Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Cred ca ai chiar mai putin, verifica intr-o zi. Daca ar fi asa, atunci la 10000 ture ai avea 240-260 km/h. Cam mult...

Eu cred ca am cam 100 km/h la 5000 RPM in treapta a 6-a.

 

Neah, nush. Eu asa tin minte. CBR-oaica oricum are o explozie de putere pe la 10-11 mii, pana in rosu. Ceva de genu, la 5000 ture esti la 130, la 9000 esti la 180, dar la 12000 esti la 260 (exagerat, mult). Vorbesc din auzite si vazute, nu simtite, oricum. N-am dus-o pana acolo pana acum si, sincer, nu prea ma tenteaza.

 

Asa ca nu ma cita pe undeva :cheers:

 

Pai de franat oricum franezi progresiv numai ca in functie de model, motoarele au frane mai puternice sau mai putin-puternice. Acrobatii nu fac pt ca nu e sanatos pt cutie sa faci wheelie si iti trebuie si drum calumea si experienta. La punctul 6 un touring altfel se comporta, un SS altfel (mai sensibil la gropi, la pietre), un ON/OFF (gen F650, Freewind, Africa Twin) altfel se aseaza la drum accidentat si altfel ia virajele. Deci ca o concluzie un SS pe langa faptul ca e mult mai brutal si violent ca orice alt motor, nu e facut pt drumurile noastre (pt oras e criminal - se incinge f tare, mergi maxim cu a2a in unele locuri, si asa in 4 mii de ture, e solicitant la gropi - iti rupi spinarea si consuma in draci!)

 

Eu inca zic ca un supermoto de-asta de se forjeaza prin oras e mai brutal si violent ca CBR-ul meu.

Si in alta ordine de idei, am urcat vitezana pana sus la Padina, pe niste drumuri de-ti vine sa-ti bati copii. Ca n-a fost comfortabil pt mine, alta problema. Si sincer cred ca un ciopar se incinge mai tare decat un sport cu electroventilator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai de franat oricum franezi progresiv numai ca in functie de model, motoarele au frane mai puternice sau mai putin-puternice. Acrobatii nu fac pt ca nu e sanatos pt cutie sa faci wheelie si iti trebuie si drum calumea si experienta. La punctul 6 un touring altfel se comporta, un SS altfel (mai sensibil la gropi, la pietre), un ON/OFF (gen F650, Freewind, Africa Twin) altfel se aseaza la drum accidentat si altfel ia virajele. Deci ca o concluzie un SS pe langa faptul ca e mult mai brutal si violent ca orice alt motor, nu e facut pt drumurile noastre (pt oras e criminal - se incinge f tare, mergi maxim cu a2a in unele locuri, si asa in 4 mii de ture, e solicitant la gropi - iti rupi spinarea si consuma in draci!)

 

Acum, sincer, nu te supăra că te întreb, văd că ai un CBR 600 F3, de ce n-o vinzi să-ti iei o CB500S? Sau ceva de genul :unsure:

Editat de .Cosmin.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super bun articolul tau! O bere e putin pentru el.... o lada ar fi altceva. Iar daca ai drum prin Timisoara o ofer cu cea mai mare placere. Doua chestii super mega adevarate sunt : Varsta (18-22) cand majoritatea nu constientizeaza riscurile actiunilor lor si ceea ce poate motorul. Condusul unei conserve iar este o necesitate........ vreo cateva sute de mii de kilometri pe putin :bounce:

Eu unul urmeaza sa imi cumapr in curand un SS. Sunt (cuvant urat) la poponeata..... dar nu imi plang de mila. Imi asum riscurile. Stiu ce implica si ... nu mai conteaza. E motocicleta la care am visat de mult (Suzuki GSX-R 600 K8).

Asadar.... sigur voi reveni pentru sfaturi la voi baieti.... si sper sa ma ajutati si pe mine..... nu sa imi domin mica bestie..... ci sa o fac sa ma accepte :rock:

Va multumesc si ..... aveti grija de voi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io-te aci cam pe unde sunt exploziile de putere la câteva motoare. De remarcat R6 din 2003 care are puterea distribuită extrem de liniar de-a lungul turațiilor și o comparație R6 din 2006 cu CBR600 F4i din 2001, care au curbele de putere surprinzător de similare, cu un avantaj al R6-lui care are platoul de putere ceva mai sus în ture (dacă se întâmplă să scapi mâna-n gaz or smth).

 

Pentru mine e pur theorycrafting, deși unii posesori mi-au confirmat chestiile din dynos :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sincer, nu stiu ce ai inteles tu din graficele alea de zici ca sunt "foarte similare", dar daca tu imi spui mie, vorbind serios, ca un R6 e mai calm ca un F4i (asta am inteles din ce-ai zis acolo), eu rad. Rad foarte puternic.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A fost prea tare topicul asta.ma terminat.sa il citeasca toti incepatarii:''Astazi mi s-a intamplat cea mai dura chestie de 7-8 ani de cand am treaba cu motocicletele. Nu stiu daca am postat in cel mai potrivit loc, dar rog moderatorii sa mute daca am gresit. Nu am mai postat de mult, dar vroiam sa scriu asta. Poate ar trebui mutata la incepatori, cine trebuie sa invete.

 

Pt cine nu stie povestea Accident mortal

 

 

Nimic poate extrem de iesit din comun. Doi tineri, soferul fara permis, urmand cursurile unei scoli moto isi cumpara un ZX6 si moare alaturi de un prieten pentru ca nu isi struneste animalul. Mai multe detalii si comentarii(facute cu mai mult sau mai putin creier>link).

 

Eram la un prieten la biroul lui in zona tribunalului, unde a avut loc accidentul. Unde s-a intamplat e o cruce mare si acolo ard mereu candele de vreo 2 saptamani incoace. Plerc de la amicul meu si observ ca am lasat motoreta vis-a-vis de locul unde au murit copii aia. Nimic extraordinar pana acum, dar chiar cand bagam cheia in contact si imi trageam casca observ o femeie intre doua varste cu lacrimi in ochi cum ma privea. Cat de discret am putut am remarcat si o noua candela, proaspat aprinsa, probabil de doamna aia, care era mama lui. Nu va pot descrie in cuvinte ceea ce simteam, prima data in viata am trait un sentiment complex de compasiune, rusine inexplicabila si o vinovatie de care nu eram catusi de putin responsabil.

 

M-am suit repede si am pornit usor, sa nu turez, sa nu deranjez un moment incarcat de atata tensiune de nu mai stiam unde dracu se afla ambreiajul, schimbatorul si ce mai trebuie sa pui in miscare 2 roti cu motor la ele.

 

in momentele alea in care imi tremurau coarnele in maini(sau nu tremurau dar eu aveam impresia ca topesc manusile cu transpiratia) femeia striga a disperare:

 

"Ai grija, mama, ca esti tanar, sa nu MORI ca fii'meo!" Va dati seama ca era sa cad cu motocicleta, ma gandeam la mama mea, la prietana si prietenii mei, la toti cei carora le pasa macar cat negru sub unghie de mine. A fost ciudat. Nu ma consider un sensibil, ba din contra. Cred ca sunt un om relativ rational, care priveste moartea ca fioind a treia etapa dintr-un ciclu absolut firesc. Dar totusi....

 

Si morala: daca nu ai habar de 2 roti nu-ti lua 120 de cai sub fund, iar daca totusi ai facut-o pune macar casca pe cap. Si binecuvanteaza-ti aproapele si nu il lua la o plimbare, o plimbare care se poate termina in rai sau mai jos, in functie de personaj. Iar daca esti incepator citeste de 2 ori chestia asta si gandeste-te ca Mama ta nu are nicio vina.

 

Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti cei plecati, fie ei vinovati sau nu! ''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In ianuarie o sa implinesc 18. Intentionez sa-i multumesc scuterului si sa imi iau un cbr 600 f4 din 99-2000 . Din cate am inteles honda este cv cv mai blanda decat restul. Scuteresc de 2 ani si nu am cazut niciodata (nu prea conteaza asta). Am fost pasager vara asta vreo 500 km pe un R1 vreo 400 i-am facut intr-o zi alaturi de un cbr 1000 din 2008 si unul din 2007 , faina zi ;) (baia mare-meses). Stiu si ce-i aia 260+ cu toate ca nu mi-as fi dorit prea mult, deci stiu ce inseamna multe fps. In km astia am avut timp sa vad si cum se se franeaza , cum se schimba vitezele, cum se depaseste si cum se franeaza dupa, mai multe.

 

Nu-mi place naked din pct de vedere al aspectului cu toate ca ar fi mai bine sa incep pe el. Imi plac sportivele, mai ales cbr-u care ar urma sa-l iau.

NU consider astia 2 ani de scuterit si ca am fost pasager pe r1,fireblade 2008 si 2007 :) avantaje, ci doar niste mini avantaje.

Is constient de calutzii care o sa-i am . Tinand cont de ce am scris mai sus, risc prea mult pe un f4?

 

Numai bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ianuarie o sa implinesc 18. Intentionez sa-i multumesc scuterului si sa imi iau un cbr 600 f4 din 99-2000 . Din cate am inteles honda este cv cv mai blanda decat restul. Scuteresc de 2 ani si nu am cazut niciodata (nu prea conteaza asta). Am fost pasager vara asta vreo 500 km pe un R1 vreo 400 i-am facut intr-o zi alaturi de un cbr 1000 din 2008 si unul din 2007 , faina zi :) (baia mare-meses). Stiu si ce-i aia 260+ cu toate ca nu mi-as fi dorit prea mult, deci stiu ce inseamna multe fps. In km astia am avut timp sa vad si cum se se franeaza , cum se schimba vitezele, cum se depaseste si cum se franeaza dupa, mai multe.

 

Nu-mi place naked din pct de vedere al aspectului cu toate ca ar fi mai bine sa incep pe el. Imi plac sportivele, mai ales cbr-u care ar urma sa-l iau.

NU consider astia 2 ani de scuterit si ca am fost pasager pe r1,fireblade 2008 si 2007 :) avantaje, ci doar niste mini avantaje.

Is constient de calutzii care o sa-i am . Tinand cont de ce am scris mai sus, risc prea mult pe un f4?

 

Numai bine ;)

 

salut eu am f4 din 2002-2003 deci...cu experienta ta de 2 ani pe scuter iti recomand ceva maxim 400! ;) e o motocicleta greu de manevrat pt un incepator si stai tu linistit numai blanda nu e:))acum depinde ce model iei...trebuie sati inveti pozitia pe ea franarea in caz de accident daca nu o sa te trezesti ca zboara de sub tine;) nu te arunca la sportive , gandestete la familia ta ca daca ai patii ceva nu lear fi bine, si sigur o sa patesti! cand ai sportiva nu exista o sa merg linistit...e imposibil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ianuarie o sa implinesc 18. Intentionez sa-i multumesc scuterului si sa imi iau un cbr 600 f4 din 99-2000 . Din cate am inteles honda este cv cv mai blanda decat restul. Scuteresc de 2 ani si nu am cazut niciodata (nu prea conteaza asta). Am fost pasager vara asta vreo 500 km pe un R1 vreo 400 i-am facut intr-o zi alaturi de un cbr 1000 din 2008 si unul din 2007 , faina zi :) (baia mare-meses). Stiu si ce-i aia 260+ cu toate ca nu mi-as fi dorit prea mult, deci stiu ce inseamna multe fps. In km astia am avut timp sa vad si cum se se franeaza , cum se schimba vitezele, cum se depaseste si cum se franeaza dupa, mai multe.

 

Nu-mi place naked din pct de vedere al aspectului cu toate ca ar fi mai bine sa incep pe el. Imi plac sportivele, mai ales cbr-u care ar urma sa-l iau.

NU consider astia 2 ani de scuterit si ca am fost pasager pe r1,fireblade 2008 si 2007 :) avantaje, ci doar niste mini avantaje.

Is constient de calutzii care o sa-i am . Tinand cont de ce am scris mai sus, risc prea mult pe un f4?

 

Numai bine ;)

 

Si eu de cand m-am apucat de motociclism, am avut doar Honda de 600cmc, respectiv, F2, F4 si RR. Am picat de 2 ori (chestii minore, viteza de maxim 40 la ora), dar exclusiv din lipsa de experienta si reactie la traficul din jur, ceea ce se putea intampla indiferent de tipul motocicletei.

 

Insa admit, daca as avea un fiu, nu l-as lasa sa-si ia un supersport (de fapt, nici motocicleta, cred) pana nu ar implini 25 de ani. Consider ca e o varsta la care te mai maturizezi un pic, si nu mai exista (asa de des ;) ) avanturile si nebuniile tineretii.

 

Dar asta ar trebui sa decida fiecare pentru el. Daca se constientizeaza pericolele, si exista si controlul psihic (care e cel mai important), un supersport pentru inceput e ok, de ce nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar asta ar trebui sa decida fiecare pentru el. Daca se constientizeaza pericolele, si exista si controlul psihic (care e cel mai important), un supersport pentru inceput e ok, de ce nu?

In prima sapt de scuter m-a luat unu pe capota deoarece am avut incredere in el ca doar vede ca semnalizez si stau pe mijlocul drumului ca sa fac stanga sa intru in curte si nu am mai avut vre-un incident cu scuterul. De atunci trag pe dreapta si ii las sa mearga, nu ma intereseaza ca eu am prioritate . Is constient de pericole. Tot timpul port protectie de coloana si geaca cu protectii hard (cand e ff cald , doar protectia). Zi-mi cati scuteristi poarta protectie de coloana. Iau in serios si scutereala si o sa iau si suta aia de cai.

Editat de cosport
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
salut eu am f4 din 2002-2003 deci...cu experienta ta de 2 ani pe scuter iti recomand ceva maxim 400! :) e o motocicleta greu de manevrat pt un incepator si stai tu linistit numai blanda nu e:))acum depinde ce model iei...trebuie sati inveti pozitia pe ea franarea in caz de accident daca nu o sa te trezesti ca zboara de sub tine;) nu te arunca la sportive , gandestete la familia ta ca daca ai patii ceva nu lear fi bine, si sigur o sa patesti! cand ai sportiva nu exista o sa merg linistit...e imposibil

vai si eu care am inceput pe cb500 si nu am avut nici experienta pe scuter!!!ceva de maxim 400 poate fi un bandit400 care are putere cat si cb-ul meu, your point is? Tocmai din tendinta asta de exagerare au oamenii tendinta sa nu ia in considerare un sfat care se dorea a fi bun. daca ar face astia un cbr dar cu motor de diversion 600, atunci ar trai mai multi dintre tinerii astia care vor sa-si ia sportiva pentru ca le place cum arata

punctual la intrebare care s-a pus, eu raspund: chiar daca nu-ti place, crezi ca mori daca tii un an un motor naked, alea care sunt bune pt incepatori, si dupa aia iti iei cbr? iti spun eu ca nu, si ai mai mari sanse sa mori daca iti iei direct cbr-ul. si faza aia ca "am 110 cai dar merg incet" exista doar in teorie. mai devreme sau mai tarziu orgoliul sau prostia te va face sa ii dai mai tare decat poti tu sa conduci si atunci esti la ruleta ruseasca: poc! Cineva mi-a zis odata sa merg cu 20% mai incet decat stiu eu sa conduc(adica daca pot lua o curba cu 120, sa o iau cu 100, restul rezerva pt groapa din asfalt, pietris, masini pe contrasens etc). dar daca motorul poate cu 120% mai mult decat stiu eu sa conduc? as mai fi in stare sa respect regula???

 

si e diferenta mare intre scuter si motor: putere de iti va intinde mainile, greutate de 3 ori mai mare, manevrebilitate foarte diferita. intre bicicleta si motor, scuterul e mai aproape de bicicleta

 

gsx600f are cai mai putini, dar cine o vrea? ca doar nu e cbr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Nu rade, ca razi degeaba... R6-le, pana in ~10.000rpm este foarte cuminte... trage liniar si relativ "slab"... dupa cele 10.000 rpm, insa, devine o "fiara"... :lol:

 

 

R6 model 99-02 rupe... nu se compara cbr-ul cu el la nervozitate clar, am mers si pe modelul 2003 dar nu l-am forjat cat sa imi dau seama ,am mers touring pt ca nu era al meu.oricum e superior la clasa lui(strict 599cm3) la nervozitate. grija mare in trafic pe viitor si orice alegere a-ti face, faceti-o cu inima, iar apoi luati-o treptat, acomodati-va cu motorul, cu traficul. prima data e frica de motor ,iar cand frica incepe sa dispara ramane frica de trafic, cel putin asa e la mine(daca iese,daca sare, daca vine...). conteaza foarte mult felul dumneavoastra de a fi ,am amici care nu schimba cilindreea desi merg de mult timp pe 600 din cauza faptului ca nu se pot abtine la gaz si tin la viata lor.

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Acum am avut timp sa citesc tot topicul asta.....parerea mea este ca, intradevar un ss este chinuitor daca vrei sa MERGI cu motocicleta, sa admiri peisaje, sa vezi locuri, sa mergi la consum :D sau sa te relaxezi omeneste, ala e strict pt raceing de circuit, cu curbe multe, si bineinteles ca, cum nu-i pe tot locul asfaltul de pe la noi si anume perfect curat, nici macar pt viteza f mare nu prea-i, ca pt asa ceva exista miarele(R1, ZX-10R) si sport-turere mari gen Hayabusa sau ZX12-R sau ZX14(ZZR1400).....intr-adevar in unele situatii e mai bine sa fii pe ss decat pe chopper, dar asta numai daca ai stilul de condus aplecat spre ss, daca il ai aplecat spre choppereala, atunci clar e mai bun un chopper, astfel si pt mine ca am un stil mai sportiv de condus m-am simtit in mult mai mare nesiguranta pe franare de la 80 la ora pe o viraga 535 (cu care am "dansat" un pic franand prea violent cu fatza)decat pe un gixer de 750 si de 1100 in franare chiar mai tare de la 160-180 kmph :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare ...

 

am stat si am citit cu itneres topicul de la un capat la altu .... muuulte pagini si muuulte pareri .. so .. ce concluzie am tras

 

poti sa iti iei ss pentru incepator max 600

 

aici parerile sunt impartite .. o parte sunt deacord o parte nu .. treaba e urmatoarea .. daca ai cap .... iti poti lua o ss

 

am ajuns la alta concluzie .. ganditi-va ca iti iei un 125 sau un 400 .. e ca o dacie ... din care vrei sa scoti si untu .. vrei sa poti sa lergi cu ea pe autostrada cu 180 .. vrei sa pleci la o dunga la semafor mai nervos .. dar nu poti .. si daca o sa va uitati .. muulte din accidente se petrec cu masini cu cai putini cu raceri la volan ...

 

acum nu stiu ce sa spun .. si eu vreau sa ma apuc de scoala .. vreau sa-mi iau o ss .. de 6oo .. eu zic ca am cat de cat putina experienta in trafic .. am B-ul de vre-o 7 ani .. am vre-o 120 de mii de km facuti prin oras .. prin tara plecat de nebun .. dar niciodata experienta nu e indeajuns ca ti-o mai fac si altii dar uneori ti-o faci cu mana ta ..

 

posturile pe care le-am citi unele m-au facut sa ma mai gandesc .. altele ... mi-au dat de inteles ca daca ai cap pe umeri si gandesti cu el .. nu il ai doar ca sa nu iti ploua in gat ajungi departe .. acum depinde de fiecare .. poate tu esti cu capul pe umeri dar iese uan cu spatele .. cum citisem intr-un post si te latzeste pe drum ...

 

m-am dat vre-o 2 - 3 ani cu scuteru .... ai era sa iau trante si pe linia de tramvai .. era sa ma intind si in curbe pe nisip .. dar nu am luat nici una ...

 

si stiti cum e daca ti -a intrat in cap ceva .. nu ti-l mai scoate nici dracu .. pana acum m-a tinut femeia sa nu-mi iau motor .. dar anul asta m-a parasit si am zis ca asta-i ocazia :laugh:

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ...

 

am stat si am citit cu itneres topicul de la un capat la altu .... muuulte pagini si muuulte pareri .. so .. ce concluzie am tras

 

poti sa iti iei ss pentru incepator max 600

 

Pai aici nu e vb de concluzii personale ci de faptul ca nu e recomandabil pt toata lumea, iar daca tu zici ca ai mers deja cu masina ani buni si si cu scooter nu prea mai esti incepator :( aici e vb de cei care imediat dupa 125-u de 10-15 cai de la scoala de soferi cu care au mers max 60 vor sa-si ia DIRECT 600ss de minim 100CP........adica un R6 de 599cc si 120 de cai poti sa-ti iei da VFR 750 de 106 nu?? :laugh: .......mai ales ca in perceptia generala ss e motor de max 636 cat are cel de kawa, cele de 1000 sunt superbike, iar cele de 750 sunt compromisuri intre ss si sb tot mai rare :D

 

PS: un 125 de 30Cp si 180kg cu tot cu motorist in 6 trepte crede-ma e mult mai nervos decat o dacie de 60 de cai dintre care 5-10 mai mult iepe :D si de 900 de kg cu sofer si cutie cu 5 trepte :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pe acest subiect se poate discuta foarte mult insa trebuie sa intelegem de la ce punct se pleaca si pe cine intrebi.

De ex dak acum 2-3 ani o intrebam pe sotie ce parere are legat de faptul k vreau sa imi cumpar un motor (nu stia ea ce tip,marca s.a.) imi dadea cu ceva in cap dar intre timp lucrurile s-au schimbat radical.Riscuri sunt multe si diverse numai prin faptul k orice motor ai pilota o faci IN TRAFIC si deaici si problemele.

Consider ca se poate porni si pe un SS, experienta de min 5-10 la masini te ajuta enorm, la fel si 100-200 mii km parcursi insa mai presus de cifre si statistici mai e un lucru care din pacate nu avem puterea sa il obtinem nicicum, ci e dat de cel de sus (talent, indemanare)

Ce vreau sa spun este k cunosc oameni cu experienta auto de 15-20de ani care scuzati-mi expresia merg k pisatu boului ,nu au nici un fel de orientare in spatiu si utilizeaza ff violent comenzile masinii.Genu lor mai devreme sau mai tarziu SIGUR pe un motor o sa dea de necaz, in acest caz experienta sofatului cantarind zero in decizia alegerii tipului de motor.Pe de alta parte am mers cu altii in masina, si din primele manevre efectuate de ei in trafic te simti in siguranta, si nu incerci sa pui piciorul pe pedala de frana odata cu ei.

Nu e mai putin adevarat k riscurile sunt mai accentuate pe un motor de 600cc fata de 125,250 etc insa e cam aceiasi Marie cu alta palarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cazut cazi la fel si de pe 125 si de pe 1000

 

ideea e daca o sa te poti tu controla sa nu strunesti toti cei 100 care ce ii are, daca o sa te poti controla sa schimbi inainte de 6000 de ture la inceput.

 

daca esti constient ca nu ai voie sa iti pierzi respectul pentru motorul de sub poponeata :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...