Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Man eu m-am dat pe un Z750 si pot sa zic ca m-am simtit execrabil in comparatie cu banditul. Parca vrea sa dea jos cu tine. E prea scurta, pozitia lasa de dorit. In afara de look nu cred ca are ceva peste bandit (si asta in functie de gusturi). Ia-ti B12 :D mai bine.

il am daca cumva n-ai vazut..nush...a cam trecut era banditului la mine..poate unul de 1250 dar e prea scump..

 

Foarte bine.acuma depinde si daca spal motoru si lantu(cu motorina) cand dau cu apa imi mai ajung urme de motorina pe disc si daca uit sa il sterg urmatoarele 2-3 zile n-am frana pe spate. Pana acum in 17000 km am schimbat eu doua seturi de placute pe fata dar nici unul pe spate. Cand am verificat ultima oara mai mergeau linistit. Chestia e ca franez foarte mult cu fata si doar in cazuri de franare de urgenta cu spatele,cateodata uit de spate. Stiu ca nu e bine asa,ca in mod normal trebuie franat cu ambele

la mine e invers..eu folosesc fata doar in cazuri de urgenta si mai tot timpul spatele..imi prinde foarte bine abia apas pe pedala si o si simt..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

il am daca cumva n-ai vazut..nush...a cam trecut era banditului la mine..poate unul de 1250 dar e prea scump..

 

 

 

 

 

Atunci da-te cu unul si o sa iti treaca :). In afara de puterea motorului nu o sa ramai impresionat.

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba de schimbat mobra..din cele 10 modele pe care le aveam in cap, au mai ramas doar doua..

BMW F650GS si suzuki bandit 650 N..

Toata lumea imi spune sa merg pe bandit, inclusiv prietena..dar parca as vrea sa pot face si ceva enduro..multi imi spun despre GS ca este bicicleta, sau ca e naspa, nu stiu ce sa mai cred..

 

Presimt ca voi continua traditia, dar sunt curios de o chestie..Chiar e folositoare semicarena aia de pe bandit ?

Intradevar, este FOARTE urata, dar e folositoare ? Ma gandeam si la un model S, dar parca mai mult ma atrage modelul N :scratch:

Teoretic, batalia se da intre 3 motoare: F650GS, B6.5N si B6.5S..(Cosmin, tu nu raspunde, stiu parerea ta :cheers: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca e mai sexos N-ul! Dar cum Banditul oricum nu-i motor de fite, prefer versiunea S pentru ca da, la drum lung isi face datoria. Chiar daca nu te simti ca pe Goldwing sa mergi cu flip-up deschis, e clar mai confortabil decat pe N. Parerea mea, hac! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, este FOARTE urata, dar e folositoare ? Ma gandeam si la un model S, dar parca mai mult ma atrage modelul N :scratch:

Da, este folositoare daca mergi mult cu viteza mare si la drum relativ drept (aka autostrada).

Oricum, alege ceea ce iti place mai mult, ce te va incanta dimineata cand o vezi in parcare. Faptul ca te bate vantul mai tare va fi uitat odata ce ajungi la destinatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci da-te cu unul si o sa iti treaca :). In afara de puterea motorului nu o sa ramai impresionat.

Bafta :cheers:

sa vad daca gasesc sa dau o tura inainte...oricum si la aspect a depasit banditul acum tre sa recunoastem asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctul meu de vedere fac parte din trend-uri diferite...banditul e un clasic si Z-ul un modern(dar trecator ,,,parerea mea) nu stiu de ce modelele de honda (mai toate) isi pierd din farmec si devin chiar urate in gusturile mele ...si asa se intampla cu majoritatea mobrelor care nu au ceva clasic in ele.(motorul de bandit e ceva artistic...)

 

Eu mi-as lua un gsx1400 :wink:

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctul meu de vedere fac parte din trend-uri diferite...banditul e un clasic si Z-ul un modern(dar trecator ,,,parerea mea) nu stiu de ce modelele de honda (mai toate) isi pierd din farmec si devin chiar urate in gusturile mele ...si asa se intampla cu majoritatea mobrelor care nu au ceva clasic in ele.(motorul de bandit e ceva artistic...)

 

Eu mi-as lua un gsx1400 :wink:

tot ce il strica e telescopul si arcul spate lateral..altfel era e beton..altceva urmareste lumea din ziua de azi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce il strica e telescopul si arcul spate lateral..altfel era e beton..altceva urmareste lumea din ziua de azi..

are arcuri si amortizoare pe ambele parti(reglabile)(confort si cuplu :moto: )

 

inseamna ca am imbatranit si tre' sa ma asez la casa mea ca nu mai tin pasul cu tineretul din ziua de azi taica :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca el vorbea de Bandit si tu de GSX1400 :laugh:

 

PS: lumea de azi urmareste viteza si impresionismul. Daca nu esti foarte convins, urmareste anunturile de cumparari motoare si te vei convinge repede...sunt in stare sa-si ia vitezana de 250 decat sa ia un naked de 600 sau un chopper de aceeasi cilindree :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca el vorbea de Bandit si tu de GSX1400 :laugh:

 

PS: lumea de azi urmareste viteza si impresionismul. Daca nu esti foarte convins, urmareste anunturile de cumparari motoare si te vei convinge repede...sunt in stare sa-si ia vitezana de 250 decat sa ia un naked de 600 sau un chopper de aceeasi cilindree :D

 

 

:ok:

 

Cu orice om incepator caruia incerci sa ii arati niste modele de motorete ne-sport iti zice "nu imi place ca sunt descoperite". Asta e! E uameni si ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

 

Cu orice om incepator caruia incerci sa ii arati niste modele de motorete ne-sport iti zice "nu imi place ca sunt descoperite". Asta e! E uameni si ei.

Amandoi aveti dreptate.am asa eram si eu la inceput dupa ce mi-am luat carnetul(prin 2007).cautam ceva sport genu f3,k1,carenata sa fie.dar pe masura ce anii au trecut am vazut ca nu totul se rezuma la viteza si sa dea bine la terasa si la impresionat fete(cu parere de rau cam asta e tendinta actuala in randul tinerilor si viitorilor "motociclisti de duzina"-cu toate ca,parerea mea, sunt modele naked care sunt mai ochioase decat unele sportive.si astfel am inceput sa-mi placa riding naked :laugh: .Imi place sa vad motorul in toata frumusetea lui.

Sincer, mi-ar place sa am si o sportiva pentru iesiri scurte :).

si intr-adevar shi uameni mai,shi uameni. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca el vorbea de Bandit si tu de GSX1400 :laugh:

 

PS: lumea de azi urmareste viteza si impresionismul. Daca nu esti foarte convins, urmareste anunturile de cumparari motoare si te vei convinge repede...sunt in stare sa-si ia vitezana de 250 decat sa ia un naked de 600 sau un chopper de aceeasi cilindree :D

decat sa-mi iau chopper mai bine ma dau cu bicicleta..si-apoi daca iti iei motor..iti iei sa te plimbi cu 90 100km/h sa vina cu loganul sa te depaseasca...nu-mi spune mie..pai mai bine sa ia foc loganul in spatele meu de nervi si eu ii trag un 200 scurt...ca deaia iti iei motor sa simti totusi ca esti peste ei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decat sa-mi iau chopper mai bine ma dau cu bicicleta..si-apoi daca iti iei motor..iti iei sa te plimbi cu 90 100km/h sa vina cu loganul sa te depaseasca...nu-mi spune mie..pai mai bine sa ia foc loganul in spatele meu de nervi si eu ii trag un 200 scurt...ca deaia iti iei motor sa simti totusi ca esti peste ei..

 

 

tinere.. (la propriu) te incadrezi de minune in ce s-a descris mai devreme, incepand cu postul meu :D :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai misto este atunci cand incepi sa mai stii cate ceva pe motor si iesi cu nakedul la ture pe viraje cu turma de vitezane, din care jumate habar nu au cum sa traga de fiarele alea. Aveam un cunoscut care te depasea cu Hornetul si la jumatatea virajului iti taia aprinderea de la butonul de pe ghidon.... :bounce:

Da, stiu, e o gluma proasta, dar demonstreaza ca poti sa dai tare si in naked, nu numai in carenate... atata timp cat ai meseria la tine! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decat sa-mi iau chopper mai bine ma dau cu bicicleta..si-apoi daca iti iei motor..iti iei sa te plimbi cu 90 100km/h sa vina cu loganul sa te depaseasca...nu-mi spune mie..pai mai bine sa ia foc loganul in spatele meu de nervi si eu ii trag un 200 scurt...ca deaia iti iei motor sa simti totusi ca esti peste ei..

 

 

Fiecare motocicleta cu farmecul ei. Mie mi-ar placea cate una din fiecare, dar folosita pentru ce a fost ea creata. Daca iti iei un intruder de 1800 de exemplu, cam greu sa te tii cu vitezanele de 600 de el in linii drepte. Dar motociclismul, cu adevarat, nu inseamna doar adrenalina. Eu rad mereu in casca la semafor cand vine cate un destept cu masina si o tureaza pe loc in stilul "hai sa ne dam". Tot ce pot sa fac e sa il las sa se duca dupa care, cand e oprit la semafor, sa il depasesc pe el si celelalte 534763876 de masini. Oameni cu cuculetul mic ce sa le faci. Ii bate nevasta acasa si se dau si ei barbati pe strada.

 

Hai sa avem vreme buna sa putem sa ne plimbam motoretele macar 3 luni de acum pana la iarna. :moto: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca poti sa te dai mai tare pe curbe cu naked-ul pt ca te invata sa il simti mai repede,e mai blajin cu puterea la asfalt si are si o cutie mai bine etajata in general,nu are trepte asa de lungi si cuplul e de jos pana la rosu uniform...nu ca la vitezana care nu poate sa-l puna la asfalt decat cu setari f bune ale amortizoarelor in functie de aderenta & shit.Din cauza asta mobrele de strada sunt mobre de strada si vitezanele sunt pt circuit si liniute (600-1000m) ca la (400m cum se practica international)nu se descurca prea bine.

 

Sorine ai pus gixx-ul pe roate? impresii ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca poti sa te dai mai tare pe curbe cu naked-ul pt ca te invata sa il simti mai repede,e mai blajin cu puterea la asfalt si are si o cutie mai bine etajata in general,nu are trepte asa de lungi si cuplul e de jos pana la rosu uniform...nu ca la vitezana care nu poate sa-l puna la asfalt decat cu setari f bune ale amortizoarelor in functie de aderenta & shit.Din cauza asta mobrele de strada sunt mobre de strada si vitezanele sunt pt circuit si liniute (600-1000m) ca la (400m cum se practica international)nu se descurca prea bine.

 

Sorine ai pus gixx-ul pe roate? impresii ceva...

 

 

Inca nu :( . In iarna asta promit ca ma ocup de el, pun si poze si poate ne vedem si la o bere sa ma mai sfatuiti de una de alta. Sincer mi-e frica de momentul in care o sa ma urc pe el, dar in general sunt destul de cumpatat. Mai am de vopsit plastice rezervor si de montat cateva chestii. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi pana in 60-70 1800-le nu are ce discuta cu un b6,5...dar problema la ala sta in pilot ca daca ii este frica de un overspining o lasa usor la inceput.(in prima parte cuplul face cursa...asta nu inteleg multi liniutari...abia in partea a doua este partea de cp si aerodinamica)

 

Sorin, o iei usor si cumpatat...si eventual cand e f cald ca aia e a dreaq cand intra in ture si mergi sideways cu ea daca e rece asfaltul si guma.(cred ca am un filtru de aer k&n pt stage 1 si 2 cand te va tenta :) ) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi pana in 60-70 1800-le nu are ce discuta cu un b6,5...dar problema la ala sta in pilot ca daca ii este frica de un overspining o lasa usor la inceput.(in prima parte cuplul face cursa...asta nu inteleg multi liniutari...abia in partea a doua este partea de cp si aerodinamica)

 

Sorin, o iei usor si cumpatat...si eventual cand e f cald ca aia e a dreaq cand intra in ture si mergi sideways cu ea daca e rece asfaltul si guma.(cred ca am un filtru de aer k&n pt stage 1 si 2 cand te va tenta :) ) :cheers:

 

 

De acord!

Plus ca tu la bandit bagi mana in gaz oarecum fara frica pentru ca nu e chiar violent.

 

Cat priveste filtrul de aer, tinem legatura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord!

Plus ca tu la bandit bagi mana in gaz oarecum fara frica pentru ca nu e chiar violent.

 

Cat priveste filtrul de aer, tinem legatura :)

"bagi mana in gaz oarecum fara frica"...

De ce spui asa? Bandit 1250 are un cuplu de 108Nm la 3700 rot/min in timp ce R1 se apropie de acest cuplu pe la 8200Rot/min, mai mult decat dublu. Unde ai mai mare plaja de turatie si poti baga mai fara frica "mana in gaz".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...