Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eh?

post-41379-1288614178_thumb.jpg

 

 

As vrea sa fac si eu o inginerie d-asta. Dar nu stiu unde sa ma duc sa imi faca o imbinare d-aia de une sa iasa 2 tobe. Aia e mobra ta sau ai pus o poza pe care ai vazut-o?

 

Si inca ceva. Duminica seara eram prin Dr. Taberei si in spatele Blocului Materna am vazut un B6 S pop cu bagaj pe spate. Cineva? Careva? Cumva?

 

Dimineata e din ce in ce mai frig, asta cunoscandu-se f tare in timpul cat stai langa ea sa o incalzesti si in faptul ca virgula caucioacele sunt tari ca din plastic. Totusi eu sper sa mai merg pana mai la jumatea lunii noiembrie.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineata e din ce in ce mai frig, asta cunoscandu-se f tare in timpul cat stai langa ea sa o incalzesti si in faptul ca virgula caucioacele sunt tari ca din plastic

si in faptul ca aburesti 3 strazi cu condensul de la toba pana bagi choke-ul si pleci cu ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorine, vezi ca erau niste baieti pe forum care lucrau cu tevi de evacuare and stuff, diverse modificari pe la choppere .. nu mai stiu userul...acolo poti merge la o modificare si-ti facu evacuare 4 in 2 :)

Mesaj completat

gata..gasit: http://www.myspace.com/dynamitemotors

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi.

Am dat si eu luni o tura de 100 de km in zona, dupa ce in we am iesit prin zona. (e cald aici si bine, aseara la 19:00 calaream mobra si erau 11 grade afara :P ).

Faza e ca imi fluiera ceva in partea din spate cand accelerez, cred ca de undeva din toba se aude. Sa mi se fi spart ceva filtre din alea din toba? Mentionez ca odata cu fluieratul mamii masii imi si da rateuri in toba pe frana de motor, lucru ce nu se intampla pana acum sau se auzea foarte slab. Mai este o varianta, insa nu e prea plauzibila: aceea ca rateurile sa provina de la carburi dereglate si fluieratul de la ceva saiba destransa undeva. Carburile nu cred insa sa se fii dereglat de pe o zi pe alta, iar cu filtre rupte iar nu cred, motorul nu e fortat deloc si este condus omeneste, iar pt km rulati imi bag mana in foc, are 43 000 si ceva. Oricum, in WE o sa dau toba finala jos sa vad ce mortii ei are. Va dati seama ce gay e, am motor de 1200, nu am pus toba de carbon pe el, nu am spart finala, considerand ca are si asa basi suficienti si cum calatoresc mai mult cu el, nu vreau sa port dopuri in urechi (mai els pasagera) din cauza tobei, si acuma in loc sa se auda frumos cum e dat el de orezieni, fluiera ca un fluier de houser, de arbitru de fotbel. Bine, exagerez, se aude doar la accelerari mai tari si perioada scurta, insa suficient cat sa il aud eu si sa ma enerveze la culme.

Nu pusc toba sau alte cele, nu va ganditi la prostii. L-am puscat de vreo maxim 10 ori de cand il am, la nunta unui amic si anul asta in concediu (va aduceti aminte patania mea cu furtunul de vacuum) pusca singur in toba tare si urat, insa fara voia mea.

De luni nu mai am masina de serviciu, intrand in concediu si apoi somaj, asa ca fiind vreme buna, revin la mijlocul meu de transpot preferat :)

Va salut si va respect calareti neinfricati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, daca toba mea n-ar pirii pe frina de motor parca nu mi-ar placea :)

daca dai toba jos nu prea vad cu ce te-ar ajuta, e sudata etans si doar taind-o poti sa vezi ce se intimpla pe acolo. verifica cu o flacara sa vezi daca nu scapa pe jos la imbinare, dar nu cred, pt. ca n-ai auzi doar un fluierat. de fiecare data cind am vazut tobe care scapau gaze efectul era mult mai "auzibil".

ce ma gindesc eu ca s-ar putea sa fie. in airbox intra furtunul ala care vine de la purjator (cutia neagra fixata deasupra capacului superior al motorului, cel in care intra bujiile). am citit ca daca-l elimini (furtunul) admisia devine mult mai zgomotoasa. poate a iesit din stutul airbox-ului, poate a iesit din purjator, poate e plesnit? (vezi ce ziceam mai sus de furtunuri). verifica prima data asta inainte sa demontezi juma' de motor, eventual scoate-l si sufla-n el sa te asiguri ca nu are vreo crapatura. din cite stiu eu se poate scoate fara demontezi nimic altceva de pe motor.

 

PS: acum mi=-am dat seama ca parca toba de B12 Pop are capacul din spate prins cu suruburi, nu sudat. oricum, incearca intii ce ti-am zis eu

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu tobele e cu du-te vino.

Eu de exemplu, cand am luat mobra, toba (originala) era tzais...ca si cum ar fi fost noua.

Acum e plina de pete (de smoala de pe asfalt si altele) care fara un polish cu crema de crom nu cred ca ies. Ma gandesc... ori italieneii tinut mobra asta in tzipla, ori au polishat-o mereu (ma indoiesc, ultimul prop a fost o gagica de 30 ani), ori aia de la Alfa Motors au polishat-o...ORI, si acum vine si ideea principala, cand a vandut mobra italianca si-a pastrat toba aftermnarket si a pus-o inapoi pe aia originala, sau ceva asemanator.

in alta ordine de idei, mobra merge perfect si consuma foarte putin

 

deci, daca n-ai luat mobra de noua...n-ai cum sa stii exact ce si cum, ce setari si ce tobe au fost pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu tobele e cu du-te vino.

Eu de exemplu, cand am luat mobra, toba (originala) era tzais...ca si cum ar fi fost noua.

Acum e plina de pete (de smoala de pe asfalt si altele) care fara un polish cu crema de crom nu cred ca ies. Ma gandesc... ori italieneii tinut mobra asta in tzipla, ori au polishat-o mereu (ma indoiesc, ultimul prop a fost o gagica de 30 ani), ori aia de la Alfa Motors au polishat-o...ORI, si acum vine si ideea principala, cand a vandut mobra italianca si-a pastrat toba aftermnarket si a pus-o inapoi pe aia originala, sau ceva asemanator.

in alta ordine de idei, mobra merge perfect si consuma foarte putin

 

deci, daca n-ai luat mobra de noua...n-ai cum sa stii exact ce si cum, ce setari si ce tobe au fost pe ea.

Am fost la doctor mainainte cu el si au crapat ceva chestii in toba, s-o fi desprins ceva site din alea. Cand oi avea vreme si chef oi desface finala sa o scutur sa aud daca zdrangane ceva acolo, insa nu o s-o deschid de tot ca nu are rost, nu se moare dintr-atata.

De petele de asfalt si bitum sau ce naiba e ala, zmoala, mama ei, poti incerca cu Ciff sau inlocuitor, eu am aplicat Ajax crema insa acuma nu se mai gaseste pe piata, dar e exact ca Ciff-ul. GARANTAT ies petele, si de pe finala si de pe tevile dinainte. Mai ales sub radiator erau varza tobele la mine, desi din Italia a venit bibelou, de te barbiereai in ele. Incearca, insa preventiv, aplica pe teava de sub motor prima data, sa vezi daca pateaza sau daca raman urme naspa. Eu am aplicat solutia pe o carpa, dadeam umpic pe teava, apoi spalam bine cu jet de apa, tot asa.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm..Si eu am curatat galeriile tot cu Ciff..imi faceam freza in ele dupa ce am terminat..o sticla cu apa+Ciff+ 2 carpe, fac minuni :P

Au iesit toate petele alea de smoala si nu numai..Am stat 4 ore la frecat, dar a meritat, arata cu totul altfel..

 

Cat despre toba, cred ca o sa-l vand pe Domnul Leo Vince..Intradevar are un sunet demential, dar din cauza asta, incep sa merg mai turat..si creste consumul..Sa nu mai zic ca atunci cand o sa plec la drum lung o sa-mi huruie in cap..Sau ca nu o sa mai pot sa merg noaptea prin oras, ca sa nu raman fara talon..M-au oprit si cand aveam toba stock sa verifice, d-apai cu toba sport :))

Mie imi place sa merg fara griji..dar parca vad ca o sa plang dupa ea, daca o dau :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm..Si eu am curatat galeriile tot cu Ciff..imi faceam freza in ele dupa ce am terminat..o sticla cu apa+Ciff+ 2 carpe, fac minuni :P

Au iesit toate petele alea de smoala si nu numai..Am stat 4 ore la frecat, dar a meritat, arata cu totul altfel..

 

Cat despre toba, cred ca o sa-l vand pe Domnul Leo Vince..Intradevar are un sunet demential, dar din cauza asta, incep sa merg mai turat..si creste consumul..Sa nu mai zic ca atunci cand o sa plec la drum lung o sa-mi huruie in cap..Sau ca nu o sa mai pot sa merg noaptea prin oras, ca sa nu raman fara talon..M-au oprit si cand aveam toba stock sa verifice, d-apai cu toba sport :))

Mie imi place sa merg fara griji..dar parca vad ca o sa plang dupa ea, daca o dau :)

as vrea sa o cumpar eu daca se potriveste :scratch:

 

pe vremea asta daca merci cu motocicleta neincalzita sau putin incalzita care e riscu sau ce se strica ?

*nu ca fac eu asa dar intreb de curiozitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe vremea asta daca merci cu motocicleta neincalzita sau putin incalzita care e riscu sau ce se strica ?

*nu ca fac eu asa dar intreb de curiozitate

Vreme rece = motor rece, jocuri mari => uzuri mari

Vreme rece = cauciucuri reci + asfalt rece => cazi si faci buba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu tobele e cu du-te vino.

Eu de exemplu, cand am luat mobra, toba (originala) era tzais...ca si cum ar fi fost noua.

Acum e plina de pete (de smoala de pe asfalt si altele) care fara un polish cu crema de crom nu cred ca ies. Ma gandesc... ori italieneii tinut mobra asta in tzipla, ori au polishat-o mereu (ma indoiesc, ultimul prop a fost o gagica de 30 ani), ori aia de la Alfa Motors au polishat-o...ORI, si acum vine si ideea principala, cand a vandut mobra italianca si-a pastrat toba aftermnarket si a pus-o inapoi pe aia originala, sau ceva asemanator.

 

 

Eu cand am luat motoreta de la anteriorul posesor, avea toba stock patata rau! A tinut-o in curte sub o mushama :)) deh, asa a stiut el!

 

Am frecat aproape o zi intrega la ea cu "crema" pentru crom si as mai fi frecat dar obosisem. A iesit bine. Ii mai fac o frectie in iarna, ca sa fie oglinda... sa am de ce sa-mi para rau cand o voi zgaria :P

 

ciff-ul e bun doar pentru galerii... unde nu-i pretentia mare... ca altfel, cam zgarie!

 

Bafta

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru lustruit (nu curatat) Autosol-ul e foarte bun. exista special pentru aluminiu si inox. cel putin la aluminiu da rezultate neasteptate, banuiesc ca si la galerii functioneaza. nu incercati cu alte paste ca nu se compara. am incercat si Sonax -> e un rahat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreme rece = motor rece, jocuri mari => uzuri mari

 

intr-adevar, cand pornesc mobra pe frigu asta, in primele 30 secunde zici ca e diesel :)

 

gabi88, uite ce poti face ca sa menajezi mobra pe frigurile astea.

O pornesti cu socu tras si o lasi minim 3-4 minute asa (vezi sa fie sub 2000 rpm, pe la 1600 e cel mai bine), dupa care bagi treptat socu pana ajungi sa-l bagi de tot...daca mobra sta lejer la peste 1.000 rpm, poti sa pleci cu ea. Sa nu te sperii daca atat timp cat ai socu' tras o sa fi invaluit de abur la greu, e normal pe vremea asta (mai ales in diminetile cetoase/umede), e condensul care dispare dupa ce se incinge si toba.

Dupa ce ai plecat cu ea...nu accelera brusc si primele 3-4 semafoare(5-10 min) incearca sa nu treci de 4500-5000 rpm, dupa care inca 2-3 semafoare (5-7 min) incearca sa nu treci de 6.000 rpm (nici nu ai de ce, daca mergi linistit). Oricum, simti motorul cand intra in termp optima, e mai fin/elastic...sau ceva de genu, nu stiu cum sa explic.

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar, cand pornesc mobra pe frigu asta, in primele 30 secunde zici ca e diesel :)

 

gabi88, uite ce poti face ca sa menajezi mobra pe frigurile astea.

O pornesti cu socu tras si o lasi minim 3-4 minute asa (vezi sa fie sub 2000 rpm, pe la 1600 e cel mai bine), dupa care bagi treptat socu pana ajungi sa-l bagi de tot...daca mobra sta lejer la peste 1.000 rpm, poti sa pleci cu ea. Sa nu te sperii daca atat timp cat ai socu' tras o sa fi invaluit de abur la greu, e normal pe vremea asta (mai ales in diminetile cetoase/umede), e condensul care dispare dupa ce se incinge si toba.

Dupa ce ai plecat cu ea...nu accelera brusc si primele 3-4 semafoare(5-10 min) incearca sa nu treci de 4500-5000 rpm, dupa care inca 2-3 semafoare (5-7 min) incearca sa nu treci de 6.000 rpm (nici nu ai de ce, daca mergi linistit). Oricum, simti motorul cand intra in termp optima, e mai fin/elastic...sau ceva de genu, nu stiu cum sa explic.

da, stiu cum sa merg si cum sa il pornesc, intrebam de curiozitate :P , se pare ca DIN NOU nu am primit un raspuns (de la cei care stiu) in fine nu conteaza asta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...