Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare hotomanilor.

O sa trebuiasca pe viitor sa-mi schimb kitul de lant.

Ma gandesc sa trec de la configuratia stock la ceva custom.

M-a gandesc sa iau un pinion cu 16 dinti si o foaie cu 46 de dinti.

A mai facut cineva o schimbare de genul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D scuzati-ma, nu m-am putut abtine.....acum sa revin la treburile mele in zona banditilor-are careva idee daca capacul din stanga al motorului de bandit 600 se potriveste la gsx-f 600?! :laugh:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare hotomanilor.

O sa trebuiasca pe viitor sa-mi schimb kitul de lant.

Ma gandesc sa trec de la configuratia stock la ceva custom.

M-a gandesc sa iau un pinion cu 16 dinti si o foaie cu 46 de dinti.

A mai facut cineva o schimbare de genul?

cea stock cat are ? (dinti )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare hotomanilor.

O sa trebuiasca pe viitor sa-mi schimb kitul de lant.

Ma gandesc sa trec de la configuratia stock la ceva custom.

M-a gandesc sa iau un pinion cu 16 dinti si o foaie cu 46 de dinti.

A mai facut cineva o schimbare de genul?

Hai sa-ti recomand ceva fain ...

'96-'99

'00-'03

 

Care e configuratia ta stock? ... e mai nou de 2003 ? ca din cate zice pe site-ul astora, 96-99 are 15/48 si 00-03 are 15/47

Ce vrei sa faci defapt? sa ai un cuplu cat mai mare sa te ridici repede p'o roata sau sa ai viteza?

Daca vrei wheelie, scazi pinionul 1-2 dinti si cresti foaia cu pana la 10, dar ar fi bine s-o faci treptat.

Daca vrei drag race ... faci invers, dar nu merge aceeasi formula de calcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuplu "facut" din pinioane scade viteza maxima. insa face ca la o anumita viteza, de croaziera - sa spunem, sa ai o turatie mai mare. la fel si invers, cuplu mai mica, viteza mai mare si o turatie mai mica la o anumita viteza.

 

ce este interesant este ca:

1. pinion mai mic si foaie mai mare la care adaugi si niste accelerari pe masura cuplului = se duce lantul mai repede sau cel putin asa ar trebuie :laugh:

2. invers protejezi si lantul, insa nici nu poti sa te ridici pe o roata.

3. cuplul motoruului ramane acelasi, nu modifici decat raportul pinion - foaie. Altfel spus e ca si cum ai accelera de la o viteza mai mare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fetelor.

@Iceman - Nu vreau sa fac uilii si sa impresionez fetilii. Nu sunt genul. Se poate face uilii si cu lantul si pinioanele stock(15/47) - la sfarsit la video nu spune "dream assholes!"?

@NervOptik - multam de link. sper sa trimita in ro.

@arw - am folosit site-ul ala inainte sa postez intrebarea mea. multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai frate... pe zi ce trece mi se pare ca banditul e chiar supermotocicleta.

ma refer la banditul de 600.

are putere destula, cuplu ok. pai cand ma intalnesc cu tataita pe strazi si ma intreaba ce capacitate are si ce putere raman batranei masca. pe vremea lor 600 cmc era un vis. era vremea cand sa ai o jawa de 350 era un deziderat!

 

Doamne si ce mai zumzaie baietii azi cu japonezele de colo colo... :D

 

incep sa ma conving ca multi incepatori isi baga rachete sub fund si habar nu au ce fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Si eu as vrea sa-mi pun un pinion de atac mai mic cu un dinte.

E drept ca motorul are acelashi cuplu, dar sarcina la care e supus scade... principiul parghiilor, etc...

Ca rezultat, cred [dupa mintea mea putina :D ] ca in conditiile de trafic urban, unde ai multe opriri si porniri, ar trebui sa scada consumul... sau altfel spus, sa fie mai eficient. Se consuma multa benzina la porniri... mai ales la motoarele cu carburatie.

In schimb, se "scurteaza" treptele. Daca acum in a doua, la 7000 de ture am 70km, probabil cu un pinion mai mic voi avea 60 km! Si astfel va scadea si top speedul.

 

Sa ma corectati daca gresesc! Am de gand sa fac modificarea asta intr-o spatamana... Mai am cateva saptamani de mers [1-3] si vreau sa testez.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incarcat cum vezi AICI + eu la ghidon si pretina pasagera - cel mai bun consum 5,3/100 km la o medie de 100-110 km/h, mers la 22-25 grade.

 

incarcat mai lejer, adica doar cort+rucsac pe coada si tankbag si fara pretina in spate, cel mai bun consum scos a fost 4.4-4.5/100 km, mers la fel 90-110 km/h, tot in miezul verii.

 

 

de ce zic de temperatura: pt ca (mie cel putin) pe frig imi consuma mai mult, de exemplu, pe vremea asta, in oras, cateodata imi sare putin de 7/100 km, pe cand vara sta pe la 6-6,5/100 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Si eu as vrea sa-mi pun un pinion de atac mai mic cu un dinte.

E drept ca motorul are acelashi cuplu, dar sarcina la care e supus scade... principiul parghiilor, etc...

Ca rezultat, cred [dupa mintea mea putina :D ] ca in conditiile de trafic urban, unde ai multe opriri si porniri, ar trebui sa scada consumul... sau altfel spus, sa fie mai eficient. Se consuma multa benzina la porniri... mai ales la motoarele cu carburatie.

In schimb, se "scurteaza" treptele. Daca acum in a doua, la 7000 de ture am 70km, probabil cu un pinion mai mic voi avea 60 km! Si astfel va scadea si top speedul.

 

Sa ma corectati daca gresesc! Am de gand sa fac modificarea asta intr-o spatamana... Mai am cateva saptamani de mers [1-3] si vreau sa testez.

 

Bafta

 

Teoretic este adevarat. Sper ca si practic.

Eu am mostenit-o cu 52 de dinti pe spate si 10 (parca) pe fatza. Am un cuplu incredibil, iar acceleratia, mi se pare mult mai brutala. Cand bag mana brusc in gaz, in orice viteza de pe la 4-5 mii in sus, derapeaza spatele.

Referitor la viteza si consum ... urmatorul exemplu cu pinionul meu de 52T: viteza 1 (plecare de pe loc) ajung in limitare (12 mii) si vitezometrul e undeva la 110 km/h

 

 

Iar la drum intins ai consum mai mare intrucat la aceeasi viteza ai turatie mai mare :P

 

Eu cred ca consuma mai putin. Nu stiu sa-ti explic tehnic, dar fiind efortul mai mic, consumul ar trebui sa scada ... chiar daca "bagi a 5-a" sa recuperezi viteza pierduta sau chiar daca ramai intr-a 4-a si mai dai volum la gaz ...

Cu mototurul n-am facut teste ... dar am facut cu masina (benzina/carburatie) pe panta. Stiu ca n-are mare relevantza ... dar fizic, asta s-a intamplat:

Am urcat vreo 20 km spre Semenic cu 4-a in 3000-4000 ture, mers destul de constant ... mi-a consumat aproape 3 litri.

Dupa 2 zile, am facut acelasi drum in viteza inferioara (maxim 3) la 4000-6000 (limitarea incepe la 6500 si nu vreau sa-i dau pana acolo). Mi-a consumat mai putin de 2 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic este adevarat. Sper ca si practic.

Eu am mostenit-o cu 52 de dinti pe spate si 10 (parca) pe fatza. Am un cuplu incredibil, iar acceleratia, mi se pare mult mai brutala. Cand bag mana brusc in gaz, in orice viteza de pe la 4-5 mii in sus, derapeaza spatele.

Referitor la viteza si consum ... urmatorul exemplu cu pinionul meu de 52T: viteza 1 (plecare de pe loc) ajung in limitare (12 mii) si vitezometrul e undeva la 110 km/h

 

 

Confirm cele spuse mai sus.

Am facut o tura scurta, impreuna, Sambata si cand baga mina in gaz mie imi era greu sa-l ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic este adevarat. Sper ca si practic.

Eu am mostenit-o cu 52 de dinti pe spate si 10 (parca) pe fatza. Am un cuplu incredibil, iar acceleratia, mi se pare mult mai brutala. Cand bag mana brusc in gaz, in orice viteza de pe la 4-5 mii in sus, derapeaza spatele.

Referitor la viteza si consum ... urmatorul exemplu cu pinionul meu de 52T: viteza 1 (plecare de pe loc) ajung in limitare (12 mii) si vitezometrul e undeva la 110 km/h

 

Confirm cele spuse mai sus.

Am facut o tura scurta, impreuna, Sambata si cand baga mina in gaz mie imi era greu sa-l ajung.

Ma rog ... mai e o diferenta ... eu am 1100 cmc, poate 50% si din cauza asta nu ma ajungeai,

dar ... eu cred ca in detrimentul a 10-20 km/h mai putin, merita pentru consum si cuplu.

Acum depinde si cum folosesti motorul. Daca mergi ca mine prin oras, merita transformarea. Daca esti mai de drum lung, s-ar putea sa nu merite deranjul.

Un dinte in minus la pinionul de atac, nu cred ca reduce nici viteza si nici consumul intr-un mod prea evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...