Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

daca mergi ca omu, incepator fiind pe ss, chit ca traficul e de rahat, repet, daca mergi ca omul, ai sanse foarte mari sa fii ok si sa nu patesti nimic. Io inteleg ca vrei sa-i dai gaz, ca de aia iti iei ss, dar de ce cacao nu iesi frate de la 12 noaptea pe strada, sunt atatea strazi libere, trafic redus, plimba-te atunci. Mi se pare o prostie sa-i dai super gaz pe traficul din timpul zilei.

In primul rand indiferent de ora din zi si din noapte e o prostie sa-i dai gaz prin oras.

Apoi noaptea iti da o senzatie de falsa siguranta prin lipsa traficului. In realitate e chiar mai periculos din cateva motive simple: tu mergi mai tare ca e liber, nu vezi atat de bine starea carosabilului pe care rulezi, toata lumea merge mult mai tare si mai ales toti "racerii" de rahat pe patru roti in pocnitori "tunate" care fac drifting iesind de pe stradute fara prioritate, trec pe rosu, etc. Si mai pot enumera o mie de motive cum ar fi faptul ca esti mai obosit si alte cele.

Vedeti si statistic cate accidente mortale au loc noaptea in orase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din punctul meu de vedere, lasand la o parte pericolele ce le implica un incepator pe SS si luand in considerare factorul fun si factorul, sa-i spunem util, eu cred ca este foarte greu sa inveti sa te dai bine pe un SS ca si incepator.

 

Inveti nu zic nu, dar se invata mult mai usor pe un naked sau enduro de talie medie. Este mai usoara/manevrabila, ai o pozitie mai inalta care reprezinta un avantaj major.

 

Am fost la o plimbare acum aproximativ 3 luni la Cheia si un baiat cu un bandit de 400, parca, a dat rusine la multe vitezane.

 

Si eram un grup de circa 25 motoare din care peste jumatate vitezane si cred ca toate cu cai mai multi decat ai lui si cauciucuri fata cat al lui pe spate. Daca vreti va pun si linkul cu poze de la excursia respectiva.

 

Eu cred ca m-as simti foarte rusinat cand un parlit cu o coaja din 96, sa zicem, ma face zdrente pe un drum virajat. Cum, pe mine? Proaspat posesor de Gsxr10R1, zis si HayabusaLover ! Dar vai ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Cheia si un baiat cu un bandit de 400, parca, a dat rusine la multe vitezane.

Pe curbele oarbe de la Cheia conteaza mai mult cine e dispus sa riste intrand cu viteza mai mare fara sa stie ce-l asteapta dupa curba decat cine se pricepe mai bine la motociclete.

Si bravos natiune, discutati despre concursuri de viteza pe drumurile publice la sectiunea de incepatori, ca data viitoare cand ies cu prietenii mai experimentati sa traga cat pot de motor sa nu "ia rusine".

Editat de Silenti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, lasand la o parte pericolele ce le implica un incepator pe SS si luand in considerare factorul fun si factorul, sa-i spunem util, eu cred ca este foarte greu sa inveti sa te dai bine pe un SS ca si incepator.

 

Inveti nu zic nu, dar se invata mult mai usor pe un naked sau enduro de talie medie. Este mai usoara/manevrabila, ai o pozitie mai inalta care reprezinta un avantaj major.

 

Am fost la o plimbare acum aproximativ 3 luni la Cheia si un baiat cu un bandit de 400, parca, a dat rusine la multe vitezane.

 

Si eram un grup de circa 25 motoare din care peste jumatate vitezane si cred ca toate cu cai mai multi decat ai lui si cauciucuri fata cat al lui pe spate. Daca vreti va pun si linkul cu poze de la excursia respectiva.

 

Eu cred ca m-as simti foarte rusinat cand un parlit cu o coaja din 96, sa zicem, ma face zdrente pe un drum virajat. Cum, pe mine? Proaspat posesor de Gsxr10R1, zis si HayabusaLover ! Dar vai ...!

 

Daca tu ai impresia ca la Cheia conteaza caii, inseamna ca ajungi foarte rar pe acolo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau dreptate propozitiei < din cauza gazului se intampla cele mai multe> dar nu trebuie sa fie neaparat viteze astronomice

Eu de ezemplu am tras de gaz , la o viteza de 20km bineinteles is si eu INCEPATOR , si cum am tras de gas m-am ridicat intr-o roata , si am fost pe spate :lol: si ghinion pt. mine doar. Si ma bucur pt mine, ca nu au fost victime colaterale :)

 

 

--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 23:47 -------------
Vreau si eu sa imi zica cineva de unde pot sa imi fac rost de filmuletele de la ADRENALIN CREW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe curbele oarbe de la Cheia conteaza mai mult cine e dispus sa riste intrand cu viteza mai mare fara sa stie ce-l asteapta dupa curba decat cine se pricepe mai bine la motociclete.

Si bravos natiune, discutati despre concursuri de viteza pe drumurile publice la sectiunea de incepatori, ca data viitoare cand ies cu prietenii mai experimentati sa traga cat pot de motor sa nu "ia rusine".

 

Rationamentul tau se aplica oricarui drum mai virajat, asta inseamna sa nu incercam sa ne mai dam in regim, hmm, mai sportiv sa zicem. Si logica ta este oricum gresita de la inceput, daca nu incerci sa iti depasesti limitele, cu baby steps, nu o sa inveti niciodata sa te dai decent.

 

Poate ca m-am exprimat gresit dar oricum voi ati scos din context ce am spus eu. Ca si cum te-ai lua de un mar mare si frumos cu codita uscata si rupta.

 

Eu am vrut sa spun ca se invata mai usor pe o motoreta mai blanda, mai usoara, cu o pozitie mai inalta un pic, care iti confera mai multa incredere si siguranta.

 

 

Daca tu ai impresia ca la Cheia conteaza caii, inseamna ca ajungi foarte rar pe acolo....

 

Normal ca conteaza caii oriunde. Daca te referi la cele 10-15 curbe ac de par, adevarat, acolo nu conteaza caii, dar alea reprezinta sa zicem un 20-25% din drumul respectiv, dar in rest, da, conteaza caii. Nu conteaza caii la 2 motorete de 110 respectiv 135CP. Dar de la 60 la 120CP++(cand in 90% din cazuri cele cu 120CP+ sunt mai usoare/manevrabile decat cele cu 60) conteaza caii foarte mult. Inca 30-35% din traseu reprezinta curbele de viteza medie si mare, adica intre 80 si 120km/h+. Restul sunt curbele de 50-60km/h si liniile drepte(putine, e adevarat).

 

Poate ca voi nu v-ati uitat la profilul meu. Conduc o motoreta de 63CP(prima motoreta), nici mai mult, nici mai putin. Atat scrie in talon.

 

Posturile mele de pe topicul de fata nu reprezinta o instigare la mersul agresiv sau sportiv dar nici nu le blameaza(atunci cand sportivitatea nu te depaseste). Pur si simplu se refera la mersul intr-un regim normal, corespunzator motocicletelor de orice tip.

 

Eu cred ca se exagereaza de ambele parti, si la: da-i frate in gura sa dai timpul inapoi, dar si cu: motoreta e MUUULT prea mare pt tine, o sa cazi la prima curba, fa-ti testamentul, ia-ti scuter si plimba-l 2 ani. Ca in orice, adevarul este undeva la mijloc.Eu aici generalizez, exceptii sunt in ambele tabere, vorbim despre oameni rationali nu de pusti corditi.

 

Si ca sa terminam cu polemica(e pacat pe topicul asta cu scop educativ) propun o plimbare la Cheia weekendul viitor cu avansati si incepatori. Eu personal ma consider mediu. Cred ca pot merge cu oricare dintre grupuri, cu o marja de eroare , + sau -.

 

Nu stiu daca se organizeaza asa ceva sau nu, dar cred ca ar trebui sa intre in atributiile fiecarui club moto de la noi din tara, indiferent de tipul motoretei, macar o data pe an.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inca n-am motor dar ma dau cu al unui prieten si anume un cbr600 f din 97!

a fost primu motor cu care m-am dat dupa ce am luat permisu si singur model pana la ora asta!

recunosc am simtit frica si inca si acum cand ma urc am o mica frica dar care nu ma face decat sa fiu atent si sa nu imi depasesc limitele.

m-am urcat initial intr-o parcare goala pt ca veneam din scoala pe niste motoristi cu nu mai mult de 250 cc si mi-a luat ceva sa ma urc pe ea!

din experinta proprie motorul mi se pare extrem de manevrabil si placut.

nu am mers tare si nu intentionez sa trec in viitor cu viteza luminii ci pur si simplu imi place modelul si banuiesc ca primu meu motor va fi tot un cbr !

ce pot sa va mai impartasesc, este ca exact cum spuneti mai toti daca esti cumpatat si ai mintile la locul lor tre sa stii cat sa bagi mana in gaz!

unii au viteza in sange si oricate sfaturi macabre sau nu le dai tot aia fac adica accelereaza!(cunosc cazuri concrete:))

eu sunt facut altfel si la fel si cu masina care e destul de puternica merg f preventiv si nu ma bag aiurea nici daca am loc!

mai tine si de noroc pana la urma daca nu-ti apare nimeni inopinant in fata pe contrasens cum i s-a intamplat unui prieten sau altuia care a fost lovit de o domnisioara ce nu l-a vazut desi el venea frumos pe banda lui....si exemplele pot continua!

cat despre a te abtine chiar daca ai in stanga ta un peugeot 206 in a te intrece totu tine de ce vrei tu de la tine si motor! mie mi s-a intamplat si faza cu 206-le si cum nu aveam nici chef sa ii arat omului ca e dobitoc sa faca intrecere cu un motor de 100 cai si 200 kile am preferat sa-i zambesc si sa-l las sa strice masina cu altu !

la fel cred ca o sa reactionez si cu o carrera si banuiesc cu orice masina asta daca vrei sa fii santos si sa te bucuri de motor cat mai mult decat sa stai doamne fereste prin spitale aiurea sau mai rau !

poate vorbeste doar incepatorul din mine dar sper sa raman la fel de echilibrat in continuare !

va doresc asfalt uscat si sa ne vedem cu bine pe strazi mai bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rationamentul tau se aplica oricarui drum mai virajat, asta inseamna sa nu incercam sa ne mai dam in regim, hmm, mai sportiv sa zicem. Si logica ta este oricum gresita de la inceput, daca nu incerci sa iti depasesti limitele, cu baby steps, nu o sa inveti niciodata sa te dai decent.

Omule tu uiti ca aici e sectiunea de incaptori. Aici se pune problema de a merge corect si decent in regim normal si legal, nu sportiv. Iar depasirile de limite personale oricum nu se fac pe strada, indiferent cat de experimentat esti.

Valoarea nu se vede pe Cheia. Acolo se vede cine e dispus sa riste mai mult. Nici Rossi nu are ce face daca iesind dintr-o curba oarba la 100+ kmph intalneste in 20 de metri o turma de oi ce tocmai traverseaza soseaua, un tir care n-are loc sa ia curba decat pe ambele sensuri, o pata de ulei, griblura, balegi, etc, etc. Asta ca sa nu mai vorbim de trafic. Si un 125 pilotat de un dement poate face orice SS pilotat de un om decent daca depaseste ca nebunul masinile in toate curbele oarbe in timp ce SS sta cuminte pana vede unde se baga.

 

Daca vrei sa-ti masori valoarea cat mai aproape de realitate o faci pe un circuit. La noi singurul disponibil fiind cel de carturi din Tunari. Acolo ai tractiune constanta, nu exista trafic, nu exista copaci sau pereti pe marginea soselei de care sa te zdobesti, te lasa sa intrii numai cu echipament complet, etc. Adica ai conditii controlate pentru un mers competitiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca citisem ca cele mai multe accidente le au cei cu un an-doi vechime

cei care au mers un sezon si au ajuns la concluzia: 'Gata stiu sa ma dau cu mobra'

trebuie mentinuta atentia neintrerupt

 

si asta e un motiv in plus pt mine sa respect motociclistii

nu poti sa casti gura, sa maninci samd. ca la conservari

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa multi nu se dau acolo ca cica "ce-mi trebuie mie, nu pot sa ma dau tare". Insa daca-l pui sa se incline pe acele de par se duce p_lii de suflet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa imi dau si eu putin cu parerea, ca acuma sunt si eu in cazul topicului. Pe scurt, am avut pana acum un fazer de 600, cu care am mers bine mersi vre-o 12000 de km. Printr-un concurs de imprejurari, s-a nimerit sa pot in acelasi timp si sa vand fazeru si sa iau de la un amic un GSX-R de 1000 din 2002.

 

Am apucat sa merg cam 1000 de kilometri cu gixeru, si ca prime impresii ar fi:

- sta pe curbe mult, mult, mai bine decat un naked.

- accelereaza de rupe sub tine, si are si cuplu in turatii joase, si asta e o sabie cu doua taisuri, in sensu ca te poate scoate din orice situatie (fugi de acolo), ori daca nu esti atent te trezesti ca umbli cu 100 la ora ca erai in antaia si doar ai tras un pic de gaz.

In ce priveste pozitia, nu consider nici o problema, am facut si drumuri un pic mai lungi (200 km) si nu ma doare nimic. Nu prea imi place cu pasager, da asta e...

 

In concluzie, ca incepator pe supersport, e in regula, cu conditia sa nu cumva sa ii dai aiurea, si sa tragi tare de ea in oras, sau chiar si afara ca o patesti rapid. Pentru un mers normal prin oras la 60/70 la ora se comporta excelent, si simti ca ai rezerva si de franare, si de acceleratie, si ce o mai fi, iar la mers relativ linistit pe afara 120/140 iar se comporta superb.

Mi-a fost si mie frica ca intra in voblaj, ca se ridica aiurea intr-o roata, ca daca iau o denivelare in curba ma duc la dracu, da se pare ca nu e chiar asa, in sensu ca probabil nici un SS nu face de capu lui problemele mentionate, ci doar atunci cand incerci sa tragi de ea la extrem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silenti, nu e vorba de valoare. Eu vorbesc de factorul fun in limite perfecte de siguranta, si nu de depasiri oarbe, la limita imposibilului. Alea nu sunt fun, eu nu merg asa, aia nu e valoare.

 

Hai sa dam sfaturi mai apropiate de realitate si nu atat de extremiste, sa luam in considerare toti factorii, sau mai bine zis lipsa lor, a circuitelor, a banilor pt echipament, pt o motoreta mai buna/noua. Asta este realitatea, 99% dintre noi trebuie sa invete sa se dea bine si in siguranta unde se poate. Suntem o tara cu 200-300 km de autostrada, sa nu mai visam la circuite de asfalt curat si nivelat de 3-4 km.

 

Am senzatia ca noi ne indreptam in aceeasi directie, doar ca abordarea difera. In esenta ideile de baza sunt aceleasi, si asta conteaza cel mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce discutati voi acum mi se pare un aspect important in viata motociclistilor de la noi!

 

Mi se intampla si mie foarte des sa fiu depasit pe Cheia si pe alte serpentine de diversi cu CB500, GS500, de ma si mir ca pot motoarele alea sa mearga asa de tare!

 

M-am luat dupa unul din ei de curiozitate sa vad daca il ajung, l-am ajuns dar mi-am dat seama ca mergea mult prea la limita pentru mine, eu nu depasesc atunci cand vin vehicule din fata - deci aici pierd foarte mult pt ca astept sa pot sa depasesc, iar in curbe nu merg la maxim pt ca mi-e frica de nisip,pietricele,ulei si alte nebunii care se gasesc acolo!

 

Deci sunt un posesor de moto sport pe care il fac altii cu motoare mult mai slabe!Orgoliul uneori ma tenteaza sa nu las lucrul asta sa se intample dar totusi reusesc sa ma potolesc!

 

Alt aspect este al pregatirii pe Amkart sau alt loc controlat din punct de vedere al conditiilor. Si pe mine ma tenteaza un astfel de curs de perfectionare dar intreb si eu,o fi bun pt noi cei care ne dam pe strada?

 

Mi se pare periculos sa inveti sa pui genunchiul jos si sa te dai la limita pt ca ma gandesc ca atunci cand vei fi pe Cheia sau in alta parte o sa fii tentat sa pui in practica exact ce ai invatat si s-ar putea sa nu mai tii cont de suprafata care nu e perfecta ca pe circuit si celelalte pericole care te pasc in permanenta!

 

Doar parerea mea! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare periculos sa inveti sa pui genunchiul jos si sa te dai la limita pt ca ma gandesc ca atunci cand vei fi pe Cheia sau in alta parte o sa fii tentat sa pui in practica exact ce ai invatat si s-ar putea sa nu mai tii cont de suprafata care nu e perfecta ca pe circuit si celelalte pericole care te pasc in permanenta!

Nici vorba. Ca sa fii la aplecari cu genunchiul pe jos trebuie ca situatia (traseul, motocicleta, etc) sa-ti inspire multa incredere ori asta nu se intampla cand dai din tir in balega in griblura in curba oarba.

Din contra, eu de cand merg constant la Amkart cam de 2 ori pe saptamana m-am potolit mult pe strada. Unu pentru ca imi eliberez adrenalina acolo, doi pentru ca am aflat clar care mi-e valoarea pe doua roti (zero) si trei pentru ca am invatat destule despre mersul pe doua roti incat sa inteleg cat de periculoasa e strada si ce limite de siguranta mari trebuie sa-ti iei pe ea. Cand ma intorc din concediu o sa urmez si cursurile de acolo, le-a facut un prieten si chiar l-au ajutat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu sunt incepatori si pe basculante, cisterne sau alte utilaje grele cati sunt pe SS. Ar fi stare de necesitate in toata tara. Va dati seama? poduri daramate, conducte rupte, copaci smulsi, cladiri prabusite, accidente catastrofale, trenuri deraiate, incendii, dezastre ecologice...

Sau incepatori pe Mig, pe avioane de linie, locomotive, metrouri...

 

Haideti, ca nu e chiar asa grava situatia. Se poate si mai rau. Cu motocicletele e o chestiune auto-limitanta. Cine supravietuieste transmite mai departe genele darzeniei si talentului sau rezistentei la multiple traumatisme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi place foarte mult sa schimb in ture. O vitezana mi-ar oferi aceasta placere cu riscuri mult mai mari.

Plus ca nu este o placere sa dai cu grija ca se ridica pe o roata sau derapeaza cand iesi din curba. La noi nu prea merita sa ai SS pentru ca nu o poti folosi. De la Szeged in coace este o lume in care vitezanele nu sunt la ele acasa.

 

PS: Este foarte ciudat cand te intorci acasa de la Brasov prin Cheia, dupa ce ai mers ca la TT fara nici cel mai mic sentiment de nesiguranta, dai filmu' inapoi si bagi in film o masina in plus (o masina oprita pe dreapta) sau o balega in plus :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci cel mai bine tot pe un rs125 se incepe decat pe SS,trag si alea foarte tare din ce am vazut zilele astea.eu unul cel putin vreau sa invat sa merg bine si sa-mi cunosc motorul nu sa am sute de cai sub mine si sa merg mai prost si mai incet ca aia mici cu cbr125 dar sa fiu mandru ca am SS,nu ma incalzeste cu nimic.mai bine 34CP si sa-i stapanesc pe toti si motorul decat 100CP si sa nu stapanesc nici 50 cum trebuie.cand au inceput sa-mi placa motoarele si sa inteleg fenomenul eram pornit tare pe rs125 dupa care am prins curaj vazand pe toti incepatorii pe SS si am zis ca rs125 e de copii mici dar m-am convins ca nu-i chiar asa,trag foarte tare si rs125 si au numai avantaje pt incepatori.nu o mai dati cu puterea la SS ca te scoate din belele ca singuri va bagati in belele din cauza puterii mari si faceti depasiri la limita.pana acum tot poporul a mers cu dacii berline amarate si n-a fost nici o problema sa moara lumea din cauza puterii mici doar din prostie

Editat de Geo_pitesti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa moara cici, dar se pare ca nu ne racim gura chiar de pomana pacilisha!

Bravo Geo_pitesti! Daca toti incepatorii ar realiza lucrurile astea cate accidente grave nu s'ar mai intampla!.. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mai discutat cu Silenti si pe yahoo messenger dupa ce am citit prima data topicul si nu numai cu el si mi se pare ciudat ca prea multi totusi zic ca e ok SS pt incepator daca mergi usor,dar nu prea merge niciunul usor dupa ce isi cumpara SS ca doar pt viteza e facut nu touring sau enduro prin craterele din strazile patriei noastre dragi.am putin peste 19 ani si imi place viteza la fel de mult ca marii majoritati dar sunt lucruri mai interesante in motociclism decat viteza si sa stai cu suruburi in tine pe mesele de operatie sau la 2 metri sub pamant.toti sunt cuminti pe net,calculati...dar pe motor te impinge un dracusor sa dai mai tare si mai tare ca deh tu ai 100+ CP sub tine si te mai vad si pi5dele de pe trotuar.am incercat sa discut si cu diversi care au in cap numai forja,wheelie si balarii dar 99% sunt cazuri in care motorul compenseaza o putza mica dar pe de cealalta parte ma bucur ca am prieteni incepatori in oras pe SS care sunt mai linistiti ca mine,poate le e frica de motor dar sunt linistiti.oricum eu vrea ceva mic sa nu stau nici tensionat dar nici sa in creasca oOle ca io sunt gigi talent.dupa ce o sa fiu in stare sa fac autostrada bucuresti-pitesti in siguranta cand o sa am motocicleta o sa fac cursurile de la amkcart care mi se par extraordinar de bune si ar trebui sa le faca orice biker

Editat de Geo_pitesti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-mi spuna si mie cineva ce intelege prin SS (adica ce motoare intra in clasa asta)

 

eu sincer nu am multa experienta .... dar ceva ceva pe 2 roti este

 

si vreau un SUZUKI GSXR de 600 sau 750

Editat de BigNC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte bun postul lui Silenti,

intradevar merita cinste...

sunt conservar de vreo 8 ani, am vreo 100si ceva de mii

de km facutzi numai in ultimii 2 ani,

mai mult de jumate in bucuresti.

sper sa-mi iau un SS, nu-mi scoate nimeni din cap asta,

nici prietenii mai experimentati,

nici filmuletele dp yotube cu accidente.

am nevasta, deci nu se poate considera

ca-mi iau SS pt a ma rupe in figuri la agatzat.

stiu ce inseamna viteza,neatentia, oboseala.

pur shi simplu astea imi plac.

 

deocamdata fac scoala.

 

motto personal : vreau sa ajung DIN NOU seara acasa !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geeeez...here we go again! :D

Bai decat sa puneti 100 de oameni aceeasi intrebare de ca*at, mai bine ati cite cele n'shpe mii de pagini scrise aici si cu asta, basta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...