Sari la conținut

GS-ul meu nu trage cum trebuie..


arrakis
 Share

Postări Recomandate

Zilele urmatoare merg sa-i verific compresia.

 

Si astept in continuare sugestii pe tema "service bun" - aici sau pe PM.

Pana acum nu prea s-a inghesuit nimeni sa recomande ceva :cheers: ; chiar asa de rau stam la capitolul asta?

 

 

cum ti-am zis pe PM, du-te la el..are si comprestester :D

eu tind sa cred ca e din carburatie plus filtru de aer...

cat despre ulei ..hmm se poate sa nu aiba chiar kilometrii aia de pe bord? daca da atunci... :bounce: sunt posibile multe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai decat sa schimb toate cele prin carburatoare, mai bine pun un filtru normal. Toba o tin orice ar fi, nu ma mai intorc la cea stoc :cheers:

Momentan nu am de unde sa imprumut filtru, dar - pana cumpar unul - o sa acopar jumatate din gura filtrului K&N si vad cum se comporta cu un "intake" mai redus de aer.

 

Zilele astea sper sa am timp sa le rezolv pe toate (inclusiv enigma cu consumul mare de ulei).

Va tin la curent.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan nu am de unde sa imprumut filtru, dar - pana cumpar unul - o sa acopar jumatate din gura filtrului K&N si vad cum se comporta cu un "intake" mai redus de aer.

Da, e foarte buna ideea, insa gandeste-te la un mecanism reglabil de obturare a filtrului, ca sa il poti ajusta pe diferite pozitii, efectul de obturatie nu este neaparat proportional liniar cu suprafata acoperita.

Iar cu toba ta fara site, sper sa citesti o data si topicurile cu motoarele "prea zgomotoase" si nu o sa faci testele la motor prin oras dupa 10 noaptea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am stat mai mult pe forum sa citesc replicile, decat sa imi fac treaba la serviciu :D

..lucru pentru care vei fi evaluat negativ!! :)

 

Iar cu toba ta fara site, sper sa citesti o data si topicurile cu motoarele "prea zgomotoase" si nu o sa faci testele la motor prin oras dupa 10 noaptea.

Neah, e baiat bun, bre, nu e genul care sa se "sparga in figuri".. :cheers:

 

Dude, tz-am recomandat service, da' n-ai incredere in mine, ai?? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e foarte buna ideea, insa gandeste-te la un mecanism reglabil de obturare a filtrului, ca sa il poti ajusta pe diferite pozitii, efectul de obturatie nu este neaparat proportional liniar cu suprafata acoperita.

Iar cu toba ta fara site, sper sa citesti o data si topicurile cu motoarele "prea zgomotoase" si nu o sa faci testele la motor prin oras dupa 10 noaptea.

 

(ideea cu acoperirea filtrului mi-a fost sugerata de Andu)

 

got it :bounce: Sa vad ce chestie reglabila si simpla pot sa mesteresc.

 

Legat de toba fara site:

1. Am facut comanda de un dbkiller care sa ii mai scada putin din zgomot (daca pun sitele e mult prea silentioasa - cam ca cea stoc).

2. Am citit mai demult topicurile despre care vorbesti si sunt perfect de acord cu tine.

 

..lucru pentru care vei fi evaluat negativ!! :D

he he he, eu fac evaluarile de obicei :) , remember :) ?

 

Dude, tz-am recomandat service, da' n-ai incredere in mine, ai?? :cheers:

Johnica, voiam si eu mai multe pareri ca sa am de unde alege. Pana acum am primit doar doua sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cel mai bine suna oamenii vezi cum vorbesc ce iti spun...si dupa daca vrei sa ii si vezi du-te in vizita...macar pentru o evaluare ceva nu neaparat sa isi si bage mainile complet in carburatoare sau motor...:cheers:

simplu nu?

daca nu ai incredere sau nu esti sigur asta cred ca e varianta cea mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la un service de curios, iar verificarea compresiei (adica infiletat un ceas la bujie si citit rezultatul) costa 70 RON :cheers:

Adica cam cat costa sa imi cumpar ceasul respectiv de nou...

 

Am gasit pe louis un tester de compresie la 18 euro.

Problema e ca sunt 3 dimensiuni acolo: 10, 12 si 14 mm.

La ce se refera astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica infiletat un ceas la bujie si citit rezultatul) costa 70 RON :cheers:

Problema e ca sunt 3 dimensiuni acolo: 10, 12 si 14 mm.

ia mai citeste o data chiar ce ai scris tu...infiletat ceas la bujie..10, 12..14...mm? te-ai prins?

 

ideea era ca trebuie sa stii sa folosesti dracia aia plus ca trebuie sa ai manualul de service ca sa stii cat trebuie sa fei compresia ca altfel verifici pana maine :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia mai citeste o data chiar ce ai scris tu...infiletat ceas la bujie..10, 12..14...mm? te-ai prins?

:bounce: banuiam, dar mi se pareau cam mici valorile.

 

ideea era ca trebuie sa stii sa folosesti dracia aia plus ca trebuie sa ai manualul de service ca sa stii cat trebuie sa fei compresia ca altfel verifici pana maine :cheers:

Cu manualul Hayens in brate sper sa ma descurc.

Ideea e ca am bagat o groaza de bani in dracia asta de motor (asta pt ca la inceput nu stiam sa fac nici cele mai elementare ajustari), bani pe care mai bine ii investesc in scule si experienta.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda si asta e ceva..dar stii tu ca experienta se castiga si din erori si greseli...si sincer nu iti recomand ca acele greseli sa fie mari, ca atunci o sa regreti :cheers: ca ai vrut sa inveti si tocmai pe a ta.

Ideea nu era sa te duci cu manualul in brate ca nu o sa foloseasca nimeni TOT manualul, cel mult tu (ca sa stii ce conduci). Mai bine scoti la imprimanta cateva pagini cu chestiile importante: nivel benzina, la cat e relantiul, compresie etc etc...si ca tot ziceai: ulei nivel. intelegi?

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda si asta e ceva..dar stii tu ca experienta se castiga si din erori si greseli...si sincer nu iti recomand ca acele greseli sa fie mari, ca atunci o sa regreti :cheers: ca ai vrut sa inveti si tocmai pe a ta.

Ideea nu era sa te duci cu manualul in brate ca nu o sa foloseasca nimeni TOT manualul, cel mult tu (ca sa stii ce conduci). Mai bine scoti la imprimanta cateva pagini cu chestiile importante: nivel benzina, la cat e relantiul, compresie etc etc...si ca tot ziceai: ulei nivel. intelegi?

Bafta

A schimbat filtrul de aer si toba. Face ceva pe el de manual mai departe si pe nivel de benzina si pe alte reglaje ce tin de carburatie.Util ar fi bineinteles un colortune si cineva care stie sa interpreteze culoarea

 

''ia mai citeste o data chiar ce ai scris tu...infiletat ceas la bujie..10, 12..14...mm? te-ai prins?'' sa se prinda ca ce?ca nu stie ce sa aleaga?cred ca s-a prins de mult de asta.

Si pana la urma ce filet e asta ca io nu-l recunosc cand vad o mizerie d-asta scrisa pe un site ce vinde scule.

Exemplu: M14x2 mm M14x1.5mm intre cele 2 dimensiuni de surub apar diferente la filet interior/exterior.

Bun si masoara diametrul interior al gaurii in care intra bujia si descopera sa zicem 11.8 mm. Ce alege?

 

Mai sus au fost oameni cu sfaturi clare,printre care si banica_iulian care se pare ca a trecut prin asta.Vb cu el.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E suficient sa masori filetul bujiei ca sa vezi ce mufa iti iei la ceas sau daca nu ai cu ce , poti interpreta codul bujiei, la ngk stiu sigur ca din cod rezulta diametrul filetului, daca nu ma insel chiar prima litera indica diametrul. Nu se pune problema sa tii cont si de pasul filetului pentru ca toate bujiile cu acelasi diametru la filet au si acelasi pas (daca nu ar fi asa s-ar regasi si pasul filetului in codul bujiei, dar nu e cazu)

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NGK SPARKPLUG CODES

===================

 

 

Here is the table of values for NGK spark plug names.

 

The breakdown is like this: [CPR] [6] [E] - [11]

Six fields. Some, e.g. the second field, are optional.

Some fields may have multiple letters.

 

Field one: Thread diameter.

A = 18mm B = 14mm C = 10mm D = 12mm

 

Field two: Construction.

C = hex size 5/8" K = hex size 5/8 with projected tip (ISO)

M = compact type P = projected insulator type

R = resistor SD = surface discharge for rotary engines

U = semi-surface discharge Z = inductive suppressor

 

Field three: Heat Range.

2 = hot, up to 10 = cold. There's no 1, I guess.

 

Field four: Thread reach.

E = 19mm F = tapered seat

H = 12.7mm (1.5") L = 11.2mm (7/16")

 

If this field is blank, an 18mm diameter plug has 12mm reach,

and a 14mm plug has a 9.5mm (3/8") reach.

 

D-ul ala corespunde vad la 12mm .

 

Intre timp, insa, o metoda aproximativa de masurat compresia e bagat in viteza a treia si impins la motocicleta, fara contact pus, eventual comparativ cu o alta motocicleta identica, daca e disponibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e o varianta bruta si complet empirica.. pus moto pe cricul central, bagat in a 6-a si incercat de invartit motorul prin invartirea rotii. La mine, inainte de segmentare puteam invarti.. dupa segmentare (refacut jocul la supape, refacut scaune, etc), nu mai puteam da peste cap motorul. E o idee, nu neaparat se poate aplica oricui (depinde si de brandul fiecaruia :cheers: ). Compresia e bine sa fie facuta iar valorile pentru cel putin un cilindru sa fie minim 10 bar. Diferenta sa nu fie mai mare de 1 bar parca intre cilindrii.

 

Cand incerci sa rotesti motorul in a 6-a, roteste usor si ferm iar in acelasi timp incearca sa asculti daca se aud pierderi de aer (la primul motoras se audea cand faceam asta).

 

Testul meu de compresie mi l-a facut un vecin mecanic auto (l-a facut el, ca era scula lui).

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu GS-urile nu sunt limitate. Unde se pune limitarea aceasta?

Carburatoarele au fost desfacute complet, iar toba inlocuita; deci nu prea are cum sa fie pe carburatie sau evacuare.

 

 

 

hmm, segmentat dupa 4000 de km?

Poate doar daca i-au facut rodajul complet aiurea (ceea ce nu e neaparat imposibil :cheers: )

 

 

Salut, daca motorul e limitat aici sunt limitatoatele sau mai bine spus "obturatoatrele" pt ca limitarea se realizeaza prin micsorarea cailor de admisie dintre carburatoare si chiuloasa.

 

..nu am apucat sa citesc tot asa ca sa ma scuzi daca sunt of topic

post-18855-1238513000_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e o varianta bruta si complet empirica.. pus moto pe cricul central, bagat in a 6-a si incercat de invartit motorul prin invartirea rotii. La mine, inainte de segmentare puteam invarti.. dupa segmentare (refacut jocul la supape, refacut scaune, etc), nu mai puteam da peste cap motorul. E o idee, nu neaparat se poate aplica oricui (depinde si de brandul fiecaruia :bounce: ). Compresia e bine sa fie facuta iar valorile pentru cel putin un cilindru sa fie minim 10 bar. Diferenta sa nu fie mai mare de 1 bar parca intre cilindrii.

 

Cand incerci sa rotesti motorul in a 6-a, roteste usor si ferm iar in acelasi timp incearca sa asculti daca se aud pierderi de aer (la primul motoras se audea cand faceam asta).

 

Am incercat si a mers :cheers:, greu dar a mers.. Pierderi de aer nu am auzit, dar era si galagie destula in jur.

Sper ca verificarea compresiei sa aduca vesti mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi pare ca nu se alimenteaza cum trebuie, exact astea sunt simptomele, daca zici ca uneori "isi da drumul si trage" apoi iar...

Reglajele nu se modifica brusc in timp cu manifestari de genul acuma rupe, acuma moare.

Verifica traseul bezinei de la rezervor pana la camera de nivel constant din carb(uri).

 

Si cu filtru K&N reutilizabil ar trebui sa traga de rupe chiar daca se incinge mai tare sau albeste bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa precizez o treaba, care am avut-o la gs-ul meu. Cand l-am cumparat, avea filtru sport mare pus(dublu cat cel stock) si in plus de asta, o toba auto directa. Ce vreau sa subliniez este ca aveam rateuri la frane de motor din ture mai mari de 2000, bujiile mele erau albe si in plus de asta, un gol de putere intre 5000-7000. Daca acceleram mai tare cand ajungeam la 5000, trecea mai usor pana la 7000, dar in rest avea un mers aiurea. Acum am toba originala, doar ca nu prea mai are site intregi (au fost gaurite de fostul ei proprietar), in schimb evacuarea este originala, cu diametrele normale la iesire, plus vreo 2 gauri mici in spate, pe langa tevusca aia, pentru zgomot si funtioneaza normal motorul. Eu am preferat o toba normala si am pastrat filtrul sport pentru ca era modificata si airbox-ul si nu puteam filtrul stock. Doar o relatare de luat in seama

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am promis ca revin cu detalii despre solutionarea problemei.

In urma cu cateva zile am schimbat filtrul de aer K&N cu unul normal. Motorul se comporta acum foarte diferit (in bine :D ), iar verdictul lui @Andu a fost ca trage cam ca al lui.

 

Multam pentru toate sugestiile date!

Am verificat in ordinea in care discutasem, incepand cu compresia care era ok (11.5 la primul contact dat si 12 dupa ce am tinut 3-4 secunde starterul apasat).

 

Deci toata beleaua era cauzata de filtrul K&N si carburatia care nu era adaptata pentru el. Decat sa refac carburatia si toate reglajele, am preferat mai bine sa inlocuiesc filtrul.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Am promis ca revin cu detalii despre solutionarea problemei.

In urma cu cateva zile am schimbat filtrul de aer K&N cu unul normal. Motorul se comporta acum foarte diferit (in bine :D ), iar verdictul lui @Andu a fost ca trage cam ca al lui.

 

Multam pentru toate sugestiile date!

Am verificat in ordinea in care discutasem, incepand cu compresia care era ok (11.5 la primul contact dat si 12 dupa ce am tinut 3-4 secunde starterul apasat).

 

Deci toata beleaua era cauzata de filtrul K&N si carburatia care nu era adaptata pentru el. Decat sa refac carburatia si toate reglajele, am preferat mai bine sa inlocuiesc filtrul.

 

 

in plus prelungesti viata motorului renuntand la porcaria aia de k&n care e facut sa opreasca animalele mici de genul pisicilor si sobolanilor in motor, nimic altceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa adaug verificarea compresiei pe lista mea :D. Totusi sper sa nu ai dreptate si sa fie de la carburatie sau altceva mai usor de rezolvat.

daca e limitat, s-ar putea sa aiba ingustat diametrul "galeriilor" de admisie, dar asta ar trebui sa o aflii din cartea tehnica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in plus prelungesti viata motorului renuntand la porcaria aia de k&n care e facut sa opreasca animalele mici de genul pisicilor si sobolanilor in motor, nimic altceva!

:D :D :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...