stuart79 Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 dupa ce am mai citit pe aici sustin totusi o idee a mea si a altora cu mai multa experienta: iti iei motorul pe care te simti bine si il poti conduce, nu conteaza in ce clasa este .... sau club, prieteni, etc. ma uitam ca pana si la americani au inceput sa mai lase chopperele si sa mai treaca si ei la ss, sport touring, care ei erau turbati dupa choppere... asa ca sa ne vedem sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatu2 Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Se poate spune k is incepator incepator, abia joi dau examen si in asa zisa legislatie scrie cam asa ceva:"Posesorul permisului categoria A are dreptu sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25kW sau raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW NUMAI DUPA experienta de minim 2 ani pe moto cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si comportament".Poate cineva sa imi spuna si mie cat inseamna 25 de kW in cai putere? Si dak nu respect specificatia asta ce mi se poate intampla? (Din partea autoritatilor).Adica imi risc permisu sau ce riscuri imi asum cand aleg sa faq asta? K prima motocicleta ma gandeam la ceva cuminte de 250 sau o honda cbr400.Ce parere aveti? Si referitor la topic ii bine sa stii ca totusi motociclistii cu experienta si ani buni de calarit fiare se gandesc si la noi cei care suntem novici! Totusi sunt unii care nu constientizeaza pericolul la care se expun si la care ii expun si pe ceilalati cand incaleca o motocicleta gen rf 900r sau motoare de 600+ cand nu au decat scoala facuta si habar nu au sa controleze o motocicleta cu adevarat.In fine sper sa ma lamuriti si pe mine care-i treaba cu cei 25 kW! Afalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pika Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Se poate spune k is incepator incepator, abia joi dau examen si in asa zisa legislatie scrie cam asa ceva:"Posesorul permisului categoria A are dreptu sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25kW sau raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW NUMAI DUPA experienta de minim 2 ani pe moto cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si comportament". 25 kw= 34 hp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatu2 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 25 kw= 34 hp mersi mult era sa fac o greseala enorma pentru k aveam impresia k daca`s 25 kW inseamna in mod automat prin asociere (eronata) motor de 125 cc! poate fii motor mai mare dar limitat? scz dar habar nu am! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 in afara se circula si cu motoare de 600cc limitate la 25KW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatu2 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 in afara se circula si cu motoare de 600cc limitate la 25KW In concluzie pot sa imi iau motor mare limitat si astfel sa scap de problema oare am prea multi cai,oare o sa ii pot stapanii? Iar dupa ce simt ca am reusit sa pilotez motoru si sa il controlez eu pe el si nu el pe mine pot scoate limitatorul si drum intins si uscat! Insa cu multa prudenta k nu mai este acelasi motor o sa se comporte altfel! deci se poate si pe supersport si se poate si pe motor maricel <=600 nu 6oo=>+.Dar cu limitator! Asfalt uscat si va multumesc pentru zecile de sfaturi utile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daan185 Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Am inceput acu 2 saptamani pe un kawas ... 600 cmc ...90 hp ... si pot sa spun un lucru ... incearca inainte motorul pe care vrei sa-l iei, eu am fost norocos e ca o matza blanda pana la 7000 e ok dupa aia situatia nu mai e asa roz ... Am "alergat" si pe un cbr600 si era mult mai brutal si mai neprietenos ... oricum cel mai bun limitator posibil este incheietura mainii si incretziturile de pe creier ... Incepe cu orice dar ai rabdare sa va cunoasteti si sa va imprieteniti, iar cand crezi ca va va cunoasteti deja, incearca sa-l respecti pe el si mai ales viata ta ... deci grija mare .... O intrebare pt cine stie: Vreau sa schimb cauciucul pe spate ce sa aleg din 2 si de ce ... michelin pilot sport sau michelin pilot road? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatu2 Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Am inceput acu 2 saptamani pe un kawas ... 600 cmc ...90 hp ... si pot sa spun un lucru ... incearca inainte motorul pe care vrei sa-l iei, eu am fost norocos e ca o matza blanda pana la 7000 e ok dupa aia situatia nu mai e asa roz ... Am "alergat" si pe un cbr600 si era mult mai brutal si mai neprietenos ... oricum cel mai bun limitator posibil este incheietura mainii si incretziturile de pe creier ... Incepe cu orice dar ai rabdare sa va cunoasteti si sa va imprieteniti, iar cand crezi ca va va cunoasteti deja, incearca sa-l respecti pe el si mai ales viata ta ... deci grija mare .... Da ai dreptate dar e bun si un limitator pentru k la inceput oricat de constient ai fii exista intotdeauna cineva care te intarata... te ambitioneaza sa vezi ce poate motoru si odata si odata o sa existe tentatia si e posibil sa se termine urat si pt tine si pt cei din jur! Ca sa nu crezi ca vb aiurea am cunoscut un motociclist care la inceput era cuminte, nu cred ca a turat vreodata motoru peste 6000-7000 rpm,apoi dupa 3 saptamani un asa zis "prieten" comun care habar nu are ce inseamna ala motociclism si ce inseamna sa calaresti un motor care poate sa ia 200 de km in cateva secunde a inceput sa il bata la cap k sa ii dea gaz si sa vada cat poate sa duca si a facut-o!!!! Rezultatul=spitalizare urmata de 6 luni recuperare!La 150 de km a dat de o fasie de nisip si apoi poc buf trosc!A avut noroc ca a fost macar constient sa poarte echipament de calitate si eu personal cred ca echipamentul i-a salvat viata! Am o intrebare pentru cunoscatori: cum vi se pare un suzuki gsx500 pt inceput? E agresiva si nu iarta nimic sau ma mai iarta la greseli minore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 daca te tenteaza la inceput sa vezi ce poate motorul si il ai limitat o sa ii scoti imediat limitatea.pana la urma tot ce ai in casca te tine in viata nu limitarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daan185 Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 daca te tenteaza la inceput sa vezi ce poate motorul si il ai limitat o sa ii scoti imediat limitatea.pana la urma tot ce ai in casca te tine in viata nu limitarea Bine spus ... limitatorul cel mai bun e casca ... E bine de folosit modelul stramt in fata si larg in spate ... adica larga, sa incapa mult, la autocontrol si rabdare si stramta sa fie cat mai putzin "curaj" si ambitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cornhholio Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 am 12.000 km pe un scuter (stiu ca majoritatea celor cu moto urasc scuteristi si ii inteleg ) si m-am hotarat sa trec la motor! Cand mi-am luat scuterul am cautat de am inebunit sa imi iau ceva rapid , si am luat un Aerox R cu 120 in bord care ii si prinde dak am rabdare ! Acum la moto binenteles ca vroiam sa cumpar tot ceva mare si rapida (ss binenteles ) dar toti cunoscutii imi recomandau touring sau choper k sa nu fie nevoiti sa dea bani pe flori! Dupa ce am citit acest articol (si toate reply-urile ) m-am hotarat sa imi iau un ss de 600 ( ceva mai pasnic si mai veki - fzr 600 90 si ceva) si multumesc mult celui care l-a scris pt k m-a facut sa inteleg mult mai mult decat parerile celor care sunt speriati de motociclete sau le cred doar o fita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nice_sun_man Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Va salut pe toti si va doresc asfalt uscat. Ma simt obligat sa posetez aici pentru ca si eu sunt incepator pe SS, am un CBR 600 F4i. Vreau sa spun ca m-am gandit muuuuuuuult timp dupa ce am citit tot topicul asta daca o sa-mi cumpar motocicleta mult visata - cea in cauza. Pana la urma mi-am cumparat-o si nu regret nimic, am facut aproape 2000km (prima luna) fara nici un incident. Din experienta proprie: prima zi mergi incet, a doua zi mergi mai repede si din a 3-a zi mergi tare ca de, motocicleta poate. De depasit abilitatile proprii nu prea ai cum decat daca esti dus cu capul, instinctul de conservare este mare. Depinde de fiecare cand, cum si in ce conditii merge tare, ca provocari sunt la tot pasul - prieteni mai experimentati de care nu poti sa te tii, soferi la semafor care te indeamna la un sprint, etc. Motorul oricum nu "te face singur", fiecare cu "manutza lui dreapta" si-o poate face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) vad ca Silenti nu a spus un lucru.el a inceput pe un GSX-R 600 din 97 parca,dar SS de acu 10 ani era considerabil mai slab ce cel de acum.din ce am discutat cu el reiese ca e mult mai brutal un SS model nou decat ceva mai vechi.ganditi-va ca un SS de acum face 0-200 in ~9,8s daca nu ma insel si un ZX-9R de acum 9-10 ani facea 0-200 in 9s,deci nu se compara ss vechi cu ss nou sau sport touring cu ss.il las pe Silenti sa completeze ca el a vazut pe pielea lui diferentele intre gsx-r 600 97 si gsx-r 600 2007.oricum incepatorii care vor SS e recomandat zic eu sa ia ceva mai vechi,modelele noi sunt mai agresive si din ce mi-a zis Silenti trag tare de jos astea noi pe cand alea vechi de la 6-7mii Editat Iulie 11, 2007 de Geo_pitesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Salutare Acesta este primul meu post. După ce am citit tot topicul (ce e drept, singurul din tot forumul, deocamdată) - ca să mă hotărăsc dacă să-mi iau sau nu motorul din semnătură - țin să mulțumesc tuturor celor care au scris aici: m-ați ajutat să iau o decizie asupra căreia ezitam de vreo săptămână: am să o cumpăr. Suma părerilor subiective exprimate aici m-au ajutat să trag o concluzie obiectivă: dacă te ține creierul, se poate începe motociclismul Âşi cu aÂşa motoretă, mai ales cu grabă înceată. Încă o dată, mulțumesc! S-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 problema se pune altfel nu daca esti cu capul pe umeri acum ci daca o sa fii dupa ce stai pe bestie.motorul parca te intarata sa-i dai mai tare si mai tare,sunetul,adrenalina,atunci se vede cine e cu capul pe umeri,pana atunci toti incepatorii spun ca sunt cu capul pe umeri si chiar poate sunt dar dupa ce vine motorul multi o iau razna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Asa este, nu am precizat că trebuie să te țină creierul în permanență, nu doar la început. Hai să trăim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 sunt un incepator si eu ! stau de ceva timp studiez tot ce gasesc de motoare si in cele din urma m-am apucat de scoala pe care am si finalizat-o cu succes de curand! visul meu un motor de viteza si asta doar pt ca-mi plac cum arata nu neaparat ca sunt vre-un vitezoman! chiar deloc nu-mi place viteza dar motocicletele get enduro,street naked sau choper nu ma atrag! m-am gandit initial la una de 125 dar la ce micuta e... asa ca am ajuns la concluzia ca e posibil sa-mi iau un 600 si cel mai probabil un cbr f! desi sunt inca in dubii dupa tot ce am citit cred ca o sa ma lamuresc si mai bine in curand cand o sa iau motorul unui prieten sa merg nitel cu el (un f3 din 98)! pana atunci inca incerc sa ma hotarasc daca e bine sau nu sa cumpar un motor de 600 si cu o putere destul de mare... cat despre constienta puterii motorului eu zic ca sunt destul de matur si de intreg la cap sa nu ma las dus de puterea lui! asfalt uscat si sa ne vedem cu bine pe strada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Marele impact din scoala este ca te sui de pe o "trotineta" de maxim 130 de kg - depinde ce scoala ai facut - pe una care cantareste 200 - 200+ cu plinul facut plus pozitia care este foarte incomoda la inceput... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 sincer in scoala m-am urcat si pe una mai sport un hyosung de 250 si care mi-a placut enorm ca pozitie fata de celelalte ,am condus si un endurope care ma simteam ca in pom si un yamaha naked care intradevar era f usoara! despre cea mai sporty ziceau instructorii ca ar avea cam 170 kg deci nu criar usoara! dar ma gandesc ca o sa incep usor,drumuri mai libere ... oricum ma astept la un impact mai socant dar sper sa ma descurc ! nu am nici o graba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iulie 13, 2007 Autor Share Postat Iulie 13, 2007 vad ca Silenti nu a spus un lucru.el a inceput pe un GSX-R 600 din 97 parca,dar SS de acu 10 ani era considerabil mai slab ce cel de acum.din ce am discutat cu el reiese ca e mult mai brutal un SS model nou decat ceva mai vechi Evident modele noi trag mai bine, insa n-as spune ca-s mai brutale, poate chiar din contra, acceleratia pe injectiile noi este mult mai lina decat pe vechile carburatoare. Trage clar mai tare din ture mici, insa nu este nimic de speriat. La 5-6 mii de ture unde conduc eu motorul la plimbari are cam 40 de cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Marooni Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 guys... baietii aia care acu cateva luni ziceau ca isi iau ss... sa ne spuna ce au facut... asta daca mai traiesc... hi hi... aaaaaa ... sa stiti ca m-am razgandidt ... e bine sa iti iei SS... il tii in garaj ... dar arati pozele ...si e moarte printre pushtoaice.... da sa stiti ca se lasa si cu puscarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatu2 Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 aaaaaa ... sa stiti ca m-am razgandidt ... e bine sa iti iei SS... il tii in garaj ... dar arati pozele ...si e moarte printre pushtoaice.... da sa stiti ca se lasa si cu puscarie Pai tu iti iei SS pentru ca arata bine si face furori in pustoaice? La ce iti mai iei daca vrei sa-l tii in garaj?Du-te mataluta frumos la un dealer sau dak vezi unul pe strada roaga frumos posesorul sa iti dea voie sa faci cateva poze si poti sa te lauzi binemersi cu el si in plus economisesti si niste bani! Bafta si asfalt uscat in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Marooni Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Pai tu iti iei SS pentru ca arata bine si face furori in pustoaice? La ce iti mai iei daca vrei sa-l tii in garaj?Du-te mataluta frumos la un dealer sau dak vezi unul pe strada roaga frumos posesorul sa iti dea voie sa faci cateva poze si poti sa te lauzi binemersi cu el si in plus economisesti si niste bani! Bafta si asfalt uscat in continuare! nuuuuu ai dreptateeeeee..... e musai sa dai bani pe el... atunci nu mai poti sa te lauzi ca il ai ... ca mergi la curse... etc daca e prea buna pushtoaica... eventual o inviti sa il arati.... parol.... aaa si iti montezi o camera video in garaj sa vedem si noi ceva actiune .... ps: acu pe bune ... sa nu imi spuneti ca va luati supersport ca incepatori din alt motiv decat sa agatati gagici.... uitam... tre sa mergeti fara casaca, ca altfel nu va recunosc fetele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatu2 Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 nuuuuu ai dreptateeeeee..... e musai sa dai bani pe el... atunci nu mai poti sa te lauzi ca il ai ... ca mergi la curse... etc daca e prea buna pushtoaica... eventual o inviti sa il arati.... parol.... aaa si iti montezi o camera video in garaj sa vedem si noi ceva actiune .... ps: acu pe bune ... sa nu imi spuneti ca va luati supersport ca incepatori din alt motiv decat sa agatati gagici.... uitam... tre sa mergeti fara casaca, ca altfel nu va recunosc fetele.... Acum sincer nu o sa-mi iau supersport pentru gagici sau pentru ca vreau sa impresionez pe nu stiu cine, ci pur si simplu pentru ca asta e stilul care imi place MIE si nu ma omor cu choperele sau enduro sau etc etc. Asta imi place si asta mi se potriveste! Gagicile le agati si cu naked-uri si cam cu orice tip de motor daca ai nevoie de motor ca sa agati o fata! Unii au nevoie de motoare ca sa le agate iar altii nu! Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motanuincaltat Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 (editat) deci spuneti-mi si mie..chiar agati gagici pe motor? cum naiba? cu o masina calumea mai inteleg...cu motorul nush deci nu mai spune tu ca isi ia lumea supersport sa agate gagici...nu te-ai uitat si tu cand erai mic la curse moto si ai zis..vreau si eu una d-aia...nu ai mers si tu pe bicicleta si ti-ai imaginat ca esti biaggy sau mai stiu eu cine? sunt tari si gagicile cu umbrelute de dinainte de cursa ce sa zic P.S idee buna cu camera in garaj ...bagi filmuletele pe you...n si bagi aici linku Editat Iulie 18, 2007 de Motanuincaltat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.