MotoRocker Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 (editat) Bine ai revenit. V-am urmarit "aventura nuptiala" pe FB. De pe scaun, din fata ecranului parea foarte fain. Thx! A fost f fain, chiar si cand ploua non-stop si erau 9 grade celsius... pisajele mai stergeau din disconfort O sa zic mai multe cand am timp, poate vrea careva sa plece, sa stie la ce sa se astepte, ca eu am avut parte de niste surprize si un mic soc cultural, pe invers, ca sa zic asa Bine ati revenit si felicitari pentru luna de miere de vis! In cateva zile plecam si noi la plimbare, intr-o tura de numai 3.500 km prin Grecia. In timp ce configuram traseul am descoperit un drum senzational, in centrul Greciei, prin munti. un fel de drum de tara (asfaltat in anumite zone si praf/pietris in restul zonelor) o singura banda, fara marcaje... Doua motociclete (Bandit 650 - 2005 si Monster 600 - 1999), aprox. 3.500 km, 2-3 saptamani. merci ba! aveti grija cu italianca aia @motorocker - sa schimbata ? Am avut de gand dar n-am mai apucat... Bucile au fost ok, singura problema a fost in ultima 100 km din calatorie (stiu, ca tiganul la mal), ca ma batea o cusatura asa ca din Pitesti a trebuit sa devin italian , dar am o scuza, veneam direct din Regensburg, facusem 1400 km doar cu opriri de alimentat, pipi, tigari si cafea. Tot in bucata asta si putin inainte am avut o amorteala/ durere la muschii spatelui, dar cred ca e normal, ca dupa Paris ni s-a facut dor de casa si-am tras tare catre tara Salutari! Aceasta patanie face parte din seria "cine face ca mine, ca mine sa pateasca", a.k.a. Banditu nu-i facut pentru enduro Anul trecut am urcat (si coborat) si eu la pescaria aia de pe Valea Beiului/Cheile Nerei si a fost super ok... nu si pt colegu de drum, care era cu-n VTR streetfighterit Editat August 4, 2014 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Posibil sa am eu. Ai vreo poza a piesei sa-mi dau seama despre ce piesa este vorba? Sal. Nu am pt ca imi lipsteste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 (editat) 5 Editat August 4, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Salut, imi puteti recomanda o firma unde sa fac un ITP in Bucuresti si eventual sa asigure si un schimb de cauciucuri? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 (editat) itp in vis-a-vis de Ilioara este o curte acolo faci ITP , baieti de treaba... schimb de cauciucuri am facut unui prieten la o vulcanizare pe Bd. Basarabia aproape de Republica, super ieftin a fost... si au lucrat si bine baietii... nu au zgariat janta etc... Editat August 4, 2014 de banditbiker82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Itp langa pod la Fundeni http://www.adi-star.ro/ anvelope la anvelope moto http://www.anvelopemoto.eu/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 5 asa ar trebui sa arate , io am mai incercat o bucsa de la un bandit cu un an mai nou , din 2000 parca , si nu se potrivea , axul are alta grosime. » Post actualizat in 05 Aug 2014 10:40 asa ar trebui sa arate , io am mai incercat o bucsa de la un bandit cu un an mai nou , din 2000 parca , si nu se potrivea , axul are alta grosime. are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Ai incurcat tu ceva, astea-s modelele pe care merge (de la '95 la 2003): http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-64711-21E10.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 hmmmm... mda , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Multumesc pentru raspunsuri. Se poate face ITP si aici in caz ca aveti nevoie- http://scuter-centre.ro/magazin/f.html. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Condu22 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Ce ulei de motor a-ti folosi pentru un Bandit 600 an 1995 si aprox 60k km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 10w-40. Daca-l consuma un pic, 10w-50. marca e preferinta fiecaruia. am avut motul si castrol, mare diferenta nu e. daca ai bani sa pui un simplu sintetic, pune. daca nu, semi sintetic si e foarte ok. schimba si filtrul daca nu esti sigur ca a fost schimbat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 eu am avut 10-40 full sintetic de la motorex. ok, dar dupa vreo aprox 3500-4000 km cand se incingea nu prea isi mai facea treaba. Am pus 10-50 full sintetic de la belray si a papat din el 100-150 g la 1000 km. Am pus anu asta 10-50 full sintetic motorex si se pare ca nu mai papa. La motorex e mai galagios pana se incalzeste motorul, dar dupa aia revine la normal. bandit 600 din 1996 cu vreo 50k pe ceas dar cred ca sunt mai multi in realitate. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 bell-ray si repsol full synthetic e bun pentru miare bell ray face motorul tare silentios......eu cand am avut de 600 am folosit tot motul dar cu cel 7100 e mai zgomotos motorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Salut, Revin cu detalii si noi intrebari la postul meu anterior. Am luat cat de cat prin eliminare. Am ajuns acasa, am scos bateria de pe motor, am incarcat-o, Am pus-o la loc si am lasat-o cateva zile fara sa pornesc ,motorul. Azi, am masurat-o. Are inca 12,3V cu motorul nepornit (deci am eliminat bateria ca si cauza). Am pornit motorul; Am masurat la relanti, si curentul s-a dus in 13,8V, Am aprins faza de drum si tot la relanti a scazut la 12,8V, Faza lunga si 5000 rpm, totul a scazut in 12V. Mi s-a parut foarte dubios. Care credeti ca e pasul urmator? Sa descopar componentele sistemului de incarcare si sa mai masor ceva? Sa fie problema la Regulator? Daca e de la el, ce pot sa fac? (evident ca sa-l schimb cu unul care sa mearga, dar poate pot sa-l carpesc cumva...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 12,3 V = baterie muci. Crede-ma, nu e "din carti". Deja 12,5 inseamna cam 50% descarcata. Daca totusi ai pornit motorul asa, poate e alta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) O fi si bateria muci, dar dpmdv am cam eliminat-o ca si cauza a problemei. Tot documentandu-ma inclin sa cred (aproape sigur) ca problema e de la releul de incarcare (Regulator/Rectifier), pe care inca sap sa-l gasesc de cumparat... L-am gasit pe ebay.co.uk la vreo 70 GBP si mi se pare scump. Ar fi zuper daca as putea imprumuta unul ca sa fac proba daca se rezolva problema. Daca nu gasesc de imprumut, vine intrebarea: Pot sa cumpar o chinezarie (cu acelasi numar de fire si de pe un motor de capacitate apropiata) si sa fac proba, eventual sa-l folosesc cu succes pe viitor? Editat August 9, 2014 de Cyclops Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) releul de incarcare 100% incarcarea trebuie sa fie intre 13.8 si 14.4V tu la 5000rpm 12v..e bulit releul.. daca e cu 5 fire gasesti oriunde relee universale cu 100lei.. Editat August 9, 2014 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valcaneant_adrian Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am momentan in curte 4 bandite si unul de 1250 dar la cele de 1200 pana nu umbli la carburatie e lucru in zadar..tobe am 4 Giannelli mivv leo vince si un arrow..DIFERENTA sunetul dimpotriva merge putin mai prost datorita gazelor evacuate prea repede..iar filtru sport fata de cel original nu iti face decat bujiile foarte albe..totul este in carburi cand bagi kituri de jigloare atunci se schimba.dar poate al tau e diferit BOSS..Orice bandit de 1200 se ridica intro roata in a 3-a din ambreaj...sa vi cu al tau sa vad daca se ridica in a 2-a din acceleratie..mai surubareste pe la ele si pe urma mai povestim.. » Post actualizat in 02 Aug 2014 19:26 This Bandit's a beast! Replaced the stock exhaust, re-jetted the carbs and put on some K&N air filters, this has added another 15-20 hp by my guess. Another guy who'd done the same mods said his dyno'd out at 127 hp. Dynojet stage 1..doar modificari in carburator de la 7 la 10 hp Dynojet stage 2..modificari in carburator si neaparat filtre sport K&N de la 15 la 20 hp Dynojet stage 3..modificari in carburator neaparat filtre sport si toba sport ..iti urca pana la 30 de cai...nimic nu iti da putere fara un plus de benzina si aer(turbina) dar deja e prea mult cunoscatori o stiu... as vrea sa-i stiu si eu pe cunoscatorii aceia.. E rau ca tragi concluzii rautacioase judecand doar prin ce ti s-a intamplat tie cu banditele, nu vreau sa imi dau cu parerea pentru ca nu te cunosc si nu stiu ce nivel de cunostinte in mecanica moto ai (multi romanasi cred ca daca au demontat niste piese si le-au pus la loc stiu ceva despre moto), o toba goala pe un bandit e clar ca ii va da un gol in curba de putere.Insa daca tot ai vreo patru pe acasa doar asa for fun un bandit vechi de 1200 cu amestecul reglat , ca tot mia-i vorbit de bujii albe , reglat nu cu scule din bazar , sincronizat si care are compresie in prima treapta de abia poti sa il tii la pamant , in treapta a doua pe la 80 la ora daca bagi mana in gaz trebuie sa fii in aer nu ajutat cu ambreiajul.Daca nu e asa ai patru banditi obositi.Sincer cand am postat anuntul ma gandeam ca dau de specialisti dar asa e viata , era mai corect sa intrebi nu sa critici aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 A dat necuratu in voi cu tuning.ul:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) E rau ca tragi concluzii rautacioase judecand doar prin ce ti s-a intamplat tie cu banditele, nu vreau sa imi dau cu parerea pentru ca nu te cunosc si nu stiu ce nivel de cunostinte in mecanica moto ai (multi romanasi cred ca daca au demontat niste piese si le-au pus la loc stiu ceva despre moto), o toba goala pe un bandit e clar ca ii va da un gol in curba de putere.Insa daca tot ai vreo patru pe acasa doar asa for fun un bandit vechi de 1200 cu amestecul reglat , ca tot mia-i vorbit de bujii albe , reglat nu cu scule din bazar , sincronizat si care are compresie in prima treapta de abia poti sa il tii la pamant , in treapta a doua pe la 80 la ora daca bagi mana in gaz trebuie sa fii in aer nu ajutat cu ambreiajul.Daca nu e asa ai patru banditi obositi.Sincer cand am postat anuntul ma gandeam ca dau de specialisti dar asa e viata , era mai corect sa intrebi nu sa critici aiurea. dute ba si lasa-ma..specialistule.. am bandit de 1250 nou luat da nu face ce zici tu..in oras mai sunt doua nici alea nu fac asa ceva..la intruniri ma dau cu altele tot asa..or fi praf toate..in Germania anul trecut m-am dat cu unul modificat avea undeva pana la 125 cai da e altceva..vinde-l linistit pe al tau ala cu 120 de cai si o obosita de toba bos Editat August 10, 2014 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 (editat) O fi si bateria muci, dar dpmdv am cam eliminat-o ca si cauza a problemei. Tot documentandu-ma inclin sa cred (aproape sigur) ca problema e de la releul de incarcare (Regulator/Rectifier), pe care inca sap sa-l gasesc de cumparat... L-am gasit pe ebay.co.uk la vreo 70 GBP si mi se pare scump. Ar fi zuper daca as putea imprumuta unul ca sa fac proba daca se rezolva problema. Daca nu gasesc de imprumut, vine intrebarea: Pot sa cumpar o chinezarie (cu acelasi numar de fire si de pe un motor de capacitate apropiata) si sa fac proba, eventual sa-l folosesc cu succes pe viitor? vezi in carte cat tre sa iti incarce pt ca difera de la o generatie la alta, nu mai zic de modele. Al meu incarca prea mult si am gasit aftermarket la adal motors la mai putin de jumatate de pret fata de piesa oem. Acuma incarca ceas. Editat August 11, 2014 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Am gasit pe Adal Motors pt al meu si costa ~600 lei. Mi se pare exorbitant, dar intrevad o oaresce scapare Despre ce e vb aici. In manual imi da valoare cred generica la incarcare: 13,5V - 15,5V. .... nu stiu ce sa zic. Oricum multumesc pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=suzuki+gsx+400+regulator&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xsuzuki+gsf+400+regulator&_nkw=suzuki+gsf+400+regulator&_sacat=0 Ia vezi aici ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Multumesc! Daca nu-mi iese jmecheria cu releul de ATV primit, o sa imi incerc norocul la cele din China. SH-uri am o reticenta sa imi iau inca daca am alte variante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.