shui Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 (editat) ala de la turtoi - nadlac? man,am prieteni care au si una si alta,si sincer k 100 ii mai cuminte in motor,nu face galagie pe dinauntru , + ca are peste 150 de mi/km si e rosu caramiziu la capatul tobei. ala de 750 ... se cam aude brakdance pedinauntru... si e negru ca la HONDA si afumat.. ete am fost la sarbi la bikefest,am vazut bmw k100rs an87 cica,avea 164 000 si era cuminte de n-ai taine,i-am si pus o carpa in toba si nimic... si era asa un rosu caramiziu... am vazut de vanzare pe autoscout24.de unul la 570si ceva de mi,acu' nu stiu daca nu o fi fost umblat in el,ma refer set,cuzineti -linie adica 'inima'.. o orezarie era dezmembrata de 10 ori la kilometrii aia! am honda ca nu imi permit altceva,o fi honda HONDA,dar pentru mine nu prea inseamna nimik! are 60 de mi,e cumintica si ea,dar sti cum era in armata cu AMR-ul? asa e si cu orezaria 'au mai ramas atatia km...' deja ma gandesc sa umblu la bord sa o mai intineresc sa ma pot scpa de ea.. desi are 37.000 si ceva ,dar is mile.[asta am obs a 2-a zi dupa ce am luat-o]dar uni pot observa asta imediat! in fine,vreau k100 cat de curand! ps.ete poza cu ala de la sarbi.. Editat August 30, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 (editat) noroc sa ai atunci cu el dar cum de nu vrei un boxer? cardanul vad ca il vrei ce honda ai acuma? Editat August 30, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 31, 2009 Autor Share Postat August 31, 2009 (editat) K75, dupa toate probabilitatile, e la fel de fiabil ca si K100, diferenta o face lipsa aproape completa a vibratiilor din motorul cu 3 cilindri. Se spune ca, daca faci o mentenanta ok la oricare din ele + ungerea arborilor de intrare si iesire din cutie la intervale regulate, motorul poate duce foarte mult timp, cel putin 300.000km fara a-l desface. Altfel, faza cu culoarea tobei depinde destul de mult de obiceiurile proprietarilor. Cilindri fiind dispusi orizontal si cu bujia pe partea stanga, daca motoretistul tinde sa o lase mai mult pe cricul lateral decat pe cel central, uleiul se prelinge catre capul pistoanelor si in camera de ardere, rezultand o pornire cu fum si un consum mai mare de ulei. Asta se poate observa si la boxere. Totusi, un K este mai pretentios la mentenanta decat un R, ai mai multe chestii care se pot strica, valvele se regleaza dificil, ai racire cu apa etc. Stiu de povestea documentata unui neamt care a facut cu un K75/100 600.000km in 12 ani, timp in care a schimbat vreo 3 ambreiaje, doua seturi de discuri de frana si alte consumabile de gen, iar BMW s-a oferit sa-i reconditioneze motorul pe gratis si sa-i faca reviziile urmatoare gratuit. Uite ca idee cate BMW-uri vs. alte marci se afla listate aici la x00.000 klubs: http://www.transeurope.de/motorraeder/1000...0_km_-_klub.htm Editat August 31, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Am avut un K100RS din '92 parca cat timp mi-a fost reparat finalul la 1200C. Williams colors (albastru inchis cu white pearl). Foarte misto masina si fara vibratii (daca nu vibreaza la mine e cam ciudat feelingul). Rapida. Aveam 40k la bord si era de vanzare cu ... 5000 EUR. Asta se intampla acum 2 ani. Pe mine ma coafeaza mai mult un motor racit pe apa decat unul pe aer. Nu stiu de ce. Insa in afara civilizatiei prefer unul racit pe aer unuia pe apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 (editat) noroc sa ai atunci cu eldar cum de nu vrei un boxer? cardanul vad ca il vrei ce honda ai acuma? boxer as vrea eu.... da' n-am bani! aia visez... boxer [si cu visu' o sa raman] sper sa nu murdaresc topicul cu gioarsa asta de motor,desi nu are defecte,dar e honda si asta o dezavantajeaza serios in fata bmw-ului,cel putin in opinia mea! in fine,este honda cb one 400 f model american,ff rar la noi si a ajuns la mine din intamplare,si sper sa sa-mi fac bani pt bmw de pe carca ei si a tuaregului. [nu aia de la dezmembrat,mai am una] Ce ma impresionat la ea,desi e mica,duce cat are pe ceas, [115 mile]si cu 2 pe ea,asta fiind un avantaj bun la vanzare . ps. promit ca nu mai postez cu si despre gioarse pe topicul asta! Editat Septembrie 6, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj cos Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 sal too all,se pare a dupa lungi probe cu mobrele mele vreo 5(cagiva elephant e900,cagiva canyon 600,cbr 600,yamaha super tenere 750 si bmw r1100gs) se pare ca o sa raman numai cu gs-ul nu ca nu as vrea sa am si super tenereul mai pt enduro dar tre si bani. nu il am demult gs-ul dar pot sa zic ca la banii care am dat eu pe el (2000 euro) si are 55000 km mici zgarieturi,s-a cazut cu el dar ii chiar ok ar fi cea mai buna varianta (comfort ,siguranta,stabilitate,nava spatiala)mda ceva poze o sa pun si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 man,am prieteni care au si una si alta,si sincer k 100 ii mai cuminte in motor,nu face galagie pe dinauntru , + ca are peste 150 de mi/km si e rosu caramiziu la capatul tobei. ala de 750 ... se cam aude brakdance pedinauntru... si e negru ca la HONDA si afumat.. SALUTARE CA POSESOR DE K75S IMI POT PERMITE SA TE ANUNT,CA PAREREA TA DESPRE CEL DE 750 ESTE ERONATA UN MOTOR IN MINTILE LUI NU SE AUDE BREAKDANCE IN EL,SI INTERIORUL TOBEI ESTE ROSU-CARAMISIU IAR SUNETTUL SCOS DE MOTOR ESTE ASEMANATOR CU CEL AL UNUI VENTILATOR DE CAPACITATE MARE IAR DESPRE FIABILITATE ITI POT SPUNE CA AM SEGMENTAT MOTORUL,SCHIMBAT AMBREIAJUL,DISCURILE FATA ,SPATE LA 275.000.MILE. CU CONSUMABILE DOAR DE LA BMW CRED CA NU IMI VA AJUNGE ANII CARE MI-AU RAMAS DE TRAIT (am deja 50) SA TERMIN ACEST MOTOR SA NE VEDEM SANATOSI PE SOSELELE PATRIEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 SALUTARE CA POSESOR DE K75S IMI POT PERMITE SA TE ANUNT,CA PAREREA TA DESPRE CEL DE 750 ESTE ERONATA UN MOTOR IN MINTILE LUI NU SE AUDE BREAKDANCE IN EL,SI INTERIORUL TOBEI ESTE ROSU-CARAMISIU IAR SUNETTUL SCOS DE MOTOR ESTE ASEMANATOR CU CEL AL UNUI VENTILATOR DE CAPACITATE MARE IAR DESPRE FIABILITATE ITI POT SPUNE CA AM SEGMENTAT MOTORUL,SCHIMBAT AMBREIAJUL,DISCURILE FATA ,SPATE LA 275.000.MILE. CU CONSUMABILE DOAR DE LA BMW CRED CA NU IMI VA AJUNGE ANII CARE MI-AU RAMAS DE TRAIT (am deja 50) SA TERMIN ACEST MOTOR SA NE VEDEM SANATOSI PE SOSELELE PATRIEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) ok,nu va contrazic,defapt nici n-as avea cum atata timp cat voi sunteti posesori de bmw,dar eu am postat cu ce-am vazut. Un fost inginer d'al meu avea k100 [ il mai are si acum] nu pot descrie functionalitatea acelei motociclete.. impecabil/a ! Un coleg de munca a avut k 100 dar l-a vandut de curand [ a avut accident cu ea si mi-a spus ca e prea grea pentru el,are 50 de ani]la fel si asta arata si functiona impecabil,iar alta o avea un prieten d'al meu ce se ocupa cu vanzari moto,e .. asta nu prea mi-a placut-o. Un k 75 are tatal unei colege,si sincer sa fiu,nu prea-mi plac zgomotele ce se aud prin el,toba mai neagra ca la honda etc, [adus anul trecut din germania]. off topic. cum se comporta k-ul [fie el 75-100]pe drumurile patriei? ma refer aici la suspensii. Ca posesor de naked-uri ... mi-e sila,sincer,prefer sa ma plimb cu'n tuareg neinmatriculat, [numar de pe la altele ]precizez ca drumurile in vestul tarii sunt destul de proaste. a circula cu naked-uri , speed-ere pe aceste drumuri e ca si cum ai vrea sa manci zupa cu furculita! se poate dar nu-i prea comod. Desigur,asta in cazul in care iti pasa si de motocicleta,altfel poti sa mergi cu ea si pe off road,no problem! bafta si n uma' bine! Editat Octombrie 21, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Ceva detalii de functionare asa la sfarsit de sezon? Ma refer la km facuti sezonul acesta sau total de cand l-ai cumparat. Nu de alta dar vreau sa-mi schimb si eu F cu un R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 toti cred ca am vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Si eu as vrea . Parca m-a fermecat motocicleta asta (1150 gs). Si pe desktop am poza cu ea, mai ramane sa ii fac o poza si sa o pun pe perete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 mie tare mi place si r 1100 rt grea va fi alegerea...si si mai grea strangerea monetarului pana atunci,sa invidiem tovaraseste fericitul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 31, 2009 Autor Share Postat Octombrie 31, 2009 (editat) Ceva detalii de functionare asa la sfarsit de sezon? Ma refer la km facuti sezonul acesta sau total de cand l-ai cumparat. Nu de alta dar vreau sa-mi schimb si eu F cu un R. Pentru mine nu s-a terminat sezonul. Atat timp cat nu e gheata pe sosea, eu merg, inclusiv la drum. Acum tot ce fac e sa-i dau un strat cat mai serios de namol pe dedesubt pentru a-l proteja de sare. Status report de la 18 (parca) februarie pana la 31 octombrie: - 24.000km, acum are 88.000km - inlocuit senzori hall + ranforsare fire (cablu oxidat) - reconditionat electromotor (stator mort) - schimbat simering transmisie finala (scurgere minora) - 3 schimburi de ulei, 2 filtre - 1 schimb de ulei de cutie - 3 schimburi ulei transmisie finala (mult mai des decat e necesar) - 3 cabluri de ambreiaj - o baterie (schimbata sa fie) - consum de ulei intre 0.2 si 0.4 litri/1000km - pe vara o singura data am ajuns la 7 bare in temperatura uleiului - am pus o bucata de carton cat 3/4 din radiator pentru ca nu exista termostat, iar pe temperaturile astea ar sta uleiul la 2, maxim 3 bare inclusiv la drum (normal sta la 5) - dupa ce se incalzeste motorul cilindri dau o caldurica placuta la glezne - cumparat gume Tourance, fata tine de la inceputul sezonului, mai tine minim 5000km, spatele are 18.000km si e abia pe la jumate. Editat Octombrie 31, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Pentru mine nu s-a terminat sezonul. Atat timp cat nu e gheata pe sosea, eu merg, inclusiv la drum. Acum tot ce fac e sa-i dau un strat cat mai serios de namol pe dedesubt pentru a-l proteja de sare. Status report de la 18 (parca) februarie pana la 31 octombrie: - 24.000km, acum are 88.000km - inlocuit senzori hall + ranforsare fire (cablu oxidat) - reconditionat electromotor (stator mort) - schimbat simering transmisie finala (scurgere minora) - 3 schimburi de ulei, 2 filtre - 1 schimb de ulei de cutie - 3 schimburi ulei transmisie finala (mult mai des decat e necesar) - 3 cabluri de ambreiaj - o baterie (schimbata sa fie) - consum de ulei intre 0.2 si 0.4 litri/1000km - pe vara o singura data am ajuns la 7 bare in temperatura uleiului - am pus o bucata de carton cat 3/4 din radiator pentru ca nu exista termostat, iar pe temperaturile astea ar sta uleiul la 2, maxim 3 bare inclusiv la drum (normal sta la 5) - dupa ce se incalzeste motorul cilindri dau o caldurica placuta la glezne - cumparat gume Tourance, fata tine de la inceputul sezonului, mai tine minim 5000km, spatele are 18.000km si e abia pe la jumate. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Asa greu mere ambreiajul de ai stricat trei cabluri de ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Asa greu mere ambreiajul de ai stricat trei cabluri de ambreiaj? e hidraulic glumesc... nu stiu cum poti sa strici atatea cabluri... dar... spring diaphragm aia care opune rezistenta cand tragi tu maneta e destul de sanatoasa... poate s-a apucat sa unga, ceea ce nu e neaparat indicat, daca cablul are pe dinauntru un strat de teflon, caz in care nu il mai ungi ever! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 22, 2009 Autor Share Postat Decembrie 22, 2009 Toate s-au rupt din nuca de la maneta, deci presupun ca se freaca aiurea undeva acolo. Si da, e un ambreiaj destul de greu comparativ cu altele, dar nu chiar asa de dureros ca cel de pe GSXF-ul din '91 al unei prietene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Chiar ma, asta e motocicleta mea Intre timp (ultimul post e de acum un an si ceva), motorul a ajuns pe la 108.000km (parca, mi-e lene sa ma duc la garaj acuma), a fost servisat de vreo trei ori (regular maintenance), a primit o gramada de upgrade-uri, retusuri si reparatii acolo unde a fost nevoie. Cel mai important (oarecum) a fost un complete transmission overhaul, sau mai pe romaneste, i-am refacut cutia de viteze. Era cam praf; aia e. Acu e din nou perfecta cutiuta, insa deoarece am folosit piese de la cutiile M94, e mai zgomotoasa. La urmatoru schimb ii bag alt ulei, recomandat de advrideri, sa vad daca mai atenuez ceva. De mentionat ca mi s-a dus iar ambreiaju. Cablul, mai exact, ca ambreiaju in sine e la 40%. Nuca de jos de la parghie fusese prins intr-un mod prost de cand am umblat la cutie. Iar s-a ajuns la kit louis. Aftermarket la purtator, cand s-o rupe asta. I-am mai pus proiectoare (inca de cand era a lu uzunu, da tot io i le-am pus ). Urmeaza sa-i pun si un comutator automat mai elegant, dar numai dupa ce ii curat toate contactele de mizerie ca deja flashuri da din 2 in 2. Se si simte la buton ca a intrat mizerie pe acolo. Ah, and did I mention ca acum arata asa: Editat Ianuarie 10, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Arata foarte bine asa. Bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Si mie imi place Adds more personality Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 salut baieti. am si eu o intrebare: credeti ca, "Kawasaki Versys 650 " se poate tine dupa moldeu asta de BMW R 1100 GS ? ma refer la drum lung daca face fata ? are motor 2 cilindri liniar .. 65cp . sunt foarte curios. daca ii poate face fata lui gs pe drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Nu, nu cred ca se potrivesc. bmw-ul lucreaza mai mult din cuplu la care Versys-ul trebuie sa-l ti turat pt. a face aceleasi lucruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Drum lung meaning? Faceti curse de viteza si anduranta sau o calatorie de placere? Daca mergi cu viteze normale 120, asfalt si macadam usor, de ce sa nu faca fata. Si Etz-ul face fata. Ce intrebare e asta? Faceti inconjorul lumii de la dreapta la stanga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 De la stanga la dreapta. Una e sa mergi cu 120 (tragand de motor) si alta e sa ai viteza de croaziera la 120. Din punctul asta de vedere, R1100GS nu are viteza de croaziera la 120, mai degraba la 100. Am insa impresia ca R1150GS non-adv arecuaziea confortabila la 120 datorita overdrive-ului ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.