arw357 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Nu iti plac preturile din romania uite aici preturi de pe mobile.de ( neinmatriculate in RO) Ce consideri tu si care este realitatea sunt 2 lucruri care nu se pupa neaparat. Din secolul trecut inseamna acu 15 ani pentru discutia asta, ca asa pot sa zic si despre mine ca sunt din secolul trecut si pare ca am 9j de ani desi nu am. Asta e element de marketing cu secolul trecut. O sa-ti zica baietii de fiabilitate si alte chestii. Chestii care sunt ieftine ca braga la cat costa banditul, dar care iti ofera mult mai mult decat costa. (tot italia si al meu ) Editat Iunie 10, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Am verificat dinainte preturile pe moto.it si pe mobile.de, insa este vorba si de comisionul celui ce aduce motorul din tarile respective. La 1500 EUR (maxim 2000) cat as da pe motor un comision de cateva sute este prea mare, daca mi-as fi adus un motor de 4000-5000 EUR atunci raportul ar fi fost mult mai avantajos. Intr-adevar m-am decis sa apelez prima data la cunoscuti in legatura cu un Bandit de vanzare, asa afli cate ceva despre istoricul motorului insa nu isi vinde lumea motorul cand imi arde mie (mai ales ca ne aflam in plin sezon), prin urmare iau in calcul si bikeshop-ul. La capitolul kilometraj ma astept din start sa nu fie cel real. Arw357, stai linistit ca si eu sunt din secolul trecut totusi preturile sunt cam ridicate pe piata, mai ales tinand cont de faptul ca nu se inghesuie lumea in perioada asta. 1900 EUR pt un Bandit din '96 este exagerat, la banii astia te incadrezi la Hornet din 2000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 daca ai sti ce preturi erau cind l-am luat pe al meu... noroc cu criza asta... daca motorul are km dati inapoi nu e neaparat o chestie naspa. se propaga niste alte mituri urbane cum ca motoarele crapa pe la 20000km. multumita unor "coxatori" care merg 15000km cu "ulei bun" in unele cazuri chiar asa se intimpla. problema e ca uneori kilometrii sint dati inapoi chiar din cauza mai sus mentionata, ca motorul chiar e varza. sincer cred ca e loterie. avantajul tau e ca Banditul chiar e un motor foarte fiabil si in general nu se strica decit daca faci eforturi mari in directia asta. Banditul e tanc. punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Ce comision iti ia sa iti aduca un bandit? de curiozitate.... Mesaj completat Mai intreb o data, daca cumva am ratat raspunsurile voastre: e cineva care vine la Bacau in weekend la intrunire? Sa nu am surpriza de anul trecut cand m-a sunat Emppu de la Brasov parca, ca era in Bacau cu seara inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Vallach, comparatia asta vroiam sa ti-o fac si eu .. intre hornet si bandit.Cumva diferenta se justifica prin prezenta mai multor hornete de vanzare.. sau iara am dat-o in bara la vrun curs de "sales". Si daca te incadrezi la un Hornet , de ce nu te bagi la un hornet ? Pentru un motor din Italia e comisionul e de la 150 la 200 parca. Din pacate Bacaul e mult prea departe pentru funduletul meu in weekendul aista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 da! da' 'onda-i 'onda! serios acum, banditul mei e din 2001, 33.000 km (par reali) si m-a costat 2200 ioro. arata ca nou. a avut 3 proprietari, 2 baieti si-o gagica... se vede ca ultima a fost gagica, crashbaru e folosit singura problema cu el e un ca incepe sa danseze daca dau drumu' la ghidon intre 70 si 80 km/h, dar cum mi-au zis si altii "mainile se tin pe ghidon", singura cauza pare a fi oloiul din furci, ca rulmentii sunt ok. O sa-i fac la primavara un service amanuntit (schimbat cam tot(consumabile si piese de uzura) chiar daca nu e nevoie. ca "value for money" banditul e exclenet. io am primit super mult pe aia 2200 euro, mai ales cand ma gandesc ca anu trecut am vandut o Yamaha Virago din 1998 cu 53.000 km cu 2.300 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Vallach, comparatia asta vroiam sa ti-o fac si eu .. intre hornet si bandit.Cumva diferenta se justifica prin prezenta mai multor hornete de vanzare.. sau iara am dat-o in bara la vrun curs de "sales". Si daca te incadrezi la un Hornet , de ce nu te bagi la un hornet ? Chiar nu am observat care din cele doua modele are o prezenta mai intensa pe site-urile de vanzari, sa zicem ca ai dreptate si sunt mai multe Hornet-uri, vrei sa spui ca e datorita faptului ca este un model mai slab (putin probabil, mai ales la ce review-uri are Hornetul pe site-urile de specialitate)? Oricum daca vrei un motor naked cu performante bune la un pret decent nu ai cum sa scapi de comparatia Bandit - Hornet. Ce am observat in schimb este diferenta intre anii de fabricatie: Suzuki 1996/1997, Honda 1998/2001. Desigur ca am luat in calcul ambele modele dar, dupa cum am mai spus, imi place mai mult aspectul Banditului si de aceea am si cerut sfatul vostru mai intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 stie careva ce sistem e asta si cat coasta? intotdeauna mi-au placut mobrele cu 2 tobe http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C28...666982-full.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Vallach, daca tot iti place Banditul nu te incurca cu motoare din astea de fete, gen Hornet. eu cind stau pe Hornet am senzatia ca-s pe scuter sau mai rau, CBR125. oricum comparatia Hornet/Bandit nu prea are sens, poate Hornet/GSR sau chiar Hornet/SV650 (mai putin motorul care e cu totul altceva). Hornetul este un fel de CBR naked, Banditul nu e un GSXR naked (da' poti sa-l faci sa se apropie). Banditul in varianta stock e motor mai linistit asa, asta implicind si unele minusuri (suspensii de r@hat, frine mediocre), dar astea se pot corecta la bani relativ putini. o sa auzi un cliseu repetat ad nauseam ca Hornetul e cel mai tare naked la ciclistica, da' sa stii ca unii pot sa se dea cu Banditul in curbe pina la marginea gumei. daca reusesti sa gasesti un Bandit ieftin si-n stare buna, ia-l fara griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Vai de capul meu cat de bine arata banditu cu doua tobe Daca ai un gagiu care se ocupa cu tevi de evacuare iti face ce vrei tu.. iti poate intoarce tobele pe langa roata fata ) poate castig la loto si imi trag si yo doua tobe la talharu meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 stie careva ce sistem e asta si cat coasta? intotdeauna mi-au placut mobrele cu 2 tobe http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C28...666982-full.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 stie careva ce sistem e asta si cat coasta? intotdeauna mi-au placut mobrele cu 2 tobe http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C28...666982-full.jpg in Iasi e un B6 Kult cu tobe de Monster. arata si suna bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 vroiam sa spun ca datorita faptului ca hornetul e mult mai prezent pe piata (i.e. oferta mai mare), preturile sunt putin mai mici. argumentul nu era legat de performante unde se intampla cam ce a zis Calin si unde sunt de acord in ceea ce priveste pozitia si cum se simte motorul sub fund. pana la urma "depends what flips your switch.. and the light is on and burning brightly for the masses"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Poate il stiti, e de pe bikepics.com M-a impresionat in primul rand faptul ca nu are c.uru ridicat ca puta unui copil prost, cum au majoritatea fighter-elor duse mai la extrem, (adica au modificat mai mult decat farul + rim stripes si o toba= love), bascula care mi se pare opera de arta, discul de frana spate ,furca USD etc, insa nu imi place toba, desi recunosc ca oarecum merge cu motorul; Pareri? L.E. Tot ziceati adineaori de preturi si de valoarea reala a unei mobre..............ia priviti http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-6...tml?msg=2582898 Editat Iunie 10, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 FUCK ME ce pret are banditul ala....e pus ieri anuntul, trebuie sa fii realmente disperat sa vinzi motor de 2007 cu 2500 euro. Eu l-as lua fara sa clipesc :-p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 hornetu-ul trb comparat cu gsr-ul , iar banditu cu cbf-ul ( GSF vs CBF ).simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Poate il stiti, e de pe bikepics.comM-a impresionat in primul rand faptul ca nu are c.uru ridicat ca puta unui copil prost, cum au majoritatea fighter-elor duse mai la extrem, (adica au modificat mai mult decat farul + rim stripes si o toba= love), bascula care mi se pare opera de arta, discul de frana spate ,furca USD etc, insa nu imi place toba, desi recunosc ca oarecum merge cu motorul; Pareri? L.E. Tot ziceati adineaori de preturi si de valoarea reala a unei mobre..............ia priviti http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-6...tml?msg=2582898 Mie, sincer, nu-mi place de niciun fel cum arata acest fighter. Bascula e foarte interesanta, dar parerea mea e ca nu se pupa cu restul motoretei. codita este exagerat de lunga si prinderile de cadrul central sun prea sus (pentru unghiul de inclinare folosit... daca avea o codita mai scurta si mai ridicata, ca puta unui copil prost, se schimba situatia si arata ceva mai bine). Iar de toba (daca este shrekul ala mare de langa bascula) este odioasa. dar, am mai vazut ceva ce seamana un puc cu tobe, in codita. deci.. nu stiu exact despre ce vorbesc aci. ideea e ca a incercat ceva si a pierdut detalii pe parcurs. Uite un bandit fighter care mie imi place la nebunie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 (editat) Mie, sincer, nu-mi place de niciun fel cum arata acest fighter. Bascula e foarte interesanta, dar parerea mea e ca nu se pupa cu restul motoretei. codita este exagerat de lunga si prinderile de cadrul central sun prea sus (pentru unghiul de inclinare folosit... daca avea o codita mai scurta si mai ridicata, ca puta unui copil prost, se schimba situatia si arata ceva mai bine). Iar de toba (daca este shrekul ala mare de langa bascula) este odioasa. dar, am mai vazut ceva ce seamana un puc cu tobe, in codita. deci.. nu stiu exact despre ce vorbesc aci. ideea e ca a incercat ceva si a pierdut detalii pe parcurs. Uite un bandit fighter care mie imi place la nebunie. Bai ia scrieti voi AICI despre streetfightere, ca sa se ridice si threadul asta mai sus Iar de ales modele cu degetu'n gura ... benoclati-va AICI Sunt 12 pagini cu banditi ... doar pentru voi Frumoase amandoua ... totul depinde de gusturi ... faza cu "putza de copil prost" ... cred ca tine tot de gusturi ... mie-mi place sa-mi stea ridicata Editat Iunie 11, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 i ... faza cu "putza de copil prost" ... cred ca tine tot de gusturi ... mie-mi place sa-mi stea ridicata OK, no problem, e doar parerea mea, cand ceva nu imi place zic si specific , nu generalizez de genul aia e urata sau aia e frumoasa doar pentru ca asa cred eu. Coditele alea scurte si ridicate mie nu imi plac, parca au fost lovite de tamponul unui tren. Dar altii au tot dreptul sa le placa si sa le modifice ale lor ca atare La fel poate zice cineva de ce imi place mie, nu stiu, gen dormitul la cort cu foc , palinici si toate celea.Unii prefera betoanele dimprejur si muzica de club. Asta ne diferentiaza, placerile si gusturile si e normal sa fie asa Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Baieti, poate va intereseste o comanda de pe site-urile din semnatura la sudsemnatu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 OK, no problem, e doar parerea mea, cand ceva nu imi place zic si specific , nu generalizez de genul aia e urata sau aia e frumoasa doar pentru ca asa cred eu. Coditele alea scurte si ridicate mie nu imi plac, parca au fost lovite de tamponul unui tren. Dar altii au tot dreptul sa le placa si sa le modifice ale lor ca atare La fel poate zice cineva de ce imi place mie, nu stiu, gen dormitul la cort cu foc , palinici si toate celea.Unii prefera betoanele dimprejur si muzica de club. Asta ne diferentiaza, placerile si gusturile si e normal sa fie asa Cheers ) eu chiar vroiam sa scriu exact treaba asta, ca cozile alea scurte, ridicate si butucanoase mi se par total aiurea, oricit de bine ar arata motoru' in rest, il strica. dar vorba unui user de pe forumul ala: "Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing." de exemplu asta mi se pare misto. am impresia ca e codita de Monster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 ) eu chiar vroiam sa scriu exact treaba asta, ca cozile alea scurte, ridicate si butucanoase mi se par total aiurea, oricit de bine ar arata motoru' in rest, il strica. dar vorba unui user de pe forumul ala: "Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing." de exemplu asta mi se pare misto. am impresia ca e codita de Monster. Nu stiu daca e neeaparat de gusturi, cat, probabil au si o isotrie ... Cum la cafe-racer elementele specifice sunt semighidoane sau bara cu coarnele in jos, cat mai slabutza, scunda si usoara, coada mono care nu depaseste inaltimea rezervorului avand menirea sa atinga suta de mile la ora ... asa e si la streetfighter. Cateva elemente ale acestei "subculturi" cum ar fi: ghidon de cross, fara carene, design agresiv, toba scurta tip "can" jos la baza motorului, hibridizare prin schimbarea pieselor de la alte motociclete (furci USD, bascule intoarse, etc) ... iar coada ... e menita pentru wheely-uri pe distante lungi cu pozitia pilotului sezand. Acea coada scurta si ridicata in sus, vine de la o forma cat-de-cat de spatar. Evident ... nu e un tipar ... dar in timp, a devenit unul. Normal ca tine si de gusturi ... sunt multe streetfightere frumoase cu coada de 2 locuri, cu tobe duse pe spate, etc ... Pana la urma, tine foarte mult de bani. Eu m-am lamurit. Mai am multe de schimbat la ea ca sa arate a SF ... dar nu-mi permit. Uite ... sa te ajut sa vomiti Cheers ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 astea cu curu ridicat parca e o pisica in calduri care cere sa fie f#t#ta...dar..iarasi, opinia mea Asta al lui Calin e mai ok, numai ca eu as fi umplut spatiul dintre roata si codita cu o toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Gata saua. A iesit f bine. Mult mai bine decat ma asteptam. Arata mult mai bine decat in poze. Sa vedem acum cum se comporta la drum lung. Nu am facut mai multe poze cu ea pe bandit pt ca batea soarele aiurea. Ora 12..deh. ontopic, daca va modificati saua prin scobire s-ar putea sa stati mai inghesuiti... eu sunt maniac cu seile cu treapta adianca dar la bandit n-as schimba-o! Nu am scobit buretele chiar daca am pastrat forma de Bagster. Am inaltat-o un pic cu aprox. 2cm. Se vede si se simte. Buna treaba! Asta a fost modelul de referinta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Nu stiu daca e neeaparat de gusturi, cat, probabil au si o isotrie ... Cum la cafe-racer elementele specifice sunt semighidoane sau bara cu coarnele in jos, cat mai slabutza, scunda si usoara, coada mono care nu depaseste inaltimea rezervorului avand menirea sa atinga suta de mile la ora ... asa e si la streetfighter. Cateva elemente ale acestei "subculturi" cum ar fi: ghidon de cross, fara carene, design agresiv, toba scurta tip "can" jos la baza motorului, hibridizare prin schimbarea pieselor de la alte motociclete (furci USD, bascule intoarse, etc) ... iar coada ... e menita pentru wheely-uri pe distante lungi cu pozitia pilotului sezand. Acea coada scurta si ridicata in sus, vine de la o forma cat-de-cat de spatar. Evident ... nu e un tipar ... dar in timp, a devenit unul. Normal ca tine si de gusturi ... sunt multe streetfightere frumoase cu coada de 2 locuri, cu tobe duse pe spate, etc ... Pana la urma, tine foarte mult de bani. Eu m-am lamurit. Mai am multe de schimbat la ea ca sa arate a SF ... dar nu-mi permit. Uite ... sa te ajut sa vomiti Cheers ! ce nu-mi place mie in general la o motocicleta - de orice fel ar fi, naked, chopper, vitezana - e cind designul nu se leaga, cind parca o parte din ea nu e de-acolo. si exact asa mi se pare mie genul ala de coada. din cite stiu eu streetfighterele au aparut initial din carenate de pe care se dadea jos tot ce se putea (carene, bord) dar in momentul in care vad un motor cu jante oglinda si coada facuta ca din topor e ca si cum as vedea un R1 cu furca de chopper, da' din aia de 3 metri lungime. adica ceva de genu': WHY?? daca poti sa faci unul care sa fie cit de cit proportionat, de ce sa-l faci altfel? legat de partea cu banii, sint de-acord, cite as vrea sa fac si eu la motor... da' sa faci ceva cu adevarat ca lumea trebuie bani de iti iei inca un motor. si-n final, Doamne-fereste, iti taie un tirtan calea si ajungi sa arunci la gunoi motor in care ai bagat mii de euro, ca sa nu mai zic munca si nervi. fix asa patise unu' pe forumul englezesc de banditi, avusese accident cu un B12 Kult motificat hardcore si pur si simplu l-ar fi costat o avere sa-l faca cum era inainte, cu toate ca ar fi costat putin sa fie reparat doar cit sa mearga. asa ca-l dezmembra... daca chiar banii n-ar fi problema mi-as lua un B12 pe care sa-l modific fix cum vreau eu, dar l-as tine doar in garaj si as iesi cu el de doua ori pe an la parada. si in rest as merge cu unul stock. da' hai ca incep sa ma trezesc Mesaj completat Nu am scobit buretele chiar daca am pastrat forma de Bagster. Am inaltat-o un pic cu aprox. 2cm. Se vede si se simte. Buna treaba! foarte bine ai facut, eu am scobit-o o tira si rezultatul e ca stau cu c.oaiele si mai in rezervor. Mesaj completat o intrebare pt. Emppu: cit ti-a ridicat spatele la B6 amortizorul de B12? iaca nu m-am dus la Bacau, da' sincer nu-mi pare rau, pt. ca deja simt ca nu mai pot sa gindesc de la caldura asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.