ipman Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Unii "zice" ca XX-ul ar trece de 300 ... da ma rog, e off-topic. Care sint criteriile dupa care se evalueaza moto naked? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 (editat) Pt interesati de X11 este una de vanzare ,la pret bun ,in Ploiesti /index.php?...topic=37006&hl= Editat Martie 2, 2006 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 eu nu am avut pana acuma nakeduri, dar i-mi place cum arata! e super! dar intr-adevar a-s fii curios cum se tine omul pe motor cam pe la 200 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Martie 2, 2006 Autor Share Postat Martie 2, 2006 cum se tine omul pe motor cam pe la 200 km/h Prin ultimele zile cu soare din anul trecut am iesit cu GSX-ul pe autostrada Constanta "ca sa vad cat prinde". Acul a ajuns la 220 (are 240 pe bord), dar, oricum, la peste 180km/h a trebuit sa ma lipesc de rezervor ca incepeam sa flutur agatat de corne daca n-o faceam. Si-asa era destul de obositor pentru ca japonezii n-au proiectat GSX-ul pentru Borkonnen aplecat tare inainte. Oricum, viteza mare in linie dreapta nu mi se pare o senzatie deosebita (spre deosebire de acceleratie sau de plimbarica pe serpentine chiar la viteza mica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 (editat) Am vazut motocicleta asta pentru prima data in 2000 in Ungaria si aproape ca mi s-a oprit inima. In realitate arata impresionant, din poze nu reies dimensiunile si formele ei. E o sculptura imensa si agresiva. Arata fantastic din orice unghi o privesti, iar urcat pe ea arata si mai mare, pentru ca te face sa stai cu picioarele larg desfacute. Datorita greutatii si puterii e nevoie de un cunoscator sa puna un asemenea motor in adevarata lui valoare. Face parte din categoria MUSCLE-BIKE. In legatura cu ce s-a discutat aici: E gresita comparatia cu V-max, replica pe care Honda a dat-o V-max-ului se numeste X-4 si nu x-11. CB 1300 e un naked clasic, x-11 e un naked modern. Naked-urile nu sunt facute pentru viteza mare constanta, ci pentru a arata bine, agresiv, macho, sexy, pentru o pozitie a pilotului comoda si manevrabila. Lipsa carenelor te opreste sa mergi cu viteze la care incepi sa-ti pui viata in pericol, dar asta nu inseamna ca nu poti sa faci o incursiune pe la 200+ atunci cand vrei sa scapi de vreo masina (fie ea chiar si cu girofar ). Carenele nu au decat doua scopuri:pe circuit (la supersport) sau la drum lung (touring). Carenele sunt un compromis care urateste motocicleta, daca vrei un model frumos nu ai ce cauta cu plasticuri colorate. Editat Martie 2, 2006 de partizan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 Ca tot ai adus vorba de pozitia pe X11, citeam undeva ca a fost considerata o gresala si nu a placut tocmai fiindca aveai picioarele cam desfacute.Ramane dupa gustul fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 Am vazut motocicleta asta pentru prima data in 2000 in Ungaria si aproape ca mi s-a oprit inima. In realitate arata impresionant, din poze nu reies dimensiunile si formele ei. E o sculptura imensa si agresiva. Arata fantastic din orice unghi o privesti, iar urcat pe ea arata si mai mare, pentru ca te face sa stai cu picioarele larg desfacute. Datorita greutatii si puterii e nevoie de un cunoscator sa puna un asemenea motor in adevarata lui valoare. Face parte din categoria MUSCLE-BIKE. In legatura cu ce s-a discutat aici: E gresita comparatia cu V-max, replica pe care Honda a dat-o V-max-ului se numeste X-4 si nu x-11. CB 1300 e un naked clasic, x-11 e un naked modern. Naked-urile nu sunt facute pentru viteza mare constanta, ci pentru a arata bine, agresiv, macho, sexy, pentru o pozitie a pilotului comoda si manevrabila. Lipsa carenelor te opreste sa mergi cu viteze la care incepi sa-ti pui viata in pericol, dar asta nu inseamna ca nu poti sa faci o incursiune pe la 200+ atunci cand vrei sa scapi de vreo masina (fie ea chiar si cu girofar ). Carenele nu au decat doua scopuri:pe circuit (la supersport) sau la drum lung (touring). Carenele sunt un compromis care urateste motocicleta, daca vrei un model frumos nu ai ce cauta cu plasticuri colorate. Acestea fiind zise, nu pot decat sa completez cu o invitatie la Ploiesti , sambata dimineata(cand treceti spre munte) pt. a putea vedea si asculta "monstrul" live. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 (editat) X4 ,replica la V-max motor de CB 1300 ,http://www.motorbikes.be/en/compare/1817/256/ 4cilindri in linie fata de 4 in V de la Yamaha.Asemanatoare dar totusi diferite Editat Martie 2, 2006 de Alex4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 la faza cu seaua si tobele au fost chiar nesimtiti astia de la Honda... cioarda de design pe fatza frathe ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Adica? Ce are saua? Ca asta chiar e comuna cu XX-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Cred ca omul se referea la saua de la X4 ca e furata dupa aia de Vmax! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Mda, scuze. Aia era off-topic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
if07pif Postat Martie 5, 2006 Share Postat Martie 5, 2006 X4 ,replica la V-max motor de CB 1300 ,http://www.motorbikes.be/en/compare/1817/256/ 4cilindri in linie fata de 4 in V de la Yamaha.Asemanatoare dar totusi diferite nenea'!!! zi-ne domne' si noua cum este(care este )cu diferentzele astea,pentru ca matale shti X4 ,replica la V-max motor de CB 1300 ,http://www.motorbikes.be/en/compare/1817/256/ 4cilindri in linie fata de 4 in V de la Yamaha.Asemanatoare dar totusi diferite nenea'!!! zi-ne domne' si noua cum este(care este )cu diferentzele astea,pentru ca matale shti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 5, 2006 Share Postat Martie 5, 2006 Am condus si X11 si XX si ceea ce pot spune ca in primul rand sunt 2 moto total diferite X11- una din cele mai puternice naked-uri cu reprize impresionante datorita curbei de cuplu ce favorizeaza zonele de turatii joase-medii .Am mers cu X11 240Km/h si am fost surprins de cat de bine poate deflecta curentul de aer micul bord al motocicletei .Comparativ cu CB1300 X11 e mai percutanta in zonele medii si medii inalte si parca raspunde mai bine pe viraje. XX-ul are motorul acordat pt alte regimuri de turatii (a primit suflu in zone inalte in detrimentul celor joase) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horiabt Postat Martie 5, 2006 Share Postat Martie 5, 2006 Am condus si eu una...dincolo...60 eur/ora Sincer nu mi s-a parut extraordinara,cu exceptia tractiunii...aici jos palaria ! Mi s-a parut instabila cu o tendinta subviratoare(feeling)...Nu stiu ce sa zic,,,eu personal nu as fi platit pretul(6000 eur din 2002 cu 35.000 la bord ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 (editat) nenea'!!! zi-ne domne' si noua cum este(care este )cu diferentzele astea,pentru ca matale shti Da domnu Pif,am condus si X4 si Vmax,si sunt intru adevar niste diferente intre ele.Incepind cu pozitia in sa,trecind prin reprize de putere si terminind cu fiabilitate.By the way v-a crescut iarba in curte sau induceti in eroare motociclistii virtuali cu poze de anul trecut dinainte de potop?Si daca am ales amindoi X 4 inseamna ceva nu? Editat Martie 7, 2006 de Alex4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
if07pif Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 Da domnu Pif,am condus si X4 si Vmax,si sunt intru adevar niste diferente intre ele.Incepind cu pozitia in sa,trecind prin reprize de putere si terminind cu fiabilitate.By the way v-a crescut iarba in curte sau induceti in eroare motociclistii virtuali cu poze de anul trecut dinainte de potop?Si daca am ales amindoi X 4 inseamna ceva nu? Domnu Alex4tarom@yahooblablabla eu personal mi-am achizitionat aceasta motoreta X4 pt ca nu am avut bani de 4X4 si in afara de acest lucru m-am si indragostit de ea(stii senzatia aceea mishto cand iti place cel mai mult ce ai si nu-ti doresti alceva, se numeste IUBIRE ,ba!!!!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Xeleven-ul este O BESTIE m-am dat ceva Km cu una care mai avea si 4-2-1 racing de nu mai aveai nevoie de claxon ... la 190/h nu simti nimic în "ceafa" ... cockpit-ul si aparatorile laterale de la radiator sunt studiate în canal aerodinamic se aseaza pe curbe de zici ca-i pe sine are frîne combi si nu se poate face stoppie cu vaca pentru cei peste 1.80 e jenant cu rezervoru ca te deranjeaza "colturile" de unde si pozitia ... cracanat trage LA ORICE turatie de-ti întinde mîinile dezavantaj, goala are la 250Kg si e greu de scos, manevrat prin garaj ... asta-i parerea (experienta) mea cu Doamna morala? IA-O ca-i BUNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 250??? Pai XX-ul are 224. Cum sa aiba X11 mai mult, cind ea nu are carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Martie 19, 2006 Share Postat Martie 19, 2006 250??? Pai XX-ul are 224. Cum sa aiba X11 mai mult, cind ea nu are carene? m-am pripit, are 222 "uscata" ... ai dreptate ... si? cum e cînd scoti animalu' din garaj? din pacate n-au mai ramas decît poze si amintiri frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kool Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 justa parere.orisicum ambele modele(x11 sau cb1300)sunt beton dupa parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 26, 2006 Share Postat Martie 26, 2006 Ieri am desfacut un X11 sa-i schimbam filtrul de aer. A ramas vechiul filtru de aer, folosit, dar in stare buna. Daca cineva are nevoie de el, dati-mi de stire. Nu cer bani pe el, nici stapinul nu a vrut nimic. Dar sa revenim: Am intors-o pe toate partile de aproape. Exista si diferente: ambreiaj pe cablu fata de XX care il are hidraulic, spatiul de sub sa e un pic organizat altfel, odata cu modificarea pozitiei cheii si jugul furcii pare altfel. Evident, farurile pe ghidon si nu pe carena. Ii lipseste indicatorul de benzina (are doar bec de "low fuel"). In rest: motor identic, cadrul foarte asemanator cu exceptia cozii putin modificata, rotile identice, acelasi sistem de frinare CBS evolution. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucicaCB1000 Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Incercati si o comparatie cu CB 1300. Salut,eu am un CB1000 si mi-asi vinde si un rinichi si asi da si motorul pe un xx e cel mai tare motor,are si cel mai mare radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Nu e prea manevrabila pentru un naked, dar merge "tun"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berzi Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 Salutare Merg pe X11-le unui prieten shi pot spune ca este o mica nenorocire pe roti... este intr-adevar ceva mai greu de manevrat pe loc dar o data ce te-ai pus pe drum merge brici... e nebunie... mi-ash lua shi eu una intru-cat nu cred ca exista ceva mai belea la naked-uri... Este interesant ca este urmatoarea dupa Hayabusa ca shi performantze... nebunie totala... nu poti sa dai "blana" ca ramai in urma daca nu te tii bine O recomand oricui ishi doreshte un naked cu performante de suspersport Nu am avut tupeu sa vad exact ce poate pentru ca momentan sunt incepator shi nu vreau sa risk... dar imi place tare mult... Apropos de pretz, se gaseshte in germania incepand de la 3000 pana pe la 7000 de Euro. R35p3k7! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.