Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Ma baeti, bujii iridium in colo si-ncoace. Cand a fost proiectat banditul nu exista asa ceva. Lasati inginerii japonezi sa gandeasca pentru voi. De ce sa punem alte bujii in loc de cele pentru care a fost gandit. Eu merg cu bujii originale, modelul standard, cel cu care a fost proiectat banditul, toba stock 100%, filtru normal(nu sport, nu BMC, nu K&N, nu sugativa, nu hartie de filtru de cafea). Daca ai altceva, e normal sa fie altfel consumul. Acum depinde si stilul de mers. La consumul de 4,7-4,9, am mers Bucuresti-Suceava(450km) cu 120-130 aproximativ constant. Bine ziceti voi(Calin, Mihai), consumul sa fie ultima grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Îmi plac motocicletele, am condus până acum motociclete mici, enduro de până la 125 cmc, Âşi ocazional motociclete sport. Cu toate că este prima mea postare, citesc forumul de 3 ani, îl Âşi vă cunosc indirect destul de bine, Âşi de aceea o sa mă bazez acum pe sfatul vostru.

De ceva vreme încoace doresc să-mi achiziționez o motocicletă.

Întâmplarea face ca un cunoscut apropiat să vrea să-Âşi vândă motocicleta, din motive obiective.

Este vorba de un Suzuki Bandit 1250 A, model 2007 fără ABS pe care l-a cumpărat de nou de la reprezentanță anul trecut. Cunosc bine motocicleta, Âştiu sigur că nu a avut vreun incident cu ea sau alte probleme, este în garanție încă un an Âşi ceva, a fost ținută doar în garaj Âşi este practic impecabilă.

De asemenea Âştiu sigur că are doar 3000 km la bord, fiind folosită doar ocazional.

Eu nefiind un cunoscător al pieței, mă bazez pe sfatul vostru, Âşi vreau să vă întreb cam cât ar merita să ofer pe această motocicletă.

P.S. ÂŞtiu că nu este o motocicletă pentru începători, dar totuÂşi este o ocazie, cunoscând foarte bine motocicleta Âşi pe fostul ei proprietar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Îmi plac motocicletele, am condus până acum motociclete mici, enduro de până la 125 cmc, Âşi ocazional motociclete sport. Cu toate că este prima mea postare, citesc forumul de 3 ani, îl Âşi vă cunosc indirect destul de bine, Âşi de aceea o sa mă bazez acum pe sfatul vostru.

De ceva vreme încoace doresc să-mi achiziționez o motocicletă.

Întâmplarea face ca un cunoscut apropiat să vrea să-Âşi vândă motocicleta, din motive obiective.

Este vorba de un Suzuki Bandit 1250 A, model 2007 fără ABS pe care l-a cumpărat de nou de la reprezentanță anul trecut. Cunosc bine motocicleta, Âştiu sigur că nu a avut vreun incident cu ea sau alte probleme, este în garanție încă un an Âşi ceva, a fost ținută doar în garaj Âşi este practic impecabilă.

De asemenea Âştiu sigur că are doar 3000 km la bord, fiind folosită doar ocazional.

Eu nefiind un cunoscător al pieței, mă bazez pe sfatul vostru, Âşi vreau să vă întreb cam cât ar merita să ofer pe această motocicletă.

P.S. ÂŞtiu că nu este o motocicletă pentru începători, dar totuÂşi este o ocazie, cunoscând foarte bine motocicleta Âşi pe fostul ei proprietar.

la preturi eu n ma pricep dar cat mai putin oricum,nu uita ca si daca vrei sa o vinzi in momentul cand ai iesit cu ea din reprezentanta tot se scade mult la pret :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, corect si avand in vedere ca modelul de 2008 este 7500 cu TVA la vanzare ... poti estima usor cat ar fi pretul real al uneia din 2007.

 

Pe mobile un Bandit de 2007 se vinde pe la 4500-5000 euro. Acum, cum te intelegi si tu cu el!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Timbo" Lasa-l mai intai sa-ti faca o, oferta'! dupa care vezi daca ti se merita si ai faci o contraoferta in functie de cum iti permiti, iti convine si pana la cat este dispus proprietaru sa scada din pret...de aici vine si zicala "cere atata, poate iti gasesti prostul" :laugh:) tu ca si cumparator tragi pretul in jos si el ca si vanztor in sus :lol:))

Ps. din ce date ai dat tu.. noi putem spune de exemplu merita 50000! insa cand dai o tura cu ea si vezi ca miauna cutia de viteza cand schimbi, automat ce ti-am spus noi este inutil! :laugh:

Editat de Alonzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand m-am hotarat eu sa-mi cumpar Bandit, am fost prima data in reprezentanta unde am o cunostinta, si aveau lichidare de stoc de genul, bandit 1250 din 2008 cu 0 km la 4500 euro si 650 din 2008 la 4000 euro. problema a fost ca doua zile mai tarziu cand m-am dus cu banii in ghizdan, era deja vandute...aveau doar cate un model din fiecare :laugh:

 

Din ce am mai vazut si eu pe site-uri, pretul la un Bandit (650 sau 1250) fabricat intre 2005 si 2007 variaza intre 3500-5000 euroi, acum vezi si tu cum te intelegi cu proprietarul

 

Bafta!!!

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia 600-le. In Italia un bandit de 98 nu sare de 1600 euri, ba chiar se mai poate negocia!

 

Bafta

 

Intr-adevar, dar la pretul din Italia se adauga si comisionul celui care il aduce (500 EUR din cate am aflat eu precum si costul inmatricularii in tara plus nervii de la ghisee.

 

Oare cunoasteti pe cineva ce aduce din Italia motoare cu un comision mai decent?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a pus cineva pe vreun N instalatie de xenon (H4 cu dubla faza) ?....sunt curios daca nu a avut probleme la montare/ascuns intreaga instalatie pe motoreta. Din cate am vazut eu instalatia, e aproape imposibil sa o montezi fara un pic de tiganie (sa iti ramana cate ceva pe afara).

 

Am sa ma duc la Alex-bandit cand o sa isi revina dupa accident, dar sunt curios daca a reusit cineva sa isi puna.

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, dar la pretul din Italia se adauga si comisionul celui care il aduce (500 EUR din cate am aflat eu precum si costul inmatricularii in tara plus nervii de la ghisee.

 

Oare cunoasteti pe cineva ce aduce din Italia motoare cu un comision mai decent?

 

Merci.

 

 

Am niste amici care ar fi potentiali "jucatori" in aceasta ecuatie, insa trebuie sa faci un lucru simplu:

1. 2000 de km inseamna cam 250 euro de motorina;

2. 3 nopti minim cam 60 euro cazare;

3. 40 euro mancarea, desi o masa buna in Austria, spre exemplu se duce spre 20 euro. Or, 4 zile (3 nopti) se duce binisor la 100 euro;

4. un minim de comision .. .cam 100 de euro, desi nu se baga nimeni la asa comision;

 

totul facem cam 450 euro ... :laugh: In acest caz, tu te-ai baga? :laugh:

 

Acum, eu daca as vinde banditul meu, nu stiu daca m-as desparti de el fara 2000. Ori, cum 1500-1600 iei bandit de 97-98, nu 96 ca al meu.

 

Cel mai simplu e asa:

 

1. contactezi persoana (preferabil nu concesionar);

2. ajungi la un pret, rogi mai multe poze, concluzionezi;

3. stabiliti un avans (eu am dat 700 euro avans :lol: );

4. ceri radierea motorului;

5. pleci acolo, o pui intr-o masina (eu am pus-o intr-un Focus break, poate chiar o duba);

6. in tara iei numere rosii si incepi sa te misti la acte.

 

Pasii astia nu sunt din burta, seamana izbitor cu ce am facut eu. :D

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a pus cineva pe vreun N instalatie de xenon (H4 cu dubla faza) ?....sunt curios daca nu a avut probleme la montare/ascuns intreaga instalatie pe motoreta. Din cate am vazut eu instalatia, e aproape imposibil sa o montezi fara un pic de tiganie (sa iti ramana cate ceva pe afara).

 

Am sa ma duc la Alex-bandit cand o sa isi revina dupa accident, dar sunt curios daca a reusit cineva sa isi puna.

 

:laugh:

eu mi-am pus....si am avut loc in partea din fata sub rezervor(nu fara sa pierd vreo 2 ore si sa ma zgarii tot pe maini).nici nu se vede...decat farul :laugh:

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi Banditi, seara asta s-a dovedit a fi iar aducatoare de vesti proaste pentru mine.

 

Deoarece dupa drumul Predeal-Iasi lantul s-a udat atit de tare incit a ruginit pe alocuri, in seara asta m-am apucat sa-l curat ca la carte cu motorina. Insistind mai mult ca deobicei, din cauza ca lantul era absolut uscat si jegos, am observat la una din zale ceva ce semana cu o mizerie. Dau cu unghia sa o zbor de acolo, si nu mica-mi fu mirarea sa constat ca acea mizerie e de fapt o FISURA. Dracu' stie de cind e acolo, si mare noroc am avut ca am vazut-o acum si ca am ajuns totusi intreg dupa drumul asta. Cu ceva ghinion cred ca ruperea lantului in mers poate fi fatala.

 

De notat urmatoarele:

- marca este Tsubaki si are sub 8000 km

- nu merg tare cu motorul (accelerari puternice, frine de motor excesive, wheelie si alte din astea)

- lantul a fost intretinut decent, nici nu l-am pupat in c.ur, dar l-am curatat si uns totusi cind a fost cazul cu spray-uri Motul si mai recent cu motorina/ulei de transmisie

- a fost intins o singura data si l-am lasat mai larg decit era cazul, nu mai intins (un lant prea intins ar putea explica ruperea zalei)

 

Chiar daca as fi neglijat lantul asta nu ar explica ruperea zalei. Stiu motoare care merg numai pe-o roata si ale caror lanturi nu cred ca au fost unse vreodata si nu au probleme. Nici un otel de calitate nu se rupe pt. ca sare apa pe el.

 

Ca solutie temporara o sa tai zaua cu flex-ul si o sa nituiesc o za de inchidere, dar pe termen lung DID scrie pe mine. Si ca sa dorm si mai linistit, o sa comand asta de pe net: http://www.chainoiler.co.uk/ (18 lire cu tot cu transport). Solutie care ma va scapa si de chinul ungerii si curatarii lantului.

 

Nu stiu daca patania se datoreaza unui exemplar cu defect de fabricatie (se intimpla si la case mai mari) sau daca Tusbaki sint inruditi cu Futaki, dar n-as mai putea sa merg linistit pe motor folosind aceasta marca.

 

Am facut o poza cu telefonul, dar nu stiu de ce nu-mi merge bluetooth-ul si nu pot s-o copii pe PC. O sa fac miine una cu aparatul foto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara ca proabbil impingeaii motorul si iti provoca ceva daune la codita si capac de la distributie nu prea aveai ce sa patesti

vezi ca e unul pe forumul de uk care a patit asa ceva si a pus si poze...oricum ma mir ca teoretic nutsubaki nu e marca proasta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca totul depinde de punctul in care se provoaca ruperea relativ la foaie/pinion. Daca e cu ghinion se poate prinde lantul pe undeva si sa-ti blocheze roata/pinionul motor. Oricum nu e chiar amuzant, daca nici in "made in Japan" nu mai poti sa ai incredere, nu stiu in ce mai poti sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De notat urmatoarele:

- marca este Tsubaki si are sub 8000 km

Aaa, si acum cateva pagini imi ziceai sa iau Tsubaki. Noroc ca n-au vrut aia de la Honda sa imi vand si am luat DID :laugh:

 

Este vorba de un Suzuki Bandit 1250 A, model 2007 fără ABS pe care l-a cumpărat de nou de la reprezentanță anul trecut.

1250 A inseamna ca are ABS. E cumva 1250 N sau 1250 S?

 

PS: Cat vrea pe el si ce culoare e ? Nu vreau sa-l cumpar, sunt doar curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, si acum cateva pagini imi ziceai sa iau Tsubaki. Noroc ca n-au vrut aia de la Honda sa imi vand si am luat DID :laugh:

Daca pur si simplu e lant prost sau daca a avut defect de fabricatie n-o sa stie nimeni in vecii vecilor. Din partea mea zi-i mai mult superstitie, asa si taica-meu a intrat cu Loganul in sant c-a adormit la volan, daca dupa aia n-a mai luat Logan n-a fost pentru ca Loganurile au tendinta de-a intra in sant ci pentru ca n-ar mai fi mers linistit cu aceeasi masina.

 

Sper sa nu se porneasca o panarama ca cea despre uleiuri, dar totusi Tsubaki fabrica toate tipurile de lanturi, inclusiv industriale, nu cred ca-s incepatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de ce nu DID ?.....este un nume in materie de lant transmisie/distributie...etc. Yamaha este echipata stock cu lanturi DID peste tot :laugh:

 

Cand am avut bandit, am pus un kit regina cu care am facut aproape 12k km pana sa il vand + inca 2k cand am plecat in germania :lol:

 

morala....DID sau regina

 

eu mi-am pus....si am avut loc in partea din fata sub rezervor(nu fara sa pierd vreo 2 ore si sa ma zgarii tot pe maini).nici nu se vede...decat farul :laugh:

 

 

mie mi- oarecum teama sa il pun sub rezervor, din pricina temperaturii foarte ridicate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de ce nu DID ?.....este un nume in materie de lant transmisie/distributie...etc. Yamaha este echipata stock cu lanturi DID peste tot :bounce:

Repet pt. ultima oara: nu am zis ca Tsubaki sint proaste, nu cred ca-n materie de oteluri a facut cineva desoperiri revolutionare in ultimii ani, si chiar daca s-au facut nu cred ca numai DID si Regina au acces la ele. Cel mai probabil e o problema de control de calitate sau un simplu ghinion (pot sa fac pariu ca de la inceputul lumii si pina acum s-a rupt cel putin un lant DID).

Intimplator o sa-mi pun DID pentru ca Ciprian are unul disponibil pe care si-l comandase inainte de accident, si asa nu mai trebuie sa astept sa-mi vina. Trebuie doar sa-i scot 2 zale, al lui e pt. Pop, adica 112. Poate ma duc si la intrunire la Gheorghieni in weekend, daca apuc sa-l pun.

 

In alta ordine de idei: balast care se incalzeste sanatos pus sub rezervor? Another bright ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, tu te referi la locatia de sub rezervor unde sunt acele plastice negre? sau efectiv sub rezervor??

unde sunt plasticele negre....chiar sub rezervor nici nu ai loc.

 

 

In alta ordine de idei: balast care se incalzeste sanatos pus sub rezervor? Another bright ideea.

:bounce: mersi ,mersi :rock: oricum nu e asa de bright ca bagatul de ulei de maisna in motor :moto:

1.nu e pus fix sub rezervor

2.cam ce temperatura crezi ca e pe rezervor daca lasi motorul in soare vreo ora-doua?

3.ai balast sa vezi cat de tare se incalzeste sau din nou vorbim din auzite? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde sunt plasticele negre....chiar sub rezervor nici nu ai loc.

 

Super eleganta ideea. In mers se ventileaza sanatos locul acolo, deci nu e o problema. Si nici eu nu cred ca locul e pericolos, intrucat caldura motorului se disipa, mai ales in mers.

 

Spune-mi ai facut un suport de prindere acolo sau ai prins cu soricei de plastic?

Apoi, ai schimbat ceva la far si aici ma refer la fire? Adica in afara de firul care intra in balast si duce la far, celelate fire din far le-ai lasat acolo, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super eleganta ideea. In mers se ventileaza sanatos locul acolo, deci nu e o problema. Si nici eu nu cred ca locul e pericolos, intrucat caldura motorului se disipa, mai ales in mers.

 

Spune-mi ai facut un suport de prindere acolo sau ai prins cu soricei de plastic?

Apoi, ai schimbat ceva la far si aici ma refer la fire? Adica in afara de firul care intra in balast si duce la far, celelate fire din far le-ai lasat acolo, nu?

la far nu am schimbat absolut nimic

balastul l-am prins cu soricei de plastic rezistenti la variatii de temperaturi(sa nu-ti iei chinezarii ca o sa0-ti crape) si l-am prins de o teava din cadru care e pe mijloc in locul acela.

o sa te cam zgarii tot pe mana pt ca e un spatiu destul de ingust.loc e destul pt toate cablaraiele.eu nu mai am acele triunghiuri de plastic plin si se ventileaza si mai bine la mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...