smok3 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Probleme sigure intalninte la orice Aprilia Caponord sau Futura dupa 50 de mii sau pana ...majoritatea de natura electrica.. -Releu incarcare / topire conector maro intre releu si alternator -Bobine de inductie -Releul de pornire -"Garnitura" din sistemul de ambreiaj care este cuplat pe motor se uzeaza si trebuie schimbata : clutch slave cylinder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Si in cautarile mele despre Caponord, am gasit un forum interesant, numai ca trebuie stiuta un pic de franceza, sau google translate. http://www.etv1000.net/ am vazut ca au multe articole cu reparatii, adaptari, si multe altele. Spor la lecturat si la savurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Mircea, in toti acesti ani , cati km ai facut cu el, si ce belele ai intalnit, mai ales daca injectia e pacatoasa, sau e ceva de speriat? Salutari ! Eu am cumparat motorul in 2006 cand avea la bord 9000 km. Acum are 39.000 km. Adica nu am umblat foarte mult cu el din lipsa de timp si bani. Probleme tehnice (sa spunem majore) nu am avut. Nu mi-a facut probleme injectia, incarcarea sau ceva de genul asta. Cea mai urata chestie am patit-o atunci cand am dat rezervorul jos pentru a schimba bujiile. Intre motor si rezervor sunt niste furtune care au la capatul dinspre rezervor niste mufe de platic tip cupla rapida si supape de unic sens. Alea se coc in tip din cauza caldurii degajate de motor si la cea mai mica atingere se rup. Un astfel de furtun cu mufa pe capat eu l-am gasit doar pe un site englezesc la pretul de 150 lire (incluzand transport si alte cheltuieli). Am rezolvat treaba, tipic romanesc, adica tot ce a insemnat plastic pe acele furtune si pe partea inferioara a rezervorului eu am schimbat cu metal. Mai nou am vazut ca si cei de la Aprilia s-au gandit la asta si daca-ti comanzi furtun nou vine direct cu mufe metalice. Alte probleme nu am avut in toata perioada asta. Au mai fost mici chestii, (gen: computerul de bord semnala un cod de eroare, eu m-am dat cu c.uru de pamant ca nu stiam ce are ca mai apoi sa-mi dau seama ca borna de plus de la baterie era slabita, sau mi-a aparut pe display la bord mesajul SERVICE (mi-am zis...am dat de dracu, s-a stricat ceva la caruta) nici vorba, mesajul oricum apare o data pe an si se poate reseta foarte usor) dar pe astea nu le mai punem la socoteala. Cam asta-i povestea, spusa asa pe scurt... Sa auzim de bine si sa ne vedem sanatosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Salutare! Eu cand mi-am luat Caponordul, toti imi spuneau sa nu-mi iau ca nu e japoneza, ca o sa am probleme, ca mai bine imi iau unV-strom sau un Varadero...In fine, nu m-a incurajat mai nimeni, toti spun ca electrica e varza, ca te lasa injectia, ca nu gasesti piese...Totusi, mi-am luat Caponord...si nu regret decat faptul ca nu am destul timp (intre timp a aparut fi-mea pe lume ...) sa ma plimb. In ceea ce priveste ciclistica, si mie mi se pare foarte ok, si de asemenea franele, mi se par foarte eficiente fata de alte modele, sa nu mai zic de pozita foarte comoda, si de design, dar, asa cum s-a mai spus , e o chestiune de gusturi. Intr-adevar, nu e japoneza, parca motorul nu se aude la fel ca la o japoneza, "problema" stiuta cu starterul, (pornirea gen diesel , dat lung la automat) dar sunt lucruri pe care eu le consider minore. Consumul nu mi-a sarit de 8 pana acum . De piese nu am avut nevoie inca, nu am avut nicio problema majora pana acum, probabil , preventiv, am sa-i schimb si eu cand o sa am timp cuplele de la rezervor, si sa-i rezolv mufa de la regulatorul de tensiune. Dar, de exemplu, cand am schimbat rulmentii de la roata fata, am gasit fara probleme rulmenti SKF, calitate super ok, la pret modic, fata de pretul unui rulment pentru o japoneza... Accesorii gen crash bars sau suporti genti, se gasesc mai greu SH, pretul unora noi fiind , ca la majoritatea modelelor, aprox 200 euro. Din punctul meu de vedere, este o mobra ok, cu parti bune si parti rele...Probabil conteaza foarte mult cum a fost intretinuta si exploatata de-a lungul timpului . Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 salutare! puteti sa mi ziceti si mie ce baterie trebuie ptr caponord? ma refer la amperaj....de cati amperti trebuie sa fie...sau aveti voi? si inca ceva ...cat costa fraiul acela de la electromotor? urgent va rog am nevoie de un pret informativ la fraiul de pornire....sa nu fiu pacalit de cei ce l aduc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Cartea spune 12 V - 12 Ah. La fel am si eu pe mobra. Ce-i ala "frai" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 este un fel de bendix de la electromotor....electromotorul il antreneaza pe el ptr a porni motorul....are un fel de gajait cand apesi pe butonul de pornire....se poticneste cand vrei sa o pornesti.. electrromotorul nu poate invarti motorul la o turatie constanta...cateva simtome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Salut. Aveti ceva recomandari de ulei motor pt noul sezon? Am avut Motul 7100, nu m-a dat pe spate. Vreau sa incerc altceva, un ulei care sa se impace perfect si cu cutia. de Karoo 3 ati auzit ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 este un fel de bendix de la electromotor....electromotorul il antreneaza pe el ptr a porni motorul....are un fel de gajait cand apesi pe butonul de pornire....se poticneste cand vrei sa o pornesti.. electrromotorul nu poate invarti motorul la o turatie constanta...cateva simtome ~400 de lei. 12 amperi e originala, iti recomand una de 14 si 220 cca minim. daca nu gasesti de 14 atunci 12 dar la fel, minim 220 cca si nu se mai duce ambreiajul de pornire, ca asa se numeste! in legatura cu consumul probabil nu stiti dar acel ecu sagem este complet programabil (si softul moaca) si se poate scoate un consum de 4-4.5% la 120-130 la ora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Salut. Aveti ceva recomandari de ulei motor pt noul sezon? Am avut Motul 7100, nu m-a dat pe spate. Vreau sa incerc altceva, un ulei care sa se impace perfect si cu cutia. de Karoo 3 ati auzit ceva? De cand am motorul am pus ceea ce scrie cartea. Adica Agip. Niciodata nu am avut vreo problema cu motorul sau cutia din cauza uleiului. ~400 de lei. 12 amperi e originala, iti recomand una de 14 si 220 cca minim. daca nu gasesti de 14 atunci 12 dar la fel, minim 220 cca si nu se mai duce ambreiajul de pornire, ca asa se numeste! in legatura cu consumul probabil nu stiti dar acel ecu sagem este complet programabil (si softul moaca) si se poate scoate un consum de 4-4.5% la 120-130 la ora... Se stie foarte bine treaba asta, ba mai mult unii au si incercat acest lucru de mai multe ori. Userul Picasso_SS are deja experienta in asa ceva. Din ce-mi spunea mie, este adevarat, scade mult consumul dupa o resoftare din asta, insa pierzi la top speed. Pana la urma depinde de ce vrei de la mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 daca o faci cum trebuie nu pierzi nimic din top-end, nici macar din acceleratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Pai ma gandesc ca se vine cu o alta harta de aprindere si curba de putere, o instalezi in locul celei existente si dai bataie. Asadar, nu vad unde se poate gresi...sau la ce te referi atunci cand spui.."cum trebuie"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Pai ma gandesc ca se vine cu o alta harta de aprindere si curba de putere, o instalezi in locul celei existente si dai bataie. Asadar, nu vad unde se poate gresi...sau la ce te referi atunci cand spui.."cum trebuie"? alte harti de avans, de injectie, da. sub 5000 de exemplu sa fie "lesinata" si peste o poti "tunari" cum vrei tu. singurul dezavantaj e ca daca vrei sa fugi nu o lasi sub 5000 ca e un gol considerabil acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Ok, Mircea multumesc pt info. Agip ar fi o varianta. Se mai striga altceva? Ce ulei ati mai folosit recent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salutari, Nu-mi aduc aminte exact, dar cred ca am mai pus o intrebare candva aici pe forum si nu am primit un raspuns concret, asa ca mai incerc: de unde pot cumpara handguard pentru Aprilia Caponord la un pret omenesc? Adica nu vreau sa ma apuc sa fac adaptari si nici nu vreau sa dau o avere pe asa ceva. Daca stiti pe undeva (pot sa fie si second-hand) va rog sa-mi dati de stire. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 (editat) Salutare! Deoarece timpul meu liber e limitat, si nu o folosesc, am pus la vanzare Aprilica mea...Pentru orice detalii va stau la dispozitie! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-etv%201000%20caponord-din-2002-504336.html Toate bune, Catalin Editat Martie 24, 2013 de scara_211084 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Pai 1% din mobra considera ca ai vandut...eu vreau handguard-urile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Salut Mircea! Din pacate nu o dezmembrez, se va vinde asa cum se vede si in poze, bonus o casca flip-up Airoh, un tankbag Moto Detail, si alte maruntisuri ...In viitorul apropiat nu intrevad vreo posibilitate de a-mi lua alta moto, asa ca nu mai am ce face cu ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Salutari si tie...sigur, eu glumeam, m-am gandit ca nu te apuci sa dezmembrezi mobra. Spor in activitate si bafta la vanzare. Totusi intreaba-l pe viitorul proprietar daca nu le vinde... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateis Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Salutare! Deoarece timpul meu liber e limitat, si nu o folosesc, am pus la vanzare Aprilica mea...Pentru orice detalii va stau la dispozitie! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-etv%201000%20caponord-din-2002-504336.html Toate bune, Catalin Ehe...arata bine, i-as mai pune un parbriz mai inalt si crashbaruri pt carena, poate un scut de aluminiu si pe aici mi-e drumul. E un pret foarte bun, dar trebuie curatata, lantul e negru ca noaptea, discurile ruginite, in general semne ca motoreta a stat dar nimic grav. Oricum bafta cu ea, daca aveam banii, o luam pe loc , poate la toamna daca mai vinde cineva... Cand ai adus-o din Italia ai venit pe ea? Sau a adus-o cineva? Sunt foarte multe de vanzare acolo, dintre care unele cu multe optionale si la preturi foarte decente, ma gandeam si la varianta asta, dar nu stiu cat de fezabil e sa ma duc eu direct acolo si sa vin calare pe ea.. Numai bine! Editat Martie 29, 2013 de mateis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Salut! Da, asa cum am mai spus, motocicleta mai mult sta decat merge, de-asta o si vand! Parbriz mai inalt , nu cred ca mai e nevoie, pentru ca parbrizul original, cu niste distantiere facute la strung, este un pic mai pe fata, mai drept, asa ca , acum, curentul de aer nu mai deranjeaza! Eu am 1.85, si dupa modificarea asta la parbriz, nu mai am probleme.. Motocicleta a fost adusa din Italia de Cosmin si Marilena, din Oradea...se ocupa cu asa ceva...eu am cautat motocicleta pe net, ei s-au ocupat sa mearga la vanzator, sa o probeze, acte, dupa care motocicleta a ajuns la Oradea...Si de la Oradea am venit pe ea in Ploiesti...ala a fost cel mai lung drum de cand am moto...Oradea-Ploiesti... Pentru alte detalii, va stau la dispozitie! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocu' Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Salutari, Nu-mi aduc aminte exact, dar cred ca am mai pus o intrebare candva aici pe forum si nu am primit un raspuns concret, asa ca mai incerc: de unde pot cumpara handguard pentru Aprilia Caponord la un pret omenesc? Adica nu vreau sa ma apuc sa fac adaptari si nici nu vreau sa dau o avere pe asa ceva. Daca stiti pe undeva (pot sa fie si second-hand) va rog sa-mi dati de stire. Va multumesc. salut, inainte sa vand caponordul am luat handguarduri de bmw 1150 despre care cei de pe forumul aprilia spuneau ca se potrivesc. Sunt noi noute...daca le vrei sa un mesaj pe pm bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Salutari, ti-am trimis P.M. Bye! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Salutari, Multumita userului Bobocu' (caruia trebuie sa-i multumesc), intr-un final m-am ales cu o pereche de handguard-uri pentru Caponordul meu. Nu sunt originale de Aprilia (pentru ca nu am gasit), insa se potrivesc perfect. Mai jos, atasez niste poze pentru cei interesati sa vada ce a iesit sau sa-si puna asa ceva. P.S. Handguard-urile sunt de BMW 1150. Sa auzim de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Merci Mircea pentru poze. Vad ca arata foarte bine si se muleaza ok chiar daca nu sunt OEM-urile. Ai reusit sa faci si o tura mai lunga cu ele sa simti diferenta la protectie impotriva vantului? Se merita investitia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.