Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Eu nu stiu decat unul negru. :P

post-36594-1273903884_thumb.jpgpost-36594-1273903895_thumb.jpg

 

Pai la cum arata al tau, banuiesc ca nu-l tii legat in fata blocului :P)

 

Si am mai vazut inca unu negru sau albastru(l-am vazut de la distanta) cu jante portocalii..Se inmultesc banditii in dr. taberei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In cazul in care nu ploua, eu as trece pe la arc dar pe la 3. La cum arata vremea sigur o sa ploua pe la 5 :P

 

Care mai puteti pe la ora 3? daca vreti putem ramane tot la ora 4... vedem

 

Bun, putem la 3??? Hai sa vedem, poate o sa fim mai multi de 2... sa va cunosc si eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am sincronizat carburatoarele ...e super problema ca inca nu sta foarte bine la relantii... tipu care mi-a sincronizat carburatoarele mi-a zis ca ar trebui sa schimb si bujiile, sau sa mai merg cu ele putin, sar putea din cauza ca nu au fost sincronizate bine carburatoarele sa se fi depus pe ele calamina si sa incerc ca poate isi revin...

Poblema nu este ca trebuie schimbate, problema este ca au doar 2000km de cand le-am schimbat, voi ce ziceti? sa le schimb sau sa mai merg asa cu ele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

descrie mai amanuntit problema. ce inseamna ca nu sta bine la ralanti, are mici variatii sau scade pina se opreste chiar si cind motorul e incalzit? ai reglat ralantiul?

nu cred ca echilibrarea are vreo legatura cu depunerea de calamina.

 

am o rugaminte pentru posesorii de Kult. poate cineva sa faca un test? la ralanti sa astupe evacuarea si sa-mi zica daca motorul se opreste in sa zicem 10 secunde? nu glumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor Banditi (adresandu-ma celor care au fost azi la ARC), imi cer iertare pt k n-am venit...dar dupa ce am iesit pe poarta facultatii, pe la podul cotroceni a inceput sa picure. Nu m-ar fi speriat doar cativa stropi... dar dupa faza de joi seara prin care am trecut (vorba biblica, "Mai intai a fost pamantul, apoi apa"), mi-a fost teama sa repet experieta, data fiind si prognoza meteo de azi.

 

SORRY PT OFF TOPIC: cu ce autoritati se poate discuta sa aiba si ei grija de canalizari, pt k joi, pe ploaia aia toretiala de seara. in zona garii de nord, efectiv nu mai vedeam soseaua, si am intrat in apa pana la etriere :P si pe buna dreptate, ma rugam la fiekre viraj sa ajung intreg aksa. Mai mult decat atat, la Witing, un domn politist (respectabil dealtfel) intr-un logan alb a considerat ca poate nu sunt suficient de ud, si fleoshc un dush cu apa pluviala care spala soseaua... :)

 

ASFALT USCAT !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

descrie mai amanuntit problema. ce inseamna ca nu sta bine la ralanti, are mici variatii sau scade pina se opreste chiar si cind motorul e incalzit? ai reglat ralantiul?

nu cred ca echilibrarea are vreo legatura cu depunerea de calamina.

 

am o rugaminte pentru posesorii de Kult. poate cineva sa faca un test? la ralanti sa astupe evacuarea si sa-mi zica daca motorul se opreste in sa zicem 10 secunde? nu glumesc.

adica are o variatie nu foarte mica, inainte ii sincronizez carburatoarele avea o variatie foarte foarte mare, acum a ramas doar o variatie mica... am verificat scanteaia la o bujie si mi se pare foarte slaba ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am auzit pina acum Bandit sa aiba sunetul specific de Honda, adica o biziiala monotona si lipsita de orice haz :P

scinteia e slaba in comparatie cu ce? inainte sa te apuci sa-ti iei alte bobine de inductie sau fantezii de genul elimina problemele simple. daca-s umplute de calamina scoate-le si curata-le cu o perie moale de bronz, o sa arate ca noi. daca vezi ca e uzat electrodul central eventual indoaie-l pe cel exterior putin spre interior cit sa compensezi, dar in 2000 km nu e cazul de uzura... daca se umplu iar de calamina, probabil tot nu-s reglate carburatoarele.

uite de exemplu cum porneste un Bandit la rece si cum suna ralanti-ul (spre sfirsit arata si acul turometrului):

Editat de ursu272r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica are o variatie nu foarte mica, inainte ii sincronizez carburatoarele avea o variatie foarte foarte mare, acum a ramas doar o variatie mica... am verificat scanteaia la o bujie si mi se pare foarte slaba ...

cum se verifica scanteia la bujie ??

al meu are 41 000 km k5 si sigur nu au fost reglate carburatoarele si nici bujiile nu fost schimbare

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taranii americani (rednecks) au o vorba: "Don't fix it if it ain't broken" :P

 

pe de alta parte, scrie cumva, la munual, ca ce turatie sa incalzesti mobra?

 

Mie mi-a cam mila sa-l las sa se incalzeasca la mai mult de 2.000 ture.

Trag socu, pornesc, il imping pana sta turometrul la ~1600 ture, si astept sa se incalzeasca, cand s-au incalzit binisor cilndrii si incepe sa se simta caldura si in capacul culburorilor, bag socu inapoi la capat, astept ~5-10 secunde sa revina turatiile la peste 1.000 si-am plecat.

 

Voi il incalziti pe la 3.000? :)

 

Nu mi s-a lasat inca roata, mai avea aer in ea. Luni dim ma duc sa indrept janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O pornesc, o las sa creasca pana pe la 3000 ... si incep sa bag socul. Cam pe la 2000 o las sa stea, poate putin sub. Cu siguranta insa ca atunci cand plec, nu plec cu socul tras :P De obicei o las sa se incalzeasca timpul cat imi pun casca, manusile si ma inchei complet ... cat sa fie!? 2 minute maxim. Poate un pic mai mult cand sunt cu nevasta-mea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legenda zice ca nu se tine socul mai mult de sa zicem 2 min, si in nici un caz nu se merge cu el tras, pentru ca asta inseamna amestec bogat care poate chiar sa spele uleiul de pe cilindri. acuma nu stiu daca asa e sau nu, dar eu respect tot timpul asta, chiar daca in zilele reci trebuie sa o tin din acceleratie o tira la semafor.

vad ca va faceti ca nu ati vazut faza cu astupatul evacuarii, asa ca o sa va explic de ce am zis treaba asta. de ceva vreme (circa un an) am o problema constanta: pornitul la cald. la rece imi porneste chiar si la 5 grade fara probleme, dar daca temperatura uleiului (am termometru la busonul de umpere) trece de sa zicem 70 de grade si opresc motorul, daca incerc sa-l repornesc imediat nici nu-mi mai bat capul, pentru ca n-am nici o sansa. daca o las un minut-doua porneste (cu toate ca foarte greu). am incercat si cu o optime de gaz (cum scrie la manual), am incercat si fara gaz, nimic. se chinuie doar, dar fara rezultat. chiar acum o saptamine mi s-a intimplat ultima data, imediat ce ajung la un semafor, se opreste linga un mine un prieten motociclist si imi intinde mina. eu crezind ca sint pe liber, dau drumul la ambreiaj si se opreste motorul. am incercat citeva reprize scuret de dat la autmomat, cu pauze de citeva secunde intre ele (ca sa nu ud bujiile) dar nu a vrut. a trebuit sa ma dau jos de pe ea si sa o imping pe trotuar. dupa 1-2 minute de pauza a pornit.

acum tot ce pot sa verific e carburatia, aprinderea si compresia. bujiile au cam 500 km dar la fel facea si cu cele vechi. scinteie dau toate patru si nici nu merg in 3 cilindri (verificat de citeva ori evacuarile dupa ce o pornesc la rece).

culoarea bujiilor am verificat-o ultima data anul trecut prin toamna si erau exact cum zice la manual: caramiziu deschis. de atunci n-am umblat la carburatoare. si nici n-am mers mai mult de citeva mii de km ca sa spun ca s-au dereglat de la sine. m-am gindit sa verific suruburile de amestec dar devreme ce culoarea bujiilor era ok n-am vrut sa risc sa le dereglez.

supape verificate in iarna asta, toate erau cam la limita de jos, dar inca in norma, zic eu. carburatoare sincronizate anul trecut.

si ajungem la aia naspa: compresia. am tot cautat pe net legat de problema si am cam dat destul de mult peste diagnosticul asta, compresie varza. inca n-am dus-o la doctor, dar am citit undeva de testul cu astuparea evacuarii, cica daca motorul nu se opreste inseamna ca gazele arse scapa in carter printre segmenti. am facut testul azi si dupa ce am tinut mina pe evacuare cam 10 secunde (nu apucase sa se infierbinte) la ralanti, motorul nu s-a oprit, a scazut turatia dar nu atit cit sa moara.

ce mi se pare e ca problema s-a agravat in timp, cind am cumparat-o pornea tot ceva mai greu la cald (in sensul ca trebuia sa tin 2-3 secunde butonul), dar niciodata nu a refuzat cumplet sa porneasca din prima incercare.

daca aveti vreo idee inainte de-a duce-o la doctor, va rog... repet: la rece nu am avut absolut niciodata probleme cu pornirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet: la rece nu am avut absolut niciodata probleme cu pornirea.

 

pai logica spune ca ar trebui sa fie invers...la cald se dialata putin si cilindrii si segmentii,deci ar trebui sa fie mai "strans".

 

Compresia se verifica f usor, ori mergi la un service ori iti cumperi un barometru de pe louis. Il infiletezi in locul fiecarei buji, scoti restul fiselor(lasi restul bujiilor infiletate) si dai la automat, citesti barometru la cea mai mare valoare, daca e c-an manualu de service, sau f aproape, e ok.

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legenda zice ca nu se tine socul mai mult de sa zicem 2 min, si in nici un caz nu se merge cu el tras, pentru ca asta inseamna amestec bogat care poate chiar sa spele uleiul de pe cilindri. acuma nu stiu daca asa e sau nu, dar eu respect tot timpul asta, chiar daca in zilele reci trebuie sa o tin din acceleratie o tira la semafor.

vad ca va faceti ca nu ati vazut faza cu astupatul evacuarii, asa ca o sa va explic de ce am zis treaba asta. de ceva vreme (circa un an) am o problema constanta: pornitul la cald. la rece imi porneste chiar si la 5 grade fara probleme, dar daca temperatura uleiului (am termometru la busonul de umpere) trece de sa zicem 70 de grade si opresc motorul, daca incerc sa-l repornesc imediat nici nu-mi mai bat capul, pentru ca n-am nici o sansa. daca o las un minut-doua porneste (cu toate ca foarte greu). am incercat si cu o optime de gaz (cum scrie la manual), am incercat si fara gaz, nimic. se chinuie doar, dar fara rezultat. chiar acum o saptamine mi s-a intimplat ultima data, imediat ce ajung la un semafor, se opreste linga un mine un prieten motociclist si imi intinde mina. eu crezind ca sint pe liber, dau drumul la ambreiaj si se opreste motorul. am incercat citeva reprize scuret de dat la autmomat, cu pauze de citeva secunde intre ele (ca sa nu ud bujiile) dar nu a vrut. a trebuit sa ma dau jos de pe ea si sa o imping pe trotuar. dupa 1-2 minute de pauza a pornit.

acum tot ce pot sa verific e carburatia, aprinderea si compresia. bujiile au cam 500 km dar la fel facea si cu cele vechi. scinteie dau toate patru si nici nu merg in 3 cilindri (verificat de citeva ori evacuarile dupa ce o pornesc la rece).

culoarea bujiilor am verificat-o ultima data anul trecut prin toamna si erau exact cum zice la manual: caramiziu deschis. de atunci n-am umblat la carburatoare. si nici n-am mers mai mult de citeva mii de km ca sa spun ca s-au dereglat de la sine. m-am gindit sa verific suruburile de amestec dar devreme ce culoarea bujiilor era ok n-am vrut sa risc sa le dereglez.

supape verificate in iarna asta, toate erau cam la limita de jos, dar inca in norma, zic eu. carburatoare sincronizate anul trecut.

si ajungem la aia naspa: compresia. am tot cautat pe net legat de problema si am cam dat destul de mult peste diagnosticul asta, compresie varza. inca n-am dus-o la doctor, dar am citit undeva de testul cu astuparea evacuarii, cica daca motorul nu se opreste inseamna ca gazele arse scapa in carter printre segmenti. am facut testul azi si dupa ce am tinut mina pe evacuare cam 10 secunde (nu apucase sa se infierbinte) la ralanti, motorul nu s-a oprit, a scazut turatia dar nu atit cit sa moara.

ce mi se pare e ca problema s-a agravat in timp, cind am cumparat-o pornea tot ceva mai greu la cald (in sensul ca trebuia sa tin 2-3 secunde butonul), dar niciodata nu a refuzat cumplet sa porneasca din prima incercare.

daca aveti vreo idee inainte de-a duce-o la doctor, va rog... repet: la rece nu am avut absolut niciodata probleme cu pornirea.

stiu doar ca atunci cand e cald motoru nu porneste cu socu tras, poate nu se duce tija/cablu definitiv la loc...nu stiu ce sa zic . incearca si varianta asta

intreb din nou , cum verifici scanteia de la bujie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iceman, stiu cum se verifica compresia, chiar ma gindeam azi sa-mi comand manometru de pe Louis, ca nu e scump. si chiar cred ca o s-o fac.

legat de compresia la cald vs. la rece, parerile vad ca sint impartite din ce am gasit pe net. unii jura ca scade la cald, altii ca ar creste. toata lumea spune ca se dilata segmentii, dar se dilata si camasile cilindrilor. camasile sint din aluminiu, segmentii din otel si toate aliajele aluminiului au coeficientul de dilatare termica mai mare decit cel al otelurilor.

 

gabi88, scinteia se verifica simplu: scoti bujia, o infigi in fisa, o tii lipita deblocul motor sa faca masa si dai la demaror. unde bati?

legat de soc, nu e cazul, am verificat si asta, gliseaza fara probleme. oricum, daca as merge cu socul tras s-ar observa in functionarea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iceman, stiu cum se verifica compresia, chiar ma gindeam azi sa-mi comand manometru de pe Louis, ca nu e scump. si chiar cred ca o s-o fac.

legat de compresia la cald vs. la rece, parerile vad ca sint impartite din ce am gasit pe net. unii jura ca scade la cald, altii ca ar creste. toata lumea spune ca se dilata segmentii, dar se dilata si camasile cilindrilor. camasile sint din aluminiu, segmentii din otel si toate aliajele aluminiului au coeficientul de dilatare termica mai mare decit cel al otelurilor.

 

gabi88, scinteia se verifica simplu: scoti bujia, o infigi in fisa, o tii lipita deblocul motor sa faca masa si dai la demaror. unde bati?

legat de soc, nu e cazul, am verificat si asta, gliseaza fara probleme. oricum, daca as merge cu socul tras s-ar observa in functionarea motorului.

cum unde bat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica: cu ce motiv ai pus intrevarea asta? e destul de usor de intuit cum se verifica daca o bujie scinteieste, ma gindeam ca poate ai vreun motiv subtil pentru care intrebi.

nu nu stiam , habar nu aveam ca se face asa:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia la cald e un pic mai mare, insa nu daca e mai mare sau nu e problema, ci faptul ca la cald devine mai "uniforma" in cilindru. Uleiul formeaza acea pelicula, "etanseaza" mai bine ... oricum manualul spune ca testul de compresie se face NUMAI la cald!

 

Ursu: intrebarea e: cand nu mai porneste la cald, daca scoti una din fise si cu o alta bujie (ca sa nu scoti una de pe cilindru ca e mai greu), da scanteie? Dupa cum descrii tu motorul pare sa nu ia aer ... fie ai lipsa de aer, fie...ceva nu e ok acolo. Daca ridici turatia din surubul de relanti, face la fel?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...