Sari la conținut

X Eleven


Borkonnen
 Share

Postări Recomandate

Ma gandesc ca nu multi dintre voi o stiu pe Honda X11 (eu, cu toata pasiunea mea pentru nakeduri n-am auzit de ea pana mai deunazi).

 

Produsa pe o perioada destul de scurta de timp (1999-2003), a fost cel mai puternic naked la vremea ei. Se pare ca a iesit din productie din cauza vanzarilor mici datorate pretului cam mare.

 

Motorul e cel de pe CBR1100XX Super Blackbird domolit la 140 de cai cu un cuplu de 113Nm si prinde suta in 2.8 secunde (CEEE!?)

 

Dar sa lasam povestile tehnice (cei interesati pot gasi o gramada de publicatii in engleza/franceza/germana pe http://www.hondax11.nl/ la sectiunea Publicaties. Ce ma intereseaza e daca ati avut careva asa ceva si, daca da, cum e, ca ma bate gandul sa-mi iau (cand oi fi bogat).

post-5785-1138151911_thumb.jpg

post-5785-1138151927_thumb.jpg

post-5785-1138151937_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma gandesc ca nu multi dintre voi o stiu pe Honda X11 (eu, cu toata pasiunea mea pentru nakeduri n-am auzit de ea pana mai deunazi).

 

Produsa pe o perioada destul de scurta de timp (1999-2003), a fost cel mai puternic naked la vremea ei. Se pare ca a iesit din productie din cauza vanzarilor mici datorate pretului cam mare.

 

Motorul e cel de pe CBR1100XX Super Blackbird domolit la 140 de cai cu un cuplu de 113Nm si prinde suta in 2.8 secunde (CEEE!?)

 

Dar sa lasam povestile tehnice (cei interesati pot gasi o gramada de publicatii in engleza/franceza/germana pe http://www.hondax11.nl/ la sectiunea Publicaties. Ce ma intereseaza e daca ati avut careva asa ceva si, daca da, cum e, ca ma bate gandul sa-mi iau (cand oi fi bogat).

 

Am condus una si e dementiala. Fuge de sub tine.

 

Are vecinul meu si mi-a dat-o o tura/doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca nu multi dintre voi o stiu pe Honda X11 (eu, cu toata pasiunea mea pentru nakeduri n-am auzit de ea pana mai deunazi).

 

Produsa pe o perioada destul de scurta de timp (1999-2003), a fost cel mai puternic naked la vremea ei. Se pare ca a iesit din productie din cauza vanzarilor mici datorate pretului cam mare.

 

Motorul e cel de pe CBR1100XX Super Blackbird domolit la 140 de cai cu un cuplu de 113Nm si prinde suta in 2.8 secunde (CEEE!?)

 

Dar sa lasam povestile tehnice (cei interesati pot gasi o gramada de publicatii in engleza/franceza/germana pe http://www.hondax11.nl/ la sectiunea Publicaties. Ce ma intereseaza e daca ati avut careva asa ceva si, daca da, cum e, ca ma bate gandul sa-mi iau (cand oi fi bogat).

Daca aia ia suta in 2,8 sec ,un gsxr de 180cp in cat timp mai ia? :laugh: ...acum ,logic gandind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca nu multi dintre voi o stiu pe Honda X11 (eu, cu toata pasiunea mea pentru nakeduri n-am auzit de ea pana mai deunazi).

 

Produsa pe o perioada destul de scurta de timp (1999-2003), a fost cel mai puternic naked la vremea ei. Se pare ca a iesit din productie din cauza vanzarilor mici datorate pretului cam mare.

 

Motorul e cel de pe CBR1100XX Super Blackbird domolit la 140 de cai cu un cuplu de 113Nm si prinde suta in 2.8 secunde (CEEE!?)

 

Dar sa lasam povestile tehnice (cei interesati pot gasi o gramada de publicatii in engleza/franceza/germana pe http://www.hondax11.nl/ la sectiunea Publicaties. Ce ma intereseaza e daca ati avut careva asa ceva si, daca da, cum e, ca ma bate gandul sa-mi iau (cand oi fi bogat).

 

Da este un motor destul de nereusit, cel putin asa a decis piata ca si cu 919, sau sv1000...dar nu inteleg de ce nu iti iei ZR1000...cred ca o sa ai un "blast"...si daca ii mai pui si race exhaust si intake o sa popesti multe superbike-uri la demaraj si curbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aia ia suta in 2,8 sec ,un gsxr de 180cp in cat timp mai ia? :laugh: ...acum ,logic gandind

 

Te-ai gandit vreodata ca pt o acceleratie de la 0-100 de km/h demultiplicarea cutiei de viteze (trepte mai scurte) si o curba de putere si cuplu cu mai multa vana de jos din ture poate face minuni? Miarele actuale merg 140 in a 1-a (demultiplicare f lunga). Cum caii lor (multi) sunt scosi la turatii inalte pana "isi intra in ture" pierd mai pult timp fata de astfel de nakeduri care dau putere si mai ales un cuplu superior la ture mult mai joase. De asemenea treptele sunt mai scurte.

Si asa se poate ca un X-11 sa i dea in freza la un Fireblade pana la o anumita viteza.

 

2,8 pt X-11? sa zicem. Si Hornetu de 900 face 2,9, mai bine decat Blade ul care i-a imprumutat inima. Dar 2,4 pt CBR 1100 XX e SF. Nici vorba de asa ceva.

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fine, treaba cu secundele cred ca e discutabila. Eu asa citisem intr-unul dintre materialele de pe hondax11.nl. Oricum, ce mi-e 2,4, ce mi-e 2,8, la cate alte diferente exista intre modele, cine stie daca se simt treburile astea?!

 

Lasa ca o sa caut materialul respectiv sa vi-l arat.

 

Citisem undeva ca GSX-ul meu face suta in 3.8 secunde (e, totusi, motor mult mai mic decat X11, are 86 de cai si cuplul jumatate cat al Hondei). Deci 2,8 sec. la X11 nu mi se pare SF.

 

Cat despre design - alta treba discutabila, cum stim cu totii. Pe mine m-au atras, pe langa "pieptul" masiv si alura sport, capacitatile sale serioase de touring (din citite). Imi place ca nu are parbriz, carene, home theater cu surround, masaj la fese si alte gadgeturi specifice categoriei touring. E un motor mare, concept destul de rar, care nu se incadreaza neaparat intr-o categorie anume, si cu care poti face mai mult decat excursii de weekend.

 

Subiectiv, l-as compara cu Moto Guzzi Griso.

 

Am tot auzit de comparatii cu V-Max-ul, dar mi se pare ca nu prea au multe lucruri in comun. V-Maxul e, totusi, spre cruiser, iar X-11 cam miroase a sport.

Editat de Borkonnen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

nu inteleg de ce nu iti iei ZR1000...cred ca o sa ai un "blast"...si daca ii mai pui si race exhaust si intake o sa popesti multe superbike-uri la demaraj si curbe

 

 

ZR1000 nu prea e pe gustul meu - mi se pare un design copilaros cu tevile alea duble si liniile Star Wars. Unde mai pui ca e si verde (cred ca e si fosforescent).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercati si o comparatie cu CB 1300.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine ma atrag naked-urile, dar asta mi se pare uratzica. Am vazut una si live si nu m-a impresionat, mai mult imi place CB1300 ca design. Acum intrebarea mea este daca CB1300 trage la fel de tare ca X11-le, daca le-a condus cineva pe amandoua.

Din punct de vedere bani cred ca se gasesc CB-uri mai noi mai ieftine decat X11 si cu mai putini km, dar la banii aia gasesti si XX.

Eu cred ca urmatoarea motocicleta va fi ori un XX ori un CB1300 (stiu ca nici macar genul nu e acelasi). Pana acum am fost doar pasager pe XX dar tare mi-a mai placut!

Poate ne mai spune si cineva o comparatie intre X11 si CB1300, daca om avea pe cineva sa le fi condus pe amanadoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare sint curios cine rezista pe ea la mai mult de 200km/h fara carene.

Ea ar merge pina la 300, ca in fond e XX dezbracat.

 

Am facut eu 850 cu Hornetul ; no problem fata de Pegaso care-mi rupe fundul dupa 300 de km. Chiar si asa cu Pegaso am facut 1000 intr-o zi si sunt departe tare de recorduri.

Curentul de aer nu chiar cea mai mare problema pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era vorba de cati km poti face in sa, ci daca poti sa te tii din cauza curentului la peste 200!

 

Scuze, n-am inteles.

La 200 oricum stai culcat pe rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare sint curios cine rezista pe ea la mai mult de 200km/h fara carene.

Ea ar merge pina la 300, ca in fond e XX dezbracat.

 

Rezisti bine la peste 200. Orice Naked in 4 cil de la 600 inclusiv in sus trece de 200 km/h. Deci nu e nimic fantastic de neobisnuit la X11. Clar ca nu e o placere deosebita mersul la astfel de viteze dar scurte sprinturi se pot realiza fara probleme. Doar pt ca X11 are motorul lui CBR XX nu inseamna ca au multe in comun, cu atat mai putin la capitolul viteza maxima. In primul rand stii bine ca nici chiar XXul cu a sa carena si aerodinamica f buna + peste 10 CP in plus + cutie de viteze altfel setata nu atinge 300 reali. Asa ca X11, "in fond XX dezbracat", nu ar merge sub nici o forma nici macar pe undeva aproape de 300. XX si X11 sunt 2 motorete total diferite si independente la fel ca si Hornet 900 si CBR 900 RR. Asta doar asa ca sa fie spus pt ca discutiile despre viteza maxima ("cat baga nenea?" :D mi se par cel putin inutile cand e vorba de un naked bike. Sunt alte chestii care conteaza infinit mai mult decat vit max la un naked.

 

Asfalt uscat si caldura.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...