arw357 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 De inceput de an un bandit modificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Salut, stie careva vreun bandit 2005 - 2007 pe la dezmembrari Editat Martie 1, 2013 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) baga si tu un link cu manerele, caut si eu ceva de genul. E vorba de manerele standard. Eu in cadru am gauri cu filet pt manere dar in codita nu am gauri. Am un model mai rar din cate vad, fara manere. Editat Martie 2, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 pai sunt 3 variante.... cazaturile intotdeauna vor provoda indoiri si zgarieturi,crash pad-urile nu sunt pt a evita aparitia lor ci doar pt a minimiza dauna. exact! mai ales daca terenul nu-i drept cum am patit eu luna trecuta....au sapat astia de la apa nova o groapa de teava cam la 3 metri de unde sta mobra mea....din cauza asfaltului/betonului de calitate "inalta", a crapat intr-o stea pana chiar sub cricu' mobrei...si desi am crash-bar SW motech (ala discret), din cauza ca asfaltul s-a crapat ca o pizza feliata, mobra a cazut pe stanga lovindu-se de una din felii exact cu radiatorul si codita....crashbarul nici nu a mai atins pamantul. Pagubele la prima vedere nu prea sunt....niste zgarieturi pe codita si suportul de jos a radiotorului stramb. Practic, cu-n patent am rezolvat, sper totusi sa nu se fi fisurat ceva la radiator, asta nu pot vedea decat dupa ce pornesc mobra si merg un drum mai lung. Mobra nu a cazut tare ca si cum i-ai da drumul de sus, ca practic s-a infipt cricul in pamant (sau mai bine zis a disparut asfaltul de sub cric) dar a cazut. asa ca eu iti recomand crashbarul de la SW-motech, e mai eficient decat crashpadurile si mult mai discret ca un crashbar d-ala nichelat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuli48 Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 poate intereseaza pe careva, am un telescop spate de bandit 1200 in stare foarte buna, merge si pe 600- 150lei. si mai am si un cablu de km- 50lei IMG052.jpgIMG266.jpg salut mar interesa pe mine amortizorul sunt din mures scrie un nr de telefon sau da un apel nr meu 0740841146 salut ma intereseaza un cric central bandit600 din 1996 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 salut mar interesa pe mine amortizorul sunt din mures scrie un nr de telefon sau da un apel nr meu 0740841146 salut ma intereseaza un cric central bandit600 din 1996 am eu un cric central de la un bandit 99' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 E vorba de manerele standard. Eu in cadru am gauri cu filet pt manere dar in codita nu am gauri. Am un model mai rar din cate vad, fara manere. Salut, nu e neaparat rar modelul tau, mai stiu cateva la fel. Din cate am inteles, la modelul Kult N manerele si cricul central erau optionale din fabrica, ca si clima la masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 E vorba de manerele standard. Eu in cadru am gauri cu filet pt manere dar in codita nu am gauri. Am un model mai rar din cate vad, fara manere. si eu am avut la fel modelul fara gauri dar i-am dat gauri sa pun suportu de bagaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuli48 Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 salut ciuches cit vrei pe cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 salut ciuches cit vrei pe cric salut. ti am trimis pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 De vanzare:/index.php?/topic/691285-suzuki-bandit-n-600-an-2002/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Salut, stie careva vreun bandit 2005 - 2007 pe la dezmembrari nimeni nimic , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 poate intereseaza pe careva, am un telescop spate de bandit 1200 in stare foarte buna, merge si pe 600- 150lei. si mai am si un cablu de km- 50lei IMG052.jpgIMG266.jpg eu am montat amortizor de 1200 pe 600 si se potriveste ceas. de diferenta la suspensie nici nu mai vorbesc. e perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 E vorba de manerele standard. Eu in cadru am gauri cu filet pt manere dar in codita nu am gauri. Am un model mai rar din cate vad, fara manere. Manerele pentru pasager au aparut in 1998..Banditul meu din 2000, avea manerele acelea..sursa: wikipedia...... http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_series Bandit 600 1995The naked GSF600 N Bandit was released in February. It was based on the styling of the pre-existing GSF400 Bandit, with a retuned engine from the GSX600. 1996 Suzuki Bandit N in red 1996The faired Bandit S model was introduced, where the bikini half-fairing had its debut. 1997Minor changes: A clutch switch (requiring the clutch to be pulled in when starting the motorcycle, for safety reasons) and carburettor heaters. 1998The N model had passenger grab rails added. However, the S model had no changes. 1999Debut of a new rear shock absorber, providing rebound as well as preload adjustment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 si eu am avut la fel modelul fara gauri dar i-am dat gauri sa pun suportu de bagaj cum ai dat gaurile pe baza de masuratori de la alt bandit? (pe mine m-a ajutat cu masuratori un coleg de forum) sau ai reusit sa faci cumva semne? imi este tare frica sa nu dau gauri aiurea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 am facut masuratori pe banditul unui prieten, punandu-le unul langa altul si mi-am facut facut semn. si cand am dat gaurile am dat cu burgie mai mici dupa care am largit gaurile, cu codita pe motor nu am dat nimic jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Treaba sta in felul urmator: in noiembrie am pregatit banditul pentru iarna si din neatentie am pus robinetul de la rezervor pe pri....stiu.... binenteles ca acum in primavara n-a vrut nici in ruptul capului sa porneasca; curatat carburatoare, scos verificat curatat bujii (toate dau scanteie), tot nu porneste. Aveti vreo idee care sa fie buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 stai linistit ca si eu la fel patesc in fiecare an,nici rugata nu porneste. acum astept sa se faca un pic mai cald sa merg sa incerc sa-l pornesc,dar presimt ca nu o sa porneasca,anul trecut dupa ce am incercat cu curent de la masina si impinsa,am zis sa incerc si metoda spusa de un unchi de al meu fost mecanic auto si care a avut prin tineretile sale motoare. am desfacut bujiile si am introdus in cilindrii cate o seringa de 20 ml cu amestec de ulei cu benzina(ceva amestec de al unchiului pt drujba),dupa care am pus bujiile la loc si am scos motorul la soare,l-am lasat cateva ore si dupa a pornit impins din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Vand SUZUKI BANDIT 600 N 1996 Stare exceptionala. Multe accesorii after market pentru pretentiosi... Pret 2100 negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 bre da esti nebun, scuza-mi carcoteala da tu te dai cu el? Da, ce sa zic, bafta la vanzare, arata foarte bine, doar ca nu cred ca o sa-ti iei banii aia pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 am scos si eu mandra azi! a pornit repede, nem problem. radiatorul pare ok...totul in regula mai putin: maneta de ambreaj e stramba (cred ca suportul de fapt) de la cazatura mentionata mai sus si frana tine tot"in trepte" ca atunci cand am lasat-o asta toamna, deci o sa bag lichid nou + aerisire, cand voi schimba placutele ca si alea mai au putin...sapt viitoare primeste ulei si filtru noi ride on madafackaaaazzz!!! PS: redbandit, frumoasa mobra...desi piata e cum e, mobra ta merita banu, e tzipla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Fain motor. Fa-i topic de vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Fain motor. Fa-i topic de vanzare! Multumesc. Este intr-o stare impecabila. -ghidon LSL -furtune HEL RED -anvelope noi -bixenon 6000K -grip RIZOMA -placute SBK GOLD -sa custom DARIAN - consumabile schimbate + ulei Tel: 0763177900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 aveti idee daca se potriveste motorul de 600 din 2000-2004 pe modelul 96-99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Intr-adevar, arata intr-un mare fel. Nici n-ai zice ca are atitia ani. Bravo si, bafta, sa-ti iei pe ea banii ceruti, ca merita. Va aprecia, cumparatorul care nu va da importanta anului de fabricatie si numarului de km. Daca s-ar aplica "regulile" de la auto, acestui motor ar trebui sa-i creasca cota, odata cu trecerea timpului. Sunt masini, de varsta asta, care costa de trei ori pretul de noua daca arata in felul acesta. Va fi un fericit viitorul posesor. Ai grija cui i-o dai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.