Sari la conținut

X Eleven


Borkonnen
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cum se tine omul pe motor cam pe la 200 km/h :cheers:

 

Prin ultimele zile cu soare din anul trecut am iesit cu GSX-ul pe autostrada Constanta "ca sa vad cat prinde".

Acul a ajuns la 220 (are 240 pe bord), dar, oricum, la peste 180km/h a trebuit sa ma lipesc de rezervor ca incepeam sa flutur agatat de corne daca n-o faceam. Si-asa era destul de obositor pentru ca japonezii n-au proiectat GSX-ul pentru Borkonnen aplecat tare inainte.

 

Oricum, viteza mare in linie dreapta nu mi se pare o senzatie deosebita (spre deosebire de acceleratie sau de plimbarica pe serpentine chiar la viteza mica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut motocicleta asta pentru prima data in 2000 in Ungaria si aproape ca mi s-a oprit inima. In realitate arata impresionant, din poze nu reies dimensiunile si formele ei. E o sculptura imensa si agresiva. Arata fantastic din orice unghi o privesti, iar urcat pe ea arata si mai mare, pentru ca te face sa stai cu picioarele larg desfacute. Datorita greutatii si puterii e nevoie de un cunoscator sa puna un asemenea motor in adevarata lui valoare. Face parte din categoria MUSCLE-BIKE.

In legatura cu ce s-a discutat aici:

E gresita comparatia cu V-max, replica pe care Honda a dat-o V-max-ului se numeste X-4 si nu x-11.

CB 1300 e un naked clasic, x-11 e un naked modern.

Naked-urile nu sunt facute pentru viteza mare constanta, ci pentru a arata bine, agresiv, macho, sexy, pentru o pozitie a pilotului comoda si manevrabila. Lipsa carenelor te opreste sa mergi cu viteze la care incepi sa-ti pui viata in pericol, dar asta nu inseamna ca nu poti sa faci o incursiune pe la 200+ atunci cand vrei sa scapi de vreo masina (fie ea chiar si cu girofar ). Carenele nu au decat doua scopuri:pe circuit (la supersport) sau la drum lung (touring). Carenele sunt un compromis care urateste motocicleta, daca vrei un model frumos nu ai ce cauta cu plasticuri colorate.

Editat de partizan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut motocicleta asta pentru prima data in 2000 in Ungaria si aproape ca mi s-a oprit inima. In realitate arata impresionant, din poze nu reies dimensiunile si formele ei. E o sculptura imensa si agresiva. Arata fantastic din orice unghi o privesti, iar urcat pe ea arata si mai mare, pentru ca te face sa stai cu picioarele larg desfacute. Datorita greutatii si puterii e nevoie de un cunoscator sa puna un asemenea motor in adevarata lui valoare. Face parte din categoria MUSCLE-BIKE.

In legatura cu ce s-a discutat aici:

E gresita comparatia cu V-max, replica pe care Honda a dat-o V-max-ului se numeste X-4 si nu x-11.

CB 1300 e un naked clasic, x-11 e un naked modern.

Naked-urile nu sunt facute pentru viteza mare constanta, ci pentru a arata bine, agresiv, macho, sexy, pentru o pozitie a pilotului comoda si manevrabila. Lipsa carenelor te opreste sa mergi cu viteze la care incepi sa-ti pui viata in pericol, dar asta nu inseamna ca nu poti sa faci o incursiune pe la 200+ atunci cand vrei sa scapi de vreo masina (fie ea chiar si cu girofar ). Carenele nu au decat doua scopuri:pe circuit (la supersport) sau la drum lung (touring). Carenele sunt un compromis care urateste motocicleta, daca vrei un model frumos nu ai ce cauta cu plasticuri colorate.

 

Acestea fiind zise, nu pot decat sa completez cu o invitatie la Ploiesti , sambata dimineata(cand treceti spre munte) pt. a putea vedea si asculta "monstrul" live.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

X4 ,replica la V-max motor de CB 1300 ,http://www.motorbikes.be/en/compare/1817/256/ 4cilindri in linie fata de 4 in V de la Yamaha.Asemanatoare dar totusi diferite

Editat de Alex4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

X4 ,replica la V-max motor de CB 1300 ,http://www.motorbikes.be/en/compare/1817/256/ 4cilindri in linie fata de 4 in V de la Yamaha.Asemanatoare dar totusi diferite

nenea'!!! zi-ne domne' si noua cum este(care este :cheers: )cu diferentzele astea,pentru ca matale shti

 

X4 ,replica la V-max motor de CB 1300 ,http://www.motorbikes.be/en/compare/1817/256/ 4cilindri in linie fata de 4 in V de la Yamaha.Asemanatoare dar totusi diferite

nenea'!!! zi-ne domne' si noua cum este(care este :D )cu diferentzele astea,pentru ca matale shti

post-9093-1141564877_thumb.jpg

post-9093-1141565130_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am condus si X11 si XX si ceea ce pot spune ca in primul rand sunt 2 moto total diferite

X11- una din cele mai puternice naked-uri cu reprize impresionante datorita curbei de cuplu ce favorizeaza zonele de turatii joase-medii .Am mers cu X11 240Km/h si am fost surprins de cat de bine poate deflecta curentul de aer micul bord al motocicletei .Comparativ cu CB1300 X11 e mai percutanta in zonele medii si medii inalte si parca raspunde mai bine pe viraje.

XX-ul are motorul acordat pt alte regimuri de turatii (a primit suflu in zone inalte in detrimentul celor joase)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am condus si eu una...dincolo...60 eur/ora :cheers:

Sincer nu mi s-a parut extraordinara,cu exceptia tractiunii...aici jos palaria !

Mi s-a parut instabila cu o tendinta subviratoare(feeling)...Nu stiu ce sa zic,,,eu personal nu as fi platit pretul(6000 eur din 2002 cu 35.000 la bord )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea'!!! zi-ne domne' si noua cum este(care este :cheers: )cu diferentzele astea,pentru ca matale shti

 

 

Da domnu Pif,am condus si X4 si Vmax,si sunt intru adevar niste diferente intre ele.Incepind cu pozitia in sa,trecind prin reprize de putere si terminind cu fiabilitate.By the way v-a crescut iarba in curte sau induceti in eroare motociclistii virtuali cu poze de anul trecut dinainte de potop?Si daca am ales amindoi X 4 inseamna ceva nu?

Editat de Alex4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da domnu Pif,am condus si X4 si Vmax,si sunt intru adevar niste diferente intre ele.Incepind cu pozitia in sa,trecind prin reprize de putere si terminind cu fiabilitate.By the way v-a crescut iarba in curte sau induceti in eroare motociclistii virtuali cu poze de anul trecut dinainte de potop?Si daca am ales amindoi X 4 inseamna ceva nu?

Domnu Alex4tarom@yahooblablabla eu personal mi-am achizitionat aceasta motoreta X4 pt ca nu am avut bani de 4X4 :cheers: si in afara de acest lucru m-am si indragostit de ea(stii senzatia aceea mishto cand iti place cel mai mult ce ai si nu-ti doresti alceva, se numeste IUBIRE ,ba!!!!!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xeleven-ul este O BESTIE

m-am dat ceva Km cu una care mai avea si 4-2-1 racing de nu mai aveai nevoie de claxon ...

la 190/h nu simti nimic în "ceafa" ... cockpit-ul si aparatorile laterale de la radiator sunt studiate în canal aerodinamic

se aseaza pe curbe de zici ca-i pe sine

are frîne combi si nu se poate face stoppie cu vaca

pentru cei peste 1.80 e jenant cu rezervoru ca te deranjeaza "colturile" de unde si pozitia ... cracanat

trage LA ORICE turatie de-ti întinde mîinile

 

dezavantaj, goala are la 250Kg si e greu de scos, manevrat prin garaj ...

 

asta-i parerea (experienta) mea cu Doamna

 

morala? IA-O ca-i BUNA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250???

Pai XX-ul are 224. Cum sa aiba X11 mai mult, cind ea nu are carene?

 

m-am pripit, are 222 "uscata" ... ai dreptate

... si? cum e cînd scoti animalu' din garaj?

 

 

:cheers: din pacate n-au mai ramas decît poze si amintiri frumoase

post-1398-1142793729_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am desfacut un X11 sa-i schimbam filtrul de aer.

A ramas vechiul filtru de aer, folosit, dar in stare buna. Daca cineva are nevoie de el, dati-mi de stire. Nu cer bani pe el, nici stapinul nu a vrut nimic.

Dar sa revenim: Am intors-o pe toate partile de aproape.

Exista si diferente: ambreiaj pe cablu fata de XX care il are hidraulic, spatiul de sub sa e un pic organizat altfel, odata cu modificarea pozitiei cheii si jugul furcii pare altfel. Evident, farurile pe ghidon si nu pe carena. Ii lipseste indicatorul de benzina (are doar bec de "low fuel").

In rest: motor identic, cadrul foarte asemanator cu exceptia cozii putin modificata, rotile identice, acelasi sistem de frinare CBS evolution.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Salutare

 

Merg pe X11-le unui prieten shi pot spune ca este o mica nenorocire pe roti... este intr-adevar ceva mai greu de manevrat pe loc dar o data ce te-ai pus pe drum merge brici... e nebunie... mi-ash lua shi eu una intru-cat nu cred ca exista ceva mai belea la naked-uri...

 

Este interesant ca este urmatoarea dupa Hayabusa ca shi performantze... nebunie totala... nu poti sa dai "blana" ca ramai in urma daca nu te tii bine ;)

 

O recomand oricui ishi doreshte un naked cu performante de suspersport :burnout:

 

Nu am avut tupeu sa vad exact ce poate pentru ca momentan sunt incepator shi nu vreau sa risk... dar imi place tare mult...

 

Apropos de pretz, se gaseshte in germania incepand de la 3000 pana pe la 7000 de Euro.

 

R35p3k7!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...