Sari la conținut

uns cablu ambreiaj


Postări Recomandate

wd40 e degripant. nu stiu daca e indicat.

 

eu am pus la un cablu de km wd40 si dupa 30km a crapat (avea 300 km de cand il pusesem)

;) :) :)

cablu ala se pare ce a fost "crapat" de nou!

de aia nu mai aduc astia wd 40 ca rupe cablurile :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Asta e partea usoara. "Scula" respectiva am gasit-o la BBMoto si costa 18 Ron. Se poate baga ulei cu seringa sau spray special pentru asa ceva.

 

Partea dificila e urmatoarea: ce se poate strica in cazul in care nu procedez corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Asta e partea usoara. "Scula" respectiva am gasit-o la BBMoto si costa 18 Ron. Se poate baga ulei cu seringa sau spray special pentru asa ceva.

 

Partea dificila e urmatoarea: ce se poate strica in cazul in care nu procedez corect?

scula functioneaza destul de bine, am fost la cineva care are si unsul cablurilor se face aproape instantaneu. nu se poate strica nimic evident

alternativa ar fi sa faci un fel de palnie in jurul camasii, prinsa bine cu scotch, in care torni ulei si dupa aia tot te joci cu cablul inainte-inapoi, pana intra uleiul.

in ambele variante se necesita scoaterea cablului din levier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu palnia i-am zis-o si eu pe mess dar el nu si nu batman batman =))

 

vrea sa se duca la service pt asta =))

se duce la service ca a avut nevoie de doua filmulete , de o scula pro + ca se teme sa nu afecteze cu ceva uleiul p'acolo. ;) JEEZZZZ !! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scula aia e buna mai mult sa faca mizerie. Daca vrei sa termini repede consumi cel putin 1/2 spray de ulei ca sa ungi un cablu, pentru ca cel putin 90% din ulei se imprastie. Am incercat de 2 ori, multumesc, raman la punga cu coltul taiat, stransa bine in jurul cablului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit o varianta: seringa lipita bine cu scotch de capatul superior al cablului si pompat ulei pana iese pe partea cealalta. Asta ar fi cea mai simpla solutie.

 

Prefer varianta cu serviceul pentru ca nu-i o operatiune costisitoare, aia o fac repede si bine si cu sprayurile lor, iar eu nu ma mai murdaresc. Nu sunt genul care sa stea sa surubareasca toata ziua la motor si sa o iau pe bajbaite. Prefera sa fac altceva cu timpul asta, sa ma plimb de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai n'ai cum sa te plimbi in timpul ala, ca ai fi la service.. :blink:

 

Buna si ideea cu dat cu scotch de jur imprejurul acului+cablului+camasii cablului. In felul asta se minimizeaza pierderile de ulei pe la intrare.

 

Mai am o intrebare extra: la cablurile de acceleratie cum fac sa le ung (sunt 2)? acelasi principiu ca la ambreiaj?

ramai la varianta cu seringa cu ac bagat intre sufa si camasa. nici eu nu am apucat inca sa ung cablurile de acceleratie, presupun ca trebuie sa desfac blocul de comenzi sa vad ce e p'acolo. sper sa nu deranjez nimic ca-s o gramada de cabluri ticsite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sta cred ca e chiar cea mai simpla operatie de intretinere.....nici nu te murdaresti... dureaza 5 minute..si cea mai ieftina...crek si o femeie poate sa faca lucru` asta... :blink: numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scula aia e buna mai mult sa faca mizerie. Daca vrei sa termini repede consumi cel putin 1/2 spray de ulei ca sa ungi un cablu, pentru ca cel putin 90% din ulei se imprastie. Am incercat de 2 ori, multumesc, raman la punga cu coltul taiat, stransa bine in jurul cablului.

 

foarte corect !

eu personal prefer sa ung calbul de ambreiaj si pe cele de acceleratie cu o panlie facuta in partea de sus , mi se pare o porcarie care nu elimina murdaritul pe maini , o chestie inutila dupa parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevaru' e ca astia care duc motoru la service chiar si numai ca sa-si curete oglinzile, sa nu cumva sa-si rupa vreo unghie, is o specie deosebita.

Deci: punga cu coltul taiat, prima data pus motorina ca sa curete (si iese ceva jeg din el) apoi ulei mai gros (eu am pus un 20W), si lasat sa se scurga ceva pe la capatul celalalt, ca sa patrunda bine peste tot. Nu vad cum se poate compara metoda asta cu ungerea cu WD40, seringa sau cine stie ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scula aia e buna mai mult sa faca mizerie. Daca vrei sa termini repede consumi cel putin 1/2 spray de ulei ca sa ungi un cablu, pentru ca cel putin 90% din ulei se imprastie. Am incercat de 2 ori, multumesc, raman la punga cu coltul taiat, stransa bine in jurul cablului.

 

Cred ca nu ai facut ceva bine - ori nu l-ai montat bine,ori nu l-ai strans bine.

Eu am folosit "scula" aia impreuna cu un spray Procycle (ambele de pe louis - total 12E) si in 5 min nu am avut ce face ... am desfacut capatul de sus al cablului,am montat jucaria si fasss cu spray-ul - vreo 2 sec cred .... au curs doar cateva picaturi in momentul in care lichidul a ajuns la capatul dinspre cutie.

In conditiile de mai sus un spray de 300ml iti ajunge pt jde ungeri (cel putin 50,dupa parerea mea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca una tare ! Bravo baieti O MIE DE VORBE si nimic concret.Asta faceam pe vremea cand aveam Mobra 50 Super.Acum ma uit inainte ce scriu aia prin manual sa nu raman ca proasta in drum.Sfaturi nu mai dau pe acest site sa nu fiu luat la misto dupa asa ca spor la treaba sau daca nu reusiti mergeti la un servis.Apropo cum se schimba saiba de la bujie si de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca una tare ! Bravo baieti O MIE DE VORBE si nimic concret.Asta faceam pe vremea cand aveam Mobra 50 Super.Acum ma uit inainte ce scriu aia prin manual sa nu raman ca proasta in drum.Sfaturi nu mai dau pe acest site sa nu fiu luat la misto dupa asa ca spor la treaba sau daca nu reusiti mergeti la un servis.Apropo cum se schimba saiba de la bujie si de ce?

E drept, multa vorba aiurea, dar citiva au si spus ceva. Si daca tot zici de manuale, uitati ce scrie in manualul Haynes, pt. Bandit:

"To lubricate the cables, disconnect the relevant cable at its upper end, then lubricate the cable with a pressure adapter, or if one is not available, using the set-up shown." Iaca si maretul "set-up":

post-24366-1238002329_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa folosesti un E.Z. Lube de la Motul sau orice produs asemanator

nu trebuie sa folosesti cine stie ce tehnici speciale. tot ce trebuie sa faci este sa desfaci cablul din ambele parti si in timp ce faci ungerea sa misti cablul in camasa(asta k sa nu mai astepti pana dimineata sa ajunga lubrifiantul pe peste tot).

metoda asta salveaza timp si este destul de eficienta atat pentru ungere cat si pentru curatare.

 

daca s-a mai scris ceva din ceea ce am scris mai sus, mea culpa, insa nu prea am timp sa citesc tot ce se posteaza!

 

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...