Budd Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 1150 are 140 croaziera. Lejer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 1150 are 140 croaziera. Lejer! Banuiam eu; la 1100le asta, ii place pe la 100-110 (pentru omu de rand, venit de pe vitezane). Se poate lejer si la 130-140, insa e putin agasanta vibratia motorului daca nu esti invatat cu asa ceva. Eu unul vin de pe monocilindru si chiar nu ma deranjaza deloc sa merg constant 160 o autostrada intreaga. Unde mai pui ca namila asta la 160 la ora are putere sa sara aproape instant la 180. M-a impresionat chestia asta chiar am depasit din scurt. Nu ma intrebati, va rog, de ce mergeam asa tare. Ma jucam si eu ca e plictisitor pe autostrada. Cred ca o sa mai updatez un pic topicu asta... ca ce-am mesterit la mobra asta dupa ce-am luat-o de la uzunu, pfuai de mine. Multe erau chestii de mentenanta, dar una peste alta cam tot ce putea sa crape la ea am schimbat. Singurele chestii ne-servisate sunt cardanul si motorul in sine (care motor ar trebui sa duca lejer 300k km doar cu intretinere atenta). Ah, si nici injectoarele nu le-am schimbat - doar curatat contactele si verificat ca deschid ok - deh, io nu alimentez cu efix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 1150 are o vibratie intre 110 si 120 (cu care poti trai daca e sincronizat) insa dup-aia pana la 180 trage incontinuu. La 140 e "sweet spot" in a 6-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) 1150 are 140 croaziera. Lejer! Regula de baza la orice motor e ca croaziera e la mijlocu turatiei de pe cadran. Daca ai 7500 RPM la rosu, s-ar traduce ca pe la 3750 RPM. Ce viteza aveai tu cu GS-A-ul la turatia aia in OD? Pot veni sa zic la fel de bine ca croaziera e la 160. Ca asa vreu eu Editat Ianuarie 31, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Drum lung meaning? Faceti curse de viteza si anduranta sau o calatorie de placere? Daca mergi cu viteze normale 120, asfalt si macadam usor, de ce sa nu faca fata. Si Etz-ul face fata. Ce intrebare e asta? Faceti inconjorul lumii de la dreapta la stanga? [/quote Calatorie de placere normal, dar si drum lung adik sa pleci din bucuresti pana la oradea si inapoi asta zic, daca e la fel de comada ca bmw, la fel de rezistenta. ai avea incredere in versys sa pleci departe? chiar din romania? pana in anglia cum am auzit la altii. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Ba da ce mai face uzunu? Ca nu am mai auzit nimic de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) Regula de baza la orice motor e ca croaziera e la mijlocu turatiei de pe cadran. Daca ai 7500 RPM la rosu, s-ar traduce ca pe la 3750 RPM. Ce viteza aveai tu cu GS-A-ul la turatia aia in OD? Pot veni sa zic la fel de bine ca croaziera e la 160. Ca asa vreu eu 140 era cam la 3900 ture. Sa zic 4000. In a 6-a. 8000 la rosu. Editat Ianuarie 31, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Io zic ca e rosu la 7500 RPM. Un roz, asa... E clar ca e altceva GSA fata de 11GS. Aveam 120 la ora la 4k RPM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) Pai tocmai. La 4000 RPM, viteza e pe la 120 la R1100GS. Iote: (tineti cont ca bordul e gradat identic cu cel din poza de mai sus si scuzati calitatea) EDIT: Calitate e asa pentru ca am decupat dintr-o poza mult mai mare, focalizata in cu totul alta parte... Editat Ianuarie 31, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) Lasa ca n-am ajuns niciodata la rozul ala . 180 kmph la 6700 rpm parca. A si inca o chestie de care mi-am amintit acum: pe R1200C aveam doar 5 viteze. Culmea este ca si motorul asta se simtea bine la 110 si la 140 in croaziera. Editat Ianuarie 31, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Si a revazut motorul asta Transalpina Peste iarna, au aparut mici probleme pe la aprindere. Aparent, fishele erau cam batranele si "furau" scanteie. Mergea el, dar nu perfect. Concluzie: fishe noi noute. Acu nu mai face figuri I-am umblat si in rezervor; pompa de benzina brici, contacte ok, fuel level sender ok, inlocuit filtru si prefiltru pompa, curatat traseele de supraplin si aerisire. Pe interior, rezervorul arata mai mult decat decent pentru venerabila sa varsta. Peste vreo 5-6 ani cred ca va fi nevoie insa de refacere a tratamentului interior. Acum in primavara am luat bateria la reconditionat. Nu mai umblase nimeni la nivelul din celule de cam mult timp si incarcarea era foaaarte precara (a trebuit s-o pornesc la clesti acu vreo doua luni). Am umplut cam multicel (peste max), apoi am lasat bateria pe redresor o vreme (din ala mai destept), cat sa scada nivelul, apoi am adaugat din nou apa pentru a ajunge la un nivel aproape de maxim, dar nu peste. Rezultatul? 12.63 tensiune dupa un drum de 300km si vreo 10 ore stat in frig (erau cateva grade afara). Cred ca e mai mult decat decent pentru o baterie de 2 ani. Din lipsa de timp, abia am facut 400km anul acesta, pana vineri cel putin. Acum am mai bagat inca 850 asa scurt, de control. Si l-am luat din nou ca mijloc de transport principal. Editat Iunie 6, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Si a revazut motorul asta Transalpina Peste iarna, au aparut mici probleme pe la aprindere. Aparent, fishele erau cam batranele si "furau" scanteie. Mergea el, dar nu perfect. Concluzie: fishe noi noute. Acu nu mai face figuri I-am umblat si in rezervor; pompa de benzina brici, contacte ok, fuel level sender ok, inlocuit filtru si prefiltru pompa, curatat traseele de supraplin si aerisire. Pe interior, rezervorul arata mai mult decat decent pentru venerabila sa varsta. Peste vreo 5-6 ani cred ca va fi nevoie insa de refacere a tratamentului interior. Acum in primavara am luat bateria la reconditionat. Nu mai umblase nimeni la nivelul din celule de cam mult timp si incarcarea era foaaarte precara (a trebuit s-o pornesc la clesti acu vreo doua luni). Am umplut cam multicel (peste max), apoi am lasat bateria pe redresor o vreme (din ala mai destept), cat sa scada nivelul, apoi am adaugat din nou apa pentru a ajunge la un nivel aproape de maxim, dar nu peste. Rezultatul? 12.63 tensiune dupa un drum de 300km si vreo 10 ore stat in frig (erau cateva grade afara). Cred ca e mai mult decat decent pentru o baterie de 2 ani. Din lipsa de timp, abia am facut 400km anul acesta, pana vineri cel putin. Acum am mai bagat inca 850 asa scurt, de control. Si l-am luat din nou ca mijloc de transport principal. iti placeee nebunuleeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Normal ca imi place. Merge si mai usor decat un TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Ce mobra superba! Unii doar viseaza la asta Pacat ca vrei sa o dai, dar iti inteleg motivele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Normal ca imi place. Merge si mai usor decat un TDM Mai lent decat o gasca intreaga de TDM-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Normal ca imi place. Merge si mai usor decat un TDM Nu inteleg de ce vrei sa o vinzi? iti trebuie R1150gs sau ce are? apropo cit ceri pe ea, ce are la bratul suspensiei de pe fata (am vazut ceva tabla de alama?) in zona pivotului, daca mai o ti un an cred ca apuc sa imi vind eu motorul si il iau pe al tau (imi place botul de 1150GS). Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Nu inteleg de ce vrei sa o vinzi? iti trebuie R1150gs sau ce are? apropo cit ceri pe ea, ce are la bratul suspensiei de pe fata (am vazut ceva tabla de alama?) in zona pivotului, daca mai o ti un an cred ca apuc sa imi vind eu motorul si il iau pe al tau (imi place botul de 1150GS). Respect Pentru ca nu am timp sa o folosesc asa cum trebuie. Anul asta a facut vreo 2000-2500km. Maxim. Si asta in doua Transalpine, o plimbare la Giurgiu si in rest oras. Iar in oars... e pur si simplu neplacut. Oricat de mirific ar fi motorul asta la drum lung (te unge pe suflet e putin zis), nu fac destule drumuri cat sa se justifice sa-l tin. De cand mi-am finalizat restaurarea la dominator, nu mai merg aproape deloc cu BMWu. Pretul de vanzare ar fi 3500 euro, briz brizuri cosmetice incluse. Avem asa: - una bucata BMW R1100GS ABS - accesorii originale: computer bord (in 1997 asta insemna nivel benzina, temperatura ulei, indicator treapta), cric central, mansoane incalzite, ABS individual, genti laterale - accesorii Touratech: hard parts pt cutia de viteze (fara se poate rupe o prindere in offroad), hard part pt telelever (fara se pot rupe capetele de cursa la ghidon, extensie cric (amprenta mai mare pt stabilitate pe teren accidentat; fara nu poti sa o parchezi decat pe asfalt) - accesorii HD: suport topcase cu manere pt pasager, cutie din aluminiu pt accesorii (acolo imi tin hainele de ploaie si spray-ul de pana) - accesorii Louis: topcase simplu Motodetail - incap doua casti mai mici daca stii cum sa le bagi - accesorii extra: proiectoare simple, cam varza din punctul meu de vedere; nu de folosesc Reparatii efectuate: - senzorii Hall (buba la R1100) reconditionati - cutie de viteze facuta terci de fostu proprietar, schimbata integral cu una buna - pompa de frana fata, reconditionata cu kit OEM - diverse simeringuri si cabluri Modificari: - instalatie ABS reconfigurata pentru a elimina low-voltage-fault (alta buba la R1100) - cioc de R1150 - sa arate dom'ne a motocicleta! - semnale cu sticla alba pe fata (halogen, nu led) Ce trebuie la ea: - posibil baterie la anu - posibil ambreiaj cam peste 20-30 mii km - placute pe spate (*) - schimbat ulei cutie/final (*) - joc supape si echilibrare (*) - timp si bani de benzina (consuma 5-6% in functie de cat de tare te mananca palma) (*) Operatiunile de mentenanta le fac personal doar daca imi gasesc un cumparator (placutele pe spate nu prea imi trebuie mie ca nu folosesc frana aia ) Ce mai vine cu mobra: - parbriz inalt + original - cutie de viteze de schimb (doar jumate din piese is bune la ea) - alte tampenii pe care le am prin casa legate de motoru asta Editat August 10, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Pentru ca nu am timp sa o folosesc asa cum trebuie. da pune domne poze sa vedem si noi cum arata !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Baga pozeeeeeeee,,,,,, sa vada si ochii nostri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 computer bord (in 1997 asta insemna nivel benzina, temperatura ulei, indicator treapta) ai uitat sa mentionezi ceasul!!! (cred ca erau destule, mai ales pe vremea aia, care nu aveau ceas la bord) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Am mai uitat sa mentionez ceva: i-am extins aparatoarea din spate, ca sa nu mai arunce mizeria pe cutia de aluminiu pt scule. Dar... am facut treaba romaneste, adica fara cap. N-am stricat nimic... de stricat s-au stricat DE RAS cei carora le-am aratat ce a iesit apoi le-am zis ce am vrut de fapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 (editat) Hai sa dau si cu poze noi. Am dat jos husa, am sters praful si cam asta e ce a rezultat. Intre timp m-am ofticat pe baterie si am schimbat-o. Varta nou nouta. Daca nu o mai lasa vreun ametit sa inghete peste iarna, 5 ani de zile merge brici bateria asta. Si cateva detalii: Editat Octombrie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Parca nu ai cunoaste motoru asta... merge mai incet decat o gasca intreaga de TDMisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Parca nu ai cunoaste motoru asta... merge mai incet decat o gasca intreaga de TDMisti Aaaa, de acolo imi parea mie cunoscuta mobra asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.