Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Din punctul meu de vedere, o supersport de 600cmc nu e cu nimic mai presus decat o oricare alta motocicleta cu motor de 600 cmc, cu exceptia cursei ghidonului.

 

Adica ... avand experienta cu masina si bicicleta, iti poti da seama cum e cu echilibrul dar si schimbatul vitezelor,stapanitul acceleratiei,samd.

 

Problema intervine cand iti pierzi putin echilibrul dar nu poti contrabraca directia pentru ca e limitata ca si miscare, atat.

 

Eu ma gandesc la o moto gen tourer, ce are cursa ghidonului mai mare din acest motiv .. daca cbr600rr avea cursa aceeasi cu cbf sa zicem, acum deja o calaream :blink:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Concurs de care trage concluzii mai superficiale ;) ? Sunt cum oi fi, da' cu siguranta

nu pot sa sper la sanse de 100% de a scapa nici cu 5 ani de mers zilnic :blink: La fel cum,

la polul opus, pot spera ca n-o sa am nimic, in stilul in care imi place sa merg (un pic

mai taricel) si nu neaparat in stilul in care trebuie sa merg.

Tu esti constent ca debitezi ineptiile astea pe un topic de incepatori, sau ai dat din tastatura dupa ce ai fuma ceva "tare"?

 

Eu pot sa va fac un rezumat (subiectiv e adevarat) despre accidentatii de pe forumul asta pe anul trecut:

- Au murit 2 insi (sot si sotie) doborati de pe cruiser pentru ca un bou cu o duba a simtit nevoia sa le taie calea facand stanga cand nu avea prioritate;

- A murit unul pe "capra" care se simtea zmeul zmeilor (mi-a taiat si mie o data fata ca sa-mi arate ca el stie sa sa dea pe roata din spate) si care dupa ce a dat sec intr-o masina pe Floreasca a facut cateva ore mai tarziu infarct la Spitalul Floreasca.

- Au murit ceva scuteristi de genul. "cu gel in cap in loc de casca", dintre care retin un caz memorabil relatat aici de un politist unde respectivul (tzigan de etnie rroma, si beat pulbere) a uitat sa ia o curba si a murit dupa ce a lovit un pom care-i statea in cale...

- In rest toti protagonistii care au avut accident grav mergea fie pe vitezana pura cu 4 cilindri in linie, fie pe rude de genul Suzuki SV...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, cand va aud ca ziceti "nu luati SS, luati-va naked" parca nu prea-mi vine sa va cred!! Pai un Fazer are 95 CP, un Hornet are 98 CP (sau si mai multi, depinde de anii de fabricatie). Nu sunt deloc motociclete blande, daca tragi de gaz, incepi sa-ti pui niste intrebari existentiale. Un avantaj pe care il au SS-urile in fata nakedurilor e ca de obicei vin cu suspensii superioare acestora si frane mult mai bune, dar asta nu-i o regula. Deci, daca esti maniac, si nu vrei SS ca poti trage de gaz si o belesti, nakedurile (Hornet, Fazer, Z750, Bandit, SV650, Monster, KTM Duke, Triumph Street Triple, GSR) nu sunt o solutie. Singurul punct de inferioritate la nakedurile astea e top speed-ul, dar toate cele enumerate mai sus ating usor 200 km/h.

Vrei SS si numai SS, ia-ti! Da' ai grija, pentru inceput cel mai bine ar fi sa inveti nu cum se trage de gaz, ci cum o poti controla mai bine, cum poti folosi franele alea performante la eficineta lor maxima.

Mi-am reinnoit sistemul de franare de pe fatza (etrieri, pompa de frana de R1 si furtunase sport + o suspensie intarita) si cum m-am obisnuit cu frana mai ferma, cum am inceput sa merg mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, o supersport de 600cmc nu e cu nimic mai presus decat o oricare alta motocicleta cu motor de 600 cmc, cu exceptia cursei ghidonului.

 

Adica ... avand experienta cu masina si bicicleta, iti poti da seama cum e cu echilibrul dar si schimbatul vitezelor,stapanitul acceleratiei,samd.

 

Problema intervine cand iti pierzi putin echilibrul dar nu poti contrabraca directia pentru ca e limitata ca si miscare, atat.

 

Eu ma gandesc la o moto gen tourer, ce are cursa ghidonului mai mare din acest motiv .. daca cbr600rr avea cursa aceeasi cu cbf sa zicem, acum deja o calaream :blink: .

 

Iarta-ma, nu crede ca ma iau de tine ca persoana, dar din 4 fraze ai zis 5 prostii. Tu crezi ca la 80kmh invarti de ghidon ca de volanul autobuzului? La viteza aia (modesta) ratezi o curba nu pentru ca n-ai mai avut unde rasuci ghidonul ca deh... are raza de bracare mica!

 

Da, ia-ti un tourer! Aici chiar ai zis bine. Si mai intai cred... da de permis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca niste lucruri vreau sa mai spun si dupa aia o termin cu offtopicul asta enorm de pe topic :

- o moto trebuie respectata pentru ceea ce este si nu ptr ca te poata ucide !

- cand stii sa'i dai blana pe drum drept si nu te'ai accidentat mortal inca, nu inseamna ca poti mereu face asta

- pe drumurile din RO .. din pacate .. nu doar la soferi trebuie sa ai grija, mai sunt si tot felul de animalute, balegi si alte elemente cum ar fi nisip, pietris, tot felul de pete de ulei samd - deci mai multa atentie

- pe topicul de incepatori si SS-uri, cred ca mai educativ si productiv ar fi sa se posteze cu oarece ratiune si anticipare a unor gesturi decat de dragul de-a te da zmeu

- la inceputul lui aprilie, subsemnatul va avea prima moto : mai mult ca sigur un 600, si mai sigur o Honda

- in final, as fi curios sa se faca un sondaj ceva : cati dintre cei cu moto (ss in special) o au pentru ca le place sentimentul de a calari un motor, imaginea rebela de ce nu data de aceasta, placerea sa auzi un esapament la 14 000 rpm, samd .... si NU doar ca asa e "cul" si "moare femeele dupe mine" ?

 

Cu respect,

un posibil incepator pe CBR600RR

 

LE : Zappy .. permis am, luat o data cu B-ul insa n-am avut ocazia sa iau moto in B ptr ca nu mi-a trebuit. Despre aberatiile din postul de care zici, in mare masura si eu sunt constient .. am mai citit cate ceva, vorbit cu ceva motoristi si mi-au spus chestii asadar mea culpa ptr postul #632 - chiar se poate ascunde daca un moderator vrea.

 

Cum spuneam, aia era parerea mea in acel moment - nu am spus nici ca e adevarul absolut nici ca ar fi o regula, so incepator fiind astept sfaturi si nu ironii, ok?

Editat de Razz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un coleg care tentat de motorul meu, si-a luat un gsxr de 600 din 2005. Avea permisul de 1 saptamana si i-am spus ca greseste incepand pe un SS. A argumentat ca este foarte atent, responsabil si cumpatat, are experienta pe bicicleta. In plus, a devorat topicurile de accidente si imaginile/filmele necenzurate cu accidente astfel ca era terifiat de ce poate pati. A luat SS-ul, a mers 3 saptamini ca bunica, apoi a inceput sa uite ce zicea cu ceva timp in urma. Dupa 2 luni si 3000 de km, era zmeu dar intr-o zi s-a intamplat: venea de la Giurgiu si a ratat o curba.

Rezultatul:

el- clavicula in suruburi, calcai zdrobit si altele - 7 luni medical si recuperare (acum 3 zile s-a intors la munca)

ea- fractura deschisa de femur (tija), mana rupta +altele mai putin grave

motorul- dauna totala

Urmeaza alta operatie ca sa-i scoata adaosul de titan.

 

Aaaa, am uitat: avea pe el echipament de cel putin 1500 de euro cand a cazut.

Acum nu mai vrea motor niciodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, cand va aud ca ziceti "nu luati SS, luati-va naked" parca nu prea-mi vine sa va cred!! Pai un Fazer are 95 CP, un Hornet are 98 CP (sau si mai multi, depinde de anii de fabricatie). Nu sunt deloc motociclete blande, daca tragi de gaz, incepi sa-ti pui niste intrebari existentiale. Un avantaj pe care il au SS-urile in fata nakedurilor e ca de obicei vin cu suspensii superioare acestora si frane mult mai bune, dar asta nu-i o regula. Deci, daca esti maniac, si nu vrei SS ca poti trage de gaz si o belesti, nakedurile (Hornet, Fazer, Z750, Bandit, SV650, Monster, KTM Duke, Triumph Street Triple, GSR) nu sunt o solutie. Singurul punct de inferioritate la nakedurile astea e top speed-ul, dar toate cele enumerate mai sus ating usor 200 km/h.

Vrei SS si numai SS, ia-ti! Da' ai grija, pentru inceput cel mai bine ar fi sa inveti nu cum se trage de gaz, ci cum o poti controla mai bine, cum poti folosi franele alea performante la eficineta lor maxima.

Mi-am reinnoit sistemul de franare de pe fatza (etrieri, pompa de frana de R1 si furtunase sport + o suspensie intarita) si cum m-am obisnuit cu frana mai ferma, cum am inceput sa merg mai tare.

 

:blink:

Unde mai pui ca motorete precum Hornet, is mai fasnete si trag mai de jos decat SS-urile echivalente, cu vreo 2-3 mii de ture. Iar cum scade numarul cilindrilor, scade si turatia la care se obtine cuplul maxim > wheelie si alte nebunii ;) (KTM Duke e cel mai bun exemplu).

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 2 luni si 3000 de km, era zmeu dar intr-o zi s-a intamplat: venea de la Giurgiu si a ratat o curba.

Rezultatul:

el- clavicula in suruburi, calcai zdrobit si altele - 7 luni medical si recuperare (acum 3 zile s-a intors la munca)

ea- fractura deschisa de femur (tija), mana rupta +altele mai putin grave

Asta e atat de evidenta incat nici nu prea se gandeste lumea s-o spuna: n-ai ce cauta cu pasager in primul an, nici pe scuter.

Cred ca am cateva mii de km cu pasager si tot se simte o diferenta semnificativa fata de cand merg singur. Cu un pasager neexperimentat nici nu mai zic. N-ai ce cauta cu pasager ca incepator. Fara exceptie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Rossi are 30 de ani si a inceput la 18 ani pe o Aprilia 125cc, nu pe un CBR 600 RR. Abia la 22 de ani a trecut pe 500cc. Dar a condus de la 11 ani un 100cc.

 

O mica corectie, Rossi a inceput pe carturi si mai apoi pe pocket-bike, numai pe urma, la 16 ani a trecut la 125cc......este undeva la fan-club rossi aici pe forum un link de pe youtube cu un filmuletz de spre el.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100 % de acord la faza cu pasagerii, abia stii tu sa mergi, pentru tine cu moto la greutatea ta + a ei, pai sa mai pui si un pasager se schimba povestea - eu cand ii zic prietenei ca n'o voi lua cu mine pe moto crede ca ma duc s-o insel :blink:.

 

scuza-ma spy .. dar nu pricep ce echipament de 1500 ? avea prietenul tau daca n'a fost in stare macar calcaiul sa i'l protejeze ?? Eu am Alpinestars S-MX Plus cu protectii de magneziu la calcai si pe laterale (aftermarket cumparate) si nu stiu cum ai putea sa te alegi cu un calcai zdrobit avand asa ceva, si au fost cam 200 ? deci se incadra in buget al tau amic.

 

Revenind .. incep sa nu mai inteleg topicul asta, adica e vorba aici daca sa te risti ca incepator pe SS sau nu - punct. Exemplele si alte cazuri, auzite sau traite nu stiu cat loc au aici. Consider ca pilotul e primul si principalul vinovat pentru succes sau nu. Eu am vb cu amici din IT, unde chiar e patria lor, si spuneau ca tu esti primul si singurului responsabil + ca "ochio" la soferi, unde si in Milano sunt la fel de neatenti desi sunt catraliarde de scuteristi sau motociclisti.

 

Un sfat foarte bun, mi-a fost dat in sensul ca .. pana nu o stapanesc destul de bine, sa nu am ce iesi in autostrada .. ca te tenteaza drumul drept sa-i dai, in rest, pe strazile astea unde au sute de intersectii cu sens giratoriu chiar n-ai unde sa-i dai. Asa e si cu RO banuiesc, nu te duci pe Soarelui sa vezi cum merge sau pe tot felul de drumuri drepte si libere gen Kiseleff pana nu esti sigur pe tine, restul de situatii sunt ne-noroc sau necunostinta in situatii extreme - parerea mea.

Editat de Razz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Treaba e in felul urmator : sambata ma duc sa fac actele la moto (cbr 600rr 2008 km 0) si cam intr-o sapt o voi avea inmatriculata, asadar disponibila de calarit.

 

M-am tot gandit .. inca de cand vroiam moto, ma gandeam la 600RR, am tot amanat .. si acum cand am ocazia !! -> Sa ma orientez spre altceva ? - better not.

 

Pentru mai multa siguranta, pe langa costumul Alpinestars 2 PC Geaca Vector rosie, pantaloni Alpinestars Track Pants negri, manusi Alpinestars GP Plus, Boots Alpinestars SMX Plus rosii si cagula :blink: -> mai vin spre mine un RX 7 RR Nicky replica si mai imi fac comanda zilele astea de Gilet Wave Neck de la Dainese cu protectie la gat, coloana, clavicula si piept - o sa fiu cam robocop, dar mai bine investeti o data si eviti alte posibile neplaceri.

 

Asadar, sa am asflat uscat si experiente cat mai placute .. ne auzim poate si cu poze.

 

V-am pupat,

Razvan

Editat de Razz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Treaba e in felul urmator : sambata ma duc sa fac actele la moto (cbr 600rr 2008 km 0) si cam intr-o sapt o voi avea inmatriculata, asadar disponibila de calarit.

[...]

Asadar, sa am asflat uscat si experiente cat mai placute .. ne auzim poate si cu poze.

 

V-am pupat,

Razvan

sa o stapanesti sanatos si sa ajungi sa o vinzi fara nici o zgarietura.

ce ar mai trebui sa stii (si asta e valabil pentru toti incepatorii): daca esti robocop cu echipament super bun nu inseamna ca esti safe, oasele se rup, creierul se face gel, ficatul si splina se rup, si tot asa. si in trafic, asa cum tu ii dai gaz pe bulevard si te doare'n pix de regulile de circulatie, la fel altii intorc masina precum caruta, cu aceeasi durere'n pix fata de aceleasi reguli de circulatie. ghici, cine ar putea iesi tavalit sau mort? poti sa fi pilot excelent pe circuit (unde singura regula e sa ramai pe pista), pe strada sunt alte reguli si asa cum tu esti dispus sa le incalci, la fel e valabil si pentru restul. vezi la accidente, un topic din 2007 cu doi copii care au murit pe plevnei cand o raba de 25+ tone a iesit din santier si nu i-a vazut (raba aia se misca greu, greu, chiar si asa motoristul nu a anticipat si a ajuns cu tot cu pasager sub roti; probabil nu mureau din cauza impactului, dar au murit striviti sub rotile basculantei). accident stupid? da! se putea evita daca avea experienta in mers pe strada? probabil ca da! a, si nu aveau SS.

inca ceva: vizitele familiei si prietenilor la spital la reanimanre nu te scot din coma

take care

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mergi cu 100 la ora in oras (nu zic mai mult) si iti iese cineva in fata e acelasi lucru cu orice motor. ba chiar as fi tentat sa zic ca supersporturile au frane ceva mai bune.

accidentele nasoale cu ss (sau cu alte motociclete) nu cred ca sunt din cauza manevrabilitatii, cursei ghidonului, a cailor putere sau a carenelor. in general sunt din cauza vitezei.

si dupa cum stim cu totii, motocicletele (chiar si cele supersport), sunt doar niste masinarii conduse de om, nicidecum niste fiare posedate de satana care accelereaza singure.

 

deci sa lasam povestile cu nu-stiu-cine care se credea zmeu si a ratat o curba din cauza ca avea supersport. a ratat curba pentru ca fost idiot si mergea cu viteza.

sau povestile de genul ca a murit nu stiu ce super biker, super experimentat; si daca a murit ala care avea 300000 km pe motor, tu o sa mori sigur maine pentru ca ai carnet doar de o luna. in cele mai multe cazuri, si bikerii astia super bazati care au schimbat 30 de motoare in cei 10 ani de experienta, tot din cauza vitezei mor pana la urma (chiar daca nu e neaparat 100% vina lor).

 

cu alte cuvinte, daca esti bou poti sa mori si cu un maxi scuter, nu ai nevoie neaparat de ss.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mergi cu 100 la ora in oras (nu zic mai mult) si iti iese cineva in fata e acelasi lucru cu orice motor. ba chiar as fi tentat sa zic ca supersporturile au frane ceva mai bune.

accidentele nasoale cu ss (sau cu alte motociclete) nu cred ca sunt din cauza manevrabilitatii, cursei ghidonului, a cailor putere sau a carenelor. in general sunt din cauza vitezei.

si dupa cum stim cu totii, motocicletele (chiar si cele supersport), sunt doar niste masinarii conduse de om, nicidecum niste fiare posedate de satana care accelereaza singure.

 

deci sa lasam povestile cu nu-stiu-cine care se credea zmeu si a ratat o curba din cauza ca avea supersport. a ratat curba pentru ca fost idiot si mergea cu viteza.

sau povestile de genul ca a murit nu stiu ce super biker, super experimentat; si daca a murit ala care avea 300000 km pe motor, tu o sa mori sigur maine pentru ca ai carnet doar de o luna. in cele mai multe cazuri, si bikerii astia super bazati care au schimbat 30 de motoare in cei 10 ani de experienta, tot din cauza vitezei mor pana la urma (chiar daca nu e neaparat 100% vina lor).

 

cu alte cuvinte, daca esti bou poti sa mori si cu un maxi scuter, nu ai nevoie neaparat de ss.

 

Recomand tuturor celor care vor ss ca prima motocicleta sa incerce un suzuki burgman de 650 cc cu doi cilindrii si vreo 80 de cai, dar sa mearga neaparat prin traficul din bucuresti. 99% dintre acestia l-ar da pe jos fara sa-si dea seama de ce.

Prea multe pretentii de la incepatori, prea multi se tavalesc cu ele, pt ca nu e o motocicleta care sa te ierte atunci cand gresesti, nu te nasti cu reflexe si cu experienta de a conduce asa ceva.

Dar poate unii sunt mai talentati si mai `cumpatati`, asta pana trec cei 3-4 mii de km si vor avea impresia ca au invatat destule incat sa mareasca viteza considerabil, insa sa stea linistiti ca nu mama va plange dupa ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta (nici la 3-4 mii de km si nici la 50-60 de mii de km) nu te fereste de accidente. Asta tine in cea mai mare masura de noroc (sau ghinion dupa caz). Evident probabilitatea sa ai noroc scade odata cu cresterea vitezei.

 

Nu am nimic de castigat sau de pierdut daca isi ia un incepator supersport (si eu sunt unul dintre ei), dar totusi mi se pare o exagerare sa spui ca ss-urile omoara asa fara sa le faci tu nimic. Dupa rationamentul asta poate cei care isi iau naked se gandesc ca pot sa mearga linistiti cu 150 in oras ca deh, e naked, asta nu te omoara ca un supersport.

Nici nu contest faptul ca cele mai multe accidente sunt cu ss, asa o fi, dar am un sentiment ca de fapt cauza este viteza, respectiv cel care a accelerat motocicleta.

 

Recunosc ca un naked se strecoara mai bine printre masini, sau e mai comod, sau e mai usor, sau nu se incalzeste asa tare vara, dar astea sunt considerente care tin de confort pana la urma, nu de siguranta.

 

Cred ca sfatul cel mai bun pentru incepatorii pe supersport (si nu numai) este sa mearga REGULAMENTAR (nu ca asta iti da get out of jail free card sau face sa dispara orice sofer neatent care iti intoarce masina in fata, dar.... impulsul = masa * viteza).

 

....ah fetele incepatoare pe ss au avantajul ca nu au testoteron (care te face sa devii agresiv si un pic irational - spun asta studiile, nu eu).

Editat de metoxil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal all

ca incepator mi-am luat un ss de 600 (Honda CBR f4i)

deja am avut un impact cu pamantul, stiu ce poate un SS, sunt constient de mobra asta.

am 28 ani, permis cat B din 2000.

mi-am luat un SS pentru ca altceva nu-mi place, nu in ideea sa-i dau la maxim, nu sunt vitezoman......

am senzatii pe motor si la 40-50 km/h in oras. ma satisface enorm motorul asta.

daca aveti alte pareri va rog sa le spuneti. poate ma faceti sa-mi schimb motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal all

ca incepator mi-am luat un ss de 600 (Honda CBR f4i)

deja am avut un impact cu pamantul, stiu ce poate un SS, sunt constient de mobra asta.

am 28 ani, permis cat B din 2000.

mi-am luat un SS pentru ca altceva nu-mi place, nu in ideea sa-i dau la maxim, nu sunt vitezoman......

am senzatii pe motor si la 40-50 km/h in oras. ma satisface enorm motorul asta.

daca aveti alte pareri va rog sa le spuneti. poate ma faceti sa-mi schimb motorul.

 

 

Acum dupa ce l-ai luat si spunand cate satisfactii iti aduce nu cred ca mai poate sa iti zica cineva ceva care sa te faca sa iti schimbi punctul de vedere asupra motorului ales ! Sa ai grija de tine , sa o iei incet si sa te bucuri de el ! Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
sal all

ca incepator mi-am luat un ss de 600 (Honda CBR f4i)

deja am avut un impact cu pamantul, stiu ce poate un SS, sunt constient de mobra asta.

am 28 ani, permis cat B din 2000.

mi-am luat un SS pentru ca altceva nu-mi place, nu in ideea sa-i dau la maxim, nu sunt vitezoman......

am senzatii pe motor si la 40-50 km/h in oras. ma satisface enorm motorul asta.

daca aveti alte pareri va rog sa le spuneti. poate ma faceti sa-mi schimb motorul.

 

 

Am 25 de ani si am inceput pe r6. M-a speriat la inceput marimea lui dar m-am obisnuit repede. Un singur incident am avut cu un caine, pe care nu puteam sa-l evit nici cu un scuter in rest toate bune si frumoase. Ca si tine l-am luat tot pentru ca "ma satisface" si nu pentru viteza. B-ul il am de aproape 7 ani si A-ul de un an. Ce am facut cand l-am luat: de teama sa nu cad cu el, sa nu il zgarii sau sa sparg carenele, i-am dat jos tot de la suport bord cu faruri si carene, absolut tot in afara de codita (un fel de naked) si i-am pus crash pad-uri, am invatat sa iau curbele, sa ma las stanga dreapta, sa fac counter steering, dupa ce am simtit ca il stapanesc cat de cat ok, i-am pus tot la loc si acum merg linistit si fara probleme. M-au ajutat mult si prietenii mai experimentati (desi m-au sfatuit sa nu-mi iau r6, dar deh incapatanarea nestiutorului si neexperiementatului), dar in sensul ca mi-au explicat ce si cum sa fac, dupa care am mers singur pe strada cu el. Mi-au spus ca m-ai mult m-ar incurca daca ar trebui sa merg cu ei, in sensul ca va trebui sa ma tin dupa ei, eu mergand mai incet, si exista posibilitatea sa ma jeneze in trafic, fiind incepator. Sfaturi nu pot sa dau ca inca sunt incepator. Motorul nu o sa-l schimb niciodata din motive de siguranta, l-as da doar pe unul mai nou. nu stati faceti multe posturi pe site, mai bine exersati ca e frumos afara:) asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..luam supersport dar suntem oameni linistiti..nu depasim 50-60.. nu incercam sa vedem cat poate..nu ii dam treapta in 12 mii de ture..mda.

Supersporturile, asa cum spunea si initiatorul topicului, sunt facute pt VITEZA! orice alta exploatare duce la un chin insuportabil. dupa 10 min in trafic aglomerat nu`ti mai simti incheieturile, spatele, gatul, umerii, etc!

daca nu esti ..cum sa zic...un pic sarit de pe fix(ul unora) nu ai ce cauta pe supersport. nu esti vitezoman dar iti place ss? sunt o multime de s-touringuri care`s aproape identice cu ss. "gagicile" nu fac diferenta. nici unii dintre voi nu o faceti. stiu ca am citat din spusele topic-starter`ului, dar simteam nevoia sa va aduc aminte.

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]orice alta exploatare duce la un chin insuportabil. dupa 10 min in trafic aglomerat nu`ti mai simti incheieturile, spatele, gatul, umerii, etc!

daca nu esti ..cum sa zic...un pic sarit de pe fix(ul unora) nu ai ce cauta pe supersport. nu esti vitezoman dar iti place ss? sunt o multime de s-touringuri care`s aproape identice cu ss. "gagicile" nu fac diferenta. nici unii dintre voi nu o faceti. stiu ca am citat din spusele topic-starter`ului, dar simteam nevoia sa va aduc aminte.

numai bine!

orice alta exploatare duce la un chin? :rolleyes: daca nu esti sarit de pe fix nu ai ce cauta pe ss?

 

imi pare rau sa zic asta dar cred ca tu nu ai mers nici macar o data pe un supersport....

nu inteleg de unde cineva (acum nu ma refer la tine in mod special adrian9292) care nu a mers niciodata pe un ss poate sa stie cat de brutal, periculos, incomod, etc. este unul.

nu mai credeti tot ce cititi in presa sau vedeti la tv. ;)

 

bafta! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! sa ma prezint: posesor zx-636(2005) de circa o saptamana, experienta moto doar cu zx-ul deci tot o saptamana cam 1100km facuti! concluzii: la fel ca toata lumea inainte imi ziceam ca-mi iau vitezana ca doar eu sunt un om cumpatat (30 ani) ca doar nu o sa merg cu viteza ca inteleg traficul si ca nu o sa trag de acceleratie si ca desi are 17 mii de ture eu nu o sa urc mai mult de 8 mii cel putin in primul an nu!

ei bine nu-i asa: in subconstientul nostru toti vrem sa fim regii soselelor iar in momentul in care avem acceleratia in mana cu siguranta o sa ajungem sa tragem de ea ca maimutele, prima zi mai usor o doua ceva mai tare si prin a treia zi mergeam cu 250 si nu odata ci in reprize fara sa realizez la ce risc ma expun. Clar SS is pt viteza iar in momentul in care depasesti sau ai o linie dreapta tragi acceleratia chiar daca pe curbe sunt varza. Lucru interesant e ca de cate ori ma dau jos de pe ea imi zic ceva de genul: ce (cuvant urat) de ce am mers asa tare????????? ei bine! e din cauza ca e vitezana si asta cere si toti o sa fim sedusi de nebunia vitezei. Deci sper ca norocul sa ma tina tot timpul iar in momentul in care se va rari sa fi adunat suficienta experienta ca sa am pe ce ma baza! Bafta la toti si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! sa ma prezint: posesor zx-636(2005) de circa o saptamana, experienta moto doar cu zx-ul deci tot o saptamana cam 1100km facuti! concluzii: la fel ca toata lumea inainte imi ziceam ca-mi iau vitezana ca doar eu sunt un om cumpatat (30 ani) ca doar nu o sa merg cu viteza ca inteleg traficul si ca nu o sa trag de acceleratie si ca desi are 17 mii de ture eu nu o sa urc mai mult de 8 mii cel putin in primul an nu!

ei bine nu-i asa: in subconstientul nostru toti vrem sa fim regii soselelor iar in momentul in care avem acceleratia in mana cu siguranta o sa ajungem sa tragem de ea ca maimutele, prima zi mai usor o doua ceva mai tare si prin a treia zi mergeam cu 250 si nu odata ci in reprize fara sa realizez la ce risc ma expun. Clar SS is pt viteza iar in momentul in care depasesti sau ai o linie dreapta tragi acceleratia chiar daca pe curbe sunt varza. Lucru interesant e ca de cate ori ma dau jos de pe ea imi zic ceva de genul: ce (cuvant urat) de ce am mers asa tare????????? ei bine! e din cauza ca e vitezana si asta cere si toti o sa fim sedusi de nebunia vitezei. Deci sper ca norocul sa ma tina tot timpul iar in momentul in care se va rari sa fi adunat suficienta experienta ca sa am pe ce ma baza! Bafta la toti si asfalt uscat!

fara suparare dar tu nu mai ai multe zile daca o tii in ritmul asta....eu in locul tau as merge mai usor pentru ca va veni prima cazatura chit ca vrei sau nu vrei si nu cred ca e prea bine sa se intample la vitezele pe care le-ai mentionat.nu mai zic de accident...

Fiecare cum isi asterne asa doarme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...