Mario MT 03 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) Eu am fost pe Transfagarasan cu multi ani in urma, dar cu masina. Pe Transalpina nu inca, sper in curand. Sincer Stelvio/Transfagarasan sunt foarte simile ca si trasee, drum serpuit cu multe serpentine. Din patriotism o sa va spun ca prefer Transfagarasanul , singura diferenta ar fi calitatea asfaltului. Va mai pun doua poze cu Stelvio si cateva de prin Dolomiti : Stelvio, versantul sudic, vedere de jos Semnul de la Stelvio, langa e motina mea Si astia sunt muntii Dolomiti, sunt extraordinari, am facut pasurile de acolo si imprejurimile in doua zile : Valea Gardena random Pe la mine au trecut 2 bloggeri romani calatori pe 2 roti, cunoscuti prin intermediul internetului, si pe amandoi (de fapt 3, a fost un baiat singur - Festina Lente - si doua fete - Roxana si Ina de la Lumea Mare-) i-am trimis catre Stelvio si Dolomiti. Au fost super incantati, daca vreti o sa va dau si link-ul cu impresiile lor. Va astept si pe voi ! Editat Aprilie 13, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu am fost pe Transfagarasan cu multi ani in urma, dar cu masina. Pe Transalpina nu inca, sper in curand. Sincer Stelvio/Transfagarasan sunt foarte simile ca si trasee, drum serpuit cu multe serpentine. Din patriotism o sa va spun ca prefer Transfagarasanul , singura diferenta ar fi calitatea asfaltului. Va mai pun doua poze cu Stelvio si cateva de prin Dolomiti : Stelvio, versantul sudic, vedere de jos 100_3017.JPG Semnul de la Stelvio, langa e motina mea 100_3021.JPG Si astia sunt muntii Dolomiti, sunt extraordinari, am facut pasurile de acolo si imprejurimile in doua zile : Valea Gardena 100_4696.JPG random 100_4714.JPG Pe la mine au trecut 2 bloggeri romani calatori pe 2 roti, cunoscuti prin intermediul internetului, si pe amandoi (de fapt 3, a fost un baiat singur - Festina Lente - si doua fete - Roxana si Ina de la Lumea Mare-) i-am trimis catre Stelvio si Dolomiti. Au fost super incantati, daca vreti o sa va dau si link-ul cu impresiile lor. Va astept si pe voi ! Mie unu mi se pare mult mai interesant traseul asta.Spun asta pentru ca in primul rand trebuie sa parcurgi intai romania-italia si apoi toata minunatia asta de drum.Calitatea asfaltului clar e mai buna acolo.Eu am facut transfagarasan-transalpina anul trecut si pe transfagarasan am zis ca se rupe motorul in 2... P.S.Te voi cauta cu siguranta cand voi veni acolo;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu am fost pe Transfagarasan cu multi ani in urma, dar cu masina. Pe Transalpina nu inca, sper in curand. Sincer Stelvio/Transfagarasan sunt foarte simile ca si trasee, drum serpuit cu multe serpentine. Din patriotism o sa va spun ca prefer Transfagarasanul , singura diferenta ar fi calitatea asfaltului. Va mai pun doua poze cu Stelvio si cateva de prin Dolomiti : Stelvio, versantul sudic, vedere de jos 100_3017.JPG Semnul de la Stelvio, langa e motina mea 100_3021.JPG Si astia sunt muntii Dolomiti, sunt extraordinari, am facut pasurile de acolo si imprejurimile in doua zile : Valea Gardena 100_4696.JPG random 100_4714.JPG Pe la mine au trecut 2 bloggeri romani calatori pe 2 roti, cunoscuti prin intermediul internetului, si pe amandoi (de fapt 3, a fost un baiat singur - Festina Lente - si doua fete - Roxana si Ina de la Lumea Mare-) i-am trimis catre Stelvio si Dolomiti. Au fost super incantati, daca vreti o sa va dau si link-ul cu impresiile lor. Va astept si pe voi ! Ce peisaj, traseu si asfalt!!! S-ar putea sa te trezesti cu cativa dintre noi prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 @Black Rider Șaua am făcut-o la user-ul moto_dan, iar plasele au fost făcute de vechiul proprietar (ochi de albină). Culoarea bleu cu alb a fost aleasă să arate ca modelele după 2002, mai exact 2006. Mai dam de fostul proprietar sa intrebam cum a facut rost? Mie imi plac ochii de albina, am cautat informatii pe net dar nimic concret, cam abiguu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Bun, azi am mai facut ceva, mi-am reglat manetele de frana/ambreiaj pentru palma mea. Trebuie sa ii scot jocul de la acceleratie (mic) si cel de la ambreiaj (ceva mai mare), inca nu mi-am dat seama cum (la vechea nu am facut niciodata reglajele astea). Apoi am incercat sa ma uit la filtrul de aer, am desfacut cele doua suruburi de la rezervor (la unu e cam dus filetul, trebuie sa il schimb sau sa imi inventez ceva) dar rezervorul nu se ridica mai mult de 1 cm, il mai tinea ceva si nu mi-am dat seama ce anume. Trebuie sa dau si carenele jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Bun, azi am mai facut ceva, mi-am reglat manetele de frana/ambreiaj pentru palma mea. Trebuie sa ii scot jocul de la acceleratie (mic) si cel de la ambreiaj (ceva mai mare), inca nu mi-am dat seama cum (la vechea nu am facut niciodata reglajele astea). Apoi am incercat sa ma uit la filtrul de aer, am desfacut cele doua suruburi de la rezervor (la unu e cam dus filetul, trebuie sa il schimb sau sa imi inventez ceva) dar rezervorul nu se ridica mai mult de 1 cm, il mai tinea ceva si nu mi-am dat seama ce anume. Trebuie sa dau si carenele jos ? Salut.Trebuie cascate carenele,respectiv desfaci suruburile care tin carenele pe suportul de baterie si cele 2 suruburi din partea supeioara(de sub ghidon).Carenele au pe fiecare parte cate un tamburus care se infige in rezervor,plus locasul pe unde iese canaua.Ca sa scoti filtrul de aer,daca nu ma insel,trebuie sa scoti suportul care tine bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Ah, deci e ceva de munca, merci de lamuriri radu. O sa ma pun pe treaba intr-un week-end cu vreme urata, nu cred ca trebuie sa il schimb, dar macar il suflu de praf si vad cum se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 @Mario MT 03, ca să poți scoate filtrul de aer este de ajuns să scoți suportul ăla care ține prins rezervorul de cadru. Mai întâi scoți suruburile care îl prind de cadru, cele 2 care țin rezervorul, pe dreapta scoți senzorul de benzină pe stânga mufa cu firele (nu forța piciorușul colierelor), după care scoți cele 4 șuruburi de la filtru și îl traci cu atenție afară. Însă sfatul meu este să stai liniștit, nu prea strange praf. Eu l-am schimbat primăvara asta și cel vechi nu l-am suflat 2 ani și era curat. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Mai dam de fostul proprietar sa intrebam cum a facut rost? Mie imi plac ochii de albina, am cautat informatii pe net dar nimic concret, cam abiguu. Am încercat să îți dau P.M. și să îți dau user-ul lui ca să vorbești cu el, dar nu merge. Este vorba despre user-ul RzVan, caută-l și vorbește cu el. Poate îți explică cum se fac sau poate îți face chiar el. Este un băiat foarte de treabă. Baftă! P.S. Am găsit o variantă de manual impecabilă, este pentru gsx-f 1998-2002. Link: http://tinymicros.com/mediawiki/images/e/e3/Suzuki_GSX600F_Service_Manual.pdf Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Salutare. Am mai facut ceva km intre timp, dar acum e cam frig si ploua, deci se pare ca de Paste voi sta acasa sau in cel mai bun caz voi face o tura mica. Acum, cateva chestii marunte : -rezervorul am citit ca e de 18l, dar rezerva cam cati litri are ? -trebuie sa ii mai tai din joc la acceleratie, am citit in manual cum se face - la ambreiaj m-am descurcat mai usor dar inca mai are putin. Din ce am citit trebuie slabita "rondela mare" apoi intoarsa spre exterior cea mica, dar la acceleratie sunt doua. Ma lamuriti si pe mine ? -daca un surub de la rezervor e cam dus (se pare ca a fost fortat) cum se poate remedia ? Rezervorul nu se misca, dar vreau eu sa stiu cum as face. -in rest, benzina si sanatate sa fie ... si noi sa fim sanatosi ! Ii pregatesc o surpriza sotiei mele, planuiesc sa ajung aici cat de curand (numai sa nu ii spuneti nimic ). E la 250 de km de mine aproximativ, dar daca nu fac autostrada si ma bucur de peisaj sunt 300+, deci cam doua zile : Facut si plimbarica de Paste din nou pe lac, la munte e putin cam frig deocamdata. Am incercat sa urc putin turatia, am ajuns pe la 8.000, motorul incepe sa urle si trage, trage ... . Pe superstrada la intoarcere am prins o portiune dreapta si fara trafic, am ajuns la 180 de km/h lejer si inca mai avea de unde ... dar viteza nu e de mine, prefer plimbarile la 80-90 de km /h prin munti si pe langa lacuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 P.S. Am găsit o variantă de manual impecabilă, este pentru gsx-f 1998-2002. Link: http://tinymicros.com/mediawiki/images/e/e3/Suzuki_GSX600F_Service_Manual.pdf Noroc! Fie primit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 nevoie de ajutor. Discuri de frana fata pt Gsxf 750 din 92, compatibilitati? Nu prea am gasit sh pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Nu gasesc discuri de frana gsxf 750 din 92. Stie careva compatibilitati? Schimb si etrierii daca e nevoie. Vreau sh binenteles:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 (editat) Salutare baieti, saptamana viitoare o sa lucrez la motocicleta impreuna cu un prieten care are acelasi model de mai multa vreme si e mai priceput. Sper sa reusesc sa le fac pe toate : -schimb ulei / filtru -curatat (eventual) schimbat filtru aer -schimbat lichid de frana -reglaje manete frana / ambreiaj + reglaj acceleratie Acum, va intreb pe voi care aveti mai multa exp deja cu acest model ce tip de ulei sa ii bag, ce filtru (are un cod , mode anume?) de ulei si de aer si ce fel lichid de frana? Am mai primit ceva raspunsuri in aceasta privinta, mi-au recomandat Motul dar daca stiti ceva legat de filtre va rog sa imi spuneti. O sa ma uit si prin manual, dar repet, experienta unor posesori pentru mine e mult mai importanta. Multumesc ! Editat Aprilie 23, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Referitor la ulei, nu stiu cum se comporta cu Motul, abia acum urmeaza sa pun si eu. Am avut Valvoline, Mobil si nu am avut nici o problema. Ba chiar, dupa o busitura in care mi-a curs uleiul am avut pus si ulei auto si a fost ok.Oricum, nu e recomandat sa pui auto - eu n-am avut de ales. Lichid de frana DOT 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Acest topic ar trebui unit cu cel al F-urilor de 600cc! Este aceeași motocicletă, cu aceleași specificații... Avem exe și la topic-ul despre SV 650/1000cc. Suzuki GSX-F 600/750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Nu gasesc discuri de frana gsxf 750 din 92. Stie careva compatibilitati? Schimb si etrierii daca e nevoie. Vreau sh binenteles:)) Banditul le are la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Astăzi am reparat stricăciunile făcute de maimuțele "braziliene" cu un nou set de șuruburi de carene. La parbriz și burtă a ieșit impecabil, dar la șuruburile de lângă rezervor au rămas zgârieturile pe lângă șuruburi. P.S. Într-o parcare din Rădăuți niște jegodii de oameni au încercat să fure parbrizul și bordul. S-a soldat cu zgârieturi pe lângă șuruburi și 3 șuruburi lipsă și un filet bulit. Editat Aprilie 30, 2014 de suzuki_fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Astăzi am reparat stricăciunile făcute de maimuțele "braziliene" cu un nou set de șuruburi de carene. La parbriz și burtă a ieșit impecabil, dar la șuruburile de lângă rezervor au rămas zgârieturile pe lângă șuruburi. P.S. Într-o parcare din Rădăuți niște jegodii de oameni au încercat să fure parbrizul și bordul. S-a soldat cu zgârieturi pe lângă șuruburi și 3 șuruburi lipsă și un filet bulit. Bine macar ca te-ai ales doar cu atat.Puteau sa ti-o tranteasca la pamant...Eu unul m-am invatat sa pun husa mereu pe ea,indiferent unde merg.Cand vad husa pusa,nu li se mai starneste curiozitatea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) @suzukirf 600 Este foarte incomodă treaba cu husa. Peste tot unde merg o țin sub supraveghere, dar aici nu am găsit loc de parcare și în plus de asta este foarte incomod să port husa la mine. Nu m-am gândit că într-o parcare foarte circulată îi posibil să se întâmple lucrul ăsta. Oricum de acum nu mai calc în veci la restaurantul flora din Rădăuți, undeva aproape locuiesc câteva familii de maimuțe și pe alea mă bănuesc că au făcut treaba. P.S. Mă gândesc de ce nu au luat masca din față dacă tot au deșurubat-o? Editat Aprilie 30, 2014 de suzuki_fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 @suzukirf 600 Este foarte incomodă treaba cu husa. Peste tot unde merg o țin sub supraveghere, dar aici nu am găsit loc de parcare și în plus de asta este foarte incomod să port husa la mine. Nu m-am gândit că într-o parcare foarte circulată îi posibil să se întâmple lucrul ăsta. Oricum de acum nu mai calc în veci la restaurantul flora din Rădăuți, undeva aproape locuiesc câteva familii de maimuțe și pe alea mă bănuesc că au făcut treaba. P.S. Mă gândesc de ce nu au luat masca din față dacă tot au deșurubat-o? Am gasit cateva pasarele o data cand erau calare pe motor si isi completau colectia de poze pentru hi5/facebook.N-am nimic impotriva,dar se cam poate atunci cand se dau jos,sa culce si motorul o data cu asta.Atunci e mai naspa treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Recunosc că și eu mai mă uit la alte motoare prin parcări, dar niciodată nu mă apropii de motorul omului. Nu înțeleg cum sunt maimuțe de astea care se urcă pe ea, o vandalizează sau vor să fure componente de pe ea, varsă fel și fel de lichide... Oare ce au de câștigat? Nu sunt o fire violentă, dar dacă îl prindeam pe ăla pe lângă motocicletă îl trimeteam direct la urgență. Cel mai tare mă doare că tocmai acum o lună l-am terminat de restaurat și acum am zgârieturile alea pe lângă șuruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Sincer, am fost tentat sa restaurez si eu full motocicleta. Da` mi-am dat seama ca, cu cat arata mai bine, cu atat face cu ochiul la maimute. Asa ca...tehnic sa fie foarte bine, estetic o las mai...necajita. Am schimbat uleiul, am pus Motul. Intr-adevar, se simte o diferenta, cel putin la cutia de viteze, intra mult mai lin si nu mai trosneste cand bagi tr 1 de pe loc. Am schimbat si in furca, e mult mai simplu decat ma asteptam. Acu` am o problema.In capul telescoapelor sunt suruburile de reglaj. Ar trebui sa fie o inscriptie pe ele ceva de genul S -> H, insa la mine nu se mai vede. Poate sa-mi dea cineva o poza cu incriptiile originale din capul furcii - la ambele telescoape in aceeasi poza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 @Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Multam mult, Suzuki_fan ! Suruburile alea au 4 trepte, de la moale la tare pentru suspensie, insa nu stiam daca trebuiesc rasucite in acelasi sens(sau unul spre dreapta, celalat spre stanga). Din imagine e clar, acum. Daca vreti sa schimbati uleiul in amortizoare, mare atentie la strangerea suruburilor de fixare a telescopului. Folositi cheie dinamometrica, nu strangeti la mana, ca riscati sa stricati filetul (e aluminiu) sau chiar sa pocniti jugul. Editat Mai 1, 2014 de Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.