de vopsit(sunt f migalos, si asta e un defect de-al meu), insa am fost cu motorul unui prieten la rar sa il inmatriculez (o honda cbr f4i din 2002), cu o toba sport leo vince, si mirare mare, nu au verificat decat seriile .....asta numai daca ai itp valabil.....deci eu ma duc cu toba sport si nu cred ca o sa fie probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 (editat) Uite cum s-a intamplat la mine: motor cu tobe stock, cauciuc de 160 pe spate (foarte uzat), ITP valabil: a verificat seriile, a aprins farurile, a turat motorul sa asculte tobele, mi-a atras atentia ca e urgent sa schimb cauciucul pe spate (i-am zis ca stiu de problema) si mi-a dat hartia.Daca intampini probleme la RAR (cu toba), da-mi un PM Numai bine. Editat Octombrie 2, 2010 de radum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Uite cum s-a intamplat la mine: motor cu tobe stock, cauciuc de 160 pe spate (foarte uzat), ITP valabil: a verificat seriile, a aprins farurile, a turat motorul sa asculte tobele, mi-a atras atentia ca e urgent sa schimb cauciucul pe spate (i-am zis ca stiu de problema) si mi-a dat hartia.Daca intampini probleme la RAR (cu toba), da-mi un PM Numai bine. salutare la katanisti intrebare de 10puncte : consuma mult , trage mai greu decat scuteru si nu sta la relanti. Asta am patit eu stie cineva undei buba?? Carburatoare curatate ,supape reglate, test compresie bun...astea le-am facut ieri. Cu toate astea nu sta la relanti si nu pot fi sincronizate carburiciurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 'consuma mult' ...raportat la ce ?: consumul anterior la 100 km mergand in regim de croaziera (110-120km/h), la mersul in oras...ce inseamna 'consuma mult' ? da-ne niste cifre , ca altfel nu ne putem da seama de diferenta poate fi o problema de bujii, poate aveai niste mizerii in rezervor si abia dupa curatarea carburatoarelor s-a intamplat sa paraseasca rezervorul; in alta ordine de idei carburatoarele nu au nici un motiv sa nu poata fi sincronizate, decat daca ai omis /uitat sa pui corect furtunurile de la vacuum (daca iti trage aer fals nu sincronizezi carburatoarele in veci). ...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 'consuma mult' ...raportat la ce ?: consumul anterior la 100 km mergand in regim de croaziera (110-120km/h), la mersul in oras...ce inseamna 'consuma mult' ? da-ne niste cifre , ca altfel nu ne putem da seama de diferenta poate fi o problema de bujii, poate aveai niste mizerii in rezervor si abia dupa curatarea carburatoarelor s-a intamplat sa paraseasca rezervorul; in alta ordine de idei carburatoarele nu au nici un motiv sa nu poata fi sincronizate, decat daca ai omis /uitat sa pui corect furtunurile de la vacuum (daca iti trage aer fals nu sincronizezi carburatoarele in veci). ...parerea mea consum 15% mers costant 100km/h . Trag de gaz dar nu fuge .cu gazu max deschis ia vitezan timp ramane in urma cum ar veni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Sal, Cred ca am solutie la problema ta, daca nu vrei sa o vinzi, ii poti schimba coarnele. Eu am cumparat-o din germania cu coarnele deja schimbate, si sincer n-am nici o problema... primii 3000km drum intins, i-am facut cu durere de dos, dar in nici un caz de maini sau spate. Ale mele sunt mult mai sus. Cele nemodificate sunt pentru pozitia sport, care n-are nici o treaba cu touring-ul... Daca vrei iti si zic cum se numesc coarnele cele noi...acum nu am actele la indemana... Numai bine, Laurentiu Mesaj completat PS: are cineva in plus niste aparatori de praf pentru furca? Am nevoie urgent! Le cumpar sau le "imprumut". Numai bine Salut, ma bate gandul (foarte tare) sa imi cumpar si eu un gsx600f din 99. Imi place foarte mult cum arata, imi place motorul. Problema este pozitia, eu avand 1,93 stau in maini. Am mers putin cu una sa vad cum stau... Un prieten zicea ca stau incordat si de aceea am pozitia in maini... E o solutie schimbarea ghidonului? O alta varianta este Banditul de 600. Am inteles ca are motor asemanator cu gsx600f, 4 cilindrii in linie, 80 hp. Pe Bandit stau bine, ca in saua calului, cu spatele drept... dar nu prea imi place cum arata necarenat, iar Bandit 600 S este un pic peste buget. Momentan am un Suzuki Tu250 Superclasic pe care stau confortabil (prima moto), si as vrea sa stau confortabil si pe urmatoarea... Astept sfaturile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 @ruxi2k eu am 1,80 si stau pe gsx-f lejer,.....nu am mers cu vreun bandit, dar iti pot spune ca pozitia este cea mai lejera din categoria sport-touring. despre schimbarea ghidonului nu stiu nimic, adica nu am vazut vreuna cu modificare asta.....banuiesc ca se poate face, dar pozitia fiind lejera, cred ca nimeni nu s-a vazut nevoit sa o faca....bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 multumesc s@rpe... a vazut cineva ghidon schimbat? model? poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 multumesc s@rpe...a vazut cineva ghidon schimbat? model? poze? Salut, Eu am ghidonul schimbat si e super. E din asta de zici ca stai cu spatele drept...depinde acum cum vrei sa o conduci...sport sau touring... eu am 1.,82 si stau bine...mai greu cand am pasager... Daca esti din Bucuresti, iti pot s-o vezi...ca n-am poze Daca te intereseaza iti pot spune si cum se numeste ghidonul, ca mi-a scris, special, neamtul cand am cumparat-o. Eu n-am condus-o decat pe a mea, deci nu stiu sa-ti spun care ar fi diferenta... Numai bine, Laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atimoto Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 salut am un gsx600f '99 de vanzare. recent adus in tara, acte in regula. stare f buna, neaccidentat, consumabile bune. tot ce ii trebuie e semnalizator stg fata (spart la transport) si schimbul de ulei. pret 1500 euro neg. cei interesati dati un P.M. sau sunati la 0726316580 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 salutam un gsx600f '99 de vanzare. recent adus in tara, acte in regula. stare f buna, neaccidentat, consumabile bune. tot ce ii trebuie e semnalizator stg fata (spart la transport) si schimbul de ulei. pret 1500 euro neg. cei interesati dati un P.M. sau sunati la 0726316580 care le aveti cu mecanica la katanele noastre a mea e din 91 vreau sa stiu cateva treburi la carburator....da-ti un semn ...pe id. iustinian_1st plsss. multumesc anticipat Mesaj completat salutam un gsx600f '99 de vanzare. recent adus in tara, acte in regula. stare f buna, neaccidentat, consumabile bune. tot ce ii trebuie e semnalizator stg fata (spart la transport) si schimbul de ulei. pret 1500 euro neg. cei interesati dati un P.M. sau sunati la 0726316580 care le aveti cu mecanica la katanele noastre a mea e din 91 vreau sa stiu cateva treburi la carburator....da-ti un semn ...pe id. iustinian_1st plsss. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 @panterra-nu am idee in ce stare e motorul actual, dar avand in vedere ca il ai pe cel vechi, nu ai incercat macar sa schimbi carburatoarele de pe cel vechi? in alta ordine de idei cumpar capacul din stanga al motorului, unde este electromotorul, care stiti dati-mi de veste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 s@rpe: l-ai dat pe jos sau ai calcat neintentionat pe el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 @panterra-nu am idee in ce stare e motorul actual, dar avand in vedere ca il ai pe cel vechi, nu ai incercat macar sa schimbi carburatoarele de pe cel vechi? in alta ordine de idei cumpar capacul din stanga al motorului, unde este electromotorul, care stiti dati-mi de veste! carburiciurile sunt de pe motoru vechi pe ala au mers brici. I-am dat de cap 85% beleaua nu stiu cat va merge pentru ca rezervoru are rugina si cred ca o sa imi infunde iar carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 @radum-nu am calcat pe el, nici nu am culcat motorul, ci asa l-am luat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 asa arata motorul meu acum, inainte de vopsire si dupa schimbarea tobelor.Din pacate nu am avut cum sa inregistrez sunetul tobei ptr ca nu aveam telefonul la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigflames Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 asa arata motorul meu acum, inainte de vopsire si dupa schimbarea tobelor.Din pacate nu am avut cum sa inregistrez sunetul tobei ptr ca nu aveam telefonul la mine Buna la toti posesorii de GSXF am si eu unu din 2003 .In cazut in care sunteti interesati am 2 seturi de placute noi noute pentru fata sigilate nici macar nu au fost desfacute pentru gsxf sunt compatibile atat pentru modelu vechi din 91 in sus cat si pentru cele de dupa 2003 si merg si la cele de 750.Daca cineva este interesat de ele va spun si pretul este de 220 ron pentru amandoua in magazin dar eu le dau cu 170 ron ambele ca ale mele placutele sunt inca bune si vreau sa astept 2 ani pana o sa le pot pune astea ...Cei interesati dati add tocoi_radu@yahoo.com si vb pe mess. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 UP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 e iarna si toti posesorii de gsxf se pare ca nu sunt pe 'baricade'.....sper sa se 'indrepte' cumva situatia si sa 'mazgalim' pe aici sfaturi, idei si alte chestii folositoare posesorilor de 'balene'.... eu de exemplu am ceva probleme cu incarcarea, imi incarca pana la 14,9-15 v...asta vara nu au fost probleme chiar si asa....am tot cautat raspuns la chestia asta, si in final am ajuns la concluzia ca asa incarca ele de obicei....totusi am gasit un alternator complet sh pe acre o sa il montez pana in primavara..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.