uzunu Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Specificatii tehnice, pe scurt: 80 CP la 6700RPM 97 Nm la 5200RPM, din care 60 Nm disponibili de la 2000RPM 250 kg la plin 0-100 km/h in 3.9 secunde Frane Brembo cu ABS; cu frane si cauciucuri incalzite, pe uscat, frana de la 50km/h se face in 6 metri, iar de la 100km/h in 35 metri. Suspensie fata Telelever, ajustabila pe preload, spate monobrat Paralever, preload si rebound Alternator uscat de 700W, ambreiaj uscat, cutie separata de motor, injectie Bosch, cardan, manere incalzite standard, coburi originale Consum mediu 5.5% Da, am avut probleme la ea. Erau de asteptat, insa s-au rezolvat ieftin si relativ usor. Mobra are acum 68.500km si s-a nascut in '97. Am cumparat-o cu toate optiunile de fabrica pe ea plus niste extra-uri de la Touratech. Da, multa lume spune ca arata ca un c.ur. Eu spun doar ca frumusetea ei ciudata e un lucru care trebuie invatat. Da, nu prinde decat 200. Dar poate face de rusine multe vitezane pe serpentine. Are cuplu de tractor, ceea ce mie imi convine la nebunie. La drum o pun intr-a 5-a si pana nu ma opresc n-are niciun rost sa schimb treapta. Iar ca idee, in oras schimb la 2000, maxim 2500 de ture. Mai mult n-are rost. Nu se apleaca aproape deloc pe fata la franare, ramane dreapta, si asta imi da un sentiment maxim de siguranta. Un alt avantaj pe care l-am testat in trafic vine de unde nu m-am asteptat. Daca-mi pun vesta reflectorizanta, par a fi politist. Mobra seamana foarte mult cu cele de politie, doar e acelasi motor. Lumea se da la o parte sau nu se baga. Deloc. In combinatia asta, in ultimii 3000km nu mi s-a taiat niciodata calea. Urmeaza sa mai pun niste proiectoare, o sa incalzita, cateva prize, alt parbriz, un GPS si un detector de radar, dar astea in timp. Cat despre slabiciuni... pai e foarte grea pentru chestii moi, reactia cardanului este evidenta daca-l provoci, farul e slabut, mai ales daca asfaltul e ud, este greuta la manevratul pe loc, prea lata pentru strecurat serios in oras, se incalzeste cam tare prin oras din cauza racirii pe aer si ulei si trebuie putin dadacita pentru a nu avea probleme (cere baterii bune, cateva verificari de rutina, are bube clasice). Ah, si-i o curva s-o speli Toate la o gramada fac din motoreta asta un briceag elvetian. Cel mai bine se pricepe la touring, dar poate face si endureala, si mers salbatic pe serpentine, si circuit (urmeaza sa-i arat si asta) si poate sa arate si... interesant in fata barului. Si, poate cel mai bun lucru la BMW este deprecierea. Sau lipsa ei, mai exact. Sunt convins ca atunci cand o voi vinde, peste 4-5 ani si cu cel putin 60.000km in plus pe odometru, nu voi pierde mai mult de 1000E. O parte din fotografii sunt facute azi, cealalta, in care apare si zapada, undeva pe la jumatatea lui februarie cand afisa pentru a treia oara numerele rosii. Povestea e ceva mai lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamadan Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 se tine bine la varsta ei vorba aia ... gaina batrana face ciorba buna asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 arata foarte bine . s-o stapanesti fara incidente , cu maxim de placere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 22, 2009 Autor Share Postat Martie 22, 2009 Cateva poze tocmai scoase din frigider. Aka rucsacul care a indurat, impreuna cu mine, 0 grade pe Cheia. Momentan mobra tocmai a trecut de 70.000km si se afla in plin proces de "customizare". Pana acum s-au pus HID si alarma, urmeaza in scurt timp sa mi se faca niste protectii serioase de cilindri, radiator de ulei etc., caut proiectoare de ceata, o sa-i mai pun leduri albe in instrumentele de bord, stopuri si semnale cu leduri, GPS, detector de radar, 3 prize de bricheta, parbriz mai mare si alte diverse. O sa apara aici poze pe masura ce mobra va fi completata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cubo2 Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Sa o stapanesti foarte sanatos si sa va iubiti mult! Cat te-a costat curva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sixx Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Smecher autobuzul ! Vezi poate ii customizezi si stopul ala, sa se aprinda noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 23, 2009 Autor Share Postat Martie 23, 2009 Ma, mobra asta are o personalitate a ei. Daca merge stopu', nu merge un bec in bord. Si invers. Sau se sparge un simering de la finala la inceputul calatoriei si incepe sa planga ulei cu picatura, iar cand ajunge aproape de casa, curge tot. Iar ABSu' se activeaza cateodata, desi bateria este foarte slaba. Cert e ca o ador pentru toate astea. Altfel ar fi o japoneza Cubo, 4700E am dat pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Era un nene prin Panduri care avea asa ceva cu 196.000 km pe bord. Se tinea foarte bine mandra. Stiind ce inseamna mobra asta, nu cred sa o dai prea curand decat daca nu te prinde stilul (greu, zic eu). Asfalt uscat si multe mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Superba motoreta! Sa te bucuri de ea si sa o ingrijesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 26, 2009 Autor Share Postat Martie 26, 2009 Autobuzul a fost parcat in curtea BMW pentru moment. Are nevoie de un O-ring la final drive (bucata care face legatura intre cardan si roata) si, daca tot e acolo, le-am zis sa verifice si pompa de frana fata deoarece curge putin lichid de frana, probabil tot pe la vreun simering. Altfel, are pregatite niste protectii de cilindri, de radiator si pentru senzorul ABS de la roata spate, facute toate la specificatii de Touratech sau mai bine, dar la jumatate de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Si niste detalii legate de cine sau de unde se pot procura accesoriile astea la un pret asa de bun nu dai pentru tovarasii de "suferinta"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 27, 2009 Autor Share Postat Martie 27, 2009 Astept PM. Vreau sa mentionez ca nu-s intermediar in toata afacerea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 motorworks.co.uk Livreaza oriunde in Europa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 ma atrage idea unui bmw boxer, dar parca preturile sunt prea mari.....as lua oricand un r 1200 r. sa-l stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 29, 2009 Autor Share Postat Martie 29, 2009 E adevarat ca-s preturile mari, insa deprecierea e foarte mica. Iti gasesti un R12R la 12.000E, il tii un an in care bagi 20.000km si-l vinzi cu 11.000E. Incearca asta cu o japoneza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 nene Luciane zau daca va inteleg ce tot aveti cu japonezele astea . ai si tu una doar ca nu ai cumparat-o de noua si poate te mai sacaie. sa-ti spun in cate servisuri am stat cu japonezele mele de cand le tot cumpar ,ca prostul? admir GS ul tau dar vorba "BMW- nene !" dupa mine nu mai are greutatea ei de demult , cand majoritatea aveam rusesti. s-o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 30, 2009 Autor Share Postat Martie 30, 2009 Ah, e vorba doar de caterinca. N-am nimic special cu japonezele, doar ca mi-am dat seama ca-mi plac europencele, cel putin ca sex-appeal. Cat despre asta cu "BMW-nene!", tot mi-o primesc prin benzinarii, de la pusti de varsta mea sau de pensionari. Si am mai fost intrebat de doua ori daca e BMW adevarat sau e doar sigla Sa ne vedem pe strazi, neaparat in 2 cilindri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 18, 2009 Autor Share Postat Aprilie 18, 2009 Cateva prospaturi de poze Mesaj completat Cateva fotografii noi cu autobuzul Clisura Dunarii, Serbia Duba, Croatia Dubrovnik, Croatia Golful Kotor, Muntenegru Mesaj completat Si sunt fericit sa raportez ca n-am mai avut cu ea nicio problema in ultimii 8.000km de cand am rupt ultimul cablu de ambreiaj, pana acum am facut 19.000km din februarie, iar mobra tocmai ce a trecut de 85.000km pe odometru. Mesaj completat Inca o chestie. Am fost cu el pe circuit in configuratie de touring. Primele doua ture le-am dat destul de lejer, insa dintr-al treilea pana la final in 2-3 curbe eram cu crash-bar-urile tot timpul pe jos. Din fericire, mobra nu schita niciun gest obscen, iar timpul a fost de 1:25 pe tur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 un best ever de laBMW. o mobra care o poti repara solo acasa sau pe unde ai probleme. cu 1200 nu credca mai e la fel. Bafta domnu si sa o stapanesti sanatos. Sa te poarte in calatorii minunate cu care sa ne delectam noi astia de o ardem in fata la monitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 The best ever de la BMW este fara discutie 1150GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 28, 2009 Autor Share Postat August 28, 2009 The best ever de la BMW este fara discutie 1150GSA. Afirmatia asta as vrea s-o combat, dar nu prea am cum Topul meu ar fi: 1. R 1150 GSA 2. R 1100 GS 3. K 75 RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Mein top drei ist : 1.1150GSA 2.K1200GT bis 2006 3.HP2 Mega De ce dreq imi place K1200GT,nu stiu insa nu m-as supara nici cu un GTR1400 sau FJR1300 in locul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 28, 2009 Autor Share Postat August 28, 2009 Eu ma refeream la fiabilitate. Daca ar fi vorba de un top al dezirabilitatii, al meu ar fi: 1. K 1300 GT 2. R 69 S 3. HP2 Sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 E adevarat ca-s preturile mari, insa deprecierea e foarte mica. Iti gasesti un R12R la 12.000E, il tii un an in care bagi 20.000km si-l vinzi cu 11.000E. Incearca asta cu o japoneza mare si multa dreptate salasuieste intru' cele de tine spuse! si eu m-am cam saturat de motoare de dus rosii la piata,ca mai apoi tot pe un cos de rosii sa le dai! n-am avut eu cine stie cate [orezarii] sau modele,si 'satul' ar fi impropriu spus,dar nu mai vreau sa experimentez! indiferent de marca-model cam toate [orezariile,si unele italiene] sunt la fel! 'exceleaza' doar in - ti-am dat fum,si-ti mai dau,am o fema de cai bla-bla,dar toate se cam sting mult inainte de 150 de mi de km. revenind la ideea principala... si eu vreau sa imi iau cat de curand bmw - k100 ,nu ma tine buzunarul pentru alt model,dar si k-ul are de spus ceva la capitolul fiabilitate in lumea moto.. sper sa te poti bucura de inca vreo 2-3 sute de mi/km din partea ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 kraz, zice se ca,k 75 ar fi mai fiabil decat k 100 si eu visez la un r 1100/1150 gs (momentan am f 650), dar cred ca si varadero ar fi o alegere buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.