Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

- Ceau la toata lumea.Posibil viitor bandit(eu).acu cer de la cei mai vechi pe bandite ceva pareri,e doar un bandit 600n din 97(cel pe care vreau sa il iau),nu ma intereseaza ceva anume,doar daca cumva este o motocicleta fiabila,prietenoasa daca este stricacioasa,intretinere PLUSURI si/sau MINUSURI si cam cum se comporta la drumuri lungi.avind in vedere ca are doar 80 de caluti.Respect. :cheers:

 

 

Ia-o, n-o sa iti para rau, banditii stiu de ce :cheers: . Atentie la inceput cu manevrele pe loc, este grea si are centrul de greutate destul de sus. Dupa ce ai 20km/h greutatea aia e in avantajul tau. Apropo, pe vanturile astea in Bucuresti, ma asteptam sa ma mute de pe o banda pe alta, in schimb deavolul asta e foarte stabil :bounce: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incepator...DOAR 80 de cai? :lol:

 

motor bun, foarte fiabil, racire cu aer/ulei, daca e intretinut bine, te tine cat vrei :D

 

 

@Banditrider: as fi curios daca a mai pus Repsol in bandit (preferabil Kult) si a avut problemele cu ambreiajul descrise de un coleg mai sus...

 

Eu am pus Repsol 15w50 si sincer imi place mai mult cum merge fata de castrolul 10w40.N-am avut nici o problema,ba mai mult cu repsolul cand il pornesc dimineata parca nu mai tb sa il incalzesc asa mult pe cat faceam cand aveam castrolul.merge mai finut,imi place si la urmatorul schimb tot Repsol o sa folosesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 97-600 , ai grija la amortizor sa nu fie dus. Mai ai probleme la ploaie - asta e cu dute vino, unii au probleme , altii n-au. Eu am avut o singura data si era din cauza de neintretinere , l-am dus la mecanic - never ever probleme again. Altii mai au probleme la plecare primavara dupa iernat... dar doar prima data , ca dupa porneste. In rest te mai bate vantu si e frig iarna pe motor.... si te ploua. Urca-te pe unu fa cativa km si dupa vino si zi-ne ca nu ti-a placut. Io dau o/10 bere/i daca tu te intorci ca incepator spunand ca nu iti place ca ciclistica si ca are prea putina forta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar banditu,ma refer in cazul meu la unul din 96,e o motocicleta buna de inceput(chiar daca pentru unii li s-ar parea cam grea-te obisnuiesti repede cu ea),pozitie buna de condus,consum acceptabil(la mine 5,5),arata bine :blbl: ;).cred ca,pentru categoria sa si calutii pe care ii are se duce destul de tare,nu poti sa zici ca-i puturoasa,chiar m-a uimit( chiar daca pt viteze de peste 130 trebuie sa te pui cu burta pe rezevor si sub parbriz,cei care il au :D ma refer pt modelul N)

 

Am folosit si eu repsol cand i-am schimbat uleiul pe care il avea inainte sa-l scot la plimbare in martie( pe bidon scria racing full sintetic 10w50 ? ).oricum l-am folosit doar 2000 km dupa care i-am pus Motul 15w50 iar in septembrie motul 10w40. dar nu-mi aduc aminte daca era mai zgomotos sau nu cu repsol(pentru mine se auzea bine).oricum si-a facut treaba.

 

duminica trecuta am iesit la o tura(a pornit cam greut,deh...nu il mai dadusem cheie de 2 sapt) desi erau in jur de 7 grade,vant. inca odata m-a surprins placut banditu' la felul cum trage. :ok: sper sa mai avem macar cateva zile insorite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepator...DOAR 80 de cai? :lol:

 

motor bun, foarte fiabil, racire cu aer/ulei, daca e intretinut bine, te tine cat vrei :D

 

 

@Banditrider: as fi curios daca a mai pus Repsol in bandit (preferabil Kult) si a avut problemele cu ambreiajul descrise de un coleg mai sus...

de unde ai tras concluzia ca e incepator?

carnet moto:1998

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my mistake...m-am uitat aiurea inseamna... :friends:

 

Le: verificat...da, dorm ... am citit total aiurea! Scuzati somnul adanc :D

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt nevoit sa vand motocicleta mea de suflet!

manere incalzite saito

alarma

xenon

kint lant nou did pinioane sunstar

multe elemente inox (crshbar,protectie radiator,protectii furcA)

placute frana fata noi

filtru aer recent schimbat

3 top case givi

parbriz givi

MERITA VAZUTA!

POZE LA CERERE

cu stima Marius!

post-53307-0-30560700-1318947855_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde ai tras concluzia ca e incepator?

carnet moto:1998

 

- Corect,nu sunt incepator chiar deloc,vin de pe un TDM 850 si momentan sunt posesor de ZR7 Kawasaki,am mai detinut si alte motociclete pe vremuri ...multumesc ptr interesul acordat,cat despre telescopul spate intradevar este mort(la banditu pe care vreau sa il achizitionez),dar ma gandesc ca nu e o suma de bani unu la mana a doua.Ma gandeam la unbandit ptr ca sunt foarte bune la pret,arata ok si mergi la drum ca si cu orice alta motocicleta mult mai scumpa,atunci de ce sa ti bani blocati?....am sa continui poveste in functie de achizitionare,si as mai avea o intrebare :sunt oameni care au de vanzare sau dezmembreaza bandit/piese pe forumul acesta?respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt destui, totul e sa te hotarasti la ce model achizitionezi .. 600 95-2000 sau 600 2001-2006 sau 650 cc (asta daca te-ai hotarat sa renunti la cel la care te gandeai)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am de gand sa intru si eu in categoria posesorilor de Banditi.

 

Ce ziceti de unul de 600 cc:


  •  
  • an 2003,
  • 16000 Km,
  • unic proprietar,
  • carte tehnica cu toate reviziile,
  • gume de vreo 3000 km,
  • posibila nevoie de un nou kit de lant (50%).

 

Face 1900 Euro ?

post-64637-0-40308900-1319052771_thumb.jpg

Editat de moto_toto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

[*]an 2003,

[*]16000 Km,

[*]unic proprietar,

[*]carte tehnica cu toate reviziile,

[*]gume de vreo 3000 km,

[*]posibila nevoie de un nou kit de lant (50%).

 

Face 1900 Euro ?

 

hai sa-ti zic ceva ca unul care e la al 2-lea bandit si vreo 60.000 km pe ei

 

daca e cineva care din 2003 (8 ani!!!) face doar 16000km schimba cauciucurile si uzeaza lantul 50%.... sigur are o... buba :)

 

k7 650 pe care-l am acum are 26.000 si abia acum trebuie sa schimb cauciucurile (in special fata, spatele mai tine), lantul nici nu se pune problema)

 

eu zic sa te mai gandesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La chestia cu km se pot verifica altele care sa ateste ca are numai 16000.Al meu e din '95 si cand l-am luat avea 25000 km pe bord,iar proprietarul mi-a zis ca l-a dat inapoi cu 10000 km. De doi ani doar eu am facut 17000 km, de cand l-am luat am consumat 2 cauciucuri spate si unul de fata. In ce priveste lantul te tine in functie de cat de bine il ingrijesti,ca daca mergi cu el fara sa-l ungi si sa-l cureti mai mult ca sigur se duce mai repede, decat unul intretinut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ms de raspunsuri.

sincer aveam impresia ca omul cu scula e asa mai maniac si poate de aia a schimbat unele consumabile (+ ca din ce stiu eu, gumele sunt garantate 3 ani, ca le folosesti sau ca le tii in debara - chestie aflata acu vreo 3 ani intr-o vizita la fabrica Continental).

 

Am vazut ca omul a mai schimbat semnalele si stopul (LED). Vrea sa schimbe clasa (Z1000).

 

Sper sa ajung in weekend sa il vad.

 

Asta e anuntul, ceva sfaturi, ce sa verific, unde sa ma uit sa ii aflu hibele (treaba e ca inca nu vb. ceha, asa ca va fi funny daca nenea nu vorbeste engleza) ?

Editat de moto_toto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am bagat fetita la hibernare, mi-a expirat si asigurarea...

I-am scos bateria, facut plinul, pe cricul central si cu scandurele sub gume.

 

Merita odihna...anu' asta ne-a carat prin juma' de europa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare suportii de la far(cei care se prind de furci) pt bandit?-eventual un far intreg cu tot cu suportii astia si cu cele 2 parti metalice triunghiulare care prind farul de suporti de pe furca).

eu am luat un far care a fost pe un gs 500 2003 dar nu avea acei suporti pt furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva unde gasesc sau daca are careva un robinet de la rezervor la gsf 600 1995?

 

 

Baga si tu o poza cu ce-ti trebuie...e tot cep-ul(picuratorul/cock)?.. cred ca am eu si prinderile de far si picurator numai ca la picurator e cam cu risc sa iei SH ca se belesc garniturile in el stand pe uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot robinetu imi trebuie,ca al meu creaza presiunea prea mare, intra prea multa benzina in carburatoare de unde imi consuma motoru mai mult(asa mi-a zis mecanicu)

Editat de paul90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot robinetu imi trebuie,ca al meu creaza presiunea prea mare, intra prea multa benzina in carburatoare de unde imi consuma motoru mai mult(asa mi-a zis mecanicu)

 

cred ca e de la nivelul plutitoarelor sunt dereglate sau valva de vacum (ca asa curge benzina ) dar daca carburile sunt reglate PERFECT cred ca functioneaza si fara vacum(am testat eu acum ceva vreme dar nu pt f multa vreme)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...