Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

senqiu, senqiu...deh, e defect profesional, nu se vindeca... :moto:

cat te au costat farurile si oglinzile ?

 

Oglinzile m-au costat 30 de euro bucata (Louis, au fost si reduse la 20, dar prea tarziu :( ) si sunt superb prelucrate. Oglinda in sine e usor fumurie si e super practic cand bate soarele in ele (daca se nimereste sa iti bata in ochi) ca nu reflecta f puternic. Mult mai practice sunt insa noaptea. Sunt anti ciumetzi care dupa ce ii depasesti iti phoot faza lunga instant in spinare ca ei saracii e chiori nu vede drumu. Exista si in varianta cromata.

 

Farul este tot de la Louis. O chinezarie scumpa (90 de euro). Prelucrarea e slaba sa nu zic de cakat. Sunt curios in cat timp se va topi oglina sau deflectorul. :ok: Mai ales pt ca eu l-am modificat astfel incat sa arda ambele "borcane" pe faza scurta. Recomand celalalt model de la Louis, la 100 de euro. Este mai putin adanc (ale mele sunt cele bullet style). Este tot chinezarie si ala dar pare un pic mai ok ca si calitate si prelucrare. Suportul de far este tot de la Louis. E compus din 2 articole distincte (combinalile ca si masuri) si costa impreuna 60 de euro. Este din aluminiu perlucrat exceptional. :ok: Si usor ca pana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa cred! :moto:

 

Am reusit sa pun niste picturi cu motoreta mea updatata pt sezonu primavara-vara 2008. :ok:

 

post-8276-1207206788_thumb.jpgpost-8276-1207206752_thumb.jpgpost-8276-1207206723_thumb.jpgpost-8276-1207208764_thumb.jpg

 

Asfalt uscat si curat si vreme faina dorim Banditilor din tara! :(

foarte frumos!!! si ingrijit sa ai parte de el fara incidente :ok:

auzi am si eu o intrebare:ma tot gandeam sa-mi polishez si eu jentile pana la aluminu cum le ai si tu dar am citit ca sunt greu de intretinut curate , ca se pateaza foarte repede si dupa fiecare tura tot trebe sa le cureti ca daca nu arata urat,e adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alexander_all4rap: io asa de mult imi iubesc motoreta incat intr-o zi m-am trezit ca se lustruise singura peste noapte. :ok: Deci secretul este sa va iubiti motretele si ele se fac faine. :( :)

 

Ontopic: tot ce e shiny la motoreta mea e polishat, ca e janta, bascula, capace motor sau manere pasager etc. Inainte cu smirghel de la dur la cat mai fin, apoi cu pasla pe flex sau polizor si cu pasta de polishat. E o munca titanica insa daca ai timp si chef se poate face iar rezultatul zic ca e multumitor. Cere mai multa atentie si ingrijire. E clar ca e inutil sa le polishzi ca sa le lasi cu pamant si slanina de uns lantu si praf de placute de frana pe ele. Arata idiot clar.

 

Multumesc de complimente. :ok: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alexander_all4rap: io asa de mult imi iubesc motoreta incat intr-o zi m-am trezit ca se lustruise singura peste noapte. :ok: Deci secretul este sa va iubiti motretele si ele se fac faine. :( :)

 

Ontopic: tot ce e shiny la motoreta mea e polishat, ca e janta, bascula, capace motor sau manere pasager etc. Inainte cu smirghel de la dur la cat mai fin, apoi cu pasla pe flex sau polizor si cu pasta de polishat. E o munca titanica insa daca ai timp si chef se poate face iar rezultatul zic ca e multumitor. Cere mai multa atentie si ingrijire. E clar ca e inutil sa le polishzi ca sa le lasi cu pamant si slanina de uns lantu si praf de placute de frana pe ele. Arata idiot clar.

 

Multumesc de complimente. :ok: :moto:

 

Multumim maestre...merge orice pasta de polishat?...sau ai folosit ceva anume?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Made in Germany... sucks!

 

Mai exact Hepco & Becker. Acum ceva vreme mi-am cumparat niste crash-baruri facute de firma asta (de pe Louis). Astea sint: http://www.hepco-becker.de/anbauanleitungen/501306.0001.pdf

Scrie "SUZUKI GSF 600 Bandit bis Bj. 1999", deci modelele de pina in '99 (pe Louis la descriere apare "-99"), al meu fiind din '96. Deci nici un motiv sa nu se potriveasca.

 

Cind mi-au ajuns, am aruncat o privire rapida sa vad cum se fixeaza (cu ele linga motor). Au trei puncte de fixare, doua la niste suruburi care tin motorul de cadru, iar al treilea undeva linga radiator (se poate vedea in pdf). Prima problema e ca in punctul de fixare de linga radiator, oricit mi-am stors creierii, n-am reusit sa inteleg cum se prinde. Exista o bara in forma de U care se prinde in punctele de prindere ale radiatorului, si care ar trebui sa se extinda dupa cadru astfel incit sa ajunga la acel al treilea punct de fixare, dar pur si simplu acea bara e prea scurta.

Problema numarul 2. Ei bine, la bara din dreapta, in afara punctului de fixare de la radiator, gaurile celelalte pica fix pe suruburi. Dar la bara din stinga, una din urechile de fixare e sudata strimb, avind o deviatie cam de 1 cm, astfel incit pur si simplu nu poate nimeri tija care tine motorul de cadru in acel loc.

 

Acum, poate problema numarul 1 se datoreaza faptului ca baietii or fi pus din greseala una din piesele pentru un Bandit mai nou, care e prea scurta pentru al meu, gaurile in care vin suruburile de fixare ale radiatorului fiind totusi la distanta corecta. Deci poate neatentie, sa zicem scuzabila. Dar problema numarul 2 se datoareaza evident unei lipse totale a unui control de calitate. Ca muncitorul japonez a sudat strimb e una, dar ca nu exista o verificare inainte de a livra produsul la client nu mai e scuzabil, mai ales luind in considerare faptul ca vorbim de-o firma nemteasca.

 

Evident, toate acestea le vor afla si H&D, sint curios daca o sa-mi raspunda. Deci mare atentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Made in Germany... sucks!

 

Mai exact Hepco & Becker. Acum ceva vreme mi-am cumparat niste crash-baruri facute de firma asta (de pe Louis). Astea sint: http://www.hepco-becker.de/anbauanleitungen/501306.0001.pdf

Scrie "SUZUKI GSF 600 Bandit bis Bj. 1999", deci modelele de pina in '99 (pe Louis la descriere apare "-99"), al meu fiind din '96. Deci nici un motiv sa nu se potriveasca.

 

Cind mi-au ajuns, am aruncat o privire rapida sa vad cum se fixeaza (cu ele linga motor). Au trei puncte de fixare, doua la niste suruburi care tin motorul de cadru, iar al treilea undeva linga radiator (se poate vedea in pdf). Prima problema e ca in punctul de fixare de linga radiator, oricit mi-am stors creierii, n-am reusit sa inteleg cum se prinde. Exista o bara in forma de U care se prinde in punctele de prindere ale radiatorului, si care ar trebui sa se extinda dupa cadru astfel incit sa ajunga la acel al treilea punct de fixare, dar pur si simplu acea bara e prea scurta.

Problema numarul 2. Ei bine, la bara din dreapta, in afara punctului de fixare de la radiator, gaurile celelalte pica fix pe suruburi. Dar la bara din stinga, una din urechile de fixare e sudata strimb, avind o deviatie cam de 1 cm, astfel incit pur si simplu nu poate nimeri tija care tine motorul de cadru in acel loc.

 

Acum, poate problema numarul 1 se datoreaza faptului ca baietii or fi pus din greseala una din piesele pentru un Bandit mai nou, care e prea scurta pentru al meu, gaurile in care vin suruburile de fixare ale radiatorului fiind totusi la distanta corecta. Deci poate neatentie, sa zicem scuzabila. Dar problema numarul 2 se datoareaza evident unei lipse totale a unui control de calitate. Ca muncitorul japonez a sudat strimb e una, dar ca nu exista o verificare inainte de a livra produsul la client nu mai e scuzabil, mai ales luind in considerare faptul ca vorbim de-o firma nemteasca.

 

Evident, toate acestea le vor afla si H&D, sint curios daca o sa-mi raspunda. Deci mare atentie.

 

 

Incearca sa le trimiti inapoi in Germania daca le-ai comandat personal sau daca nu prin intermediul celui care ti le-a comandat insotite de o factura sau chitanta de rigoare si ti le schimba garantat, cunosc cazuri similare dar cu alte produse, ma rog, nu are importanta asta, cert e ca le schimba sigur. Au fost cazuri cu produse defecte sau cand au trimis altceva decat s-a comandat si le-au schimbat fara comantarii. Toata treaba e sa ai factura sau bon cum ca le-ai comandat de la ei si ca tre sa suporti cheltuielile de transport pana in Germania , de acolo platesc ei curieratul inapoi.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

stie cineva vreun cod de la louis pt filtru de benzina pt un B6 s din 2000?

vreau sa-mi schimb filtrul si la "reprezentanta" suzuki bineinteles ca nu au si aduc numai la comanda....

daca a mai schimbat cineva cu ce filtru ati schimbat?

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

stie cineva vreun cod de la louis pt filtru de benzina pt un B6 s din 2000?

vreau sa-mi schimb filtrul si la "reprezentanta" suzuki bineinteles ca nu au si aduc numai la comanda....

daca a mai schimbat cineva cu ce filtru ati schimbat?

mersi

Eu am schimbat de curand filtrul de benzina si i am pus unul universal de la un magazin de piese auto , pana la urma toate fac acelas lucru numai sa cauti unul mic :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

stie cineva vreun cod de la louis pt filtru de benzina pt un B6 s din 2000?

vreau sa-mi schimb filtrul si la "reprezentanta" suzuki bineinteles ca nu au si aduc numai la comanda....

daca a mai schimbat cineva cu ce filtru ati schimbat?

mersi

 

 

Acuma la care te referi? La cel din rezervor? Daca nu, cel putin modelul kult nu are alt filtru, insa am vazut care taie furtunul de benzina si pun acolo un filtru de benzina universal si il prind cu 2 coliere. Personal nu mi-am pus de lene poate sau am considerat ca nu e necesar, insa nu costa mult, la benzinaria unde lucrez eu costa 3,5 RON :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma la care te referi? La cel din rezervor? Daca nu, cel putin modelul kult nu are alt filtru, insa am vazut care taie furtunul de benzina si pun acolo un filtru de benzina universal si il prind cu 2 coliere. Personal nu mi-am pus de lene poate sau am considerat ca nu e necesar, insa nu costa mult, la benzinaria unde lucrez eu costa 3,5 RON :burnout:

 

ma nu stiu ce jucarie ai tu dar a mea are filtru de benzina pe furtun din fabrica...apare si in manualul de service...codul il am dar e pt piesa originala suzuki care dureaza mult pana imi vine si probabil cost de 3 ori mai mult chiar daca nu face nimic special.singura informatie pe care nu o gasesc e de cat trebuie sa fie diametrul filtrului in capete ca sa s epoata monta furtunul.nu as vrea sa demontez rezervorul si sa constat ca nu am filtrul potrivit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am achizitionat de curand un Suzuki Bandit S600... Si am zis sa ma alatur si eu banditilor din toata tara... :angryfire: Este prima mea motocicleta si sper ca am facut o alegere ok.. :angryfire:

 

 

Felicitari, frumos motoru. Daca ai grija si nu te dai la el din prima te va duce unde vrei , foarte cumintel.

Felicitari inca odata, sa va bucurati unul de celalalt , si cati mai multi kilomterii impreuna.

Bine ai venit in gasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :angryfire: . M-am hotarat sa trec la ss si ca urmare mi-am pus la vanzare Banditul de 1200. Daca stiti pe cineva interesat as fi recunoscator :angryfire: . Motorul este in stare f buna, iar cu transportul ne intelegem, il pot duce eu oriunde in tara. :angryfire:

/index.php?showtopic=197346

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le, am o curiozitate: cit lasati socul tras la Banditul de 600 '96, adica in cit timp sta frumos la relanti la temperatura data?

Eu dupa 2, 3 min il imping de tot si merge fara probleme dar nu plec imediat cu ea mai stau pana se mai incalzeste :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am relantiul reglat pe la 1100-1200 (motor cald, evident) si de stat fara sa se opreasca sta pe la 900 si dupa 2 min, dar se simte ca se cam opinteste, de pornit cu ea nu pornesc asa si socul nu-l las tras in mers ca sa nu ma trezesc cu relantiu-l pe la 3000 :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal! vreau sa cumpar un motor Suzuki Bandit GSF 600 din 1995 , numai ca are km la bord 82000. Ce parere aveti? motorul mai poate sa mearga bine? sau dupa anumit de km nuprea merita? destul de urgent ca maine trebuie sa plec in germania si sa cumpar sau nu, pt ca nuprea pricep. Ziceti la ce sa fiu atent cand cumpar..

 

THX for ALLL!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...