Mario MT 03 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Facuti 100 de km agale, pe langa lacul D'Iseo. Era putin frig si umezeala, dar nu deranjant. Motocicleta se comporta bine in doi, trage ca un tractor ... sunt tot mai incantat pe zi ce trece . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu am facut plinul si am mers vreo 200km si dupa aceea am completat 11l pana la plin din nou si am mers in afara la vreo 4.000 turatii cam tot timpul, deci consum aprox 5.5%. Urmatoarea tura am facut vreo 150km dar mers mai sportiv (m-am luat cu un CLS si un A6 cu statii montate pe ele) si am completat tot vreo 11l deci consum aproximativ 7.3%. Nu e neaparat relevant ca au fost drumuri scurte dar mi-am facut o idee, personal sunt super multumit. Facuti 100 de km agale, pe langa lacul D'Iseo. Era putin frig si umezeala, dar nu deranjant. Motocicleta se comporta bine in doi, trage ca un tractor ... sunt tot mai incantat pe zi ce trece . 13042014632.jpg Frumos sa tot faci plimbari de genul . Cum e manevrarea cu pasager rezemat cu spatele de top case si nu neaparat in carca ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Facuti 100 de km agale, pe langa lacul D'Iseo. Era putin frig si umezeala, dar nu deranjant. Motocicleta se comporta bine in doi, trage ca un tractor ... sunt tot mai incantat pe zi ce trece . 13042014632.jpg Aide mana mea ce peisaj:|.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 În momentul când am cumpărat-o și acum. Astăzi am găsit anunțul unde mi-am văzut prima dată actuala motocicletă și cred că din toamnă îi readuc coloritul. Saua e super faina, presupun ca e custom made. Ornamentele acelea laterale tip sita sunt standard sau le-ai cumparat de undeva? Inteleg ca albastra era stock si bleu cu alb e customizata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu am facut plinul si am mers vreo 200km si dupa aceea am completat 11l pana la plin din nou si am mers in afara la vreo 4.000 turatii cam tot timpul, deci consum aprox 5.5%. Urmatoarea tura am facut vreo 150km dar mers mai sportiv (m-am luat cu un CLS si un A6 cu statii montate pe ele) si am completat tot vreo 11l deci consum aproximativ 7.3%. Nu e neaparat relevant ca au fost drumuri scurte dar mi-am facut o idee, personal sunt super multumit. Frumos sa tot faci plimbari de genul . Cum e manevrarea cu pasager rezemat cu spatele de top case si nu neaparat in carca ta? Pasagerul (sotia mea) are in jur de 65 de kg, sta cand rezemata de top case cand mai aproape de mine, dar nu am probleme deloc, aproape nu o simt in spate. Dar poate e si obisnuinta, pentru ca pe vechea motocicleta am mers mult cu pasager. Aide mana mea ce peisaj:|.... Daca iti place peisajul mai am (strada serpuieste pe langa lac) : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Pasagerul (sotia mea) are in jur de 65 de kg, sta cand rezemata de top case cand mai aproape de mine, dar nu am probleme deloc, aproape nu o simt in spate. Dar poate e si obisnuinta, pentru ca pe vechea motocicleta am mers mult cu pasager. Daca iti place peisajul mai am (strada serpuieste pe langa lac) : 1965442_729283400427269_1383902010392258487_o.jpg 10170763_729283543760588_1633499358028923585_n.jpg In curand,sper ca in maxim 2 ani voi schimba clasa:trec la enduro caci vitezanele nu prea fac bine la sanatate: 1.Pozitie incomoda,tinand cont ca am 1,92 si vreo 98 de kg 2.Te cam indeamna sa bagi mana in ea si mai ales ca circul mereu cu pasagera,la fel nu face bine la sanatate. 3.Consum cam mare pentru destinatii lungi. Legat de ideea asta,as vrea ca primul traseu mai lung ar si Romania-Italia(Passul Stelvio). Pana atunci,oftica-ma cu poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 In curand,sper ca in maxim 2 ani voi schimba clasa:trec la enduro caci vitezanele nu prea fac bine la sanatate: 1.Pozitie incomoda,tinand cont ca am 1,92 si vreo 98 de kg 2.Te cam indeamna sa bagi mana in ea si mai ales ca circul mereu cu pasagera,la fel nu face bine la sanatate. 3.Consum cam mare pentru destinatii lungi. Legat de ideea asta,as vrea ca primul traseu mai lung ar si Romania-Italia(Passul Stelvio). Pana atunci,oftica-ma cu poze... 1. Eu sunt la 1,88 cm pe 95 de kg, destul de atletic. Am mainile lungi si pozitia pe GSX 750 F nu ma oboseste, cel putin nu deocamdata. 2. Da, da si da, te indeamna ... dar pe aici , cum zic italienii, cand deschizi gazul, trebuie sa belesti bine ochii si sa folosesti creierul 3. Consumul mi s-a parut mai mult de cat OK, tinant cont de performante. Cu vechea motocicleta faceam 5%, mono de 660 cc Si acum sa te oftic (nah, glumesc, daca ajungi pe aici sa imi dai PM) : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) 1. Eu sunt la 1,88 cm pe 95 de kg, destul de atletic. Am mainile lungi si pozitia pe GSX 750 F nu ma oboseste, cel putin nu deocamdata. 2. Da, da si da, te indeamna ... dar pe aici , cum zic italienii, cand deschizi gazul, trebuie sa belesti bine ochii si sa folosesti creierul 3. Consumul mi s-a parut mai mult de cat OK, tinant cont de performante. Cu vechea motocicleta faceam 5%, mono de 660 cc Si acum sa te oftic (nah, glumesc, daca ajungi pe aici sa imi dai PM) : 100_3036.JPG 100_3038.JPG 100_3026.JPG Din ce regiune sunt pozele?Intamplarea se face ca muncesc pentru o companie italiana si am habar cat de cat de geografia Italiei. Din ce regiune sunt pozele?Intamplarea se face ca muncesc pentru o companie italiana si am habar cat de cat de geografia Italiei. Si ma mai intreb cum de sunt italienii mai mereu pe primele locuri in competitiile de motociclism....La asemenea trasee nici nu iti mai trebuie antrenament Editat Aprilie 13, 2014 de suzukirf 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 @Black Rider Șaua am făcut-o la user-ul moto_dan, iar plasele au fost făcute de vechiul proprietar (ochi de albină). Culoarea bleu cu alb a fost aleasă să arate ca modelele după 2002, mai exact 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Toate sunt de la Stelvio, prima e in urcare pe versantul nordic, a doua la fel dar cu vedere mai larga, a treia este efectiv pasul Stelvio, udne sunt restaurantele, tarabele, etc. Referitor la competitii, au destul de multe circuite, e unul destul de fain aici la vreo 30 de km de mine. Am fost pe el cu fosta motocicleta la un curs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Toate sunt de la Stelvio, prima e in urcare pe versantul nordic, a doua la fel dar cu vedere mai larga, a treia este efectiv pasul Stelvio, udne sunt restaurantele, tarabele, etc. Referitor la competitii, au destul de multe circuite, e unul destul de fain aici la vreo 30 de km de mine. Am fost pe el cu fosta motocicleta la un curs. Si cand te gandesti ca uni zic cum ca transfagarasanul-transalpina e cel mai tare drum din europa.....Mie unu nu mi se pare.Asta il depaseste cu mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) Eu am fost pe Transfagarasan cu multi ani in urma, dar cu masina. Pe Transalpina nu inca, sper in curand. Sincer Stelvio/Transfagarasan sunt foarte simile ca si trasee, drum serpuit cu multe serpentine. Din patriotism o sa va spun ca prefer Transfagarasanul , singura diferenta ar fi calitatea asfaltului. Va mai pun doua poze cu Stelvio si cateva de prin Dolomiti : Stelvio, versantul sudic, vedere de jos Semnul de la Stelvio, langa e motina mea Si astia sunt muntii Dolomiti, sunt extraordinari, am facut pasurile de acolo si imprejurimile in doua zile : Valea Gardena random Pe la mine au trecut 2 bloggeri romani calatori pe 2 roti, cunoscuti prin intermediul internetului, si pe amandoi (de fapt 3, a fost un baiat singur - Festina Lente - si doua fete - Roxana si Ina de la Lumea Mare-) i-am trimis catre Stelvio si Dolomiti. Au fost super incantati, daca vreti o sa va dau si link-ul cu impresiile lor. Va astept si pe voi ! Editat Aprilie 13, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu am fost pe Transfagarasan cu multi ani in urma, dar cu masina. Pe Transalpina nu inca, sper in curand. Sincer Stelvio/Transfagarasan sunt foarte simile ca si trasee, drum serpuit cu multe serpentine. Din patriotism o sa va spun ca prefer Transfagarasanul , singura diferenta ar fi calitatea asfaltului. Va mai pun doua poze cu Stelvio si cateva de prin Dolomiti : Stelvio, versantul sudic, vedere de jos 100_3017.JPG Semnul de la Stelvio, langa e motina mea 100_3021.JPG Si astia sunt muntii Dolomiti, sunt extraordinari, am facut pasurile de acolo si imprejurimile in doua zile : Valea Gardena 100_4696.JPG random 100_4714.JPG Pe la mine au trecut 2 bloggeri romani calatori pe 2 roti, cunoscuti prin intermediul internetului, si pe amandoi (de fapt 3, a fost un baiat singur - Festina Lente - si doua fete - Roxana si Ina de la Lumea Mare-) i-am trimis catre Stelvio si Dolomiti. Au fost super incantati, daca vreti o sa va dau si link-ul cu impresiile lor. Va astept si pe voi ! Mie unu mi se pare mult mai interesant traseul asta.Spun asta pentru ca in primul rand trebuie sa parcurgi intai romania-italia si apoi toata minunatia asta de drum.Calitatea asfaltului clar e mai buna acolo.Eu am facut transfagarasan-transalpina anul trecut si pe transfagarasan am zis ca se rupe motorul in 2... P.S.Te voi cauta cu siguranta cand voi veni acolo;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu am fost pe Transfagarasan cu multi ani in urma, dar cu masina. Pe Transalpina nu inca, sper in curand. Sincer Stelvio/Transfagarasan sunt foarte simile ca si trasee, drum serpuit cu multe serpentine. Din patriotism o sa va spun ca prefer Transfagarasanul , singura diferenta ar fi calitatea asfaltului. Va mai pun doua poze cu Stelvio si cateva de prin Dolomiti : Stelvio, versantul sudic, vedere de jos 100_3017.JPG Semnul de la Stelvio, langa e motina mea 100_3021.JPG Si astia sunt muntii Dolomiti, sunt extraordinari, am facut pasurile de acolo si imprejurimile in doua zile : Valea Gardena 100_4696.JPG random 100_4714.JPG Pe la mine au trecut 2 bloggeri romani calatori pe 2 roti, cunoscuti prin intermediul internetului, si pe amandoi (de fapt 3, a fost un baiat singur - Festina Lente - si doua fete - Roxana si Ina de la Lumea Mare-) i-am trimis catre Stelvio si Dolomiti. Au fost super incantati, daca vreti o sa va dau si link-ul cu impresiile lor. Va astept si pe voi ! Ce peisaj, traseu si asfalt!!! S-ar putea sa te trezesti cu cativa dintre noi prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 @Black Rider Șaua am făcut-o la user-ul moto_dan, iar plasele au fost făcute de vechiul proprietar (ochi de albină). Culoarea bleu cu alb a fost aleasă să arate ca modelele după 2002, mai exact 2006. Mai dam de fostul proprietar sa intrebam cum a facut rost? Mie imi plac ochii de albina, am cautat informatii pe net dar nimic concret, cam abiguu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Bun, azi am mai facut ceva, mi-am reglat manetele de frana/ambreiaj pentru palma mea. Trebuie sa ii scot jocul de la acceleratie (mic) si cel de la ambreiaj (ceva mai mare), inca nu mi-am dat seama cum (la vechea nu am facut niciodata reglajele astea). Apoi am incercat sa ma uit la filtrul de aer, am desfacut cele doua suruburi de la rezervor (la unu e cam dus filetul, trebuie sa il schimb sau sa imi inventez ceva) dar rezervorul nu se ridica mai mult de 1 cm, il mai tinea ceva si nu mi-am dat seama ce anume. Trebuie sa dau si carenele jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Bun, azi am mai facut ceva, mi-am reglat manetele de frana/ambreiaj pentru palma mea. Trebuie sa ii scot jocul de la acceleratie (mic) si cel de la ambreiaj (ceva mai mare), inca nu mi-am dat seama cum (la vechea nu am facut niciodata reglajele astea). Apoi am incercat sa ma uit la filtrul de aer, am desfacut cele doua suruburi de la rezervor (la unu e cam dus filetul, trebuie sa il schimb sau sa imi inventez ceva) dar rezervorul nu se ridica mai mult de 1 cm, il mai tinea ceva si nu mi-am dat seama ce anume. Trebuie sa dau si carenele jos ? Salut.Trebuie cascate carenele,respectiv desfaci suruburile care tin carenele pe suportul de baterie si cele 2 suruburi din partea supeioara(de sub ghidon).Carenele au pe fiecare parte cate un tamburus care se infige in rezervor,plus locasul pe unde iese canaua.Ca sa scoti filtrul de aer,daca nu ma insel,trebuie sa scoti suportul care tine bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Ah, deci e ceva de munca, merci de lamuriri radu. O sa ma pun pe treaba intr-un week-end cu vreme urata, nu cred ca trebuie sa il schimb, dar macar il suflu de praf si vad cum se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 @Mario MT 03, ca să poți scoate filtrul de aer este de ajuns să scoți suportul ăla care ține prins rezervorul de cadru. Mai întâi scoți suruburile care îl prind de cadru, cele 2 care țin rezervorul, pe dreapta scoți senzorul de benzină pe stânga mufa cu firele (nu forța piciorușul colierelor), după care scoți cele 4 șuruburi de la filtru și îl traci cu atenție afară. Însă sfatul meu este să stai liniștit, nu prea strange praf. Eu l-am schimbat primăvara asta și cel vechi nu l-am suflat 2 ani și era curat. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Mai dam de fostul proprietar sa intrebam cum a facut rost? Mie imi plac ochii de albina, am cautat informatii pe net dar nimic concret, cam abiguu. Am încercat să îți dau P.M. și să îți dau user-ul lui ca să vorbești cu el, dar nu merge. Este vorba despre user-ul RzVan, caută-l și vorbește cu el. Poate îți explică cum se fac sau poate îți face chiar el. Este un băiat foarte de treabă. Baftă! P.S. Am găsit o variantă de manual impecabilă, este pentru gsx-f 1998-2002. Link: http://tinymicros.com/mediawiki/images/e/e3/Suzuki_GSX600F_Service_Manual.pdf Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Salutare. Am mai facut ceva km intre timp, dar acum e cam frig si ploua, deci se pare ca de Paste voi sta acasa sau in cel mai bun caz voi face o tura mica. Acum, cateva chestii marunte : -rezervorul am citit ca e de 18l, dar rezerva cam cati litri are ? -trebuie sa ii mai tai din joc la acceleratie, am citit in manual cum se face - la ambreiaj m-am descurcat mai usor dar inca mai are putin. Din ce am citit trebuie slabita "rondela mare" apoi intoarsa spre exterior cea mica, dar la acceleratie sunt doua. Ma lamuriti si pe mine ? -daca un surub de la rezervor e cam dus (se pare ca a fost fortat) cum se poate remedia ? Rezervorul nu se misca, dar vreau eu sa stiu cum as face. -in rest, benzina si sanatate sa fie ... si noi sa fim sanatosi ! Ii pregatesc o surpriza sotiei mele, planuiesc sa ajung aici cat de curand (numai sa nu ii spuneti nimic ). E la 250 de km de mine aproximativ, dar daca nu fac autostrada si ma bucur de peisaj sunt 300+, deci cam doua zile : Facut si plimbarica de Paste din nou pe lac, la munte e putin cam frig deocamdata. Am incercat sa urc putin turatia, am ajuns pe la 8.000, motorul incepe sa urle si trage, trage ... . Pe superstrada la intoarcere am prins o portiune dreapta si fara trafic, am ajuns la 180 de km/h lejer si inca mai avea de unde ... dar viteza nu e de mine, prefer plimbarile la 80-90 de km /h prin munti si pe langa lacuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 P.S. Am găsit o variantă de manual impecabilă, este pentru gsx-f 1998-2002. Link: http://tinymicros.com/mediawiki/images/e/e3/Suzuki_GSX600F_Service_Manual.pdf Noroc! Fie primit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 nevoie de ajutor. Discuri de frana fata pt Gsxf 750 din 92, compatibilitati? Nu prea am gasit sh pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Nu gasesc discuri de frana gsxf 750 din 92. Stie careva compatibilitati? Schimb si etrierii daca e nevoie. Vreau sh binenteles:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 (editat) Salutare baieti, saptamana viitoare o sa lucrez la motocicleta impreuna cu un prieten care are acelasi model de mai multa vreme si e mai priceput. Sper sa reusesc sa le fac pe toate : -schimb ulei / filtru -curatat (eventual) schimbat filtru aer -schimbat lichid de frana -reglaje manete frana / ambreiaj + reglaj acceleratie Acum, va intreb pe voi care aveti mai multa exp deja cu acest model ce tip de ulei sa ii bag, ce filtru (are un cod , mode anume?) de ulei si de aer si ce fel lichid de frana? Am mai primit ceva raspunsuri in aceasta privinta, mi-au recomandat Motul dar daca stiti ceva legat de filtre va rog sa imi spuneti. O sa ma uit si prin manual, dar repet, experienta unor posesori pentru mine e mult mai importanta. Multumesc ! Editat Aprilie 23, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.