Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Pai te cataloghezi singur ca retard cu scrisul ala, nu tre sa te catalogheze nimeni altcineva. Bafta infinita si asfalt uscat. O sa ai nevoie.

 

L.E: orlysche, de ce nu ne povestesti cum ai sters cu el pe jos la 30 pe ora? Sunt sigur ca sunt multi incepatori pe R6 care ar vrea sa afle cum ai reusit, tu fiind un geniu innascut, capabil sa stapanesti orice fiara cu 2 roti.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai te cataloghezi singur ca retard cu scrisul ala, nu tre sa te catalogheze nimeni altcineva. Bafta infinita si asfalt uscat. O sa ai nevoie.

 

L.E: orlysche, de ce nu ne povestesti cum ai sters cu el pe jos la 30 pe ora? Sunt sigur ca sunt multi incepatori pe R6 care ar vrea sa afle cum ai reusit, tu fiind un geniu innascut, capabil sa stapanesti orice fiara cu 2 roti.

 

oau cine nu scrie corect pe motociclism.ro e retardat,da tu de ce ai editat postu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant.....nu ma pot supara pe prostia omeneasca....apropo motorul sters pe jos este inavatura de minte sa nu il mai las pe mana la prieteni, dar mno tu poate stii mai bine de cat mine nu? ca dupa cum scrii sigur ai un IQ net superior mie. dar asta este multora nu le poti ajunge la nas dupa ''15 ani'' de motociclism , nu stiam ca exista un tipar care trebuie respectat fiind incepator ...sanatate si asfalt uscat

 

si da ai dreptate nu stiu sa stapanesc o motocicleta.....nu stiu sa fac wheelie , nu stiu sa sterg cu scaritele asfaltul....da incerc sa cred ca stiu sa am un comportament adegvat in trafic fara sa pun siguranta mea sau a altora in pericol , si nu stiu de ce dar imi pari genul de om la care nu ii ajungi la nas ! oare se poate? si daca vrei o sa incep sa scriu si cu aliniat , litere mari etc etc , pana una alta imi cer scuze in numele tuturor de pe forum care au facut mari greseli de ortografie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o scuza si pentru greselile de ortografie dar nu cred ca are importanta sa iti explic tie acum, aici , catalogheaza-ma ca incompetent daca iti este mai usor .

 

PS. felicitari pt spiritul de observatie!!

Scriai in timp ce mergei cu motocicleta ? :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, deci tu esti genul ala de prieten bun care imprumuta un motor de 100 de cai putere unui amic sa se dea si el. Bravo man, esti destept foc. Nu trebuie sa ai un IQ mult superior celui unui limax ca sa te prinzi ca e o idee proasta sa imprumuti motorul, mai ales daca motorul ala e un supersport si amicul nu e tocmai Rossi. Ma mir ca amicul nu te-a si batut pe urma, ai fi meritat. Cu prieteni ca tine n-are nevoie de dusmani.

 

Ma doare la plua de ce greseli faci tu, mi se rupe de cat de suparat esti tu pe mine ca ti-am atras atentia ca te-ai comportat ca un retard. Daca vrei sa iti ordonezi ideile in scris nu imi sare mie inima in piept de bucurie, da s-ar putea ca aia care citesc ce ai scris tu sa nu aiba impresia ca stau de vorba cu un tip care-si trage o bala in timp ce bate-n tastatura.

 

Indiferent cat de destept sau prost te-as crede eu, tu ai comis niste chestii de a ajuns motorul tau zgariat si de vanzare. Fie ca l-ai "imprumutat" cuiva fie ca l-ai trantit tu, ar trebui sa-ti fie invatatura de minte ca fierul ala are mai multa personalitate decat esti tu capabil sa strunesti. Daca preferi sa crezi ca eu iti sunt dusman si-ti vreau raul, n-ai decat, asa cum am spus mai inainte, mi se rupe. Poate dupa 3-4 ani de mers o sa-mi dai dreptate, poate nu. Gandeste-te ce frumos ar fi sa practici hobby-ul asta si peste 4 ani si ia niste masuri in consecinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, deci tu esti genul ala de prieten bun care imprumuta un motor de 100 de cai putere unui amic sa se dea si el. Bravo man, esti destept foc. Nu trebuie sa ai un IQ mult superior celui unui limax ca sa te prinzi ca e o idee proasta sa imprumuti motorul, mai ales daca motorul ala e un supersport si amicul nu e tocmai Rossi. Ma mir ca amicul nu te-a si batut pe urma, ai fi meritat. Cu prieteni ca tine n-are nevoie de dusmani.

 

Ma doare la plua de ce greseli faci tu, mi se rupe de cat de suparat esti tu pe mine ca ti-am atras atentia ca te-ai comportat ca un retard. Daca vrei sa iti ordonezi ideile in scris nu imi sare mie inima in piept de bucurie, da s-ar putea ca aia care citesc ce ai scris tu sa nu aiba impresia ca stau de vorba cu un tip care-si trage o bala in timp ce bate-n tastatura.

 

Indiferent cat de destept sau prost te-as crede eu, tu ai comis niste chestii de a ajuns motorul tau zgariat si de vanzare. Fie ca l-ai "imprumutat" cuiva fie ca l-ai trantit tu, ar trebui sa-ti fie invatatura de minte ca fierul ala are mai multa personalitate decat esti tu capabil sa strunesti. Daca preferi sa crezi ca eu iti sunt dusman si-ti vreau raul, n-ai decat, asa cum am spus mai inainte, mi se rupe. Poate dupa 3-4 ani de mers o sa-mi dai dreptate, poate nu. Gandeste-te ce frumos ar fi sa practici hobby-ul asta si peste 4 ani si ia niste masuri in consecinta.

 

prietene taci ca puti de prostie ...iti place numa sa intuesti in stele ....cine pla mea esti mama omida? toti suntem buni de sfaturi la distanta fara sa cunosti indeajuns problemele...da motorul e de vanzare ca sa zgariat nu?il vand ca asa mi se scoala mie inainte sa mi-o frec in fata calculatorului....cat de idiot poti sa fii...mai ales sa crezi ca m*am suparat pe tine...nu ma pot supara pe tine ca esti prea prost...si ma si doare in...de tine ..nu am stiu ca tre sa fii Rossi sa te dai cu SS, si mai important ai fost tu in spiritul mamei omide si ai vazut ca prietenul meu Rossi a cazut din vina lui nu? nu prea te vad in stare sa dai sfaturi prietene .... dute pe alte topicuri ...nu am degand sa ma cert cu tine aici ca la piata ...tu ti le stii pe ale tale eu pe ale mele ...deranjant este ca tu cunosti omul din 3 fraze...mai incet cu jignirile ca iti scade IQ-ul in fata multora...eu cand am scris aici nu imi amintesc sa fi jignit pe cineva indiferent ca sa exprimat gresit sau ca poate mentalitatea lui nu bate cu a mea !

Editat de orlysche
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un sfat; am 15 ani si m-am hotarat sa-mi iau R125 de ceva timp. Tata mi-a zis ca o sa incerce sa faca rost de bani pana la ziua mea, respectiv acesta sa fie cadoul (SH-undeva pe la 2000 euro+echipamentul(strictul necesar) )

Implinesc 16 ani la inceputul lui februarie... pot sa particip la cursuri moto abia la inceputul lui noiembrie.

 

Nu am nici cea mai mica experenta fizica in acest domeniu si nu as vrea sa trantesc motocicleta cum o primesc...cum ar trebui sa procedez ? Ma gandeam acum sa iau 1 lectie 2 in particular sau de la altcineva pentru a invata sa stapanesc motocicleta pana sa vina iarna de-a binelea. La cine ar trebui sa ma adresez? (sunt la liceu si e aproape imposibil sa mai astept 2 saptamani sa inceapa tezele si tocmai atunci sa ma apuc si de cursuri, daca mai sunt deschise scolile!) Cine poate sa ma ajute si pe mine, macar cu un sfat, e binevenit! (am mers mult pe bicicleta, am condus multicel masini;sunt apt psihologic:)))) )

O cumpar deoarece "iubesc" motocicletele si din pricina transportului...fac ~1ora jumate pana la liceu:(-m-am mutat de curand si e destul de greu.

 

Multumesc anticipat si...

Asfalt uscat !

 

PS: sunt din Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un sfat; am 15 ani si m-am hotarat sa-mi iau R125 de ceva timp. Tata mi-a zis ca o sa incerce sa faca rost de bani pana la ziua mea, respectiv acesta sa fie cadoul (SH-undeva pe la 2000 euro+echipamentul(strictul necesar) )

Implinesc 16 ani la inceputul lui februarie... pot sa particip la cursuri moto abia la inceputul lui noiembrie.

 

Nu am nici cea mai mica experenta fizica in acest domeniu si nu as vrea sa trantesc motocicleta cum o primesc...cum ar trebui sa procedez ? Ma gandeam acum sa iau 1 lectie 2 in particular sau de la altcineva pentru a invata sa stapanesc motocicleta pana sa vina iarna de-a binelea. La cine ar trebui sa ma adresez? (sunt la liceu si e aproape imposibil sa mai astept 2 saptamani sa inceapa tezele si tocmai atunci sa ma apuc si de cursuri, daca mai sunt deschise scolile!) Cine poate sa ma ajute si pe mine, macar cu un sfat, e binevenit! (am mers mult pe bicicleta, am condus multicel masini;sunt apt psihologic:)))) )

O cumpar deoarece "iubesc" motocicletele si din pricina transportului...fac ~1ora jumate pana la liceu:(-m-am mutat de curand si e destul de greu.

 

Multumesc anticipat si...

Asfalt uscat !

 

PS: sunt din Bucuresti.

Pai ca sa conduci R125 iti trebuie A1, adica sa faci o scaola, si acolo capeti un minim de experienta, absolut insuficienta in trafic.

Fa scoala, si o sa vezi ca nu e dracul atat de negru. Nu e greu sa controlezi un R125 ci sa faci fata fluxului de informatii si situatiilor schimbatoare din trafic.

 

Daca parintii tai tin la tine si iti sustin visul, ii apreciez foarte mult, dar tebuie sa isi duca "crucea" pana la capat si sa iti sponsorizeze o scoala buna (pot sa iti recomand pe PM, daca vrei), sunt scoli care fac iesiri in trafic, e putin, dar e un inceput foarte bun.

 

Dupa aceea e bine sa iesi in zone putin aglomerate si zile cu trafic redus.

E bine sa fii escortat la inceput de parinti cu masina, sa te obisnuiesti sa nu te sperii, sa nu franezi brusc cand iti sare un caine in fata, sa stii sa schimbi o banda avand certitudinea ca e in regula si nu "o fi nu o fi".

 

Ca si motocicleta R125 e ok, desi pare SS, totusi ghidonul e destul de sus, motocicleta usoara, iar de puternica ce sa zic... face concurenta cu un logan 1.6mpi, pana la 80-90km/h. Franele in schimb sunt surpinzator de bune.

E important ehipamentul dar e si mai important comportamentul si "maturitatea" in trafic.

Multi care isi zboara mucii pe aici pe forum fac cateva iesiri pe sezon in afara orasului si se cred rossi, altii merg mult, peste tot, si chiar pot sa iti dea sfaturi pertinente (in general userii cu ani mai multi si cu posturi mai putine).

 

Uita-te la filmulete cu accidente, vezi care au fost greselile, si o sa vezi ca exceptand un 10-15% de ghinion, restul sunt greseli umane, in mare parte cauzate de adrenalina si testosteron (care din pacate la varsta mica sunt la cote mari).

Se poate muri si intr-un logan cu airbaguri la 60km/h (demonstrat de huidu), si se poate supravietui pe motor la viteze mai mari, depinde de capacitatea ta de a invata de a te stapani, si bineinteles intotdeauna si un pic de noroc.

 

Multa bafta si bucura-te ca ai parinti intelegatori, abia mai tarziu o sa intelegi ce inseamna pentru ei un astfel de pas.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@storm: Poate ar trebui sa astepti dupa ce iti iei permisul sa te sui pe propria motocicleta? Doar o idee, alea de scoala sunt in plan sa dai cu ele de pamant.

Daca nu locuiesti intr-o tara cu clima tropicala, acum e o idee proasta sa mergi pe motocicleta. Foarte proasta. Asfaltul e rece, vremea e mohorata, sunt frunze, craci, nisip, apa pe jos. E frig, ingheti pe el, soferii sunt toropiti de caldura in masina si nu prea se mai uita dupa tine. Mai bine astepti pana la primavara, cand s-o mai incalzi nitel sa termini scoala si sa dai examenul, si pe urma te poti da legal cu agregatul.

 

@orly: Vezi ca daca ai (cuvant urat) pe nas, iti pute toata lumea a (cuvant urat). Asa si cu prostia da un pic mai altfel. Sunt tatal omidul si-ti ghicesc in stele ca daca nu repari carenele alea de la Erseis s-ar putea sa il vinzi in pierdere. Doar zic, nu dau cu paru'.

Cu totii avem motivele noastre. Tu-ti vinzi motorul ca nu esti in stare sa-l stapanesti si ai dat cu el pe jos (pardon, l-a scapat un prieten la 30 pe ora), eu imi bat plua de tine ca te ataci repede si te aprinzi ca popcornu cand vede sticla de fanta. Vezi ca daca pui ... la sfarsitul fiecarei propozitii o sa te creada aia care te citesc nehotarat. Suspensia e suspensie coane, nu punct. Get your punctuation straight.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@storm: intai de toate apuca-te sa faci scoala ( nu stiu daca mai ai cum anul asta pentru ca deja sfarsitul de sezon cam bate la usa ) dupa care iti cumperi mobra.

 

Cand iesi in trafic mergi linistit, nu te apuca sa faci tot felul de nebunii, beleste ochii si in general nu te expune la situatii care iti pot provoca neplaceri. Motocicleta pe care o vei avea este destul de usoara asa ca nu ar trebui sa ai probleme cu ea. ( eventual cand faci scoala poti sa vorbesti cu instructorul sa te lase sa mergi si pe 250 pentru ca este mai grea si mai puternica decat cea de 125 si zic eu ca te va ajuta )

 

Unii dintre noi dupa ce am luat examenul am mers direct pe 600, dar datorita faptului ca am dat dovada de bun simt in trafic si nu am facut prostii suntem inca intregi. ( eu de exemplu nu stiam sa merg nici pe bicicleta cand am inceput scoala )

 

Cum zicea si colegul de mai sus, acum nu e cea mai buna perioada sa inveti sa mergi pe mobra deoarece asfaltul e rece, nu esti obisnuit cu traficul si s-ar putea sa te sperii de vreo masina/bicicleta/oaie/mobra si sa dai cu fundul de pamant. ( nu-mi sariti in cap ca sunt incepator si dau sfaturi dar am apucat si eu sa vad ce inseamna sa fuga rotile de sub tine cand incerci sa ocolesti vreo chestie din scurt :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi! Eu vroiam sa capat un pic de experienta pana primesc motocicleta, pana sa iau carnetul in martie, aprilie.(nici cu gandul nu pot sa mai astept inca 6 luni, de un an ma tot roade asta)

Acum, cat inca mai e frumos as fi vrut sa invat sa pornesc, opresc....macar in a 1 si a 2 sa merg.

Eu am unde sa ma plimb cu ea dupa ziua mea(strazi necirculate).Cred ca as inebuni sa o primesc in februarie, si sa ma gandesc 2 luni ca daca mai sui pe ea pic.

 

Numai bine.

 

PS: Stiu ca am parinti buni.Sunt foarte constienti de primejdie, de aceea vreo jumatate de an am tot negociat cu ei.Eu nu am o fire agresiva dar din pacate temperamentul ma omoara cateodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi! Eu vroiam sa capat un pic de experienta pana primesc motocicleta, pana sa iau carnetul in martie, aprilie.(nici cu gandul nu pot sa mai astept inca 6 luni, de un an ma tot roade asta)

Acum, cat inca mai e frumos as fi vrut sa invat sa pornesc, opresc....macar in a 1 si a 2 sa merg.

Eu am unde sa ma plimb cu ea dupa ziua mea(strazi necirculate).Cred ca as inebuni sa o primesc in februarie, si sa ma gandesc 2 luni ca daca mai sui pe ea pic.

 

Numai bine.

 

PS: Stiu ca am parinti buni.Sunt foarte constienti de primejdie, de aceea vreo jumatate de an am tot negociat cu ei.Eu nu am o fire agresiva dar din pacate temperamentul ma omoara cateodata.

Mai reconsidera te rog. Eu am achizitionat un 1000rr si l-am bagat direct in garaj pana in martie-aprilie, desi, imi doresc enorm sa ma dau cu el. Conditiile meteo nu ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdanel dragule ai dreptate, cum m-ai citit tu pe mine ca o carte deschisa :)) da vand r6-le ca nu il pot controla de acea ma limitez undeva la un plin de benzina la 2-3 zile prin cluj....ca mno incerc sa invat. De reparat nu mai repar nimic , de iesit in pierdere oricum ies si cu ele reparate dupa caputul meu, motorul arata undeva la 80% bine ca aspect si de mers ce sa stiu eu, ca doar is incepator :unsure:

 

Eu doar iti urez asfalt uscat , daca a nevoie daca nu, eu am si sa ne vedem in trafic cu capul pe umeri :D chears :friends:

 

 

 

 

 

 

salut,

 

sunt incepator si mobra pe care o doresc este un BMW K1200r , deci apelez la conoscatori pentru sfaturi ,opinii etc.

 

O_o mno asta nu se joaca ca mine :)))) loc la capela ai asigurat ? eu nu imi permit ca, rad ciob de oala sparta, dar astept veteranii sa iti spuna cum si ce....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orly, vezi ca tre sa faci ceva cu injectia aia, 20 la suta nu e un consum bun... Vezi, daca iti loai un scuter de 49, acuma mergeai bine mersi cu el si zgariat, si cazut. Da tu nu, betmen, betmen vrei erseis sa-l polizezi. Ai vrut s-o arzi reising da nu era pentru tine si acum razi de altii care vor s-o dea pe sport-tourer de 1200.

Asfalt uscat, man, grija la retarzi ca-s multi si bitumul doare.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orly, vezi ca tre sa faci ceva cu injectia aia, 20 la suta nu e un consum bun... Vezi, daca iti loai un scuter de 49, acuma mergeai bine mersi cu el si zgariat, si cazut. Da tu nu, betmen, betmen vrei erseis sa-l polizezi. Ai vrut s-o arzi reising da nu era pentru tine si acum razi de altii care vor s-o dea pe sport-tourer de 1200.

Asfalt uscat, man, grija la retarzi ca-s multi si bitumul doare.

 

nu prea intaleg ce ai vrut sa zici ...eu scot undeva la 7 la suta consum in cj :bounce:si iara nu intaleg de ce nu vrei sa intalegi ca nu dau inapoi de la r6 sau de la ss ;) zgariat, nezgariat ma intereseaza sa functioneze bine !!

 

 

ms la fell doar ca impactul doare mai tare ca bitumu...mai bine sa ne salutam fara enzeme de asfalt pe noi :friends:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k deci reformulez intrebarea: doresc sa stiu mai exact diferentele intre un turing sport si un supersport. ma refer la manevrabilitate ca incepator . banuiesc ca nici una nu se potriveste unui incepator dar daca incepatorul este dus cu pluta si chiar doreste una dintre ele e bine sa stie de la cei care au avut cele doua categorii ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k deci reformulez intrebarea: doresc sa stiu mai exact diferentele intre un turing sport si un supersport. ma refer la manevrabilitate ca incepator . banuiesc ca nici una nu se potriveste unui incepator dar daca incepatorul este dus cu pluta si chiar doreste una dintre ele e bine sa stie de la cei care au avut cele doua categorii ce si cum.

turing sport e mai manevrabila, dar in general e mai grea decat sportiva. de potrivit pt incepatori se potrivesc toate, doar ca nu sunt recomandate datorita experientei in a controla acceleratia si restul motocicletei.

 

pt un incepator fie si SS si ST e mult mai docil un V2. plaja larga de putere, fata de liniare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

pt un incepator fie si SS si ST e mult mai docil un V2. plaja larga de putere, fata de liniare.

De ce sa fie mai docil un V2?? Am inceput pe un 600L4 si pana pe la 5000 trage "normal", nimic de speriat, trage doar suficient. Dupa ce ajunge pe la un 7000 incepe nebunia. La v2 cum e? Trage de jos. Daca te agati in acceleratie, ai mari sanse cu v2-ul sa te pierzi, decat cu un 4L.

 

Si, sa raspund la intrebarea de mai sus, dau cateva exemple:

-la Honda ai CBR F (sport touring) si CBR RR (super sport)

-la Suzuki ai GSXF si GSXR s.a.

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa fie mai docil un V2?? Am inceput pe un 600L4 si pana pe la 5000 trage "normal", nimic de speriat, trage doar suficient. Dupa ce ajunge pe la un 7000 incepe nebunia. La v2 cum e? Trage de jos. Daca te agati in acceleratie, ai mari sanse cu v2-ul sa te pierzi, decat cu un 4L.

 

Si, sa raspund la intrebarea de mai sus, dau cateva exemple:

-la Honda ai CBR F (sport touring) si CBR RR (super sport)

-la Suzuki ai GSXF si GSXR s.a.

ma refeream la distribuirea puterii la roata. un V2 iti da puterea de la 2500-3000 apoi de pe la 7000 o simti mai tare, dar in schimb nu ai acele explozii de putere. daca te agiti in acceleratie is mai putine sanse cu V2 sa te ridici decat cu L4. pt ca nu ai acele explozii. in schimb trebuie sa fii atent la frana de motor, mai ales pe ploaie, sau pe curbe. dar pe curbe mai putin, si numai daca nu ai gume bune.

de ex pe a mea, cu 130cai o ridicam in general doar pe depasirile agresive si pe plecarile bruste. frana de motor ma speriat cand coboram la vale si am depasit pe ploaie, iar cand am inchis depasirea si am inchis si gazu am simtit o uosara fandare spate. dar asta a fost de la guma ca era varza. (nu-mi venise noua guma)in rest pe curbe poti scapa mai multe mana in gaz la V2 fata de liniar, dar asta nu inseamna ca nu te va da de pamant. (fapta patita de mine)

 

si intradevar, CBR F e ok, pt inceput, la fel si GSX F dar pozitia pe CBR F e mai sportiva decat pe GSX F

 

iar cel mai mare dusman al incepatorilor nu este motorul mare sau categoria, fie ea sportiva sau turing ori chopper..... ci caii putere dati la roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zici ca un V2 e docil...mai docil mi se pare un 4 in linie decat un v2 la orice ora,de ex un bandit mi se pare foarte docil.V2-ul este un motor cu carcter,dar cu hachitze si deloc pt incepatori.Marea explozie de putere care la motoarele 4 in linie se intampla cam dupa 8000rpm nu ar trebui sa te ia prin surprindere la turatiile alea,si oricum,daca motorul nu e de 1000cc,explozia aia de putere e ok,nu ai de ce sa te sperii.

In opinia mea cel mai mare dusman al incepatorilor nu sunt caii la roata,ci felul cum vin si cand vin caii si cuplul,mai ales ca la cele mai multe motociclete puterea nu vine liniar (si in cautarea de putere cat mai liniara s-a pus motorul 4L pe motor).Cel mai mare dusman al incepatorilor e in opinia mea faptul ca majoritatea nu realizeaza ca un motor e mult mai greu de condus decat o masina si ca are putere muult superioara unei masini bune si frane net inferioare.

 

@ adi_fred2000 :

Diferentele dintre un touring sport si un supersport sunt cam urmatoarele :

- touring-ul NU e mai manevrabila decat SS-ul,dimpotriva,e chiar invers : SS-ul e mai manevrabila,are frane mai bune si e mai usoara,insa orice motor sport e mai greu manevrabil la viteze mici (sub 30-40kmh) din cauza pozitiei,razei de bracare si in principal datorita faptului ca nu sunt facute sa mearga la viteze mici.

- touring-ul e mult mai comoda,pe ss ai pozitia mai dedicata "forjei",pozitie ok daca dai o tura,dar deja dupa 100km te dor toate alea

- SS-ul va trage mai de sus ca touring-ul,dar va trage mult mai dur,raspunsul accel fiind mult mai "ascutit" ca sa zic asa

Nu orice are eticheta "sport-touring" e cumintzel : vezi VFR-ul de 1200 si mai ales Suzuki GSX-R 1300 zisa si "Hayabusa" care se incadreaza nu la supersport cum ar crede unii,ci la categoria sport-touring.

Pui niste intrebari aiurea,gandeste si tu inainte sa scrii ceva : ce dezavantaje crezi ca ai cand mergi pe un motor greu???Sau hai sa o luam altfel,crezi ca ai vreun avantaj? :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...