Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

cel mai tare claxon :(

eu am pilot power pe spate , e bun pt tipul asta de motocicleta dad s-a tocit mai repede decat brigestone bt016(cel de pe fata )

bt016 e ok, cred ca la anu voi cumparaa un set de 016 sau 015

-la predeal cred ca vin si eu o doar o zi, daca e la plecare sau la intoarcere facem BRIGADA si o luam pe cheia :P

Mesaj completat

vreu sa imi pun si eu crash bar cum are @arw357 ,adica ceva simplu...

nu are rost sa dau 5 mil pe un fier indoit asa ca imi voi face eu saptamana asta cu ajutorul unui prieten

la arw357 am vazut ca sunt alte prinderi , la mine e decat una jos care e din motor si imi e frica sa nu o rup in cazul unei cazaturi usoare (30-40km/h) ,adica mai bine schimb un capac dala de la motor decat sa rup ceva din blocu motor .

altele nu sunt si nu stiu cum sa fac sa le prind , dati-mi si mie niste sfaturi :D

* cele incercuite sunt gaurile de care vorbeam .

post-43635-1279645598_thumb.jpg

post-43635-1279645606_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cel mai tare claxon :(

eu am pilot power pe spate , e bun pt tipul asta de motocicleta dad s-a tocit mai repede decat brigestone bt016(cel de pe fata )

bt016 e ok, cred ca la anu voi cumparaa un set de 016 sau 015

-la predeal cred ca vin si eu o doar o zi, daca e la plecare sau la intoarcere facem BRIGADA si o luam pe cheia :P

Mesaj completat

vreu sa imi pun si eu crash bar cum are @arw357 ,adica ceva simplu...

nu are rost sa dau 5 mil pe un fier indoit asa ca imi voi face eu saptamana asta cu ajutorul unui prieten

la arw357 am vazut ca sunt alte prinderi , la mine e decat una jos care e din motor si imi e frica sa nu o rup in cazul unei cazaturi usoare (30-40km/h) ,adica mai bine schimb un capac dala de la motor decat sa rup ceva din blocu motor .

altele nu sunt si nu stiu cum sa fac sa le prind , dati-mi si mie niste sfaturi :D

* cele incercuite sunt gaurile de care vorbeam .

 

Gaura aia n-are nicio legatura cu crashbaru... nu stiu care-i scopul ei, dar crashbaru nu s prinde de blocul motor ci de cadru

 

uite aci: asta-i pe motoru meu. in partea de jos e prins de cadru printr-o clema, in fata-sus e prins de cadru prin aceleasi prinderi ca pentru blocul motor, iar in spate e prins printr-o tija metalica ce trece prin niste cleme ale cadrului...

post-35709-1279646162_thumb.jpg

 

crashbaru n-are voie sa fie prins de blocul motor sau sa-l atinga (cel putin cand il montezi... dupa o cazatura nu se pute daca iti adinge motorul... asa e la mine acum...)

Mesaj completat

Uite, pe poza ta, am incercuit cu rosu zonele in care se prinde crashbaru meu. asta pe care-l am eu e luat de la Elf cu 660 lei cu tot cu montare. banuiesc ca stiu japonezii ceva de l-au prins asa... parerea mea e sa-l prinzi tot asa... chiar daca ti-l faci singur...

post-35709-1279648450_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are rost sa dau 5 mil pe un fier indoit

ba sa stii ca are rost.

se aplica principiul "atita dai, atita ai". crashpadurile mele LSL cu toate ca au fost scumpe cu draci (100 si ceva de euro acum 2 ani) si-au facut treaba cu virf si indesat. nu fi sigur ca unele de 20 euro fac treaba la fel de buna.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor...in seara asta mi-am pus crick-ul de la Calin ... sa mor eu daca nu stiu toti vecinii ca mi-am pus crick :D

Daca nu am injurat....

 

Deci...ca sa pui crickul trebuie sa:

1. desfaci toba din 2 prinderi, ca sa poti sa o misti in jos 1 cm sa intre surubul de prindere din dreapta. Mai aveam putin si dadeam toba jos. Mai oameni, astia de la Suzuki sunt cu capu!? :P

2. acellasi surub se strange cu o cheie care are spatiu de strangere maxim 30 grade :) Am strans la cheie pana mi-au pocnit ochii.

3. arcurile sunt science fiction...1 ora m-am chinuit sa le pun. Cu o surubelnita, o chei tubulara, ambele pe post de parghie si 2 patente :(

 

PS: mission completed :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am reusit sa repar butonul...de fapt, n-am vrut, pt ca e mult prea mare bataia de cap. Doar am demontat bordul sa vad daca e bine prins cablul acolo inauntru

Cutia ce placuta nu pot spune ce e chiar capsata, dar nici departe de asta.

Astept sa apare problema la altu sa-mi spuna cum a rezolvat :( Asta e, pana atunci, plua resetat jurnalier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu ce ajuta cele de la Michelin mai mult decat Bridgestone ?

Se lipesc mai bine de strada, sau care e faza ?

Sunt 2 puncte de vedere:

1. Ce zice marketing-ul Michelin:

Tehnologia de tip 2 CT inseamna ca ai cauciuc mai tare pe mijloc ca sa reziste mai mult cauciucul si mai moale pe lateral ca sa ai aderenta mai mare cand esti inclinat.

 

2. Ce am simtit eu:

Cauciucul pare intr-adevar mai moale, mai ales pe fata, adica nu da semne ca ar vrea sa fuga, se lipeste mai bine. Si pe ploaie ma simt mai bine cu ele. Pot sa ma aplec mai mult, dar poate e si la nivel psihologic aici.

 

Dezavantajul ar fi ca sunt concepute sa se uzeze ceva mai repede din cauza ca au un cauciuc mai moale. Eu oricum incerc sa le schimb dupa fiecare sezon, deci nu prea conteaza acest aspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate borna de la baterie.

pai cu ce ajuta asta butonul?

 

cind cheia e pe OFF la Pop bordul nu mai e alimentat de nici o culoare.

exact.

 

nu cred ca se reseteaza la 0 daca ii scot curentu, am impresia ca are memorie, si nu prea imi convine sa scot borna la fiecare alimentare sau ungere de lant :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfa bordul si uitate la butonul ala ca nu are ce sa se strice la el. sistemul de functionare e foarte simplu. cu bordul alimentat si butonul scos de pe placa fa un scurt la cei doi pini sa vezi daca face resetul. in caz ca reseteaza vad 2 probleme posibile:

-ori ti-a iesit papucul de la buton de pe placa/ a prins ceva oxid intre pini/papuc

-ori s-a dus invelisul de cauciuc al butonului (ai undeva o crapatura mica), a intrat apa si s-a creat ceva oxid in blocul butonului. in cazut asta incearca sa il cureti cu un ac.

 

daca nu merge da un semn si te ajut cu un buton... sper sa il mai gasesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca m-ai lamurita cosmin, si mie mi se parea anormal sa il prind de gaura aia si din acest motiv am intrebat !

cred ca am inteles , sus il prin in surubul ala unde e prins motoru si jos ii sudez o ureche...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri 20 iulie 2010 m-am invartit prin oras toata ziua cu Banditul pana la ora 18. Azi 21 iulie 2010 cobor pe la ora 15 sa ma intalnesc cu cineva si ma opresc la motor. Totul pare in ordine pana arunc o privire in spate si raman masca. Nr. inmatriculare SMULS iar suportul rupt pe jumatate, suruburi/piulite de pe o parte a suportului indoite. Sun la Politie si-mi spun ca daca vreau sa ma duc sa depun reclamatie. Vor deschide dosar si vor face ancheta 60 zile. Nu stiu ce sa fac. Ma gandesc ca obtin mai usor placuta daca o declar pierduta. Pe alta parte ma gandesc ca am PRIETENI prin zona si ar merita ceva efort depus pentru prinderea lor. Mai am o problema, motorul l-am cumparat acum 1 an dar nu am facut inca actele cu fostul proprietar si va trebui sa duc munca de lamurire pe la Politie.

Voi ce credeti ca ar trebui sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca m-ai lamurita cosmin, si mie mi se parea anormal sa il prind de gaura aia si din acest motiv am intrebat !

cred ca am inteles , sus il prin in surubul ala unde e prins motoru si jos ii sudez o ureche...

 

Daca vrei, ne intalnim si iti arat cum arata urechea aia de prindere din partea de jos, si poate iti faci tu una... e mult mai bine asa decat sa sudezi de cadru... parerea mea! daca vrei, da un semn si ne vedem sa-ti arat ce si cum. azi, de exemplu sunt la munca pana pe la 22:00 cu tot cu mobra, eu lucrez pe la romana (bd. Dacia - Eminescu - Str. Aurel Vlaicu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci cauta sa repari butonul.
-ori ti-a iesit papucul de la buton de pe placa/ a prins ceva oxid intre pini/papuc

-ori s-a dus invelisul de cauciuc al butonului (ai undeva o crapatura mica), a intrat apa si s-a creat ceva oxid in blocul butonului. in cazut asta incearca sa il cureti cu un ac.

daca nu merge da un semn si te ajut cu un buton... sper sa il mai gasesc

 

Ma cam plictiseam azi la munca, asa ca... am purces

 

cum ar zice tanti aia de la protv, se futu butonu.

 

Am desfacut tot (muuuuulte suruburi ba nene, am facut scurta la mana) si am ajus la buton si mica lui placuta... era putin oxid, dar care nu bloca circuitul, totusi, l-am curatat bine... nimic. ioc. am pus surubelnita pe ultimii pini pe pe placa, exact inainte de butonul propriu-zis... a resetat. incerc butonul...nimic.

Deci, se futu' butonul.

Vischo, cat ma costa butonul ala :(

 

PS: serveste careva arc?

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IceMan, cel mai probabil ala e un micro-switch tipic. gasesti usor, in Bucale stiu ca aveti niste magazine de electronice pe Maica Domnului.

post-24366-1279724631_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...