Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

incepator de 2 saptamani permis.......... moto: RF 900R....... km parcursi cca 1500 oras...doar 1 cazatura( frana si viraj la 20 la ora in spatele unei masini care a franat brusc si eu ma uitam in oglinda sa il ocolesc si cand am ridicat ochii m-am cam speriat ca intru in el:D de fapt aveam mai mult dar am franat si la viteza aia am si virat si s-a culcat pe lateral, avaria mea genunchi putin in rest aveam protectii la coate.. si moto usor zgariat...)

primele zile mi-a fost frica sa ii dau peste 5000rpm dar in timp am prins "tupeu" si....... merge

parerea mea e ca si pe un 250 iti poti rupe capul cam la fel de usor ca si pe unu d 900..... difera greutatea motoarelor dar de obicei nu alea te omoara ci cazatura acum depinde si de starea ta psihica eu in ziua cand am cazut ma duceam la RAR si iniante sa plec de acasa chiar ma gandeam ma nu o sa cad eu sa stric moto pana la rar..... :bounce:

OPINIE: cumpara ce iti place si ce iti permiti!!!

dupa ce ai cumparat mergi cu moto cum te simti tu in siguranta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepator de 2 saptamani permis.......... moto: RF 900R....... km parcursi cca 1500 oras...doar 1 cazatura( frana si viraj la 20 la ora in spatele unei masini care a franat brusc si eu ma uitam in oglinda sa il ocolesc si cand am ridicat ochii m-am cam speriat ca intru in el:D de fapt aveam mai mult dar am franat si la viteza aia am si virat si s-a culcat pe lateral, avaria mea genunchi putin in rest aveam protectii la coate.. si moto usor zgariat...)

primele zile mi-a fost frica sa ii dau peste 5000rpm dar in timp am prins "tupeu" si....... merge

parerea mea e ca si pe un 250 iti poti rupe capul cam la fel de usor ca si pe unu d 900..... difera greutatea motoarelor dar de obicei nu alea te omoara ci cazatura acum depinde si de starea ta psihica eu in ziua cand am cazut ma duceam la RAR si iniante sa plec de acasa chiar ma gandeam ma nu o sa cad eu sa stric moto pana la rar..... :bounce:

OPINIE: cumpara ce iti place si ce iti permiti!!!

dupa ce ai cumparat mergi cu moto cum te simti tu in siguranta.....

Pai si de ce il vinzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: dupa ce am mai citit pe aici sustin totusi o idee a mea si a altora cu mai multa experienta: iti iei motorul pe care te simti bine si il poti conduce, nu conteaza in ce clasa este .... sau club, prieteni, etc. ma uitam ca pana si la americani au inceput sa mai lase chopperele si sa mai treaca si ei la ss, sport touring, care ei erau turbati dupa choppere... asa ca sa ne vedem sanatosi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate spune k is incepator incepator, abia joi dau examen si in asa zisa legislatie scrie cam asa ceva:"Posesorul permisului categoria A are dreptu sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25kW sau raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW NUMAI DUPA experienta de minim 2 ani pe moto cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si

comportament".Poate cineva sa imi spuna si mie cat inseamna 25 de kW in cai putere? Si dak nu respect specificatia asta ce mi se poate intampla? (Din partea autoritatilor).Adica imi risc permisu sau ce riscuri imi asum cand aleg sa faq asta? K prima motocicleta ma gandeam la ceva cuminte de 250 sau o honda cbr400.Ce parere aveti? Si referitor la topic ii bine sa stii ca totusi motociclistii cu experienta si ani buni de calarit fiare se gandesc si la noi cei care suntem novici! Totusi sunt unii care nu constientizeaza pericolul la care se expun si la care ii expun si pe ceilalati cand incaleca o motocicleta gen rf 900r sau motoare de 600+ cand nu au decat scoala facuta si habar nu au sa controleze o motocicleta cu adevarat.In fine sper sa ma lamuriti si pe mine care-i treaba cu cei 25 kW!

Afalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate spune k is incepator incepator, abia joi dau examen si in asa zisa legislatie scrie cam asa ceva:"Posesorul permisului categoria A are dreptu sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25kW sau raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW NUMAI DUPA experienta de minim 2 ani pe moto cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si

comportament".

 

25 kw= 34 hp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara se circula si cu motoare de 600cc limitate la 25KW

In concluzie pot sa imi iau motor mare limitat si astfel sa scap de problema oare am prea multi cai,oare o sa ii pot stapanii? Iar dupa ce simt ca am reusit sa pilotez motoru si sa il controlez eu pe el si nu el pe mine pot scoate limitatorul si drum intins si uscat! Insa cu multa prudenta k nu mai este acelasi motor o sa se comporte altfel! deci se poate si pe supersport si se poate si pe motor maricel <=600 nu 6oo=>+.Dar cu limitator!

Asfalt uscat si va multumesc pentru zecile de sfaturi utile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput acu 2 saptamani pe un kawas ... 600 cmc ...90 hp ... si pot sa spun un lucru ... incearca inainte motorul pe care vrei sa-l iei, eu am fost norocos e ca o matza blanda pana la 7000 e ok dupa aia situatia nu mai e asa roz ... Am "alergat" si pe un cbr600 si era mult mai brutal si mai neprietenos ... oricum cel mai bun limitator posibil este incheietura mainii si incretziturile de pe creier ... Incepe cu orice dar ai rabdare sa va cunoasteti si sa va imprieteniti, iar cand crezi ca va va cunoasteti deja, incearca sa-l respecti pe el si mai ales viata ta ... deci grija mare ....

 

O intrebare pt cine stie: Vreau sa schimb cauciucul pe spate ce sa aleg din 2 si de ce ... michelin pilot sport sau michelin pilot road?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput acu 2 saptamani pe un kawas ... 600 cmc ...90 hp ... si pot sa spun un lucru ... incearca inainte motorul pe care vrei sa-l iei, eu am fost norocos e ca o matza blanda pana la 7000 e ok dupa aia situatia nu mai e asa roz ... Am "alergat" si pe un cbr600 si era mult mai brutal si mai neprietenos ... oricum cel mai bun limitator posibil este incheietura mainii si incretziturile de pe creier ... Incepe cu orice dar ai rabdare sa va cunoasteti si sa va imprieteniti, iar cand crezi ca va va cunoasteti deja, incearca sa-l respecti pe el si mai ales viata ta ... deci grija mare ....

 

Da ai dreptate dar e bun si un limitator pentru k la inceput oricat de constient ai fii exista intotdeauna cineva care te intarata... te ambitioneaza sa vezi ce poate motoru si odata si odata o sa existe tentatia si e posibil sa se termine urat si pt tine si pt cei din jur! Ca sa nu crezi ca vb aiurea am cunoscut un motociclist care la inceput era cuminte, nu cred ca a turat vreodata motoru peste 6000-7000 rpm,apoi dupa 3 saptamani un asa zis "prieten" comun care habar nu are ce inseamna ala motociclism si ce inseamna sa calaresti un motor care poate sa ia 200 de km in cateva secunde a inceput sa il bata la cap k sa ii dea gaz si sa vada cat poate sa duca si a facut-o!!!! Rezultatul=spitalizare urmata de 6 luni recuperare!La 150 de km a dat de o fasie de nisip si apoi poc buf trosc!A avut noroc ca a fost macar constient sa poarte echipament de calitate si eu personal cred ca echipamentul i-a salvat viata!

Am o intrebare pentru cunoscatori: cum vi se pare un suzuki gsx500 pt inceput? E agresiva si nu iarta nimic sau ma mai iarta la greseli minore?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te tenteaza la inceput sa vezi ce poate motorul si il ai limitat o sa ii scoti imediat limitatea.pana la urma tot ce ai in casca te tine in viata nu limitarea

 

Bine spus ... limitatorul cel mai bun e casca ... E bine de folosit modelul stramt in fata si larg in spate ... adica larga, sa incapa mult, la autocontrol si rabdare si stramta sa fie cat mai putzin "curaj" si ambitie :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 12.000 km pe un scuter (stiu ca majoritatea celor cu moto urasc scuteristi si ii inteleg :wave: ) si m-am hotarat sa trec la motor!

 

Cand mi-am luat scuterul am cautat de am inebunit sa imi iau ceva rapid , si am luat un Aerox R cu 120 in bord care ii si prinde dak am rabdare !

 

Acum la moto binenteles ca vroiam sa cumpar tot ceva mare si rapida (ss binenteles ) dar toti cunoscutii imi recomandau touring sau choper k sa nu fie nevoiti sa dea bani pe flori!

 

Dupa ce am citit acest articol (si toate reply-urile ) m-am hotarat sa imi iau un ss de 600 ( ceva mai pasnic si mai veki - fzr 600 90 si ceva)

si multumesc mult celui care l-a scris pt k m-a facut sa inteleg mult mai mult decat parerile celor care sunt speriati de motociclete sau le cred doar o fita :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti si va doresc asfalt uscat. Ma simt obligat sa posetez aici pentru ca si eu sunt incepator pe SS, am un CBR 600 F4i. Vreau sa spun ca m-am gandit muuuuuuuult timp dupa ce am citit tot topicul asta daca o sa-mi cumpar motocicleta mult visata - cea in cauza. Pana la urma mi-am cumparat-o si nu regret nimic, am facut aproape 2000km (prima luna) fara nici un incident. Din experienta proprie: prima zi mergi incet, a doua zi mergi mai repede si din a 3-a zi mergi tare ca de, motocicleta poate. De depasit abilitatile proprii nu prea ai cum decat daca esti dus cu capul, instinctul de conservare este mare. Depinde de fiecare cand, cum si in ce conditii merge tare, ca provocari sunt la tot pasul - prieteni mai experimentati de care nu poti sa te tii, soferi la semafor care te indeamna la un sprint, etc. Motorul oricum nu "te face singur", fiecare cu "manutza lui dreapta" si-o poate face :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca Silenti nu a spus un lucru.el a inceput pe un GSX-R 600 din 97 parca,dar SS de acu 10 ani era considerabil mai slab ce cel de acum.din ce am discutat cu el reiese ca e mult mai brutal un SS model nou decat ceva mai vechi.ganditi-va ca un SS de acum face 0-200 in ~9,8s daca nu ma insel si un ZX-9R de acum 9-10 ani facea 0-200 in 9s,deci nu se compara ss vechi cu ss nou sau sport touring cu ss.il las pe Silenti sa completeze ca el a vazut pe pielea lui diferentele intre gsx-r 600 97 si gsx-r 600 2007.oricum incepatorii care vor SS e recomandat zic eu sa ia ceva mai vechi,modelele noi sunt mai agresive si din ce mi-a zis Silenti trag tare de jos astea noi pe cand alea vechi de la 6-7mii

Editat de Geo_pitesti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Acesta este primul meu post. După ce am citit tot topicul (ce e drept, singurul din tot forumul, deocamdată) - ca să mă hotărăsc dacă să-mi iau sau nu motorul din semnătură - țin să mulțumesc tuturor celor care au scris aici: m-ați ajutat să iau o decizie asupra căreia ezitam de vreo săptămână: am să o cumpăr.

Suma părerilor subiective exprimate aici m-au ajutat să trag o concluzie obiectivă: dacă te ține creierul, se poate începe motociclismul Âşi cu aÂşa motoretă, mai ales cu grabă înceată.

 

Încă o dată, mulțumesc! S-auzim de bine! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema se pune altfel nu daca esti cu capul pe umeri acum ci daca o sa fii dupa ce stai pe bestie.motorul parca te intarata sa-i dai mai tare si mai tare,sunetul,adrenalina,atunci se vede cine e cu capul pe umeri,pana atunci toti incepatorii spun ca sunt cu capul pe umeri si chiar poate sunt dar dupa ce vine motorul multi o iau razna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt un incepator si eu !

stau de ceva timp studiez tot ce gasesc de motoare si in cele din urma m-am apucat de scoala pe care am si finalizat-o cu succes de curand!

visul meu un motor de viteza si asta doar pt ca-mi plac cum arata nu neaparat ca sunt vre-un vitezoman!

chiar deloc nu-mi place viteza dar motocicletele get enduro,street naked sau choper nu ma atrag!

m-am gandit initial la una de 125 dar la ce micuta e...

asa ca am ajuns la concluzia ca e posibil sa-mi iau un 600 si cel mai probabil un cbr f!

desi sunt inca in dubii dupa tot ce am citit cred ca o sa ma lamuresc si mai bine in curand cand o sa iau motorul unui prieten sa merg nitel cu el (un f3 din 98)!

pana atunci inca incerc sa ma hotarasc daca e bine sau nu sa cumpar un motor de 600 si cu o putere destul de mare...

cat despre constienta puterii motorului eu zic ca sunt destul de matur si de intreg la cap sa nu ma las dus de puterea lui!

 

asfalt uscat si sa ne vedem cu bine pe strada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marele impact din scoala este ca te sui de pe o "trotineta" de maxim 130 de kg - depinde ce scoala ai facut - pe una care cantareste 200 - 200+ cu plinul facut plus pozitia care este foarte incomoda la inceput...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer in scoala m-am urcat si pe una mai sport un hyosung de 250 si care mi-a placut enorm ca pozitie fata de celelalte ,am condus si un endurope care ma simteam ca in pom si un yamaha naked care intradevar era f usoara!

despre cea mai sporty ziceau instructorii ca ar avea cam 170 kg deci nu criar usoara!

dar ma gandesc ca o sa incep usor,drumuri mai libere ...

oricum ma astept la un impact mai socant dar sper sa ma descurc ! nu am nici o graba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca Silenti nu a spus un lucru.el a inceput pe un GSX-R 600 din 97 parca,dar SS de acu 10 ani era considerabil mai slab ce cel de acum.din ce am discutat cu el reiese ca e mult mai brutal un SS model nou decat ceva mai vechi

Evident modele noi trag mai bine, insa n-as spune ca-s mai brutale, poate chiar din contra, acceleratia pe injectiile noi este mult mai lina decat pe vechile carburatoare. Trage clar mai tare din ture mici, insa nu este nimic de speriat. La 5-6 mii de ture unde conduc eu motorul la plimbari are cam 40 de cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

guys... baietii aia care acu cateva luni ziceau ca isi iau ss... sa ne spuna ce au facut... asta daca mai traiesc...

hi hi...

aaaaaa ... sa stiti ca m-am razgandidt ... e bine sa iti iei SS... il tii in garaj ... dar arati pozele ...si e moarte printre pushtoaice.... da sa stiti ca se lasa si cu puscarie :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaaa ... sa stiti ca m-am razgandidt ... e bine sa iti iei SS... il tii in garaj ... dar arati pozele ...si e moarte printre pushtoaice.... da sa stiti ca se lasa si cu puscarie :rusinica:

Pai tu iti iei SS pentru ca arata bine si face furori in pustoaice? La ce iti mai iei daca vrei sa-l tii in garaj?Du-te mataluta frumos la un dealer sau dak vezi unul pe strada roaga frumos posesorul sa iti dea voie sa faci cateva poze si poti sa te lauzi binemersi cu el si in plus economisesti si niste bani!

Bafta si asfalt uscat in continuare! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...