Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

@geografu Esti din Zalau?

La restu, buna ziua din nou, vad ca scrieti mai multi de concedii, eu tocmai m-am intors din el si o sa va scriu cate ceva legat de asta.

Planul era io cu B12, fostu B6 si un fazer, sa plecam duminica pana in Hunedoara , unde sa stam 2 zile, vedem ce trebuie prin judet, dupa care ata pe Transfagarasan, urcat pe munti etc.

Ciuciu. Duminica dimineata trezit, potop afara, au venit oamenii la mine si am stat vreo 2 ore, ne-am pierdut rabdarea si la drum.Pana in Cluj am prins cea mai aspra ploaie de 5 ani de cand am motor, pana la oaie am fost leci, murat in suc propriu. Am stat la un amic peste noapte in cluj, iar luni am plecat ata la Balea unde ne-a asteptat...................................ZAPADA, vreo 100 de metrii patrati. Pus cortul si stat o noapte si o zi pe ploaie. De seara de marti de la ora 7 nu a mai plouat, am stat in sfarsit la foc si palinci, iar miercuri am plecat la Geoagiu Bai in HD sa ne spalam. Acolo am gasit cazare brici la bani buni insa in strand nu am intrat, come on, 20 de lei pe persoana. Azi am pornit spre casa cu mandra, restul or mai ramas, noi avem treaba maine.

Asta ar fii partea fun a concediului, mai putin ploaia , faptul ca nu am mai fost in Hunedoara pe la Sarmisegetuza etc si ca nu am mai urcat pe Negoiu.

Intamplarea a fost insa alta.

Am fost blestemat inca dinainte de a porni, de la vreme ploioasa la bube cu motoru

Sambata, inainte sa plecam, ma gandesc sa imi suflu cu aer comprimat filtrul de aer, e cam vechi si nu am bani de altu nou. Ok. Il desfac, il suflu , il pun la loc. Duminica vrem sa pornim, ......sufletu. Ii dau buton, tuseste, moare. Dau jos bagajele, desfac toate pe acolo, si ce vad: furtunul de vacum era iesit din rezervor. Tineti minte. Il pun la loc, cheie, merge. Pe drum tot il simt ca nu trage, are o plaja de turati unde intra in bot, urla ca un motor cu toba sparta, apoi ii da explozie dintr-o data. Zic io, s-o fi infundat. Ii dau morti, rateaza in toba de numa. In Cluj bag benzina de 100 din OMV, nimic. Ba, zic e de la filtru. Si ma duc inainte. La iesire din Turda , bataie la lant. Franoc puternic, tras pe dreapta. S-a intins magaru de la bagaje de zici ca sta sa se rupa. Rezolvam, motoru tot cu intreruperi, tot mai dese si mai naspa, abia ma tineam dupa 600. Coborand de laBalea, la amicul cu B6 ii cad la propriu placutele de pe spate. In Sibiu intram la vreo 5 magazine, nu au decat pe comanda de pe o zi pe alta. CUm iesi din Sibiu spre Alba, urmeaza satul Cristian. Acolo este un magazin/service moto, tragem pe stanga, intram. Doi baieti, patronul si mecanicul(cred). Coincidenta, au tot Suzuki si avea un set de placute pe stoc, luate pt el. Se ofera sa le si schimbe. Intre timp le zic buba mea. Zice omul sa dau filtrul jos, il tureaza, il asculta, vine cu un colier din ala de plastic, il prinde pe furtunul de vacum de care scriam anterior in partea unde intra in rezervor si gata. Zice omu ca asta e tot. Nu imi vine sa cred, zic il incerc io in sarcina. Ideea e ca oamenii aia sunt de milioane, daca citesc asta le multumesc din suflet inca odata. Nu au vrut sa ia bani pt schimbul de placute si pt operatia mea, nici macar o sticluta de Palinca de Zalau, din pruna lu bunica :) nu au vrut sa ia. Surprinzator, am pornit mai departe si motorul a mers ireprosabil, nu imi venea sa cred, parca il intalneam a doua oara

Concluzia, morala, cum vreti:

Tre sa ai mare noroc pe cine nimeresti cand e bai cu motorul. Baietii astia au zis ca e boala la Suzuki asta, adica nu boala neaparat, pe cat e destul de frecvent, nu stiu, nu mai statea furtunul etans la locul lui si tragea aer mult in motor. Poate se intampla si la voi la careva, sa stiti unde sa va uitati. Coincidenta vetii, vorbesac cu un prieten din Cluj cu un RF600 care imi zice ca are exact acelasi sindorm. Se uita omul si exact acelasi rezultat. Furtunul cela era fisurat. Deci sub rezervor, in partea cu robinetul , e un furtun mic in diametru, cam cat o tigara slim, ala e inculpatul.

Eu m-am intrebat cand am vazut ca mi-a inviat motorul: daca mergeam la un service oarecare, ca multi isi spun mecanici degeaba, ma lua cu schimb de filtru de aer, reglat, sincronizat si curatat carburi, etc si ma sugea de vreo 3-400 de lei, cand de fapt ati citit si voi ce avea. Mare noroc pe capul meu.

Ma scuzati ca am scris atat de mult, recuperam cat am lipsit.

Sa va bucurati de motoare, sa aveti concedii placute si fara evenimente. E prima buba la B12, nu ii doresc nimanui sa calareasca motorul cand isi da duhul sub tine, parca ti se taie sufletul.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ca am incercat sa desfac surubu ala da degeaba, ca nu se misca. cam asta e singura problema a mea.

Nu incerca sa desfaci capacul de deasupra telescopului fara sa stii.

L-am desfacut si de de mai multe ori si prima oara a zburat capacul prin tavanul fals din cauza ca era telescopul comprimat.

Roaga pe cineva experimentat sa te ajute sa schimbi simeringurile si pe langa asta sa casti si tu ochii sa vezi cum se procedeaza.

Alin si mie imi face aceiasi treaba, la 7000rpm da un pic in nas dupa care incepe sa traga nebuneste cum facea si pana acolo. O sa verific furtunu ala.

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, da' urit s-a purtat motoru' cu tine. bine ca e-n ordine acum.

 

@geografu:

daca uleiul ala a iesit o data, iese si a doua oara. "surubul" ala se scoate foarte usor daca desfaci in prealabil surubul jugului superior. in manual chiar scrie sa nu incerci sa-l insurubezi/desurubezi cu surubul clemei jugului strins. iese chiar foarte usor, mai ales ca e din aluminiu si are si pasul foarte fin. o sa trebuiasca sa fii foarte atent cind il insurubezi inapoi, ca e usor sa incaleci fileturile. tre' sa ai 97 mm de la capatul furcii comprimate ina la nivelul uleiului, iar uleiul e 10W, dar mai bine afli singur astea din manual.

Mesaj completat

Nu incerca sa desfaci capacul de deasupra telescopului fara sa stii.

L-am desfacut si de de mai multe ori si prima oara a zburat capacul prin tavanul fals din cauza ca era telescopul comprimat.

Roaga pe cineva experimentat sa te ajute sa schimbi simeringurile si pe langa asta sa casti si tu ochii sa vezi cum se procedeaza.

Alin si mie imi face aceiasi treaba, la 7000rpm da un pic in nas dupa care incepe sa traga nebuneste cum facea si pana acolo. O sa verific furtunu ala.

a... evident, roata fata trebuie suspendata in aer, adica amortizoarele fata ne-comprimate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incerca sa desfaci capacul de deasupra telescopului fara sa stii.

L-am desfacut si de de mai multe ori si prima oara a zburat capacul prin tavanul fals din cauza ca era telescopul comprimat.

Roaga pe cineva experimentat sa te ajute sa schimbi simeringurile si pe langa asta sa casti si tu ochii sa vezi cum se procedeaza.

Alin si mie imi face aceiasi treaba, la 7000rpm da un pic in nas dupa care incepe sa traga nebuneste cum facea si pana acolo. O sa verific furtunu ala.

si daca nu e furtunu ala , verifica filtru de aer , adica curatal sau schimbal .

si eu am avut problema asta (cu filtru) , tot asa ca la tine , pe la 7000 nu mai tragea si pe urma ma trezeaem ca ma smuceste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la problema reglarii ambreiajului , daca are cineva rabdare sa-mi explice pasii care trebuiesc urmati..

eu am incercat ceva , dar fara succes prea mare...din cate am inteles de la voi se strange surubul acela cu contra pana la maxim si se desface putin? (cat?) ca la mine nu mai intra in viteza (caraia rau)...sau trebuia sa mai reglez din cablu de acolo de jos si apoi de sus?

in cele din urma l-am lasat (surubul) mai slab , i-am strans contra si l-am mai reglat de sus din cablu ,dar parca tot nu e bine...acu sa va zic si ce nu-mi convine , deci:

- a 1-a intra bine si la cald si la rece si in mers si pe loc , cablul merge destul de usor(pana aici e bine)

- dar cand schimb a 2-a sau a3-a , iese destul de greu din viteza si clantane destul de tare , zici ca schimb fara ambriaj

 

pornind de la surubul acela desfacut , reglajele din cablu cel de jos si cel de la maneta desfacute ,adica cablul neintins, care ar fi pasii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la problema reglarii ambreiajului , daca are cineva rabdare sa-mi explice pasii care trebuiesc urmati..

eu am incercat ceva , dar fara succes prea mare...din cate am inteles de la voi se strange surubul acela cu contra pana la maxim si se desface putin? (cat?) ca la mine nu mai intra in viteza (caraia rau)...sau trebuia sa mai reglez din cablu de acolo de jos si apoi de sus?

in cele din urma l-am lasat (surubul) mai slab , i-am strans contra si l-am mai reglat de sus din cablu ,dar parca tot nu e bine...acu sa va zic si ce nu-mi convine , deci:

- a 1-a intra bine si la cald si la rece si in mers si pe loc , cablul merge destul de usor(pana aici e bine)

- dar cand schimb a 2-a sau a3-a , iese destul de greu din viteza si clantane destul de tare , zici ca schimb fara ambriaj

 

pornind de la surubul acela desfacut , reglajele din cablu cel de jos si cel de la maneta desfacute ,adica cablul neintins, care ar fi pasii?

nu stiu sa iti explic.

incearca de mai multe ori pana cand iti dai seama cum merge, e usor de nimerit pozitia corecta, dc nu te descurci pot sa te ajut eu

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procedura e oarecom simpla:

 

- desfaci capcul de cauciuc;

- tii cu o surubelnita surubul in pozitie fixa si desfaci piulita;

- strangi cu surubelnita surubul pana simti ca opune rezistenta (surubul se roteste usor si brusc la un moment dat simti o piedica);

- din pozitia anterioara desurubezi 1/4 din cursa; Altfel spus nu lasi surubul in tensiune, ii lasi un mic joc)

- tii cu surubelnita si strangi piulita;

- refaci reglajul cablului avand in vedere sa exista min 1 cm joc;

 

PS: inainte de a face reglajele e bine sa dai drumul la cablu din rotita, sa fie slab, ca sa poti sa te joci cu cablul usor si sa mearga si usor reglajul.

 

UN mic "trick" de schimbat viteza: bagi 1 si pleci de pe loc. daca mergi la plimbare si nu tragi de motor, schimba 2 in DOUA miscari: scoti pe liber, introduci 2..gen tac - tac. Ai sa vezi ca schimba aproape fara sa simti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De ceva vreme,ma bate gandul sa-mi iau bandit,la momentul actual am un gs500e(cu multe banditarii pe el).Imi place foarte mult moto,si este cam ce am nevoie eu(consum destul de mic,forta destula si nici nu-i cine stie ce magaoaie).

Saptamana viitoare in proportie de 90% vand gs-ul,si cum nu prea vreau sa stau eu fara moto,as vrea din timp sa ma axez spre un bandit600N (de preferat 95-96).Cu banii....cum sa va spun,nu prea stau asa de roz.

In stoc as avea 1.250-1.300 euro(avand in vedere ca e o moto de ocazie,trebuie sa-i fac si schimbul de consumabile+ alte mruntaie,ca la orice moto de ocazie).

Daca aveti ceva,sau vreun prieten/cunoscut vinde,v-as ruga sa-mi spuneti si mie.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura problema vad in toata schimbarea ta : o sa trebuiasca sa-ti schimbi userul in nestea_b6. :)

Lasand gluma la o parte , eu cred ca gasesti pe la >1400 95-96 cu tot cu consumabile pentru anu asta, si daca gasesti mai jos nu cred ca sunt inmatriculate.

Spor la cautare, din pacate nu cunosc pe nimeni.

Si sa speram ca "bine ai venit"" printre noi saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata nu vad badite de vanzare pe forum, cel putin nu la anul cerut si mai ales la banii astia.

Pe moto.it gasesti in acei bani, dar mai costa adusul. A mai fost un user care a cautat bandit si era cat pe ce sa ia unul si dupa ce a facut investigatiile necesare cu ajutorul catorva colegi banditi s-a lasat pagubas, ca erau cazute rau!

 

Prima investitie este ceea ce conteaza! Nu da bani pe ceva pe care spui ca o sa-l repari ca se poate, ca vrei, ca iti place, etc, ca s-ar putea sa iti para rau! Si inca ceva, nu te teme ca dai bani, chiar daca per ansamblu iesi mai prost decat ai fi gasit in tara, spre exemplu, daca ceea ce ti-ai luat STII ca e bun si merita, orice altceva e de prisos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procedura e oarecom simpla:

 

- desfaci capcul de cauciuc;

- tii cu o surubelnita surubul in pozitie fixa si desfaci piulita;

- strangi cu surubelnita surubul pana simti ca opune rezistenta (surubul se roteste usor si brusc la un moment dat simti o piedica);

- din pozitia anterioara desurubezi 1/4 din cursa; Altfel spus nu lasi surubul in tensiune, ii lasi un mic joc)

- tii cu surubelnita si strangi piulita;

- refaci reglajul cablului avand in vedere sa exista min 1 cm joc;

 

PS: inainte de a face reglajele e bine sa dai drumul la cablu din rotita, sa fie slab, ca sa poti sa te joci cu cablul usor si sa mearga si usor reglajul.

 

UN mic "trick" de schimbat viteza: bagi 1 si pleci de pe loc. daca mergi la plimbare si nu tragi de motor, schimba 2 in DOUA miscari: scoti pe liber, introduci 2..gen tac - tac. Ai sa vezi ca schimba aproape fara sa simti!

da....teoretic asa m-am gandit si eu ca trebuie , dar sa vedem practic...beau o cofee si ies sa vad ce si cum...mai pe seara va spun ce spanac am facut...multumesc de sfaturi baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@arw357 cu userul se rezolva la viteza,b6 sa fie el :)

 

@Macke,mersi de pont! am sa urmez firul.O alta problema e distanta...oradea e cam departe. :)

 

Poate poate mai fac foamea 1 luna si mai adaug 350 e la pretul initial.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , tu de unde esti?

Si eu sunt tot din Zalau, si am facut facultatea de geografie :)

Credeam ca stiu toti banditii de aici, dar se pare ca m-am inselat. Ori locuiesti in alt oras?

Daca stai in Zalau, hai si tu dupa amiaza pe Meses, si pe care il vezi cu bandit ia-l de o parte si intreaba-l ce te doare, sau pur si simplu apari acolo si te abordam noi daca esti rusinos :D . Iti dau si numar de telefon daca vrei, trebuie sa iti vedem si noi animalu. Acu 2 saptamani am vazut un bandit Naked verde inchis cu nr rosii, avea scris DID pe bascula parca, parcat langa Atlassib, in zona Scala. O fi al tau?

Oricum, intr-un fel sau altul, te scapam noi de bube, numa zi-ne ce il doare.

0747 509 689 , nr meu

P.S. M-am emotionat, nu credeam ca va veni clipa cand sa apara un bandit in Zalau si sa nu il cunosc, orasul avand undeva la 65 000 de locuitori :)

Scria in ceva ziar local saptamanile trecute ca ar fi 137 de motoare inmatriculate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scria in ceva ziar local saptamanile trecute ca ar fi 137 de motoare inmatriculate

 

Nu pot spune ca bat Bacau zilnic cu motorul, dar la intrunire am vazut atatea motoare de Bacau pe care nu le mai vazusem in viata mea ... frate nu stiam daca eu chiar locuiesc in Bacau :) Asa ca...te inteleg ..pana la urma 137 nu e decat o statistica. Degeaba am motor daca ma sui pe el doar la intrunire :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...