gn77b Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 normal ca o sa intre aer da' nu are nici o treaba cu pornitul, benzina aia nu ajunge doar direct in motor, trece prin camera de nivel constant. porneste la fel de usor si dupa ce scoti furtunurile, am facut asta de citeva ori. trebuie sa pun iarasi ulei in el cand il montez, sau il montez pur si simplu si completez cu ulei pe la buson? in citeva secunde radiatorul o sa fie umplut la loc si ma gindesc eu ca in acele citeva secunde nu apuca motorul sa ajunga la 150 de grade si sa se buseasca. pune-l gol. oricum, radiatorul nu face treaba decit cind mergi si e curent de aer, pe loc e practic aproape ca si cum n-ar fi. deci ti-a crapat flansa... am citit ca e boala tipica la Bandit. si ar mai fi cazul de adaugat: ai grija doar sa nu bagi mizerie pe furtun, ca odata scos nu mai exista nici un filtru care sa protejeze, la Kult singurul e in rezervor (poate la Pop o mai fi in pompa de benzina?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 salut. caut sa cumpar o toba sport pt un bandit din 2002. nu noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Se poate face manevra in ambele variante: cu rezervorul jos si cu rezervorul proptit pe cadru. In cazul 2 trebuie sa ai grija sa nu iti cada jos. Totodata, cateva furtune care stau ele manunchi prinse se vor misca si cand repui rezervorul trebuie sa ai grija sa tragi de ele sa le pui inapoi. Prima varianta e mult mai safe, ca nu trebuie sa fii atent decat la treaba care o faci, respectiv schimbarea filtrului! Nu se va vedea "aerul" care intra pe furtune, pentru ca cel mai probabil carburile sunt pline, cuiele pontou au inchis benzina iar faptul ca tu scoti 2 furtune nu influenteaza. Imediat ce nivelul scade benzina incepe sa curga, aerul se va "ridica" iar ce patrunde efectiv in carburi este in cantitate mica. Eu am pornit banditul la prima cheie dupa curatirea filtrului, cu rezervorul dat jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (poate la Pop o mai fi in pompa de benzina?). Nu exista Caline pompa de benzina la Pop. Aici nu exista tehnica ci forta bruta . E pe cadere libera, ca la Kult, si nici filtru de benzina nu au pe furtun ( ma tot bate la cap si pe mine un amic sa imi pun, avanad in vedere ca costa doar 3-4 lei unul, insa mi-e cumva sa tai furtunul, nu stiu, desi am vazut la un Fzr cum arata dupa cca un sezon, adica negru). Poate la astea mai noi pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 am facut si eu sambata ITP-ul, 80 RON sub pod la fundeni. azi mi-am luat si bujii noi. Sambata la pun si e tzais banditu, ulei si benzina sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (editat) Nu exista Caline pompa de benzina la Pop. Aici nu exista tehnica ci forta bruta . E pe cadere libera, ca la Kult, si nici filtru de benzina nu au pe furtun ( ma tot bate la cap si pe mine un amic sa imi pun, avanad in vedere ca costa doar 3-4 lei unul, insa mi-e cumva sa tai furtunul, nu stiu, desi am vazut la un Fzr cum arata dupa cca un sezon, adica negru). Poate la astea mai noi pe injectie. Aline, jur ca am vazut Pop de 600 cu rezervorul scos si avea o treaba destul de mare in care erau bagate niste furtunuri. nu mai stiu sigur dar cred ca avea si niste sirme. altceva decit pompa de benzina nu stiu ce poate sa fie, mai ales ca la Kult treaba aia sigur nu e. parca-mi amintesc ca zicea cineva ca de la un an incolo au pus si la Pop-ul de 600 indicator de benzina (pe cmsnl.com vad ca exista ansamblul flotorului ca reper la 600). posibil sa fie si cu pompa la fel. asa... iaca am reusit sa scot paharul de la carbul 3 si jiclorul de ralanti fara sa dau carburile jos de pe motor. parea putin infundata gaura axiala, l-am frecat putin cu o sirma moale si am dat niste spray de curatat lantul pe el. am scos si surubul pilot si am suflat oleaca de spray inauntru, just in case. rezultatul? sa mor eu daca acum evacuarea nu se incalzeste simultan cu celelalte 3, am tinut mina pe 3 si 4 pina nu am mai putut si nu parea sa existe diferenta de temperatura, asta in conditiile in care inainte galeriile la 1, 2 si 4 ajungeau sa arda si la 3 era aproape rece. totusi ceva e ciudat, anume ca daca scot fisa de la bujie turatia nu scade semnificativ in comparatie cu ceilalti 3 cilindri. am umblat oleaca la surubul pilot si am descoperit ca turatia maxima a motorului si sunetul cel mai rotund e pe la 3,5 ture, timp in care celelalte 3 is la 2 ture. am dat o raita prin oras si schimbarea in bine e clara totusi, sunetul e mult mai rotund, ralantiul mai stabil si aproape ca as putea sa spun ca se incalzeste motorul mai repede, adica ajunge la o turatie de ralanti stabila in timp mai scurt. in schimb vad ca vibreaza mai tare, probabil trebuie o resincronizare devreme ce am umblat la surub. poate reusesc miine. dar per ansamblu treaba e ok, e pregatit de drum. Editat Aprilie 3, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 E pe cadere libera, ca la Kult, si nici filtru de benzina nu au pe furtun tin sa te contrazic...au filtru de benzina pop-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 tin sa te contrazic...au filtru de benzina pop-urile In afara de cel din rezervor eu unul nu am gasit la al meu. Unde mai exact ar fii? Fara ironie, in caz ca este scrie unde sa ma uit sa il schimb si eu naibii ca o fi imbaxit din 2008 de cand am motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) bai Aline, tu n-ai invatat inca lectia? eu am INTOTDEAUNA dreptate! ce dracu'! deci am gasit asta: http://www.ebay.com/itm/02-Suzuki-GSF-600-S-Bandit-Fuel-Pump-JB-/400254872319 fix asa arata pesa pe care-am vazut-o eu la B6 Pop. probabil e numai de la un an incolo. ieri si azi cred ca am facut vreo 100 de km numai prin oras. Iasu' e rupt in doua, n-au fost niciodata atit de multe lucrari simultan. acum, ghiciti de ce? . . . pt. ca vin alegerile de ieri si pina azi a aparut o groapa majora fix in buricu' tirgului, am facut ochii cit cepele cind am vazut-o. cred ca sint vreo 4-5 locuri in zone circulate in care se lucreaza. e o placere sa-ti faci treburile cu motorul. cred ca mi s-a busit si becul la xenon. motoru' asta cere cheltuiala in continuu vorba cuiva: ori iti iei amanta, ori motor, tot aia e. este periculoase si cere bani. Editat Aprilie 4, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 @alin o sa caut o poza si tii pun aici dar nu ai cum sa il ratezi e pe furtunul mai gros care vine de la rezervor catre carburatoare un filtru destul de mic de plastic alb opac @calin vezi sa nu iei teapa ca si mine.si eu am crezut ca s-aa rs becul de xenon sau balastul si am luat pe rand si bec si balast ca sa gasesc ca era o conexiune de fire in manunchiul de cabluri ce mergea d ela balas la bec,chinezii doar inadisera firele nu le si cositorisera. si uite asa mi-am pierdut jumate de zi si vreo 150ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 oricum ma duc sa testez la cineva pe un bec care e sigur bun ca am vazut ca nu-s chiar ieftine becurile. mergea perfect pina sa pun temporar bec normal ca sa trec ITP-ul. cind l-am pus inapoi in loc sa se aprinda face doar un flash scurt si se aude un piriit cam cum fac aprinzatoarele electrice de aragaz, probabil de la impulsul de pornire. nu mai stiu daca se auzea si inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Nu exista Caline pompa de benzina la Pop. Aici nu exista tehnica ci forta bruta . E pe cadere libera, ca la Kult, si nici filtru de benzina nu au pe furtun ( ma tot bate la cap si pe mine un amic sa imi pun, avanad in vedere ca costa doar 3-4 lei unul, insa mi-e cumva sa tai furtunul, nu stiu, desi am vazut la un Fzr cum arata dupa cca un sezon, adica negru). Poate la astea mai noi pe injectie. Ieczista filtru de benzina, cel putin la 600 pop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 oricum ma duc sa testez la cineva pe un bec care e sigur bun ca am vazut ca nu-s chiar ieftine becurile. mergea perfect pina sa pun temporar bec normal ca sa trec ITP-ul. cind l-am pus inapoi in loc sa se aprinda face doar un flash scurt si se aude un piriit cam cum fac aprinzatoarele electrice de aragaz, probabil de la impulsul de pornire. nu mai stiu daca se auzea si inainte. )daca vrei bec sau balast da-mi de stire si fa-mi o oferta ca la mine stau de veo un an si ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 )daca vrei bec sau balast da-mi de stire si fa-mi o oferta ca la mine stau de veo un an si ceva sa vad miine unde e buseala si-ti zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 @ CalinD am un citat din cartea tehnica a lui B12POP The fuel system consists of a fuel tank, fuel valve, vacuum hose, fuel hose and carburetor assembly. When there is negative pressure (vacuum) in the combustion chamber, the fuel is able to flow from the fuel tank, through the fuel valve and then to the carburetor assembly. Acolo apare si poza, ori nici in poza nu se vede nicio pompa. Pt restul, nu am nici filtru de benzina pe furtun, stiu cum arata insa chiar nu exista. Sansa de 1 la 100000000000 sa fi schimbat fostul proprietar furtunul de benzina si sa nu fii pus filtru, va dati si voi seama ca nu prea e ok. O fi la cel de 600, nu zic nu, al meu insa nu are nici pompa si nici filtru. Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Aline, serios ca nu e musai sa aflam daca e sau daca nu e pompa, da' tiribomba aia am vazut-o, n-am visat-o si mie mi se pare ciudat ca pina la un an n-au pus si brusc s-au razgindit. mai e o varianta, sa fie cerinta legala pt. anumite tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) Aline, serios ca nu e musai sa aflam daca e sau daca nu e pompa, da' tiribomba aia am vazut-o, n-am visat-o si mie mi se pare ciudat ca pina la un an n-au pus si brusc s-au razgindit. mai e o varianta, sa fie cerinta legala pt. anumite tari. Hai ba ca nu-i concurs, ziceam si io ca nu am, nu reprosam nimic. Si mie mi se pare cel putin la fel de ciudat ca la unele sa fie si la altele nu, insa la cat sunt de obsedat de Bandit am citit mult despre el, inclusiv ce au schimbat de la Kult la Pop, si la 600 si la 1200 si le cam stiu, sau unde nu stiu, citesc. Ma mira sa fi vazut cu pompa , aici ma refer in special la 1200, ce am eu, , 600 am vazut multe de aproape insa unul singur mi-a fost vecin de garaj vreo 3 ani. Pe ala l-am examinat mult, mai ales ca a aparut in garaj inainte sa am eu Pop, deci eram interesat tare de el. De filtru nu e mare branza sa pui, tai furtunul si prinzi un filtru cu colier. De aceea intreb (sper sa nu se interpreteze ca polemica) daca ati vazut careva filtru de benzina, stiti ca e de fabrica sau se poate sa fie montat de fostul proprietar al motorului (ma gandesc ca l-ati luat second, ca multi alti "romani fericiti" ce suntem). A devenit curiozitate personala asta. De la Pop incoace nu m-am mai obosit in a retine particularitatile modelului, chestie de gust. Imi mai place imediat urmatorul, Neo sau cum e, insa cele racite pe apa ( desi recunosc ca asta e prezentul , nici nu pot spune viitorul deoarece in industria asta se fabrica de multi ani motoare pe injectie, racite pe lichid, euro saptespe etc) ma lasa rece ca aspect, in principal din cauza blocului motor. Desi intorc capul dupa ele, nu mai e ce era odata Suzuki Bandit, sunt melancolic. Asfalt uscat tuturor Uhr/Kult/Pop/Neo/Evo/ sau ce aveti. Editat Aprilie 5, 2012 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 daca tot avem dezertori printre noi in ultima vreme... mai sint nakeduri moderne dupa care intorc si eu capu' si am cam povestit care-s alea. da' ca K1200R parca nu-s multe. mai ales daca-i pui bord cu faruri triple cum a avut cineva la "motocicleta mea"... as da instant Banditu' pe ala chiar, daca e cineva interesant de schimb, nu ezitati. eventual accept si sa platiti diferenta, nu-i problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 De aceea intreb (sper sa nu se interpreteze ca polemica) daca ati vazut careva filtru de benzina, stiti ca e de fabrica sau se poate sa fie montat de fostul proprietar al motorului (ma gandesc ca l-ati luat second, ca multi alti "romani fericiti" ce suntem). A devenit curiozitate personala asta. e filtru original,eu il schimb in fiecare an si am unul chiar in fata acum. part number: 15410-19E10-000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 O fi la cel de 600, nu zic nu, al meu insa nu are nici pompa si nici filtru. Are cumva 2 furtune de alimentare care intra in carburi? ceva de genul 1 furtun la 2 carburi si 1 la celelalte 2? Eu am la GSX asa si nu stiam de ce (si nu am pompa)!? PS: am un minifiltru pe fiecare furtun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Gasesc si eu la cineva un releu de semnalizare pentru un bandit 600S din 95? Multam pentru ventualele oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) iaca s-a rezolvat cu xenonu', era becul. ca idee, cel ars are bula din mijloc gri. de la ce-o fi fost, nu stiu. am luat unu'de 8000K. KMIHAI, daca-l dai pe-al tau la 30 de RON si-l trimiti prin posta (ca asa costa numai curierul 30 de lei) il iau de rezerva. iaca am mai observat azi una draguta, telescopu' stinga era patat un smecleu. l-am sters si-am facut o tura, vad ca acum pare ok. poate o fi fost din alta parte zeama, nu ulei din amortizor. amuzant e ca ma gindeam zilele trecute ca n-am schimbat pina acum simeringurile si ca uleiul vreo 2 ani. cum ziceam, amanta scumpa. Editat Aprilie 6, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Are cumva 2 furtune de alimentare care intra in carburi? ceva de genul 1 furtun la 2 carburi si 1 la celelalte 2? Eu am la GSX asa si nu stiam de ce (si nu am pompa)!? PS: am un minifiltru pe fiecare furtun Nunu. Din rezervor iese un furtun de aerisire, unul de vacuum si unul singur de alimentare, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Lichidez stocul de piese din dezmembrare bandit 250. unele piese merg si pe 400. daca aveti nevoie de ceva cautati in topic la ultima pagina, ce este disponibil. preturiile le faceti voi,fiecare da cat crede. /index.php?/topic/337375-dezmembrez-suzuki-gsf-250-bandit/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Salut, Datorita unor javre de bucuresti am reusit sa tavalesc motoreta. Intreb ca un incepator, cand s-a pocnit a curs ceva benzina nu stiu de unde, si cand am ridicat-o a trebuit sa dau la automat de vreo trei ori pana a pornit. Trei adica am apasat butonul de la electromotor a invartit de cateva ori, l-am lasat, am mai apasat o data si tot asa pana la a patra. Anyway, apoi am mers ok. E ceva ce ar trebui sa mai iau in calcul (tehnic vorbind) dupa cazatura? S-ar mai putea deregla ceva? N-am cazut tare, aveam vreo 20, nisip pe jos, m-am speriat si am blocat roata fata. Nici nu stiu ce s-a intamplat ca m-am trezit pe jos. Doar m-am julit pe toata tibia, am spart o semnalizare si am zgariat carena si blocul motor. In fine, prostia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.