gn77b Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Nu stiu ce ce credeti voi ca o sa faceti ceva mai bun decit fabricantul (vorbesc de ventilator). Odata cineva mi-a zis ca un motor cu racire pe aer se supra-incalzeste doar daca mergi cu el intr-o zi canicul;ara de vara citeva ore prin oras. SalutDaca ai racirea pe ulei poate nu e mare diferenta, dar la racirea pe lichid ventilatorul isi face treaba (cu termostat nici nu te doare capu') temp nu sare de 100-105 nici dupa doua ore de trafic in Buc. Numai ca sunt alte motoare... Teoretic ii faci un bine motorului, conteaza doar raportul eficienta - pret. Ati mai montat careva alarma la moto? Ma poate ajuta cineva? Am cumparat alarma noua, cu schema, tot (made in Asia); numai ca nu prea stiu unde sa leg firele...mai ales la contact si vreau sa pun suplimentar doua sigurante (pe semnale si stop frana) sau pe unde mai trebuie sa nu prajesc ceva. Numai bine, Alex PS: Nu sunt mecanic si nici electrician. Alarma am eu si mai stiu una-doua despre electroni, dar crede-ma, fara niste detalii cit de cit despre alarma nimeni n-o sa te poata ajuta Ca sfat general: nu te complica cu functii gen pornire din telecomanda, gasire in parcare sau chestii de genul. Eu am legat la baterie plusul si minusul si cu asta basta. Acum, tu faci cum vrei, dar nu te sfatuiesc sa umbli nejustificat prin instalatia electrica, ca functiile alea is cam cvasi-inutile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Mi-am 'tunat' bugspoileru. Poate este o idee pt cei care au asa ceva, mai ales pt cei care au exact modelul meu. Poze de la bucatareala. Si inca niste poze mai studiate (facute de un pretin) pt amatorii de fotografie. putine ture... da bune. tankpad anti-babe/moshi care isi pun nepoteii pe motoreta ca si cum ar fi a lu ma-sa cand aceasta este parcata si nesupravegheata stopu nou cu LEDuri si plin de fumuri wash me! tankpad de tinere la distanta a cocalarilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 In pregatire pentru 1 Mai am schimbat parbrizul standard cu MRA Variotouring. Desi initial am inteles ca ar fi ceva mai inalt, partea de jos e la fel de mare, dar partea de sus este ajustabila. Am pus poze la pozitia ei maxima. Este laudat pe net, voi testa in acest weekend, sunt curios daca e o diferenta. Daca doreste cineva parbrizul original de Bandit S 2005-2008 il pot vinde, pun si poze cu el imediat. Impresiile despre parbriz - permite pozitie dreapta in sa fara turbulente mari pana la viteze de touring sportiv. Din pacate nu apara de vantul lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 faine poze...si eu am buspoiler ca al tau dar deocamdata nu mai umblu la el...astept sa am niste timp si o sa-l dau jos,il revopsesc si il trag in folie protectoare ca e plin de ciuruituri de asfalt deocamdata astept sa se usuce gips-ul ca m-am pus sa-mi fac o matrita pt o masca intre far si ceasuri..is curos cum iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Intrebare: cum faci un Bandit sa sune ca un chopper (adica naspa)? Raspuns: ramii in pana prostului. Ma duc eu azi la motor, ii dau drumu, il las sa mearga pe la 2000 si ceva de ture pina se incalzeste oleaca, peste 1 min dau socul inapoi. Suna ca un chopper jegos. Pun mina pe evacuari... cilindrii 3 si 4 reci. Mama ma-sii... verific mufa la aprindere, mufa de la bobinele de inductie... nik. Nush cum imi trece prin cap sa ma uit in rezervor... ii vad fundul, lucind pervers. Na, asta patesti cind il uiti pus pe rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Impresiile despre parbriz - permite pozitie dreapta in sa fara turbulente mari pana la viteze de touring sportiv. Din pacate nu apara de vantul lateral sa vezi ce fain era vantul lateral daca aveai si carena ca vitezanele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Am avut un ZZR si intr-adevar era mult mai rau cu vantul lateral, dar aici pun la socoteala si greutatea de vreo 60 kg in minus (ca sa nu mai zic cat am pus eu pe mine intre timp ), pe Suzuki e doar o briza asa, adie un pic mai tare cand trece tirul din sens opus pe langa tine, dar nimic dramatic. Cu parbrizul asta, Banditul incepe sa devina barca de touring pe care o doresc. Ramane de rezolvat problema de trepidatie in manere - citisem la Red Bandit ca a pus Rizoma si nu se mai simt trepidatiile, asa sa fie oare ? In alta ordine de idei - lantul Iris (nou) montat acum 500-600 km s-a lasat foarte mult, a facut o "burta" ce atingea cricul central. Am rezolvat prin strangere, dar de ce se lasa asa mult pe o distanta asa de scurta? Editat Mai 4, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Am avut un ZZR si intr-adevar era mult mai rau cu vantul lateral, dar aici pun la socoteala si greutatea de vreo 60 kg in minus (ca sa nu mai zic cat am pus eu pe mine intre timp ). Cu parbrizul asta, Banditul incepe sa devina barca de touring pe care o doresc. Ramane de rezolvat problema de trepidatie in manere - citisem la Red Bandit ca a pus Rizoma si nu se mai simt trepidatiile, asa sa fie oare ? In alta ordine de idei - lantul Iris (nou) montat acum 500-600 km s-a lasat foarte mult, a facut o "burta" ce atingea cricul central. Am rezolvat prin strangere, dar de ce se lasa asa mult pe o distanta asa de scurta? Eu am un kit Tsubaki cu care-am facut citeva mii de km. Pina acuma l-am strins doar o singura data. Merg foarte calm, rar trec de 8000 de ture, deobicei schimb vitezele la 4000-5000. Daca schimbi vitezele la 12000 de ture... probabil ajuta si asta la uzura lantului. Accelerari si frine de motor nebunesti... si ele contribuie. Mi-a zis un mecanic odata ca in primii 500 de km se uzeaza mai mult. La mine dupa 500 km abia se observa ca a crfescut jocul, nici vorba sa atinga cricul. De curiozitate, cit ai dat pe kitul asta, si unde l-ai gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Este doar lantul, nu e kit. A costat 170 lei si sincer nu l-am luat pentru ca m-as fi zgarcit, asta a fost recomandat de service (Kaore). Merg incet, tot asa, schimb pe la 5000, doar in depasiri 8000, nici vorba sa il fortez in vreun fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Este doar lantul, nu e kit. A costat 170 lei si sincer nu l-am luat pentru ca m-as fi zgarcit, asta a fost recomandat de service (Kaore). Merg incet, tot asa, schimb pe la 5000, doar in depasiri 8000, nici vorba sa il fortez in vreun fel. Pai de ce-ai schimbat doar lantul? Peste tot se recomanda sa se schimbe cu tot cu pinioane, si mi se pare perfect logic. E un topic recent la "Service" in care cineva se plingea de Kaore. E posibil sa fie varza lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 A fost examinat de 2 mecanici - Kaore si MyMoto si au spus ca e ok sa schimb doar lantul. Sincer - da-l dracu' e un lant. De ce se largeste asa in doar cateva sute de km, ca doar nu e de guma! Ma rog, voi schimba si caucicul spate cand va fi cazul si vedem daca e nevoie de kit de lant complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 A fost examinat de 2 mecanici - Kaore si MyMoto si au spus ca e ok sa schimb doar lantul. Sincer - da-l dracu' e un lant. De ce se largeste asa in doar cateva sute de km, ca doar nu e de guma! Ma rog, voi schimba si caucicul spate cand va fi cazul si vedem daca e nevoie de kit de lant complet. Pinioanele nu costa o avere. E greu de crezut ca un lant se varzeste si pinioanele ramin ca noi. Cred ca te-ai prins de ce sa largeste latul tau - probabil e o cacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Scuze, chiar nu imi dau seama, "o cacuta" ? Adica sa schimb si pinioanele ? Editat Mai 4, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) A fost examinat de 2 mecanici - Kaore si MyMoto si au spus ca e ok sa schimb doar lantul. Sincer - da-l dracu' e un lant. De ce se largeste asa in doar cateva sute de km, ca doar nu e de guma! Orice mecanic care schimba doar lantu si nu intreg kitul este un cre.tin. In alta ordine de idei... poate nu au strans corect axul spate si acesta s-a deplasat de-a lungul basculei. La asa o recomandare din partea lor (schimbat doar lantul) nu ar trebui sa surprinda asa ceva (a nu fi in stare sa strangi corect un ax spate). Sau ti l-a reglat prea strans (fara un joc de 2-3 cm) si de la amortizare acesta s-a largit. Oricum uzura la lant nou VS pinioane vechi e criminala. Sau mai e varianta in care lantul Iris (n-am auzit niciodata de firma asta) e facut de niste unii pe v'un vapor in ape internationale. Recomand cu caldura DID X Ring sau Regina, evident la alte preturi. Editat Mai 4, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Orice mecanic care schimba doar lantu si nu intreg kitul este un cre.tin. In alta ordine de idei... poate nu au strans corect axul spate si acesta s-a deplasat de-a lungul basculei. La asa o recomandare din partea lor (schimbat doar lantul) nu ar trebui sa surprinda asa ceva (a nu fi in stare sa strangi corect un ax spate). Sau ti l-a reglat prea strans (fara un joc de 2-3 cm) si de la amortizare acesta s-a largit. Oricum uzura la lant nou VS pinioane vechi e criminala. Sau mai e varianta in care lantul Iris (n-am auzit niciodata de firma asta) e facut de niste unii pe v'un vapor in ape internationale. Recomand cu caldura DID X Ring sau Regina, evident la alte preturi. regina nu stiu de ai asa parere buna depre firma asta...sunt italieni la urma urmei... did da intradevar este f bun mia poti opta si pt EK si RK sunt japan destul de bune si fabrica lanturi de motor de destul de mult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 regina nu stiu de ai asa parere buna depre firma asta...sunt italieni la urma urmei... did da intradevar este f bun mia poti opta si pt EK si RK sunt japan destul de bune si fabrica lanturi de motor de destul de mult timp Damn! Nu am bagat de seama. Uuugh! Nu Regina! Caca Regina! Adevaru e ca am avut DID X Ring si la GS si la B6. Acum am Regina pe 12 si parca nu-i asa de de tzapan ca DIDu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Azi am scos o tira toba pentru ca crapase pasta de etansare, si de curiozitate am dat oleaca drumul la motor fara. Tot ce pot sa zic e: FUCKING JESUS!!! RvsS, eu zic ca de-acuma sa te iei dupa oameni seriosi, nu dupa mecanici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Damn! Nu am bagat de seama. Uuugh! Nu Regina! Caca Regina! Adevaru e ca am avut DID X Ring si la GS si la B6. Acum am Regina pe 12 si parca nu-i asa de de tzapan ca DIDu. cat ai mers tu cu regina si nu a tinut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 poate nu au strans corect axul spate si acesta s-a deplasat de-a lungul basculei Daca ar fi facut asta probabil se intindea, nu se largea. Tragind linie... Fact: ai cel mai no-name lant, care s-a largit dupa 500 km Fact: trebuie sa schimbi "doctorii" Fact: eu am un kit despre care unii zic ca e no-name (dar de fapt nu e) si care e in stare perfecta dupa citeva mii de km Fact: Emppu si altii un kituri bune, care nu sint no-name Fact: eu odata tot bat un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 eu am regina si pot spune ca am cu el aproape 20.000. asta eu. celalalt prorpietar cine stie cat a avut. si inca mai merge. e lant 530. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Pe GS 500, dupa ce s-a gatat cel cu care am luat motorul, am pus DID X Ring si mergea f bine. Nu am mai tinut insa f mult motorul pentru a vedea cat ar fi rezistat. B6le l-am luat cu DID X-Ring nou si a tinut cam 18+ mii de km. Acume e cam muci, asta in conditii de mers agresiv si cam blanos dar cu intretinere corespunzatoare. Ar fi tinut mai mult daca: 1. nu schimbam pinionul pe fata de la 15 la 14 dinti pe la vreo 5 mii de km 2. nu schimbam foaia spate pe la 10 mii si ceva de km 3. as fi mers cu motoreta ca pensionarii. Grasa am luat-o cu Regina aproape nou (golden, cred ca e cel Z-Ring) si am vreo 1000 si ceva de km cu ea. Nu mi se pare mai bun si mai tzapan ca DID-ul si asta nu pt ca mi-am adus aminte ca e made in Italy iar eu ma cac pe tot ce e italian (cu exceptia Ferrari, poate alpinestars si pe un anume model de mansoane de la Rizoma ). Pur si simplu mi se pare ca se largeste mai rapid, chiar daca e clar ca 12le are alti Newtoni si forta exercitata asupra lantului e mult mai mare fata de 600. Ambele sunt 530-uri. Am auzit de neni care au facut catre 30 de mii de km cu 12le cu un kit de lant. Se mai complica si cu Scottoliere si alte minuni alte industriei. Se prea poate. Insa io ma plimb cu bicicleta. Cu motoreta ma "dau". Avand in vedere ca DID e la fix aceasi bani cu Regina (120de europeni)... urmatorul va fi DID. Sa manca gura lor flamanda de japonezieni. Dar e f bun si Regina, lucru stabilit. Editat Mai 5, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Ca veni vorba de lanturi. Eu m-am cam saturat de sprayurile Motul, ca-s scumpe cu draciu si ma ajung maxim 3 ungeri. Ma gindesc sa trec pe produsele echivalente de la Procycle (teflon). A folosit cineva, sint OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Ca veni vorba de lanturi. Eu m-am cam saturat de sprayurile Motul, ca-s scumpe cu draciu si ma ajung maxim 3 ungeri. Ma gindesc sa trec pe produsele echivalente de la Procycle (teflon). A folosit cineva, sint OK? Erau superbe pana acum v'un an. Erau frumos albe, cu teflon. Asta pana cand au schimbat la noua formula imbunatatita bla bla care-i ca pishatu boului fata de ce era odata. Dar continui sa-l folosesc pt ca-i foarte ieftin si relativ bun. Editat Mai 5, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 eu folosesc spray de la motorex. e ft bun si il ung la 500 km. cam asa. cand nu mai are pe zale spray(adica e lucios). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Avand in vedere ca DID e la fix aceasi bani cu Regina (120de europeni)... urmatorul va fi DID. Sa manca gura lor flamanda de japonezieni. Dar e f bun si Regina, lucru stabilit. hmmm...de ce aveam eu impresia ca DID e US made? m agandesc sa-mi iau S100 spray de lant,a incercat cineva? am mami incercat cateva produse S100 si sunt f bune,iar pe net sunt destul de laudate... Editat Mai 5, 2009 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.