Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jocul supapelor la 6 mii km? :crack: ..la mine la sv e la 24 mii..mi se pare totusi f mare diferenta intre ele.....

 

Pai tu ai super-motoreta nu o tranta de Bandit. :lol:

 

La CB Sevenfifty nu tre reglate niciodata, se regleaza automat. Da' vorba aia, Honda-i Honda. :crack:

 

La 600 '95-2000 scrie in carte ca din 6 in 6 mii de km jocul supapelor trebuie: "verificat si/sau reglat, in functie de necesitate". Nu-i musai ca acestea chiar sa se deregleze la 6 mii de km si asta nu inseamna ca daca omiti sa faci aceasta operatie o sa-ti bubuie motorul intre urechi. Ei asta recomanda si nu-i costa nimic sa recomande. Posesorul alege daca procedeaza dupa manual sau dupa ureche sau inuitia din urina.

 

Pai ceva de genul am vrut sa scriu si eu. Stiu care cand incepe si cand se termina, nu mai fi asa de important. Am avut si eu emotii ma.

In loc sa comentezi, mai bine ai masura odata ghidonul ala sa imi zici si mie cat ii de lung si de inalt , ca parca toata iarna nu ai vreme, uratule

 

Buei Fat-Frumos, tzava are 76 cm latime. Restu dimensiunilor nu prea pot sa le masor. Cel mai bine ar fi sa dai cumva pacilea pe la Sighiu, sa te sui pe vaca si sa vezi daca ti place cum iti cade in mana. Mie imi place mult da ma dipsera faza ca i cromat si cred ca ma bag la un LSL negru ca ala de pe 600.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buei Fat-Frumos, tzava are 76 cm latime. Restu dimensiunilor nu prea pot sa le masor. Cel mai bine ar fi sa dai cumva pacilea pe la Sighiu, sa te sui pe vaca si sa vezi daca ti place cum iti cade in mana. Mie imi place mult da ma dipsera faza ca i cromat si cred ca ma bag la un LSL negru ca ala de pe 600.

Andarstend, atata vroiam sa aud, cat ii de lung. Si sa nu fie drept vreau, drag bar, sa aibe umpic de inaltime, stii tu, numa bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa zic de ghidonul tau ca-i fain. Imi place latime si forma curburilor, este cam ca cel pe care il am acum pe 12. Si eu at tot crom (fier) si nu ma fascineaza prea tare vs alea de aluminiu, mai ales exoxate pe negru... :crack: Imi poti spune exact ce model LSL este ghidonul tau, sau macar latimea?

La semnale nush ce sugestii ai putea primi pt ca e chestie stricta de gust. Intri pe Louis.de... dai la Produktsuche: "blinker" si iti apar 15 mii de modele de semnale. Doar atat iti spun: daca iti iei semnale pe LEDuri... ai nevoie de un releu special pt intermitenta (nr de articol: 10033844).

Cine-i "AndreiCodrut"?

Perna aia de gel de la Louis poate sa fie comoda ca dormeza lu' bunica ca arata just wrong. As avea intelegere pt asa ceva eventual sub un coor de pensionar beshinos sub un BMW, da nu pe Bandit (chiar daca poza de prezentare de la Louis e pe un B12,5 :crack: ).

Daca tot vrei o sa superba... Top Saddlery. Scump si extrem de bun si frumos.

 

Ok , am su masor ghidonul (motorul este la garaj in hibernare) si am sa-ti spun.

Intr-adevar arata bine si in culoarea moto, dar cred ca rosul de la a mea ar fi prea tipator. In prima faza or sa ramana cu spite negre si daca ma combin la vopsire generala rosu rubin (asta daca nu ma convingi tu intretimp sa trec pe B12) le fac in culoare.

La semnale ce sa zic! Am incercat mai multe variante dat nu ma satisface ca si intensitate luminoasa mai nimic. Am montat pe un Kawa unele (old model) cu halogen 21W si te spargeau. asa ceva in design "kult" nu gasesc. HELP! :lol:

Mai am o problema. De cand am luat Banditul am un tacanit metalic la furca fata la denivelari mici. Am fost la service, am completat uleiul si nimic. Parca ar lovii arcul in capul amortizorului (dreapta) la curse mici.

Are cineva idee de asta. Oricum imi comand progresive , dar sa nu fie alta cauza si sa ma trezesc tot cu bataia asta si dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit cele 180 de pagini ale Banditmaniei (WTF, lipsa de ocupatie) am vazut o chestie interesanta. Multi banditi spuneau ca au codul motocicletei GN77B si am intalnit doar un singur caz de GN77A. Eu tot GN77A am si n=am vazut niciodata specificat pe louis de exemplu vreo piesa pentru GN77A ci doar GN77B .

 

Lamuriti-ma si pe mine, care e faza pana la urma cu codurile astea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit cele 180 de pagini ale Banditmaniei (WTF, lipsa de ocupatie) am vazut o chestie interesanta. Multi banditi spuneau ca au codul motocicletei GN77B si am intalnit doar un singur caz de GN77A. Eu tot GN77A am si n=am vazut niciodata specificat pe louis de exemplu vreo piesa pentru GN77A ci doar GN77B .

 

Lamuriti-ma si pe mine, care e faza pana la urma cu codurile astea ?

 

 

Si eu am tot GN77A!! Si e 1996!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar, teapa si mai mare :yikes:

 

 

La mine scrie GN77B si este tot din 1996.Numai ca au scris S desteptii de la RAR. Cred ca re "desteritatea" lor depinde totul.

Am luat teava de legatura de la Alex-bandit. Abia astept sa aud cum suna "jucaria".

Nu ma poate ajuta nimeni cu "tacanitul" de la furca-telescop ?

 

Emppu - cat de des lustruiesti jantele dupa ce le-ai polisat? O data / saptamana? :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e prea nervoasa dar e prea scumpa si plus ca imi vine greu sa cred ca aia sunt kilomertrii ca asta ar insemna numai 1000 si un pic de kilometrii pe an, incearca pe moto.it si eu zic sa iti iei una de 600.bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma poate ajuta nimeni cu "tacanitul" de la furca-telescop ?

Pai cel mai sigur e sa iti schimbi uleiul si semeringurile. Atunci nu ar trebui sa se auda nimic. Ai pus ulei de care trebuie in telescop? Poate ai ulei prea subtire in telescoape.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu e din '98. Poate suntem noi mai speciali ca avem GN77A.

Emppu, ia da-ti si tu cu parerea despre treaba asta :yikes:

 

Am voie sa nu stiu odata ceva? :yikes:

 

Din cate am aflat io... pana in 1999:

GN 77B = Germania si alte tari

GN 77A ar fi Anglia, Franta, Elvetia (asta sigur), Olanda

 

Diferentele ar cam fi ca B-ul are de respectat norme de poluare mai flexi. A-ul trebuia sa fie mai curatel si ar avea:

axe cu came mai moi (nu asa agresive), alt CDI, modificari la carburatie si inca cateva maruntishuri.

 

Intr-un cuvant: B-ul e mai adevarat.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am voie sa nu stiu odata ceva? :yikes:

 

Nu, trebuie sa stii tot. :eek:

 

Intr-un cuvant: B-ul e mai adevarat.

 

:yikes:

Just kidding.

Toti banditii sunt la fel ca doar sunt banditi.

Mersi Emppu pentru clarificari.

Si ca sa iti demonstrez am pregatit o pereche de stickere pt motor fiindca atunci cand l-am cumparat avea vopsit doar suzuki pe rezervor.

Ia uitati ce urmeaza: post-41379-1232386832_thumb.jpg

 

Ehh? va bagati la un bandit auriu pe rezervor ? :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve tuturor....am si eu un bandit 650S si am cumparat manere incalzite Saito de la Louis special de moto, intrebarea este daca a montat cineva aceste manere pt. ca intampin probleme la montajul manerului din dreapta (cel stanga este functional si instalatia la fel )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve tuturor....am si eu un bandit 650S si am cumparat manere incalzite Saito de la Louis special de moto, intrebarea este daca a montat cineva aceste manere pt. ca intampin probleme la montajul manerului din dreapta (cel stanga este functional si instalatia la fel )

 

Ce fel de probleme intampini? Se introduce fortat (eventual ajutat cu apa cu sapun) peste tubul de plastic al acceleratiei. Am montat si merge perfect (nu pe Bandita mea) am mai multe moto.

Vino cu detalii despre dificultatea ce o intampini

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa cumpar faruri streetfighter....are careva....poze daca se poate....ms mult.....banditmania 4 ever :yikes:

 

Vad esti la primul post. Bine ai venit. Zi-ne despre tine si motoreta (aka prezinta-te) si cam ce intelegi prin faruri streetfighter (masti din alea satanice, faruri mici duble relativ clasice, masti din lumea enduro ) si mai vedem. Poze este garla. :yikes:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de probleme intampini? Se introduce fortat (eventual ajutat cu apa cu sapun) peste tubul de plastic al acceleratiei. Am montat si merge perfect (nu pe Bandita mea) am mai multe moto.

Vino cu detalii despre dificultatea ce o intampini

 

Da ai dreptate, cu apa si sapun am bagat-o pe cea din stanga unde este ghidonul gol dar in dreapta are un manson din plastic casant (cel de la acceleratie are o mica buza in marginea exterioarra care cred ca trebuie sparta un pic sau inlaturata cumva....mentionez ca manerele incalzite sunt si ele cam rigide pe interior

Editat de laur_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa zic de ghidonul tau ca-i fain. Imi place latime si forma curburilor, este cam ca cel pe care il am acum pe 12. Si eu at tot crom (fier) si nu ma fascineaza prea tare vs alea de aluminiu, mai ales exoxate pe negru... :yikes: Imi poti spune exact ce model LSL este ghidonul tau, sau macar latimea?

La semnale nush ce sugestii ai putea primi pt ca e chestie stricta de gust. Intri pe Louis.de... dai la Produktsuche: "blinker" si iti apar 15 mii de modele de semnale. Doar atat iti spun: daca iti iei semnale pe LEDuri... ai nevoie de un releu special pt intermitenta (nr de articol: 10033844).

Cine-i "AndreiCodrut"?

Perna aia de gel de la Louis poate sa fie comoda ca dormeza lu' bunica ca arata just wrong. As avea intelegere pt asa ceva eventual sub un coor de pensionar beshinos sub un BMW, da nu pe Bandit (chiar daca poza de prezentare de la Louis e pe un B12,5 :kiss: ).

Daca tot vrei o sa superba... Top Saddlery. Scump si extrem de bun si frumos.

 

Ok , am su masor ghidonul (motorul este la garaj in hibernare) si am sa-ti spun.

Intr-adevar arata bine si in culoarea moto, dar cred ca rosul de la a mea ar fi prea tipator. In prima faza or sa ramana cu spite negre si daca ma combin la vopsire generala rosu rubin (asta daca nu ma convingi tu intretimp sa trec pe B12) le fac in culoare.

La semnale ce sa zic! Am incercat mai multe variante dat nu ma satisface ca si intensitate luminoasa mai nimic. Am montat pe un Kawa unele (old model) cu halogen 21W si te spargeau. asa ceva in design "kult" nu gasesc. HELP! :yikes:

Mai am o problema. De cand am luat Banditul am un tacanit metalic la furca fata la denivelari mici. Am fost la service, am completat uleiul si nimic. Parca ar lovii arcul in capul amortizorului (dreapta) la curse mici.

Are cineva idee de asta. Oricum imi comand progresive , dar sa nu fie alta cauza si sa ma trezesc tot cu bataia asta si dupa.

 

 

 

Salut,

 

ceva de genul am avut si eu la un B4.

 

La mine nu era de la telescope ci de la discul de frana.

 

Propteste roate intr-o bordura si asa poti sa iti dai seama daca chiar e de la telescope.

 

Asa credeam si eu la inceput ca e de la telescope dar nu era.

 

bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ai dreptate, cu apa si sapun am bagat-o pe cea din stanga unde este ghidonul gol dar in dreapta are un manson din plastic casant (cel de la acceleratie are o mica buza in marginea exterioarra care cred ca trebuie sparta un pic sau inlaturata cumva....mentionez ca manerele incalzite sunt si ele cam rigide pe interior

 

 

Gripul incalzit este tot platefiat pe interior, deci rigid. Pana nu polizezi cu flexul buzita de la mansonul de acceleratie nu poti face nimic. Si dupa aceea s-ar putea sa mai dai cu smirghel fin pe manson. Atentie este conic la sectiune, deci la inceput va intra mai usor si de la jumatate in colo foarte greu. Nu lovi gripul cu ceva metalic - risti sa deteriorezi rezistenta electrica din interior

 

Emppu ! Nu mi-ai raspuns la o intrebare. Te rog!

 

Cat de des lustruiesti jantele pentru a le intretine lucioase?

Am de gand sa achizitionez o pereche de gume pentru Bandita. Nu vreau sport si mai degraba turing. Pentru asta am de ales de la Bridgestone Continemtal Dunlop Michelin Pirelli.

Ce ma sfatuiti sa aleg (turing repet)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...