cosminst2008 Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Are cineva o maneta de frana pentru micutul meu bandit? din 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Salut. As vrea sa-i intreb pe cei care au inceput pe suzuki gsf 400 ce inaltime aveau si cum se simteau pe motor.Mentionez ca am 1,85 si 75 kg si banditul ar fi primul meu motor.Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 N-am apucat sa fac poze la mobra dupa mica modificare la codita, dar acum, cu noile evenimente am facut si niste poze cu bubele motoretei dupa repriza de aseara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 N-am stiut daca te referi la cele soft pe care le am la vanzare (T438N) sau la cele hard pe care le am acum (V35) asa ca pun cu ambele.Mesaj completat Am de facut revizia de 24 000, am inteles ca asta e mai importanta. A facut-o cineva la un K7 ? Ca sa stiu cam la ce costuri sa ma astept. Am uitat ca tot Givi sunt si alea hard.Vroiam poze cu alea soft. Vad ca geanta din dreapta trebuie ridicata putin,cam sta pe toba.Evacuarea stock e mai joasa decat ce ai tu? Cat despre preturi la revizie vezi pe topicul GSX-F 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Cosmin, imi pare rau pentru incident, bine ca esti intreg. Ce ma enerveaza la manetele (frana + ambreiaj) de pe bandit, ca au un punct exact dupa prindere unde sunt mai sensibile(sau sunt facute) sa se rupa. Vad ca , capacul mic dreapta e atins un pic la baza, sau poate asa e poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Cosmin, imi pare rau pentru incident, bine ca esti intreg. Ce ma enerveaza la manetele (frana + ambreiaj) de pe bandit, ca au un punct exact dupa prindere unde sunt mai sensibile(sau sunt facute) sa se rupa. Vad ca , capacul mic dreapta e atins un pic la baza, sau poate asa e poza... Crashbaru s-a indoit si s-a proptit un pic in blocul motor, si da, capacul e un pic atins, insa nu de acum, aia a aparut inainte sa montez crashbaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Lasa ca fierul se repara, tu esti bine si asta e important. Si iarasi foarte important e ca "pierderile" nu-s mari. La cum arata crsh-bar-ul ala, cred ca spargeai bine capacele la motor .. .si asta ar fi costat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Drag©ii mei, Avind in vedere ca asta e probabil threadul pe care am postat cel mai mult, o sa scriu doar aici acest lucru. Dupa ce-am meditat indelung la unele "aspecte", am luat decizia sa nu mai postez deloc pe acest forum. Nu ca mi-as imagina ca cineva-mi va simti lipsa, dar v-o spun doar in ideea ca vreodata cineva o sa aia ceva sa-mi spuna sa sa ma-ntrebe, legat de motociclism sau nu. Pot fi intotdeauna gasit pe calin_dorohoi YM, calindorohoi@gmail.com sau la 0733.981833, dar nu pe motociclism.ro. Nici macar n-o sa mai citesc forumul. Daca vreodata am fost rautacios sau chiar nesuferit cu cineva (si evident c-am fost), va asigur ca n-a fost nimic personal. De-acum incolo singura legatura a mea cu motociclismul o sa fie asigurata de motocicleta (momentan acelasi Suzuki Bandit N600 din 1998). Va urez sa motocicliti, motocicliti si iar sa motocicliti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Am uitat ca tot Givi sunt si alea hard.Vroiam poze cu alea soft. Vad ca geanta din dreapta trebuie ridicata putin,cam sta pe toba.Evacuarea stock e mai joasa decat ce ai tu? Cat despre preturi la revizie vezi pe topicul GSX-F 650. Da, cred ca toba stock de mai jos decat a mea. Cele soft sunt de vanzare, nu stiu daca de asta ma intrebi, imi poti da un PM pentru alte detalii. Da, se ridica cea din dreapta, oricum nu a atins toba, e o chestie de cat de bine tensionezi arcurile care tine cele 2 genti. CalinD - imi pare rau sa aud asta, sper sa te razgandesti, posturile tale sunt foarte informative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Doo-dee-doo, doo-dee-da. Azi am lucrat o zi intreaga la scoaterea filtrelor dintr-o toba stoc de bandit. Am scos tot. A ramas doar invelisul de inox al tobei. E foarte mult de munca dar rezultatele sunt pe masura. Suna divin, pot sa zic ca sunt mai bine decat o toba sport profi. O sa pun si o demonstratie de sunet, doar sa vad cu ce inregistrez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Doo-dee-doo, doo-dee-da.Azi am lucrat o zi intreaga la scoaterea filtrelor dintr-o toba stoc de bandit. Am scos tot. A ramas doar invelisul de inox al tobei. E foarte mult de munca dar rezultatele sunt pe masura. Suna divin, pot sa zic ca sunt mai bine decat o toba sport profi. O sa pun si o demonstratie de sunet, doar sa vad cu ce inregistrez. Cand mai treci prin Bucuresti, si ai ceva timp liber, poate treci pe la mine la o bere n/a sa ma ajuti si pe mine la acest proces de "golire". PS, odata scoase filtrele, se pot monta la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Cand mai treci prin Bucuresti, si ai ceva timp liber, poate treci pe la mine la o bere n/a sa ma ajuti si pe mine la acest proces de "golire". PS, odata scoase filtrele, se pot monta la loc? Vin in Bucuresti peste 2 saptamani ca incepe facultatea si oricum trebuie sa dau vreo 2 restante ca si asa "concediul de acasa" e pe terminate. Dupa procesul de golire, filtrele nu se mai pot monta la loc. Fac indata un video demonstrativ in vreo 2 ore si il postez pe forum. Mie imi place la nebunie cum suna. Dupa ce se scot filtrele se poate face un obturator care sa sparga undele sonore si sa nu sune asa de tare(ce de genul ca baffle-ul de la tobele "de firma") Aaa, am uitat sa mentionez in postul precedent: O zi libera - gratis Investitie - 0 <- zero Sunetul de dupa - PRICELESS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Buna intrebarea (asta cu pusul filtrelor inapoi)!! Si inca una pt Razvan: ai scos filtrele din toba, FARA a da vreo gaura ceva..adica se cunaoaste ca s-a umblat la toba sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) Buna intrebarea (asta cu pusul filtrelor inapoi)!! Si inca una pt Razvan: ai scos filtrele din toba, FARA a da vreo gaura ceva..adica se cunaoaste ca s-a umblat la toba sau nu? Macke, observarea depinde de sudor. Bineinteles, am taiat toba frumusel cu flexul exact pe linia pe care a fost facuta sudura din fabrica. Am scos filtrele si am sudat inapoi. Acum depinde si de profesionalismul sudorului(adica eu ). Si nu, nu prea se observa, chiar deloc as putea zice. Asa, acum video. Imi cer scuze ca e asa scurt dar nu aveam cardul in camera si puteam filma doar 13 secunde cu memoria aparatului. O sa fac un video mai lung un pic ca sa vedeti(auziti) mai mult. Am turat motorul doar pana la 4000rpm ca daca urcam mai mult, trezeam mortii. Si asa mi-au umplut frigiderul vecinii, asta de azi de cand am montat toba. Enjoy. La cerere fac si un tutorial cu modoficatul tobei Bineinteles, contra unui mic unorariu in (adica bere) Daca nu se vede video, link direct aici : -TOBAAA- Editat Septembrie 7, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Macke, observarea depinde de sudor. Bineinteles, am taiat toba frumusel cu flexul exact pe linia pe care a fost facuta sudura din fabrica. Am scos filtrele si am sudat inapoi. Acum depinde si de profesionalismul sudorului(adica eu ). Si nu, nu prea se observa, chiar deloc as putea zice. Asa, acum video. Imi cer scuze ca e asa scurt dar nu aveam cardul in camera si puteam filma doar 13 secunde cu memoria aparatului. O sa fac un video mai lung un pic ca sa vedeti(auziti) mai mult. Am turat motorul doar pana la 4000rpm ca daca urcam mai mult, trezeam mortii. Si asa mi-au umplut frigiderul vecinii, asta de azi de cand am montat toba. Enjoy. La cerere fac si un tutorial cu modoficatul tobei Bineinteles, contra unui mic unorariu in (adica bere) Daca nu se vede video, link direct aici : -TOBAAA- MAN!!!! Suna foarte foarte bine!!!! felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Mane suna foarte bine, cum o suna peste 8000? si ma intreb cum e distractia la drum lung?! Cand vii in bucuresti o sa vreau sa o vad si eu, nu de alta dar cu feonu meu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Salutare banditilor. rugaminte: spuneti-mi si voi care e consumul la Bandit de 600 cc de 1200 cc Sunt FOARTE curios mai ales la cel de 1200. De asemenea, cat de al naibii de greu poate fi 1200-le? Tot aud pareri ca e bloc de ciment si inertia ei e mare... Asa ca am zis sa intreb la sursa. Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 consum pentru 600 si pentru 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Watt-ule, ce s-a mai intamplat cu GPZ-ul? Te orientezi spre un bandit , vrei sa ramai tot la naked ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 multam de link arw, uitasem complet de spritmonitor.de @razvanusv: n-am mai aflat absolut nimic, mari sanse sa fie dezmembrata deja, fiindca numai eu stiam sa o pornesc (avea starteru extrem de mofturos) ..sau impinsa. Ma gandesc si la bandit, pt ca-mi place, plus sa e o mobra care m-ar lasa sa dau frau liber ideilor de modificare Nakedurile au ceva aparte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) Salutare banditilor. rugaminte: spuneti-mi si voi care e consumul la Bandit de 600 cc de 1200 cc Sunt FOARTE curios mai ales la cel de 1200. De asemenea, cat de al naibii de greu poate fi 1200-le? Tot aud pareri ca e bloc de ciment si inertia ei e mare... Asa ca am zis sa intreb la sursa. Thx B12le meu ia intre 6,5% cu gagica + bagaje + mers cat de cat civilizat si 9% la mers dement afara. In oras nu stiu/nu ma intereseaza. Altii cica scot si 5%, nu am idee cum. Nu stiu cat e de greu sau usor insa in mod cert nu e o motoreta pt femei si poponari (prietenii stiu de ce/de care ). E o motoreta pt baieti mari si cu capul pe umeri. 12le din prima generatie e cel mai usor, sub 220 de kile la gol, oricum e mai usor decat Banditu de 650 racit pe apa. Da, e bloc de ciment fata de plastifiate actuale de 600 care iti intra in kur cand te sui pe ele. Insa se misca cat de cat bine, zic eu. Editat Septembrie 7, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoiflorin Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 B12le meu ia intre 6,5% cu gagica + bagaje + mers cat de cat civilizat si 9% la mers dement afara. In oras nu stiu/nu ma intereseaza. Altii cica scot si 5%, nu am idee cum. Nu stiu cat e de greu sau usor insa in mod cert nu e o motoreta pt femei si poponari (prietenii stiu de ce/de care ). E o motoreta pt baieti mari si cu capul pe umeri. 12le din prima generatie e cel mai usor, sub 220 de kile la gol, oricum e mai usor decat Banditu de 650 racit pe apa. Da, e bloc de ciment fata de plastifiate actuale de 600 care iti intra in kur cand te sui pe ele. Insa se misca cat de cat bine, zic eu. Salutare frati banditi ! Ascultati de tata Emppu ca stie jocu' ! Numa' bine ! Florin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) Salutare frati banditi ! Ascultati de tata Emppu ca stie jocu' ! Numa' bine ! Florin. Da' ascultati si de tata Florin ca si el stie jocu'! De ex cum sa iti iei Bandit de 1200 cc... cu tot atatia Euro. Baaa... ce motor ieftin ai! Nu ti-e rusine? Editat Septembrie 8, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Cum te descurci la B12 cu doar 5 trepte de viteza? Si am inteles ca are un cuplu nesimtit, incat poti sa mergi cu ea suveran de-a dreptu, fara sa o pui sa traga vocalize de peste 9000 de rot/min cand chiar ai nevoie sa o iei bine din loc. Asta imi place la un motor, dar asta nu inseamna ca ar trebui sa caut mono sau V-twin pt asa ceva . Deci, cum sta cu plamanul, cum trage? Ma incanta ideea de motor care nu depune mult efort. Si da, imi place sa o tin mai degraba din curba ascendenta de cuplu decat din turatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) Cum te descurci la B12 cu doar 5 trepte de viteza? Si am inteles ca are un cuplu nesimtit, incat poti sa mergi cu ea suveran de-a dreptu, fara sa o pui sa traga vocalize de peste 9000 de rot/min cand chiar ai nevoie sa o iei bine din loc. Asta imi place la un motor, dar asta nu inseamna ca ar trebui sa caut mono sau V-twin pt asa ceva . Deci, cum sta cu plamanul, cum trage? Ma incanta ideea de motor care nu depune mult efort. Si da, imi place sa o tin mai degraba din curba ascendenta de cuplu decat din turatii. Cuplul maxim real este in jur de 110 NM pe la 4500 rrpm, deci devreme. Trage de la relanti ca dobitocu. O iei din loc bine de tot fara sa ai senzatia ca tragi de el. Pleaca daca vrei doar din ambreiaj de pe loc, fara gaz, fara sa dea in nas. La drum intins poti merge si in regim "automat" adica in a 5 a si lucri din gaz ca la scuter pentru depasiri decente. Treptele sunt f lungi. Eu spun ca e ok cutia chiar si cu doar 5 trepte. Si in oras schimb mult mai putin fata de ala mic. Daca nu ma grabeste nimeni merg in 3 mii de ture, rar sar de 4000 si rar trec de a 3 a. A 1 a ia cam 120, in a 3 a te apropii de 200. Deci la viteze de croaziera relativ mari ai turatie mica in ultima treapta. La 120 in a 5 a am cam 4500, pe unde e miezu cuplului, deci iti dai seama cum depasesti la drum din a 5 a. Da, cam asta ar fi cuvantul potrivit: suveran. Editat Septembrie 8, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.