Panterra Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Salut,eu am avut problema asta dar era de la cauciuc...cum l-am schimbat(fara echilibrat) se poate conduce fara maini. SE CER PARERI : nu vrea sa intre pe liber din vit.1\2 din mers sare de la 1a la 2a si troncane ...m-am jucat nitel la cablu de acceleratie pentru ca inainte schimba sarind treptele a2a sarea la a4a etc foarte usor. Dupa ce am mai slabit cablul de ambreiaj a aparut buba asta plus ca nu mao trage bine nu prea mai are forta.Aveti idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Hahaaaa am intrat si eu in grupul vostru, imi place motoru' foarte foarte tare. Merge mult mai lin decat monstrul de dinainte. Am sa revin si cu poze sa imi spuneti parerea. E din 1999 cu vopsea originala, guma spate din fabrica, fara nici un pic de uzura pe discuri, placute neajunse la jumatate; tipul zicea ca nu a umblat la km (are 14 000) si ca l-a luat direct de la un italian care il tinea in garaj, acoperit cu prelata mi-a dat si cartea de utilizare originala. Singurele probleme sunt: voblajul respectiv (poate fi ce a zis voicila radu, cauciucul este schimbat si e cam invechit dar am mai primit un sportec m1 mai bun), cauciuc spate e si el cam vechi si ar trebui schimbat, iar relanti-ul nu prea imi place cum merge (are ceva variatii) sa fie oare din carburatoare cum ca ar trebui curatate si sincronizate? Sau bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 BUN VENIT IN BANDAAA... de obicei cauciucul invechit se cunoaste mai mult pe spate devenind patrat daca nu te dai cu el des pe curbe uzura neproportionala.. relantiul usor oscilant nesincronizarea de obicei isi spune cuvantul... sfatul meu patit cu un moto sfarmat.. daca sunt vechi , chiar daca au carne destula schimba-le deoarece poate fi el discu si placuta ok dar la o frana brusca si urgenta pt. evitarea unui accident o sa strigi partieeeee ferea ca... buffffff. la varianta cu voblaju verifica sa vezi daca nu cumva ai un telescop fara ulei ceea ce nu prea se vede ramanand fara ulei in el, nu are ce sa pise pe la semering. dar chiar si asa din experienta iti spun far ulei in furca baba mea de 95 o simt abia la 180-200 in mers, cauciucul e o mica parte la voblaj fata. Sunt paici baeti mult mai priceputi ca mine, e bine sa asculti... orice sfat binevenit. ASFALT USCAT FARA GROPI TE ASTEPT IN GL. CU ACEASTA OCAZIE INVIT TOATA GASCA DE GSXF LA UN FOC DE TABARA LA MINE IN ZONA... PADURE ESTE SA VEDEM DACA AVEM LOC TOTI ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Mersi mult de indrumari, dar mai cer una ca sunt nesimtit . Ce cauciuc sa imi pun pe spate? De inaltimea 70 ca in carte sau 60, care ii mai ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 pune ce zice onstructorul! eu am tot pus alte cauciucuri de la 190 pana la 160 si tot la ce dimensiune zice constructorul o sa revin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Salutare ! Baeti ce ajustare aveti la pilot screw si care e cea mai indicata ? Unii spu 2,5 ture pe carb 2-3 si 2.75 pe 1-4 inapoi. Eu am reglat 2.5 pe 1-4 si 2.15 pe 2-3 am observat ca am cuplu bun dar numai pan la 5000ture dupa e mai slab pierde dn putere. Ce-mi recomandati si cateva explicatii ar fi utile. Multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) Daca aveti careva sau stiti de unde sa imi iau suporti de case-uri laterale, dar si case-uri (preturi rezonabile). Greu am gasit ceva pentru ea si niste preturi de am facut insolatie instantaneu. Poate ceva solutii pentru fabricarea lor "in casa"...ceva? Inca ceva care sunteti pe la Cluj la intalnire in weekend-ul asta dati un semn sa stam la o discutie insotita de mititei si stropita cu beri Editat Mai 27, 2011 de iiccee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 guma spate din fabrica sa inteleg ca ar trebui sa fie un plus? preturi de am facut insolatie instantaneu unde ai fost/trait pana acum? le-ai primit pe toate cadou? Mai si zici ca ai avut si inainte motocicleta... carburatoare cum ca ar trebui curatate si sincronizate cam DA! Si mai schimba si lichidul de frana fata si spate. Ca "italianul care a tinut-o numai in garaj" sigur nu i-a facut nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 sa inteleg ca ar trebui sa fie un plus? unde ai fost/trait pana acum? le-ai primit pe toate cadou? Mai si zici ca ai avut si inainte motocicleta... cam DA! Si mai schimba si lichidul de frana fata si spate. Ca "italianul care a tinut-o numai in garaj" sigur nu i-a facut nimic! nu stie nimeni o ajustarea corecta si buna pilot screw, fatza de cea din fabrica???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 ma alatur si eu grupului, cu una din...94!!! ..care poa' sa puna o poza cu vitezometrul, cum arata, ca a mea e ,,naked'' si am primit un ceas care...nu pare din film.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 ma alatur si eu grupului, cu una din...94!!! ..care poa' sa puna o poza cu vitezometrul, cum arata, ca a mea e ,,naked'' si am primit un ceas care...nu pare din film.. wellcome si la multi km fara evenimente.. arunca un ochi pe youtube si vezi cum arata vitezometru la gsx600 f. ceas am eu ...nust dac mai este functional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 ..am aruncat..acum sunt chior ..nu's decat d'astea ,,noile'', eu am mai ,,vechiutza''... ..cum zic, din ''94... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 nu stie nimeni o ajustarea corecta si buna pilot screw, fatza de cea din fabrica???? 3 rasuciri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stress. Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Salut, Salut ma alatur si eu voua, de joi seara sunt fericitul poseso al unul permis de conducere cu categoria A pe el, si de ceva timp detin GSX 750F-ul lui Tziparu de aici dupa forum, si as avea si eu niste intrebari legate de acest motor:D 1) fiind racit pe aer mi-se pare ca se incalzeste cam greu, 2) sta turat undeva la 1000 rpm, si stiu ca aar trebui sa stea la 1500, si cand e rece daca nu stau cu el turat sau su shock-ul treas pe undeva ep al 3000-3500 rpm se opreste motorul. motorul e din 89 si are undeva la peste 60000 nu mai stiu exact daca stie cineva sa-mi zica, eventual sfaturi cu el stiu ca e un motor greu pt incepatori dar l-am luat la oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) mura'n gura, poate nu stie nimeni. ..incearca la tehnic, descarci cartile tehnice(eu asa facui, numa' tre' s'o printez, zilele astea... ) si zice acolo...e mai sigur..vezi ca sunt unite GSX600F, 750F, 1100F...in aceeasi carte... uite, un link: http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Suzuki+gsx saaaaaau: http://manualedereparatie.ro/manual-reparatie-suzuki-600fgsx750fgsx1100f-katana1987-p-529.html?osCsid=fe2c56e02ef2a9da5d40b0bac51afbc0 ..mura'n gura..deci Editat Mai 31, 2011 de SUZIE-GSX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Salutam..am constat ca mi s-a ars un bec la unul din faruri, nu cel dezvelit ci acela care are ceva ca un fel de capacel deasupra..vreua sa ma duc sa-l cumpar dar nu stiu ce neam este..sa-mi spuna si mie cineva ce H este si o recomandare pt o anumita firma sau tip. Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 .. salut! ..imi trebuie o poza, ceva, cu robinetul de benzina--care sunt pozitiile--vacuum, on si ce mai e...stie careva cum e treaba???are cineva poza??m'am uitat in cartile de reparatie dar nu arata explicit, zice numai ca: ,,pui robinetul pe on sau vac.."...nu arata poza/desen cu pozitiile robinetului.. deci--stie cineva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 la mine robinetul are 3 pozitii: in fata -rezerva, in jos-on, spre spate -pri(curge robinetul fara vacuum). acum va cer si eu ajutorul, am nevoie de surubul manetei de ambreaj, cel de la care reglezi jocul la ambreaj, unde intra cablul. nu stiu cum naiba s-a rupt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) mersi..poti pune si o poza??? ...ce ai nevoie--poate la un strungar... adica, arata asa??:::robinetul, zic...si daca il las spre spate, inseamna ca toata benzina imi intra in motor??????? Editat Iunie 3, 2011 de SUZIE-GSX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreipr Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Are cineva un senzor de treapta de viteza neutra? E vorba de cel care se prinde pe cutia de viteze undeva langa pinionul de la lant si din care pleaca trei fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Eu am gasit un baiat care are multe piese din dezmembrari si pe mine m-a ajutat, iar din cate stiu eu motorul de pe a noastre este aproape identic cu cele de pe bandit si foarte multe piese potrivesc. Ia incearca la el ca ultima data cand am vorbit avea si ceva "vacutza" dezmembrata. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+moto+din+dezmembrari+de%3a-yamaha+r1+2001yamaha+fazer+600yamaha+szr+-132401.html O zi deosebita si bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 am eu cititor de treapta - 80 lei, YM: ASU278 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 ..da' pentru a mea, din ''94, ceas(uri) ai, cumva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Revin si eu cu poze cum am promis, sunt foarte multumit de "vacutza" si la multi "kilometari" va doresc la toti Calitate mai buna a pozelor nu am reusit inca.... ..da' pentru a mea, din ''94, ceas(uri) ai, cumva??? Inca ceva... Se pare ca mobrele astea merg de mananca asfaltul de nu mai e niciunu' pe aici. Fiecare e calare pe "creatorul" viselor lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vania Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 mersi..poti pune si o poza??? ...ce ai nevoie--poate la un strungar... adica, arata asa??:::robinetul, zic...si daca il las spre spate, inseamna ca toata benzina imi intra in motor??????? Daca o lasi pe PRI...ineci motorul:) Il dai pe PRI...doar cand nu ai pornito de foarte mult timp...asa ii vine benzina multa....apoi ii dai pe ON si o pornesti. Altfel nu o tii pe PRI....si ai grija cu REZERVA....daca te duci la peco sa alimentezi sa nu o lasi pe Rezerva.....are o supapa de "supraplin" si iti da benzina pe carena...cum am patit si eu Salut...mi-am luat si eu " ibiricul" cum il numesc unii de o luna de zile....super motocicleta sunt foarte multumit de ea...!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.