Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Salut,eu am avut problema asta dar era de la cauciuc...cum l-am schimbat(fara echilibrat) se poate conduce fara maini.

SE CER PARERI : nu vrea sa intre pe liber din vit.1\2 din mers sare de la 1a la 2a si troncane ...m-am jucat nitel la cablu de acceleratie pentru ca inainte schimba sarind treptele a2a sarea la a4a etc foarte usor. Dupa ce am mai slabit cablul de ambreiaj a aparut buba asta plus ca nu mao trage bine nu prea mai are forta.Aveti idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hahaaaa am intrat si eu in grupul vostru, imi place motoru' foarte foarte tare. Merge mult mai lin decat monstrul de dinainte. Am sa revin si cu poze sa imi spuneti parerea. E din 1999 cu vopsea originala, guma spate din fabrica, fara nici un pic de uzura pe discuri, placute neajunse la jumatate; tipul zicea ca nu a umblat la km (are 14 000) si ca l-a luat direct de la un italian care il tinea in garaj, acoperit cu prelata mi-a dat si cartea de utilizare originala. Singurele probleme sunt: voblajul respectiv (poate fi ce a zis voicila radu, cauciucul este schimbat si e cam invechit dar am mai primit un sportec m1 mai bun), cauciuc spate e si el cam vechi si ar trebui schimbat, iar relanti-ul nu prea imi place cum merge (are ceva variatii) sa fie oare din carburatoare cum ca ar trebui curatate si sincronizate? Sau bujiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BUN VENIT IN BANDAAA... de obicei cauciucul invechit se cunoaste mai mult pe spate devenind patrat daca nu te dai cu el des pe curbe uzura neproportionala.. relantiul usor oscilant nesincronizarea de obicei isi spune cuvantul... sfatul meu patit cu un moto sfarmat.. daca sunt vechi , chiar daca au carne destula schimba-le deoarece poate fi el discu si placuta ok dar la o frana brusca si urgenta pt. evitarea unui accident o sa strigi partieeeee ferea ca... buffffff. la varianta cu voblaju verifica sa vezi daca nu cumva ai un telescop fara ulei ceea ce nu prea se vede ramanand fara ulei in el, nu are ce sa pise pe la semering. dar chiar si asa din experienta iti spun far ulei in furca baba mea de 95 o simt abia la 180-200 in mers, cauciucul e o mica parte la voblaj fata. Sunt paici baeti mult mai priceputi ca mine, e bine sa asculti... orice sfat binevenit. ASFALT USCAT FARA GROPI TE ASTEPT IN GL. CU ACEASTA OCAZIE INVIT TOATA GASCA DE GSXF LA UN FOC DE TABARA LA MINE IN ZONA... PADURE ESTE SA VEDEM DACA AVEM LOC TOTI ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult de indrumari, dar mai cer una ca sunt nesimtit :bounce: . Ce cauciuc sa imi pun pe spate? De inaltimea 70 ca in carte sau 60, care ii mai ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune ce zice onstructorul! eu am tot pus alte cauciucuri de la 190 pana la 160 si tot la ce dimensiune zice constructorul o sa revin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Baeti ce ajustare aveti la pilot screw si care e cea mai indicata ? Unii spu 2,5 ture pe carb 2-3 si 2.75 pe 1-4 inapoi. Eu am reglat 2.5 pe 1-4 si 2.15 pe 2-3 am observat ca am cuplu bun dar numai pan la 5000ture dupa e mai slab pierde dn putere. Ce-mi recomandati si cateva explicatii ar fi utile. Multam anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti careva sau stiti de unde sa imi iau suporti de case-uri laterale, dar si case-uri (preturi rezonabile). Greu am gasit ceva pentru ea si niste preturi de am facut insolatie instantaneu. Poate ceva solutii pentru fabricarea lor "in casa"...ceva?

 

Inca ceva care sunteti pe la Cluj la intalnire in weekend-ul asta dati un semn sa stam la o discutie insotita de mititei si stropita cu beri

Editat de iiccee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

guma spate din fabrica

sa inteleg ca ar trebui sa fie un plus?

 

preturi de am facut insolatie instantaneu

unde ai fost/trait pana acum? le-ai primit pe toate cadou? Mai si zici ca ai avut si inainte motocicleta...

 

carburatoare cum ca ar trebui curatate si sincronizate

cam DA!

 

Si mai schimba si lichidul de frana fata si spate.

Ca "italianul care a tinut-o numai in garaj" sigur nu i-a facut nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca ar trebui sa fie un plus?

 

unde ai fost/trait pana acum? le-ai primit pe toate cadou? Mai si zici ca ai avut si inainte motocicleta...

 

cam DA!

 

Si mai schimba si lichidul de frana fata si spate.

Ca "italianul care a tinut-o numai in garaj" sigur nu i-a facut nimic!

nu stie nimeni o ajustarea corecta si buna pilot screw, fatza de cea din fabrica????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends: ma alatur si eu grupului, cu una din...94!!! :cheers:

..care poa' sa puna o poza cu vitezometrul, :ok: cum arata, ca a mea e ,,naked'' si am primit un ceas care...nu pare din film.. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends: ma alatur si eu grupului, cu una din...94!!! :cheers:

..care poa' sa puna o poza cu vitezometrul, :ok: cum arata, ca a mea e ,,naked'' si am primit un ceas care...nu pare din film.. :angry:

wellcome si la multi km fara evenimente.. arunca un ochi pe youtube si vezi cum arata vitezometru la gsx600 f. ceas am eu ...nust dac mai este functional

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Salut :D ma alatur si eu voua, de joi seara sunt fericitul poseso al unul permis de conducere cu categoria A pe el, si de ceva timp detin GSX 750F-ul lui Tziparu de aici dupa forum, si as avea si eu niste intrebari legate de acest motor:D

1) fiind racit pe aer mi-se pare ca se incalzeste cam greu,

2) sta turat undeva la 1000 rpm, si stiu ca aar trebui sa stea la 1500, si cand e rece daca nu stau cu el turat sau su shock-ul treas pe undeva ep al 3000-3500 rpm se opreste motorul.

motorul e din 89 si are undeva la peste 60000 nu mai stiu exact

 

daca stie cineva sa-mi zica, eventual sfaturi cu el stiu ca e un motor greu pt incepatori dar l-am luat la oferta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:unsure: mura'n gura, poate nu stie nimeni. :crack: ..incearca la tehnic, descarci cartile tehnice(eu asa facui, numa' tre' s'o printez, zilele astea... :unsure: ) si zice acolo...e mai sigur..vezi ca sunt unite GSX600F, 750F, 1100F...in aceeasi carte... :makeout:

uite, un link: http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Suzuki+gsx

saaaaaau: http://manualedereparatie.ro/manual-reparatie-suzuki-600fgsx750fgsx1100f-katana1987-p-529.html?osCsid=fe2c56e02ef2a9da5d40b0bac51afbc0

..mura'n gura..deci :crack:

Editat de SUZIE-GSX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam..am constat ca mi s-a ars un bec la unul din faruri, nu cel dezvelit :) ci acela care are ceva ca un fel de capacel deasupra..vreua sa ma duc sa-l cumpar dar nu stiu ce neam este..sa-mi spuna si mie cineva ce H este si o recomandare pt o anumita firma sau tip. Multam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. :friends: salut!

..imi trebuie o poza, ceva, cu robinetul de benzina--care sunt pozitiile--vacuum, on si ce mai e...stie careva cum e treaba???are cineva poza??m'am uitat in cartile de reparatie dar nu arata explicit, zice numai ca: ,,pui robinetul pe on sau vac.."...nu arata poza/desen cu pozitiile robinetului..

deci--stie cineva??? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine robinetul are 3 pozitii: in fata -rezerva, in jos-on, spre spate -pri(curge robinetul fara vacuum). acum va cer si eu ajutorul, am nevoie de surubul manetei de ambreaj, cel de la care reglezi jocul la ambreaj, unde intra cablul. nu stiu cum naiba s-a rupt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends: mersi..poti pune si o poza??? :banana:

...ce ai nevoie--poate la un strungar... :unsure:

adica, arata asa??:::robinetul, zic...si daca il las spre spate, inseamna ca toata benzina imi intra in motor??????? :blink: :blink:

post-65043-0-61957400-1307089609_thumb.jpg

Editat de SUZIE-GSX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit un baiat care are multe piese din dezmembrari si pe mine m-a ajutat, iar din cate stiu eu motorul de pe a noastre este aproape identic cu cele de pe bandit si foarte multe piese potrivesc. Ia incearca la el ca ultima data cand am vorbit avea si ceva "vacutza" dezmembrata. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+moto+din+dezmembrari+de%3a-yamaha+r1+2001yamaha+fazer+600yamaha+szr+-132401.html

 

O zi deosebita si bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu poze cum am promis, sunt foarte multumit de "vacutza" si la multi "kilometari" va doresc la toti

Calitate mai buna a pozelor nu am reusit inca.... :peace:

 

..da' pentru a mea, din ''94, ceas(uri) ai, cumva??? :unsure:

 

 

Inca ceva... Se pare ca mobrele astea merg de mananca asfaltul de nu mai e niciunu' pe aici. Fiecare e calare pe "creatorul" viselor lui.

post-37940-0-89397300-1307735458_thumb.jpg

post-37940-0-29479700-1307735517_thumb.jpg

post-37940-0-57463200-1307735592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends: mersi..poti pune si o poza??? :banana:

...ce ai nevoie--poate la un strungar... :unsure:

adica, arata asa??:::robinetul, zic...si daca il las spre spate, inseamna ca toata benzina imi intra in motor??????? :blink: :blink:

 

 

 

Daca o lasi pe PRI...ineci motorul:) Il dai pe PRI...doar cand nu ai pornito de foarte mult timp...asa ii vine benzina multa....apoi ii dai pe ON si o pornesti. Altfel nu o tii pe PRI....si ai grija cu REZERVA....daca te duci la peco sa alimentezi sa nu o lasi pe Rezerva.....are o supapa de "supraplin" si iti da benzina pe carena...cum am patit si eu

 

Salut...mi-am luat si eu " ibiricul" cum il numesc unii de o luna de zile....super motocicleta sunt foarte multumit de ea...!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...