Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Ca tot se discuta despre frane... cum va merg voua frnale pe spate? chiar zilele trecute am facut itp-ul si pe rola aia abia abia s-a blocat spatele. Iar pe sosea... nu ca imi pun baza in ea, de altfe, sunt zile la rand knd nici makr n-o folosesc, poate doar in rampa la semafor. Dar k idee, ati reusit sa blocati roata spate in mers sau ma "resemnez" k asa merge ea. Mentionez k tocmai am schimbat lichidul de frana, aerisit, spalat discuri+placute si cu alcool izopropilic (dala' roz) si cu spray de frane de mai multe neamuri (Procycle si Castrol - manopere pe care le-am intreprins dupa ce am spalat lantul cu motorina :rusinica: si probabil k a mai sarit si pe disc). Asfalt uscat... Ploiestul sare din schema de ceva timp.

odata am oprit in Iasi la un semafor care e in panta si am decis (nu stiu de ce) sa folosesc frina spate. am blocat roata si am derapat vreun metru.

nasol la spate mi se pare ca piciorul nu are finete (acuma, poate ale voastre au) si e greu sa dozezi corect. distanta dintre "abia frinat" si "blocat" e mica.

 

parerea mea (cu toate ca multi reisari o sa ma contrazica) e ca trebuie sa uiti ca ai frina spate.

inclusiv in cartea pe care o citesc acum, Motorcycle Handling and Chassis Design scrie ca doar cei mai buni piloti stiu sa dozeze fata si spatele cum trebuie. avind in vedere ca nu cred ca vreun pilot merge pe Bandit, asa cum nu exista echipa Dacia la Formula 1, eu zic ca nu e cazul sa-ti faci griji de genul asta.

 

daca vrei sa rezolvi frina, trebuie s-o demontezi. la mine era depusa in santurile in care vin garniturile o mizerie ca sarea, in cantitati deloc neglijabile. nu stiu ce e si ce o cauzeaza. a trebuie sa frec o gramada cu un imbus pina s-a dus. in plus, garniturile de praf se bulesc de felul lor, la unul din etrieri la mine era deformata rau de tot.

pistoanele au o depunere anticoroziva aurie pe ele, daca s-a bulit intr-un loc ruginesc si o sa juleasca garniturile.

la mine treaba la unul din pistoane era asa de nasoala incit impingea placuta numai intr-o parte si era uzata oblic. fiind oxidat l-am luat la frecat cu un spalator de vase pina s-a dus depunerea aia de tot dar macar acum se vede ca impinge cum trebuie. in schimb a ruginit si cind o sa schimb placutele si-o sa-l imping inapoi o sa buleasca garniturile de praf. cu toate astea la ITP mi-a iesit din prima si pe spate.

 

alcoolul roz nu e izopropilic, e spirt denaturat (etanol cu aditivi toxici): http://en.wikipedia.org/wiki/Denatured_alcohol

 

legat de vreme, stai linistit. eu nu m-am atins de motor de 2 saptamini. e clar, in Romania motorul nu trebuie scos pina-n mai.

 

Eu aproape am blocat spatele si mi-a fost frica! Desfa si curata etrierul, daca nu ai facut-o deja. Doar simpla inlocuire a lichidulu ide frana nu rezolva problema ...

inlocuirea rezolva cel putin partial problema daca ai aer in instalatie.

 

acum o luna am ramas prin oras am ramas pe fata fara placute de frana (adica fier pe fier). am ajuns acasa cu frana pe spate si am inceput sa dau telefoane. pana atunci am avut pe fata carbon loraine. deoarece toti la cei care am sunat puteau sa-mi livreze placute gen ebc, sbs, carbon loraine etc abia in 2-3 zile, eu avand nevoie de mobra am optat pt o solutie de avarie (asa credeam la vremea respectiva) si am luat 2 perechi de Kyoto (50 ron) care erau pe stoc. in 30 min le-am montat. am mers cu frica la inceput, dar acum pot sa va spun ca am FRANA pe fata super ok. nu le-am mai inlocuit cu altele. acum voi vedea pe viitor ce fiabilitate au (pana acum am 1700 km facuti cu ele numai in bucuresti) si ce daune provoaca discurilor (pana acum discurile se prezinta bine).

f interesant. de unde le-ai luat? eu am avut niste Kyoto (probabil contrafacute) pe spate care nu frinau DELOC, singurele placute din cele pe care le-am avut pina acum care nu faceau treaba.

daca la 50 de RON sint OK eu zic ca e afacere, avind in vedere ca niste EBC-uri (care NU mi s-au parut impresionante) sint peste 200 RON.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am facut itp-ul si pe rola aia abia abia s-a blocat spatele.

asa punea nenea ala frana

 

incercati ma si placutele GoldFren AD (cel mai moale)

sunt ieftine (75-80 ron setul) si Made in CZ. Franeaza bine, zic io...si discurile sunt ok.

 

merci Calin pt link, creca saptamana asta fac si eu ceva de genu'

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

azi am dat si eu prima tura desi motorul l-am mai pornit ocazional

Am o problema. Nu sta la relanti dupa ce se incalzeste... In mers este totul OK. Cand stau pe loc motorul are o ruratie de 1000 si uneori scade pana la 5-600 foarte scurt timp... se si aude ca scade turatia...

Pana acum nu a facut niciodata figuri (sa moara la relanti).

Ce sa fie?

Benzina "trezita" din toamna?

Filtrul de aer umed (a stat afara sub husa)?

Probleme la bujii?

Relantiul prea mic? (dar cum sa se deregleze?)

Trebuie refacuta sincronizarea?

 

Cu ce sa incep?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum o luna am ramas prin oras am ramas pe fata fara placute de frana (adica fier pe fier). am ajuns acasa cu frana pe spate si am inceput sa dau telefoane. pana atunci am avut pe fata carbon loraine. deoarece toti la cei care am sunat puteau sa-mi livreze placute gen ebc, sbs, carbon loraine etc abia in 2-3 zile, eu avand nevoie de mobra am optat pt o solutie de avarie (asa credeam la vremea respectiva) si am luat 2 perechi de Kyoto (50 ron) care erau pe stoc. in 30 min le-am montat. am mers cu frica la inceput, dar acum pot sa va spun ca am FRANA pe fata super ok. nu le-am mai inlocuit cu altele. acum voi vedea pe viitor ce fiabilitate au (pana acum am 1700 km facuti cu ele numai in bucuresti) si ce daune provoaca discurilor (pana acum discurile se prezinta bine).

 

tati, am avut Kyoto la doua motoare, nu m-au dezamagit. Daca m-as da pe circuit poate as alege altceva, dar pt strada sunt f ok.(am prieteni de-si incarca placutele,asa ceva n-as face).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca placute, pentru Bandit eu am utilizat Brembo. Abia atunci am simtit ca hotul poate sa franeze, in rest, cu EBC, SBS, (s.a.), praf in ochi. Dadeam in frane cu ele, exact ca la Jawa.

Eu mi-am achizitionat in iarna aceasta 3 seturi Saito, inca nu le-am pus, dar sunt curios daca sunt bune de ceva sau am aruncat niste bani?

 

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

azi am dat si eu prima tura desi motorul l-am mai pornit ocazional

Am o problema. Nu sta la relanti dupa ce se incalzeste... In mers este totul OK. Cand stau pe loc motorul are o ruratie de 1000 si uneori scade pana la 5-600 foarte scurt timp... se si aude ca scade turatia...

Pana acum nu a facut niciodata figuri (sa moara la relanti).

Ce sa fie?

Benzina "trezita" din toamna?

Filtrul de aer umed (a stat afara sub husa)?

Probleme la bujii?

Relantiul prea mic? (dar cum sa se deregleze?)

Trebuie refacuta sincronizarea?

 

Cu ce sa incep?

 

 

prima data as incerca sa fac un plin. fac 1 tura cu ea (10-15 km) > 5000 rpm.

ajung acasa, scot filtrul de aer, suflu/schimb. repornesc si reglez relantiul.

sincronizarea nu prea aer de-a face cu relantiul. adica fluctueaza dar nu cump spui tu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' :)

 

am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele?

nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am achizitionat in iarna aceasta 3 seturi Saito, inca nu le-am pus, dar sunt curios daca sunt bune de ceva sau am aruncat niste bani?

 

:scratch:

 

Eu am Saito organice pe fata si imi place cum raspunde la frana si n-am avut probleme sa scartaie sau sa nu prinda frana,probabil urmatoarele tot Saito o sa fie

 

iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' :)

 

am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele?

nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km.

 

Eu am aftermarket-uri da nu mai stiu exact de care,si eu le schimbasem pt ca incepuse sa imi curga pe dreapta. Dupa ce le-am schimbat am facut cel putin 1500 km si nu mai probleme sa curga sa se umezeasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am achizitionat in iarna aceasta 3 seturi Saito, inca nu le-am pus, dar sunt curios daca sunt bune de ceva sau am aruncat niste bani?

 

:scratch:

 

Nu am avut nici o experienta cu Saito pana acum si nici nu am auzit alte pareri despre ele.

Paul zice ca nu sunt de isprava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima data as incerca sa fac un plin. fac 1 tura cu ea (10-15 km) > 5000 rpm.

ajung acasa, scot filtrul de aer, suflu/schimb. repornesc si reglez relantiul.

sincronizarea nu prea aer de-a face cu relantiul. adica fluctueaza dar nu cump spui tu ...

 

Multumesc! Asa o sa incerc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' :)

 

am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele?

nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km.

 

pai...vad ca la bandit inca e bine, el are vreo 53.000, la mine de la 33.000 si nu au nimic simeringurile.

dar uite faza:

La viroaga le-am schimbat imediat dupa ce am luat-o....am pus Saito, de pe louis...20.000 km mai tarziu cand am vandut-o, nici macar umed telescopu'.

In schimb frate-miu, care are tot viroaga....a schimbat 3 seturi in 10.000 de km. Ultimul pus il tine si acum dupa 3 ani..la fel, toate Saito. Diferenta? Primul l-a pus la un mecanic de subsolu' blocului, al doilea set si l-a pus singur, si la al treila set s-a dus si le-a pus la mecanicu' la care mi le-am schimbat eu, unul dintre cei mai buni din Buc (dar cam scump service-ul unde lucreaza, d-aia am si renuntat sa merg acolo). DECI, cred ca conteaza f mult si cum sunt montate/schimbate. Sau poate o fi coincidenta, cine stie...dar cam prea se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' :)

 

am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele?

nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km.

Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate.

pai care de la prietenii mei Louis?

anyway, o sa-mi comand Ariete. am intrebat un mecanic si mi-a zis ca-s printre cele aftermarket bune, si ma gindesc ca a schimbat vreo 2 la viata lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge cineva la mare de 1 MAI???? Ieseala mare, ceva?

 

Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate.

 

Exact aceeasi combinatie. Nu atat de multi Km, dar au tinut foarte bine pe munte, frane, viraje. Doar de anul trecut dar se comporta bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am comandat Ariete.

am vrut sa iau SKF (fac si simeringuri speciale pt. furci moto) da' tanti de la firma de rulmenti la care am sunat s-a mirat de parca am intrebat daca au navete spatiale.

acuma, ma gindesc daca sa demontez de tot furca sa vad daca n-or fi uzati cuzinetii (se simte un f mic joc). nasol e ca un set complet de cuzineti e numai 70 ioro.

 

uitindu-ma ca idee dupa niste cuzineti am gasit un pret incredibil la un ghidon aftermarket pt. Bandit: http://www.motonetro.ro/magazin-online/?good_detail=20678

 

80 RON

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iesit ieri la prima tura serioasa pe anul asta: Sighisoara-Sovata-Praid-Gheorgheni-Bicaz-Toplita-Reghin-Mures-Sighisoara. In total 465 km la un consum mediu de 4,2 l/100km. Super tura,super drum si mai ales super consum, zic eu. :-)

 

 

 

1. bujiile standard pt. Bandit sint CR9EK. CR8EK sint bujii reci.

 

 

 

Bujiile CR9EK sunt mai reci decat CR8EK. Iti sugerez chiar tie sa mai iei un pic cartea la studiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile CR9EK sunt mai reci decat CR8EK. Iti sugerez chiar tie sa mai iei un pic cartea la studiu.

man, hai sa-ti fac un brief: sa te contrazici cu mine e ca si cum te-ai pune impotriva fortelor naturii :lol:

 

acuma serios, m-am uitat in manual si ai dreptate, le-am incurcat.

dar ramine valabil ce-am scris in rest: "temperatura" bujiei nu are nici o legatura cu pornirea motorului. bujie calda/rece inseamna capacitatea bujiei de a transmite caldura la chiulasa.

in plus, daca-mi aduc aminte bine, omu' a spus ca bujiile standard sint CR8EK, ceea ce e fals (tocmai am verificat manualul Suzuki).

 

calin, tu parca ai ghidon aftermarket pe al tau bandit. e mai lat decat cel stock? cum ti-au ajuns cablurile de la comenzi, furtunul de frana, etc?

nu mai stiu exact ce model e, dar e mai lat. cablurile ajung fara probleme.

cu furtunurile de frina trebuie sa fii atent cum le rutezi. eu cu HEL (distribuitor eliminat, adica pornesc doua din pompa) nu am probleme, cu stock nu stiu cum e. nu am auzit de cineva care sa fi pus aftermarket si sa trebuiasca sa modifice ceva.

 

 

iaca mi-am schimbat si simeringurile de furca, tot DIY, cu toate ca am avut o vaga tentativa de-a ma duce la service. le-am scos printr-o metoda gasita pe net: am turnat uleiul dintr-o furca in cealalta pina am umplut-o si am pus capacul de sus inapoi, nu inainte sa scot arcul. apoi, folosindu-ma de un cric hidraulic de 3 tone, am presat pe tubul telescopului, cite putin si incet, pina uleiul a inceput sa scoata afara simeringul si l-am putut trage cu surubelnita. merge fara probleme, cu mentiunea ca cricul meu de 30 de RON a trebuit plasat oblic ca sa functioneze, probabil altfel nu ajunge uleiul la valva.

le-am presat inapoi cu simeringurile vechi si folosind o teava de 46 mm diametru interior din Praktiker (5 RON). unul a intrat f greu intr-un loc, n-am idee de ce. sa vedem daca tine, daca nu, ma duc la service. pina acum, dupa 100 de km prin Iasiul mai plin de gropi ca niciodata, e ok. 100 RON distractia.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...