Sari la conținut

KTM DRIVE TEST DAY MOTO DE STRADA!


corneltrica
 Share

Postări Recomandate

Sambata 25 aprilie 2009 KTM organizeaza drive test cu motocicletele de strada pe circuitul de karting de la Tunari, linia de centura Bucuresti.

 

Vor fi prezente la testare urmatoarele modele KTM:

 

990 SM T

990 SM R

990 ADVENTURE

990 SUPERDUKE R

1190 RC8 R

690 DUKE

690 SM R

690 ENDURO

 

Pentru detalii asupra acestor modele va rog sa intrati pe www.ktm.com

 

Pentru informatii si conditii de participare la test va rog sunati la 0722343912.

 

Va asteptam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si poate anul asta Macleod invata sa se dea, sa nu mai nenoroceasca guma de la SuperDuke :D , ca sa ne putem da si noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok multumesc pentru raspuns.

 

nu se poate face o asigurare de pista evident la niste costuri mari ?

ma gandesc ca e mai usor sa cotizezi la asigurare decat sa dai cateva mii in caz de tavaleala.

 

se poate pune o taxa pentru fiecare participant si cred ca oricine ar cotiza.

eu vad un drive test ca un bun prilej de a pune la munca agregatul si a vedea cum se comporta de aici si riscul destul de mare.

 

a nu se intelege ca ma vad vre-un schumahar, dar nici sa merg bat pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare participant la drive test va semna un angajament de responsabilitate prin care se angajeaza sa suporte si sa remedieze orice deteriorare produsa de catre el sau din vina lui asupra motocicletei cu care s-a dat.

 

E aiurea. In cazul asta multi o sa mearga cu morcovu' infipt adanc si nu se mai bucura de nici un test...

Normal ar fi sa aveti motocicletele asigurate si eventual cel care o loveste sa achite doar partial...eventual o franciza in cel mai rau caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare participant la drive test va semna un angajament de responsabilitate prin care se angajeaza sa suporte si sa remedieze orice deteriorare produsa de catre el sau din vina lui asupra motocicletei cu care s-a dat.

Cred ca mai civilizat ar fi sa va asigurati motoarele. Din cate stiu eu asta e procedura pentru vehiculele de test in lumea civilizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marketing adevarat atunci :huh:

Trebuia bagat pe sectiunea Incepatori. Era plin de clienti cred :P

Editat de CosX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

romania inca nu poate realiza eventuri de genul acesta in mod profesionist.

Pe nicaieri nu se practica treaba asta la test days. In cel mai rau caz participantii platesc o asigurare.

 

ma rog. parere amea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cine vine sa testeze o mobra noua pe care nu s-a mai suit si nu o cunoaste si sa o dea in asa maniera sa cada...eu zic ca lumea vine sa testeze pozitia si modul motoretei de comportament...daca mergi normal e aproape imposibil sa o dai pe jos.

 

nu e fierul nostru deci se merge lejer eu asa vad problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu mai zice nimeni,nimic in legatura cu asigurarea! :)

 

Chiar ma gandeam ca este imposibil sa faci un test la niste mobre iar daca ai picat...sa te puna sa platesti! de ce nu il faceti pe autostrada! acolo sunt riscurile mult mai mici! :bigstar:

 

Si eu care acumma imbracam sa vin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost frumos, a iesit soarele si s-a uscat pista, motoarele s-au comportat foarte bine, nimeni n-a pupat asfaltul, decat sliderele pe curbe... Ce mai, a iesit superb!

 

 

Bafta! :)

 

 

Asteptam poze :bigstar:

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost frumos, a iesit soarele si s-a uscat pista, motoarele s-au comportat foarte bine, nimeni n-a pupat asfaltul, decat sliderele pe curbe... Ce mai, a iesit superb!

Cred ca ai plecat prea devreme. Pana la 12:30 au fost 3 trante cu moto de drive-test si 1 cu moto personala. Una din cele 3 trante s-a soldat cu avarierea serioasa a mobrei si scoaterea din circuit impinsa. Pacat.

 

In rest, multa lume, atmosfera placuta, multi prieteni si organizare foarte buna. Bravo KTM, poate iau lectii si alte marci (in afara de BMW ce-a facut prima oara in acest an drive-test-ul din Biker's).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol, eu am plecat pe la 12... Pai si ce se intampla cu recuperarea daunelor, scot bani din buzunar cei care le-au trantit?

 

 

Bafta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, nu ai citit ce ai completat si semnat in formulare inainte sa te dai? Ca daca semnezi ca primaru' si apoi faci scandal, degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fix ce va spuneam mai devreme.

eram sigur ca asa se va intampla, parca am avut gura aurita dar va spun sincer ca am avut un feeling aiurea.

Din motiv asta nu am venit, pt. k nu mi s-a parut in regula treaba asta.

Afara la Ducati test track days de exemplu plateai o asigurare minima si aveai toata ziua la dispozitie orice motor sa il freci pe pista.

 

ma rog.. romania, un alt fel de lume. :)

 

taman acum vorbeam cu unul dintre cei ce au tavalit-o.. is curios sa vad ce o iesi

 

In alta oridne de idei puteam sa pariez ca vor cadea cel putin o data cu RC 8.

 

Motorul ala NU E DE DAT asa izmene pe calator oricui.

Este o fiara de 1200 cmc si cilindrii in V.. adica un cuplu satanic, iar un high side te pandeste la orice colt cu atat mai mult cu cat esti un neavenit al moatoarelor in V.

O alta treaba este pompa de frana.. on/off. Pompa RACING. Pe care un utilizator stradal are multe sanse sa o puna in cap.

 

eh.. dar ce sa ii faci.. nexam cap.. nema dovleac vorba aia..

 

pacat ca din ceva frumos s-a transformat in ceva foarte aiurea.

trebuia facut un minim de instructaj, sa ii previna pe rideri de capacitatile motorului.

 

in fine.. pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fost, vazut, dat(m-am incumetat), placut(oarecum)

 

M-am dat cu:

 

Duke - o basina de mobra! Nu mi-a placut sub nicio forma! Poate doar GS-ul sau CB-ul sa fie mai slabute la clasa medie de cilindree!

 

SuperDuke R - FOARTE LASER! BESTIALA! trage frumos, frane excelente, se muleaza pe curbe! DAR: shaua este de lemn, sunetul de cutie cu suruburi! :finger:

 

RC8: nu prea am inteles multe de la mobra asta pt. ca a fost prea putin timp! :D daca nu erai obisnuit cu motorul in V nu aveai ce cauta pe ea! Oricum...nu avea ce cauta pe Amckart!

 

Foarte multe accidente! Prea multe! Dar...daca erai cu capul pe umeri nu avea ce sa ti se intample!

Am vazut extrem de multi "motociclisti" care aveau impresia de mari reisari! Mergeau ca cizmele! Habar nu aveau sa puna frana, sa ia curba, SA MEARGA CU MOTORUL! Multi au trecut la mustata de o cazatura zdravana! Asta pt. ca erau mult prea increzatori in fortele lor de "motociclisti adevarati"

 

Multi berbeci acolo! Ba baieti...daca semnati pe ceva, va uitati inainte pe ce ati semnat? daca da...inseamna ca sunteti prosti si inconstienti sau...plini de bani! Asta pt. ca foarte putini care s-au dat astazi au constientizat ca...daca pica cu mobrele alea...LE PLATESC!

 

Oricum...eu m-am distrat!

 

P.S. Cel mai tare a fost un "baiat de baiat" care a mers pe RC8 si pe Duke! Nu am vazut in viata mea un motociclist care sa mearga pe un circuit cu viteza mai mica ca el! :) :bigstar: Lua curbele perfect drept cu aproximativ 30 km/h! BA BAIATULE...LASA-TE DE MOTOCICLISM CAT MAI POTI! FA-O PENTRU SIGURANTA TA! SAU...NU IESI IN TRAFIC!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu am fost boul. Ce sa mai, practic s-a blocat fata cind inca eram drept. Eu stiam ca am incalecat RC8 R. Tzeapa, frine on off, suspensii de Magheru, cauciucuri Pirelli Supercorsa varianta stradala, nu racing. Daca nu m-as fi dat de 1000 de ori pe Amck, intzelegeam ca sint (cuvant urat). Am cazut la a 3-a tura, cauciucurile erau destul de calde cind am iesit cu ea pe pista, eram convins ca are anvelope racing SC2, cu care m-am dat de multe ori.

Atentie, inainte sa ma urc pe moto, nu a venit nimeni la mine sa facem o inspectie vizuala macar asupra unor eventuale avarii ale moto, ea fiind calarita si de alti rideri, nu s-a facut nici un minim instructaj, absolut nimic. Pe bratara mea de intrare scrie clar, RC8 R. Practic m-au pacalit. Nu incerc sa dau vina pe altii pt greseala mea, dar eu zic ca vina e jumi juma.

Eu prind acea linie dreapta din fundul circuitului de regula 130km/h. Acum nu am avut mai mult de 105, m-am uitat de fiecare data pe bord, ca sa-mi fac o idee. Practic mergeam super lejer. 20KM in plus e fantastic pt cine cunoaste acea linie a Amckartului. Pagube, carene superficial, doar vopseaua, zgiriate, scarita rider,plus pasager putin zgiriate, levier ambreiaj putin polizat dar nu indoit, crash pad bascula zgiriat(nu bascula). Ei vor sa le platesc toate aceste piese de noi. Nimic indoit, strimb.

Eu, o coasta fisurata si o lovitura tzeapana la tartacuta. Doare rau, practic o consider cea mai tare cazatura de pina acum.

ASTA E! Pina nu o patesti nu ai experienta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motoare nu se vopseste sau se repara nimic ma, ce dracu, dupa atatia ani nici macar atata nu ai invatat? aveam alte pretentii de la tine, cat despre cum ai cazut.. :) ti-amz is pe mess ..balalaule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma fratilor cred ca si daca se dadeau KTM-uri pe gratis tot erati nemultumiti, probabil ca nu dau si benzina gratis!

In loc sa va bucurati pentru o asemenea initiativa repede pac la razboiu' !

E normal sa-si ia oamenii ceva masuri de precautie, la noi nu-ti face nimeni asigurare pentru asa ceva plus ca suntem neam de "piloti" si dam in ele "cat prinde" ca ne-om descurca noi cumva cand ajungem in curba.

Drive testele sunt facute sa vezi care e treaba cu un motor nu sa-i dai in gura pana crapa el si/sau tu, sa poti face o comparatie cu alte motoare nu sa-ti potolesti setea de viteza si "sa te dei la curse".

Uite eu am facut 6 runde cu Duke , SMR 690, SuperDuke si SMR 990 n-am dormit dar nici n-am dat in ele mai mult decat pot si stiu.

Dintre modelele testate SMR -ul de 990 mi s-a parut cel mai "prietenos" cu pilotul, SuperDuke da senzatii mai interesante, SMR-ul de 690 si Duke avand un singur piston mi-s-au parut mai naravase si nu m-am inteles prea bine cu ele.

As prefera sa citesc aici si alte pareri despre motoare nu doar nemultumiri si carcoteli mai ales din partea celor care nici macar nu s-au obosit sa vina sa vada despre ce e vorba.

Multumesc celor de la KTM si Moto Adventure pentru eveniment.

 

Sanatate!

Editat de dovlecel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...