alin_barburas Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) O sa-mi comand si eu un set din ala atunci, macar de proba. In alta ordine de idei, ieri am dat jos de pe motor si cricul central. O mare imbunatatire estetica Dar practica? Ai stand? Daca nu, te asigur ca o sa il pui la loc Am folosit si eu acum 3 ani spray din ala cu teflon de la Procycle, ce sa zic, treaba isi face, dar am renuntat la el pt ca e mult prea messy. Oricat de atent eram cand ungeam lantul, dupa prima tura imi era alba janta de la el. Acum folosesc ceva primit gratis de la un amic care face service la stivuitoare. Presto kettenspray scrie pe el, e nemtesc, are desenata o bascula de motor cu pinionul in prim plan. Is deja la al 3-lea tub si e super ok. E curat (cel mai important ), sunt obsedat de curatenie in zona asta a lantului, tre sa luceasca toate. Si isi si face treaba, adica luna asta e un an de cand am motorul, am facut vreo 8 000 de km cu el si abia saptamana trecuta am intins prima data lantul , si asta nu din cauza ca as fi neglijat ceva, pur si simplu nu a fost nevoie. Tot timpul asta am folosit spray presto, ocazional Mobil. Ala ii cam slabut. Editat Mai 5, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Eu am folosit spray Castrol de pe louis. Nu e messy, nu iti face lantul alb sau altceva si tine cam la 5 ungeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Dar practica? Ai stand? Daca nu, te asigur ca o sa il pui la locAm folosit si eu acum 3 ani spray din ala cu teflon de la Procycle, ce sa zic, treaba isi face, dar am renuntat la el pt ca e mult prea messy. Oricat de atent eram cand ungeam lantul, dupa prima tura imi era alba janta de la el. Acum folosesc ceva primit gratis de la un amic care face service la stivuitoare. Presto kettenspray scrie pe el, e nemtesc, are desenata o bascula de motor cu pinionul in prim plan. Is deja la al 3-lea tub si e super ok. E curat (cel mai important ), sunt obsedat de curatenie in zona asta a lantului, tre sa luceasca toate. Si isi si face treaba, adica luna asta e un an de cand am motorul, am facut vreo 8 000 de km cu el si abia saptamana trecuta am intins prima data lantul , si asta nu din cauza ca as fi neglijat ceva, pur si simplu nu a fost nevoie. Tot timpul asta am folosit spray presto, ocazional Mobil. Ala ii cam slabut. Mmm, m-am gindit si eu ca e posibil sa pun cricul la loc, dar intentionez sa cumpar si un stand. Adevarul e ca e strict necesar doar daca tre' sa scoti roata din spate. Curatatul si unsul lantului se poate face cu motorul pe cricul lateral, intinsul lantului la fel... Presto asta de unde-l iei si cit costa? La mine problema e ca vreau sa trec pe ceva mai ieftin, un spray de curatat motul e cam 50 RON, unul de uns inca vreo 50. Daca raportu; pret/cantitate e tot pe acolo... n-am nici un motiv sa schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Mmm, m-am gindit si eu ca e posibil sa pun cricul la loc, dar intentionez sa cumpar si un stand. Adevarul e ca e strict necesar doar daca tre' sa scoti roata din spate. Curatatul si unsul lantului se poate face cu motorul pe cricul lateral, intinsul lantului la fel...Presto asta de unde-l iei si cit costa? La mine problema e ca vreau sa trec pe ceva mai ieftin, un spray de curatat motul e cam 50 RON, unul de uns inca vreo 50. Daca raportu; pret/cantitate e tot pe acolo... n-am nici un motiv sa schimb. Acuma nu vreau sa incepem sa scriem romane, dar zi-mi si mie cum intinzi SINGUR lantul cu motorul pe piciorul lateral? Eventual in 2 oameni si cu motorul ridicat tare pe picior? Asa risti sa il rupi la un momendat. De curatat lantul la fel. Sau te apuci sa te plimbi pe langa motor si in timp ce unu il impinge, tu ungi lantul? Cu stand da, aia e alta mancare de peste. Multora din astia mai fara bani ca mine le pare rau ca nu au cric lateral. Ma rog, voi stiti ce gusturi aveti fiecare. De spray Presto am scris mainainte, mi-l aduce un amic care lucreaza la o firma ce face service la motostivuitoare si le primesc ei, le folosesc la uns lantul stivuitoarelor. Dar pe spray e desenata o bascula de motocicleta si scrie Kettenspray, indicat la motociclete, dar si la alte lanturi de transmisii gen stivuitoare and stuff P.S. Eu stiu ca motorul tre sa fie pe roti, drept si cu o persoana in sa atunci cand intinzi lantul. Daca il intinzi cu roata spate in aer, cand il lasi jos nu poti misca lantul deloc, asa tare se intinde Editat Mai 5, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 stiiu ca sunt off topic dar nush un loc mai bun de postat un asemenea anunt am un filtru de ulei pt bandit de 600 mi`a ramas de pe vremea cand eram si eu banditoman cine e interesat pm! sry de off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Acuma nu vreau sa incepem sa scriem romane, dar zi-mi si mie cum intinzi SINGUR lantul cu motorul pe piciorul lateral? Eventual in 2 oameni si cu motorul ridicat tare pe picior? Asa risti sa il rupi la un momendat. De curatat lantul la fel. Sau te apuci sa te plimbi pe langa motor si in timp ce unu il impinge, tu ungi lantul? Cu stand da, aia e alta mancare de peste. Multora din astia mai fara bani ca mine le pare rau ca nu au cric lateral. Ma rog, voi stiti ce gusturi aveti fiecare.De spray Presto am scris mainainte, mi-l aduce un amic care lucreaza la o firma ce face service la motostivuitoare si le primesc ei, le folosesc la uns lantul stivuitoarelor. Dar pe spray e desenata o bascula de motocicleta si scrie Kettenspray, indicat la motociclete, dar si la alte lanturi de transmisii gen stivuitoare and stuff P.S. Eu stiu ca motorul tre sa fie pe roti, drept si cu o persoana in sa atunci cand intinzi lantul. Daca il intinzi cu roata spate in aer, cand il lasi jos nu poti misca lantul deloc, asa tare se intinde Pai de ce sa nu scriem "romane", daca n-ar fi scris altii romane inaintea mea, n-as fi stiut acum multe treburi utile despre motor, ca doar asa se propaga informatia Pun o poza facuta acuma 3 minute, din manualul de intretinere al motocicletei, cu care am cumparat-o. Lantul se regleaza cu motorul pus pe cricul lateral, si e f. logic. Astfel, greutatea motocicletei fiind cunoscuta, amortizorul e comprimat la o valoare fixa. Se regleaza lantul la jocul specificat (2,5-3,5 cm la Kult) si gata, la tensionare maxima lantul va avea probabil joc nul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Pai de ce sa nu scriem "romane", daca n-ar fi scris altii romane inaintea mea, n-as fi stiut acum multe treburi utile despre motor, ca doar asa se propaga informatia Pun o poza facuta acuma 3 minute, din manualul de intretinere al motocicletei, cu care am cumparat-o. Lantul se regleaza cu motorul pus pe cricul lateral, si e f. logic. Astfel, greutatea motocicletei fiind cunoscuta, amortizorul e comprimat la o valoare fixa. Se regleaza lantul la jocul specificat (2,5-3,5 cm la Kult) si gata, la tensionare maxima lantul va avea probabil joc nul. Nota 10 aici, io nu am avut carte la primu motor si am invatat ce si cum de la altii, la motoru de acuma m si cartea dar sincer nu m-am uitat la asta. Eu am scris cum fac eu. Ramane faza cu curatatul lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Salut, Revin cu un scan de pe hartiuta alarmei. Cum recomanda si Calin, nici eu nu vreau sa-mi complic existenta cu toate functiile alarmei, mai ales cu "tip 1" nu vreau sa merg cu x sigurante dupa mine (sau cu un extinctor). Voi unde ati amplasat senzorul? Cine poate si vrea sa dea o mana... macar un deget ceva Astept sfaturi si sugestii. Numai bine, Alex img_506094518_0001.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Salut,Revin cu un scan de pe hartiuta alarmei. Cum recomanda si Calin, nici eu nu vreau sa-mi complic existenta cu toate functiile alarmei, mai ales cu "tip 1" nu vreau sa merg cu x sigurante dupa mine (sau cu un extinctor). Voi unde ati amplasat senzorul? Cine poate si vrea sa dea o mana... macar un deget ceva Astept sfaturi si sugestii. Numai bine, Alex img_506094518_0001.pdf Probabil e suficient firul negru la minusul bateriei si cel rosu la plus. Celalalt fir care vine la contact e pentru a opri alarma cind contacul e pe ON. Daca nu-l conectezi o sa trebuiasca sa opresti alarma dind-o pe "sleep". Ca sa fii sigur ca merge, ia bateria in casa si conecteaza alarma, eu asa am facut. Senzorul, zic eu, e preferabil sa-l prinzi de o parte metalica aflata in directa legatura cu cadrul. Eu nu prea am avut cum sa fac asta, si am lipit-o de plasticul de sub sa. Daca vrei o sa fac o poza. Am auzit ca e important si unde pui antena, sa nu fie ecranata de parti metalice - nu stiu cum e sub sa la Banditul de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 in sfarsit mi-am adus motorul acasa . nu am timp sa scriu acuma dar deseara o sa am niste intrebari si ceva de relatat. pun o poza rapid cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Sa fie intr-un ceas bun...multi km, astfalt uscat si fara incidente!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 in sfarsit mi-am adus motorul acasa . nu am timp sa scriu acuma dar deseara o sa am niste intrebari si ceva de relatat. pun o poza rapid cu el Salut si sa te bucuri de el. Acum poate faci o comparatie cu waka si schimbi poza din profil Acum revin la alarma: Merge, tiuie si simte trepidatiile destul de greu. Sa vad unde gasesc loc de unitate si mai ales cum o prind, iar senzorul are doua gaurele (e usor de montat), dar firele de la unitate la senzor voi le-ati protejat in mod special, ascuns? Multam' Calin Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 mersi ...gata am schimbat poza ok sa revin cu intrebarile . in primul rand uleiul . ce sa aleg 5200 sau 7100 ( primul fiind semisintetic , iar al 2 lea sintetic , ambele de la Motul) , si cati litrii ? acuma am observat ca e varza lantul intr-un loc e mai inttins decat normal , o sa-l curat maine dar cred ca degeaba , Ce lant sa iau , am gasit pe Louis 2 modele, DID X-RING si REGINA Z-RING . care e mai bun avand in vedere ca au acelasi pret pe la 100 euro . . deocamdata atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Sa vad unde gasesc loc de unitate si mai ales cum o prind, iar senzorul are doua gaurele (e usor de montat), dar firele de la unitate la senzor voi le-ati protejat in mod special, ascuns? Pai senzorul il pui tot sub sa, altfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Alta treaba... m-am saturat de cacatul asta de sa. Nu stiu cum dracu au putut s-o faca intr-asa un hal, de ce n-or fi facut locul pasagerului drept? Cei care si-au pus Bagster simtiti vreo diferenta la pozitia pasagerului? Am vazut ca alea au locul din spate ridicat si aproximativ orizontal, de aia intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 mersi ...gata am schimbat poza ok sa revin cu intrebarile . in primul rand uleiul . ce sa aleg 5200 sau 7100 ( primul fiind semisintetic , iar al 2 lea sintetic , ambele de la Motul) , si cati litrii ? acuma am observat ca e varza lantul intr-un loc e mai inttins decat normal , o sa-l curat maine dar cred ca degeaba , Ce lant sa iau , am gasit pe Louis 2 modele, DID X-RING si REGINA Z-RING . care e mai bun avand in vedere ca au acelasi pret pe la 100 euro . . deocamdata atat. Felicitari pentru motor si bine ai venit printre noi. Ulei semisintetic sau chiar mineral, ca nu tuseste absolut deloc. Full sintetic = bani arucati pe geam, respectiv poate crea probleme nasoale de patinare, de la ulei la ulei. De kituri de lant s-a vorbit de curand pe topic. As alege DID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 M-am interesat de sa cu atentie pe mai multe forumuri. Nu as putea sa iti raspund la intrebare, dar am cautat pe ebay in UK, FR si DE si nu am gasit nimic. La producator(Corbin sau Bagster) preturile sunt imense - sub 300 de lire nu cred ca pot lua ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Robyb welcome to the club. Sa va bucurati unul de celalalt. Ca veni vorba in urma cu 2 , 3 pagini ... eu tot Procycle folosesc , de la Kronau @ Louis (45 de lei 750ml). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) @Roby: eu am pus 7100, am luat 4 litri. Incap cam 3.5 litri (+/- 100 ml). Eu am dat 160 ron, ca l-am luat la pret vechi . Cred ca daca nu trec pe Castrol sintetic, o sa pun tot 7100 ... mie imi place cum merge. La lant .. .depinde...pe louis la Bandit modelul 95-96, kit regina e 109 euri, reducere de la 150. DID e la 130 de la 167 reducere. # Ăber 240 Weltmeistertitel in den Klassen Superbike, Strassen Grand Prix, Enduro, Motocross und Trial sprechen eine deutliche Sprache. # Namen wie Loris Capirossi, Carl Fogarty und Max Biaggi sind ein Garant fĂźr AuĂergewĂśhnliches. Diese Fahrer brauchen das beste Material, was der Markt zu bieten hat - Regina Kettenkits Intr-o traducere libera .. vreo 240 de campioni printre care Capirossi, Fogarty si Biagii folosesc in SuperBike regina si sunt multumiti ...marketing. Totusi, si DID face reclama, deci nu cred ca sunt proaste. Daca DID-ul nu e la reducere, cum il gasesti pe ebay ... merita regina. Pana la urma, fiecare isi ia ce vrea... Bafta Editat Mai 6, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Hehe... o fi folosind Capirossi si Biaggi Regina, da' credeti ca au vreo legatura cu Regina pe care le folosim noi? Nu c-as avea ceva cu ele, de fapt chiar n-am idee daca-s bune, da' asta-i cel mai de 2 parale text de marketing. Cam orice firma are in general 3 linii de produse: entry-level, mid-level si high-end. De cele mai multe ori baga-n fata produsele high-end, care-o fi bune da's scumpe, ca omu' sa le cumpere pe cele entry-level, ieftine, care de multe ori is proaste. Repet, nu zic ca la Regina e la fel. Mie DID la 130 euro mi se pare o afacere. Inca o intrebare despre Procycle... acuma vad ca pe Louis is doua feluri: cu teflon (care costa cam cit Motul) si unul mult mai ieftin, care nu-i cu teflon. Voi din care folositi? Editat Mai 7, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 @CalinD Despre sa, cauta un nene tapiter de meserie si ti-o faci cum vrei. Un amic din Zalau, la B6 Kult a dus saua la un tip de 25 de ani care tapiteaza si masini etc si i-a scobit-o si a adaugat-o cum a vrut, a invelit-o in piele de super calitate si a si brodat-o cum a vrut clientul, cu ata de culoarea preferata de client. Toare astea la 150 de lei, daca o vezi zici ca e Top Sellery sau cum naiba se scrie. O sa o poti vedea la Cluj la intrunire daca vii luna asta. Nu cred ca nu se gaseste in tot Iesiul un om care sa se priceapa la asa ceva. Daca nu trimite-o aici intr-o saptamana ploioasa si te rezolv . Eu nu o "tunez" a mea pt ca e foarte comoda pasgerei, cel putin comparativ cu cea de pe kult, asa ca am hotarat amandoi sa o lasam asa cum e. Deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Alta treaba... m-am saturat de cacatul asta de sa. Nu stiu cum dracu au putut s-o faca intr-asa un hal, de ce n-or fi facut locul pasagerului drept? Cei care si-au pus Bagster simtiti vreo diferenta la pozitia pasagerului? Am vazut ca alea au locul din spate ridicat si aproximativ orizontal, de aia intreb. Normal ca se simte diferenta, mai ales la cinfort si la pasager si la pilot si nu mai vine peste tine la franare M-am interesat de sa cu atentie pe mai multe forumuri. Nu as putea sa iti raspund la intrebare, dar am cautat pe ebay in UK, FR si DE si nu am gasit nimic. La producator(Corbin sau Bagster) preturile sunt imense - sub 300 de lire nu cred ca pot lua ceva. Se mai poate si Made by Darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Normal ca se simte diferenta, mai ales la cinfort si la pasager si la pilot si nu mai vine peste tine la franare Se mai poate si Made by Darian Am auzit si eu de Darian asta, chiar cineva din iasi mi-a zis de el. Doar ca ii tine respectivului saua de citeva luni, si nush cum sa zic, dar nu mi-as fute sezonul pentru asa ceva. Doar daca imi imprumuta vreunul o sa pina mi-o face Darian. Vorbesc serios. Chiar vreau sa fac ceva cu saua asta de doua parale. Ieri am venit cu o durere de sale acasa de numa-numa... @CalinD Despre sa, cauta un nene tapiter de meserie si ti-o faci cum vrei. Un amic din Zalau, la B6 Kult a dus saua la un tip de 25 de ani care tapiteaza si masini etc si i-a scobit-o si a adaugat-o cum a vrut, a invelit-o in piele de super calitate si a si brodat-o cum a vrut clientul, cu ata de culoarea preferata de client. Toare astea la 150 de lei, daca o vezi zici ca e Top Sellery sau cum naiba se scrie. O sa o poti vedea la Cluj la intrunire daca vii luna asta. Nu cred ca nu se gaseste in tot Iesiul un om care sa se priceapa la asa ceva. Daca nu trimite-o aici intr-o saptamana ploioasa si te rezolv . Eu nu o "tunez" a mea pt ca e foarte comoda pasgerei, cel putin comparativ cu cea de pe kult, asa ca am hotarat amandoi sa o lasam asa cum e. Deocamdata Aline, acuma am citit raspunsul tau. Adevarul e ca asta patesti cind te dai prea mult pe net, te rupi de realitate si in loc sa apelezi la un tapiter trimiti saua la Bucale sau iti iei "minunatii" de 300 de euro facute de frantuji Sa stii ca ma apuc sa caut un tapiter. Mai adauga o bere la lista Btw, cind e intrunirea de la Cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Daca aveti date de contact pentru Darian sau alta persoana din Bucuresti care sa faca asa ceva eu sunt dispus sa fiu primul cobai pentru modificarea seii. Red Bandit - manerele Rizoma au eliminat vibratiile din ghidon de la peste 5000 rpm ? Sau imi doresc prea mult de la niste bucatele de plastic/carbon/ce sunt ele ? Editat Mai 7, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Daca aveti date de contact pentru Darian sau alta persoana din Bucuresti care sa faca asa ceva eu sunt dispus sa fiu primul cobai pentru modificarea seii. Darian - YM darianvn750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.